Salakblog – Minden, ami tenisz

Minden, amit esetleg nem tudtunk elmondani, vagy nem mondhattunk el, vagy már nagyon sokszor elmondtunk a teniszről…

Tizedik napicset

2012/06/5 Kategória: Roland Garros
Szerző: szpetra

Ma már csak négy meccsünk lesz a Roland Garroson, két női és két férfi negyeddöntő a felső ágról.
A Chatrier-n Stosur és Cibulkova kezd, majd jön Djokovics és Tsonga.
A Lenglenen Errani és Kerber az elsők, aztán következik a Federer-Del Potro összecsapás, úgyhogy szép kis délutánunk-esténk lesz.

Az első meccsek 2-kor kezdődnek, a csatornabeosztás az izgalmi szinttől függ.

Addig is szórakoztassuk magunkat ezzel-azzal. Például én mindig is szerettem olvasni a játékosok twitterét, hiszen ez lehetőséget ad arra, hogy máshonnan, kicsit közelebbről is megismerjük őket.
Hónapok óta az egyik kedvencem egy párhónapos kislány, Micaela Bryan twitter oldala. Ő a páros világelső Bob Bryan év elején született kislányának oldala, már most több mint 2000 követője van. A szülei pici kora óta cipelik magukkal mindenhova, most már versenyekre is.
Két vicces szokásuk van. Az egyik az, hogy minden Bryan-tesók által megnyert verseny díjátadóján megpróbálják belecsempészni a kicsit a trófeába egy fénykép erejéig. A másik pedig az, hogy kihasználva helyzeti előnyüket, rendszeresen fotózzák a pici lányt a többi teniszezővel.

A fotókon többnyire teljesen közömbös, már-már érdektelen arcot vágó Micaela több nagy sztár kezében járt már, mint azt bárki is gondolná, úgyhogy óriási élmény lesz majd 10-15 év múlva visszanézegetni azt, hogy milyen kivételes helyzetben volt ő csecsemőként. :D

Ao4HGt2CAAEe4rh.jpg large
ApA5AGlCEAA3Nqh.jpg large

ApBo2aXCQAE6KEB.jpg large
ArGjMniCEAEbYn6.jpg large

As4jsrqCQAA97SF.jpg large
AsTZ7-_CAAA9d9n.jpg large

AsYnH6LCEAADN64.jpg large
At1zuspCAAEK7jH.jpg large

AuOn0A4CEAA34Gx.jpg large
AuT99aTCQAAZ1V8

AuYKUj-CAAAnkbT.jpg large
AseAqYYCIAAfrjh


172 Comments »

172 komment:

  1. babydriver 2012/06/5, 12:09

    1st? :-)
    Ebben is Federer a legjobb…

    VálaszVálasz

  2. erno50 2012/06/5, 12:41

    Eső várható ?

    VálaszVálasz

  3. Sylar 2012/06/5, 12:48

    @babydriver:
    mert ő az, akinek már ebben is van gyakorlata :D

    VálaszVálasz

  4. Sylar 2012/06/5, 12:52

    @erno50:
    he lehet ennek hinni: http://www.weather.com/weather/today/FRXX0076 akkor nem…
    de mivelhogy éjszakára már írnak esőt, és nappal is felhős lesz, ezért soha nem lehet kizárni

    VálaszVálasz

  5. Bikkin 2012/06/5, 13:01

    Hölgyeim és Uraim, tegyük meg tétjeinket!
    Lányok:
    Stosur – Cibulkova 2-1
    Errani – Kerber 1-2

    Fiúk:
    Gyokovics – Tsonga 3-1
    Federer – Del Potro 2-3

    VálaszVálasz

  6. Geysap 2012/06/5, 13:02

    Üdv Mindenkinek!
    @Sylar:
    Szia!
    Olyan korrektül tartja, mint ahogy leírják – de érthető is, mert kettő babával szokta meg ;)

    VálaszVálasz

  7. meszsa 2012/06/5, 13:12

    Mörinél még a büfiztetős törcsi is ott van:-)

    VálaszVálasz

  8. bagymilla 2012/06/5, 13:37

    sziasztok!
    az épp tippjeim:
    Stosur-Cibulkova: 2-0
    Errani-Kerber: 2-1

    Djoko-Tsonga: 2-3
    Fed-Del Potro: 3-1

    VálaszVálasz

  9. FedererRafa 2012/06/5, 13:45

    @babydriver: Is? Miben még?

    VálaszVálasz

  10. Sylar 2012/06/5, 13:57

    @FedererRafa:
    Federer semmiben sem jobb senkinél, babydriver csak egy elvakult Federer fan.

    VálaszVálasz

  11. Sylar 2012/06/5, 13:59

    @babydriver:
    bocs, de muszály volt….
    de szerintem te érted a viccet

    VálaszVálasz

  12. Sylar 2012/06/5, 14:03

    Kerber
    Stosur, ha jól játszik
    Federer
    Djokovics
    Ezek a tippjeim. Sok kockázatot tudom hogy nem vállaltam, csak a józanészre (és némileg az optimizmusomra) hallgattam. Szettekre nem tippelek, mert azt mindig az alkalom szüli.

    VálaszVálasz

  13. Kriszi90 2012/06/5, 14:12

    Halihó,

    Stosur-Cibulkova : 1:2
    Errani-Kerber: 2:1
    Djoko-Tsongi: 3:2
    Fed-Delpo: 3-1

    VálaszVálasz

  14. dd 2012/06/5, 14:41

    @Sylar: Nadal nagyobb pörgetést tenne bele a babába, az biztos… Sylar, utoljára szólok: a muszáj nem ly-os. Holnap nyelvtan röpdoli.

    VálaszVálasz

  15. Csazsom 2012/06/5, 14:44

    @FedererRafa: Mindenben, tudom én is elvakult vagyok!De gondolom te is így vagy ezzel, csak a személy más!

    VálaszVálasz

  16. Geysap 2012/06/5, 14:52

    @szpetra:
    Szia!
    Valahogy így hurcolta az apja Dolgopolovot :)

    VálaszVálasz

  17. Sylar 2012/06/5, 14:55

    @dd:
    blehhhh… valószínűleg tudat alól jön elő az, hogy az -ály -ély végződésű szavakat ly-nal kell írni, és gyors gépelés közepette nem figyelek arra oda, hogy a muszáj szónak köze sincs ehhez a szabályhoz, mert nem toldalékos :P

    VálaszVálasz

  18. Szofi2 2012/06/5, 14:57

    Én csupán abban bízom, hogy a lányok közül az egyik gyors , a másik lassú meccs lesz, így nem fog teljesen párhuzamosan menni a két férfi meccs, ugyanis nagyon nem tudom eldönteni, hogy melyiket nézzem. Hülye szervezők!

    VálaszVálasz

  19. DJ Ólin 2012/06/5, 14:58

    Valaki tudja, hogy van a schedule? Logikusan a felső ági elődöntők lennének csütörtökön, az alsó pénteken de nem tudom hogy van

    VálaszVálasz

  20. Cathy07 2012/06/5, 15:09

    @DJ Ólin: http://www.rolandgarros.com/en_FR/about/schedule.html Mindkettő pénteken lesz.

    VálaszVálasz

  21. dd 2012/06/5, 15:33

    @Sylar: tudat alatt jöjjön elő a száj, báj, fáj, háj, máj, táj, nyáj. (a mai tai maradhat a pohárban).

    Stosur vállait Stallone is megirigyelhetné, nem szívesen futnék vele össze sötét sikátorban

    VálaszVálasz

  22. DJ Ólin 2012/06/5, 15:50

    @Cathy07: kösz

    VálaszVálasz

  23. babydriver 2012/06/5, 15:57

    @FedererRafa: miben a legjobb még?
    Ha-ha.
    A rekordjai a wikipédián pontosan hatszorosát teszik ki kilobájtban (jól írtam a “j”-t dd?), mint R.N.-nek, így talán eltekintesz a felsorolástól.

    VálaszVálasz

  24. perfect 2012/06/5, 16:04

    @Szofi2: Sajnos ez nem jött be, teljesen egyszerre kezdik.

    Roger meccsét gondolom nem is ismétli az ES , csak a 2., ami nekem nincs.
    Marad a tv paralel stream. :)

    VálaszVálasz

  25. Mr. White 2012/06/5, 16:27

    Djokovic eddig elég kegyetlen, Tsonga nem sokat tud csinálni.

    VálaszVálasz

  26. topperharley 2012/06/5, 16:30

    Basszus Federer eddig (4:1 15:15) 9/3, 33%-ban nyerte csak a pontokat első szerva után….

    VálaszVálasz

  27. Szofi2 2012/06/5, 16:46

    Ez ennyire simán nem mehet, mindjárt jön a Djoko hullámvölgy!

