Salakblog – Minden, ami tenisz

Minden, amit esetleg nem tudtunk elmondani, vagy nem mondhattunk el, vagy már nagyon sokszor elmondtunk a teniszről…

Road to Roland Garros

2012/05/22 Kategória: Hírek, Roland Garros
Szerző: szpetra

Róma és Párizs között épp egy hetünk van szusszanni, kezdjünk is neki a felkészülésnek egy kis hírzanzával és programajánlóval.

- Úgy tűnik, Rafa Nadalnak a kék salakon kívül nincsen különösebben nagy gondja tavasszal, hiszen Rómát is megnyerte, ráadásul Novak Djokovics ismételt legyőzésével. Ha így folytatja, senki nem veszi el tőle a hetedik Roland Garros címet.

- Robin Söderling egészen biztosan nem, hiszen a svéd az olimpia végéig egészen biztosan nem tér vissza mononukleózisa miatt. A majdnem egy éve tartó betegségnek azért volt ám eredménye is, Robin nem tétlenkedett: menyasszonyával, Jenni Moströmmel szeptemberre várják első gyermeküket. :)

Tovább

166 Comments »

166 komment:

  1. Rafissimo 2012/05/22, 15:07

    Söd játszani nem tud, de gyerek játszva csinál.

    Rafissimo a legjobb, és újra második. Kérdés, hogy mekkora törést okozott ez a két vereség Novákban. Egy biztos, nem teli önbizalommal érkezik meg a Garrosra, mint tavaly, amikor nem sikerült megnyernie a tornát.
    Federer szépen szedte a lepattanókat, de amint összekerült valamelyikükkel, kikapott. Reménykedjünk, hogy nem lesz még egy 2009.

    VálaszVálasz

  2. babydriver 2012/05/22, 15:13

    @Rafissimo: Federer szépen szedte a lepattanókat… lol, és valószínűleg Nadalt is csak a mi emlékeinkben verte porrá Miamiban, és hogy még egy vigasztalót mondjak, a kedvenced egy hét múlva biztosan csak a harmadik lesz a világranglistán :-)

    VálaszVálasz

  3. Cathy07 2012/05/22, 15:15

    @Rafissimo: Ez hívják úgy, hogy motiváltan felejt valaki? Pedig nem volt olyan az indian wellsi torna! :D

    VálaszVálasz

  4. babydriver 2012/05/22, 15:17

    @babydriver: jav. Indian Wells volt az a Miami…

    VálaszVálasz

  5. Sylar 2012/05/22, 15:22

    Ebben a pillanatban nagyon úgy tűnik, hogy Nadal kemény favoritnak számít. Ugyan Madridban salakos pályafutásának egyik legfurcsább vereségét szenvedte el, de az a borítás azért mégis nagyban különbözik a RG-tól. És ha ilyen szempontból nézzük a dolgot, akkor Nadal vörös salakon idén még nem bukott szettet! Emlékeim szerint ilyen még egyszer sem történt. Most mondanám, hogy amikor ennyire egyértelműnek látszanak a dolgok, akkor szokott történni valami váratlan, de igazából Nadallal eddig 7 év alatt összesen 1 váratlan dolog történt a RG-on, szóval inkább az a valószínűbb, hogy a papírforma érvényesül. Lefutva természetesen nincs a dolog, mert akár egy váratlan sérülés is történhet bárkivel… és a sérülésektől függetlenül, szerintem a Djokerben is nyugodhat lehetnek még tartalékok. Aki azt gondolja, hogy Djokovics nem tud a rómainál jobban játszani, az nem látja a fától az erdőt. Már csak az a kérdés, hogy a szerb elő is tudja-e majd hozni a legjobbját, és ha előhozza, akkor vajon elég lesz-e? Tavaly nem volt elég, sőt, el sem jutott Nadalig…..
    .
    ui: Babos Tímea ezen a héten a Strasbourg-ban indul, nem Brüsszelben ;) :P

    VálaszVálasz

  6. Rafissimo 2012/05/22, 15:24

    @babydriver: Federe rcsak felevezett az első és második farvizén, nem ő kaparta ki a gesztenyét, ezt neked is tudnod kell. IW más tészta, Rafissimo a körülmények áldozata volt. Abban biztos vagyok, hogy azért nem kapart Rómában, mert nem akart Rafissimoval találkozni a döntőben. Madrid meg ugye az első kettő nélkül került a vitrinbe.

    VálaszVálasz

  7. babydriver 2012/05/22, 15:25

    @Cathy07: köszi, hogy Te is megerősíted, de miért nem Andyt figyeled, elég rég láthattad :-)
    -
    komolyra fordítva a szót: Rafának sok gondja nem lehet Párizsban, annak ellenére, hogy nem olyan ellenállhatatlan mint 2010-ben, de tavaly is behúzta, pedig előtte volt gondja rendesen, szóval nem tudom mennyire lesz így érdekes ez a Garros, a magam részéről szorítok Federernek, hogy megvédje a pontjait, akár egy Rafa elleni vereséggel a döntőben, meg ott van Tomic és Dolgopolov, akik vigaszt nyújthatnak színes játékukkal.

    VálaszVálasz

  8. Sylar 2012/05/22, 15:27

    @Rafissimo:
    Had javítsalak ki, barátom, ha megengednéd…
    De te is nyugodtan kijavíthatsz, ha én tévedek. Kit is vert meg Federer az IW elődöntőben? Kit is vert meg a londoni csoportkörben 6:3 6:0-ra? Kit is vert meg meg Federer a RG elődöntőben, és volt meccslabdája az USO elődöntőben is ellene? Ez így összeszámolva: 3 győzelem, 4 vereség az elmúlt egy évben a Top 2 ellen, de abból a 4 vereségből az egyiken volt 2 meccslabdája.

    VálaszVálasz

  9. Rafissimo 2012/05/22, 15:28

    @Sylar: 2010-ben majdnem megcsinálta, összesen 2 szettett bukott MC, Madrid, Róma és RG alatt.

    VálaszVálasz

  10. Sylar 2012/05/22, 15:29

    @Rafissimo:
    Szerintem Djokovics és Nadal is elindultak Madridban, de te valószínűleg másik versenyt néztél…

    VálaszVálasz

  11. Rafissimo 2012/05/22, 15:31

    @Sylar: A fedett pálya Federer otthona, dominánsabb rajta, mint Rafissimo salakon. IW az időjárási körülmények miatt Federernek kedvezett. Utoljára 2007 Wimbledonban tudta megverni Rafissimot a legnagyobb tornán, az pedig javíts ki, ha nem jól számolom, de már 5 éve volt. Djokovics ellen 1-5-re áll 2011-től, amíg Rafa 2-7-re.

    VálaszVálasz

  12. Rafissimo 2012/05/22, 15:33

    @Sylar: A madridi salak tulképp egy gyors keménypálya. Raonic is szárnyalt rajta, majd a vörös salakon az első körben búcsúzott. Federer csipősérülése kiújult a szép kék salak alatt.

    VálaszVálasz

  13. babydriver 2012/05/22, 15:34

    @Rafissimo: azt azért ne döntsd el, hogy nekem mit kell tudnom, de te tanulmányozd még a tényeket egy kicsit, lécci :-)
    Rafa a körülmények áldozata volt Indian Wellsben (szél), aztán Miamiban (sérülés), aztán Madridban (kék salak), és a Garrost valszeg megnyeri, de utána tíz hónapig megint a körülmények áldozata lesz? Tehát a számára egyetlen kedvező körülmény a vörös salak, ehhez képest Federer az ő farvizén evez, megint lol….
    És még arról is Federer tehet, hogy Tipsarevic és Verdasco jobban tudott alkalmazkodni egy új borításhoz, mint az első kettő, megalol….

    VálaszVálasz

  14. Sylar 2012/05/22, 15:36

    Federer a körülmények áldozata volt Rómában és Melbourne-ben. Ha ezeket a tornákat fedett pályán, vagy hupikék salakon rendeznék, akkor ott is Federer nyert volna :(

    VálaszVálasz

  15. Cathy07 2012/05/22, 15:38

    @babydriver: Láttam egyik nap :) Csak nagyon rossz streamet találtam, nem volt hozzá így kedvem. :D A várható eredmény se volt csábító, szereti ő a salakot, főleg ha lassú, Berdie meg alapjáraton is egy könnyű ellenfél! ;) :D

    VálaszVálasz

  16. babydriver 2012/05/22, 15:38

    @Sylar: sőt Federer Párizsban is a körülmények áldozata lesz, hiába sír már 10 éve, hogy csináljanak valamit ezzel a salakkal….

    VálaszVálasz

  17. babydriver 2012/05/22, 15:40

    @Cathy07: :-) hát igen, Bördi behúzta, de jó volt látni Andyt, én szurkolok neki, hogy füvön meg a USO seriesen villantson valamit

    VálaszVálasz

  18. Sylar 2012/05/22, 15:43

    @babydriver:
    Kilátásba kellett volna helyeznie, hogy nem jön vissza a RG-ra soha többé, ha nem cserélik le a borítást a Cincinnatihez hasonló keménypályára.

    VálaszVálasz

  19. Cathy07 2012/05/22, 15:46

    @babydriver: Jó lenne :) Tavaly volt egy negyeddöntő USO-n, ilyesmi kellene idén is, csak kicsit több belőle :) Plusz, 2001 óta minden évben nyert minimum 1 tornát, idén ez még hiányzik, nem kéne megszakítani a sorozatot!

    VálaszVálasz

  20. Sylar 2012/05/22, 15:49

    Ha már Berdych-t emlegetitek, őrá mindenképpen oda kell figyelni a Garroson, mert a kevés közül ő az egyik, aki megkeverheti a lapokat. Djokovicstól és Nadaltól ugyan általában ki szokott kapni végül, de ennek egyik oka az idegei, mert Londonban meccslabdája volt Djokovics ellen, Melbourne-ben pedig labdája volt a 2:0-hoz Nadal ellen. Murray-t viszont salakon nyugodtan kiütheti megint, és Federer-re is valódi veszélyt jelenthet.

