Salakblog – Minden, ami tenisz

Minden, amit esetleg nem tudtunk elmondani, vagy nem mondhattunk el, vagy már nagyon sokszor elmondtunk a teniszről…

Tizenharmadik napicset

2012/06/8 Kategória: Hírek
Szerző: bordin

Rafáék már pályán, utána jön Nole és Roger természetesen de ezt ugyis tudja már mindenki.

Holnap viszont már női döntő, amiről Petra mondja el a gondolatait alább egy rövidke videóban.

Azt kéri, hogy a szemeteket csukjátok be, ha esetleg megnézitek, de a magam részéről ezt a mondatot nem tudom értelmezni.


134 Comments »

134 komment:

  1. Lucián 2012/06/8, 14:28

    Nadallal szemben minden spanyol a valós tudása alatt játszik.
    Tele gatyával lépnek pályára ellene.
    Ezért ezek a meccsek kevésbé élvezetesek.

    VálaszVálasz

  2. Sylar 2012/06/8, 14:52

    Az tényleg milyen érdekes, hogy 10 évvel ezelőtt Serena Willams pont itt érte el a karrier GS-et, és amikor Federer 2009-ben megnyerte, akkor ő is pont 10 évvel Agassi után lett a következő. Rogernek Agassi adta át akkor a RG trófeát, Sarapova akkor meg Serenától kapja majd? :D Az meg már a csúcs lenne, ha egy nappal később Djokovics is mennybe menne… 3 év alatt 4 játékos is elérne olyat, amit korábbam csak 10 évente egy-egy játékos szokott teljesíteni. Ez némileg azért árulkodik arról, hogy a mostani körülmények jobban kedveznek ennek…. De nem számít, ezentúl meg az lesz nehezebb, hogy valaki ugyanazt a GS tornát egymás után 4-5 almalommal megnyerje.
    A női döntőhöz még annyit, hogy Errani-nak reális esélye lehet. 2008 óta a nőknél a RG-on bármi megtörténhet. Errani tipikus salakos teniszt játszik, és láthattuk már többször, hogy ezeket a játékosokat soha nem lehet figyelmen kívül hagyni, főleg az ilyen lassú körülmények között. Másrészről viszont Sarapova az előző két elveszített GS döntőjében nem számított papíron egyértelmű esélyesnek, benne volt a pakliban hogy elveszíti azokat. A mostani viszont tényleg igazi meglepetés lenne.

    VálaszVálasz

  3. FedererRafa 2012/06/8, 15:00

    Nem akarok ünneprontó lenni, de S. williams nem a 2. gs-jét nyerte a garroson 10 éve?

    VálaszVálasz

  4. Sylar 2012/06/8, 15:11

    @FedererRafa:
    De igen, most az egyszer igazad van…. :P
    Bedőltem Petrának, és nem néztem utána -____- fejből meg ki emlékezik ennyire pontosan….
    Serena 2003-ban Melbourne-ben teljesítette a Karrier GS-et, meg a non-calendar Slam-et, amit ugye elnevezett Serena Slamnek.

    VálaszVálasz

  5. FedererRafa 2012/06/8, 15:13

    @Sylar: Nekem mindig igazam van.

    VálaszVálasz

  6. Sylar 2012/06/8, 15:13

    @FedererRafa:
    LOLOLOLOLOL

    VálaszVálasz

  7. Bikkin 2012/06/8, 15:29

    Mai tippek:
    Nadal – Ferrer 3:0
    Federer – Gyokovics 1:3

    VálaszVálasz

  8. FedererRafa 2012/06/8, 15:31

    16. döntője lesz a vasárnapi!

    VálaszVálasz

  9. Kata 2012/06/8, 15:33

    Federer – Gyokovics 3:2

    VálaszVálasz

  10. FedererRafa 2012/06/8, 15:44

    @Kata: Remélem, nem!

    VálaszVálasz

  11. Kata 2012/06/8, 15:49

    @FedererRafa: Nadalnak szurkolok, ugy hogy tök mindegy lenne, de Gyokonak soha, tehát marad Federer.

    VálaszVálasz

  12. Sylar 2012/06/8, 16:03

    hahhh, ez a meccs kb. olyan hosszú volt, mint barcelónai döntőjük első szettje :/

    VálaszVálasz

  13. Sylar 2012/06/8, 16:07

    Nadal ha nyeri a döntőt (ami eléggé valószínű), akkor Wimbledonban is erős favorit lesz, főleg úgy, hogy az adogatása javult tavaly óta.
    Mondjuk aztán soha nem lehet tudni, mert az OK, hogy vörös salakon idén nem bukott szettet, de ahogy valami más borításra tették a lábukat Madridban, Nadal kikapott. De mivelhogy most már az elmúlt 9 GS döntőből 8-ban ott volt Nadal, ezért valószínűleg Wimbledonban sem fog betlizni….

    VálaszVálasz

  14. Geysap 2012/06/8, 16:12

    @Sylar:
    Szia!
    Hány percig tartott a meccs?
    Én most csalódtam Ferrerben. Ha az első szettben azt a Breaket megcsinálja lehetett volna szorosabb is. De így … Sokkal jobban játszott az egész tornán.

    VálaszVálasz

  15. Sylar 2012/06/8, 16:18

    @Geysap:
    Ez 1 óra 46 perc volt, Barcelónában pedig az egész 7:6 7:5-ös meccs tartott 2 óra 40 percig :D és abból az első szett volt kb. 1 óra 40 perc.

    VálaszVálasz

  16. Geysap 2012/06/8, 16:29

    @Sylar:
    Ez hiányzott most Ferrerből!

    Vazze —- eső!!!!!!!!!!!!!

    VálaszVálasz

  17. Bikkin 2012/06/8, 16:35

    @Geysap: De ez legalább előre várt eső. Így tudnak takarni és nem lazul fel / lassul le annyira a pálya.

    VálaszVálasz

  18. Sylar 2012/06/8, 16:45

    @Geysap:
    Igen, Ferrer gyakorolhatott volna nagyobb ellenállást is :/
    Csak hát ahogy Sergi Bruguera mondta fél órával ezelőtt az Eurosport stúdiójában, sokszor az a baj Nadal ellenfeleivel, hogy az elején kihagynak egy lehetőséget, és már akkor megtörnek, hogy na akkor ez ma sem fog sikerülni…

    VálaszVálasz

  19. Bikkin 2012/06/8, 17:01

    @Sylar: No ez az, amit Gyokovics biztosan nem fog megtenni…

    VálaszVálasz

  20. babydriver 2012/06/8, 17:05

    Rafa mint az úthenger, súlyos és alapos.
    Ferrer nem bírja el azt a nyomást ami a túloldalról árad felé. Barcelonában még gondolta, ez csak egy 500-as torna, mi bajom lehet, nekimegyek. Gyakorlatilag végig bírta.
    Rómában az első játszmát bírta végig, de a kilenc kihasználatlan bréklabda megtette a hatását, a rövidítésben is volt előnyben, aztán elbukta, borítékolható volt a sima vereség.
    Egy Roland Garroson elég volt erre három-négy játék, agyilag sakk-matt.
    Sajnálom, pedig ő volt az első ellenfele itt, aki egyáltalán megverte GS-en, ennél többet vártam.

    VálaszVálasz

  21. Sylar 2012/06/8, 17:12

    @Bikkin:
    kérdés, hogy elég lesz-e……..

    VálaszVálasz

  22. Sylar 2012/06/8, 17:13

    a kommenárra reagálva: a 9-6 az nem a nyerőütések száma volt eddig, hanem a megnyert pontok aránya -__-

    VálaszVálasz

  23. FedererRafa 2012/06/8, 17:20

    Féderer csúcsformában van, így nem lesz jó :o

    VálaszVálasz

  24. vica 2012/06/8, 17:23

    Ferrertől én is többet vártam, bár Nadal ellen a spanyolok sem tudják tudásuk legjavát hozni. Idegesen, indiszponáltan játszott, hiányzott belőle a szokásos elszántság. Amint elszúrta a break-lehetőségét, tudtam, hogy Nadal vérszemet kap, s megindul. Lekapcsoltam a tv-t, mert Nadaltól mindig ideges leszek, csak a végét láttam.
    Bárki kerül a döntőbe (gondolom inkább Djoko), ha az elejét hozza, csak akkor lehet némi esélye Nadal ellen.

