Salakblog – Minden, ami tenisz

Minden, amit esetleg nem tudtunk elmondani, vagy nem mondhattunk el, vagy már nagyon sokszor elmondtunk a teniszről…

Tizennegyedik napicset

2012/06/9 Kategória: Hírek
Szerző: szpetra

Két napon belül két nagy tenisztörténelmi pillanatot élhetünk át, ha Sharapova teljesíti a karrier Grand Slamet, Djokovics pedig megnyeri sorozatban a negyedik Grand Slam tornát is.

Női döntő 15 órától az Eurosporton, alább pedig Gábor elemzése a férfi döntőről.

54 Comments »

54 komment:

  1. f4c3m4n 2012/06/9, 15:36

    1.

    VálaszVálasz

  2. FedererRafa 2012/06/9, 15:47

    Szerintem Rafa megnyeri a döntőt, Djokon nagyobb a nyomás, nem fogja tudni hozni a formáját végig.

    VálaszVálasz

  3. Bikkin 2012/06/9, 15:55

    Utolsó két tippem:

    Sarapova – Errani 2:1
    Gyokovics – Nadal 2:3

    VálaszVálasz

  4. CAG 2012/06/9, 16:11

    Gabor!
    Ha pontosan megtippeled a Djoker-Rafa veget (pontosan), en felajanlok neked egy origina’lt Gillette Fusion-t egy tartalek betettel! :D

    VálaszVálasz

  5. FedererRafa 2012/06/9, 16:17

    Petra úgy mondja, hogy a női teniszben ritka a karrier GS, mintha a ffi-ban gyakori volna ;)

    Ott még kevesebb, 7 ember eddig az, aki teljesítette. :D

    VálaszVálasz

  6. f4c3m4n 2012/06/9, 16:26

    http://www.gerryweber-open.de/Ergebnisse/Singles-Draw

    VálaszVálasz

  7. apacs 2012/06/9, 16:28

    Nocsak, nocsak nem Asderaki vezeti a mérkőzést… Shara nagyon akarja ezt a GS-t, de meg is érdemli, egyértelműen a legkiegyensúlyozottabb játékos idén, úgyhogy csak hajrá!

    VálaszVálasz

  8. Sylar 2012/06/9, 16:34

    A férfi döntő tétjéről én is hasonlóan vélekedtem. Djokovicsnak egyértelműen élete nagy lehetősége lesz ez, hiszen közel sem biztos, hogy mégegyszer eljuthat a 4 GS küszöbőre. , Nadal viszont azt nyugodtan mondhatja magában, hogy azt a 7. RG-t behúzhatja jövőre is.
    Nadalnak esetleg azért lehetne kellemetlen elbukni ezt is, mert ha a saját terepén sem tudja megverni Djokovicsot, akkor az nagy kétségeket ébreszthet benne.
    Aztán hogy a tét kire milyen hatással lesz, majd meglátjuk. Djokovics elképesztő meccseket nyert meg az elmúlt 3 GS tornán, meccslabdáktól, breakhátrányokból, breaklabdákról mentette meg magát. Azt is gondolhatja, hogy ez egyszerűen meg van írva, ennek meg kell történnie. De ha Nadal akkora játékbeli fölényben lesz (ami könnyen előfordulhat), akkor Djokovics hiába érezheti verhetetlennek magát.
    Ha Djokovicsnak végül sikerülne a nagy tett, akkor szerintem kimondhatjuk, hogy azért sikerült neki az, ami sem Federernek, sem Nadalnak, mert ő megnyert néhány olyan meccset, ami könnyen lehetett volna a végzete. Valószínűleg kedvez neki a borítások közötti hasonlóság – azért azt is észre kell venni, hogy ez alatt a 4 GS torna alatt nem csak ő lehet konstans módon 4-szer egymás után a legjobb, hanem a döntőbeli ellenfele is konstans módon mindig ugyanaz volt, ami példa nélküli a tenisztörténelemben, sőt, még az elődöntőkben is Federer és Murray 4 alkalomból 3-szor ott voltak. De ettől még óriási tett lenne, hiszen még 1 GS torna megnyeréséhez is nagyon jónak kell lenni, 4-hez pedig már főleg.
    Szerintem Nadal nyer.