    VálaszVálasz

  21. babydriver 2012/05/22, 15:49

    most látom, Babos Timi tovább lépett, Vesznyina nem állt ki ellene, Szevasztova meg feladta 3/0-nál, szegény Timi, még a sportpszichológusával egyeztek meg abban, hogy sok első körös vereség után az első győzelemre kell hajtani, valszeg nem ilyenre gondolt…

    VálaszVálasz

  22. babydriver 2012/05/22, 15:51

    @Cathy07: kár volt említened a tavalyi US Opent, akkor úgy kapott ki Rafától, hogy az az ütés azóta is benne van, talán nem túlzok

    VálaszVálasz

  23. Cathy07 2012/05/22, 15:56

    @babydriver: Én egy pozitív alkat vagyok és inkább emlékszem arra, hogy hogyan verte Ferrert. Meg megvolt már idén Fed is, kb 4 évente ez a pillanat is elérkezik. :D

    VálaszVálasz

  24. Sylar 2012/05/22, 15:57

    @babydriver:
    uhhmmm…. Sevastova feladta ellene, a 2. körben pedig Kirilenkóval (vagy egykori junior párostársával, Stephens-szel….) játszik. Vesznyina eggyel feljebb volt a táblán.

    VálaszVálasz

  25. babydriver 2012/05/22, 16:02

    @Sylar: nem kérdés, hogy Berdych tényező lesz, nyilván Delpo is, de Isner és Raonic is okozhat bonyodalmakat, de a status quo szerintem marad
    -
    női vonalon érdekesebb lehet a dolog, Serenát tartja legesélyesebbnek a bwin, talán azért is mert Azarenka, Kvitova és Stosur kezd belefáradni versenybe, ellenben Sarapova nagyon egyben van, sőt Li is, a római döntő ellenére

    VálaszVálasz

  26. babydriver 2012/05/22, 16:05

    @Sylar: ennyiben volt szerencséje, hogy nem Vesznyinával kellett kezdenie, Kirilenkó előtt nyerhetett volna saját erőből egy meccset, ezen szomorkodom, mert ha kikap, megint semmi sikerélmény nem marad, bár én salakon nem várok Timitől világmegváltó dolgokat, nem az az alkat sajna

    VálaszVálasz

  27. babydriver 2012/05/22, 16:07

    @Cathy07: a lényegre tapintottál, az a tűz hiányzik belőle, ami Miamiban Federer ellen vitte a győzelemig

    VálaszVálasz

  28. Sylar 2012/05/22, 16:18

    @babydriver:
    Azért Berdycht emeltem ki, mert a salakszezonban ő játszott ezek közül a játékosok közül a legjobban, legmegbízhatóbban. Mind a 3 Mastersen a Top 3-tól kapott ki. Persze a RG-on meg lehet hogy ő fog hamar bakizni, és valaki más lesz a meglepetés ember.
    A nőknél meg megfogadtam már sokszor, hogy női versenyre nem fogadunk :D de ha már az esélyeket kell nézni, akkor nyerhet Azarenka, Sarapova, Serena, Kvitova, és Stosur-ról sem szabad megfeledkezni. De ha azt nézzük, hogy Henin 2008-as visszavonulása óta mi volt a trend a RG-on, akkor akár nyugodtan odaérhet valaki a 2. vonalból is. Az biztos, hogy Serena nagyon jól játszott idén salakon, de ahogy láttuk az előző két GS tornán, ővele is történhetnek meglepetések.

    VálaszVálasz

  29. Sylar 2012/05/22, 16:28

    @babydriver:
    Kicsit megkevert az, hogy a táblán Sevastova selejtezősként van nyilvántartva, nem Lucky Loserként. Tehát akkor Babos eredetileg Vesznyina ellen kezdett volna?

    VálaszVálasz

  30. babydriver 2012/05/22, 16:40

    @Sylar: innen tájékozódtam, nem néztem a sorsolást, eredetileg Vesznyinával játszott volna: http://www.eredmenyek.com/tenisz/

    VálaszVálasz

  31. Sylar 2012/05/22, 16:54

    @babydriver:
    ahammm…. Akkor azt hiszem a kirakós játék úgy áll össze, hogy Vesznyinát besorsolták a táblára, de még olyan fázisban lépett vissza, hogy a helyét még ki lehetett adni szerencsés vesztes részére, és selejtezőből egyenesen feljútó játékos részére is. Sevastova pedig egyenesen feljutó volt. Azt hittem, hogy Vesznyina helye eredetileg a LL Martinez-Sanchez helye volt.
    ui.: én inkább az ATP és a WTA hivatalos forrásaiból szoktam tájékozódni, az a legbiztosabb ;) de ez most itt nem lényeges annyira, csak megjegyeztem.

    VálaszVálasz

  32. Sylar 2012/05/22, 17:24

    Kim Clijsters márcsak a nyarat tervezi versenyzéssel, a US Open után visszavonul. Kár, de úgy igazából a tavaly AO győzelme után az idei AO-t leszámítva gyakorlatilag mintha nem is lett volna jelen a Tour-on, tehát lehet hogy csak annyit fog változni a dolog, hogy hivatalosan is “visszavonult lesz”….
    http://www.sport24.co.za/Tennis/Clijsters-to-retire-after-US-Open-20120522

    VálaszVálasz

  33. Geysap 2012/05/22, 20:59

    Üdv Mindenkinek!

    Remélem hiányoztam ;) Olvastam, amit az előző posztban, ill. itt írtatok. Igen érdekes volt – így egyben. Látom, hogy a “névsor” alig változott.
    Egy régi – új névvel találkoztam, üdv @Rafissimo: ! Látom, hogy a “szemellenzők” nem tűntek el :)

    VálaszVálasz

  34. Geysap 2012/05/22, 21:04

    @Rafissimo:
    Rafissimo2012/05/22, 15:33 kiújulni az szokott, ami valakinek hosszabb – rövidebb időszakonként fájdogál.
    Más: nem a hupikék salak alatt, hanem fölött ;)
    Egyébként tényleg üdv !!!!!!!!!!!!

    VálaszVálasz

  35. Sylar 2012/05/22, 22:18

    Nem nagyon haraptak rá arra a vasárnapi gondolatmenetre, amit úgy kezdtem, hogy ha a RG-on vagy Wimbledonban nem születik újdonsült GS győztes, akkor ez lesz a valaha volt leghosszabb eltelt idő új GS bajnok nélkül. Ezért előhoznám újra :P
    Vajon meddig húzodhat ez a “sorozat” ? A történelem azt mondja, ennyi sok idő soha nem telhetett el legalább egy újdonsült GS bajnok nélkül, így lesz ez most is? Jelenleg nem látszik, hogy lenne olyan valaki, aki kész lenne áttörni a Top3/Top2(?) uralmát, főleg nem a RG-on és Wimbledonban. Úgyhogy ez egy ilyen éra…. Érdekes módon a jelenleg fennálló leghosszabb új GS bajnok nélküli időszak is a közelmúltból származik, a 2005-ös RG és a 2008-as AO között. Ez dőlhet meg, ha a RG-on vagy Wimbledonban nem lesz új bajnok. Mivelhogy a következő generáció még tényleg csak a szárnyait bontogatja, ezért ha jönne valaki új, akkor az valószínűleg Tsonga, Murray, vagy Berdych lehetne.
    Azért egy kis változatosság nem jönne rosszul, nem? A Federer/Nadal korszak idején sokan “tapsoltak” azoknak, akik abban az időben el tudtak érni valamit, mint pl. Del Potro, vagy ahogy tavaly Djokovics felemelkedett, de igazából az elmúlt két évben is szinte ugyan olyan kettős uralom folyt, csak eztúttal már Djokovics és Nadal. Most ugyan kialakulóban van egy hármas verseny a világelsőségért, de ennek is olyan kimenetelei lehetnek, hogy vagy Djokovics megtartja a pozícióját, vagy pedig Nadal vagy Federer közül valamelyik visszaveszi….. Magyarul, nem változik semmi. Van a Top 3, van a No.4, meg van a mezőny…..

    VálaszVálasz

  36. FedererRafa 2012/05/22, 22:19

    @Rafissimo: Ez nem így van. Nézd meg a statisztikát. Sztem Az a 93% Rafa oldaláról nézve elég komoly

    VálaszVálasz

  37. Cathy07 2012/05/22, 22:50

    A legfontosabbat még meg se beszéltük. Szerintetek ez egy jó kép Rafáról?

    VálaszVálasz

  38. Sylar 2012/05/22, 23:03

    @Cathy07:
    ááá, az képtelenség!

    VálaszVálasz

  39. f4c3m4n 2012/05/22, 23:10

    @Cathy07: @Sylar: Is he taking a crap or what? :D
    De amúgy kis szövegbubiba oda lehetne írni, hogy “Drááágaszáááágom”! Úgy védelmezi azt a trófeát, mintha a körülötte lévőktől féltené.

    VálaszVálasz

  40. Sylar 2012/05/22, 23:24

    @f4c3m4n:
    Nekem is az jutott először eszembe, amit itt angolul írtál xD

    VálaszVálasz

  41. Cathy07 2012/05/22, 23:44

    @f4c3m4n: @Sylar: Hát, kicsit tiszteletlennek érzem… Egyrészt látszik, hogy kopaszodik, a póz pedig csúnya asszociációkat hoz elő!
    Én csak azt mondom: Több tiszteletet a bajnoknak!

    VálaszVálasz

  42. mapk 2012/05/22, 23:53

    @Cathy07: Olyan mint egy G-pó,aki kirabolta a Nike boltot,és miután átb@szta az üldözőket,még megmutatja nekik,hogy:nézzétek az órát is sikerült és a serleget!