    VálaszVálasz

  28. Sylar 2012/06/5, 17:13

    na én kb. most csatlakoztam be a meccsnézésbe :P
    Federer hihetetlen béna módon adta vissza itt tálcán a megszerzett breaket :/
    ahogy nézem, Tsonga pedig adott egy 6:1-et ajándéka Djokovicsnak 1 nyerővel és 12 hibával

    VálaszVálasz

  29. topperharley 2012/06/5, 17:15

    @Sylar:

    Tsonga magára talált, Roger rengeteget hibázik is, de én úgy látom, hogy Del Potro akarata érvényesül.

    VálaszVálasz

  30. Sylar 2012/06/5, 17:23

    @topperharley:
    Roger most már az egész tornán eléggé halványan játszik :/
    és most már elérkezett az a fázis, hogy majd ha kell, úgy is javul…. hát nem úgy néz ki javulni tudott. így Djokovics vagy Nadal ellen esélytelen

    VálaszVálasz

  31. 8785 2012/06/5, 17:34

    @<a href="http://salakblog.hu/2012/06/05/tizedik-napicset-6/coco Egyébként Nole harmat gyenge, ha igy is nyerni tud, akkor a francia nem való az első tízbe.
    Roger szintén a tudása alatt játszik, mi történt Párizsban, miért ilyen unalmasak a mérkőések? A fiuknál és a nőknél is meglepetésre számítok a döntőbe jutást illetően.

    VálaszVálasz

  32. Bikkin 2012/06/5, 17:39

    Hát Roger is meg Delpo is a tűzzel játszanak, már mindketten eldönthették volna a szettet a maguk javára. És nagyon nem mindegy volna, hogy 0:2 vagy 1:1…
    A másik meccsen meg… Gyokovicson van most a nyomás, nemigen tudom elképzelni, hogy 1:2-ről meg tudná fordítani a meccset a francia közönség előtt.

    VálaszVálasz

  33. Sylar 2012/06/5, 17:49

    Kinek szólt úgy mégis a shut up?!….. valaki bekiáltott egy out-ot miközben Federer nyesése még szállt a levegőben. Mindegy, a szettet nem ezért bukta el.

    VálaszVálasz

  34. FedererRafa 2012/06/5, 17:51

    @babydriver: Sorold már fel, légyszi, Te úgyis szakértő vagy!

    VálaszVálasz

  35. Sylar 2012/06/5, 17:51

    Innen valószínűleg már nincs visszaút Rogernek……….

    VálaszVálasz

  36. topperharley 2012/06/5, 17:52

    Fed-DEL: ez már azé jóval szorosabb volt, de még mindig sok a hiba, és FED eléggé ideges is (milyen “pofa be”-t üvöltött :) , de azért nem reménytelen. Igaz Del Potro a fontos pontokat hozza.

    DJO-TSO: azt tudjuk, hogy Tsonga mire képes, kérdés meddig tartja ezt. Djokovic is eléggé idegesnek tűnik, de most még szerintem az ő fején múlik.

    VálaszVálasz

  37. FedererRafa 2012/06/5, 17:52

    Meglepő kijelentés tőlem: most Federernek szurkolok! Top4 az elődöntőben lenne ízlésem megfelelő, vasárnap pedig Rafa győzelme.

    VálaszVálasz

  38. FedererRafa 2012/06/5, 17:53

    @Sylar: Simán fordít.

    VálaszVálasz

  39. Bikkin 2012/06/5, 17:53

    Au revoire, Paris!
    Ez a Federer, akit eddig a tornán láttunk, ugyan meg nem fordítja 0:2-ről a mérkőzést.

    VálaszVálasz

  40. Sylar 2012/06/5, 17:54

    @FedererRafa:
    erősen kétséges………..

    VálaszVálasz

  41. Szofi2 2012/06/5, 17:57

    A Djoko-Tsonga meccs egyre inkább a hibákról szól. Rémes!

    VálaszVálasz

  42. Bikkin 2012/06/5, 17:57

    @FedererRafa: Én nem is tudom, kinek szurkolok. Leginkább persze Rafának, de azért El Cotrónak is, hadd bizonyítsa, hogy nem véletlen volt az a US Open győzelem (mellesleg ha ilyen ágon megnyerné most a Garrost, kalaplevéve megszavaznám neki előre a Hall of Fame-tagságot), Murray-nek is, hogy meglegyen végre az az első Slam, meg pár perccel ezelőttig még Rogernek is, hogy legyen esélye a döntőben megvernie Nadalt. :) Csak Gyokovicsnak nem, neki soha!

    VálaszVálasz

  43. topperharley 2012/06/5, 17:58

    @Sylar:

    Nyerők, UE
    FED-DEL
    7:13 – 9:14
    15:15 – 11:8

    Potro nagyot játszott a másodikban, Rogernak a hibákból kellene valahogy visszábbvenni, csak hát azok a DelPo bombák…

    VálaszVálasz

  44. FedererRafa 2012/06/5, 18:01

    @Bikkin: Én sosem szurkolok Federerernek, s Djokovicnak sem!
    Murray nyerni fog GS-t majd, 3-4 év múlva.

    VálaszVálasz

  45. FedererRafa 2012/06/5, 18:03

    Rátettem 50.000-t, hogy Féderer megnyeri DelPotro ellen.

    VálaszVálasz

  46. Cathy07 2012/06/5, 18:05

    @Bikkin: Nagy út ez az Anti Delpo klubtól! :D De én Mörcsivel vagyok hasonlóan…

    VálaszVálasz

  47. Szofi2 2012/06/5, 18:19

    Djokovicnak se hite, se kedve! Lehet szépen kezdeni csomagolni az anyukának!

    VálaszVálasz

  48. FedererRafa 2012/06/5, 18:20

    Sztem Djoko megfordítja innen.

    VálaszVálasz

  49. Sylar 2012/06/5, 18:22

    WOOW
    Tsonga mekkorát játszik!!!
    Innen tényleg rohadt nehéz dolga lesz Djokovicsnak, mert Tsonga nem az a típus, aki ilyenkor leveszi a gázról a lábát. Őnála inkább annak áll fenn a veszélye, hogy izgalmában elüti magát (vagy elfárad….). De hazai pályán a közönséggel a háta mögött……

    VálaszVálasz

  50. Sylar 2012/06/5, 18:22

    Fed elég gyorsan hozta a harmadikat, ez mondjuk egy lépés lehet a fordítás felé.

    VálaszVálasz

  51. topperharley 2012/06/5, 18:23

    Del Potro-val nem stimmel valami, nem úgy mozog, mint ahogy eddig.
    De csak ha a mutatót nézem, mint az előbb:

    13:5 – 12:7

    VálaszVálasz

  52. 8785 2012/06/5, 18:26

    @Szofi2: Igy igaz. A tornán eddig csak Rafa játéka tűnt meggyőzőnek, persze, azt végig is kell majd vinnie, ha nyerni akar. Nole és Roger is nagyon ideges.

    VálaszVálasz

  53. FedererRafa 2012/06/5, 18:32

    @FedererRafa: sima ügy :P

    VálaszVálasz

  54. topperharley 2012/06/5, 18:32

    Na most ugyanott jár a két meccs, igaz Potro brék hátrányban, és FED brillírozik!

    VálaszVálasz

  55. Szofi2 2012/06/5, 18:38

    @FedererRafa:
    Djoko nem húzza be, mert a pasi 85 kiló görcs, így nehéz!

    VálaszVálasz

  56. topperharley 2012/06/5, 18:45

    Del Potro vagy kifújt, vagy sérült, de ennek így nincs sok értelme!

    VálaszVálasz

  57. Bikkin 2012/06/5, 18:45

    @Cathy07: Mert megérdemli. Aki egy GS-tornán megveri Nadalt, azután Federert is, és ezzel még a tornát is megnyeri, az megérdemli.
    De nagyon-nagyon nem stimmel valami El Cotróval. Így Federer érdemtelenül juthat tovább. Habár annyi érdeme mindenképp van, hogy nem adta fel.

    VálaszVálasz

  58. Sylar 2012/06/5, 18:48

    Na hát bármit el tudva volna képzelni, csak azt nem, hogy Federer 50 perc alatt kiegyenlít.
    Del Potro kifújt fizikálisan? nem nézem egyébként….. Tsonga mozgása is eléggé nehézked lett…. Azzért az csúnya lenne, ha mind a két nagymenő úgy menekülne meg, hogy fizikálisan nem bírta az ellenfelük.

    VálaszVálasz

  59. topperharley 2012/06/5, 18:52

    @Sylar: @Sylar:

    Tsongánál szerintem már az előző szettben is látható volt, sokat fújtatott, pihengetett, Del Potro ugye kér már ápolást, stb, ott inkább a sérülésre tennék, a legtöbb szebben megütött labdára meg sem mozdul, csak ballag fel-alá.

    VálaszVálasz

  60. Sylar 2012/06/5, 18:54

    @topperharley:
    ez így látatlanban is sejthető volt, köszi

    VálaszVálasz

  61. Sylar 2012/06/5, 18:57

    Djoker megint két játékra a kieséstől… és ezúttal egy olyan ellefél ellen, aki sokkal jobban tudja tartani az adogatsát….
    mindenesetre Tsonga helyében én minden erőmmel arra törekednék, hogy 4-ben lezárjam…

    VálaszVálasz

  62. Sylar 2012/06/5, 18:59

    Tsongából most hiányzik az erő az alapvonalon…. Ami játékot effig nyert ebben a szettben, az mind az adogatásának volt köszönhető. Így breakelni biztos hogy nem fog tudni, és elég ha csak 5 percre elmegy az adogatása, már el is úszott a szett.