    VálaszVálasz

  9. f4c3m4n 2012/06/9, 16:42

    Annyira gáz, hogy Sári játékából ennyire hiányoznak a finom megoldások… rég kellett volna ejtenie egyet.

    VálaszVálasz

  10. FedererRafa 2012/06/9, 16:46

    @f4c3m4n: A játéka: nagy szerva, erős alapvonal-ütések.

    VálaszVálasz

  11. Sylar 2012/06/9, 16:47

    Na most akkor a férfi döntőben mi fog megismétlődni Sarapova győzeleme után?
    - mind a két döntő nyertese Karrier GS-et ér el, vagy pedig
    - mind a két döntő nyertese veretlen marad vörös salakon a 2012-es salakos idényben
    Én inkább a utóbbit tratom reálisabbnak.
    Sarapova egyébként hihetetlenül összeszedte magát, ez a meccs egy Errani típusú ellenfél ellen egy nagyon nehéz, szenvedős meccs lehetett volna, de végig tudatosan, és nagyon jól játszott. De nem csak ma játszott jól, hanem lassan, de biztosan ért el erre a szintre.

    VálaszVálasz

  12. mapk 2012/06/9, 16:47

    Nagy Grat Sharapova,aRG győzelemhez,a karrier GS-hez,és a világelsőséghez!!
    Teljesen és mindez megérdemelten !

    VálaszVálasz

  13. FedererRafa 2012/06/9, 16:47

    Egyébként nem akarom az olaszt bántani, de hogy a fenébe került döntőbe?! :o
    Semmi extra, semmi erőssége nincs…. egy Stosur sokkal jobb ellenfél lehetett volna.

    VálaszVálasz

  14. mapk 2012/06/9, 16:48

    @mapk: *és mindez megérdemelten!

    VálaszVálasz

  15. Sylar 2012/06/9, 16:52

    @FedererRafa:
    Ez van…
    Stosur és a többiek valami oknál fogva mégsem voltak annyira jók, hogy megverjék Erranit :/
    persze én is inkább megnéztem volna egy döntőt két egyenrangú ellenfél között

    VálaszVálasz

  16. FedererRafa 2012/06/9, 16:53

    @Sylar: De nincs igazam? Ügyes kis olasz csaj, meg minden, de nem olyan erősség, aki megszorongatja sarapovát.

    VálaszVálasz

  17. Sylar 2012/06/9, 17:03

    @FedererRafa:
    Egy Top Sarapova ellen nincs esélye. De Sarapova kapott már elég sokszor Errani szintű ellenfelektől.

    VálaszVálasz

  18. CAG 2012/06/9, 17:08

    Egy elvitathatatlan gyozelem egy vitathatatlanul erre hivatott embernek.
    Sok ev kokemeny munkaja, rajongoi reszrol megtobb bizodalom, turelem.
    De mindannyian tudtuk, hogy egy nap tenyleg visszater.
    Graula a kisnagylanynak! :)
    Ennek most mindennel jobban orulok szemely szerint.

    VálaszVálasz

  19. f4c3m4n 2012/06/9, 17:10

    @FedererRafa: Ivanovic szett és breakelőnyben volt ellene. csak Ana nem tudta végigvinni azt amit ma Sári igen. Stosur szintén leüthette volna de ütött 48 knk hibát…

    VálaszVálasz

  20. Blaze 2012/06/9, 17:52

    Mariaaaaaa Imádoom! Megcsinálta!! És ha Rafa is nyer akk megnyerhetem az eurosportos versenyt is!!:DDD Nagyon megérdemelte Maria!! És Rafa is megérdemelné! Csak igy tovább:)

