Salakblog – Minden, ami tenisz

Minden, amit esetleg nem tudtunk elmondani, vagy nem mondhattunk el, vagy már nagyon sokszor elmondtunk a teniszről…

Tizenkettő

2012/01/26 Kategória: Ausztrál Open
Szerző: szpetra

És innentől már nem a számok, hanem az arcok számítanak.

Djokovic-Murray 9.20-tól élőben E1-en, de aki esetleg előtte nem tud magával mit kezdeni az ágyban hajnalban, annak ajánljuk a női páros döntőt is: Kuznetsova/Zvonareva – Errani/Vinci szintén élőben E2-n, nem előbb mint reggel 6 óra. Fincsi! :)

149 Comments »

149 komment:

  1. Teasüti 2012/01/27, 0:41

    Sveta és Zvona döntője érdekes:) Remélem nyernek, mert Svetára is és Zvonára is ráfér egy kis motivációs tréning… bár azt a “Fedal” meccsen szerintem Szveta abszolválta. Hihetetlen, hogy klasszis teniszezők milyen szinten estek extázisba Roger és Nadal elődöntőjétől:)) Nagyon szimpatikus volt! A Skótnak drukkolok, de Nole fog sztem döntőzni…. Azért remélem, hogy a sorsnak lesz egy kis humora és segiti Mőrit;-)
    Minden jót a stábnak és köszi a sok infót, izgalmas közvetítéseket, a felkészültséget meg mindent:)) Jók vagytok!!!

    VálaszVálasz

  2. f4c3m4n 2012/01/27, 0:41

    “És innentől már nem a számok, hanem az arcok számítanak.” (Értsd: Kva fáradt vagyok, nem fogok képekre vadászni, meg amúgyis mi vagyok én, számmisztikus!?)

    Nem komoly ám, love you :P

    VálaszVálasz

  3. Teasüti 2012/01/27, 0:42

    @f4c3m4n: :) )))))))

    VálaszVálasz

  4. f4c3m4n 2012/01/27, 1:01

    http://www.youtube.com/watch?v=37hPvdcuvnE
    Én most láttam ezt először, nagyon szórakoztató. :D

    VálaszVálasz

  5. szpetra 2012/01/27, 6:19

    @f4c3m4n: öööö…. hát ja :D

    VálaszVálasz

  6. babydriver 2012/01/27, 6:35

    @f4c3m4n: Sári ezek szerint labdamenet közben is őszinte :-)
    de itt van egy kis ébresztő vele, fiúknak: http://www.youtube.com/watch?v=en13MxtaF3A&feature=related
    -
    Mirzáék elvitték a tippem, a női páros döntő viszont érdekes lehet, amikor Kuziék Dulkoék ellen játszottak az néhol élvezetes volt, kár, hogy nem adták végig, már lusta voltam streamet keresni, de nem gondoltam, hogy ők jutnak tovább
    -
    Murray viszont kemény meccsre kényszeríti Djokót, de ahogy közelít a meccs, egyre kevésbé érzem, hogy van esélye (pont így voltam tegnap Federerrel) :-(

    VálaszVálasz

  7. CAG 2012/01/27, 6:42

    Itt valamiért aranyosabb volt.. ne kérdezze senki, miért! :D

    http://www.youtube.com/watch?v=gNPYU4TZBb4

    VálaszVálasz

  8. dertet 2012/01/27, 7:18

    Mikor lesz a Djokovic-Murray ismétlése?

    VálaszVálasz

  9. tamás567 2012/01/27, 9:41

    na akkor jöhet a meccs.
    most azt mondom h ha Nole nyer akkor azt 3ba,minden más esetben Möri

    VálaszVálasz

  10. CAG 2012/01/27, 9:49

    Jó étvágyat, Nole! :)

    VálaszVálasz

  11. tamás567 2012/01/27, 10:01

    a maratont ma is lefutja Djokovic.
    ez nem lesz könnyű meccs egyiküknek sem

    VálaszVálasz

  12. tamás567 2012/01/27, 10:39

    hááááááááát Möri katasztrofálisan játszik,és Nole ezzel tud élni eddig.

    VálaszVálasz

  13. Geysap 2012/01/27, 10:42

    Üdv Mindenkinek!
    @babydriver: Látva a meccset – háááát – nekem is van olyan érzésem az első szett után.
    -
    E mellett van egy igen perverz gondolatom, de ha szabad, csak a meccs végén írom le. Szerintem van közöttünk, aki kitalálja ;)
    -
    Más: a fene egye meg ezt az ékezetes írást :D utálom, de szokni kell. (állandóan javítgatok :)

    VálaszVálasz

  14. Geysap 2012/01/27, 10:43

    @tamás567:
    Hello!
    Sztem egyik sem játszik jól, Murray a rosszabb.

    VálaszVálasz

  15. tamás567 2012/01/27, 10:47

    @Geysap:
    helló!
    nem mondtam h Nole jól játszik,mert az erős túlzás lenne.De én ezt nem hittem h Möri ennyire sz@rul fog.én egy kőkemény meccset vártam,erre ezt kapjuk,de úgy néz ki Noklénal ennyi elég ahhoz jól álljon eddig.
    Möri ha nem kezd el lassan jól adogatni,kevesebb hibával játszani akkor ez csúfos vereség is lehet neki

    VálaszVálasz

  16. tamás567 2012/01/27, 11:40

    nem tudok mit mondani erre a meccsre…színvonalában tekintve messze van egy jó meccstől,bár vannak szép labdamenetek.
    Möri csak összekapta magát

    VálaszVálasz

  17. Tibi 2012/01/27, 11:43

    Nézem a mecset és kegyetlen irritáló mikor a kommentátor hallhatólag drukkol az egyik játékosnak (Murray nak ebben az esetben)

    VálaszVálasz

  18. tamás567 2012/01/27, 11:47

    már megint hol vannak a vonalbírók??!!

    VálaszVálasz

  19. Teasüti 2012/01/27, 11:57

    @Tibi: Sztem nem feltünő…. Hallgasd Francia v Német kommentátorral ott nagyobb a részrehajlás. Én birom Gábort, sztem természetes a látens ellenállása.
    Egyébként Nole tényleg sokat “haldoklik” a pályán… Én azt várom, Mőri vajon mikor kezd el “hattyúhalni” mert sztem lesz olyan is;)
    Hajrá Mőri, történjen már valami mert oyan szinten szedatív ez a meccs, mintha metronómma néznék farkasszemet!!!
    (csapnivaló a bírók teljesítménye idén)

    VálaszVálasz

  20. tamás567 2012/01/27, 12:04

    én Djokovicnak szurkolok,de nagyon nehezen megy ma mert iszonyat szarul játszik az első szett óta.adogatóként egy nulla ezt kell mondanom.

    VálaszVálasz

  21. CAG 2012/01/27, 12:53

    Az angol kommentár a legjobb, ott Mats a meccs első 1 órájában a tegnap látottakat taglalta, nagynéha említést tett arról is, ami a pályán megy. :D

    VálaszVálasz

  22. tamás567 2012/01/27, 13:19

    érdekes egy meccs…………

    VálaszVálasz

  23. tamás567 2012/01/27, 13:31

    ezt a 4.szettet megint nem értem……mi volt ez?!