    VálaszVálasz

  63. topperharley 2012/06/5, 19:03

    Hát Del Potro “fizikuma” egy Masters elődöntőre lett volna elég. Tsonga még a szervái miatt partiban.

    VálaszVálasz

  64. Sylar 2012/06/5, 19:05

    Itt azért Tsonga elővett az alapvonalról is pár nagy ütést :P hozzárakva néhány jó szervát, végül is valahogy megmentette a gémet. Egy játék kell már csak neki!

    VálaszVálasz

  65. FedererRafa 2012/06/5, 19:06

    Gábor, Federernek csak egyszer van 27 meccse GS-en, a másik 26.

    VálaszVálasz

  66. Sylar 2012/06/5, 19:08

    0:30
    O____o

    VálaszVálasz

  67. Sylar 2012/06/5, 19:08

    hú de remegős fonák return volt az Tsonga -_-

    VálaszVálasz

  68. Sylar 2012/06/5, 19:09

    15:40 !!!!!

    VálaszVálasz

  69. FedererRafa 2012/06/5, 19:10

    fu de rohadék ez a francia közönség…

    VálaszVálasz

  70. Sylar 2012/06/5, 19:10

    WOW O_o
    ezt hogyan mentette

    VálaszVálasz

  71. Sylar 2012/06/5, 19:10

    kész, innentől GSM Djokovics

    VálaszVálasz

  72. Sylar 2012/06/5, 19:11

    @FedererRafa:
    nem rosszabbak, mint bármikor máskor

    VálaszVálasz

  73. FedererRafa 2012/06/5, 19:11

    @Sylar: ez olyan, mint a Pannon GSM volt?

    VálaszVálasz

  74. FedererRafa 2012/06/5, 19:12

    Imád bajba kerülni Djokovic.

    VálaszVálasz

  75. Sylar 2012/06/5, 19:13

    @FedererRafa:
    nem, ez olyan lesz mint a 2010-es és 2011-es USO elődöntők………

    VálaszVálasz

  76. mapk 2012/06/5, 19:16

    Djoko olyan mint a T-1000 es,még úgy is mozog. :D

    VálaszVálasz

  77. Sylar 2012/06/5, 19:17

    @mapk:
    akkor Tsonga pedig Arnold…..
    ki is nyert ott a végén :P :D hmmmmmmmm

    VálaszVálasz

  78. Sylar 2012/06/5, 19:19

    má megin 15:30 :/

    VálaszVálasz

  79. Sylar 2012/06/5, 19:20

    na Tsonga, gyerünk

    VálaszVálasz

  80. Sylar 2012/06/5, 19:21

    neeeeeeeeeem

    VálaszVálasz

  81. FedererRafa 2012/06/5, 19:23

    @Sylar: a nevető harmadik, aki itt Rafa.

    VálaszVálasz

  82. Sylar 2012/06/5, 19:24

    @FedererRafa:
    az lehet, de ez most más téma

    VálaszVálasz

  83. FedererRafa 2012/06/5, 19:25

    Federer nyert. Vajon mennyit hozott (volna) nekem az 50.000 tét a 3. szett elején??? :D

    VálaszVálasz

  84. Sylar 2012/06/5, 19:26

    most komolyan, ezt Djokovics dierkt csinálja, hogy meccslabdánál jut eszébe pontokat ütni? ezt most komolyan kérdézem. Ezt már nem először látjuk. Az a vicc, hogy ezt most már kizárt hogy Tsonga megnyerje, és Djovovics ezt azért fogja megnyerni, mert nehezen maradt meccsben, nem könnyen.

    VálaszVálasz

  85. Sylar 2012/06/5, 19:30

    Tsonga mit játszik még a kimaradt meccslabdák után is!

    VálaszVálasz

  86. Szofi2 2012/06/5, 19:39

    @Sylar:
    És hol van az erő Dj ütéseiből, csak maszatol!

    VálaszVálasz

  87. Sylar 2012/06/5, 19:39

    áááá ze nem hiszem el….. végre vannak izgalmas meccsek
    de ez már sok, hogy Djokovics hányadszor menekül már meg az ilyen meccsekből. USO-n Federer ellen meccslabda, AO-n Murray ellen 5. szett 5:5, Nadal ellen döntőszett 2:4-ről…

    VálaszVálasz

  88. Sylar 2012/06/5, 19:40

    @Szofi2:
    de őneki ez elég. a pontok ütése inkább Tsongának létfontossáagú

    VálaszVálasz

  89. Szofi2 2012/06/5, 19:41

    @Sylar:
    Várd már ki a végét!!!

    VálaszVálasz

  90. Sylar 2012/06/5, 19:42

    @Szofi2:
    egyáltalán nem vagyok benne biztos, hogy Tsonga bírni fog még egy ilyen szettet, de ha igen, akkor utólag én fogok elnézést kérni

    VálaszVálasz

  91. DJ Ólin 2012/06/5, 19:44

    Na most gyűlöltem meg Djokovicot (mármint nem személyileg hanem tenisszel kapcsolatban) végleg! Hihetetlen, hogy minden ilyen helyzetet megnyer és arra épül a játéka hogy minden pontban, szettben, meccsben “valahogy” visszajön és nyer amikor nem is ő játszott jobban, csak szerencséje van v elizgulja az ellenfél stb. Pont ezért szurkoltam Nadal ellen mindig is, mert ugyanerre épülnek az ő sikerei is (persze neki is csak a teniszét utálom, jó fejnek tűnnek amúgy mindketten). Ezért örültem amikor Djoko ezt megszakította neki az AO-n, de most ha ők ketten játszanának döntőt én Nadalnak fogok szurkolni. Rezsőnek is vannak ilyen győzelmei, pl a mostaninál bemákolta Delpo sérülését, de közel sem ennyi (másoknak meg kb. semennyi). Oké hogy fontos a mentális erő meg az aura, de ennyit azért már ne számítson, ez nem igazság!

    VálaszVálasz

  92. Lendl Iván 2012/06/5, 19:45

    Miért beszél úgy Gábor mintha Djokovic nyert volna?

    VálaszVálasz

  93. mapk 2012/06/5, 19:47

    @Sylar: Arni,de a végén elégett/felolvadt az olvasztóban.De amilyen barna a T(songa)- 101 es lehet ez az alternatív befejezés lesz ill. folytatás. :D

    VálaszVálasz

  94. Szofi2 2012/06/5, 19:48

    Na gyerünk, gyerünk, gyerünk!!!

    VálaszVálasz

  95. Sylar 2012/06/5, 19:49

    @Lendl Iván:
    talán azért, mert ezután ez lenne a logikus forgatókönyv….

    VálaszVálasz

  96. perfect 2012/06/5, 19:50

    @Lendl Iván:

    mert pesszimista :)

    VálaszVálasz

  97. Bikkin 2012/06/5, 19:50

    Tsonga máris bukta a szerváját a döntő szettben. Mindkét tippem tévesnek fog bizonyulni. Pedig meccs közben még megerősítést nyertek. :(

    VálaszVálasz

  98. Sylar 2012/06/5, 19:51

    @mapk:
    nem baj, Arni visszajön :D
    csak nem itt és ma…

    VálaszVálasz

  99. FedererRafa 2012/06/5, 19:51

    Az enyém bejön, mindkettő, az egyikre 50.000-t raktam

    VálaszVálasz

  100. mapk 2012/06/5, 19:54

    @Sylar: ..és csak ne Wimbledonba és Fed ellen… :D

    VálaszVálasz

  101. Sylar 2012/06/5, 19:57

    @DJ Ólin:
    Federer soha nem jött vissza meccslabdákról, hogy aztán utána megnyerje azt a GS tornát. A “legmázlisabb” talán a Roddick elleni volt 2009-ben, aztán meg a Haas elleni az RG 4. körben, amikor 2 szett hátrányban breaklabdát kellett hárítania. De amikből Djokovics megmenekült az elmúlt 3 GS tornán, annyi menekülést még Federer és Nadal ketten együtt sem produkáltak a pályafutásuk során.

    VálaszVálasz

  102. Sylar 2012/06/5, 19:59

    Más dolog persze, hogy ha Djokovics nem játszik majd jobban, akkor Nadal darabokra fogja szedni a döntőben (ha eljutnak odáig….) szóval ez a torna Djokovicsnak szóba se jöhet, hogy meg lenne nyerve. De ha ezek után szárnyakat kap……..

    VálaszVálasz

  103. 8785 2012/06/5, 20:08

    @Sylar: Ezt a mérkőzést tényleg a francia veszítette el, mekkora szerencséje van a szerbnek! Egyébként kb 3 órája írtam, hogy a szerb felszívja magát, nos bejött, persze segített neki a francia. Kétségtelen, hogy Nole minden időátékosa!legszerencsésebb játékosa.