    VálaszVálasz

  43. 8785 2012/05/23, 7:14

    @Cathy07: Nem igazán, úgy tűnik kopaszodik a srác, tehát ő is öregszik, vajon a játéka is, nos hamarosan meglátjuk!

    VálaszVálasz

  44. babydriver 2012/05/23, 7:38

    @Cathy07: tyúkanyóként három hét alatt kikölti a kupát és lesz belőle egy nagyobb
    -
    kicsit komolyabb témáról van egy cikk az atp honlapján, érdekes: http://www.atpworldtour.com/News/Tennis/2012/05/Features/Brain-Game-Nadal-Brings-Opponents-To-Breaking-Point.aspx

    VálaszVálasz

  45. Geysap 2012/05/23, 7:55

    @Sylar:
    Üdv Mindenkinek!
    Szia!
    Olvastam az eszmefuttatásodat, – nem tartom valószínűnek, hogy új bajnok legyen akár az RG-n, akár Wimbiben, de ideírnám még az Olimpiát is. Ez esetleg Összejöhetne azoknak a srácoknak, akiket felsoroltál, de csak úgy, ha valami óriási szerencséjükre a jelenlegi Top3 mindegyike kiesne. Én 2005-RG ill. a 2008 AO közötti időszak. (ha már neveket soroltál – Murray – t a legutóbbi teljesítményei alapján “kihúznám”, Tsonga képes elcseszni bármikor – (azon a bizonyos Toronto/Montreáli meccsen 0-5 ről verve Fedet, az Fed sz@r játéka miatt volt) – Delpo nyert egy GS-t – de én a véletlen kategóriába sorolnám, Berdich tét meccseken elrontja általában)
    -
    Ennek ellenére lehetnek csodák.
    -
    @babydriver:
    Szia!
    Előző poszt babydriver2012/05/21, 22:40 – nem értem (a hülye én vagyok ;) )

    VálaszVálasz

  46. Rafissimo 2012/05/23, 8:29

    @Geysap: Azért újult ki, mert sokszor fájt a háta és a dereka.

    VálaszVálasz

  47. Rafissimo 2012/05/23, 8:33

    @Geysap: Tényleg, Fed szar játéka miatt volt? Tavaly Wimbledon is? Komolyan mondom, egyesek olyan képtelenségeket képesek tényként kezelni, hogy az eszem megáll….

    VálaszVálasz

  48. Szofi2 2012/05/23, 9:37

    @Sylar:
    Csak ha GS-ről beszélünk van top3, amúgy ez top 4, bármekkera f@..kalap is Murray, évek óta stabilan őrzi a 4. helyét. Amúgy én komolyan drukkolok neki, hogy nyerjen már egyet, szerintem megérdemelné, csak ne Djoko legyen az ellenfél, akivel ezt összehozza :-)

    VálaszVálasz

  49. babydriver 2012/05/23, 9:47

    @Rafissimo: a tegnapi megnyilvánulásaid után nem gondoltam volna, hogy ma már mások hozzászólásaiból a tények iránti érzékenységet hiányolod, de ez tényleg így mókás :-)
    -
    @Geysap: nem akarom túlragozni, akkor arról írtam, hogy bármi is történjen a Garroson, Federer nem lehet második kiemelt Wimbledonban, mert ott az előző két év füves tornáin szerzett ponjait (bizonyos szorzókkal módosítva) hozzáadják a kiemeltek meglévő atp-pontjaihoz, és ez alapján módosítják a kiemelési sorrendet, tehát nagy eséllyel Berdych a tavalyelőtti döntője okán, esetleg Tsonga a tavalyi elődöntője és queens-i döntője miatt léphet előre egy-két helyet.
    Federernek rossz hír, hogy Wimbledonba hiába érkezne világmásodikként, Rafa a füves eredményei miatt megkapná a második kiemelést.
    (megjegyzem, a számításokat az előző egy-két év szorzói és gyakorlata alapján végeztem, mert erre az évre nem találtam ettől eltérő útmutatást)

    VálaszVálasz

  50. Geysap 2012/05/23, 10:30

    @babydriver:
    Kösz szépen!

    VálaszVálasz

  51. Geysap 2012/05/23, 10:32

    @babydriver:
    Találtál már vmi nyilatkozatot Fedtől a Nole elleni meccsükről ???
    Inkább így: Talált már valaki vmi nyilatkozatot Fedtől a Nole elleni meccsükről ? :)

    VálaszVálasz

  52. Sylar 2012/05/23, 11:58

    @babydriver:
    Ezt olvastam én is még tegnap este. Végre ez egy olyan írás, ami rávilágít arra, hogy Nadal sokszor nem azzal veri meg ellenfeleit, hogy leteniszező őket a pályáról. Hanem mert ő hárítja a breaklabdákat, az ellenfél pedig nem… És ez a breaklabda hárítás Nadal részéről gyakran úgy történik, hogy nem Nadal üt azonnal nyerőt, hanem az ellenfél egyszerűen képtelen megcsinálni ellene a breaklabdát. Murray, Federer, Berdych, vagy Ferrer mindannyian produkáltak már jónéhány olyan meccset Nadal ellen, amikor katasztrófális volt a break kihasználásuk, és Rómában most ezalól Djokovics sem volt kivétel.
    Ezek tükrében, ha Nadalnak ennyire beállt a feje breaklabdák hárítására, akkor ezért lesz annyira nehéz megverni őt a RG-on, és az előbb felsorolt emberek közül Djokovicson kívül nem lesz esélyük nyerni ellene. Djokovicsnak is csak akkor lesz, ha nem hagyja veszni a breaklabdákat.

    VálaszVálasz

  53. Sylar 2012/05/23, 12:02

    @Geysap:
    Szerintem sem lesz új bajnok egyelőre. Legalább is semmi előjel nem utal rá. Belátható időn belül nem fog más valaki GS tornát nyerni. A belátható idő alatt minimum az idei évet értem. Legkorábban talán az AO-n történhet valami változás.

    VálaszVálasz

  54. Sylar 2012/05/23, 12:02

    @Szofi2:
    Én is drukkolok neki, de ez nálam úgymond alap :P már 2007 óta.

    VálaszVálasz

  55. 8785 2012/05/23, 14:08

    @Sylar: Azért ez nem teljesen igaz. Véleményem szerint Nadal rendkívül sokat fejlődött az elmúlt félévben, nem volt az olyan nagy baj, hogy Nole tavaly sorozatosan verte. Idén azért már januárban nem volt annyire döntő a szertb fölénye, akár Rafa is nyerhetett volna. Javult a spanyol állóképessége, újra jól koncentrál, és talán a fonákjai is egyre jobbak. Nekem Nole nem volt meggyőző, mintha a fáradt lett volna, lelassult, engem ez lepett meg a legjobban. Szerintem, most komoly fizikai megterhelés alá veszik majd az edzők. Egy biztos nagyon szeretne Nole is nyerni Párizsban, Roger is, Rafa pedig szeretné hozni a döntőt. Érdekes, és kemény mérkőzésekre lehet majd számítani, több az esélyes szerintem az RG., mint az jelenleg látszik.

    VálaszVálasz

  56. FedererRafa 2012/05/23, 15:11

    @8785: szerintem 90%, hogy Rafa nyeri. Az igaz, hogy javult a fonákütése, de nem olyan, mint régen (2008-2010), s ez sajnos nem is lesz elég salakon kívül más borításon.

    VálaszVálasz

  57. Sylar 2012/05/23, 16:04

    @8785:
    Én sem mondtam olyat, hogy Nadal nem fejlődött volna semmit tavalyhoz képest…… Az az írás az ATP honlapján maga is arról szól, hogy Nadal idén mennyivel hatékonyabban játsza meg a fontos pontokat, ami nyilván valami képesség beli előrelépésnek a következmény.
    Tavaly a salakos meccsein 66%-ban hárította a breaklabdákat, idén viszont ez 74%.
    Hogy aztán konkrétan mit csinál jobban (jobban mozog-e, jobban üti-e a fonákot, tenyerest, stb stb…..), ezt szemmel nehéz kiszúrni. Az adogatása az szemmel láthatóan jobb, ez biztos. Talán ennek is köszönhető részben az, hogy lényegesen jobb %-ban nyeri az adogatójátékait. Meg Djokovics ellen némileg más stratégiát alkalmaz: többet játszik a tenyeresére, és több labdát küld neki középre vagy testre.

    VálaszVálasz

  58. Sylar 2012/05/23, 16:32

    @FedererRafa:
    Igazából a fonákja akkor van inkább veszélyben, ha hosszabb labdamenetbe viszik bele azon az oldalon (mint ahogy azt maga Nadal is csinálja másokkal…). Ebből pedig salakon van több, tehát nem biztos, hogy salakon kívül rosszabb a fonákja.

    VálaszVálasz

  59. Sylar 2012/05/23, 16:40

    Nem tudom erről volt-e már szó: Djokovics otthagyta a Sergio Tacchinit, és már a Roland Garrostól kezdve a Nishikorit is öltöztető “Uniqlo” nevő japán márkát fog viselni. Ez azért így eléggé hírtelen történt.

    VálaszVálasz

  60. Lendl Iván 2012/05/23, 16:53

    @Sylar: Miért, a márkaváltás hogy szokott történni, először csak a zoknit, azt szép lassan a többit? ;)

    VálaszVálasz

  61. babydriver 2012/05/23, 17:00

    @Sylar: Nisikori után kutattam (visszalépett a Garrostól :-( )tegnap, amikor előjött egy ilyen hír
    borítékolható volt, hogy váltani fog, a ST nem bírta hozni még a megemelkedett eladásaiból sem a szerződésben szereplő bónuszokat (szegények, a tavalyi évével nem számolhattak előre), állítólag Amerikában nagyon gyengus a hálózatuk, tőkéjük sem nagyon van fejleszteni
    adidasék ki voltak zárva, gondolom, amikor Murray mellett döntöttek, ők sem tudhatták, hogy ez lesz, akkor Djokerék nem voltak boldogok, a nike-nak ott van a két zászlóshajó, így aztán annyira nem is meglepő, hogy a japánok mellett döntött (az őszt tutira a távol-keleten tölti :-) ) személy szerint rühelltem a szerelés dizájnját, talán a majdnem tök fekete volt még elfogadható, persze ebből a szempontból még nem lélegezhetünk fel ;-)

    VálaszVálasz

  62. f4c3m4n 2012/05/23, 17:07

    @Lendl Iván: :D szerintem arra gondolt, hogy általában év elején/előző szezon végén váltanak a játékosok. Ez meg kicsit olyan, mintha összebalhéztak volna és a vita hevében azonnali hatállyal szerződést bontottak.