    VálaszVálasz

  21. bóra77 2012/06/9, 18:37

    Szerintem Nadal nyeri a döntőt. Nem tudom elhinni, hogy Djokovic mentálisan annyira fölé tudna kerülni, hogy az lenullázná Nadal játékát. És azért lássuk be, hogy Tsonga nyerhetett volna (jobban játszott) kis szerencsével, Roger pedig egész egyszerűen pocsékul játszott. Plusz Seppi esete ugye, amit most sem értek, hogy aztán Novak hogyan nyert meg.
    Mondjuk el tudom képzelni mennyire lenne savanyú a szőlő Nadalnak vagy Federernek, ha Djokovic megnyerné a nem naptári Slam-et. Viszont nem tudom, hogy Djokovic mikor fog kipukkadni. szerintem nincs már meg az az egoja, mint tavaly. Bízik még magában, de már nem ugyanaz.
    Nadalról: én bírom egyébként őt, de szerintem nagyjából mindenkit idegesíthet a szervájánál az a sok ceremónia, köztük pl. alsógatya-húzogatás. nem hiszem, hogy nem szólt még neki senki, hogy nem kéne…

    VálaszVálasz

  22. dd 2012/06/9, 18:55

    Gábornak legközelebb felső kameraállást kéne választania, és akkor mindenki jobban alszik majd… csak viccelek. Szerintem Nadal. De nagy kérdés lesz, hogy az ego vagy a láb kapja-e a főszerepet.

    VálaszVálasz

  23. Szofi2 2012/06/9, 20:10

    @bóra77:
    Djokovics zsinórban a negyedik GS döntőjére készül. Ugye te se gondolod komolyan, hogy ez csak a szerencsének és az egójának köszönhető. Itt valóban nem játszott annyira jól mint tavaly, de azért csak elverekedte magát a döntőig!
    Nadalnal ezek rituálék, valószínű megnyugtatják, nem lenne ezzel baj, csak venné pár másodperccel rövidebbre!

    VálaszVálasz

  24. Sylar 2012/06/9, 20:47

    Valószínűleg sokaknak nem fog tetszeni, ha Djokovicsnak sikerül egymás után a 4. Nadal, Federer, Sampras, stb. fanok mind azt mondják majd, hogy pont ez nyerte meg mind a 4-et, az én kedvencem meg nem?……..
    De ebben van persze némi jogos méltatlankodás. Djokovics olyat érhet el, amit Rod Laver óta senki nem tudott. De egyébként meg az egész karrierjét tekintve hol fog tartani? Összesen 6 GS, Karrier GS, és 1 évnyi világelsőség. Természetesen ezt később még nyugodtan gyarapíthatja, de soha nem lehet tudni, lehet 6-7 GS, és 80-100 hét világelsőség lesz a végállomás, semmi sem garantált. Ezzel kb. Wilander/McEnroe/Edberg szint, és Agassi között helyezkedne el valahol. Ez nem rossz, nehogy félreértsen valaki. De ezzel még a nyomába sem érhet a legnagyobbaknak, akik ugyebár nem tudtak egymás után 4-et nyerni.

    VálaszVálasz

  25. edeko 2012/06/9, 20:48

    Sziasztok!
    Roger Federer-es pólót keresek. Ajándék lenne. Nem kb 20000 forintos mezre gondoltam, hanem sima nagy RF emblémás pólót keresek olyan 8-9000-ért láttam magyar webáruházban, de sehol nem aktív már.
    Tudtok segíteni?
    Nagyon köszi.
    Edeko

    VálaszVálasz

  26. Lendl Iván 2012/06/9, 20:48

    Nyomás Djokovicon már nincsen. Az odavezető út számára mindig rögösebb volt, mint ott lenni és a legjobbat kihozni, befeszülhetett volna Wimbledonban, a US Openen vagy más döntőben, nem tette. Fejben itt már egymáson jár a két játékos agya – itt nem Roland Garros döntő lesz, hanem Nadal-Djokovic. Itt pedig a borítás mellett a stílusoknak, az 1-1 elleni rekordnak, erősségeknek meg gyengeségeknek pedig ugyanolyan fontos szerepe van. N01e megtette pénteken, amit kellett, magabiztos és nem túl fárasztó győzelmet aratott Federer ellen – nem kis mentális erőt adhat a revans – vasárnap pedig a formájához mért legjobbját fogja hozni, nyer-e vagy sem pedig ugyanúgy néhány fontos ponton fog eldőlni, mint eddig.