    VálaszVálasz

  25. f4c3m4n 2012/06/8, 17:23

    @FedererRafa: messze van ez a játék az ő csúcsformájától :D addig örülj, amíg ez így is van.

    VálaszVálasz

  26. Sylar 2012/06/8, 17:23

    Ez is anyira tipikus, hogy a megszerzett breaket naná hogy 4 kinemkényszerített hibával bukja el :/

    VálaszVálasz

  27. Sylar 2012/06/8, 17:25

    na ez lehet hogy eddig tartott……
    most ha Roger nem ver be 4 nagy szervát, akkor visszlát első szett

    VálaszVálasz

  28. FedererRafa 2012/06/8, 17:27

    @f4c3m4n: ? :) Szomorkodunk?

    VálaszVálasz

  29. Sylar 2012/06/8, 17:27

    úristen………………………………………………………….

    VálaszVálasz

  30. FedererRafa 2012/06/8, 17:28

    @vica: Akkor ne nézz teniszt, ha irritál a következő évek bajnoka! :)

    VálaszVálasz

  31. FedererRafa 2012/06/8, 17:31

    Jó a meccs.

    VálaszVálasz

  32. f4c3m4n 2012/06/8, 17:34

    @FedererRafa: egyáltalán nem :D elődöntőbe vártam Rogert, ha megveri Djokot, az nálam már plusz erre a tornára.

    VálaszVálasz

  33. Sylar 2012/06/8, 17:37

    Hányszor verte meg Federer Djokovicsot az első szett elveszítése után? egyszer sem?…….. :/

    VálaszVálasz

  34. FedererRafa 2012/06/8, 17:38

    Federer volt gyenge, vagy Djokovics jó a szett második részében?

    VálaszVálasz

  35. Sylar 2012/06/8, 17:39

    az a helyzet egyébként, hogy Djokovics Seppi és Tsonga ellen közel sem ilyen időjárásban játszott, és az is hozzájárult a “szenvedéseihez”
    most süt a nap, nem csúszkál a mozgása, így minden OK

    VálaszVálasz

  36. FedererRafa 2012/06/8, 17:40

    @Sylar: szerintem jobban játszik Djokovics, mint tavaly ugyanilyenkor.

    VálaszVálasz

  37. Sylar 2012/06/8, 17:44

    @FedererRafa:
    Roger meg nem játszik olyan jól mint tavaly ilyenkor….
    De a körülmények tavaly is mások voltak. A könnyebb labdákkal jobban ment Federernek, a nehezebb labdákkal meg Djokovicsnak megy jobban.

    VálaszVálasz

  38. Cathy07 2012/06/8, 17:46

    @Sylar: Na ezért nem kell vészmadárkodni! :D

    Csak most ne 3 gémig tartson, hogy így játszik.

    VálaszVálasz

  39. Sylar 2012/06/8, 17:46

    Egyébként a tvalyi meccs is a zeredményt tekintve hasonlóan kezdődött. Voltak korai breakek, 5:4-nél fogadóként voltak szettlabdái Djokovicsnak, amiket akkor Federer hárított.

    VálaszVálasz

  40. Sylar 2012/06/8, 17:49

    @Cathy07:
    Sajnos előfordulhat, hogy megint nem fog a szett végéig kitartani. De szeritem ezek nem véletlenek, ahogy az első szettben is megszerezte a breaket, ahhoz néhány igen jó tenyerest kellett bevernie, amit valószínűleg nem tud egész szetteken keresztül játszani.

    VálaszVálasz

  41. Sylar 2012/06/8, 17:51

    Na most ezt innen be kell húznia. És jöhet a 3. szett. vagy középső szett……

    VálaszVálasz

  42. Sylar 2012/06/8, 17:54

    na jó, melyik foci meccs megy most az EB-én? :/ lehet hogy átkapcsolok

    VálaszVálasz

  43. Sylar 2012/06/8, 18:14

    miért nem vagyok meglepődve, hogy a duplabreakelőnyből sem tud elérni a szett végéig?…..
    elveszve persze még nincsen………..

    VálaszVálasz

  44. mapk 2012/06/8, 18:15

    Sorra rossz oldalt választ Fed.Érthetetlen.

    VálaszVálasz

  45. Sylar 2012/06/8, 18:17

    és most akkor mgint breakel egyet :/
    de ha nem szerválja ki, akkor……………….

    VálaszVálasz

  46. Sylar 2012/06/8, 18:23

    hát nem tudom ki hogy van ezzel, de nekem mára elég volt

    VálaszVálasz

  47. FedererRafa 2012/06/8, 18:24

    túl könnyen feladod Sylar.

    VálaszVálasz

  48. FedererRafa 2012/06/8, 18:28

    szedd már össze magad Fedi.

    VálaszVálasz

  49. Bikkin 2012/06/8, 18:33

    A kifárasztásos taktika eddig remekül működik. Most pedig beindul a Fed-henger…

    VálaszVálasz

  50. NeoN 2012/06/8, 18:36

    @Sylar: Nekem is…elkpesztően gyenge Fed… hogy ne tudjon zsinórban 2 adogatást hozni ez vmi egészen elképesztő… a 2 szettben, az adogatógémjeinek 3/4-ét elbukta…ez mi már? 3* breakelt és még csak tie.ig sem tudja vinni….GS elődöntőben ilyet még nem láttam…soha.
    Pedig Djoko egyáltalán nincs toppon…ez borzasztó Fedtől…

    VálaszVálasz

  51. Geysap 2012/06/8, 18:36

    Simán: mi a F@szt csinál Fed???

    @f4c3m4n:
    Szia!
    Hova vártad? f4c3m4n2012/06/8, 17:34

    VálaszVálasz

  52. Geysap 2012/06/8, 18:38

    @NeoN:
    Fogadóként nagyon jó, de semmi különöset nem ér, ha adogatóként elbukja. Valahogy szétesett eddig az adogatása.

    VálaszVálasz

  53. mapk 2012/06/8, 19:17

    Fed ezt jól elb@sztad megint.A hálónál szinte mindig kézre adta a labdákat.Nekem kicsit olyan volt,mint aki annyira akar,hogy a végén mindent elbasz.Magyarán nem volt életunt,és mégis…
    annak ellenére hogy Djoko se volt vmi nagy formában.Azért hozta amit szokott,mikor az 1.szettbe hátrányba került,már kezdett”fájni”a lába,ami persze megszünt. :D
    Röviden:FUCK

    VálaszVálasz

  54. Szofi2 2012/06/8, 19:21

    @FedererRafa:
    Igazad lett, amúgy pedig nem! És örülök, Q-ra örülök, de ez a játék, még mindig nem az a játék, és ehhez a könnyű győzelemhez kellett Fed töménytelen hibája.
    Amúgy pedig szeretném megkérdezni tőled, ha szerinted a kedvencem nem túl jó játékát szidom, egy másik játékos kiváló játékát pedig dicsérem, akkor én már szerinted nem is vagyok igazi szurkoló. Azért ez elég komoly csőlátásra vall, ez viszont nehezen gyógyítható egy betegség!

    VálaszVálasz

  55. FedererRafa 2012/06/8, 19:26

    @Szofi2: Mit tudom én. Ki vagy te egyáltalán? nem is szóltam hozzád.

    VálaszVálasz

  56. Lendl Iván 2012/06/8, 19:30

    Hard work. Dedication.

    VálaszVálasz

  57. Sylar 2012/06/8, 19:31

    @FedererRafa:
    “Feladtam” korán, no és akkor mi van? Miután elveszítette a duplabreaket, és 5:4-nél sem tudta kiszerválni a szettet, már akkor mérget vettem volna rá, hogy itt ma egy szettet sem fog nyerni.