    VálaszVálasz

  104. FedererRafa 2012/06/5, 20:09

    @8785: Szerintem az Fed a 2009-es RG miatt, amit nem Rafi ellen játszott.

    VálaszVálasz

  105. DJ Ólin 2012/06/5, 20:09

    @Sylar: Épp azt akartam mondani, hogy Rezsőnek fele ennyi menekülése nem volt kb., ő is nyer csúnya meccseket de ugyanannyit veszít is, legtöbbször meg a győzelmeinél tisztán nyer, jobb a játéka akkor. Ugyan Nadalnak meccsekből nem, neki viszont rengeteg szettből volt hasonló menekülése, ő is ugyanúgy az “éppenhogy visszajövések” embere, de még ő sem annyira “anyáztatósan” :D mint Djokovic. Az előzőekhez még csak annyit, hogy a jó forma/játék többet kéne számítson az éppenhogyokkal szemben, mert ez így durva, akinek nem a védekező Djokovic-Nadal játék a kedvence, hanem pl. Rezsőé, vagy bárki másé, annak egy ideje nagyrészt csak az anyázás meg a vígasztaló sörök jutnak :D

    VálaszVálasz

  106. Sylar 2012/06/5, 20:10

    Az a gáz, hogy ezután Djokovicsnak még nagyobb lesz az arca/egója… de lehet hogy csak vasárnap estig. Vagy csak péntekig…… De Roger amilyen rosszul játszott eddig, inkább Djokovics tűnik esélyesnek….

    VálaszVálasz

  107. Sylar 2012/06/5, 20:11

    @DJ Ólin:
    értettem, hogy mit mondtál, csak konkretizáltam hogy miről beszélünk

    VálaszVálasz

  108. Vilandra 2012/06/5, 20:14

    @Sylar: Roger eddig csak szokta a pályát, a labdákat, a körülményt. Ki tudja, lehet péntekre beérik a dolog! :) ;)

    VálaszVálasz

  109. Lendl Iván 2012/06/5, 20:20

    Ez a győzelem szívből jött, játékból biztos nem. Mit küzdött Djokovic, elképesztő. Volt idén szebb tenisz, de dráma annyi mint a 4. szettben, nem. Sajnálom Tsongát, ki ne sajnálná, de ez egy ilyen történet, egy emelt fejjel, a másik leghajtottal távozik, és a meccsen csak nagyon rövid ideig tűnt úgy, hogy ez lesz a felállás. Gratula Federernek is, és jobbulást Delpo!

    VálaszVálasz

  110. Sylar 2012/06/5, 20:20

    Az azért jó dolog, hogy ennyi izgalom volt az elmúlt napokban, legalább megszorongatták a nagymenőket. Csak az a kár, hogy az ember már tényleg képtelen elhinni, hogy ezeket az embereket meg lehet verni. Még akkor sem kapnak ki, ha közel sem játszanak olyan jól, mint az ellenfeleik. Ez vonatkozik Rogerre is, akinek valószínűleg szerencséje volt azzal, hogy Del Potro kifújt 2 szett után. Egy rossz szava sem lehetett volna senkinek sem, hogy ha a pénteki elődöntőt Tsonga és Del Potro játszották volna. Nekem biztos hogy nem lett volna….
    A másik szomorú, és egyben vicces dolog, hogy ez a 4 ember nagy valószínűséggel azért kűzdötték magukat végig ezeket az 5 szetteseken, hogy végül ki legyen földbe döngölve a vasárnapi döntőben….

    VálaszVálasz

  111. Szofi2 2012/06/5, 20:21

    @Sylar:
    Mindegy, ezt akkor is visszahozta sírból, és meg tudta nyerni. Annyit regéltetek már a hitről, most miért becsülitek alá?

    VálaszVálasz

  112. Federerfun 2012/06/5, 20:22

    Nem sokáig fog örülni Djokovics , mert pénteken nagy verésbe fog beleszaladni. :P

    VálaszVálasz

  113. FedererRafa 2012/06/5, 20:24

    @Federerfun: akarod írni vasárnap, Nadal ellen!

    VálaszVálasz

  114. Sylar 2012/06/5, 20:24

    @Vilandra:
    A lehetőség mindig benne van, hogy javulni tud. De most már tényleg nagyon ideje lenne elővenni a jobb játékot. Ha az elődöntőben Djokovics és Federer is a rosszabbik formájukat hozzák, akkor szerintem Djokovics fog nyerni. Djokovics fizikálisan sokkal jobban felkészültebb arra, hogy ha nem jönnek az ütései, akkor kiszenvedi a pontokat az alapvonalról. Rogernek csak egy lehetősége van, beütni a pontokat. Ha az nem működik, akkor szerintem semmilyen Djokovics ellen nincs esélye.

    VálaszVálasz

  115. Vilandra 2012/06/5, 20:25

    @Sylar: Delpo nem fújt ki szerintem, csak sérült és már időben rápihent a dsz-re. Sose lehet tudni alapon. :) Az utolsó mondatoddal sajnos teljesen egyetértek. Mindkét meccset elnézve már én is ezen sajnálkoztam…

    VálaszVálasz

  116. babydriver 2012/06/5, 20:31

    @FedererRafa: (azt hiszem szombaton szóltak neked a blogszülők is, hogy ne személyeskedj, ne gúnyolódj, egyszóval ne légy köcsög, mert rajtad kívül itt senki nem az)

    VálaszVálasz

  117. becefix 2012/06/5, 20:32

    A ma látottak is azt erősítik bennem, hogy Fed és Djoko sincs formában, a svájci dinamikája és ütéspontossága a 0-hoz konvergál időnként, a szerb meg tavaly egy év alatt nem hibázott annyit, mint itt az ucsó 2 meccsén. Kettejük harcát szerintem 3, vagy max 4 szettben Djoko nyeri, de tökmindegy melyikük nyer, mert a pazar anyaggal felturbózott hispán duracell fog nyerni a fináléban…

    VálaszVálasz

  118. Vilandra 2012/06/5, 20:34

    @Sylar: Nem hiszek nagyon abban, hogy Rog javulni fog, de én Nolét sem látom most őrületes formában. Igaz, péntekig még sokat pihenhetnek. Mindketten. Nekem könnyű dolgom van, mert salakon soha nincsenek elvárásaim Roggal szemben. Egyszer volt, azt pedig maximálisan beteljesítette! :)

    VálaszVálasz

  119. FedererRafa 2012/06/5, 20:36

    @babydriver: Értettem főnök.

    VálaszVálasz

  120. becefix 2012/06/5, 20:36

    Fedről még annyit, hogy tavaly ugyanitt pazarul játszott és a szenvedő Rafa ellen ismét nyert a fóbia, idén meg legalább 5-en játszanak nála jobban, de a rutin, meg a szerencse eddig átsegítette. Innen láthatunk újra egy komoly vasalós-ablaktörlős-lapátolós Rafito-Nole izomteniszt… Igaz, ők nem tehetnek arról, hogy Rezső most csak ennyit tud..

    VálaszVálasz

  121. babydriver 2012/06/5, 20:42

    @FedererRafa: (menthetetlen vagy, nagyon sajnálom)

    VálaszVálasz

  122. Szofi2 2012/06/5, 20:44

    @FedererRafa:
    Komolyan mondom, olyan vagy mint egy értelmi fogyatékos papagáj, akinek sikerült nagy nehezen egy mondatot megtanulnia és ezt szajkózza egy életen keresztül. Húzd már a fejedre a takarót, és aludjál, hogy legyen energiád örömködni vasárnap!!

    VálaszVálasz

  123. dd 2012/06/5, 20:45

    durva, hogy Djokó akkor a legsikeresebb, amikor a legnagyobb bajban van. Lehet, hogy csak álmos, ritmustalan meccseken képes önmagát megverni? De úgy érzem, a nagy négyes(hármas) uralma nem tart már sokáig.

    VálaszVálasz

  124. babydriver 2012/06/5, 20:48

    Delpo interjúja fenn van az RG honlapján, Federert dícséri, és azt mondja, nem a térdsérülése miatt blokkolt le, nagyon nehezen hihető, Fed nem ütött annyival jobban, sztem ez inkább lovagiasság az argentintól

    VálaszVálasz

  125. FedererRafa 2012/06/5, 20:48

    @Szofi2: Oksi.

    VálaszVálasz

  126. babydriver 2012/06/5, 20:52

    @dd: hát, azokat a meccslabdákat úgy hárította, mint a gép, le a kalapot előtte, sztem ezek a dolgok iszonyatos energiákat adnak neki a következő meccsre (lásd US Open Fed ellen, vagy AO Muray ellen)

    VálaszVálasz

  127. Én 2012/06/5, 20:55

    According to Roland Garros twitter
    Court 1 will be pink on June 7

    VálaszVálasz

  128. perfect 2012/06/5, 21:08

    Nem tudom, hogy valójában mennyit számít, de pénteken a közönség nagy része Rogernek fog szurkolni , azt gondolom.
    Én azért Nadalnak sem adom oda előre a trófeát. Szerintem Mörri jó formában van, vesztenivalója semmi. Részemről komoly igény van egy meglepetésre a ffi ágon is. :)

    VálaszVálasz

  129. babydriver 2012/06/5, 21:19

    @Én: az szép lesz… :-)

    VálaszVálasz

  130. fenn és lenn 2012/06/5, 21:28

    Kedves Petra ,Gábor!