    VálaszVálasz

  27. f4c3m4n 2012/06/9, 20:54

    @edeko: Igen a nagy RF emblémás pólók a “training” pólók. Valóban kb 8 rugó körül árulják őket. Ajánlom neked a Match Point teniszklubot a Marczibányi téren a 2. kerületben. Amellett hogy a legfrissebb Roger/Rafa/Sári kollekciót lehet náluk kapni, van outlet rész is, lehet találni néha régebbi, akár előző szezonbeli darabokat is. Ha ráguglizol a klub nevére, első találatok közt lesz a weboldaluk, szokott lenni ppt fájlban katalógus.

    VálaszVálasz

  28. edeko 2012/06/9, 20:58

    @f4c3m4n:
    Nagyon köszi, megnézem…

    VálaszVálasz

  29. Bikkin 2012/06/9, 22:15

    Babydriver írjá’ cikket.

    VálaszVálasz

  30. babydriver 2012/06/9, 23:47

    @Bikkin: Sarapováról már “írtam” itt csak gratulálnék neki, egészen emberi volt a győzelme és az öröme is.
    A fiúk döntőjéhez még vissza kell néznem négy meccs fontos pillanatait, helyből nem tudnék okosat mondani, (utána sem biztos, de az utóbbi másfél év nagy tévedése részemről az volt, hogy adtam esélyt Federernek a tavalyi döntőben úgy, hogy nem tekertem vissza az eseményeket 2008-ig :-) )

    VálaszVálasz

  31. Teasüti 2012/06/10, 9:01

    Hali!

    Pw: Gábor sztem így is OK a buksid:) … és bocs, de a hangod az nálam mindent visz:))) Imádom a közvetítéseidet!
    Pt: Lövésem nincs ki nyerheti ezt a meccset…. viszont biztos vok benne, hogy legendás osztás lesz a pályán, aminek minden percét élvezni fogom, független atól, h nem csípem a Szerbet, h jobban csípem Nadalt… most csak a játék fog érdekelni:)

    Köszi a 2 hetes munkátokat, a törődést, postokat, infókat… Jó titeket olvasni:)

    Süti

    VálaszVálasz

  32. Geysap 2012/06/10, 10:13

    Üdv Mindenkinek!
    Ha ma lesz a döntő, (de hétfőn is) igen érdekes összecsapás lesz. Amit írtatok Nadal a 7. győzelmét érheti el, Nole a 4 Gs egymás után.
    (itt jogos a berzenkedés esetleg, mint ahogy @Sylar: klasszul leírta. Nagyon sajnálom, hogy tegnap nem láttam ezt a posztot, mert készítettem egy kis kimutatást Samprashoz viszonyítva (aki ugyebár nem nyert RG-t, és nincs karrier GS sem.
    -
    Összefoglalva: Samprasnak volt 7 Wimbi,
    Fednek van: 4 AO; 5 USO; 6 Wimbi, 1 RG
    Rafának van: 1 AO; 1 USO; 2 Wimbi; 6 RG
    Nole:1 Wimbi; 1USO, 3 AO, 0 RG

    Ezen kívül a számokban is van valami érdekes:

    Sampras:
    össz: 14
    Carrier GS – 0
    -
    Fed:
    össz: 16
    Carrier GS 2010
    GS (egymás után) 2004, 2006, 2007 – kivéve RG (egy éven belül lehetőség)
    -
    Rafa:
    Össz: 10
    Carrier GS 2010
    GS (egymás után) 2010 -kivéve AO – (egy éven belül lehetőség)
    -
    Nole:
    össz 5 (2008 – 2012)
    Carrier GS – 0
    GS (egymás után) — 0
    -
    Szval Rafa itt harcol a 7 RG – ért.
    Fed a 7. wimbit nyerheti meg elérve Samprast
    –
    Ha már güriztem a táblázatommal ;) Nézzeter a 13 napicset végét pls . :D