    VálaszVálasz

  58. Sylar 2012/06/8, 19:39

    Djokovicsnak grat
    Lejátszhatja az utolsó meccset is azért a 4. GS trófeáért. De nagyon nem lesz könnyő dolga. Sok függ attól, hogy milyen körülmények lesznek. Djokovics valószínűleg napos, szél nélküli időben reménykedik, és akkor még reális esélye is lehet. Azért a két hét alatt azt meg lehetett figyelni, hogy amikor ilyen körülmények voltak, akkor Djokovics lényegesen jobban játszott, mint Seppi és Tsonga ellen.
    Ez az egymás után 4 GS egyébként olyan szempontból is érdekes, hogy az sem véletlen ám, hogy mind a 4 döntőben ugyan az az ellenfél várta/várja. Sőt, még az elődöntősök is majdnem mindig ugyanazok voltak (Murray – Federer 3-3 alkalommal).

    VálaszVálasz

  59. Geysap 2012/06/8, 19:39

    @mapk:
    Ez a meccs nem volt az, amit vártunk. Nole sem játszott igazán jól, sőt. Erre bizonyíték az a sok break előny, amit Fed szerzett. Ennyi break nem fért volna egy jó Nole játékába. A vicc az egészben az, hogy Fed ennél tudott rosszabbul játszani.
    Az előnyei miatt simán hozhatta volna az első két szettet, de elszabta, de nagyon. Röhely, hogy ha csak a breakokat nézzük, Fed fölényesen nyert, Ha azt, hogy azokat mindig elvesztette, akkor Nole. Én ezt csak úgy tudom “értékelni”, hogy láttam egy rossz meccset, amiben Nole kevesebbet hibázott, kedvencem annál többet.
    Grat Nolenak!

    Azért azt le kell írni, hogy Nole ilyen játéka “desszert lesz” Rafának – de az egész tornát nézve ennél sokkal jobb Nole játék is csak előétel lehet. (remélem nem idegeskedik el a meccset)

    VálaszVálasz

  60. Cathy07 2012/06/8, 19:42

    @FedererRafa: jajj, Rafi, te vagy a blog legszórakoztatóbb jelensége! :D Bár nem biztos, hogy abban értelemben, ahogy azt te szeretnéd. :D

    VálaszVálasz

  61. Geysap 2012/06/8, 19:45

    @Sylar:
    Nagyon nehéz lesz Nolénak. Most Rafa is olyan körülmények között játszott, mint a Nole-Fed elődöntő volt. Rafa nagyon stabil, ez el kell ismerni.

    Fednél komolyan érezhető volt a vereség a ki nem használt breakek, ill. az, hogy a szettet nem tudta kiszerválni. Sajnos akkor már fogadtam volna a végeredményre… arra nem számíthatott, hogy most is 0/2-ről fordít.

    VálaszVálasz

  62. Geysap 2012/06/8, 19:46

    @Cathy07:
    Nekem is “megvonási tüneteim” vannak, ha nem olvasom az írásait :) :D

    VálaszVálasz

  63. bagymilla 2012/06/8, 19:48

    ennyi hibával képtelenség lett volna nyerni. valószínűleg csodavárás volt, hogy az eddigi közepes és az alatti játék után ma előrukkol Fed egy, a tavalyihoz (elődöntő) hasonló jó játékkal. viszont Djoko sem játszott jól, a döntőben sima Nadal győzelmet várok

    VálaszVálasz

  64. 8785 2012/06/8, 19:51

    @Geysap: Roger hatalmas csalódás nekem, régen láttam ilyen rosszul játszani. Szerintem Nole rettenetesen felszívja magát vasárnapra, lesz imádkozás, stb. Nem tudom Rafa képes lesz-e majd ezt a helyzetet kezelni, ha igen akkor simán nyerhet, ha elhiszi Nole szenvedéseit, akkor veszíteni fog, egyébként ma nekem az ő játéka sem tetszett, nem láttam benne az erőt. Fizikailag nagyon rendben kell lennie vasárnap, mert akkor Nole újra elkapja.

    VálaszVálasz

  65. 8785 2012/06/8, 19:54

    @bagymilla:mai Rogert Tsonga is verte volna, ha nem balhézza el a Nole elleni mérkőzést, aki mellett viszont mindíg ott van a szerencse, mai is így volt.

    VálaszVálasz

  66. Sylar 2012/06/8, 19:59

    @Geysap:
    Hát 0:2-ről fordítás az most tényleg nem jöhetett szóba, Djokovics nem éppen Alejandro Falla, vagy Tommy Haas.
    A 2. szettet bánhatja, ha az emglett volna, akkor még teljesen nyílt a meccs.

    VálaszVálasz

  67. Geysap 2012/06/8, 19:59

    @8785:
    Én is többet vártam – sokkal. Hogy miért kaptunk kevesebbet – lila sejtésem sincs.

    VálaszVálasz

  68. Geysap 2012/06/8, 20:00

    @Sylar:
    Még az első szettben is ott volt a break. Az is hozható lett volna, de a 2. simán.

    VálaszVálasz

  69. Geysap 2012/06/8, 20:01

    @Sylar:
    Kíváncsi vagyok, hogy mit mond

    VálaszVálasz

  70. Sylar 2012/06/8, 20:09

    Federerrel kapcsolatban annyit mondanék, hogy remélhetőleg ez gyenge két hetes produkció a RG-on inkább annak tudható be, hogy a neki sokkal jobban passzoló füves és amerikai keménypályás szezonra élesíti majd magát. És nem annak, hogy visszaesett volna a formája… Az elég bosszantó lenne.
    Azt azért látni kellett, hogy nem csupán azért ment rosszabbul a játék itt a RG-on, mint tavaly, mert hogy rosszabb formában lett volna. A körülmények is közre játszottak. A mai napon is sok labda, ami tavaly nyerő lett volna, visszajött Djokovicstól, mert lassabb volt a játék.

    VálaszVálasz

  71. Sylar 2012/06/8, 20:11

    @Geysap:
    Egy breakkel 3:2-re vezetni az még nem akkora előny, hogy abból mindenképpen be kellene fejezni a szettet. Ott inkább az volt bosszantó, hogy egészen a breakig jól játszott, onnantól kezdve viszont össze-vissza……..

    VálaszVálasz

  72. Lendl Iván 2012/06/8, 20:14

    Ez egy kétszemélyes műfaj Sylar

    VálaszVálasz

  73. Sylar 2012/06/8, 20:23

    OK.

    VálaszVálasz

  74. Mónika 2012/06/8, 20:36

    @Geysap: Sziasztok Mindenkinek! Geysap, újra sikerült nagyon pontosan leírnod, amit gondolok erről a meccsről, köszönöm! A magam részéről, a 2.szett elbukása utántól gyakorlatilag végibőgtem a 3.szettet (ez egy nőnemű lénytől talán elfogadható, ugye?). Komolyan azon filoztam, hogy kivel játszik Djoko? ! Az a másik pasas ott tényleg Roger volt? Az 1.szett első 15 perce után (amikor a leghatározottabban Rogert láttam!!!) különösen gyanakodtam, hogy nem ő van ott. Tulajdonképpen az 1.szettet is nyerhette volna (ha a ki nem kényszerítettjei nem abban az ütemben érkeznek), a 2.-ról nem is beszélve. És ez a legszomorúbb: hogy Roger hibái miatt ment el a meccs, Djokonak tényleg semmi különöset nem kellett csinálnia, csak kivárni ezeket a hibákat.
    Ettől függetlenül, gratula Djokonak, egy profinak ez (is) a dolga, hogy képes legyen kihasználni a lehetőséget (amit adott esetben az ellenfele tálcán kínál). Ő ezt tette, ezért az elismerés jár neki.@Sylar: Szia Sylar! A Te véleményedhez is szeretnék csatlakozni és én is reménykedem, hogy mivel Rog lenyilatkozta, idén mik a céljai, a mai szomorúságunk, ennek az energiatakarékos üzemmódnak tudható be.
    Nem szeretnék megbántani egyetlen Djoko rajongót sem, de amint azt korábbi beköszönésemben is írtam, mivel Rog kiesett, vasárnap (vagy hétfőn? majd meglátjuk, hogy mennyire fog zuhogni) Rafanak szurkolok. Ő legalább végig egyenletesen és jól játszott az RG-n, ezért azt gondolom, megérdemli azt a 7-et. Elnézést mindenkitől, hogy hosszú voltam, de akár csalódottságűzőnek is jó Veletek “értekezni”.

