Ma már nincs Giro, úgyhogy az egész nap a miénk!
Eurosporton Azarenkával kezdünk, aztán jön Federer, belepislantunk Li meccsébe is, és ha nem torlódik össze Rogerrel, akkor helyet kap Djokovic is. Utána természetesen az egyetlen és örök Radwanska következik, végül pedig képernyőre kerülhet a Simon-Harrison meccs is (persze csak akkor, ha Radwanska levonult a pályáról, addig nem
)
E2-n Hewittal kezdünk, aztán Li következhet, és ha Roger nagyon elhúzza, akkor itt kezdjük Djokovicsot is. Nem kizárt, hogy Nalbandian is sorra kerül, és Berdych is helyet kap.


First!
Most tudtam meg, hogy a kis Bubka Vikával jár. Shocker
Tavalyi kívánságom úgy látszik valóra vált, és a Giro kiesett rögtön a RG első körében
Így most ezúttal biztos hogy nem maradunk le Rafa 4. körös vereségéről, mint 3 évvel ezelőtt.
Akkor Timinél csak szettlabdákat láthatunk a tv-ben
Zvonareva visszalépett, Babos Karatanchevával játszik. RG honlapján a a programban most írták át.
@Sylar: épp akartam írni én is
mentálisan picit trükkös ennyivel a meccs előtt más ellenfelet kapni, de meg kell oldani, mert pusztán eredményeket tekintve, könnyebb dolga kéne hogy legyen Timinek! És ha nyer, ott lesz az olimpián.
@Sylar: nem mondom, hogy várható, de a pakliban benne volt, ez zsinórban a harmadik ilyen tornája verának, azt nem tudom, hogy ez mennyire jó Timinek, egy lucky loser gyakran kap szárnyakat, még ha nem is a Red Bull a szponzora
@f4c3m4n:
Így sem lesz könnyű dolga, és ha még valóban jön ehhez egy ilyen tét, hogy ettől függ az Olimpia, akkor nem lesz ez könnyű meccs.
@babydriver:
Amikor kijött a sorsolás, akkor nekem is az jutott eszembe, hogy nem biztos hogy olyan rosszul járt Zvonarevával Babos.
Csak tényleg most aztán meg nehogy bekeverjen ez az ellenfélcsere….
Azarenka ellen most pont jól látszik, hogy mi a fegyer: variálni kell az ütések sebességét és magasságát, nyesések, rövidítések, és máris kijön a ritmusból, elkezd hibázni.
Dancevic feladta, Lopez feladta. Jó lesz ez így :S
Medina-Garrigues 5. szett 4:2-re vezet Laura Robson ellen. Ez igencsak érdekes eredmény………….
Briantiról nekem is Henin jut eszembe, több szempontból is.
Ezt a meccset látván belegondoltam, hogy Henin a legszebb éveiben mit csinált volna ezzel Azarenkával. Kb. azt, amit Kuznetsovával és Anával a GS döntőkben….
@Sylar: még 10 perce egyszer ráfrissítettem és helyreállt
@f4c3m4n:
ahha, szóval csak frissíteni kell egyet :/
de ennek elvileg magától kellene frissülnie, ahogy mindig is volt az évek során minden GS-en -______-
@Sylar: frissül is magától az eredmény, de ott az egész dobozzal volt baj, az nem frissül.
Azarenka intelligens mod’ bemelegit, vagyis en meg mindig nem hiszem, hogy ennyire nem menne neki.
Remelem Timiekre lesz majd kepunk valahol.
Egyebkent udv!
@Sylar: @f4c3m4n: azt jól gondolom, hogy Roger GS-eken aratott győzelmeiben készül valami rekord?
@babydriver: Ha ma nyer, akkor egyedül vezeti az örökranglistát a legtöbb megnyert GS meccs tekintetében. 232-vel állnak most holtversenyben JimConnal
Azarenkának feltett szándéka elrontania a tippelős játékomat
@f4c3m4n: én úgy tudom, hogy Connors 233-mal még vezet…itt van előttem a statisztikában. Te hol olvastad?