    VálaszVálasz

  24. Teasüti 2012/01/27, 13:32

    @CAG: jaja:D A Franciáknál meg a pályán folyó események és játékosok képességét vetették össze a lehetséges Francia ellenfeekkel… monnyuk nem olyan durván mint Mats
    No mi lesz?! Mőri megállítja a Szerbet? Nagyon remélem:))

    VálaszVálasz

  25. tamás567 2012/01/27, 13:34

    Djokovic mintha átesett volna valamiféle holtponton egészen jól játszik most.. :-)

    VálaszVálasz

  26. Geysap 2012/01/27, 13:35

    @tamás567: tamás5672012/01/27, 10:47
    Én a végén szeretnék erről írni.
    @tamás567: vagy “fura egy meccs” :) – a vonalbírókat még mindig nem szoktam meg – húdeszarok

    VálaszVálasz

  27. Geysap 2012/01/27, 13:37

    @Teasüti:
    Azt én is.
    Matsról anyi, amit tegnap leírtam (nemszeressem – magyarázható okom nincs – csak úgy)

    VálaszVálasz

  28. tamás567 2012/01/27, 13:38

    @Geysap:
    nagyon fura…………ez a jó szó igen!
    a meccs végére azért biztos lesz egy kis véleményem nekem is,sok minden jár a fejembe h mi ez a meccs

    VálaszVálasz

  29. tamás567 2012/01/27, 13:44

    ez mi?!

    http://www.hatharom.hu/article/6915e7-murray-a-djokovics-elleni-elodonto-kozben-kirugta-legendas-edzojet

    VálaszVálasz

  30. Zsolti 2012/01/27, 13:45

    Hát a tegnapi mérkőzés egészen más volt….kicsit unalmas…

    VálaszVálasz

  31. Teasüti 2012/01/27, 13:49

    Aragon vs Boromir

    VálaszVálasz

  32. Teasüti 2012/01/27, 13:53

    @tamás567: lehet csak (Angol-tréfált) Ha igaz, akkor nehéz lesz edzőt találni neki…

    VálaszVálasz

  33. Geysap 2012/01/27, 14:00

    @tamás567:
    Ezt említette Gábor. Valami szakkommentátorokra hivatkozott, akik “hallani vélték”, hogy meccs közben felszólt Lendlnek. (??????)
    @Teasüti: Én is imádom a Gyűrűk urát ;)
    -
    Akkor én is bedobok egy linket a tegnapi maccsről, ha már “MAts megtehette” ;)

    http://sporthirado.hu/cikk-tenisz-nadal_megint_elintezte_federert_az_ao_n-59473
    -
    Mörri hatalmas barom volt, hogy az eldobott szettet úgy csinálta, hogy a rövidítésben ne ő kezdjen. Ez végzetes hiba is lehet.

    VálaszVálasz

  34. Geysap 2012/01/27, 14:01

    @Teasüti:
    Sőt – lehet, hogy csak az Antarktiszon talál. Lendl-nek egy ilyen beszólás …. háááát (ha igaz)

    VálaszVálasz

  35. Teasüti 2012/01/27, 14:06

    @Geysap: :) ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ Nole brékelt! Lendl-nek ez nem olyan dráma sztem! Mőri többet veszít…

    VálaszVálasz

  36. tamás567 2012/01/27, 14:07

    huúha Möri már nagyon morog……….mondjuk érthető

    VálaszVálasz

  37. Teasüti 2012/01/27, 14:09

    @Geysap: Mőri lesz Boromir… :( 2:5

    VálaszVálasz

  38. Teasüti 2012/01/27, 14:14

    Asszem elkezdek a Nadal vs Noe meccsre “gyúrni” Vamos Rafa… sírva kérlek!
    a plus: szeretném jelezni, ha holnap nem Sári nyeri a döntőt, akkor TV-re fogok gyűjteni, mert bogaúristen, hogy kivágom az ablakon:D

    VálaszVálasz

  39. Vanda 2012/01/27, 14:15

    Azt kell mondanom, hogy a kommentátor abszolút Djokovic ellenes, állandóan gúnyos és negatív kritikával illeti. Pártatlannak kellene lennie Uram!

    VálaszVálasz

  40. tamás567 2012/01/27, 14:16

    Úr ég!!!!!!!!!!Nole ez nagyon gáz volt

    VálaszVálasz

  41. Teasüti 2012/01/27, 14:23

    @Vanda: Lehet velem van a baj, de nem érzek akkora részrehajlást…. mellesleg ő is emberből van és vannak érzései.. Ne mérgelődj, élvezd a teniszt, mert Májusig abszinencia lesz;-)

    VálaszVálasz

  42. tamás567 2012/01/27, 14:24

    azt azért tényleg be kell ismerni h Gábor nagyon drukkol Mörinek…..(bár engem annyira nem zavar)

    VálaszVálasz

  43. Geysap 2012/01/27, 14:32

    @Teasüti:
    Visszajött Aragonnak. :)
    @tamás567:
    Nole megint kezdi verni a mellét … ez a gáz.

    VálaszVálasz

  44. CAG 2012/01/27, 14:32

    Eddig azt hittem, Nole barátnője a legszebb, de így megnézve Murray boxát… hát kétségeim támadtak ;)

    VálaszVálasz

  45. tamás567 2012/01/27, 14:34

    @Geysap:
    szerintem meg az is gáz ahogy Möri többször is azt a bizony f.. betűs káromkodást alkalmazta.nem egyszer lassították le és mutatták.
    mellveregetés soha nem tetszett nekem se,de nem kis feszültségbe játszanak

    VálaszVálasz

  46. Geysap 2012/01/27, 14:35

    @CAG:
    Miért vanak ilyen barátnőik … mázlisták.
    @Geysap: saját magamra, oll. a melldöngetésre reagálva. Tegnap beszéltün úriemberekről. Akkor írtam: “@Szofi2: Húúúú, de hozzászólnék ehhez – de visszafogom magam ”
    Szofi2 mindenképpen ki akarta csikarni a választ. válasz nincs, de a melldöngetés benne lett volna.

    VálaszVálasz

  47. Teasüti 2012/01/27, 14:37

    Ez most nagyon fájt:( Vamos Rafa

    VálaszVálasz

  48. Geysap 2012/01/27, 14:37

    A fene egye meg – Rafa “mumusa”. Mi lesz a döntőben???

    VálaszVálasz

  49. tamás567 2012/01/27, 14:38

    na akkor Djokovic nyert.
    Möri azt hiszem megszívatta saját magát amikor dobta a 4.szettet.az ott hiba volt!a 2. 3. szett megnyerése után egy fillért sem tettem volna Noléra és akkor Möri fogja magát és úgy játsza le az a 4.szettet.
    nem volt egy színvonalas meccs de a végére izgalmas lett

    VálaszVálasz

  50. Geysap 2012/01/27, 14:39

    @Teasüti:
    Nekem is, nem, mintha imádnám Mörrit. Most minden energiáját meg kell mozgatni (mentálisan) Rafának. Remélem megteszi, és nam az lesz a vége, mint tegnap . Szval. az démonok nem jönnek úgy elő, mint Fednél.

    VálaszVálasz

  51. Teasüti 2012/01/27, 14:40

    @Geysap: :) van rá pénzük:))
    Sem a melldöngetés sem a káromkodás nem jön be… asszem talán ezért szeretem jobban a Fedal meccseket… már Nadal is leszokott a veszettnagy önünneplésekről…

    VálaszVálasz

  52. dd 2012/01/27, 14:41

    szegény Murray, vajon ebből azt szűri le, hogy “majdnem sikerült, csak így tovább, legközelebb meglesz”, vagy “ha így nem, akkor hogyan”?

    VálaszVálasz

  53. tamás567 2012/01/27, 14:42

    egy dolgot azért le kell szögezni akárki akárkinek drukkolt,Gábor is jókat tud szórakozni Nolén az interjúkon és ez jó dolog. :-)

    VálaszVálasz

  54. Teasüti 2012/01/27, 14:43

    @Teasüti: Legyen Nadalé ausztrália:) No lé! A TV-m érdekében Dvaj Sári:)) (sosem gondoltam volna, hogy egyszer ilyen pattan ki az ujjamból) Sziasztok!:)

    VálaszVálasz

  55. tamás567 2012/01/27, 14:46

    én holnap Azarenkának drukkolok :-)
    remélem h a ffi döntő színvonalasabb lesz mint ez az elődöntő.
    Möri…megint nem sikerül GS-t nyerni-ezt nem gúnyból mondom-meglátjuk mi lesz vele

    VálaszVálasz

  56. andii 2012/01/27, 14:48

    A kommentátort miért nem lehet kivágni??

    VálaszVálasz

  57. Geysap 2012/01/27, 14:49

    @Teasüti:
    Az elején írtam: “E mellett van egy igen perverz gondolatom, de ha szabad, csak a meccs végén írom le. Szerintem van közöttünk, aki kitalálja ”
    -
    Szóval – ez tisztán magánvélemény (vitaalap) :) – most az AO-n láttuk szerintem az GS-ek közül a legrosszabb elődöntőket. A top4 jutott be, talán azért. Ez a négyes olyan, mint egy kígyó, ami a saját farkát harapja. Mindenkinek a négyesből van egy “mumusa” Nolénak is, hiába az ATP-n első Murraynak saját maga. (ha – ami a sportban nincs, tehát mindez csak feltételezés, és hülye találkozás) más lett volna a sorsolás Gond nélkül láthattunk volna egy teljesen más párost a döntőben. És esetleg nem lettek volna ilyen … izé elődöntők.
    -
    Remélem azért Rafa nyer.