    VálaszVálasz

  75. 8785 2012/06/8, 20:44

    @Sylar: Nekem ez a torna nem igazán tetszik eddig. Mindenki hozta a formáját, talán az olasz lány hozott meglepetést, neki fogok szurkolni. Af iúknál mindketten esélyesek, én inkább Nadalnak szurkolok, sokkal szerényebbnek, őszintébbnek látszik. Roger szerint verhető, majd meglátjuk, de azért bízom Toni Nadal taktikájában, Nole biztosan kezdettől fogva lehengerlő lesz, minden színjátékkal ötvözve, de hát ő már csak ilyen. Kétségtelen a tenisz mai két óriása fog találkozni vasárnap, Roger sajnos teljesen leszakadóban van.

    VálaszVálasz

  76. Sylar 2012/06/8, 20:58

    @Mónika:
    2-3 héten belül megtudjuk, hogy mi lesz. De talán ha a füves szezonban sem sikerül előrébb jutnia, akkor még ott van a US Open, ami talán a legmegbízhatóbb GS tornája volt az elmúlt években, hiszen kétszer is meccslabdák válaszották el a döntőbe jutástól.

    VálaszVálasz

  77. vica 2012/06/8, 20:59

    Fedes lévén, most nem érzem jól magam…
    Fed ismét bemutatta, hogy bármilyen előnyös helyzetből tud minden indok nélkül visszaesni. Ez ma nem volt méltó hozzá.
    Elvitték az érzelmei, láthatóan nagyon dühös volt önmagára, persze ilyen zaklatott állapotban nem is lehet koncentráltan játszani.
    Djokoról is mindent elmondtatok, nagy erénye a higgadtsága.

    VálaszVálasz

  78. babydriver 2012/06/8, 21:03

    Talán igazán csalódott nem vagyok, mert nem bíztam Fed győzelmében, az előjelek nem adtak rá okot. Az, hogy egy sérüléssel küszködő Delpo ellen fordít, az ide kevés. Delpo a top 4-es akadályon elvérzik a visszatérése óta. Federer fonákja oda is csak akkor volt elég, amikor az argentin nem ért a labdák mögé, Djokovics ellen pedig édeskevésnek bizonyult. Védekezni nem tudott vele (esetleg nyeséssel), sokszor jött róla vissza rövid labda, ha nem akadt el éppen a hálóban. Egy idő után elbizonytalanodott – részben emiatt is – és akkor már a szerváit sem tudta hozni. Akkor dőlt el a meccs, amikor nem tudta kihasználni a labdáit az 5/2-höz a második játszmában. Ennyi volt, ha Wimbledonban ugyanígy megelőzik Rafáék, akkor a világelsőségről (idén) már lemondhat, és ki tudja lesz-e még egy ilyen erős 8 hónapja, mint tavaly októbertől Madridig bezárólag.
    -
    Djokovics javult mozgásban, tehát a formaidőzítés jónak tűnik, de az, hogy a második játszmára így megnyugodjon (0-3), az Nadal ellen nem fér bele, sőt már az első szett bizonytalansága sem. Arra is fel kell készülnie, hogy azok a labdák, ymiket itt federer eltört, bombaként jönnek vissza vasárnap, amiket pedig nem ért el, azt Nadal pályára kaparja, mint Rómában. Azt sem lesz könnyű megemészteni.
    -
    Nadal játékát az ellenfelek teljesítménye okán teljességében megítélni nem lehet, Nagyon jól adogat és a brékpontoknál mintha az életéért küzdene, ja és nagyon jól teszi vissza fonákkal a hosszú labdákat, ez sztem komoly előrelépés nála.

    VálaszVálasz

  79. FedererRafa 2012/06/8, 21:05

    @Cathy07: ha más nem, legalább én “kielégítelek”. :)

    VálaszVálasz

  80. babydriver 2012/06/8, 21:08

    @babydriver: kisbetűvel írtam Federert, ezt azért nem érdemelte meg :-) tényleg a meccs egy szóban: FedError…

    VálaszVálasz

  81. FedererRafa 2012/06/8, 21:08

    @babydriver: Nem, a fonákja nem jó, ezt a múltkor is kiemeltem, egyenest pl. nem is tud ütni vele normálisan, ha meg átmegy, az rövid és támadható. A jó keresztekben ugyan bízhat, de Djoko ellen nem lesz elég.

    VálaszVálasz

  82. Sylar 2012/06/8, 21:09

    Mármint a megbízhatót úgy értem, hogy valószínűleg ott hozta mindig a legmegbízhatóbb formát minden évben, nem nagyon voltak korai szettbukások, stb…
    .
    @8785:
    Azért az mindenképpen érdekessé tette, hogy ezúttal Federer és Djokovics közel sem simán jutott el az elődöntőig. A Tsonga – Djokovics pedig valószínűleg az év egyik legjobb meccs lesz.
    Federert pedig szerintem még nem kell temetni, elvégre is ez most alapból nem az a GS torna volt, ahol neki robbantania kellett volna. Az ő sorsa majd Wimbledon, (Olimpia), és a US Open lezárulásával fog eldőlni. Ha azokon sem tud nyerni, akkor sajnos azt kell mondani, hogy az a sok-sok tornagyőzelem tavaly októbertől kezdve csak a statisztikáinak a szépítésére volt jó. Nem gondolom, hogy késóbb is lesz majd még esélye reálisan a világelsőség közelébe jutni, persze GS tornát mindig nyerhet, mert ahhoz “csak két hétig kell nagyon jól teniszezni”.

    VálaszVálasz

  83. Sylar 2012/06/8, 21:17

    @babydriver:
    Én csalódott vagyok, de elsősorban azért, amilyen játékot mutattot Federer a két hét alatt. Akkor fogok megnyugodni, ha a füves szezonban megint elkezd jól játszani.
    Djokovics mozgása szerintem elsősorban azért javult, mert megfigyelhető volt az, hogy napos időben sokkal jobban mozog a RG salakján, mint Tsonga és Seppi ellen, bőrús, esős időben.
    Őszintén szólva nem tudom mennyi esélye van Nadal ellen, de nem írnám teljesen. Azt azért ne feledjük, hogy Rómában is 5:4-ig inkább ő diktált, majd ott egy felesleges dolog megragadt a fejében, és onnan elment a meccs. De az is biztos, hogy Nadal itt a RG-on bőven játszik annyira jól, mint Rómában, ha nem jobban. Valószínűleg igazi poklot fog varázsolni Djokovicsnak abból a meccsből.

    VálaszVálasz

  84. meszsa 2012/06/8, 21:26

    A meccs folyamán Gábor rettenetesen méltatta Paul Annacone-t. Ezzel nagyon nem értek egyet. Lassan 2 éve dolgozik együtt Rogerrel és egyszerűen a Nole, Rafa elleni meccsekre(itt a GS meccsekre gondolok) mondjuk ki: nem vagy rosszul lett Roger felkészítve. Miért van az, hogy ha Nole Rafa egészségesen, motiváltan érkeznek a GS meccsre alig van Rogernek esélye vagy ha van is összeroppan mint Davidenko fénykorában. Hát kinek a felelőssége ez ha nem az edzőnek? (persze nem csak neki) Mintha nem vennék észre az Annaconnék, hogy csak erre a két emberre kell(ene) felkészíteni ezt a jóembert. Persze mondhatja az amerikai hogy Roger csak ennyire képes a 2 titán ellen GS-en. De én ezt nem tudom elfogadni. Meg kell nézni a másik két oldal munkáját. Kőkeményen GS centrikusan készítik fel őket, Rafát meg kis túlzással most már csak Djokora gyúrják formázzák. Egy szóval tudnám leírni hogy mi hiányzik Paul Annacone edzésnaplójából: Innováció. Vajdának meg Toninak csak ez van beleírva.