@szpetra: az atp profilján 232 van, én is azt hittem, csak ma állítja be Jimbo rekodját!
@szpetra: a fejemben, de igazad van, rosszul emlékeztem
A wikipédia megbízható, ugye?
mert akkor Connors: 233, Federer pedig még ebben a pillanatban 232
Azarenka azér’ kezd má picike bajba kerülni… de ennek a meccsnek könnyen lehet, hogy 5:0-nál sincs még közel sem vége. Lásd Cibulkova elleni meccse Azarenkának – habár ott nem volt 5:0, csak 6:1 4:1, vagy ilyesmi.
Na b@mmeg, Mona Barthel is jól odavágott a tippelős játékban tett tippeimnek
@Sylar: Az a baj, hogy Wikin is van ahol 233, van ahol 232, de most ahogy böngészem a netet, kb fele-fele arányban bukkan fel ez a két szám.
@f4c3m4n:
Az komoly…. Akkor amondó vagyok, hogy kezdjük el megszámolni a meccseket
ATP-n 232, én onnan emlékeztem akkor jól, de majd írok mindjárt Greg Sharkonak, hogy mi a helyzet. Ilyen fontos milestoneoknál már szokott cikket írni 1-2 nappal előbb. Fura. Lehet ő is 233-ról tud, csak az oldalon van rosszul feltüntetve.
@f4c3m4n: Enyémet is!
Ha most kiesik Azarenka, akkor Sarapovának még legalább döntőznie kellene, hogy világelső legyen, nem? Legalább is én így számoltam….. És ha így van, akkor az még közel sincs lefutva, mert Sarapova ugyebár Serena ellen negyeddöntőzhet.
@Sylar:
)
Üdv Mindenkinek!
Szia!
Ha nagyon akarsz, számolj
(a tegnapi kérdésre válasz ott van
Na Azarenka nyert egy játékot, uhhhogy most fog megfordulni a meccs…… -_____-
Már rájöttem….Ez nem Alberta Brianti, hanem Justine Henin visszatért álruhában.
………… vagy mégsem… már 4:2…
Ma valahogy mindenki küszködik az adogatásokkal. Belenéztem már pár meccsbe, mindenhol sikerült elkapni legalább egy kettőshibát.
Hát Roger is alszik….
Eddig másfél szett alatt elbukta kétszer az adogatását. Tavaly az első négy kör után tartott két bukott adogatójátéknál….
Becstelen Brianti
utálom, hogy igazam lett: @Sylar:
4:0-nál 4-szeres pénzt fizettek Azarenka győzelmére, érdemes lett volna megtenni. De ezt inkább nem fírtatom, nem buzdítok senkit sem arra, hogy kockáztassa a pénzét.
gyere Jaziriiii, gyereeeeee!
Timi csúnya verést kap, öt adogatójátékból ötöt elbukott egy beugró ellenféllel szemben.
Beugró ellenfél, vagyis Lucky Loser, aki a selejtezőben már játszott itt 3 meccset, és 2006-ban nyegyeddöntős volt…………
Hát ez eléggé halvány volt Federertől, és akkor még enyhén fogalmaztam. Ennél majd jobban kell játszania, mert ez egy Berdych vagy Del Potro ellen sem lesz elég. De szerencsére addig még egy hét hátra van….. Azért tavaly már rögtön az első fordulóktól kezdve elég jól játszott, és még arra rá tudott tenni egy fokot az elődöntőben. Itt most nagyot kell majd javulnia, ha megint döntőbe akar jutni. Az is látszik az eddigi meccsekből, hogy idén keményebben meg dolgozni a pontokért, nem lehet olyan könnyne gyors pontokat szerezni.
1/6 0/6, jobb, ha Babos az egész salakszezont “lenullázza” az agyában és a fűre koncentrál. Esélye kijutni az olimpiára, de ezzel elbukta, viszont legalább vége a salakszezonnak.
@Sylar:
Indiszponáltan, rosszul játszott. Azért 1-2 adogatójátékot hozhatott volna, ha jobban figyel.