    VálaszVálasz

  58. andii 2012/01/27, 14:51

    Gratulla Nole, nem a legjobb játékával, de abszolút nagy meccset játszott, ilyen akadályokat is le kell győznie mint ez volt..Ebben mutatkozik meg mennyire egy nagy játékos lett, megérdemelten világelső, nemcsak egy nagy formában lévő Mörit, de saját magát is le kellett győzni ma..Bravóóóó hajrá a döntőben!!

    VálaszVálasz

  59. tamás567 2012/01/27, 14:51

    @andii:
    soha nem volt Gábor nagy kedvence Nole,legalábbis akkor ha játszik éppen.ezt meg kell szokni!annyira szeretné h Möri nyerjen h nem tudja titkolni :-)

    VálaszVálasz

  60. Geysap 2012/01/27, 14:52

    http://sporthirado.hu/cikk-tenisz-djokovicsnak_legalabb_ket_elete_van-59502

    Hát, Erik ezzel nem biztos, hogy sokan egyetértenek.

    VálaszVálasz

  61. tamás567 2012/01/27, 14:54

    @Geysap:
    én is úgy gondolom h Möri megverte saját magát………..nekem nincs bajom a döntő párosítással,csak tényleg fura elődöntők voltak.

    VálaszVálasz

  62. babydriver 2012/01/27, 14:54

    azt gondoltam, hogy Djokovics ellenfele most már nem Rafa, hanem Murray, de hogy a skótnak esélye legyen egy döntő játszmában, azt nem
    -
    kár érte, ha ez a majdnem győzelem Lendlnek köszönhető, akkor megérte szerződtetni, ha annak, hogy ez “csak” egy GS-elődöntő volt, akkor még nagyon sok dolga van Murrayvel
    -
    ami számunkra a lényeg: emlékezetes meccs volt, hasonlított a tavalyi rómaihoz, eredményben is
    -
    @tamás567: sztem Gábor nem drukkolt, de az tény, hogy Nole a halálközeli élményeivel nem éppen a szíve csücske…

    VálaszVálasz

  63. Sylar 2012/01/27, 14:56

    Tegnap valami olyasmit mondtam, hogy ez a meccs is olyan lesz, hogy történjen bármi, a végén Djokovics – mert már tavaly január óta ő az, akit meg kell verni. És a vége az kb. így is alakult.
    Ezuttal Murray közel sem okozott csalódást. Ugyan a meccset borzaztó rosszul kezdte, de amikor a 2. szettben 2:0 után Isten tudja hogyan, de hozta az adogatását, onnan kezdve valami történt vele, kirángatta saját magát a gödörből, amit a korábbi gátlásai okoztak. Ebből a későbbiekben sokat építhet – már ha képes elfelejteni azt, hogy végül a meccset elbukta… Gondolom sokan ebből megint csak azt szűrik le, hogy Murray képtelen erre meg arra, és ebben van valami igazság. De az is kiderült, hogy ha elfelejti a gátlásait, akkor meccsben van a “”"nagy 3″”"-mal. Nem csak egy fránya római elődöntőben, amit sokan még most bagatelizálnak, hanem egy GS elődöntőben is, egy ilyen Djokovics ellen.
    Djokovics pedig világelsőhöz méltóan hozza így év elején az eredményeket. Szerintem ha nem jönnek elő állóképességi problémák, akkor inkább ő az esélyes Nadal ellen, de elképzelhető, hogy most lesz majd a legnehezebb dolga.

    VálaszVálasz

  64. tamás567 2012/01/27, 14:59

    @Geysap:
    “A címvédő szerb embertelen, felejthetetlen csatában bizonyult jobbnak a skótnál,”
    hááát szerintem ez felejthető meccs volt.embertelen……………amit adogatás címén csináltak az messze volt a jótól.meg a hibák száma…..
    nem használnám rá az embertelen szót.
    nagy küzdelem volt

    mondjuk ma éppen nem volt Djokovic meghalva,tény h nagyon durva és hosszú labdamenetek voltak,de abba mind a ketten elfáradtak

    VálaszVálasz

  65. andii 2012/01/27, 15:01

    tamás567..nem kell h tetszen neki Nole, isten ments h tetszen neki, drukkoljon, Federertől úgy sem lát, de akinek van hatalma az ne vezessen ilyen meccseket….Én alig várom h a Digire kerüljön ez az egész…nem bánnám..
    attól függetlenül h Petrát és a másik srácot nagyon kedvelem, sőt a Mats műsort is

    VálaszVálasz

  66. Sylar 2012/01/27, 15:02

    Még amit kifelejtettem….
    Ez a pálya most annyira lassú, hogy azt néha már fáj nézni. Ezen a meccsen gyyakorlatilag megölte a játékot, mert a két játékos alig tudott egymásnak nyerőt ütni, a kinemkényszerített hibák pedig valami elképesztő mértékben jöttek. Most ez kinek kell? Miért jó ez? És ez a tendencia folyamatos – a pályák lassulnak, fokozatosan.
    jahh és még valami… nem tudom hogy Djokovics és Nadal hogyan csinálják ezeket a teljesen kiszorított helyzetből megütött defenzív átemeléseket, amik közben nem is látják a pályát, de mégis az ellenfél mögé, a vonalra hullik le a labda. És ez természetesen breaklabdáknál történik, mikor máskor… és nem is egyszer, hanem egy meccsen többször. Nyilván ehhez is hozzájárul az igen lassú pálya, mert gyorasabb pályán azokat a labdákat senki nem adná vissza.

    VálaszVálasz

  67. Sylar 2012/01/27, 15:04

    @tamás567:
    A színvonal helyenként enyhe kifejezéssel is pocsék volt, de ettől még emlékezetes csata lett belőle.

    VálaszVálasz

  68. babydriver 2012/01/27, 15:05

    @tamás567: igen, az ilyen labdamenetekbe a közönséges halandó bele is halna, ám szinte minden ilyen meccs után leírom, hogy a meccs közbeni fáradtság nem úgy jön, hogy megtalál, aztán véged, hanem holtpontok vannak, hullámokban tör rád a sötét energia
    vagy ez baromság és én éreztem rosszul, akárhányszor is játszottam (nyilván nem ezen a szinten) a pályán?

    VálaszVálasz

  69. Sylar 2012/01/27, 15:11

    Látom az is vitatéma volt, hogy Murray jogosan döntött-e a 4. szett eldobását illetően. Szerintem, ha ilyankor valaki fáradtnak érzi magát, akkor nem biztos hogy érdemes teljes erővel nekimenni egy 4. szettnek. Mert ha tényleg fáradt, akkor nem biztos hogy esélye van megnyerni a 4.-et, még akkor sem, ha teljes erőből kűzd. És ha nagy küzdelemben elbukja a 4. szettet, akkor az 5. lesz egy egyértelmű 6:1-es vereség, mert nem maradt ereje…

    VálaszVálasz

  70. tamás567 2012/01/27, 15:18

    @babydriver:
    most ezzel mit is akartál mondani?!
    más az hogy valakinél eljön a holtpont és abból valahogy kikecmereg és nekem más az is ha eljátsza valaki a nagy halált,a nagy halál az vagy melegtől szokott Nolénál előjönni vagy kicsit meghúzódik a lába…..számomra van különbség nagy halál és holtpont között

    VálaszVálasz

  71. tamás567 2012/01/27, 15:20

    @Sylar:
    az oké h odadobja a 4.szettet csak azt lehetett volna máshogyan is szerintem.de Möri biztos jobban tudja h mit miért csinált.majd az interjúból megtudjuk

    VálaszVálasz

  72. babydriver 2012/01/27, 15:22

    @tamás567: Murrayről is azt mondta Gábor, hogy már nincs is lába…, aztán adogathatott a meccsért

    VálaszVálasz

  73. babydriver 2012/01/27, 15:23

    @babydriver: vagyis azt nem, de nem sok hiányzott hozzá

    VálaszVálasz

  74. Geysap 2012/01/27, 15:24

    @Sylar:
    Szia!
    Erről a “pályalassításról” azt hiszem, elég sokat írtunk. Én nem teniszeztem, a másik “fehér sportot” játszottam.
    A teniszt nézni szeretem, tehát laikus vagyok. Ellenben ez a pálya lassítás nekem is feltűnik. Olyan, mintha tök mindegy, hogy milyen borításon jtszanak, csaknem egyforma meccseket, játékot látunk.

    VálaszVálasz

  75. perfect 2012/01/27, 15:30

    Gladiátorok küzdelme kell, mert akkor sokan leülnek a tv elé. És jó hosszú meccsek is kellenek, mert abba meg sok reklám fér. A mai meccsel biztosan elégedettek a szervezők.