    VálaszVálasz

  33. Sylar 2012/06/10, 11:07

    @Geysap:
    A gondolatomnak annyi volt egyébként a lényege, hogy ha Djokovics nyer ma, még akkor is az eredménylistája messze lesz a legnagyobb nagyságoktól. És mivel hogy semmi nem garantálja azt, hogy Djokovics utána eljutna akár 10 Grand Slam-ig, így utólag érdekesnek látszana majd az, hogy őneki sikerült olyat véghez végni, amit Rod Laver óta senki sem tudott.
    De ha megcsinálja, akkor megérdemli. Meg kellett érte dolgoznia rendesen, nem tálcán nyújtották neki. Még akkor is, ha volt 2-3-4 olyan meccs, amit lehet hogy nem neki kellett volna nyerni… Ma viszont a modern tenisz talán legnagyobb egymeccses kihívása vár rá: megverni Nadalt a RG-on. Pont illő lenne, ha ezzel a skalppal tenne pontot a 4 GS végére.

    VálaszVálasz

  34. Teasüti 2012/06/10, 11:55

    @Geysap: Köszi ezt az összefoglalót… pont azon kattogtam tnap, hogy utána kéne nézni a hogysmértnek:) Szal Fed még most is etalon, Rafa követi őt és Nole egy RG-vel mégis történelmet írhat leelőzve őket:)…. Köszi a fáradozást:)

    VálaszVálasz

  35. 8785 2012/06/10, 12:13

    @Sylar: A mai, vagy a holnap i mérkőzés Toni Nadal taktikáján dől el, továbbá, hogy Rafa képes lesz-e betartani az előírásokat, ha igen, akkor nyerni fog. Szerintem Nadal jobb játékos, mint Nole, a szerbnél a szerencse sokszor jelen van, ez viszont Rafa esetében nem volt így. Azt gondolom, Roger is inkább Rafa győzelmét várja. Ez azért is lényeges, ha nyer szerintem soha senki nem fogja utol érni a az RG-s versenyben, a 4 nagy tornát viszont meg lehet nyerni, kellő felkészüléssel, kitartással, sérülésmentesen egy új fiatal játékosnak. Ezért drukkolok ma Nadalnak, nekem a szerb mentalitása nem igen tetszik, bár kétségtelen, hogy tenisz tóriássá nőtte kigát ma, ha ma nyer az “egekbe” emelkedik, ez pedig rá fogja nyomni a bélyegét a pályafutására, és mindenki azon lesz, hogy megverje, és meg is fogják tenni,Tsonga igen közel volt hozzá, pedig nincs benne az első 4-ben! A szerencse azonban megint Nole mellé állt! Egyszer azonban nem lesz így, a játékban ez is benne van.

    VálaszVálasz

  36. 8785 2012/06/10, 12:14

    @Sylar: A mai, vagy a holnap i mérkőzés Toni Nadal taktikáján dől el, továbbá, hogy Rafa képes lesz-e betartani az előírásokat, ha igen, akkor nyerni fog. Szerintem Nadal jobb játékos, mint Nole, a szerbnél a szerencse sokszor jelen van, ez viszont Rafa esetében nem volt így. Azt gondolom, Roger is inkább Rafa győzelmét várja. Ez azért is lényeges, ha nyer szerintem soha senki nem fogja utol érni a az RG-s versenyben, a 4 nagy tornát viszont meg lehet nyerni, kellő felkészüléssel, kitartással, sérülésmentesen egy új fiatal játékosnak. Ezért drukkolok ma Nadalnak, nekem a szerb mentalitása nem igen tetszik, bár kétségtelen, hogy tenisz tóriássá nőtte ki magát ma, ha ma nyer az “egekbe” emelkedik, ez pedig rá fogja nyomni a bélyegét a pályafutására, és mindenki azon lesz, hogy megverje, és meg is fogják tenni,Tsonga igen közel volt hozzá, pedig nincs benne az első 4-ben! A szerencse azonban megint Nole mellé állt! Egyszer azonban nem lesz így, a játékban ez is benne van. Én várom ezt az igen érdekes döntőt, nyerjen a jobb, de ne a szerencsésebb!