@Sylar:
Nem dramatizálnám túl ennyire a dolgot. Való igaz, hogy nem volt toppon, de még ez az 50%-os Fed is bőven elég volt Kamke ellen. Szépen lassan bele fog ő jönni a játékba, legalábbis remélem.
Egyébként az sem biztos, hogy ez a torna olyan nagyon fontos lesz számára. Persze nem akarok majd ezzel magyarázni egy esetleges korai búcsút, de az olimpia évében, egy olyan évben, ahol sansza lehet a világelsőségre, nem biztos, hogy meg kell halnia a Garroson. Számomra egy elődöntőbeli szoros vereség már elég lenne ebben az évben.
Go Fed!
@Sylar:
Mindenképpen javulni kell Fednek, de ez volt az első meccs. Annyit hozott, amennyi kellett. Ez Kamke ellen elég volt. Ha mindenki ellen úgy játszik, hogy utána leírhatjuk, hogy ennyi elég volt – akkor egye fene
Valami egyébként nagyon nem tetszett neki, mert nem hallottam még elrontott labdánál felkiáltani (most volt ilyen – szerencsére nem lehetett érteni
)
@Szofi2:
Ez így volt. Több olyan hiba is volt, amit tényleg egy kicsit több odafigyeléssel nem rontott volna el. Úgyhogy talán abban lehet bízni, hogy ugyanezeket az ütéseket egy negyeddöntőben vagy elődöntőben már nem rontána el..
@Sylar:
Volt egy kis apró “bevágás” a közvetítésben. Egy állóképet dobtak be Fed arcáról egy elrontott labda után. Arra minden “ki volt írva”. (tömören talán “tele a tököm” arckifejezés volt)
@Geysap:
Ez is igaz, ennél jobban nem is kellett játszania, így is simán meglett. De most megint akarva akaratlanul is a tavalyi telejsítményéhez hasonlítok, és tavaly a “gyengébb ellenfelek” ellen is ennél lényegesen jobban játszott. És egyik meccsen sem látszott nyűgösnek, ma tényleg valamivel nem volt kibékülva… No mindegy, majd meglátjuk mi lesz. Legalább egy elődöntőig jó lenne jutni, hogy ne maradjon le a világelsőségért folytatott versenyben, aztán az elődöntőtől kezdve meg bármi lehet…. de végső győzelemben itt a Garroson nehéz gondolkodni.
@Sylar: 2005 az, nem?
@FedererRafa:
De igen, kösz…. a lényegen végül is nem sokat változtat.
Babos Timi meccséről:
azért ez is durva:
Fastest Serve Speed 177 KMH 165 KMH
Average 1st Serve Speed 166 KMH 129 KMH
Average 2nd Serve Speed 129 KMH 111 KMH
Az ellenfele átlag első adogatása volt akkora, mint Timinek a második szervája, és így volt képes nyerni kemény 1 gémet.
Lehet a salak nem az ő műfaja, de egy sokra hivatott versenyzőnek – mégha rosszabb napja is volt – illett volna legalább egy szoros vereséget lehozni.
Ez így meg mentális problémákat mutat, ami viszont aggodalomra ad okot.
Nemrég beszélgettem teniszben jártas emberkével, és feszegettük a Szávay-Babos vonalat.
Ő azt mondta, hogy Szávay roppant tehetséges, lányoknál nagyon ritka labdaérzékű játékos, amivel a női mezőnyben szinte tarolni lehet(ne). de ugyanakkor ehhez már szorgalom, és edzés munka nem párosult.
Babos ezen a téren már közel sem olyan nagy tálentum, hát kíváncsi leszek mire viszi, azért reménykedem.
Djokovics nyilván gyógyszert szed önbizalom ellen!
@Szofi2:
Ebben Karazancheva 1. szervájának az átlagsebessége az igazán durva O_o de ha valaki rosszul jászik, akkor mindegy hogy az ellenfél hogyan szervál, ki lehet kapni 6:1 6:0-ra… Na mindegy, ezt a meccset jobb is ha inkább elfeledjük, és reméljük hogy a folytatás az jobb lesz. Igazábol Babost azt a két hét Bogotában és Monterreyben hozta be a Top 100-ba, azon a két héten kívül viszont előtte és utána sem bizonyította, hogy stabilan is tud játszani azon a szinten. Erre fel kellet készülni. Idő kell, amíg még teljesen alkalmazkodik ehhez a szinthez.