    VálaszVálasz

  76. Sylar 2012/01/27, 15:32

    @tamás567:
    Azzal hibázott, hogy nem tudta kikényszeríteni, hogy az 5.-ben ő kezdhesse a szervát, mert akkor elképzelhető hogy meccslabdái lettek volna a végén. De valószínűleg a meccslabdáknak is az lett volna a sorsa, mint a breaklabdáknk 5:5-nél……….

    VálaszVálasz

  77. Sylar 2012/01/27, 15:34

    @Geysap:
    Igen, az egy dolog, hogy lassúak a pályák. A másik probléma pedig az, hogy a játék most már borítástól függetlenül mindehol ugyan olyan. Ezért van az, hogy a legjobb játékosok mindenhol a legjobbak. Régebben ez nem így volt.

    VálaszVálasz

  78. tamás567 2012/01/27, 15:38

    @Sylar:
    HA…….. ennek meg nincs értelme.
    nem hittem volna h Nole nyer 2:1es szett állás után.de erre szokták azt mondani h a meccsnek akkor van vége amikor bíró bemondja azt.
    ha már bírók………..vonalbírok az egész AO-en nagy bajok voltak velük

    VálaszVálasz

  79. convar 2012/01/27, 15:40

    Én aszittem simább lesz :) De nem baj, legalább így volt benne egy kis izgalom is :)

    Szabó Gáborral nekem is van egy problémám, bár nekem egész más mint a többségnek (én nem éreztem vészesen részrehajlónak a közvetítését). Nekem az a bajom vele, hogy egyik pillanatról a másikra annyira le tudja vinni a hangját hogy gyak.lag nem hallok belőle semmit. Ez főleg az éjszakai közvetítéseknél volt gond, amikor az ember ugye eleve halkabban nézi a tv-t hogy a másik tudjon aludni :)

    Erről nem szólna neki vki? :) Am semmi bajom vele, sztem jókat mond, nem egy bulvár Palik szintű kommentátor, csak mondom, ezek a hangerő ingadozások… :D

    Ja, kedvencem még tőle a “Ez mi volt?” :D De ez már nem kritika, ez tényleg tetszik tőle :D

    Murray meg – ha igaz az a beszólás Lendlnek akkor – egy akkora paraszt hogy még a fagyit is bicskával falatázza.

    VálaszVálasz

  80. convar 2012/01/27, 15:44

    @tamás567: “szerintem meg az is gáz ahogy Möri többször is azt a bizony f.. betűs káromkodást alkalmazta.nem egyszer lassították le és mutatták.
    mellveregetés soha nem tetszett nekem se,de nem kis feszültségbe játszanak ”
    Pontosan ezért bocsájtható meg a f.ckolás is sztem.

    VálaszVálasz

  81. convar 2012/01/27, 15:46

    @Sylar: “nem tudom hogy Djokovics és Nadal hogyan csinálják ezeket a teljesen kiszorított helyzetből megütött defenzív átemeléseket, amik közben nem is látják a pályát, de mégis az ellenfél mögé, a vonalra hullik le a labda. ”
    Lehet hogy külön gyakorolják :D Vagy azért mert a világ legjobb és a 2. legjobb teniszezőjéről van szó.

    VálaszVálasz

  82. Sylar 2012/01/27, 15:51

    @convar:
    inkább az utóbbi, mert ezt gyakorolni biztos hogy nem lehet

    VálaszVálasz

  83. Cathy07 2012/01/27, 15:52

    http://www.australianopen.com/en_AU/news/interviews/2012-01-28/201201271327673723322.html Hát tök pozitív most Mörcsi és kétlem, hogy meg akarna válni Lendltől :D

    VálaszVálasz

  84. Sylar 2012/01/27, 15:58

    Murray f*ck-olásain pedig nem értem miért kell kiakadni…. volt egy korszak, Connors-szal, McEnroe-val, Nastase-val, amiről jómagam is csak úgy “hallottam” (nem tapasztaltam). Ők a székbírókat, meg néha egymást is elküldték a jó büdös p*csába… Csak a mai kor teniszezői ilyen gentlemen-ek, amit valószínűleg tanítanak is nekik. És ebben a “gentlemen” korszakban egy f*k szó kiejtése is kirívónak számít…

    VálaszVálasz

  85. tamás567 2012/01/27, 16:13

    @Sylar:
    én nem egyről beszéltem.de ez ember függő.én sehol se díjjazom a káromkodást ,de azt hiszem h ez a téma lerágott csont úgy hogy a melldöngetés is.
    mindenkinek az szimpatikus általában akinek drukkol

    VálaszVálasz

  86. vica 2012/01/27, 16:26

    Nem vagyok elragadtatva ettől az elődöntőtől sem. Órákig csépelték a labdát, ment az ablaktörlés, kevés ötlet, fakóbb játék. Nyűtték a testüket, futottak rengeteget, küzdöttek, és ültek a hullámvasúton. Ivánnak még dolgoznia kell Murray-n, bár némi javulást érzékeltem, mert nem adta Djokonak ajándékba a döntőt. (Azt elképzelhetetlennek tartom, hogy M. kirúgta volna Lendl-t, hiszen nagy tisztelettel és nagyrabecsüléssel beszélt róla.)
    Novák nincs olyan hatalmas formában mint korábban, megint fuldoklott egy kicsit, fáradtabb benyomást keltett, de hát hatalmas harcos, hisz magában s ez átsegíti a nehéz helyzeteken.
    Nagy lelki többlettel állhat ki a döntőre, majd meglátjuk, hogy a két nagyság csatája melyikük győzelmét hozza.

    VálaszVálasz

  87. andii 2012/01/27, 16:28

    Ez a melldöngetés és a f*ck…főleg nem az utóbbi egy olyan dolog amit pályára kellene vinni, de a melldöngetéssel mi a baj..Ez egy fajta örömnek a kiadása..nem kell nagy dolgot tulajdonítani ennek..egyszerűen ő ilyen, Rafa és Fede is kiadja magából azt az adrenalint valahogy amit érez akkor. Nole így. Ez ugyanolyan amir Sebastain Vettel győz és mutogat az újjával és agresszív beképzeltnek tekintik pedig nem az, csak örül, dominánsak, uralkodó személyiségűek és ehhez a dominanciához van egy viselkedés is, jelképes motívum. Inkább csiodálni kellene az ilyen emebreket h van 3 és már négy ilyen klasszis ember a teniszbe..Kitudja lehet ebből 5 is, ha egyszer DelPo is odaér;)
    a tenisz,a sport az érzelmeket is közvetíti, közvetítenie kell.

    VálaszVálasz

  88. convar 2012/01/27, 16:37

    @Sylar: Na ez az, bmeg :D :D:D

    VálaszVálasz

  89. f4c3m4n 2012/01/27, 17:03

    @Sylar: rutin, meg hát érzés :) annyiszor csinálják edzésen, meccsen, hogy többnyire beesnek ezek.
    @Sylar: @andii: @convar: egy budapesti csapatbajnokság 3. osztályú meccsén néhol annyit káromkodnak, mint Murray egy év alatt :D Nyilván az megint más, hogy Mörcsiéket gyerekek is nézik a tévében szerte a világon, de kétlem, hogy tőle hallják először a fuck szót :D

    VálaszVálasz

  90. Cathy07 2012/01/27, 17:12

    @f4c3m4n: Plusz, ha azt se tudja mi az akkor a szájáról se tudja leolvasni :D Ritka az amikor tényleg hallatszik is, hogy fááákkk. :D

    VálaszVálasz

  91. Szofi2 2012/01/27, 17:21

    Na ez a meccs volt számomra a nézhetetlen kategória – mondom ezt Djokovic szurkolóként. Ha idén átáll erre az dög unalmas tili-toli, “majd csak hibázik a másik” teniszre, be se kapcsolom a tévét, ha ő játszik!