    Mikor lesz a Fed – Delpo meccs ismétlése?
    Köszi!

    VálaszVálasz

  131. Geysap 2012/06/5, 21:31

    Üdv!
    Én a megszokott tenisz szobámban néztem a meccse(ket). Elsősorban Federert, de átkapcsoltam Nole meccsére is. Delpo az első két szettben igen jól játszott, a TB is durva volt. Utána azt hiszem, hogy a 3. szett eleje számított a legtöbbet. Fed ki tudta használni, hogy Delpo lassult. Ekkor már lehetett érezni, hogy nyerni fog. Megtette. Azt hiszem itt értelmetlen lenne (nem csak itt) azt boncolgatni, hogy ki volt sérült, ki nem. Delo térdével van valami, de az első két szett után arra gondolt, hogy 3. ban behúzza. Nem jött be. Én maradok annyiban, hogy a végén Fed már teljesen elfogadható (nem 100%) formában nyert. Nem volt mázli, egy győzelem volt.
    Röviden: továbbjutott.
    -
    Nole meccséből nem láttam annyit. A 2. szettől Tsonga szenzációs volt. A 4. szettben Nole meccslabda hárításai “bejöttek”. Anno Fed ellen úgy nyert, hogy egy sarokba kihelyezett labdába belecsapot – és érvényes lett. Tsongánál is fölösleges lenne boncolgatni, hogy miért fogyett el a végére. Talán nagyon akarta, és kva dühös volt, hogy “csak úgy beleütöttem a labdába” miatt elment a meccs. (én szétharaptam volna az ütőt)
    Röviden: Nole is továbbjutott.
    -
    @babydriver: Nem értettem pontosan, hogy Nole milyen rekord közelében van amit Gábor mondott. Fednek a negyeddöntő statja megszakítás nélkül iszonyatos, az elődöntőé is, a GS torna indulás 50. A megnyert GS meccseket nem tdom már, hogy mennyi. Szval nem értettem, hogy Gábor kihez, és milyen rekordot hasonlított.
    -
    A mai napról az a véleményem, hogy tök mindegy, hogy hogyan, de Fed, és Nole győzött. Az elődöntőjük esélyéről fogalmam sincs. Ha mindketten a tavalyira gondolnak, érdekes lesz.
    A holnapi meccsek – soha nem szoktam tippelni, ezt tudjátok … most egy kicsit félrelépek :)
    Rafa nyer. Murray – Ferrer… inkább Ferrer. Mindegy, hogy ki, de utána Rafa szépen besétál a döntőbe.
    -
    Ha javul Fed, vagy Nole tök mindegy ki jut a döntőbe a csillagok állása szerint nem tudom elképzelni – ha valami átok nem fog Rafán – hogy ne nyerje meg az RG-t.
    -
    Bocs, hosszú voltam – de csak most jöttem a géphez, és elolvastam a számtalan hozzászólást.

    VálaszVálasz

  132. Sylar 2012/06/5, 21:34

    @dd:
    Én még a 4. szett vége környékén tettem fel a kérdést, hogy vajon direkt csinálja-e… mármint nem a meccslabda hárítást, mert azt nyilvánvalóan szándékosan csinálja. Hanem az egész helyzet, hogy passzív játékkal és homály ütésekkel magára húzza az ellenfelet, majd meccslabdáknál meg megint elkezd teniszezni. 2009-ben Stepanek ellen Bázelben is hasonló történt (azt a tornát is megnyerte, csak úgy megjegyzem…). A lényeg itt az, hogy pl. a mai meccset is nem biztos, hogy lélektanilag a maga javára tudta volna fordítani, hogy ha a tiebreakig meccslabda hárítás nélkül jutottak volna el. Kellett az a konfliktus helyzet, hogy Djokovics felül tudjon keregetni. Nem tudom mennyire tűnik ésszerűnek ezt csinálni, de logikusnak tűnhet. Ha ezt Djokovics valóban “kitervelten” csinálja így, akkor az elképesztő hidegvér.

    VálaszVálasz

  133. FedererRafa 2012/06/5, 21:36

    @Geysap: Laver után Djokokovic lehet a köv., aki megcsin a Non-Calender GS-t, illetve 26 meccset nyert Gs-eken egymás után, s egy kell, hogy beérje Féderert.

    VálaszVálasz

  134. Sylar 2012/06/5, 21:40

    @perfect:
    Én sem tartom előre lefutottnak a dolgot, de csak elvből, mert hogy a sportban minden megtörténhet…..
    Murray-re nem tennék egy fillért sem, óriási meglepetés lenne, ha ő verné meg Nadalt.
    A meglepetésekkel kapcsolatban még annyit, hogy ezen a tornán Djokovics, Federer, és Murray is kieshettek volna már, ezek lettek volna itt a meglepetések. De valami úgy akarta, hogy ezek most semmiképpen se történjenek meg. Vagy az igazi meglepetés még mindig hátra van?……….

    VálaszVálasz

  135. babydriver 2012/06/5, 21:48

    @Geysap: én is csak fél füllel hallottam, olyasmiről beszélt, hogy most Djokovics a döntőbe jutással ugyanazt ér el, mint Federer 2006-ban és 2007-ben a Roland Garroson, vagyis zsinórban 27 meccset nyer Grand Slam-tornán, ugye 28 kellene a non/calendar vagy a calendar Grand Slamhez
    (ami nem is igaz, mert ha valaki visszalép ellened, akkor az nem számít győzelemnek, vagyis 28-nál kisebb számú győzelemmel is lehetsz GS-király :-) )

    VálaszVálasz

  136. babydriver 2012/06/5, 21:52

    @FedererRafa: Djokovics nem éri el ezzel Lavert, mert ő calendar GS-t csinált 1969-ben, ezt hívják (hívták) Grand Slam-nek, innen származik az ezekre a tornákra aggatott gyűjtőnév is

    VálaszVálasz

  137. dd 2012/06/5, 21:53

    @Sylar: szerintem ilyen helyzetbe kerül, és a helyzet váltja ki belőle ezt a reakciót. Brutális versenyzői képesség, pontszerű koncentráció, és ha bejön, akkor megtörik az ellenfél, belőle meg kibújik a vérengző csetnik

    VálaszVálasz

  138. FedererRafa 2012/06/5, 22:01

    @babydriver: Igaz, ettől még most ő lehet, aki megcsinizi a nc gs-t.

    VálaszVálasz

  139. Sylar 2012/06/5, 22:01

    @dd:
    ez hangzik reálisabban…
    Már csak arra lennék kíváncsi, hogy amikor a meccsben maradásért adogat, akkor miért kell meccslabdáig várni, hogy előjöjjön a jó tenisszel?… ha 4:5-nél vagy 5:6-nál az ellenfélnek esélyt sem adva semmire hozná az adogatását, az legalább ugyanekkora versenyzői képesség lenne.

    VálaszVálasz

  140. FedererRafa 2012/06/5, 22:02

    @babydriver: Federer 2007-ben 26 meccset nyert, mint írtam korábban, mert volt egy játék nélküli győzelme is abban az évben.

    VálaszVálasz

  141. babydriver 2012/06/5, 22:23

    @FedererRafa: lesz@rom, mit írtál, nem volt játék nélküli győzelme sem a 2005-ös Wimbytől a 2006-os RG-döntőig, sem a 2006-os Wimbytől a 2007-es RG-döntőig, vagyis 27 meccset nyert zsinórban, vazze…. (Nalbandian feladott ugyan egy meccset Fed 2/1-es vezetésénél, de az Federernek elkönyvelt győzelem)

    VálaszVálasz

  142. dd 2012/06/5, 22:25

    @Sylar: de így szerintem egy valódi KO-t ad az ellenfélnek, az nagyon bennük maradhat, onnan nem kel fel senki, míg egy sima fordítás tán könnyebben megemészthető. De nyilván ebben a pengeélen táncolásban nagyobb is a kockázat

    VálaszVálasz

  143. Sylar 2012/06/5, 22:30

    @FedererRafa:
    Babydriver már elmondta előttem, számold csak össze újra azokat a meccseket, mert megvolt mind a kétszer a 27 meccs… Haas nem állt ki ellene Wimbledonban 2007-ben, de az a torna már nem volt a 27-es sorozatban.