Szávay-val kapcsolatban annyit, hogy a játékhoz valóban kivételes érzéke van, ami nem mindenkinek adatott meg. De ez kevés. Nehéz megmondani, hogy hova juthatott volna, ha befekteti azt a sokak által követelt mégtöbb munkát. De az is hozzátartozik a dologhoz, hogy a fizikális adottságai közel sem számít kiválónak. Persze itt jön szóba az, hogy hát akkor többet kellett volna ezen dolgozni, de ez is mondani könnyű…. Rugalmas, atlétikus alkatra is részben születnie kell az embernek.
Szávay kb. a női mezőny Richard Gasquet-ja, játékstílus, mentalitás, alkat, sok minden szempontból. Apropó mentalitás – Ági játékfelfogása olyan volt, hogy ha szaladt keze, akkor szórta a nyerőket, ha meg nem szaladt keze, akkor meg alulmaradt…. hiányzott belőle a keménység, “gyilkos ösztön”.
Na, én is bebuktam Lisickit meg lehet, hogy Makarovát a tippelősön. Így számítson az ember a nőkre…
Federer – Nalbi meccs elmarad, ahogy nézem :/
@Sylar:
Ezt a választ gondolom nem nekem szántad, de én is szívesen olvastam
Azért a második szettre magához tért Djok, remélem nem eszetlenkedi el a harmadikat, bár Starace egész fantasztikus labdameneteket produkál ellene itt sorozatban, nagy bánatomra!
@Szofi2:
eggyel följebb akart menni, ide: @topperharley:
blahhhh, valóban nem….. :/
na akkor Ekaterina Makarovának is üdvözeletem küldöm
így már tényleg kezdenek elszállni az esélyeim a játékban. Pedig Makarova és Barthel nem is lettek volna annyira ésszerűtlen tippek, de ahogy @piszy: mondja, a nők kiszámíthatatlanok……
Az után kutattam az előbb, hogy volt-e már olyan, hogy egymás után 4 GS döntőt ugyanaz a két ember játszon. Ahogy nézem nem volt, sőt még korábban egymás után 3 GS-en sem volt ilyen. Ezt ugyebár Djokovics és Nadal felállította az elmúlt 3 GS-en, és most hajtanak a negyedikért. Federer és Nadal játszhatott volna egymás után négyet 2008-2009ben, de ebbe akkor Andy Murray beleütötte az orrát. Az egymás után 4 döntő a Djokovics-Nadal duónak is meglehetett volna már most az AO végeztével, de tavaly ugyanitt Federer ütötte bele az orrát a kettőjük dolgába.
Az Open érában olyan embert sem találtam, aki egymás után 4 GS tornának a döntőjében vereséget szenvedett volna, ez a nem éppen dicsőséges dolog Nadallal eshet meg ezen a tornán (az más kérdés, hogy ennek mekkora az esélye….).
Tehát ezen a tornán elég sok olyan dolog történhet, ami korábban még soha. Nadal 7. RG győzelméről, és Djokovics egymás után 4 GS trófeájáról nem is beszélve – ez utóbbi persze nem lenne egyedi, hanem “”"”csak”"”" Rod Laver óta az első. Kíváncsi vagyok végül mi fog teljesülni ezekből, és mi nem, mindenesetre ez a két ember egyértelműen a legesélyesebb a döntőbe jutásra.
@Sylar: Ahogy nézem, neked elég jól bejött a Wavrinka-Fognini páros a fiúknál, én GGL-t is elbuktam, pedig ő igazi salakjátékos, nem igaz? A francia közönség feltüzelte ezt az ókori leletet, de akkor is…
Úgy látszik Clement 5szetteste nélkül nincs Rg,és én mindig belebotlok.
Fedről bezzeg lecsúsztam,de látom ,nem az évszázad meccse volt.