    VálaszVálasz

  92. Teasüti 2012/01/27, 17:37

    @Szofi2: Lehet a “be sem kapcsolom a TV-t” okosabb ötlet mint a “kidobom az abakon” :D
    Egyébként vmi félemetesen unalmas meccs volt, komolyan fontolgatom, hogy kártérítést kérek az ATP-től mert suicid gondolataim voltak a 4 set-nél:D

    VálaszVálasz

  93. f4c3m4n 2012/01/27, 17:54

    @Teasüti: jelezném Vaterán eladó 1000 ftért egy 20 éves Panasonic tévé, néhány napja raktam fel :D nem színhelyes, de biztosíthatlak róla, hogy tökéletesen kompatibilis a képernyője a cipőddel ;)

    VálaszVálasz

  94. f4c3m4n 2012/01/27, 17:59

    @f4c3m4n: bocs Sony, de egyremegy :D

    VálaszVálasz

  95. Cathy07 2012/01/27, 18:01

    @Szofi2: @Teasüti: Őszintén, én nem láttam ezt rosszabbnak, mint a tavalyi akármelyik Djoker-Nadal döntőt. :D Meg nekem tavaly az MC döntő volt a mélypont, annál jobban már képtelenség teniszmeccsen szenvedni… :D De azé’ se vót sokkal jobb és még hosszabb is… :D

    VálaszVálasz

  96. Szofi2 2012/01/27, 18:18

    @Cathy07:
    Szelektív a memóriám, lehet hogy igazad van. Vagy csupán azért nagy a csalódásom, mert azt vártam, hogy ez egy nagyon jó meccs lesz, és villognak majd a fiúk, hát nagyon nem ez történt!!

    VálaszVálasz

  97. Teasüti 2012/01/27, 18:22

    @f4c3m4n: ergo : nyúljak rá a TV-re a Vaterán és ha fáj a meccs dobjam azt ki:D

    VálaszVálasz

  98. Cathy07 2012/01/27, 18:22

    @Szofi2: Én nagyon sajnálom, hogy ilyen lett Djokó játéka, 3-4 éve nagyon bírtam ahogy játszik, jó volt nézni. De hát evvel sikeres, értem én, nem lehet őt kárhoztatni ezért, csak nekem ez nagyon nem jön be. Persze ön. szoc. probléma, tudom :D

    VálaszVálasz

  99. Szofi2 2012/01/27, 18:37

    @Cathy07:
    Azért engem tavaly elvarázsolt párszor haldoklás mentes remek játékkal.
    Most keresem a mentségeket: lassú a pálya, magas a páratartalom, a nagy elvárások nyomasztják…….. :-)

    VálaszVálasz

  100. CAG 2012/01/27, 18:39

    Századik! :D

    Mert az “első” már lerágott csont… :p

    VálaszVálasz

  101. babydriver 2012/01/27, 18:43

    többen sajnálkoztok, hogy nem volt eléggé jó meccs, nem mondom azt, hogy végig tartalmas volt, mert néha én is elábrándoztam, pl. amikor mutatták a holdat, kiderült, hogy ők tényleg a föld túloldaláról nézik, mert pont a fordítottja az alakja a “miénkhez” képest :-)
    egy ilyenen a Federer-Nadalon nem tűnődtem volna el…
    Djokovics mentségére szóljon, elég sok mindenki ellen kell megtalálnia a megfelelő játékot, hogy végül ő nyerjen, most gondolom már készülnek Nadalra a tegnap történtek alapján, de ma ide ez kellett, a fordulópontok miatt azért emlékezetes lesz ez a találkozó

    VálaszVálasz

  102. Geysap 2012/01/27, 19:14

    Ismét üdv Mindenkinek!
    Kövezzetek meg, de én azon, hogy káromkodik nem lepődök meg – kiereszti a gőzt. Az, ha a másikat szidja már megengedhetetlen (azonnali leléptetés).
    A melldöngetés, és Nole néhány hasonló megnyivánulása háááát nekem mocskosul undorító. Hogy miért nem írom le, mert ma a Btk-ba ütközne.
    Azon sem háborodok fel, ha valaki ütőket tör. Szval valahogy ki kell engedni a gőzt. (annak ellenére, hogy a teniszt ” a sportot csak a gazdag arisztokrácia gyakorolhatta” (Wiki)
    -
    @f4c3m4n:
    Én anno elég sokáig vívtam. Ott a “kiengedés, fáradtság” néhány tizedmásodpercnyi koncentráció hiány – de a vereségedbe kerülhet. A közel álló (nem volt még elektromos kijelző, hála Istennek) zsűri miatt a káromkodás csak “foghegyről ment”. Ott e helyett elég gyakran “röppentek a földre” a sisakok, kardok. (ez figyelmeztetés volt először, de jól esett)
    ” A vívás hagyományosan lovagias sport” (Wiki)
    -
    szóval az arisztrokraták sportjai ennyit változtak ;)

    VálaszVálasz

  103. Sylar 2012/01/27, 19:23

    @Szofi2: @Teasüti:
    Ez Djokovicstól egyáltalán nem újdonság. 2007 – 2008-ig ennél agresszívebben játszott. Az ütőváltás óta tért át erre a játékra, ami inkább arról szól, hogy az alapvonalon gyűri le az ellenfeleit, kockázatos nyerőket nem sokat vállal, hanem amikor már kialakította a ziccer helyzeteket, akkor üti be a nyerőket.
    A már szinte végtelennek tűnő alapvonalon való ütögetéshez pedig erősen hozzájárul a mocsok lassú pálya. Annyira lassú, hogy Nadal ellen még Berdych bitang nagy tenyeresei is visszajönnek, hanem a legmegfelelőbb pillanatban üti meg őket, vagy ha nem helyezi őket pár centire a vonal mellé.

    VálaszVálasz

  104. Szofi2 2012/01/27, 19:27

    @Geysap:
    A melldöngetés azt jelenti, hogy: “szívem, lelkem beleteszem a játékba” :-)
    és Djokon kívül mások is döngetnek :-)

    VálaszVálasz

  105. CAG 2012/01/27, 19:35

    Én sok reményt nem fűzök a döntőkhöz ami az izgalmakat illeti…
    Amilyen jó volt ez a torna úgy teljes egészében, annál banálisabb lesz a vége,
    amolyan “átszaladok a másikon” ; talán Nole majd ki tud harcolni egy negyedik ajándékszettet Rafa ellen, de ennyi.
    A lányoknál Shara kettőben, hacsak nem izgulja el, mert akkor hosszú kettőben.
    Ez az én tippem. Viszont ha így is lesz – sem fogom sajnálni egy egyáltalán, izgalomból van amikor egy éves szezonra nem jut ennyi, mint erre az openre.

    ps.: vajon holnap osztanak fülvédőket a kapunál ingyen, mint a 80-as években a monster truck versenyek előtt? ;)

    VálaszVálasz

  106. Geysap 2012/01/27, 19:39

    @Szofi2:
    Szegeden végeztem az egyetemet, most Szekszárdon élek. Tehát igen hosszú időt töltöttem el anno a jugoszláv, majd a Szerb határ mellett – voltam is anno ott néhányszor. Szval nekem mást Is) jelent.

    VálaszVálasz

  107. Sylar 2012/01/27, 19:40

    A melldöngetés, meg ilyesmi témákat én is lezártam magamban, de a véleményem megvan róla. A melldöngetés már többnyire nem kifejezetten érdekel, mert tudom, hogy Novák Djokovics ilyen… Esetleg akkor idegesít föl, amikor valamely kedvenc játékosom ellen megnyer egy fontos pontot, és azután csinálja… Ez nem öröm kifejezése, vagy ilyesmi, hanem Djokovics egoista megnyilvánulása. A trágár szavak pedig a stresszes pillanatokban kijöhetnek (persze nem lenne muszály, de Murray ilyen). Ezzel Andy Murray nem szidalmaz senkit (max. saját magát…), legrosszabb esetben is mondjuk etikátlannak lehet nevezni ennyi néző előtt.

    VálaszVálasz

  108. spr 2012/01/27, 19:45

    női döntő előzetes: http://teniszonline.hu/newnum.php?id=1117

    VálaszVálasz

  109. Teasüti 2012/01/27, 19:50

    @Geysap: :) egyetértek! Akkora gondom nincs azzal, ha vki kiereszt egy két csendes (b+)-ot , azzal nem sért senkit, max az arisztokrata réteget:D A mellveregetés közvetlen egy teátrális hattyúhalála előadás után meg, olyan nálam ami lelöki a rigaláncot az agyamró… na ettől én is kiakadok….
    Szóval a tenisz az arisztokraták sportja volt annó (valóigaz)…. de jelenünkben a labdarúgást jobban fizetik… akkor most a jelenkorunk arisztokrata sportja a foci? :D húdedurva….