    VálaszVálasz

  63. Lendl Iván 2012/05/23, 17:13

    Nem volt balhé, a Tacchini nem tudta tartani a lépést Djokovic népszerűségével, nem tudta kielégíteni a piaci igényeket, és nem tudta a szerződésben foglalt összegeket sem kifizetni, egyszerűen azért, mert túl kicsi és lokális (európai) a cég – Nole grand slam ruhái pl. el sem érték az amerikai polcokat. Bővebben itt:

    http://www.cnbc.com/id/47519672

    VálaszVálasz

  64. Cathy07 2012/05/23, 17:18

    Kíváncsi leszek, hogy tudnak-e rondább ruhát Djokóra adni, mint a TC. :D
    Sok minden volt itt az évek során, sárkány, szárnyak, selyem pizsik kavalkádja…

    VálaszVálasz

  65. Cathy07 2012/05/23, 17:21

    @Cathy07: TC=ST ;)

    VálaszVálasz

  66. Sylar 2012/05/23, 17:23

    @f4c3m4n:
    Én is valami ilyesmire gondoltam. Tuti hogy nem úgy kötötték meg annak idején a szerződést, hogy 2012 májusáig :D Ráadásul éppen Rómában kapott “”"”új”"”" szerkót a Tacchini-től, egy nappal a torna után meg jön a hír, hogy már a RG-on mást fog viselni. Valószínűleg túl drgáa lett a Tacchini-nek a dolog… Az Adidastól már egyszer eljött Djokovics, furcsa lett volna, ha hozzájuk megy a vissza, a Nike-nak pedig nem csak a két zászlós hajója van, hanem még ott van nekik többek között Del Potro és Berdych, a nőknél meg gyakorlatilag majdnem hogy az összes nagy sztár: Sarapova, Serena, Azarenka, Kvitova, no meg Na Li, az ázsia piac lefedésére.

    VálaszVálasz

  67. Cathy07 2012/05/23, 17:38

    @Sylar: Nem hiszem, hogy Berdie meg Delpo sokat számít, ők ugyanazt a “másodvonalat” hordják, mint pl Harrison… Ahogy az Adidasnál is van ilyen, Verda, Tsonga stb… Nyilván ez is pénz, de sztem az számít igazán akik az egyedi cuccot kapják. Érdekes, hogy az Adidasnál a fiúknál csak Murray fér bele, még a Bryan tesókat is passzolták miatta.

    VálaszVálasz

  68. babydriver 2012/05/23, 17:57

    @Sylar: @Lendl Iván: mindig azt hittem, hogy Ti is elolvassátok, amit én írok :-)
    -
    @Geysap: én nem találtam Federer interjút az elődöntő után

    VálaszVálasz

  69. dd 2012/05/23, 17:59

    És a Tisza? Netán az Adibas?

    Rafael Nadal fonákja javul, angolja romlik (facebookon): Also I’ve a good new, you can view my new website! (a tetejében nem is lehet vjúolni)

    VálaszVálasz

  70. Sylar 2012/05/23, 18:10

    @Cathy07:
    Mondjuk ez igaz, Del Potroék nem képviselnek külön rájuk szabott egyedi vonalat, úgyhogy Djokovics még belefértett volna a Nike-nak. De ott akkor is valószínűleg bonyolult lett volna a már meglévő 2 fővonal mellé egy harmadikat is sikeresen piacra vinni.
    Az Adidasnál meg úgy látszik az a trend, hogy ők nem halmozzák a leges legnagyobb sztárokat. Nincs is nagyon kit… A Nike egyértelműen a legjelentősebb ruhaszponzor a teniszben, a többi cég meg egy bizonyos mértékben lemaradva mögöttük van.

    VálaszVálasz

  71. Sylar 2012/05/23, 18:14

    @babydriver:
    Elolvastam amit válaszoltál :P :/
    Reagáltam is arra, amit a két zászlóshajóval meg az Adidasszal kapcsolatban mondtál, csak nem linkeltem be a te hozzászólásodat is….

    VálaszVálasz

  72. Cathy07 2012/05/23, 18:30

    Na so (remélem megnyílik) készítettem egy kis összefoglalót a Nole és az ST házasságról
    https://lh4.googleusercontent.com/-evov2rzTbkU/T70Pu3jr6BI/AAAAAAAAMp8/Z_8A9jMshWY/s720/NoleST1.jpg 2010

    https://lh6.googleusercontent.com/-ehKkiGAQniQ/T70Pqjm2yMI/AAAAAAAAMp0/acTTm2UOv4U/s912/NoleST2.jpg 2011-2012

    VálaszVálasz

  73. babydriver 2012/05/23, 18:32

    @dd: meg az Adios, Reabook, de a legjobb volt a Mike egy fordított pipával, de ez visz mindent: http://greenpx.polomania.hu/images/collections/f35eaf7d6d50d1d6_805.jpg
    Rafa angolja némi kívánnivalót hagy maga után (nem olyat mint Beyoncé…), a view-t itt azért használta, hogy rímeljen a new-ra

    VálaszVálasz

  74. babydriver 2012/05/23, 18:41

    @Cathy07: tartom, hogy a tök fekete egészen jó volt

    VálaszVálasz

  75. Dodey 2012/05/23, 19:56

    Sziasztok!
    Totál off lesz, amit most írni fogok, de nem baj, csináltam én már ilyet. Csak az olvassa el, aki tud teniszezni és esetleg ellátna néhány jó tanáccsal :)
    Nemrég kezdtem el ismét teniszezni járni (közel egy év szünet után) és arra kellett rádöbbennem, hogy ez nem olyan, mint a biciklizés, vagyis simán elfelejtettem néhány ütésfajtát.
    A fonák soha nem volt erősségem, de most egyenesen katasztrofálisan megy :) A tologatós, csúnya nyesés még hagyján, de ha megpróbálok rápörgetni, akkor vagy 2 méteres out, vagy belecsapom a háló közepébe. Ez azért érdekes, mert tavaly azért még viszonylag hosszan játékban tudtam tartani a labdát fonák oldalról is, idén viszont rengeteg a keretes, kajla ütésem. Ma délután az x+1 hiba után kínomban már átfogtam kétkezesre, mert úgy legalább az égbe pörgetve vissza tudtam húzgálni a labdákat a pálya közepére.
    A baj az, hogy egy kisebb településen lakom és itt gyakorlatilag senki sem tudja nekem megmondani, hogy mit csinálok rosszul. Miután hazaértem nekiláttam a jó öreg Roger Fedrer slow motion backhand videóknak, de magamat meg nem látom, így ez sem ért sokat :D
    I need help!

    VálaszVálasz

  76. Dodey 2012/05/23, 20:00

    Én miért nem látom a hozzászólásaimat?

    VálaszVálasz

  77. Sylar 2012/05/23, 20:15

    Amit pl. a US Openen viselt tavaly, az szerintem sem volt rossz….. a fekete (vagy nagyon sötét kékes….) meg a fehér sem. Azon nem volt semmi giccs, tehát nem volt ami elcsufította volna :D
    .
    Más téma……. arról van esetleg valami hír, hogy idén milyen labdákat használnak a Garroson? Ugyanis szerintem ez fontos tényező lehet. Azok a Babolat labdák tavaly úgy repültek, mint a puskagolyó, és szerintem ez hozzájárult ahhoz, hogy Federer annyira jól játszott tavaly.

    VálaszVálasz

  78. f4c3m4n 2012/05/23, 20:20

    @Sylar: marad a Babolat :)

    VálaszVálasz

  79. f4c3m4n 2012/05/23, 20:23

    @f4c3m4n: tavaly 5 évre írtak alá, a Dunlopot váltották ugye labdák terén, és a Technifibre-t a húrozással kapcsolatos szolgáltatásokban.

    VálaszVálasz

  80. Sylar 2012/05/23, 20:38

    @f4c3m4n:
    Nagyszerű :P már csak azt remélem, hogy tulajdonságaiban sem változtattak azon a labdán. Pár nap múlva megtudjuk….
    Hülyén fog kinézni, hogy a RG most már tényleg gyorsabb játékot fog produkálni, mint az AO, de hát ez van…. Ezeket a Babolat labdákat kellene használni Melbourne-ben, aztán mindjárt nem lennének 5-6 óra hosszú elődöntők meg döntők.