Nem semmi az origo (most épp a sporthíreknél,a hírek sorrendje).Grat a szerkeztőnek.
Szegény Timi.
@Sylar:
Ugye nem nézted a Djoko meccset?
@piszy:
Wawrinkának pedig az első meccs papírforma volt, Fognini pedig olaszként miért ne nyerhetett volna salakon a nem kiemelt Mannarino ellen…. az a baj, hogy Wawrinka és Fognini a 4. körben ütköznnének, tehát az kizárt hogy mind a ketten ennél messzebb jussanak. A nyegeddöntőben meg nagy valószínűséggel Djokovics le is zárja az útjukat. Remélem a maximumot kihozzál nekem ebből
először egyébként Kubot-ot akartam mondani Fognini helyett, de végül az olasz mellett maradtam. Ha Tsonga kiütésével eljutna a 4. körig, akkor már lehet hogy azzal a maximum pontot kapnám ezért, mert nem gondolnám, hogy a nemkiemeltek közül bárki messzebb jusson, mint a 4. kör.
Na azért ezzel várnék még egy kicsit, mert még csak egy meccset nyertek
@Szofi2:
de igen, többnyire rajta tartottam a szemem. Miért?
@mapk:
nem véletlenül… ahová még azt sem képessek kiírni, hogy kitől származik az írás/tudosítás?… csak annyit odaböknek, hogy MTI….
Tudod én ilyeneket nem is olvasok
@Sylar:
Mert akkor oly nagyon nem várnád őt a döntőbe. Szerintem kifejezetten nyomasztják őt az elvárások, és a világelsőség. Kezdem azt gondolni, hogy a habitusához sokkal jobban illik a trónkövetelés, mint a megtartás.Nem vagyok egy pesszimista alkat, de kezdem magam leszoktatni az idei vele kapcsolatos reményeimről!
már rég volt ilyen tipikus GS-élményem, hogy egész nap mennek a meccsek a tévében, pár (elég sok) óra azzal telik, hogy ez ember hol intenzívebben, hol csak fél szemmel nézi a meccseket – van benne valami mediterrán (és ettől nem függetlenül várható némi GDP-csökkenés is)
@Sylar: Nekem is úgy szóltak,hogy: nézd!
De vicces.
Biztos senki nem nézi streamen, pedig nagyon jó a Simon-Harrison meccs!
@Szofi2: nagyon óvnálak attól, hogy Nadal, Federer vagy Djokovics formáját, motivációs szintjét az első forduló alapján ítéld meg, nekik ezeket a meccseket egyszerűen túl kell élni, ha egy ilyen mérkőzésen kerülnének hátrányba, akkor látnánk, hogyan is állnak ilyen téren, szóval ez még idáig megtévesztő lehet.
@piszy:


Szia!
Mindig azok a nők. Makarova nekem is out
@Sylar:
Szia!
Szintén Makarova
A tegnapi kérdésedre (grillsütés) kellemes vol, mert a derekam meghúztam, így ma mást nem tudtam tenni, mint fekve nézni a meccseket.
Én nem írnám le ennyire Federert – a mai teljesítménye után sem. Ő az egyetlen, akinek sok vesztenivalója nincs. Nole nem tudni, hogy mennyire bírja a “terhet” cipelni. Az ok, hogy mit szeretne, de ez nem mindig a legjobb. Rafa – nagyon komolyan mondom, és nem tudom miért – annak ellenére, hogy kedvelem (mint gyereket) – valahogy nálam nem biztos befutó.
@mapk:
Hello!
Nem “Origózom”
A válaszom a “régi posztban”
@Sylar: igen, azsinórban bukott három GS-döntő, az kemény, de az AO után egy spanyolból magyarra guglizott interjúban olvastam, mit mondott erről Nadal: de én voltam ott a döntőkbenben, a sorozat előtt én nyertem, és ha a következőt én nyerem, akkor helyreáll a dolog, senki nem ezt emlegeti majd
@mapk:
Djokovic készülhet a Hewitt-verő szlovénra
A szerencsés vesztes Szeszil Karatantcseva kiütötte Babos Tímeát a francia nyílt teniszbajnokság, a Roland Garroson.