    VálaszVálasz

  110. Lendl Iván 2012/01/27, 19:51

    Mi az oka, hogy a média a mai napig elhiszi Rafa vörös heringjeit? (Google: vörös hering)
    -
    A legújabb “sokkoló” hír szerint Nadal zokogott a torna előtt amikor roppant egyet a térde, és persze az volt élete legrosszabb fájdalma. Ez még a Roland Garrosnál is megmosolyogtatóbb, ahol azt mondta, hogy “ne beszéljünk a sérüléseimről” amikor egyébként senki se beszélt róla, mert ő hozta föl. :D
    -
    Komolyan Toni, felejtsük már el ezeket a nevetséges médiahekkeket (vörös hering, médiahekk, kész halpiac), nem volt Nadalnak semmiféle roppanása, a közönség szimpátiáját és/vagy a kifogásokat inceptálja az agyakba. De kérdem én: miért dől be nekik még ma is a fél világ? Nadal “kihagyom a februárt a akármilyen sérülés pihentetésére”, újságírók: a sérült Nadal a fájdalmat leküzdve győzött” :D Ezek az emberek belenéznek egyáltalán a meccsekbe? Mégis hogy múlik el a sérülés még több tenisztől?
    -
    Hogy, hogysnem Djokovic 5 órás meccse után mit olvas az ember? “Nadal zokogott a torna előtt, hogy el tud-e indulni”. Szegénynek van esélye a friss, egészséges Djokovic ellen egyáltalán labdamenetet nyerni?

    VálaszVálasz

  111. Lendl Iván 2012/01/27, 19:53

    http://www.tennis.com/articles/templates/news.aspx?articleid=16096&zoneid=25

    VálaszVálasz

  112. Sylar 2012/01/27, 19:56

    @CAG:
    Ezt most úgy érted, hogy Djok harcol ki magának egy megnyert szettet, vagy ajándékoz Nadalnak egy szettet :P
    Egyébként meg nem lehet megmondani előre, hogy mi lesz. Nagy kérdés, hogy Djokovics mennyire lesz fáradt. Rómában kevesebb mint 24 óra alatt pihent ki egy 3 órás Murray elleni meccset. Most egy majdnem 5 órásat kellene 48 óra alatt…. Ez majd csak vasárnap derül ki. Ha nem lesz fáradt, akkor szerintem nyerni fog. Nadal talán egy fokkal jobban játszik, mint tavaly – mondjuk ebben sem vagyok teljesen biztos, mert tavaly is Djokovicson kívül mindenki máson ugyanígy átgázolt. A játékában pedig szerintem semmi újdonság nincs. A fonákot talán egy picit jobban ütötte, dehát tudjuk, hogy pl. Federer is jól üti a fonákot egészen addig, amíg össze nem találkozik azzal, aki képes lerombolni….. Továbbá, amire még Nadalnak nagyon szüksége lenne Djokovics ellen, az egy erőteljesebb adogatás. De ahogy a statisztikákat elnézem, az adogatásainak a sebessége inkább a 2011-es Nadalt idézi, és nem a 2010 USO Nadalt…

    VálaszVálasz

  113. celle 2012/01/27, 19:58

    @Lendl Iván: De jól csinálják, mert már élő ember nem tudja, mikor sérült, mikor nem, és ha épp hivatalosan nem, akkor se lehet tudni, mi van, bármelyik pillanatban elő lehet ugrani azzal, hogy de hát sérült volt, simán hihető… vagy legalábbis aki akarja, elhiszi.

    Ezzel nem akarom azt mondani, hogy hazudoznak, vagy hogy ne roppant volna meg az AO előtt Nadal térde. De hogy elképesztő, amit ezekkel a sztorikkal kavarnak, az tuti, és nem is mindig kifejezetten szimpatikus.

    VálaszVálasz

  114. Geysap 2012/01/27, 20:02

    @Sylar: Sylar2012/01/27, 15:58
    McEnroenál csak két évvel vagyok idősebb, ha jól számolom, 22 éves voltam, amikor az első GS-t nyerte.
    Rivalizálásuk Borg-al közismert. Anno kevés teniszt közvetítettek, de azt nem lehet elfelejteni, hogy elsősorban McEnroe majdnem “több időt töltött” a székbíró mellett, mint a pályán. Borg visszafogottabb volt.
    Vilas, Lendl, Arthur Ashe, Connors képviselte azt a korszakot. Ashe akkor nyert Wimbit, amikor érettségiztem.
    A “csúcs” mégis McEnroe volt. a fűszálba is belekötött

    VálaszVálasz

  115. Geysap 2012/01/27, 20:06

    @Teasüti:
    Annál durvább. Dzsudzsák (remélem jól írtam) mennyit is keres havonta? IQ-ja mennyivel alacsonyabb, mint pl Rafaé (Fedet direkt nem írom). A fociért nem rajongok. Néhány jó meccset megnézek (régen az egyetemen a Mexikói VB-t még “csak” hallgattam). A játékosok köpködése, a szurkolók stb.
    Szval ez az “elit sport”

    VálaszVálasz

  116. f4c3m4n 2012/01/27, 20:16

    @celle: és egyébként lehet, hogy ropizott a térde, nekem is szokott, amikor pl elfekszem valemely végtagomat, aztán ahogy kinyújtózom visszapattannak a helyükre a porcok. Igaz ez a fajta ropi, meglehetősen ritkán jár földöntúli fájdalommal :P

    VálaszVálasz

  117. Geysap 2012/01/27, 20:16

    @Lendl Iván:
    Szia!
    Tegnap már idéztem Sekszpír Vilmostól : ” Színház az egész világ. És színész benne minden férfi és nő”
    A “vörös hering”-et nem értem. Bocs. Nekem erről azonnal a Hitchcock által alkalmazott rendezői technika jut eszembe.

    VálaszVálasz

  118. Geysap 2012/01/27, 20:20

    @celle
    Szia!
    Ezek a “ropik” tényleg nem okoznak olyan fájdalmat, hogy hűdenagyonfáj kategóriát elérjék. A mese” valahogy úgy hangzott, hogy ült a szállóban, és el kezdett egy kis mozdulat utún iszonyasosan el kezdett fájni a térde. stb.stb.stb.

    VálaszVálasz

  119. f4c3m4n 2012/01/27, 20:25

    Ha valóban sérülten érkezett volna az AO-ra és most így játszik, akkor a világ összes specialistája a génállományát vizsgálná, és tonnaszám vennék le a dnsét, hogy aztán meggyógyítsák az összes ízületi betegségben szenvedőt :D
    De én úgy hallottam, hogy a Marvel Comics / Films már leszerződött vele, és ő váltja Hugh Jackmant Wolverine szerepében. buzisok pénzt spórolnak vele, mert nem CGI-val kell előállítani, ahogy begyógyulnak a testén a sebek, hanem megvágják/meglövik real life, és csudagyorsan kamerák előtt történik az egész. SUPERHERO!!!!!!

    VálaszVálasz

  120. Sylar 2012/01/27, 20:56

    @Geysap:
    Igen igen, ez így volt. Mármint erről én csak úgy olvastam, meg hallottam :P de így volt. Abban a korban nem az volt, mint ma, hogy mideneki mindekinek a legjobb barátja, meg midenkiről csak jót, vagy semmit, meg ilyesmi. Az emberben már komolyan felmerül a gyanú, hogy ebből mennyi igaz. Lehetséges-e egyáltalán az, hogy mindenki szeret mindekit, vagy pedig sok játékos részéről ez képmutatás… Vagyis szerintem az ATP ösztönzi őket erre, hogy kifelé ezt kell mutatni, hogy jobb kép legyen a sportágról. Ezért is én a necces szerencsés labdák utáni bocsánatkérést is egy abszolut formális, és nem biztos hogy őszinte dolognak tartom, tehát különösebb jelentőséget nem tulajdonítok neki.

    VálaszVálasz

  121. Geysap 2012/01/27, 21:05

    @Sylar:
    Ezzel azt mondod – sztem jogosan – hogy a látszat csal.