    VálaszVálasz

  37. Geysap 2012/06/10, 12:35

    @8785:
    Szia!
    Hogy csinálod, hogy duplán jelennek meg az írásaid ;) Egyébként jó, amit írsz. a vége, az utolsó mondat a legfontosabb. “nyerjen a jobb, de ne a szerencsésebb!”
    @Teasüti:
    Nincs mit. Mint írtam részletesen mindez a 13 posztban.
    @Sylar:
    Értettem, hogy mit mondtál, teljesen egyetértek.
    Mit gondolsz, miért szedtem össze az eredményeket ;) Sampras karrier GS – 0, Fednek, és Rafának is volt lehetősége egymás utáni 5 GS megnyeréséhez, de a végén “kiütötték egymást, ill. mindkettőnek 2010 ig kellett várniuk a karrier GS-re.
    -
    Most jön Nole, akinek sztem szem biztos, hogy lesz annyi GS győzelme, mint Rafának, Fednek, (Samprasnak) – az eddigi 5 GS után “történelmet írna”
    Ha megküzd érte megérdemli, de ha malacai lesznek ma-holnap, nem gondolnám, hogy nem b@szná a csőrét Rafának, és Fednek.
    (az enyémet csesztetné — gürizek, mint a hülye, csinálom rakásra a GS-eket, várni kell egy kaeeier GS-re is, és jn valaki, akinek tavaly egy jó éve volt, és kész :) )
    -
    Bocs, ha hibák vannak, de éppen egy rácpontyot csinálok, a kerten pedig fő a halászlé, ja, és sülnek a kis keszegek. Nálunk nem “holnap halnap” – hanem ma :D

    VálaszVálasz

  38. babydriver 2012/06/10, 12:50

    @8785: hát szerintem, Rafa jelenleg nem jobb játékos, itt a Garroson viszont gyértelmű esélyes, aki a legjobbját nyújtva nem veszíthet, de van némi esélye Djokovicsnak is, mert csak megverte Rafát ez előző három GS döntőjében, ez azért számíthat, ami nem fog: ki nekünk a szimpatikus… :-)
    -
    a hosszabb véleményemet a nevemre kattintva elolvashatjátok, nem akarom különösebben reklámozni a helyet, de talán érdekes is lehet valakinek

    VálaszVálasz

  39. f4c3m4n 2012/06/10, 13:02

    @Geysap: Fed 2009-ben érte el a karrier GS-t!

    VálaszVálasz

  40. dd 2012/06/10, 13:06

    émmá várom nagyon

    VálaszVálasz

  41. Szofi2 2012/06/10, 13:13

    @Geysap:
    Tenisztörténelemről szerintem múlt időben érdemes beszélni. Amíg ők aktív játékoson, nem tudni milyen eredménnyel zárják a pályafutásukat! De tedd a szívedre a kezed, ha valami csoda folytán most beindulna Nadal, és zsinórban nyerne 8 GS-t, és ezzel megelőzné Federert, te azt mondanád, hogy Nadal jobb teniszező, mint Fed??? Dehogy, csupán annyit mondanál, hogy EREDMÉNYESEBB, és ennek ellenkezőjéről soha senki nem tudna meggyőzni.
    Djokovicsot meg ne szidjátok már előre, még nem nyert, mindenki állítja, hogy nem is fog, én is ezt mondogatom magamnak, talán így kisebb lesz a csalódás!
    Ti mindig halat esztek? :-)