    VálaszVálasz

  144. Geysap 2012/06/5, 22:35

    @babydriver:
    Nem érdemes vitázni :)
    Így már értem, amit írtál. Azt hittem, hogy vmi. olyanra gondol, mint a folyamatos 23 GS elődöntő, ill. a folyamatos GS negyeddöntő, esetleg a GS-eken nyert meccsek száma (mennyinél is tart?) Esetleg az 50. GS ;)
    -
    @Sylar:
    Ahogy ezt a témát felvetettétek, Fednél is voltak (lesznek) olyan meccsek, amíg a végletekig húzza, és akkor játszik valami überteniszt, és nyer. Ez volt pl. a Madrid döntő is.
    Első szett vesztett. Második szett ill. a harmadik is 7/5 (egy db. brak a legkritikusabb helyzetben.

    VálaszVálasz

  145. Geysap 2012/06/5, 22:36

    brak – break

    VálaszVálasz

  146. vica 2012/06/5, 22:36

    Szép estét mindenkinek!

    Az idegeimet kímélendő, elsősorban Djokoékat néztem, de azért átkapcsolgattam Fedékre is.
    Nagyon drukkoltam Tsongának, közel volt, nagyon közel. Megértem a sírását, mert mindent beletett a meccsbe, de Djokovicsnak volt szerencséje, már sokadszorra.
    Fed meccsét majd megnézem teljes odafigyeléssel. Én előzetesen Potrot tartottam esélyesebbnek – még a sérülése ellenére is -, úgy gondoltam, hogy közepes formája miatt ma Fed csomagol. Örülök, hogy mégsem így lett.

    Szerény véleményem szerint a Fed-Djoko összecsapáson némileg növekedtek Fed esélyei. Főleg azért, mert 2-0-ról tudott fordítani, nem adta fel, hitt magában, s ez sikerhez vezetett.
    Djokovics szerintem elfáradt, nehezebb lesz a gyengébb formáján túllendülnie. Bár a győzelem nagy hajtóerő, ő is tudja, hogy csak isteni szerencsével győzött, és nem lesz ez mindig így…

    VálaszVálasz

  147. Geysap 2012/06/5, 22:41

    @vica:
    Szia!
    Ha megnézted, – miután tudod az eredményt – kérlek írd le a véleményed !
    -
    (én Delpo térdsérülését nem tudom releváns dolognak tekinteni a veresége miatt. Sokan, sokszor leírtuk, hogy ha nagy gond van, ne álljon ki. Ha kiáll játszani, akkor a “bibi” feledésbe merül. Mellesleg Berdich elleni meccsen is “sérült volt”)

    VálaszVálasz

  148. Geysap 2012/06/5, 22:44

    Körkérdés (csak higgadtan, és elfogulatlanul gondolkodóknak):
    Ha Ferrer nem veri meg Murrayt – a sérült hátút. ;)
    Mi a tipp egy Murray Rafa elődöntőről??

    VálaszVálasz

  149. vica 2012/06/5, 22:47

    @Geysap: Rendben van.
    Ami Delpo – vagy Murray, vagy bárki más – sérülését illeti, egyetértek veled, tökéletesen igazad van.
    Most ugyanazt éreztem, mint Nadal esetében is néhányszor, hogy a sérülés nem akadályozta a játékban, ugyanakkor, ha nem ment a játék, volt hivatkozási alap…

    VálaszVálasz

  150. babydriver 2012/06/5, 22:55

    @Geysap: Murray-Nadal: vicces meccs lesz/lenne, túl sokat kapkodna a derekához a skót, amúgy, ha belejön akkor átkozottul jól üt, de annyi mindennek kell stimelnie a fejében…
    -
    off: Federer ezzel a győzelemmel ismét második lesz a ranglistán, ha Nadal nem védi meg a címét

    VálaszVálasz

  151. vica 2012/06/5, 22:55

    @Geysap:
    Hozzád hasonlóan én sem szoktam tippelni, de úgy gondolom, az, hogy Murray megverje Nadalt, az maga volna a c s o d a. Ahhoz egy indiszponált Nadal és egy tökéletes Murray kellene.
    Nadal őrületesen jó formában van, ez akkor is így van, ha tudjuk, hogy milyen gyenge az ága.

    VálaszVálasz

  152. vica 2012/06/5, 23:02

    @vica: Ehhez még hozzáteszem, hogy Potro nagyon rokonszenvesen úgy nyilatkozott, hogy nem a sérülése miatt kapott ki Fedtől.

    VálaszVálasz

  153. babydriver 2012/06/5, 23:10

    @vica: tényleg, Nadal ága: nem volt az ő felében egyetlen GS-győztes sem rajta kívül, csak négy db bukott döntőt hoztak össze az ellenfelei idáig….
    és eleve csak egy olyannal találkozhatott a 63-ból, aki legyőzte grand slam-tornán, de mint tudjuk, mindig az ő sorsolása a legdurvább :-)

    VálaszVálasz

  154. Sylar 2012/06/6, 0:07

    @babydriver:
    Hát ezzel nem tudom mennyire érdemes reálisan számolni ebben a pillanatban :D
    meg egyébként is, ennek most túl nagy jelentősége nem igazán lenne, hogy ki kezdené No.2-ként Wimbledont, mert ott úgy is Nadal lesz a 2. kiemelt.

    VálaszVálasz

  155. topperharley 2012/06/6, 0:26

    Djokovic ez évi teljesítményét nézve már közel sem olyan, mint tavaly, de azért az átlagon felüli volt. Az ez évire sem lehet panasz, de párszor kikapott, ami talán befolyásolhatja az önbizalmát, de úgy gondolom egy Federer, vagy esetleg Nadal ellen ez másképp működik. Mentálisan képes – mint ahogy ezt Tsonga ellen is bizonyította – “tavalyi szinten” teljesíteni, a tenisze már nem tűnik annyira meggyőzőnek. Federer ellen bárhol, Nadalnál ez főleg salakon azért már elég nagy nehézségeket okozhat.
    Az hogy direkt képezne meccslabdás szituációkat, hogy ő majd abból győztesen jön ki, hát…
    USO-n fogadott, mindent vagy semmit ütött, bejött. Ahhoz kell a vagányság, hogy bevállalja, de már azon a ponton volt, hogy minden mindegy. Bejött, és behúzta utána, ahhoz meg már Federer “segítsége” is kellett.
    Tsonga ellen, két 7:5-ös szett bukta, magyarán a végén “remegett” meg, a 4-ik szettben, meg azért mindegyik meccslabdánál ő szervált. Meleg volt a pite ez tény, a 4-ből 3 labdamenetet ő kontrollált (akkor is 2 iszonyatos vonalas ütéssel), de 1X 100%- ig Tsongán múlott, meg is volt a pozíció, de Tsonga hibázott.
    Akármennyire is nagy formátumú játékos DJO, inkább szerencse, és nem tudatos, hogy behúzom az ellenfelet, hadd érezze meg a győzelem szagát, aztán majd jövök én…
    Más kérdés, hogy Tsonga kipukkadt, és talán nem kellett volna az első szettet sem ajándékba adni, mert egy GS meccs 5 nyert szettig tart, ő is nyert volna a mostani játékkal egy Masteres-en, mint ahogy Del Potro.
    A másik ágat tekintve, én továbbra is azt gondolom, hogy Almagro okozhat kellemetlenségeket, de ehhez hoznia kell azt a szervát, amit eddig mutatott.
    Ferrer végig jól tolta salakon – idén még itt sem esett ki korán, ahogy eddig – sőt majdhogynem úgy dominált, mint Nadal.
    Murray legutóbbi meccse megmutatta félvállról venni nem lehet. Akármelyikük is jut az elődöntőbe, sétagalopp nem lesz.

    VálaszVálasz

  156. Sylar 2012/06/6, 0:54

    @topperharley:
    A tavalyi USO elődöntőt azt nem is említettem, mert ott nyilván esze ágában sem volt két meccslabdát odaadni Federer ütőjére….
    Djokovics ezeket a meccslabdás helyzeteket azért többnyire saját adogatásánál szokta visszahozni (ami végül is nem meglepő, mert adogatóként mégiscsak “könnyebb”). Isner ellen IW-ben is még a tiebreak előtt hárított egy meccslabdát, Madridban pedig Tipsarevics ellen mielőtt Tipsarevics szervált volna a meccsért, előtte Djokovics adogatójátékában is volt 0:40, és természetesen Djokovics ott is a 3 meccslabdánál kezdett el újra teniszezni. Az eredménye majdnem meg is lett, hiszen utána Tipsa a sajátját is majdnem elbukta, ami valószínűleg a meccs megfordulását is eredményezte volna.

    VálaszVálasz

  157. topperharley 2012/06/6, 1:02

    @Sylar:

    Ennyire nem voltam képben Djo kiélezett meccseivel kapcsolatban :) , lehet benne valami, a fent említettek, akár lehetnek jó “tréningek” az ilyen pillanatokra.
    Nade itt Tsonga verte a vonalakat, amik ellen nem nagyon volt ellenszere, mondhatni nem egy telenadrággal játszó ellenfélnek dobta oda a lehetőséget, abban bízhatott, hogy majd elüti magát (te is ezt vizionáltad, ha jól emlékszem, amikor Tso magára talált)
    Az is benne volt a pakliban, hogy Tso beletalál akár egy első szerva returnjébe, és akkor kalap-kabát. Nekem emiatt sántít csak, most erről a meccsről beszélek persze.