    VálaszVálasz

  81. Geysap 2012/05/23, 21:33

    @babydriver:
    Szia!
    én teljesen véletlenül találtam valamit:

    http://sports.ndtv.com/tennis/news/item/190340-in-roger-federers-loss-his-family-wins

    NOLE:

    http://thefashionisto.com/uniqlo-taps-tennis-player-novak-djokovic/

    VálaszVálasz

  82. babydriver 2012/05/23, 21:52

    @Geysap: Roger elég józanul nyilatkozott, azt is elhiszem, hogy unta a folyamatos esti meccseket, két gyerekkel nem könnyű az éjszakázás
    -
    @Sylar: Babos szerint ugyanazok a gyors labdák lesznek a Garroson, már az előversenyeken is ilyenekkel játszanak, kár hogy ma így is kikapott Stephenstől

    VálaszVálasz

  83. Sylar 2012/05/24, 0:03

    Gyerekkel, vagy az nélkül, alapból nem könnyű ennyi meccset este játszani.
    Az ilyen dolgokat kellene felfogni egyeseknek, hogy így 30 fölött Federer nem teheti meg, hogy egy GS torna előtt másfél héttel egy MS torna elődöntőjében felszántja a pályát Djokovics ellen, hogy aztán meg a következő napon még egy annál is nehezebb döntőben találja magát…. Az dícsérje Djokovicsot, hogy aznap Federertől közel 100% kellett volna, de az a 100% akkor nem jött, sőt meg se közelítette…

    VálaszVálasz

  84. Sylar 2012/05/24, 0:08

    @babydriver:
    Kikapott, de megint hogyan?…… a döntő szettben volt breakelőnye kétszer is. Amilyen lélekjelenlétről és jó idegrendszerről tanúságott tett a monterreyi tornagyőzelme során, abból azóta hát nem sokat látni….
    A labdákkal kapcsolatban pedig remélem igaza van, midenesetre megvárom a torna kezdetét, hogy lássam hogy tényleg azok a labdák lesznek-e, mint tavaly.

    VálaszVálasz

  85. Szofi2 2012/05/24, 7:23

    @Geysap:
    Djokovicson jó ez a cucc, de remélem nem a Garroson akarják tiszta fehérbe bújtatni, az ő esek-kelek játékával ez gyorsan ronda mintássá válna.

    VálaszVálasz

  86. babydriver 2012/05/24, 7:38

    @Sylar: tegnap belekukkantottam a tavalyi Garros felvételeibe, egyértelműen gyorsabb volt a játék, mint Rómában, MC-ról nem is beszélve, de ez részben tulajdonítható a labdának, normális időben a pálya is gyorsabb. Talán Federer ezért is jutoot döntőbe, bár soha nem lehet meglepetésként értékelni, ha ő az egyik döntős valamelyik GS-tornán, nem beszélve aról, hogy tavaly Djokovics ellen tényleg élete egyik legjobb játékát nyújtotta.
    Persze elnézve Nadalt, gyors játék ide, vagy oda – ő az esélyes, mert nem elég jól játszani ellene, vagy legalább olyan jól mint ő (lásd Berdychnek és Ferrernek Rómában volt egy-egy jól lehozott játszmája, a vége mégis sima vereség volt), sokkal jobban kell játszania valakinek, hogy esélye legyen ellene. Valahogy úgy mint Djokovics tette azt tavaly Rómában, Madridban, de amennyivel nehezebb (lehetetlen?) megverni Rafát egy Garros-döntőben, pont annyival lesz nagyobb a nyomás a szerben az elérhető közelségbe került n/c GS okán. Nadal megalkuvás nélküli harcmodorát és egy ilyen terhet egyszerre elviselni szinte lehetetlen. Annyira, hogy ha Djokovics mégis megcsinálja akkor nagyon megérdemli.

    VálaszVálasz

  87. Geysap 2012/05/24, 9:03

    Üdv Mindenkinek!
    @babydriver:
    Szerintem is jó a nyilatkozata, és igaza is van. A két gyerek éjszaka is két gyerek. Azt nem hittem volna el, ha azt mondja, hogy nem fáradt.
    @Szofi2:
    Szia!
    A neten rákereshetsz az Uniqlo sport kollekcióira (is).

    VálaszVálasz

  88. Geysap 2012/05/24, 9:05

    @babydriver:
    Nekem Federer két salakos meccse az, amit csúcsnak tartok. az egyik, amit említettél, a Nole elleni tavalyi elődöntő.
    A másik a T. Haas ellen játszott meccse 2009-ben az RG-n.

    VálaszVálasz

  89. kuvik 2012/05/24, 10:58

    Sziasztok!
    Nem szoktam kommentelni, csak olvasni a hozzászólásokat. Most is csak annyit akarok, hogy Reed kijelentette, hogy Nadal nyer a Roland Garroson. http://uk.eurosport.yahoo.com/blogs/simon-reed/inconceivable-nadal-won-t-win-french-164203566.html
    Igaz, hogy már elég sok mindent kijelentett, ami nem jött be :-)

    VálaszVálasz

  90. Sylar 2012/05/24, 11:39

    @babydriver:
    Igen, azt nem tagadom, hogy még így is Nadal az esélyes. Eddig még nem létezett olyan salak (mármint vörös salak….), ami Nadalnak túl gyors lett volna. Sebességtől függetlenül, Nadal mozgása minden salakon elképesztően jó (a kéket leszámítva….), és az ütéseit is mindig nagyon nehéz lesz kezelni.

    VálaszVálasz

  91. Sylar 2012/05/24, 11:42

    @kuvik:
    Most az egyszer jó esélye van, hogy bejöjjön a tippje. De ha most sem lesz igaza, akkor kijelenthetjük, hogy Simon Reed rontó képességei a normál emberi képességek felett állnak :D

    VálaszVálasz

  92. babydriver 2012/05/24, 12:15

    @kuvik: ezt iszonyatosan megmondta Reed :-)
    -
    @Sylar: szóval Nadal abszolút favorit, kicsi esélyt akkor látok másnak, ha lesz egy brutális útja (most a ranglista alapján nem teszek be minden fordulóra egy húzós nevet, ne mondják, hogy rosszindulatú vagyok) és egy hosszú elődöntője Roger Federallal vagy Andy Worry-vel, esőszünetekkel tarkítva, de tényleg nem kívánom neki.

    VálaszVálasz

  93. babydriver 2012/05/24, 12:39

    @Sylar: mondhatnánk azt is, hogy a viaszmása is menne egy.két fordulót: http://www.marca.com/albumes/2012/05/23/nadal_cera/index_5.html – nem akármi

    VálaszVálasz

  94. Sylar 2012/05/24, 12:46

    @babydriver:
    Nadalnak nem mindig árt néhány keményebb meccs, mert azoktól formába jön. Lásd pl. idei Ausztrál Open Berdych ellen. Meg úgy alapból, a Garroson nem tudom milyen sorsolás árthatna neki igazán. És ezt nem csak azért mondom, mert hogy Nadal “mekkora formában” van most, hanem mert ismerjük Nadal statisztikáit a Garroson: 4 szettnél hosszabb meccsre eddig csak Isner tudta kényszeríteni (meg Söderling megverni 4-ben…), szóval szeritnem nem tűnik valószínűnek, hogy pont most idén hírtelen többen is megszorongatnák. Egyetlen hosszú elődöntő Murray vagy Federer (vagy bárki más) ellen pedig elvileg nem ronthatja az esélyeit.
    De ettől még szerintem nem verhetetlen Nadal. Djokovics tud annál jobban játszani, mint ahogy az idei salakszezonban játszott, és ha valóban fog is javulni, akkor az Nadalnak közel sincs lefutva. No meg ne feledkezzünk meg Federerről sem. A tavalyi döntőben mégiscsak az első szettben 5:2-je meg szettlabdája volt, a második szettben csak tiebreak döntött, a harmadikat pedig megnyerte Federer…Az egész a lehetőségek kihasználásán múlott. Ha Federer jól játszana, és ez mellett a lehetőségeit is kihasználná egyszer az életben, akkor ő is megverheti Nadalt. Csak hát ez a körülményektől függetlenül már 2007 óta nem történt meg egy GS tornán…

    VálaszVálasz

  95. Sylar 2012/05/24, 12:49

    @babydriver:
    ez most komoly, hogy az viaszból van ? O____o ennyire élethűt még nem láttam
    tényleg elég lenne csak ezt feltenni a pályára, és sok játékos már a látványból fakadóan ütne pár tucat kinemkényszerített hibát

    VálaszVálasz

  96. babydriver 2012/05/24, 13:01

    @Sylar: csak az a bajom vele, ha éppen ütni készül, akkor megfeledkeztek arról, hogy a fonákja kétkezes, nem beszélve a grimaszokról :-)

    VálaszVálasz

  97. Sylar 2012/05/24, 14:55

    @babydriver:
    no meg az ütések közbeni hörgésről is megfeledkeztek!

    VálaszVálasz

  98. Geysap 2012/05/24, 17:10

    @babydriver:
    “Aranyos” – de nekem igen visszatetsző, ha vkinek életében viasz szobrot csinálnak. Maradi vagyok, de én a viasz öntvényeket másra használtam – tehát az egészről “csúnya dolgok” jutnak az eszembe.
    -
    Miután Rafát piedesztálra emeltük érdemes lenne mások esélyéről is szólni. Nem ismerjük még a sorsolást, de kíváncsi vagyok rá nagyon. Annak ismeretében már többet lehet gondolkodni – mert sztem az első körök hallatlanul fontosak, mert ott futhat bele bármelyik top játékos egy alig ismert ellenfélbe, aki élete meccsét játszva komoly gondot okozna.

    VálaszVálasz

  99. babydriver 2012/05/24, 17:43

    @Geysap: milyen tál az a piedesz?
    Az a helyzet, hogy első fordulóban nagyon veszélyesek tudnak lenni a szabadkártyások, akik ugye kipihenten érkeznek, teher nélkül játszhatnak, ilyen lesz Hewitt, aki nem egy salaknyaló, de nem is egy kellemes ellenfél, és tavaly Rafa belefutott az első fordulóban Isnerbe, aki ütött mindent amit látott, olyan erőbedobásra kényszerítve Rafát a Garroson, mint kevesen előtte. Isner akkor 39. volt a ranglistán, most hasonló pozícióbol jöhet akár az első kiemeltnek Chela (a tavalyi negyeddöntős), Nalbandian, Haase, Ferrero, akik nem szabadna, hogy végállomást jelentsenek, de azt mindenképpen, hogy a legjobbak sem fetétlenül fokozatosan kapják az egyre jobb ellenfeleket.