    VálaszVálasz

  42. Geysap 2012/06/10, 13:48

    @Szofi2:
    Jogos a “tenisztörténelem legjobb – és legeredményesebb” játékosa között van különbség. Tök min1 mi lenne a legjobb megvan ;) Egyébként nem lehetne meggyőzni – igazad van :)
    -
    Itt Tolna megyében a hal szinte mindennapos étel. Voltam olyan disznótorban, ahol halászlevet !!!!!!! ettem :D
    Mi még itt – mint bevándorlók – nem tartunk. (bár a lányom itt született) – minket pedig befogadtak.
    Szval. itt a halászlé nálunk sem ritka, se nem mindennapos e mellett a bográcsban főzés igen gyakori (tolnai kakaspörkölt, vegyes pörkölt, pincepörkölt stb.)
    Még egy valamit elég gyakran csinálunk, a grill eléggé sűrűn használt eszköz. Mindent, ami grillezésre alkalmas sütünk.
    Nagyon tömören: hét végén nyáron, jó időben többször főzünk az udvaron, mint a konyhában. Ennek a csajok örülnek a legjobban, mert a szabadban főzés a ffiak dolga.
    -
    A mai “halnapot” a lányom barátjával “szerveztük”, mert a leány imádja a halat, és holnap lesz 24.

    VálaszVálasz

  43. Sylar 2012/06/10, 13:54

    @Teasüti:
    Rosszul gondolod. Ezzel Djokovics elérne valamit, amit Rod Laver óta senki más nem tudott, de egyébként meg minden más szempontból Federer és Nadal még utcahosszal menne előtte. Tényleg óriási dolog lenne megnyerni mind a 4 GS-et egyszerre, de ez még elegendő arra, hogy üsse Nadalnak vagy Federernek a 10 illetve 16 GS győzelmét, Federer 280+ hétnyi világelsőségét, a rengeteg tornagyőzelmeiket, hosszú éveken át tartó salakos, füves, vagy keménypályás uralkodásukat, stb….
    Djokovicsnak ez a 4 egymás utáni GS ez egy jó lépés lehetne ahhoz, hogy meginduljon az igazi Open éra nagyságok közé vezető utón. De ez az út még így is hosszú lesz majd neki. Ahhoz még pár jelentősebb Open éra rekordot is fel kellene állítania – mármint annál jelentősebbet, hogy 5 Masters győzelem 1 naptári évben. Még ez az egymás után 4 GS sem lenne egyedül álló rekord, mert ezzel mégegy valaki rendelkezik, név szerint Rod Laver.

    VálaszVálasz

  44. Sylar 2012/06/10, 13:55

    *akarom mondani NEM elegendő arra…

    VálaszVálasz

  45. f4c3m4n 2012/06/10, 14:01

    @Geysap: Isten éltesse sokáig!

    VálaszVálasz

  46. f4c3m4n 2012/06/10, 14:31

    @Geysap: Most nézem, ha holnap lesz 24, akkor napra pontosan 2 hónappal fiatalabb, mint én :D

    VálaszVálasz

  47. Szofi2 2012/06/10, 14:32

    @Geysap:
    :-)
    Ez a disznótoros halászlé zseniális, ezzel még lehet, hogy engem is újra el lehetne csábítani egy disznóvágásra, bár sok hasznomat nem látnák!
    Imádom a halat, rákot és minden tengeri herkentyűt!
    Jó étvágyat, jó ünneplést!

    VálaszVálasz

  48. Teasüti 2012/06/10, 14:44

    @Sylar: Ez csak játék volt egy furcsa gondolattal:) Természetesen Én is így látom, ahogyan Te;)
    Létezik, hogy 16h-os kezdésre módosult a kiírás?

    VálaszVálasz

  49. Teasüti 2012/06/10, 14:46

    @Teasüti: nem létezik :P …. asszem rám fog férni egy erős alvás:)

    VálaszVálasz

  50. FedererRafa 2012/06/10, 14:55

    Hali. Lesz ma döntő?

    VálaszVálasz

  51. perfect 2012/06/10, 15:11

    @babydriver:

    Jó, hogy beírtad, hogy van “vélemény ” oldalad, nekem biztos hogy érdekes, meg gondolom másoknak is, mert szerintem jól írsz.

    VálaszVálasz

  52. Geysap 2012/06/10, 16:23

    @f4c3m4n:
    Akkor Te vén vagy már ;)
    @Szofi2:
    Kösz szépen. Nagy ünnep nincs, mert a lányom vizsgára készül, a bátyjáék elmentek haza, mert az unokám hisztizett (megy a kis barátaihoz).
    As estebéd természetesen “tárcsán sütött” keszeg lesz. (azért van az idézőjel, mert nem tudom, hogy ez a sütő alkalmatosság menyire közismert)

    VálaszVálasz

  53. Geysap 2012/06/10, 16:24

    @babydriver:
    Nagyon klassz a blogod!!! Gratula!!!!!!