Ennyi az Origóról
@Geysap: Én se,és nekem is.
@Geysap: Én a fő oldal(címlap) alján levő hírek címére,sorrendjére utaltam.Mint vmi a gettó leszámolás.
@babydriver:
Nem erre a meccsre gondoltam elsősorban, hanem Djoko egész eddigi idei teljesítményére! Nyilván a világelsőséget, az ezzel együtt járó elvárásokat és a körülötte lévő felhajtást is szokni/kezelni kell. Ám úgy látom, hogy Djokovicsnak ez első nekifutásból egy kicsit nehezen megy.
@Szofi2:
Ez jogos, már kívülről is jönnek az elvárások, hogy valaki végre olyat tegyen, amit Rod Laver óta senki. De ettől függetlenül Djokovics elvileg nagyon éhes erre a RG címre, és ezen a tornán nyugodt szívvel láthatja magát az üldöző/trónkövetelő szerepében.
Viszont az is adhat okot pesszimizmusra, hogy ugyan sorban nyerte a GS tornákat a Djoker, de egyrészről szerintem a vak is látja, hogy már tavaly októbertől kezdve nem játszik olyan kirobbanó formában, mint 2011 első felében, másrészről pedig a US Open tavaly és Melbourne idén szószerint pár ponton múlott csak, hogy övé lett, a Garroson pedig már lehet hogy nem fog mégegyszer az ő oldalára fordulni a szerencse. De megint csak azt mondom, hogy ha Djokovics tényleg annyira motivált, akkor az őnála is csodákra lehet képes…. Döntőbe miért ne juthatna? Nem mondom, hogy biztos be fog jutni, de miért ne? Gondolom nézted Roger meccsét, szerinted jobban játszott, mint Djokovics? -__- szerintem nem. Persze a tavalyi elődöntő után jogos a félelem Federertől, de Roger sem biztos hogy tud mégegyszer egy akkora meccset pályára tenni idén is. Mástól pedig elvileg nem szabadna kikapnia Djokovicsnak a döntő előtt, anníira baromi rosszul azért nem játszott ma. Esetleg ha Berdych kifog egy nagyon jó két hetet, és a lehetőségeit is kihasználja..
@mapk: Az a “a” nem tudom hogy került oda,lehet- az az 1 perc az origón-,hatása
@Geysap:
az nem hangzik jól…. de akkor most jöhet a pihenés és közben a tenisznézés
„Ez gyalázatos teljesítmény volt! Tökéletes felkészítés és bemelegítés után játszott így…Az, hogy el vagyok keseredve, az nem is kifejezés. Ezt el sem tudtam volna képzelni. Olcsó kifogás lenne azzal a hülyeséggel találkozni, hogy Timit megzavarta volna az ellenfélcsere. Halál ideges volt, fogalma sem volt, miként tudná megnyerni ezt a mérkőzést. A világranglista 250. helyezettjéhez is méltatlan lett volna ez a teljesítmény, nem hogy a 67.-hez. Jó, hogy vége a salakos szezonnak…De, ha füvön is ilyen lesz a hozzáállása és a teljesítménye, akkor komoly bajok lesznek” – nyilatkozta Babos Tímea edző-édesapja, Babos Csaba……..
), a vereséget is győzelemnek fogta fel, tudjuk be ezt a szereplést annak, hogy nem a salak az ő terepe
nekem nagyon nem tetszettek Timi utóbbi időben tett nyilatkozatai (ezért nem őt idézteM
@babydriver:
persze Nadal ezt a felfogást hírdeti, mindig az számít, ami éppen legutoljára történt :/ kikaptál valakitől hétszer? mit számít az! ha megvered egyszer, akkor onnantól kezdve megint te vagy a legjobb….
hát, azért azt a 3 bukott GS döntőt nem fogják utólag kiradírozni
Nadal, Djokovic ellen még nem játszott Garros, döntőt ezért az mindenképp pikáns lenne, ha összejönne – bár a felvezető versenyek, és a látszólagos Djokovic forma alapján ez tavaly még érdekesebb lett volna.