    VálaszVálasz

  100. Geysap 2012/05/24, 20:38

    @babydriver:
    A piedesztál – lehet piedestal is – szobortalapzatot jelent (nagy kőtál ;) ) – talapzat, tartórész
    -
    (néha használom, de eddig eszembe sem jutott a szó eredetének a megkeresése – a szó eredete nem ismert -olaszt találtam -, de az angolok is használják. “to put sy on a pedestal, to set sy to a pedestal”) Nem hittem volna, hogy ennyit keresgélek a neten egy általam is használt szó után :)

    VálaszVálasz

  101. Geysap 2012/05/24, 21:12

    Melyik adó közvetíti az RG-t?

    VálaszVálasz

  102. babydriver 2012/05/24, 21:12

    100 :-)

    VálaszVálasz

  103. babydriver 2012/05/24, 21:14

    @Geysap: ez csak kültői kérdés, ugye?

    VálaszVálasz

  104. Geysap 2012/05/24, 21:24

    @babydriver:
    Komolyan nem az.

    VálaszVálasz

  105. f4c3m4n 2012/05/24, 21:28

    @babydriver: valld be, évek óta erre vártál :D

    VálaszVálasz

  106. f4c3m4n 2012/05/24, 21:35

    @Geysap: Blue Hustler vasárnaptól, az ismétlések pedig a Hustler TV-n. ;)

    VálaszVálasz

  107. f4c3m4n 2012/05/24, 21:42

    @f4c3m4n: majd elfelejtettem, ha nincsenek meg ezen csatornák, a következő oldalakon elérhetőek a streamek: touchmyballs.com, fluffyballs.eu, vibrationdampener.org, trickswithyourracket.net stb stb.

    VálaszVálasz

  108. Sylar 2012/05/24, 21:52

    @f4c3m4n:
    kifelejtetted az ingyenporno.com-ot

    VálaszVálasz

  109. babydriver 2012/05/24, 22:35

    @f4c3m4n: azt hiszem soha nem voltam még első, meg századik, meg ilyesmi, vagy ha igen nem vettem észre, de mostanában kihagy a figyelmed… :-)
    -
    @Geysap: Eurosport…dupla csövön…tudod, jön Mats is, amit jósol annak az ellenkezőjére kell fogadni :-)

    VálaszVálasz

  110. babydriver 2012/05/24, 22:38

    holnap sorsolás, szerintem Fed most Nadal ágára kerül, tortára habként Berdych kerül a negyedébe…

    VálaszVálasz

  111. Sylar 2012/05/24, 23:14

    @babydriver:
    Nos, Mats eddig annyit mondott, hogy szerinte nincs reális esély arra, hogy francia nyerjen. Tehát Tsonga – Simon döntő lesz.

    VálaszVálasz

  112. Sylar 2012/05/24, 23:22

    @babydriver:
    Gondolod, hogy így lapátra akarnák tenni Rogert? Szerintem Berdycht betolják Djoker vagy Nadal mellé, mert azokat úgy se fogja megverni – Berdych nehogy elrontsa már a jól beharangzott elődöntőket a Top 4 között. Federer – Nadal “a tradíciók” és a marketing miatt megint lesz, meg persze az elmúlt másfél év során elmaradhatatlan Djoker – Nadal összecsapás, újabb rekord közeli hosszúságú döntővel.
    .
    Mielőtt valaki bolondnak gondolna, ez csak egy kis alaptalan összeesküvéselmélet-gyártás volt :P :D

    VálaszVálasz

  113. babydriver 2012/05/25, 0:16

    @Sylar: abból indultam ki, hogy inkább most kapja Berdychet, mint Wimbledonban, vagy az olimpián, nem mintha nem találkozhatnának mindenhol – bár akkor már jobb lenne inkább döntőkben…
    a másik megérzésem, ami mostanában nem jött elő, de tavaly Wimbledonban igazolódott: nem papírforma elődöntők lesznek

    VálaszVálasz

  114. 8785 2012/05/25, 0:20

    @babydriver: Ez igaz lehet a döntőre is!

    VálaszVálasz

  115. Sylar 2012/05/25, 0:37

    @babydriver:
    A papírforma elődöntő alatt gondolom a Top 4-et érted… Természetesen nincs kizárva, hogy a 4 közül valamelyik elvérzik korábban. A leggyengébb láncszem nyilván Murray, aki eddig még csak egyszer jutott it elődöntőig, ő itt sebezhető.
    Azért az is durva statisztika, hogy 2010 Wimbledontól kezdve nem volt olyan GS, ahol a jelenelgi Top 4-ből legalább hárman ne lettek volna ott. Most is Djokovics és Nadal majdnem hogy elképzelhetetlen, hogy kiessenek az elődöntő előtt, Federer viszont már elkapható lehet, de ha jó formát mutat, akkor inkább őnála is az a valószínű, hogy ott lesz a 4 között. Murray pedig egyértelműen elkapható. Djokovics az, aki a legrégebben hiányzott utoljára egy elődöntőből, lehet hogy őrajta lesz a sor?…. :P :D

    VálaszVálasz

  116. Szofi2 2012/05/25, 8:06

    @Sylar:
    Csúnya dolog tőled a dupla szmájli a mondat végén!!!!! Legalább a rúzsosat tüntesd el!

    VálaszVálasz

  117. babydriver 2012/05/25, 12:08

    na lányok, Serena-Sarapova negyeddöntő, Babos Zvonarjovával kezd, Czink és Arn a második fordulóban találkozhatnak, ha túljutnak Keothavangon és Pavljucsenkován. Azarenka/Radwanska elődöntő, ahogy kell…

    VálaszVálasz

  118. Cathy07 2012/05/25, 12:08

    Banyek már! Most Simont kapta meg első körben Harrison…

    VálaszVálasz

  119. Cathy07 2012/05/25, 12:11

    Második körben jöhet egy Nalbi-Fed…

    VálaszVálasz

  120. Cathy07 2012/05/25, 12:14

    https://p.twimg.com/Atu7lDOCMAI0sNh.jpg:large

    VálaszVálasz

  121. babydriver 2012/05/25, 12:18

    @Cathy07: azért Roddick is ott ólálkodik, de Federer negyedében van Berdych és Delpo is, az szép… így a az elődöntő Djokóval elég távolinak tűnik…
    persze ne feledkezzünk meg Rafáról, aki természetesen a legnehezebb sorsolást kapta

    VálaszVálasz

  122. neved (kell) 2012/05/25, 12:19

    FEDERER VS NADAL Elődöntő kilátásban:))) a Garroson! Nalbi lesz Federer második köre…. Jó a ffi tábla… babos Timi Zvonarevát kapta elsőkörben…ez kicsit odavert:(

    VálaszVálasz

  123. Teasüti 2012/05/25, 12:20

    FEDERER VS NADAL Elődöntő kilátásban:))) a Garroson! Nalbi lesz Federer második köre…. Jó a ffi tábla… babos Timi Zvonarevát kapta elsőkörben…ez kicsit odavert:(

    VálaszVálasz

  124. babydriver 2012/05/25, 12:20

    itt a lányoké:http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/521517_10150900616414920_1960806043_n.jpg

    VálaszVálasz

  125. Teasüti 2012/05/25, 12:21

    @babydriver:
    Ez így igaz, de sztem megoldja a Spanyol;)

    VálaszVálasz

  126. babydriver 2012/05/25, 12:22

    @Teasüti: Fed-Nadal elődöntő (!?), az már a 2013-as tábla?

    VálaszVálasz

  127. Cathy07 2012/05/25, 12:22

    @Teasüti: Ha csak hirtelen nem csinálnak új sorsolást, akkor Fed Djoker ágán van! ;)

    VálaszVálasz

  128. topperharley 2012/05/25, 12:24

    Rafa rendesen “belehúzott”, Federer és Berdych is Novak ágán.
    Murray, Ferrer, az ő negyedében van ugyan Raonic, de őt is inkább a Feddel vívott szoros meccse miatt kezdték inkább tényezőnek venni.

    VálaszVálasz

  129. Sylar 2012/05/25, 12:24

    @neved (kell):
    ezt hol olvastad, haver?

    VálaszVálasz

  130. Cathy07 2012/05/25, 12:25

    @babydriver: Fedig legalább el kellene jutnia Rodnak… Értem, hogy a héten mindenkitől kikapott, de Mahutól salakon, az már tényleg valami szenzációs teljesítmény lenne tőle… De Soeda után már semmin nem csodálkoznék. :D

    VálaszVálasz

  131. Sylar 2012/05/25, 12:25

    Nos hát végül pont az jött be, aminek az ellenkezőjét “jósoltam” tegnap :D Fed naná hogy megkapta a Berdycht, az negyeddöntős fázosban legveszélyesebb embert, és Federer – Nadal elődöntő mégsem lesz…..

    VálaszVálasz

  132. Geysap 2012/05/25, 12:28

    Üdv Mindenkinek!
    @f4c3m4n: @Sylar: kösz szépen a tanácsokat – éppen erre vártam ;)
    @Sylar: Összeesküvés elméletből jeles :)
    @babydriver:
    Szia!
    Kikre gondolsz Rafa “legnehezebb sorsolásáról” ?