    VálaszVálasz

  122. f4c3m4n 2012/01/27, 21:05

    @Sylar: Nyilván nem mindenki mindenkinek a barátja, de azért lehet hallani klikkekről. Pl Azarenka-Kirilenko-Radwanska-Radwanska-Wozniacki :D Vagy pl Bryan tesók kb ahol tudnak bratyiznak. De amúgy könnyebb is kapcsolatot tartani, barátkozni a top 100-20 közöttieknek, mert nincs annyi kötelezettségük mint Fedéknek, akik sajttáj-autogramm-sajttáj az autogrammosztásról- bratyi a tornaszervezőkkel-fotózás-exkluzív interjú vmi tök jelentéktelen dologról – edzés – edzés utáni sajttáj – masszázs – meccs előtti interjú előtti interjú – meccs előtti interjú – meccs – on court interjú – sajttáj 4 nyelven (only for Fed) stb. De ennek ellenére odaül Wimbyben egy Hrbaty mellé és felhívja Rodot a szülinapján :D

    VálaszVálasz

  123. f4c3m4n 2012/01/27, 21:06

    @f4c3m4n: mármint Lavert, de lehet hogy a mi A-Rodot is :D

    VálaszVálasz

  124. Geysap 2012/01/27, 21:12

    @f4c3m4n:
    Mo-on az “Alaptörvény” tiltja a humán génkísérleteket is ;)
    III. rész (3) Tilos az emberi fajnemesítést célzó gyakorlat, az emberi test és testrészek haszonszerzési célú felhasználása, valamint az emberi egyedmásolás.
    De a CGI spórolás nagyon fontos (rohadt sok pénz).

    Mennyit spórolhatnak egy néhány másodperc alatt gyógyuló haldoklással, ami ráadásul szupergyorsan gyógyuló sérülés miatt van. Biztos, hogy a forgalmazás jogát az MGM megvenné :)

    VálaszVálasz

  125. Geysap 2012/01/27, 21:19

    @Sylar:
    http://www.youtube.com/watch?v=EmJi_oc7t10 (itt már higgadtabb volt M.)

    VálaszVálasz

  126. Sylar 2012/01/27, 21:21

    @CAG:
    Apropó fülvédők….. Kár hogy ilyen témákról kell beszélni a holnapi döntővel kapcsolatban, de hát ez van… A sajtó is feszegeti ezt a témát.
    Nekem erről a hangzavaról, amit egyes játékosok keltenek, az a véleményem, hogy a labda megütéséhez teljesen szükségtelen, és valószínűleg valami stratégiai célt szolgál. Szakértők (pl. Navratilova) szerint egy játékosnak számít valamennyit az, hogy hallja annak a hangját, ahogy az ellenfél beleüt a labdába, mert következtetni lehet a pörgetés mértékére. Ezt pedig rikácsolással, hangos hörgésekkel el lehet rejteni… Számomra az igen átlátszó, hogy pl. Azarenka ugyebár szépen elnyújtott kurjongatás kiséretében üti meg a labdát, viszont amikor az adogatása hálóban köt ki, vagy egy alapvonalütésén egyből érzi, hogy az ki fog menni, akkor a kurjantás kb. félúton elakad… Vagy pl., Nadaltól az ütések közben néha csak egy halk “böhh”-t lehet hallani, de amikor az ellenfele egy nagyon fontos labdánál második szervát ad, amit Nadal 4 méterrel az alapvonal mögül, 2 méterrel a háló fölött pörget vissza, akkor hírtelen jön egy óriási BÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁHHHH, ami hát igencsak zavaró lehet.

    VálaszVálasz

  127. Sylar 2012/01/27, 21:33

    @f4c3m4n:
    Igen, ezek mind valós dolgok, főleg a lengyelek között köztudott, ugyanis nyaralni is együtt járnak.

    VálaszVálasz

  128. Sylar 2012/01/27, 21:44

    @Geysap:
    Haha, higgadtabb :P Az szép.
    Egyébként Taróczy Balázs szokott ezekről a jóemberekről mesélni, mert hát ő ugyebár a saját bőrén tapasztalta az ilyesmi megnyilvánulásokat, amikor ellenük játszott. Taróczy szerint ezek mind műbalhék voltak, hogy kizökkentsék az ellenfelet. Taróczy olyat is mondott egy interjúban, hogy Connors meccs közben le “fucking kommunistázta”, ami egyébként a tudatlanságnak a netovábbja, lekommunistázni valakit pusztán azért, merthogy egy kommunista diktatúra alatt lévő országban kényszerült élni, továbbá két game között a cserénél szándékosan melléje köpött…

    VálaszVálasz

  129. CAG 2012/01/27, 21:45

    @Sylar: Érdekes igen, de valamilyen szinten mégiscsak kevesebb lenne a sport nélküle… a kiváltó oka pedig szerintem egyfajta beidegződés. Ha régen néztél karate meccseket, ott is minden harcos másként, más hanggal adta ki az erejét, laikusként hallgatva vicces volt, de nekik ez jelentett mindent. Pont Navratilova mondta amúgy, hogy ez a hang dolog mindenkinek kvázi magától alakul ki és ivódik be a játékába attól függően, hogy azt ő hogy szokta meg.
    Ki lehetne persze találni szabályozást erre is, mint ahogy az elbaltázott labdafeldobás is hibának kellene számítson -szintén Navratilova szerint-, ezeket valójában sose fogják bevezetni, mert az ilyenek nélkül a tenisz már nem lenne többé tenisz.

    VálaszVálasz

  130. Lendl Iván 2012/01/27, 21:48

    @Geysap: Nagyon helyes, h Hitchcock jut eszedbe! :)

    VálaszVálasz

  131. celle 2012/01/27, 22:02

    @Lendl Iván: Most akkor döntse el az ember, hogy Doki fölvág vagy panaszkodik! :-P :-D

    VálaszVálasz

  132. Lendl Iván 2012/01/27, 22:09

    @celle: Djokovic olyan, mint Benjamin Button, olvastam valahol, egyre fittebb, ahogy a meccs halad előre! :)

    VálaszVálasz

  133. celle 2012/01/27, 22:10

    @Lendl Iván: Ez jó! :-D De bordin is mondta a meccs alatt, hogy 4-5 hárított bréklabda csodás gyógyulásokat képes okozni. :-D

    VálaszVálasz

  134. Sylar 2012/01/27, 22:12

    @CAG:
    Igen, ebben is van valami, hogy néhány játékos ehhez már annyira hozzászokott, hogy része lett a játékuknak. De ettől még a tenisznek nem feltétlenül kell ezt tartalmazni, és a játék bőven meglenne a különféle hangok nélkül is. A labdafeldobással kapcsolatos felvetését Navratilovának inkább nem kommentálnám különössebben, mert most nem erről beszélünk, de mindenesetre rossz ötletnek tartanám…
    Visszatérve a hangokra. Ha ezek valóban rossz beidegződések a játékosoknál, akkor arról a teniszakadémiák is tehetnek, mert a kölyköknek mindent ők tanítanak, az akadémiák nevelik őket, és ők olyamok lesznek, amit ott tanítottak nekik. Nem akarok további neveket említeni, mert az rajongótáborok közti ellentétekhez vezetne :P amit nem akarok, de pl. Kirilenko is csendesen indult, de jelenleg ő az egyik leghangosabb :/ őt mi késztette erre?……..
    Végezetül még annyit, hogy ne legyen senki abban a naiv hitben, hogy a játékosok ne próbálnának meg mindenféle legálisnak tűnő trükkhöz folyamodni. Soha se fogom elfelejteni, amikor tavaly a Római Partról közvetítették Babos Tímea meccsét, és Babos olyan edzői “utasítást” kapott, hogy “ellenfeled szeret ritmusban szerválni, törd meg ezt a ritmust azzal, hogy később állsz be fogadani…”. Tímea egyébként hála égnek nem erre alapozta stratégiáját :P de ezt csak így elmondom, hogy léteznek ilyen trükökk, akár edzői ösztönzésre is… Ide tartozhat (szerintem) egy jól időzített medical timeout, időhúzás ilyen vagy olyan formában, “különféle hangok kibocsátása”, stb.

    VálaszVálasz

  135. f4c3m4n 2012/01/27, 22:20

    @Sylar: Azarenka mondta, hogy azért ilyen hangos, mert gyenge, törékeny kiscsaj volt és úgy érezte, hogy ha hanggal rásegít, erősebben át tudja ütni a lasztit. Nála simán elhiszem, hogy évek során ez rögzült, mert kizárt dolog hogy egyébként bírná szusszal ha folyamatosan arra kéne koncentrálnia hogy ekkorákat ordítson… ott fulladna meg a pályán. :D

    VálaszVálasz

  136. Dodey 2012/01/27, 22:50

    Tipp holnapra:
    Sharapova 3-ban, mert Azarenka elizgulja, de ő is nyer még idén GS-t.