Azt hiszem ezen az oldalon linkelte valaki tőle azt a nyilatkozatot is, hogy amikor neki volt lehetősége sorozatban a 4-ik slamet is behúzni, akkor ez rá nem gyakorolt plusz terhet (mondani persze bármit lehet).
Ezek az első három körös meccsek a szupersztároknak tényleg úgy néz ki, hogy csak az “előétel”.
Látva Fed, és Djo játékát, annyi kiderült, hogy helyenként dadogott a játékuk, ami egy Nadal ellen már nem férne bele.
Kérdés, hogy ezek a megingások a második héten, milyen irányba változnak?
De lássuk Nadal, hogy játszik. Ferrer ellen, és talán Berdych ellen is, igen komoly meccsei voltak. Ott még talán az erősebb mentális “tudása” segített, de ez már a tavalyi (2.0) Djokovic ellen kevésnek bizonyult.
Az nagyon meglepne mindettől függetlenül, ha nem Djo-Fed elődöntő lenne!!
Grat Brian Bakernek, bámulatos keze van, Malisse is megirigyelné/te… csak az a baj, hogy röpke tíz nap alatt ez volt a kilencedik meccse, ez Simon ellen azért tényező lesz.
Clément 
PHM
azt nem tudom, ha a nagyközönség egy ünnepnapon ilyen teniszezőket láthat, ideértve Haast is, vajon tudják-e, hogy micsoda tehetség rejlik azokban a kezekben (vagy azon siránkoznak, hogy miért nem az igazi nagymenőket játszatják pünkösd hétfőjén)
Kicsit kíváncsi voltam a „nagy négyes” kétévi teljesítményére, hogy 2011 óta hányszor kaptak ki, nem egymástól!
És azért egy elég meglepő szám jött ki! 


Azonban ilyen szempontból meglehetősen sajnálom a többi játékost, ugyanis elég sz@r érzés lehet, hogy a ranglista tetején ott csücsül 4 ember, akik ha mind elindulnak egy versenyen gyakorlatilag meg is van az egyik győztes, ha meg csak egyikük, akkor meg megvan az esély, de amivel sok pontot lehet szerezni, oda mind a négyen elmennek, vagyis a remények megvannak. xD
Összesen 36 alkalommal kaptak másoktól.
Gondolom, felmerül párakban a kérdés, hogy a többi játékosnak mekkora esélye volt tornát nyerni, ha ennyire elsöprők voltak…
A válasz számukra kritikus:
2011. Rotterdam ahol csak Murray indult
2012. Doha
És ezzel a kettővel ki is merült a többiek sikere.
Vagyis ezeknek a fényében, simán ki lehet jelenteni, hogy a férfiak között kikre számíthatunk a végső győztesként, illetve döntősként!
@Sylar:
Igen most még holnap szigorú “pihi lesz”
Mellesleg fentebb írtam Nole és Rafa esélyeiről. Nem tudom, hogy miért, de ez az érzésem – természetesen az ellenkezője is lehet:
“Nole nem tudni, hogy mennyire bírja a “terhet” cipelni. Az ok, hogy mit szeretne, de ez nem mindig a legjobb. Rafa – nagyon komolyan mondom, és nem tudom miért – annak ellenére, hogy kedvelem (mint gyereket) – valahogy nálam nem biztos befutó.”
@topperharley:
Szia – akkor Neked is vannak “fura megérzéseid”
@babydriver:
Haas azon teniszezők egyike, akinek a játékát igencsak sokáig tudnám nézni (a kisebb nagyobb hisztijeivel együtt)
@Istvan96:
Igen, ezek nagyon érdekes adatok. Az is, hogy ebben az évben ki nyert (500-1000) tornákat.
-
Én egy dolgon lepődök meg mindig – az nem más, mint egy szám: ki, hányszor indult GS-en, meddig jutott stb. Igen sokan vannak, akik minimális sikert értek el, vagy jutottak a főtáblára (nem csak a fiatalokra gondolok). Ilyenkor eszembe jut, hogy soknak kevesebb az ilyen jellegű “teljesítménye”, mint Fed és Rafa GS győzelmeinek az összege.