    VálaszVálasz

  133. babydriver 2012/05/25, 12:36

    Nadal negyede egyszerűen vicces :-) a legjobb salakos ott Monaco, de nem lehet kihívója Tipsarevic sem
    Federernek Delpo és Berdych közül csak az egyik jöhet, de nehéz eldönteni, hogy melyikükkel könnyebb az élet, bármelyikük győz ott, durva ellenfél lesz
    Djokovicsot sem irigylem, Hewitt, Melzer/Verdasco, Tsonga/Wawrinka, aztán alulról jöhet Fed/Delpo/Berdych, köszi szépen…

    VálaszVálasz

  134. babydriver 2012/05/25, 12:38

    @Geysap: ironizálni próbáltam, gyakorlatiag nincs veszélyes ellenfele, de közmegegyezés szerint mindig neki van a legnehezebb ága :-) most is…

    VálaszVálasz

  135. babydriver 2012/05/25, 12:43

    @babydriver: de legyünk igazságosak, Rafának még ott van Almagro is :-)
    Murray: Nieminen/Tomic, Gasquet/Dolgopolov/Ferrer

    VálaszVálasz

  136. Sylar 2012/05/25, 12:55

    Szerintem Djokovics nehéz elképzelni, hogy kikap az elődöntő előtt. Verdasco és Wawrinka nehéz ellenfelek lehetnek salakon, de azt kétlem, hogy az ő fejük képes lenne elbírni egy ekkora meccset. Ott van még Tsonga, de őtőle salakon nem biztos hogy érdemes nagy dolgokat várni.
    Nadal ágáról megint csak annyit mondanék, hogy nincs sok értelme beszélni róla…. Tipsarevic, Bennetau, Kohlschreiber, Monaco… Nem emlékszem, hogy bármelyikük is valaha megverte volna Nadalt, salakon meg főleg nem…. És nincs is meg igazán a játékuk, amivel megverhetnék. Raonics ha (nagyon nagy HA) eljut a 4. körig, az veszélyes lehet. Talán Almagróval játszhat egy jó kis formába hozó meccset Nadal, de a kikapás veszélye ott sem fenyegetné. Óriási meglepetés lenne, ha nem jutna legalább döntőbe.
    Fednek sem lehet úgy igazán nehéz, a negyeddöntőig…. Nalbira a 2. körben fel kell készülni, de elvileg nem szabadna, hogy a kikapás szele megcsapja Federert, egy fénykorán jóval túl lévő Nalbi ellen. Aztán akkor jöhet a negyeddöntő, valószínűleg Berdych vagy Del Potro ellen. Az előbbi tűnik sokkal veszélyesebbnek a közelmúlt tapasztalatai alapján, de Del Potrot sem szabad fél vállról venni. 2009-ben is a sok sima vereség után a RG-on játszotta első nagy meccsét Federer ellen.
    Murray alapból sebezhető salakon, tehát őnála nehéz megmondani, hogy könnyű vagy nehéz útja van-e… Ferrert még soha nem verte meg salakon, tehát az nehéz lehet, persze kérdés, hogy Ferrer hogyan fog szerepelni itt, ahol mindig alul teljesít. Aztán Gasquet-val is sok gondja szokott lenni salakon a skótnak, meg még ott rejtőzik Isner is abban a negyedben.

    VálaszVálasz

  137. Sylar 2012/05/25, 13:03

    A női táblánál az hihetetlen, hogy Azarenka és Radwanska megint egy oldalon vannak :) Ha jól emlékszem eddig ez ebben az évben minden egyes tornán így volt, ezért is kaphatott ki olyan sokszor Rad. De ezúttal nem biztos hogy találkozni fognak.
    Ehhez még csak annyit, hogy a tábla alsó része tűnik keményebbnek, de mondjuk felül is ott van két korábbi bajnok…
    Babos pedig nem biztos hogy teljesen esélytelen Zvonareva ellen. Csak meg kell nézni, hogy Zvonareva mit alkotott az elmúlt hónapokban, és máris érthető, hogy mire gondolok…

    VálaszVálasz

  138. Geysap 2012/05/25, 13:15

    @babydriver:
    Szia!
    Értettem az iróniát, amikor ránéztem a táblára – addig nem ismertem. Rafa sorsolása simán röhely.
    Nolére sem “leselkedik” kemény ellenfél.
    Murray – passz.
    Fed “kellemetlen emberekkel” került egy ágra, remélem megoldja. (azt tegyők azért hozzá, hogy itt 3 nyert szett kell (nem, mintha ezzel feltaláltam volna a spanyolviaszt :D )

    Ilyen meccseket kérek:

    http://www.youtube.com/watch?v=6jnc-N2mkfM&feature=g-hist

    http://www.youtube.com/watch?v=Yil9PpIr1DA

    VálaszVálasz

  139. babydriver 2012/05/25, 13:32

    A lényeg: ez lehet Rafa harmadik olyan Garrosa, amit játszmavesztés nélkül nyerhet meg, gondolom ezzel valamilyen rekordot csak megdönt, Borgot is beelőzné a hetedik RG-győzelemmel.

    VálaszVálasz

  140. Sylar 2012/05/25, 13:43

    @babydriver:
    Azért ennyire ne szaladjunk előre. Egy szettvesztés azért nyugodtan becsusszanhat. Meg ha összejön a döntő Djokoviccsal, akkor nagyon nincs lefutva. És Federer is a katasztrófális 2008-on kívül mindig el tudott venni egy szettet.

    VálaszVálasz

  141. Sylar 2012/05/25, 13:46

    B@sszus, csak gondoljatok bele, hogy ha Nadal nem szerzi vissza a 2. helyet a római döntő megnyerésével, akkor most Federer lenne ott a 2. kiemelt helyén, a többi pedig nem változna. Majdnem hogy Federer számítana nagy favoritnak a torna megnyerését illetően. ÁÁÁÁÁÁ

    VálaszVálasz

  142. Geysap 2012/05/25, 13:51

    @babydriver:
    Passz!

    VálaszVálasz

  143. Geysap 2012/05/25, 13:53

    @Sylar:
    Akkor a 2. mellé sorsolják ugyanazokat, amiket a 3. helyen Fed megkapott (paranoia elismerem)

    VálaszVálasz

  144. Teasüti 2012/05/25, 14:16

    jujj de igaz… :x sry

    VálaszVálasz

  145. Sylar 2012/05/25, 14:19

    @Geysap:
    Na ja, ha ezt “szándékosan” akarták így, akkor a másik esetben is így lett volna :D
    Egyébként nagyon sokan nem tartják kizártnak, hogy a sorsolásokba bizony belepiszkálhatnak….. Erre azt mondom, hogy akkor hiszem, ha valaki be is bizonyítja ezt, ami nem könnyű. De ha olyan dolgokat nézünk, mint pl. hogy Federer és Djokovics mennyiszer volt egy ágon a GS-eken, az irreálisan gyanus. No meg pl. az, hogy Isner és Mahut a 2010-es legendás meccsük után hogyan lettek egy évvel később ugyanott, ugyanúgy megint összesorsolva….
    Szeretném látni, hogy ezek a sorsolások konkrétan hogyan történnek. Nyilván vannak ott hivatalos személyek, meg a sajtó, meg a játékos aki húz (aki a RG-on a mindenkori címvédő). Tehát nem láthatatlanul történik a a dolog. Az ember azt gondolná, hogy így szinte kizárt a csalás. De mondjuk amikor kisorsolják azt, hogy a 3. és 4. kiemelt az 1.-höz vagy a 2.-hoz kerül, vagy amikor az 5.-8. kiemeltek sorsolják, ott csak kettő illetve négy golyó/kupak/valami közül húznak. Mi biztosítja azt, hogy ott kizárt a manipuláció?

    VálaszVálasz

  146. Teasüti 2012/05/25, 14:20

    @Cathy07: Igaz;) Így jártam Én és a vágyaim… Azért nem lesz egyszerű az első hét:)) Intéznem kell +3-4 nap szabit:D

    VálaszVálasz

  147. dd 2012/05/25, 14:22

    @babydriver: gondolom, ezzel megdöntené, a négykézláb jódlizás érvényes világcsúcsát.

    VálaszVálasz

  148. Geysap 2012/05/25, 15:00

    @Sylar:
    Én sem ismerem a rendszert, de amihez emberi kéz nyúl, az gyanús ;)

    VálaszVálasz

  149. topperharley 2012/05/25, 15:08

    A kínai piacnak kiemelten fontos Nadal, szóval odaszóltak Na Li-nek, hogy legyen oly kedves 1-3, 2-4-et sorsolni, és semmilyen valamire való ellenfelet Nadal negyedének, mert azt nem néznék jó szemmel.
    Nézhetjük így is úgy is, azaz ember nincs is perpillanat a mezőnyben, aki Nadal-t egyszer már megverte.
    Igazán szoros meccse még Isner volt tavalyról, ott is inkább belealudt, ahogy emlékszem, Isner meg püfölte keményen a labdát, de az sem volt elég.
    Djokerrel így-is úgy is csak a döntőben találkozhatott volna (ebben az évben már ő sem verte – igaz a legutóbbi randi azért már szorosabb volt)
    Kaphatott volna mondjuk még egy Federer elődöntőt, ami kétségkívül nehezebbnek nézne ki, mint egy Ferrer (vele is azért meggyűlt a baja a szezonban), vagy Murray.
    Ha top3-at nézzük, akkor a sorsolást(“legkönnyebbnek tűnőt) tekintve nálam Nad, Djo, Fed a sorrend.
    Húzzanak bele, lássunk jó elődöntőket – kíváncsi vagyok nagyon Djo mire megy most Feddel.
    Az is érdekes lehet ha egy 6X-os bajnok ránéz a táblára, és hátradől, hogy döntőig pipa? Nem feltételezem ezt Nadalról, de nehéz másként látni, ami el is kényelmesítheti az embert.
    Azt viszont igen, hogy akárkivel találkozik a döntőben a TOP3-ból, ott nem lenne elég egy tartalék lángos produkció, ami az addig várható ellenfelek ellen meg igen.