    VálaszVálasz

  54. bordin 2012/06/10, 19:22

    Állítólag 8-kor megpróbálják folytatni!

    VálaszVálasz

Kattintás ide a válaszadás megszakításához

Ha nem szeretnéd minden kommentnél bepötyögni az adataid, regisztrálj itt!

  • Törzsasztal

    • Belépés
    • Regisztráció
    • Elfelejtett jelszó?

  • Rovatok:

    • A moderálási elvek (1)
    • A nap képe (44)
    • Ausztrál Open (213)
    • Davis Kupa (22)
    • Egy soha meg nem írt könyv (5)
    • Eredmények (29)
    • Ezen a napon (19)
    • Gézengúzok (9)
    • Hírek (569)
    • Hot! (46)
    • Ki, hol, kivel? (12)
    • Meccselemzés (19)
    • Nagyonállat (43)
    • Napi idézet (88)
    • Régi blog (383)
    • Roland Garros (285)
    • Us Open (148)
    • Videók (216)
    • Wimbledon (119)
  • Erről szóltunk:

    acasuso (1) agassi (16) allaster (1) almagro (1) alona bondarenko (2) ancic (1) andrejev (2) arias (1) arn (4) azarenka (7) babos (3) baghdatis (5) bammer (1) becker (2) berdych (6) blake (3) bolelli (2) borg (3) borotra (1) bryan (3) cahill (2) chakvetadze (1) chang (1) cibulkova (1) cilic (3) clijsters (16) connors (3) coria (2) courier (1) czink (23) date (1) davenport (1) davydenko (16) dechy (1) de heart (1) delic (1) del potro (24) dementieva (11) dent (5) devenport (1) djokovic (72) dokic (3) dulko (1) dushevina (1) edberg (3) federer (182) feliciano lopez (1) ferrer (1) ferrero (4) fish (4) fucsovics (1) gasquet (8) gaudio (5) gil (2) ginepri (1) gonzalez (14) graf (6) grosjean (1) gulbis (4) haas (8) hanescu (2) hantuchova (1) haynes (1) helfant (2) henin (13) henman (2) hewitt (17) hingis (2) hrbaty (1) isner (12) ivanisevic (6) ivanovic (15) jankovic (8) karlovic (11) keys (2) kiefer (1) kirilenko (1) kohlschreiber (3) kubot (1) kuerten (3) kurnyikova (3) kuznetsova (6) leconte (1) lendl (3) lever (1) li (2) lisicki (2) lisnard (1) ljubicic (6) lopez (2) lu (1) mahut (5) majoli (1) malisse (3) mantilla (1) marosi (2) mathieu (3) mattek (1) mauresmo (6) mcenroe (10) melzer (1) monfils (8) montcourt (1) moya (2) muller (1) murray (55) muster (1) nadal (125) nalbandian (5) nastase (1) navratilova (2) Odesnik (1) ouanna (1) oudin (1) parizs (4) paros (4) pasek (1) pavel (1) peer (1) penetta (1) petrova (1) querrey (1) radwanska (1) robredo (2) roche (1) roddick (41) rybarikova (1) safin (2) sampras (7) sanchez vicario (2) santoro (10) schiavone (3) schnyder (2) schwank (1) scott (1) seppi (1) serena (45) sharapova (13) simon (2) soderling (25) stenpanek (1) stepanek (1) stosur (2) suarez navarro (1) sugiyama (1) szafin (28) szafina (33) szavay (46) szeles (1) taróczy (1) tipsarevic (1) tomic (4) troicki (1) tsonga (12) tursunov (1) venus (13) verdasco (22) vinciguerra (1) vliegen (1) volandri (1) washington (1) wawrinka (2) wickmayer (5) wilander (7) wozniacki (4) youzhny (1) zvonareva (4)
  • Képek:

  • © Salakblog 2009-2013 | minden jog fenntartva | impresszum