    VálaszVálasz

  158. Bikkin 2012/06/6, 1:20

    Hú, lássuk a holnapi meccseket:

    Fiúk:
    Nadal – Almagro 3:0
    Ferrer – Murray 3:2

    Lányok:
    Kanepi – Sarapova 0:2
    Svedova – Kvitova 1:2

    Ami meg Rogert és Novakot illeti, szerintem a svájci esélyei nem is olyan rosszak. Mentálisan építkezhet a tegnapi győzelméből, ami meg Gyokovics példátlan rekordkísérletét illeti, szerintem pont Federer az az ember, akit az a mezőnyből a legkevésbé hat meg. Vesztenivalója meg neki a legkevesebb… kötve hiszem, hogy ez a torna akár feleannyira érdekelné, mint Wimbledon vagy a US Open.

    VálaszVálasz

  159. babydriver 2012/06/6, 6:57

    @Sylar: nem is azért írtam le, mert 2. kiemelt lehet Wimbledonban – egyébként amikor ezt számoltam, csak a tavaly alkalmazott wimbledoni formulát tudtam alkalmazni, sehol nem találtam útmutatást az idei szezonra – de olyan sűrű a naptár az olimpia miatt, hogy kis túlzással szinte minden héten számítani fog, hogy hányadik vagy, ettől még mindig kicsi az esélye annak, hogy most ne Nadal nyerjen

    VálaszVálasz

  160. babydriver 2012/06/6, 7:04

    Djokovicsnak hihetetlen mentális ereje van, szinte élvezi ezeket a meccslabdás szitukat, de azt sem hagynám figyelmen kívül, hogy volt egy ellenfele is, aki akkor tud felszabadultan és koncentráltan játszani, amikor nincs veszíteni valója – lásd Federer ellen 0/2-ről Wimbledonban, vagy szett és brékhátrányban a WTF-döntőben
    most is jól nyomta, amíg olyan előnybe nem került, ami már felelősséget jelentett, talán ez is közrejátszott abban, hogy az ő szintjén egy rutin tenyerest a hálóba pofozott meccslabdánál

    VálaszVálasz

  161. tamás567 2012/06/6, 8:04

    Nole-Tsonga meccs……..izgalmas volt.én hiszek az ilyen dolgokba h valakinek az égiek segítenek….de Djokovic megint mit művelt?!én nem mondom h mákkal nyert mert azért ott kellett lennie a pályán,talán igen lehet élvezi az ilyen helyzeteket.a másik meccset csak néha néha láttam.
    Tsonga a meccs végén nagyon el volt kenődve,amit meg is értettem,ahogy Nole is mondtam lehet h megérdemelte volna a győzelmet.

    Nadal győzelmében ma biztos vagyok.
    Ferrer-Möri………..ha Ferrer a legjobbját hozza……………

    de úgy gondolom h nagyon Nadalnak áll ez a RG.

    VálaszVálasz

  162. spar05 2012/06/6, 10:44

    Kedves Mindenki!
    Vallomással kell kezdenem: én Nole szurkoló vagyok. Speciel miatta szerettem meg újra a teniszt. Ugyanakkor nagyon szeretem a sportot és baromi hálás vagyok, hogy nyomon követhetem a tenisz történelem legnagyobb pillanatát, mert ez az időszak az. Itt van a tenisztörténelem legnagyobb játékosa, Federer; vagy a zseniális Nadal; és persze Djokovic.Továbbá ilyen mezőnyt is ritkán láthat az egyszerű teniszkedvelő.
    A tegnapi meccsekről: Nole-n nagy a nyomás. Ne felejtsük el, hogy baromi közel került ahhoz, hogy nc GS-t csináljon, ami a jelenlegi mezőnyben senkinek sem sikerült. Federer is mondta, hogy ez a teher minden meccsen meglátszik a játékoson. (Ezt az érzést a svájci pontosan is érezheti.) Tsonga nagyon jó játékkal került közel a győzelemhez, de egy meccset meg is kell tudni nyerni. Most neki nem jött össze. Djokovic tud nyerni.
    Del Potro a harmadik szettre kifáradt. Volt nála orvos is. Arra az egy szettre már nem tudta magát összeszedni. Nem azt akarom mondani, hogy Federer nem játszott jól, de ha Delpo még tudja tartani a formáját, akkor sokkal jobb teniszt kellett volna elővarázsolni. De ez a játék sem a mi lett volna ha-ról szól.
    A másik ágon én nem írnám le Murrayt.Jó játékkal sikerülhet neki megfognia Nadalt. Ehhez tavaly Wimbledonban elég közel járt. (Bár ő sem tud nyerni.) Ugyanakkor az is tény, hogy Nadal bomba formában van. (És most kijöhetne belőlem a szurkoló, hogy csak azért, mert könnyű sorsolása volt, de nem fog, mert szerintem ebben az esetben ez nem számít.)
    Lényeg a lényeg: nagyon jó és izgalmas RS az idei. Csak is hálás lehetek érte.
    Köszönöm szépen. És elnézést az “esszéért”.Üdv.

    VálaszVálasz

  163. Mónika 2012/06/6, 10:59

    Sziasztok!
    Őszintén mondom, én a tegnapi két elődöntő után zavarban vagyok, és komolyan mondom: szívesen fogadom a véleményeteket!
    Djoko megint erős hátrányból fordított egy jól (sőt: talán nagyon jól) játszó Tsonga ellen, úgy, hogy ő maga egyébként nem játszott különösebben tökéletesen. Wilander azt mondta, hogy egyszerűen nagyon hisz magában. Én személy szerint nem kedvelem sem a stílusát, sem a játékát, de az ,hogy így képes fordítani, azt mint teljesítményt el kell ismernem. De elég-e ennyi egy döntőhöz?
    Rog meccsét éjjel ismétlésben néztem, és ugye ő is erős hátrányból fordította meg, egy nagyon is jól játszó Delpo ellen. (Legalábbis az első két szettben nagyon jól játszott Delpo, sőt a harmadik első felében is.) Rog maga is (végre!) jól játszott (végre újra jól látott a pályán, olvasta Delpot), de magához képest sok volt a ki nem kényszerített hiba az elején , Delpo tehát megérdemelte azt a 2-0-át (bár ezt nem öröm Rog-gal szemben elismernem). Delpo végig sérült volt a Garroson, nyilván arra törekedett , hogy megpróbálja gyorsan dűlőre vinni ezt a meccset, hátha sikerül és őszintén szólva Rog eddigi hullámzó játéka alapján ez nem is volt lehetetlen reménykedés . (Még ha rossz érzés is ezt leírnom.) Rog viszont a meccs második felében, ha nem is a magához mért tökéletesen, de kb. 80%-on játszott, jöttek az „ellentmondást nem tűrő” megoldásai és újra jó volt nézni. De elég –e ennyi a döntőhöz?
    Szóval ezek után Rog és Djoko egymás ellen csütörtökön… Rog rajongóként (beismerem) szeretném hinni, hogy legalább kétesélyes a meccs, és természetesen kívánom, hogy ismétlődjön meg a tavalyi elődöntőjük! : ) De nem tudom nem észrevenni Djoko teljesítményét és hogy akarja bizony azt a karrier GS-t! És attól, hogy nekem nem szimpatikus, még jó játékos…néhol egészen kitűnő dolgokat csinál….
    Szóval, Ti mit gondoltok?

    VálaszVálasz

  164. dd 2012/06/6, 11:03

    úgy látszik, a tegnapi meccs sokakból kihozta a hozzászólót – ebből is látszik a tenisz ereje

    VálaszVálasz

  165. Szofi2 2012/06/6, 11:18

    @spar05:
    De jó, hogy írtál, remélem máskor is megteszed, akkor már hárman lennénk Djokovics szurkolók, ami már komoly létszám! :-) Az “esszé” minden mondatával egyetértek, nem is hosszú, ne kérj érte elnézést.
    Hajrá Djoko!
    (de én is úgy gondolom, hogy itt már több babér nem terem )

    VálaszVálasz

  166. babydriver 2012/06/6, 11:40

    @Mónika: csak, hogy fel tudj készülni rendesen: a fiú elődöntők pénteken lesznek, holnap lesz az a bizonyos rózsaszín nap, lányokkal!