    VálaszVálasz

  85. Geysap 2012/06/8, 21:38

    @Mónika:
    Szia!
    Én is csatlakozom hozzád,@Sylar: -hoz, és@babydriver: -hez. Az egészet lehet a jó oldaláról is nézni. A “Jóisten” tudja, hogy ez hányadik GS elődöntője, ill. előtte a negyeddöntője. Lehet, hogy szar napja volt, mert ilyen előnyöket ki szokott használni. Az azért érdekes, hogy – nézve a breakjei számát – fogadóként jobban játszott (ez furcsa volt)
    A másik, amit felemlítünk, az a régi nyilatkozata: Wimbire és az Olimpiára gyúr. Így megértem, hogy nem hajtotta túl magát. Salakon pedig eddig sem mutatott rossz formát, Madridot megnyerte, Rómában sem volt rossz eredménye. Ő szeett össze az évben 4 tornagyőzelmet.
    Szóval várjuk a füvet, Rafa és Nole játszanak egy jót.
    -
    Miért van az, hogy vasárnap, vagy hétfőn???? (lesz a döntő)

    VálaszVálasz

  86. Geysap 2012/06/8, 21:42

    @meszsa:
    Ennyi jogos. Annacone tényleg tehetne vmit – de azt sem zárom ki, hogy valami lelki gond van (elvárás – teljesítés arány). Itt nem Annacone, hanem a sportpszichológusa kell.

    VálaszVálasz

  87. Geysap 2012/06/8, 21:44

    @FedererRafa:
    Tényleg “elfogadjuk” a hülyeségeidet – sőt még azt sem mondhatod, hogy Rafaról írtunk rosszat – de egy hölgynek ez a beszólás túlzás volt!!

    VálaszVálasz

  88. perfect 2012/06/8, 21:46

    Roger, mint sokan írtátok, nem játszott megbízhatóan. A legmeglepőbb az nekem, hogy nem tudott megfordítani egy hátrányt sem, pedig ebben nagyon jó egyébként. Ez pedig nekem azt jelenti, hogy a koncentrációs nehézségek abból adódtak, hogy nem bízott magában. Persze az elmúlt meccsei alapján ez nem is csoda. Nem hiszem, hogy a fűre sokat javulna, bár nem bánnám, ha rossz jósnak bizonyulnék.
    Nole meg szabaduló művész, szerintem a döntőben is az lesz. Nem lepődnék meg, ha nyerne, annak ellenére, hogy Nadal esélyesebb és jobban is játszik.

    VálaszVálasz

  89. babydriver 2012/06/8, 22:05

    @Geysap: azt hiszem, annál többről van szó, hogy nem volt jó napja, leginkább abban bízom, hogy eleve a füves szezonra fókuszált, a salakszezont eleve odaadta volna Rafának – ehhez képest a gyors madridi pályán ő nyert, ami inkább bónusz volt számára
    azért ne feledjük, hogy egy GS-elődöntő abszolút csalódás sohasem lehet, sztem holnap már erre gondol, a babák megvigasztalják :-)
    -
    @Sylar: egy picit én is több esélyt látok Djokovicsnak vasárnap, ha fejben jobban viseli a n/c GS terhét, mint Nadal azt, hogy valakitől zsinórban négy GS-döntőn kap ki, a negyediken ráadásul a házi versenyén, de ő nem az atípus, hogy menekülni akar valami elől, inkább a pozitív cálokat keresi (minden labdamenetben:-))
    szóval Gábornak igaza lehet, ideges meccs lesz, aki hamarabb megtalálja a játékát, komoly előnybe kerül, de azt hozzátenném, hogy Djokernek többet kell javulnia, Nadalnak nem biztos, hogy javulnia kell, a kihívás úgyis kihozza belőle a legjobbat, az meg itt elég lesz

    VálaszVálasz

  90. babydriver 2012/06/8, 22:15

    Az ellentmondást feloldandó, úgy látok több esélyt Djokovicsnak, hogy a 15/85-ről mintegy 25/75-re módosítanám az esélyeket.
    Nagyon meg kell zavarnia Rafát ahhoz, hogy ő nyerjen, és három játszmán keresztül zavart okozni salakon Nadalnak, ahhoz tényleg kellene egy Söderling szintű, gátlástalanul kihasznált ütőerő is.

    VálaszVálasz

  91. Sylar 2012/06/8, 22:16

    @meszsa:
    Én Annacone-t nem szoktam kritizálni, és méltatni sem, mert nem tudhatjuk, hogy Federer vajon akkor hol tartana, ha Annacone nem lenne… Lehet hogy ennél hátrább. Persze az is lehet, hogy előrébb.
    Annacone elsődleges dolga szerintem az, hogy Roger támadójátékát fejlessze, és ennek szerintem látszik is az eredménye. Tavaly Wimbledonban a Tsonga elleni fiaskó a jó ég tudja min múlott. A Djokovics ellen kihagyott meccslabdák utáni vereség a jó ég tudja min múlott. Az AO-n és a RG pedig sajnos olyan körülmények voltak, hogy oda nem volt elég Federer adogatása és támadójátéka, Nadal és Djokovics túl jól mozognak és védekeznek az alapvonalon, Federer pedig karrierjének ebben a szakaszában nem teheti meg azt, hogy ezen a két lassú pályán belemegy a több óra hosszú, ki bírja tovább alapvonalcsatákba.

    VálaszVálasz

  92. Sylar 2012/06/8, 22:24

    @babydriver:
    Szerintem Nadalnak nincs oka feszültnek lenni, esetleg akkor, ha Djokovics nagyon keményen bekezd ellene.Úgyhogy valószínűleg a szerbnek erre kell törekednie.
    Az azért nem véletlen, hogy eddig összesen két ember volt, aki egynél több szettet tudott nyernie ellen itt, Djokovicsnak is pokolian nehéz dolga lesz. Ha pedig abból indulunk ki, hogy Nadalnak már az AO-n is reális esélye volt megverni Djokovicsot, akkor itt az ő területén már valószínűleg inkább Nadal az esélyes.

    VálaszVálasz

  93. Sylar 2012/06/8, 22:30

    @perfect:
    Hát ha Nadal ellen, a Roland Garroson is képes lesz breakhátráyokból, meccslabdákról fordítani, akkor már tényleg bőven megérdemli az egymás után négy GS-et.
    Seppi ellen visszajött 0:2-ről, de Nadal az tuti nem férne bele. Tsonga ellen hárított 4 meccslabdát, de az embernek olyan érzése van, hogy Nadal abból a négyből legalább egyet megcsinált volna. Federer ellen ugyan nagy teljesítmény 0:2-ről és meccslabdákról visszajönni, de Federer másoktól is kapott ki meccslabdáról, a közelmúltban, és legszebb éveiben is, pl. Szafintól. Nadal viszont majdnem soha.

    VálaszVálasz

  94. babydriver 2012/06/8, 22:30

    @Sylar: Federer éppen a US Open után biztosította Anncone-t arról, hogy nem akarja feladni a közös munkát, “csak azért mert elrontottam két meccslabdát”, és igazad van, az ellenfélre ráerőszakolt agresszív, gyors játékot ezeken a lassú pályákon nem lehet alkalmazni, Bázelben és a WTF-en látszott, hogy gyors pályán mennyire működik, ott a gyengébb játékosok ellen sem dadogott, mert nem azon járt az esze, hogy kitalálja az ő gondolatukat, hanem a sajátját valósította meg, ehhez tényleg kell a jó értelemben vett gátlástalanság, ami pl. Samprast jellemezte

    VálaszVálasz

  95. babydriver 2012/06/8, 22:38

    @Sylar: hidd el, tapintható lesz a feszültség mindkettőjük aurájában, három elveszített GS-döntő még egy önbizalommal teli Nadalnak sem könnyen feledhető, de majd meglátjuk :-)
    nyilván kulcs lesz, hogy Djokovicsnak nem szabad hibáznia, ezt ma már hellyel-közzel jól csinálta, és nem szabad elfelejteni, micsoda meccseket nyert meg az elmúlt egy év GS-einek végjátékában