    VálaszVálasz

  150. Geysap 2012/05/25, 15:10

    @Sylar:
    Miután “elkönyveltem a sorsolást” egy teljesen más jellegű “problémával” kezdtem el foglalkozni – pihenés gyanánt :)

    ” az orvosi adatokat harmadik fél számára ” mikor adhatók ki, kinek, milyen esetben, mikor kell beleegyezés, milyen okból adhatók ki beleegyezés nélkül, mennyire biztonságosak az adataink?”
    (találtam egy érdekes HVG cikket, és “beindult a vezérhangya” ;)

    VálaszVálasz

  151. Geysap 2012/05/25, 15:12

    @topperharley:
    “A kínai piacnak kiemelten fontos Nadal” – szval Rafa hamisított “Nike” cuccban játszik :D

    VálaszVálasz

  152. Sylar 2012/05/25, 15:24

    @Geysap:
    A közvélemény még mindig nagyobb bizalommal fogadja a kézzel történő sorsolást. Még mindig jobb, mintha csak egy gép kidobná a táblát, hogy ez van és kész :D De természetesen lehetne automatizált sorsológépeket építeni, vagy bizonyos sorsoló algoritmusokat szoftveresen írni, és ha független informatikusok hitelesítenék azt, hogy a programkódban nincs semmi turpisság, vagy esetleg a programkódot nyilvánosan is közzétennék hogy bárki láthassa, akkor én azt is elfogadnám.
    .
    A másik témához most így nagyon tudok hozzászólni :P

    VálaszVálasz

  153. Sylar 2012/05/25, 15:25

    ^* akarom mondani NEM nagyon tudok hozzászólni…

    VálaszVálasz

  154. Geysap 2012/05/25, 15:43

    @Sylar:
    Nyílt forráskódú sorsoló szoftver – újításnak beadhatnád :) Látod, a hasonlóan nyílt forráskódú Open Office is hogy kinőtte magát (igen régóta csak azt használom)

    A másik téma az én hülyeségem – találok egy szakmába vágó érdekes cikket valahol, azonnal “nekiesek” :D (a vicc az, hogy elvontnak tűnik, de mindannyiunkra vonatkozik)

    VálaszVálasz

  155. topperharley 2012/05/25, 15:50

    Ez állati:
    “Funny story of the day : A journalist asked Roger Federer if he ever thought about switching to a 2-handed backhand to beat Rafael Nadal on clay. Roger’s answer : You switch to a 2-handed backhand when you’re 12 years old. When I was that age, Rafa was in a stroller (laugh).”

    VálaszVálasz

  156. Sylar 2012/05/25, 16:14

    @Geysap:
    Valóban vonatkozik mindannyiunkra, de személy szerint nekem ez nem érinti mindennapjaimat. Nem azt mondom, hogy nem érdekel, hanem csak egyszerűen nem volt rá eddig okom, hogy ezzel foglalkozzak.

    VálaszVálasz

  157. Sylar 2012/05/25, 16:17

    @topperharley:
    Nem hiszem hogy Rafa 7 évesen még babakocsiban lett volna :D de nyilván érhető, hogy Fed mit akar mondani. Csak kicsit túlzott.
    Tényleg hülye kérdés egyébként…. profi karrierjének közepén már senki nem fog ilyen alapvető változtatást csinálni a játékán :/

    VálaszVálasz

  158. dd 2012/05/25, 16:27

    @Sylar: pedig az lett volna csak igazán legendás alkalmazkodás, nem a kék salakos… Egyébként Nadal valszeg sosem volt babakocsiban, már a köldökzsinór elvágása után vitték erősíteni és edzeni.

    VálaszVálasz

  159. Sylar 2012/05/25, 16:43

    @dd:
    Az biztos, hogy legendás változtatás lett volna. De ez túl nagy kérés. Tudsz nekem mondani akárcsak egy olyan játékost az Open érából, aki 24-25 évesen, azaz kiforrott játékosként átváltott egykezesről kétkezesre? Mondjuk néhány abszolut noname játékos, akik soha nem járták meg a Top 200-at, lehet hogy volt. De egyébként meg kétlem hogy hemzsegnének a tenisztörténelemben az ilyenek.

    VálaszVálasz

  160. Geysap 2012/05/25, 18:43

    @dd:
    A gondoskodó nagybácsi ;)
    @Sylar:
    Inkább azt látom, hogy aki stabil kétkezes fonákot rövidítéseknél, ejtéseknél stb. el kezdett egykezes fonákot “mutatni”.

    VálaszVálasz

  161. Geysap 2012/05/25, 18:46

    @Sylar:
    Nem is azért írtam, hogy foglalkozni kellene azzal a kérdéssel – csak tényként jeleztem. Bőven elég, hogy mi nézegetjük az ilyen jellegű jogi anomáliákat :) Ha mindenki ilyenekkel foglalkozna nem lenne munkánk :D :P

    VálaszVálasz

  162. Sylar 2012/05/25, 19:01

    @Geysap:
    Igen, az gyakori, hogy kétkezes fonákot ütő játékosok egy kézzel nyesik a fonákot, és mivelhogy a rövidítés is nyesett ütés, ezért azt is egy kézzel ütik. De pl. Jürgen Melzer emlékeim szerint kétkézzel nyes és rövidít, a lányoknál pedig többen is. pl. Wozniacki és Kirilenko is.
    Itt egyébként érdemes kiemelni Tsongát, aki alapból kétkezes fonákot üt, de a tavalyi évben számtalanszor előfordult, hogy kiszorított helyzetben futtából egykezes pörgetett fonák elütéseket produkált. a másik pedig Dustin Brown, akit ugyan nem sokszor láttam játszani, de tisztán él az emlékeimben, hogy ütött kétkezes és egykezes fonákot is, nem csak nyesve, hanem rendesen ki is volt vezetve az ütés. Olyat még mindig nem tudtam felidézni, aki elkezdte a karrierjét egykezesként, majd átállt kétkezesre…

    VálaszVálasz

  163. babydriver 2012/05/25, 19:57

    @Sylar: Melzer egy kézzel nyes, Florian Mayer csinálja ezt két kézzel, gyakran felugrásból :-) . Sampras állt át két kézről egy kézre, pályafutása elején.

    VálaszVálasz

  164. Sylar 2012/05/25, 20:14

    @babydriver:
    Akkor Melzerrel kapcsolatban nem emlkéztem pontosan. De az ejtésben szinte biztos vagyok, hogy két kézzel üti.
    Mayer eszembe juthatott volna, mert őneki tényleg van elég sok szokatlan ütése, Samprasra viszont emlékeztem, hogy mintha két kézzel kezdett volna, de ő még nagyon korán átváltott egykezesre.

    VálaszVálasz

  165. FedererRafa 2012/05/25, 22:44

    @babydriver: Kellenek ezek a visszavágások mindig :D

    VálaszVálasz

  166. babydriver 2012/05/26, 0:58

    @FedererRafa: hadd szokja :-) , különben is: tanuljunk egymástól, én nem szégyellem…

    VálaszVálasz

Kattintás ide a válaszadás megszakításához

Ha nem szeretnéd minden kommentnél bepötyögni az adataid, regisztrálj itt!

  • Törzsasztal

    • Belépés
    • Regisztráció
    • Elfelejtett jelszó?

  • Rovatok:

    • A moderálási elvek (1)
    • A nap képe (44)
    • Ausztrál Open (213)
    • Davis Kupa (22)
    • Egy soha meg nem írt könyv (5)
    • Eredmények (29)
    • Ezen a napon (19)
    • Gézengúzok (9)
    • Hírek (568)
    • Hot! (46)
    • Ki, hol, kivel? (12)
    • Meccselemzés (19)
    • Nagyonállat (43)
    • Napi idézet (88)
    • Régi blog (383)
    • Roland Garros (302)
    • Us Open (148)
    • Videók (217)
    • Wimbledon (119)
  • Erről szóltunk:

    acasuso (1) agassi (16) allaster (1) almagro (1) alona bondarenko (2) ancic (1) andrejev (2) arias (1) arn (4) azarenka (7) babos (3) baghdatis (5) bammer (1) becker (2) berdych (6) blake (3) bolelli (2) borg (3) borotra (1) bryan (3) cahill (2) chakvetadze (1) chang (1) cibulkova (1) cilic (3) clijsters (16) connors (3) coria (2) courier (1) czink (23) date (1) davenport (1) davydenko (16) dechy (1) de heart (1) delic (1) del potro (24) dementieva (11) dent (5) devenport (1) djokovic (72) dokic (3) dulko (1) dushevina (1) edberg (3) federer (182) feliciano lopez (1) ferrer (1) ferrero (4) fish (4) fucsovics (1) gasquet (8) gaudio (5) gil (2) ginepri (1) gonzalez (14) graf (6) grosjean (1) gulbis (4) haas (8) hanescu (2) hantuchova (1) haynes (1) helfant (2) henin (13) henman (2) hewitt (17) hingis (2) hrbaty (1) isner (12) ivanisevic (6) ivanovic (15) jankovic (8) karlovic (11) keys (2) kiefer (1) kirilenko (1) kohlschreiber (3) kubot (1) kuerten (3) kurnyikova (3) kuznetsova (6) leconte (1) lendl (3) lever (1) li (2) lisicki (2) lisnard (1) ljubicic (6) lopez (2) lu (1) mahut (5) majoli (1) malisse (3) mantilla (1) marosi (2) mathieu (3) mattek (1) mauresmo (6) mcenroe (10) melzer (1) monfils (8) montcourt (1) moya (2) muller (1) murray (55) muster (1) nadal (125) nalbandian (5) nastase (1) navratilova (2) Odesnik (1) ouanna (1) oudin (1) parizs (4) paros (4) pasek (1) pavel (1) peer (1) penetta (1) petrova (1) querrey (1) radwanska (1) robredo (2) roche (1) roddick (41) rybarikova (1) safin (2) sampras (7) sanchez vicario (2) santoro (10) schiavone (3) schnyder (2) schwank (1) scott (1) seppi (1) serena (45) sharapova (13) simon (2) soderling (25) stenpanek (1) stepanek (1) stosur (2) suarez navarro (1) sugiyama (1) szafin (28) szafina (33) szavay (46) szeles (1) taróczy (1) tipsarevic (1) tomic (4) troicki (1) tsonga (12) tursunov (1) venus (13) verdasco (22) vinciguerra (1) vliegen (1) volandri (1) washington (1) wawrinka (2) wickmayer (5) wilander (7) wozniacki (4) youzhny (1) zvonareva (4)
  • Képek:

  • © Salakblog 2009-2013 | minden jog fenntartva | impresszum