    VálaszVálasz

  167. Sylar 2012/06/6, 11:55

    @dd:
    Nem véletlenül.
    Ha visszagondolok, akkor számomra a tavalyi RG elődöntő óta ez volt a legnagyobb meccs. Igaz a tenisz minősége az nem volt mindig a legjobb, de a 3. és főleg a 4. szett végei az valami elképesztő volt. Tsonga félelmetes volt, ez az amikor egy papíron esélytelenebb játékos kiteszi a pályára mindenét, gátlástalanul nekimegy a nagymenő ellenfélnek, és akkor sem törik meg, amikor az ellenfél breaklabdákat vagy meccslabdákat hárít. Vagy hát legalább is egészen a 4. szett legvégéig nem tört meg….. az 5.-re pedig nem is csoda hogy elfogyott a hite, szerintem ott már fizikálisan sem hitte el magáról, hogy képes mégegy ilyen szettet végigjátszani.
    Djokovics pedig elképesztő, hogy még ezt is meg tudta nyerni, annak ellenére, hogy a tenisze az már nincs a csúcson – persze még ez is jobb mint a mezőny 95%-a.
    Annyira azért nem rugaszkodnék el, hogy a “tenisztörténelem” legnagyobb pillanata” (ez nem nekes szól, hanem kettővel fölötte…). A tenisz nem az elmúlt 5-10 évben kezdődött, és korábban is voltak nagyszerű pillanatok. Többen mondják, pl. Agassi is még a RG előtt az Eurosport-on, hogy a tenisz aranykorát éljük…. Én ezt inkább annak tudom be, hogy ezeknek a régi legendáknak az a dolguk, hogy dicsérjék a jelenlegi mezőnyt. Az mégsem hangzana túl elegánsan, ha Agassi azt mondta volna, hogy bezzeg az én időmben mi volt, akkor vol igazán jó a tenisz…. Én azt mondom, hogy az OK hogy itt van a legnagyobb, azaz Federer, aztán van Nadal, aki szintén már most legenda, legnagyobb salakos, stb., meg van Djokovics, aki úton van a legendává válás felé, de szerintem 2-3 játékos, legyenek bármekkora nagyságok, nem csinálnak arany korszakot. Ahhoz kellene mögéjük egy nagyszerű mezőny is, ami felől nekem kétségeim vannak…

    VálaszVálasz

  168. dd 2012/06/6, 13:51

    @Sylar: de azért a mezőny nem kutyaütőkből és hobbiteniszezőkből jön össze, látjuk tornáról tornára, hogy nagyon jó az első 100, csak az első 3-4 jobb náluk (tán nem is teniszben, de fejben).

    VálaszVálasz

  169. Mónika 2012/06/6, 14:03

    @babydriver: Szia! Itt ülök talpig tipródva , mert nem elég nekem az esélylatolgatás izgalma, de az elődöntők időpontjában is kavar van. Biztos a fiúknál a péntek? Mert az eredmenyek.com (ami egyébként még a csúszásokat, esőszüneteket is elég pontosan szokta írni tapasztalataim szerint ) holnapra, csütörtökre írta ki a Rog-Djoko meccset. :)

    VálaszVálasz

  170. Sylar 2012/06/6, 14:29

    @dd:
    Igen, ez köztudott, hogy az élmezőny (az a 2, 3, vagy 4 ember….) játéktudásban nincs annyira messze a többiektől, mint amit a valós eredménylisták mutatnak, néha csak a jobb versenyzői képességeknek, és a most már nagy tapasztalatbeli fölénynek köszönhetően nyernek.
    A lényeg az, hogy mégis jobb lenne, hogy ha a hátrébb lévők jobban bele tudnának szólni a dolgokba. A Top 4-en kívűliek még MS 1000-es tornák megnyerésének közelébe is elvétve jutnak, pedig volt lehetőségük. Persze azzal mindig lehet érvelni, hogy jelenleg a legnagyobb All Time Great-eket látjuk játszani, akik egyszerűen nem engednek teret másoknak. De szűkítsük le ezt pl. csak a salakra. Nadalról azt hiszem már jogosan mondhatjuk, hogy minden idők legnagyobb salakosa, de attól még az elmúlt 8 év, amikor Nadal tevékenykedett, nem válik automatikusan minden idők legjobb salakos időszakává, amire azt lehetne mondani, hogy a salaktenisz az aranykorát élte volna…..

    VálaszVálasz

  171. vica 2012/06/6, 21:32

    @Geysap:
    Szia!
    A megbeszéltek szerint rövid véleményem a Fed-Potro meccsről:

    Potro részéről jobb kezdés, jó szervák, hosszan játszott Fed fonákjára, aki sokat hibázott. Később mindkét félnél sok hiba, de Potro jobban mozgatta ellenfelét és többször megvillant remek tenyerese.
    A 2.szett végét Potro megint meghúzta, de egyáltalán nem értek egyet a műsorvezető H.Mariann azon kijelentésével, miszerint Potro “borzasztó jó” volt. Szerintem Fed volt addig gyenge.
    Később stabilizálta játékát, alaposan feljavult, míg Potro fáradni látszott, s nagyon pontatlanná vált. A döntő szettre még néha egy-egy labdamenet erejéig összeszedte magát, de ez már kevés volt Fed ellen. Szép fordítás volt, de erőteljesebb kezdés esetén sima meccs lehetett volna.

    VálaszVálasz

  172. Geysap 2012/06/7, 10:07

    @vica:
    Kösz szépen – mint független, eredményt ismerő nézőtől.
    Én is kihagytam az egész történetből Delpo térdét – ha annyira szar, ne álljon ki (ez minden játékosra vonatkozik). A nyilatkozatban ő is kihagyta – Delpot nem tudom, hogy miért – de nem túlzottan kedvelem. Ennek racionális oka nincs. Azt azért mindenképpen becsülni kell, hogy az interjúban sem hivatkozott a térdére (pont azért, amit az előbb írtam a sérült ???? játékosokról)

    VálaszVálasz

Kattintás ide a válaszadás megszakításához

Ha nem szeretnéd minden kommentnél bepötyögni az adataid, regisztrálj itt!

  • Törzsasztal

    • Belépés
    • Regisztráció
    • Elfelejtett jelszó?

  • Rovatok:

    • A moderálási elvek (1)
    • A nap képe (44)
    • Ausztrál Open (213)
    • Davis Kupa (22)
    • Egy soha meg nem írt könyv (5)
    • Eredmények (29)
    • Ezen a napon (19)
    • Gézengúzok (9)
    • Hírek (568)
    • Hot! (46)
    • Ki, hol, kivel? (12)
    • Meccselemzés (19)
    • Nagyonállat (43)
    • Napi idézet (88)
    • Régi blog (383)
    • Roland Garros (302)
    • Us Open (148)
    • Videók (217)
    • Wimbledon (119)
  • Erről szóltunk:

    acasuso (1) agassi (16) allaster (1) almagro (1) alona bondarenko (2) ancic (1) andrejev (2) arias (1) arn (4) azarenka (7) babos (3) baghdatis (5) bammer (1) becker (2) berdych (6) blake (3) bolelli (2) borg (3) borotra (1) bryan (3) cahill (2) chakvetadze (1) chang (1) cibulkova (1) cilic (3) clijsters (16) connors (3) coria (2) courier (1) czink (23) date (1) davenport (1) davydenko (16) dechy (1) de heart (1) delic (1) del potro (24) dementieva (11) dent (5) devenport (1) djokovic (72) dokic (3) dulko (1) dushevina (1) edberg (3) federer (182) feliciano lopez (1) ferrer (1) ferrero (4) fish (4) fucsovics (1) gasquet (8) gaudio (5) gil (2) ginepri (1) gonzalez (14) graf (6) grosjean (1) gulbis (4) haas (8) hanescu (2) hantuchova (1) haynes (1) helfant (2) henin (13) henman (2) hewitt (17) hingis (2) hrbaty (1) isner (12) ivanisevic (6) ivanovic (15) jankovic (8) karlovic (11) keys (2) kiefer (1) kirilenko (1) kohlschreiber (3) kubot (1) kuerten (3) kurnyikova (3) kuznetsova (6) leconte (1) lendl (3) lever (1) li (2) lisicki (2) lisnard (1) ljubicic (6) lopez (2) lu (1) mahut (5) majoli (1) malisse (3) mantilla (1) marosi (2) mathieu (3) mattek (1) mauresmo (6) mcenroe (10) melzer (1) monfils (8) montcourt (1) moya (2) muller (1) murray (55) muster (1) nadal (125) nalbandian (5) nastase (1) navratilova (2) Odesnik (1) ouanna (1) oudin (1) parizs (4) paros (4) pasek (1) pavel (1) peer (1) penetta (1) petrova (1) querrey (1) radwanska (1) robredo (2) roche (1) roddick (41) rybarikova (1) safin (2) sampras (7) sanchez vicario (2) santoro (10) schiavone (3) schnyder (2) schwank (1) scott (1) seppi (1) serena (45) sharapova (13) simon (2) soderling (25) stenpanek (1) stepanek (1) stosur (2) suarez navarro (1) sugiyama (1) szafin (28) szafina (33) szavay (46) szeles (1) taróczy (1) tipsarevic (1) tomic (4) troicki (1) tsonga (12) tursunov (1) venus (13) verdasco (22) vinciguerra (1) vliegen (1) volandri (1) washington (1) wawrinka (2) wickmayer (5) wilander (7) wozniacki (4) youzhny (1) zvonareva (4)
  • Képek:

  • © Salakblog 2009-2013 | minden jog fenntartva | impresszum