    VálaszVálasz

  96. Mónika 2012/06/8, 22:38

    Most, hogy olvasom a véleményeiteket, kezd előjönni az optimizmus! :) Rog játékában tényleg fura volt, hogy míg eddig az RG-n mindig az adogatójátékai alapozták meg az eredményt, és fogadóként volt halvány, ma fogadóként sokkal bátrabb volt, és kétségtelenül végre megint volt elképzelés a játékában. A tle megszokott pontosság maradt el, é ezen elúszott a meccs. Ez viszont azt is jelenti, hogy még mindig jelent neki annyit a játék, hogy képes változtatni a megszokáson. Ez azért jó hír. A másik pedig a madridi torna tanulsága: ott nyert, mert ő alkalmazkodott a leggyorsabban és a legjobban a fura körülményekhez. Djoko és Rafa még javában morfondíroztak a kék salak témán, ő meg már biztonsággal mozgott rajta. Ez nem volt meg az RG-n (pedig elvileg ismeri és tudja, hogy ilyenkor az időjárás is plusz egy fél játék a pályán Párizsban). Itt szinte állandóan változott a salak, hol nedves volt, hol meg 1 óra múlva már száraz, időnként meg süvített a szél. Így ő sem engedhette volna meg magának azokat a szépséges sarokba helyezett ütéseket, amik máshol annyira jól bejönnek. Itt ezek túl kockázatosak voltak, mert csúszkáltak. Ma a hálóba ütögetés mellett ezek a csak “kicsit” out labdák uralkodtak. Talán Rafa megoldása az igazi salakon? Erős, pörgetett ütések, lehetőleg biztonsági helyezéssel a pályára ütve (nem zseniális ütések, de legalább tutira beesnek), amik gyakorlatilag becsapódnak a salakba. Mindenesetre meglátjuk, hogy a döntőben is bejön-e neki. Azért időnként nézzetek fel a netre, mert Gábor a közvetítésben már említette, hogy a franciák már gondolkodnak a döntő hétfőre halasztásán, ha megint lezúdul az ég Párizsban! (Na ennek nem örülnék, de ez az égieken múlik.)

    VálaszVálasz

  97. babydriver 2012/06/8, 22:46

    @FedererRafa: vazze, ez már mi volt megint 21.05-kor? Minden napra megcsinálod a kis hülyeségedet…

    VálaszVálasz

  98. FedererRafa 2012/06/8, 23:14

    @babydriver: Poén. elnézést, ha túlzó volt.

    VálaszVálasz

  99. Geysap 2012/06/8, 23:32

    @babydriver:
    Te is. Én is: Geysap2012/06/8, 21:44
    -
    Kihevertem a kezdeti “döbbenetemet”. Nézzük az egész jó oldalát (én most nem Annacone-ról, a fűről, a salakról akarok írni, arról sem, hogy a tavaly USO óta hány meccset vesztett el)
    -
    Kedves Blogtársaim! ;)
    Ez a 99. hozzászólás. Az előző posztot is nézve, ill. a torán írt “”kommenteket”, ennyit akkor írtunk Federerről, amikor igen nagy formában volt – és minden vesztett meccs után “temettük.”

    VálaszVálasz

  100. Geysap 2012/06/8, 23:32

    100 :)

    VálaszVálasz

  101. Sylar 2012/06/8, 23:40

    Én is mondok valami nagyon jót,
    hétfőtől Queens Club az Eurosporton,
    Halle pedig a Digisporton, a hivatalos nevezési lista szerint Federerrel, Nadallal, és Berdych-hel. Legalább a digisportos kommentátorok füvespályás teniszt is látnak a wimbledoni közvetítésük előtt -___-

    VálaszVálasz

  102. Max 2012/06/9, 0:29

    Szerintem Rogert egyáltalán nem érdekelte a Garros és a mai meccs pláne látva Nadal mostani formáját. Nem hiányzott volna neki még egy döntőbeli vereség itt, úgy gondolom ő már régen Wimbledonra és az olimpiára koncentrál, mint ahogy mondta pár éve is hogy azt még szeretné megnyerni.

    VálaszVálasz

  103. Sylar 2012/06/9, 1:35

    Én azt nem mondanám, hogy egyáltalán nem érdekelte. Hanem inkább kevésbbé érdekelte, mint amennyire Wimbledon, az Olimpia, és a US Open fogja érdekelni. A ranglista szempontjából is muszáj volt legalább az elődöntős pontokat begyűjteni, mert pusztán ezzel a vereséggel is 1000 ponttal távolabb kerül a világelsőségtől.

    VálaszVálasz

  104. Sylar 2012/06/9, 1:52

    Ha már ranglitsta – mostantól az a képlet, hogy
    ha Nadal nyer vasárnap (vagy hétfőn…..), akkor egy wimbledoni győzelemmel pár száz pontra közelítené meg Djokovicsot, attól függően, hogy Djokovics mennyit véd meg Wimbledonban. És mivelhogy Djokovics mindenkinél többet véd szeptember közepéig, ezért Nadal könnyen megelőzheti egy ponton. Federer is egy wimbledoni győzelemmel kb. ugyan annyi ponttal állhatna, mint Nadal ha győzne, tehát Federerre is igaz ugyan az, hogy Wimbledon után a nár folyamán valamikor világelős lehetne.
    ha Djokovics nyeri a RG-t, akkor pedig nem nagyon lesz miről beszélni…. Ebben az esetben Djokovics csak akkor veszítheti el a világelsőséget, ha vagy nagyot bukik Wimbledonban és a USO-n is, vagy pedig Federer és Nadal közül valamelyik megnyeri a hátralévő két GS-et.

    VálaszVálasz

  105. dd 2012/06/9, 2:05

    @Sylar: nekem meg az jutott eszembe, hogy öreg, egyszerűen Federer nem bírja a versenyt nála 5-6 évvel fiatalabbakkal, mármint persze a legjobbakkal. Nem is fizikailag, fejben. A végső választ persze az olimpia meg Wmbledon adja meg, meglátjuk. Ugyanakkor én már feledném ezt a “nem érdekelte, nem volt motivált, a babákra gondolt” vonalat. Miért kéne mindig tervszerűnek lennie, ha Federer kikap? És amúgy szomorú volt látni ezt a nagyon hullámzó játékot remek dolgokkal, zseniális ütésekkel, majd utána jöttek csokorban a ki nem kényszerítettek.

    VálaszVálasz

  106. 8785 2012/06/9, 9:04

    @Max: Én nem így látom. Roger az egész RG-on ideges volt. Mindenképpen szerette volna legalább egyszer elkapni Rafát Párizsban, az az érzésem, hogy ez neki már soha nem fog összejönni, így marad a negatív átlaga Rafával szemben. Azért ez igen csak zavarhatja minden időkk legjobb játékosát.

    VálaszVálasz

  107. 8785 2012/06/9, 10:11

    @Max: Én nem így látom. Roger az egész RG-on ideges volt. Mindenképpen szerette volna legalább egyszer elkapni Rafát Párizsban, az az érzésem, hogy ez neki már soha nem fog összejönni, így marad a negatív átlaga Rafával szemben. Azért ez igen csak zavarhatja minden idők legjobb játékosát.

    VálaszVálasz

  108. Sylar 2012/06/9, 10:36

    @dd:
    Ez is közrejátszik természetesen. Az igazság pillanata pedig valóban Wimbledontól elkezdve a US Openig tartó időszakban jön el.
    A nem érdekelte sztorit én se veszem be, nem is szoktam ilyet hangoztatni. De azt azért be kell látni, hogy az abszolut logikusan hangzik, hogy őneki a Wimbledontól kezdődő időszakra kell tartogatnia a mentális és fizikális energiáit, mert ha valahol van még esélye, akkor az nem a Roland Garros.
    Egyébként 1973 óta Federer lett volna a legidősebb RG döntős, ha tegnap nyert volna. Azért ennek is valószínűleg van valami oka, hogy ennyi idősen már szoktak RG döntőbe jutni. Federer pedig nem dönthet meg minden egyes létező rekordot.

    VálaszVálasz

  109. Sylar 2012/06/9, 10:47

    @8785:
    Elég baj ha zavarja…… Nem hiszem hogy valaki jogosan felróhatná neki azt, hogy ő sem tudta megállítani minden idők legnagyobb salakosát, aki egészen eddig csak egy Robin Söderling nevezetű játékostól kapott ki a RG-on. De mégis vannak olyanok, akik a Ki mindenidők legjobbja kérdésre azt válaszolják, hogy Rod Laver, és Federer azért nem lehet első, mert soha nem verte meg Nadalt a RG-on……… Hát kíváncsi lennék hogy Laver a fénykorában, a 173 centis magasságával mit csinált volna Nadal ellen a jelenlegi modern körülmények között.