@babydriver:
volt szerencsém Franciaországban tölteni néhány hetet. A franciákra egy dolog igen jellemző: elsősorban önmagukat tartják nagyra, másodsorban szintén. A németeket utálják, de nagyon, a többi “söpredéket” eltűrik – ha turista, és pénzt hoz nekik. (a “német kérdést én is megtapasztaltam: valahol németül szólaltam meg, valami szar trafikban, három unatkozó hölgy előtt, akik váratlanul eltűntek
Kedves emberek )
Örüljünk, hogy volt közönség
Erre a Rafter elleni meccsre utal Fed az interjúban:
http://www.youtube.com/watch?v=EKbYsHc7w2Q
@Geysap:
Nálam sem biztos befutó Nadal, de van a mezőnyben bárki is, aki Nadalnál biztosabb befutó lenne? -.-
Valami rendhagyónek kell történnie, hogy ne Nadal nyerjen. Vagy Djokovicsnak kell visszahoznia a 2011-es formáját, vagy Federernek kell 3 szetten keresztül folyamatosan olyan teniszt produkálnia, amit Nadal ellen legtöbbször csak 20-30 percen keresztül szokott tudni fentartani…. Vagy pedig valahonnan egy Söderling utódnak kell felbukkani, aki mondjuk lehetne Raonics pont így a 4. körben, de erre sem tennék egyelőre még egy fillért se…
@Geysap:
az első GS főtáblás mérkőzése, ha minden igaz
@Sylar:
Nem tudom … nekem Nole is, Rafa is talány (a rivalizálásuk lehet, hogy másnak lesz jó) Lehet Fed is, de az sem biztos. Szóval semmi. Rafa holnapi meccse nem mérvadó (úgy, mint a maiak) Murray nem tudni, mire képes a hisztin kívül. Szóval passz.
-
Igen, az első főtábla sztem is.
Amúgy, így átgondoltam, hogy Nadalra, miért szavaztunk ennyire sokan!
mert Raonichon kívül az égvilágon senki se tudná megállítani a döntőig, azonban Raonic nagy hátrányban van, több szempontból.
1) Első Slam főtáblája.
2) Akárhogy is vesszük itt nem 2 szettet, hanem 3-at kellene Nadallal szemben megnyerni, és erre 2005-től fogva csak 1 ember volt képes.
De pályafutása során is még csak egyszer kényszerült 5 szettesre az RG-n, 2011-ben John Isner ellen az első fordulóban!
Vagyis ezeknek fényében, szerintem simán kijelenthetjük, hogy Rafa minimum döntős lesz. Az, hogy megnyeri-e, az a többiektől is függ, azonban, a döntőt biztosra kijelenthetjük.
@Istvan96: Raonic első főtáblája? Ennek olvass még utána…
A lényegen nem változtat!
Akkor inkább úgy mondom, hogy ez az első alkalom RG-n, hogy van esélye, hogy nem esik ki az első fordulóban!
Főleg, hogy most már túl is jutott az első körön!
@Istvan96: az érdekelne, hogy honnan vetted a kitűnő ötletet a 21:29-es hozzászólásodban, hogy kiszámold a top 4 nem egymás ellen elszenvedett vereségeit, és hogy volt-e olyan, hogy más tudott tornát nyerni, bár ezt gondolom úgy értetted igazából, hogy hol tudott más nyerni, ahol legalább egy top 4-es is elindult, mert ennek van csak értelme?
100
@f4c3m4n: ezt már szeretem
Igen úgy értettem, ahol leglább 1 top4-es elindult. Az ötlet pedig csak szimplán onnan jött, hogy mivel beteg vagyok, így unatkozom itthon. És ezt tartottam a legértelmesebb dolognak, viszont ha már megcsináltam, rosszul esett volna nekem ha nem osztom meg a gondolatom. xD Úgy, hogy ez jött ki belőle!