    VálaszVálasz

  110. Rafissimo 2012/06/9, 12:25

    @Sylar:
    Laver piszok gyors volt lábon, olyan gyors, mint most Nadalék, és mindez akkoriban. Nme a hangyák hordták össze az eredményeit, midnenkinek a saját korában kell alakítania, neki sikerült. Federer is más lett volna akkoriban.

    VálaszVálasz

  111. Geysap 2012/06/9, 12:37

    Üdv Mindenkinek!

    @dd: @Sylar:
    Sziasztok!
    Kettőtök hozzászólásából lehetne összepakolni a lényeget. Azt nem hiszem, hogy “öreg, nem bírja a fiatalokkal” – erre kemény cáfolat, hogy hány meccset vesztett el az USO óta. (6-7 lehet), és ott is voltak fiatalok. Az ok, hogy egyik kedvenc borítása volt a legtöbb. A 2011 WTF en megmutatta, hogy egy fedett pályás kemény borításon még mindig mire képes.
    -
    Tegnap este leírtam, hogy túl sokat várunk tőle, és ilyenkor elfelejtjük, hogy milyen játéka van A 2011-es USO óta.
    A nagy elvárás kitűnő példája, hogy még most is az elveszettet elődöntőről beszélünk – azaz tudjuk, hogy jobban is képes játszani. És azt hiszem ez a legfontosabb: Fed még mindig az, aki!!!

    VálaszVálasz

  112. Geysap 2012/06/9, 12:39

    elfelejtettem: min múlik, hogy vasárnap, vagy hétfőn lesz a döntő???
    A másik – nem tudom olvastátok-e?

    http://www.atpworldtour.com/News/Tennis/2012/06/23/Roland-Garros-Friday-Federer-Reacts-To-Semis-Loss-To-Djokovic.aspx

    VálaszVálasz

  113. Sylar 2012/06/9, 12:44

    @Rafissimo:
    Tisztában vagyok azzal, hogy Laver milyen jó volt a maga idejében, még úgy is, hogy csak 20 évvel Laver tündöklése után születtem….
    A lényeg az, hogy ha valaki szerint Federer azért nem kerülhet Laver elé az All Time Great listán, mert hogy soha nem verte meg Nadalt a RG-on, akkor az badarság, mert ezt a hátrányt Federer csak azért szenvedte el, mert ő játszik Nadallal azonos korszakban, nem Laver.

    VálaszVálasz

  114. Sylar 2012/06/9, 12:49

    @Geysap:
    Én várni nem vártam többet ennél az elődöntőnél, csak az aggaszt, ahogyan az egész két hét alatt játszott, mert ez némileg visszaesésnek tűnik ahhoz képest, amit tavaly szeptembertől láttunk. Az aggodalmam pedig valószínűleg akkor múlik el, ha a füves szezonban újra jobb játékot mutat.

    VálaszVálasz

  115. Blaze 2012/06/9, 13:26

    Come On Mariaa!!! <3 Csak ennyit mondok:D

    VálaszVálasz

  116. Geysap 2012/06/9, 14:19

    @Sylar:
    Lehet, hogy totál hülyeséget írok: Lehet bárki, bármilyen intelligens, “úriember” stb. – egy kis hibája mindig van. Ha nem mutatja ki, akkor is. Ez nem más, mint a hiúság – mindannyian azok vagyunk. Madridban “éljenezték”, mert a kék salakon is nyerni tudott. Róma előtt ugye No.2 lett. (ennek ellenére nem 2. kiemelt volt, de az lényegtelen lehetett neki. Jött az RG. ismét No.3-ként indult, az egész torna Noleról, és Rafáról szólt – kissé háttérbe szorult. Emlékezz a nyilatkozataira (Nole csúcsát ő is igyekszik meghiúsítani; Rafa verhető stb)

    Ellenben korábban – kezdjük Rotterdamnál, ahol 8 éve nem indult, akkor ő volt az “ikon”.
    Ez azt hiszem sok mindent megmagyarázhat – de ha magunkba nézünk, nálunk is így van több alkalommal, és természetesen más körülmények miatt.
    Halleban mikor indult utoljára?????
    Ki is ott a favorit????

    VálaszVálasz

  117. dd 2012/06/9, 14:23

    @Geysap: olvasd tovább, amit írtam. nemáltalában nem bírja a fiatalokkal, hanem leginkább fejben azzal a 2-3-4-gyel, akit egy elődöntőben-negyeddöntőben-döntőben meg kéne vernie. Amúgy a játéka még mindig meglenne, tegnap is rajta múltak a dolgok (Djokónak nem kellett megszakadnia).

    VálaszVálasz

  118. Geysap 2012/06/9, 14:27

    @Sylar:
    Nem is kellett sokat keresni:

    http://www.gerryweber-open.de/gwo_en/News/2012/May/From-now-on-the-address-of-the-GERRY-WEBER-STADION-is-Roger-Federer-Allee

    http://www.gerryweber-open.de/gwo_en/News/2012/February/Roger-Federer-meets-tournament-director-Ralf-Weber-in-Rotterdam-to-exchange-views

    http://www.gerryweber-open.de/gwo_en/News/2012/May

    VálaszVálasz

  119. Geysap 2012/06/9, 14:29

    @dd:
    Bocs – ez tényleg kimaradt.
    Az is igaz azonban, hogy az eddig nyert tornákon sem “öregekkel ;) ) játszotta a döntőket.
    Nézd meg amit előtted irtam, és a linkeket.

    VálaszVálasz

  120. Sylar 2012/06/9, 14:57

    @Geysap:
    Ha én azt tudnám, hogy ki ott a favorit :D
    2010-ben indult utoljára, amikor egy elég furcsa meccsen kapott ki Hewitt ellen a döntőben. Előtte viszont 4 vagy 5 alkalommal megnyerte a tornát.
    Nadal azt hiszem most először indul ezen a tornán, tehát nehéz megmondani, hogy hogyan fog neki menni. Mindenesetre a korábbi években amikor Wimbledon előtt Queens-ben szokott indulni, akkor 2008 kivételével majdnem mindig a negyeddöntőben ki szokott pottyanni.
    Érdekes lenne látni egy Federer – Nadal döntőt Wimbledonon kívül, olyan füvön, ami nincs szétkopva a 2. hét végére.

    VálaszVálasz

  121. FedererRafa 2012/06/9, 15:19

    ez sima döntő lesz, nem is nézem.

    VálaszVálasz

  122. FedererRafa 2012/06/9, 15:26

    Elég gáz, hogy Sarapova rendelkezni fog a karrier GS-sel, ami Henin-nek pl. nem jött össze sose, pedig a kvalitásai sokkal jobbak a belgának.

    VálaszVálasz

  123. Sylar 2012/06/9, 15:59

    @FedererRafa:
    Sampras nagyobb játékos volt Agassi, a Karrier Grand Slam-mel mégis Agassi rendelkezik kettőjük közül. Ez már csak így működik a teniszben. Valakik egy vagy két bizonyos tornának lesznek specialistái, 4-5-6 alkalommal megnyerik ugyan azt a GS-et, mint pl. Sampras 7 Wimbledonja, vagy Henin 4 RG győzelme, mások meg arról tesznek tanúbizonyságot, előbb utóbb mindenhol nyerni tudnak, de nem dominálnak éveken keresztül egy bizonyos GS-et.
    De ha már Henin-t szóba hoztad…. A Karrier GS a lehetőséget kihasználásáról is szól. Őneki egyértelműen a 2006-os wimbledoni döntő miatt lehet bánkódni valója, mert egy Mauresmo ellen mégiscsak sokkal jobb esélye lett volna, mint Williamsék, vagy a Sarapova/Kvitova féle nagy ütők ellen, akik nyertek Wimbledonban az elmúlt 10 évben.

    VálaszVálasz

  124. FedererRafa 2012/06/9, 16:01

    @Sylar: Sampras dominanciája Wimbledonban azért jelentős volt sztem.

    VálaszVálasz

  125. FedererRafa 2012/06/9, 16:02

    @Sylar: Szerintem nem, mert Mauresmo hasonló teniszt produkált, mint Henin, az ellen pedig nehezebb ritmusba lendülni, mint a – ahogy te fogalmaztad – nagy ütök ellen. Azokat azért rendre el tudta verni, a Williams és Sharapova-féle erőteniszt.

    VálaszVálasz

  126. FedererRafa 2012/06/9, 16:03

    @FedererRafa: Ja ok, értem mire gondoltál.

    VálaszVálasz

  127. Geysap 2012/06/9, 16:42

    @Sylar:
    Helló!
    A “favoritot”, mint olyat én most a legjobban “megbecsült, emlegetett, stb.” embert értettem. Nézd meg a linkeket.
    Mellesleg Rafa 2005-ben indult utoljára, és az első körben kiesett.
    -
    Sharapovának pedig grat. Nem semmi, amit megcsinált az a csaj. Szívesen gratulálnék személyesen is neki, nekem, mint nő is nagyon bejön(ne) :D
    (na jó, ehhez már öreg vagyok ;

    VálaszVálasz

  128. perfect 2012/06/9, 16:54

    @Geysap: Azért vigyázz vele, mert 188 cm magas és ha jól megnézed, mikor izzad a meccseken és nincs rajta alapozó festés , simán látszik az orra alatt a bajuszkája. :)

    VálaszVálasz

  129. Geysap 2012/06/9, 17:15

    @perfect:
    Nekem szakállam is van :) A magassága nem zavar – én is kb. annyi vagyok. Egy zavarna, de az nagyon .. az ő teljesítőképessége nagyobb (mindenhol)

    VálaszVálasz

  130. perfect 2012/06/9, 17:25

    @Geysap: Azért megértelek, szerintem is nagyon csinos . :)

    VálaszVálasz

  131. Geysap 2012/06/9, 18:13

    @perfect:
    Egyébként hihetetlen, hogy ez a “”törékenynek tűnő csaj milyen jól teniszezik …
    -
    Fiúknál böngésztem – egyben nem vagyok biztos, de azt írták éppen Fednél, hogy “a tenisztörténelem hatodik férfi teniszezője, akinek sikerült mind a négy Grand Slam-tornán címet szereznie” – ebben benne van véleményem szerintem (mindketten 2010-ben érték el)
    -
    Sampras:
    W: 1993, 1994, 1995, 1997, 1998, 1999, 2000
    USO: 1990, 1993, 1995, 1996, 2002
    AO: 1994, 1997
    RG: 0
    Össz: 14
    -
    Fed:
    W: 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009,
    USO: 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
    AO: 2004, 2006, 2007, 2010
    RG: 2009
    Össz: 16
    Carrier GS

    GS (egymás után) 2004, 2006, 2007 – kivéve RG
    -
    Rafa:
    W: 2010
    USO: 2010
    AO: 2009
    RG: 2005, 2006, 2007, 2008, 2010, 2011
    Össz: 10
    Carrier GS

    GS (egymás után) 2010 -kivéve AO
    -
    Nole:
    W: 2011
    USO: 2011
    AO: 2008, 2011, 2012
    RG: 0

    GS (egymás után) —
    -
    Remélem a felsorolást a rendszer nem zavarja össze. Szval: Samprasnak volt 7 Wimbi, Fednek van: 4 AO; 5 USO; 6 Wimbi, 1 RG
    Rafának van: 1 AO; 1 USO; 2 Wimbi; 6 RG
    Nole:1 Wimbi; 1USO, 3 AO, 0 RG
    -
    Ezért lehet a Rafa – Fed hegemóniát még mindig mondani. Kettőjüknek 26 GS, 2 carrier GS – valami megdöbbentő szám. Ide nem írtam a GS negyed, elődöntőket, ill. a döntőket. Néhány kivétellel azokban is ketten dominálnak. Nole a tavalyi jó évvel semmi másban, csak a GS-ben érheti el őket.

    VálaszVálasz

  132. Geysap 2012/06/10, 9:58

    @Geysap:
    Jav:
    Rafa Wimbi: 2008, 2010.

    VálaszVálasz

  133. Jan 2012/06/10, 10:07

    Évek óta nem tudok rájönni vmire. A nézők közül 1 ember mond egy p betűvel kezdődő szót, mire a többi néző ollé-val “válaszol”. Mi lehet ez a szó ? Ez csak RG-on van.

    VálaszVálasz

  134. mapk 2012/06/10, 12:41

    @Jan: Punci? :D

    VálaszVálasz

Kattintás ide a válaszadás megszakításához

Ha nem szeretnéd minden kommentnél bepötyögni az adataid, regisztrálj itt!

  • Törzsasztal

    • Belépés
    • Regisztráció
    • Elfelejtett jelszó?

  • Rovatok:

    • A moderálási elvek (1)
    • A nap képe (44)
    • Ausztrál Open (213)
    • Davis Kupa (22)
    • Egy soha meg nem írt könyv (5)
    • Eredmények (29)
    • Ezen a napon (19)
    • Gézengúzok (9)
    • Hírek (567)
    • Hot! (46)
    • Ki, hol, kivel? (12)
    • Meccselemzés (19)
    • Nagyonállat (43)
    • Napi idézet (88)
    • Régi blog (383)
    • Roland Garros (285)
    • Us Open (148)
    • Videók (216)
    • Wimbledon (119)
  • Erről szóltunk:

    acasuso (1) agassi (16) allaster (1) almagro (1) alona bondarenko (2) ancic (1) andrejev (2) arias (1) arn (4) azarenka (7) babos (3) baghdatis (5) bammer (1) becker (2) berdych (6) blake (3) bolelli (2) borg (3) borotra (1) bryan (3) cahill (2) chakvetadze (1) chang (1) cibulkova (1) cilic (3) clijsters (16) connors (3) coria (2) courier (1) czink (23) date (1) davenport (1) davydenko (16) dechy (1) de heart (1) delic (1) del potro (24) dementieva (11) dent (5) devenport (1) djokovic (72) dokic (3) dulko (1) dushevina (1) edberg (3) federer (182) feliciano lopez (1) ferrer (1) ferrero (4) fish (4) fucsovics (1) gasquet (8) gaudio (5) gil (2) ginepri (1) gonzalez (14) graf (6) grosjean (1) gulbis (4) haas (8) hanescu (2) hantuchova (1) haynes (1) helfant (2) henin (13) henman (2) hewitt (17) hingis (2) hrbaty (1) isner (12) ivanisevic (6) ivanovic (15) jankovic (8) karlovic (11) keys (2) kiefer (1) kirilenko (1) kohlschreiber (3) kubot (1) kuerten (3) kurnyikova (3) kuznetsova (6) leconte (1) lendl (3) lever (1) li (2) lisicki (2) lisnard (1) ljubicic (6) lopez (2) lu (1) mahut (5) majoli (1) malisse (3) mantilla (1) marosi (2) mathieu (3) mattek (1) mauresmo (6) mcenroe (10) melzer (1) monfils (8) montcourt (1) moya (2) muller (1) murray (55) muster (1) nadal (125) nalbandian (5) nastase (1) navratilova (2) Odesnik (1) ouanna (1) oudin (1) parizs (4) paros (4) pasek (1) pavel (1) peer (1) penetta (1) petrova (1) querrey (1) radwanska (1) robredo (2) roche (1) roddick (41) rybarikova (1) safin (2) sampras (7) sanchez vicario (2) santoro (10) schiavone (3) schnyder (2) schwank (1) scott (1) seppi (1) serena (45) sharapova (13) simon (2) soderling (25) stenpanek (1) stepanek (1) stosur (2) suarez navarro (1) sugiyama (1) szafin (28) szafina (33) szavay (46) szeles (1) taróczy (1) tipsarevic (1) tomic (4) troicki (1) tsonga (12) tursunov (1) venus (13) verdasco (22) vinciguerra (1) vliegen (1) volandri (1) washington (1) wawrinka (2) wickmayer (5) wilander (7) wozniacki (4) youzhny (1) zvonareva (4)
  • Képek:

  • © Salakblog 2009-2013 | minden jog fenntartva | impresszum