    VálaszVálasz

  137. Sylar 2012/01/27, 22:50

    @f4c3m4n:
    Ez olyan sztorit, amit nem lehet megkérdőjlezni, mert ez csak maga Azarenka tudja, hogy ettől tényleg erősebben ütötte-e a labdát…. Lehet hogy 12 éves korában még abban az illúzóban volt, hogy ez segít :D és erről azóta sem tudott róla leszokni, sőt, ez továbbterjedt minden ütésfajtájára, még azokra is, amelyekbe nem kell miden erőt belevinni…………
    Számomra Yanina Wickmayer sztorija is feletébb érdekes volt. Ő azért kiabálja minden ütés közben, hogy Whoopee, mert édesanyja, aki már meghalt, így becézte őt….. (legalább is ha jól emlékszem, ezt olvastam valahol, még régebben). Ez mind sajnálatos, meg ilyesmi, de ez talán legális magyarázat a kiáltozásra?……

    VálaszVálasz

  138. Sylar 2012/01/27, 22:57

    @Dodey:
    Én is ezt mondanám. De ott van a 6:3-as mérleg Azarenka javára ;) Azarenka elképesztően stabil lett az alapvonalról, úgyhogy Sarapovának nagyon nehéz dolga lesz ezen a lassú pályán. De Sarapova viszont a vállsérülése előtti idők óta nem játszott ennyire következetesen magas szintű teniszt. Szerintem még tavaly Wimbledonban sem. Én még tavaly Wimbledonban sem éreztem, hogy megint GS tornát tud nyerni, de itt az AO-n már a negyeddöntők előtt megjegyeztem, hogy most már eljöhet megint Sarapova ideje.

    VálaszVálasz

  139. f4c3m4n 2012/01/27, 23:25

    @Sylar: 6-3? what lemaradtam valamiről? vmi insider poén vagy mi ez? :D én úgy tudom 3-3 a h2h, 2-2 hardon és 1-1 tavaly….

    VálaszVálasz

  140. Sylar 2012/01/27, 23:45

    @f4c3m4n:
    ooops hát akkor ezt benéztem rendesen :D mintha az eurosporton a GSM-ben 6:3-as mérleget mondtak volna, és ezt most annak alapján mondtam… akkor vagy én hallottam félre valamit, de nagyon, vagy pedig az eurosporton mondták rosszul. Egyszer írok le úgy valamit, hogy nem nézek utána személyesen, és tessék :P

    VálaszVálasz

  141. Teasüti 2012/01/27, 23:45

    @Geysap: :D :D :D

    VálaszVálasz

  142. Sylar 2012/01/28, 1:26

    Most újra megnézve a GSM-et, már tudom mi okozta nálam a zavart: elhangzott egy olyan mondat, hogy Azarenka 6-ból 3-szor legyőzte Sarapovát :D tényleg soha többé nem írok le mégegyszer olyat, aminek nem néztem én magam utána.

    VálaszVálasz

  143. dd 2012/01/28, 1:49

    @Sylar: Lehet, Nadalt kiskorában anyja úgy szólította: BEEEEÖÖÖÖAAAH!

    VálaszVálasz

  144. babydriver 2012/01/28, 6:13

    volt szó Djokovics melldöngetéséről, amikor a DSZ-ben hárított breaklabdát egy tenyeressel, azután talán jogos volt, de nyilván nem tetszik mindenkinek, nekem sem
    na de itt van egy “hárított” breaklabda valakitől, aki a barátja ellen csinálja ugyanezt, és nem döntő szettben… : http://www.youtube.com/watch?v=9ZK1T68yQKM&feature=player_detailpage#t=327s

    VálaszVálasz

  145. CAG 2012/01/28, 7:14

    @Sylar: Itt a cél a nyerés, bármi olyan áron, ami belefér egy adott szabályzatba. És bizony a tenisz is nagyon sok szempontból taktikai sport.
    De ezekért utoljára vonnék felelősségre bárkit is.. mindenki nyerjen úgy, ahogy és amivel tud, a szabályok határain belül. :)

    VálaszVálasz

  146. tamás567 2012/01/28, 8:44

    2008-ban Sharapova nyerte az AO-t és akkor a férfiaknál Djokovic.most is ott vannak mind a ketten a döntőben :-)
    bár én Azarenkának drukolok

    VálaszVálasz

  147. Geysap 2012/01/28, 9:34

    Üdv Mindenkinek!

    @celle: (celle2012/01/27, 22:02)
    Pussz!
    Nem vágok fel, nem panaszkodok, hanem ilyen kva okos vagyok ;)
    @CAG:
    Mint említettem, két ilyen “fehér sportot” ismerek. Mindkettőben vannak szabályok (elég szigorúak) A teniszben igen szép taktika – pisilni megyek, gyúratom magam, időn belül odaállok szerválni, de a labda feldobom 2-3 alkalommal nem sikerül, vitatkozok stb. Az ütő törést én teljes mértékben megértem, hasznos feszültség levezetés.
    -
    (anno a pszichiátrián otthoni stressz oldáskén gyakran javasoltam (tuk), hogy vágjon földhöz valamit – ne a mosogatórongyot, hanem olyat, aminek “hangja is van” pl. tányért stb – és segített) Egy kedves betegemnek ugyanezt javasoltam – valamit túlreagált otthon, és éppen a levesestál volt a kezében. Elmondta, hogy földhöz akarta vágni, de rájött, hogy az plusz munka … lehiggadt)
    -
    Itt írogattok a hangoskodásról, sikításokról minden labdaérintéskor – na, azokat nem értem, vagy talán mégis … az állatok között is bevált, hogy a gyengébb hangoskodásával próbálta elzavarni azt, aki őt reggelire szánta. Szval a sikítás nem más, mint atavizmus ;)

    VálaszVálasz

  148. Szofi2 2012/01/28, 9:45

    Várom, hogy elmagyarázzátok, hogy a nőknél mitől van akkora jelentősége egy GS tornának! Egy 1000-es tornán összejöhet egy jó mezőny, és nincs minden második nap pihenőnap, ergo fizikailag sokkal könnyebb egy GS, ha mentálisan nem is. Számomra ez olyan, mintha egy olimpián a nőknek nem 100, hanem csak 80 méter kéne lefutni a győzelemért. A férfiaknál a három szett nagy erőpróba, de a nőknél, mi a plusz?

    VálaszVálasz

  149. celle 2012/01/28, 9:50

    @Geysap: Akkor szerintem arra is rájöttél, azt is érted, mit akart Iván Lendl a vörös heringgel mondani. ;-)

    VálaszVálasz

Kattintás a válasz elvetéséhez

Ha nem szeretnéd minden kommentnél bepötyögni az adataid, regisztrálj itt!

  • Törzsasztal

    • Belépés
    • Regisztráció
    • Elfelejtett jelszó?

  • Rovatok:

    • A moderálási elvek (1)
    • A nap képe (44)
    • Ausztrál Open (196)
    • Davis Kupa (22)
    • Egy soha meg nem írt könyv (5)
    • Eredmények (29)
    • Ezen a napon (19)
    • Gézengúzok (9)
    • Hírek (490)
    • Hot! (46)
    • Ki, hol, kivel? (12)
    • Meccselemzés (19)
    • Nagyonállat (43)
    • Napi idézet (88)
    • Régi blog (383)
    • Roland Garros (268)
    • Us Open (129)
    • Videók (207)
    • Wimbledon (111)
  • Erről szóltunk:

    acasuso (1) agassi (16) allaster (1) almagro (1) alona bondarenko (2) ancic (1) andrejev (2) arias (1) arn (4) azarenka (6) babos (2) baghdatis (5) bammer (1) becker (2) berdych (6) blake (3) bolelli (2) borg (3) borotra (1) bryan (3) cahill (2) chakvetadze (1) chang (1) cibulkova (1) cilic (3) clijsters (15) connors (3) coria (2) courier (1) czink (23) date (1) davenport (1) davydenko (16) dechy (1) de heart (1) delic (1) del potro (24) dementieva (11) dent (5) devenport (1) djokovic (67) dokic (3) dulko (1) dushevina (1) edberg (3) federer (177) feliciano lopez (1) ferrer (1) ferrero (4) fish (4) fucsovics (1) gasquet (8) gaudio (5) gil (2) ginepri (1) gonzalez (13) graf (6) grosjean (1) gulbis (4) haas (8) hanescu (2) hantuchova (1) haynes (1) helfant (2) henin (13) henman (2) hewitt (17) hingis (2) hrbaty (1) isner (12) ivanisevic (6) ivanovic (15) jankovic (8) karlovic (11) keys (2) kiefer (1) kirilenko (1) kohlschreiber (3) kubot (1) kuerten (3) kurnyikova (3) kuznetsova (6) leconte (1) lendl (3) lever (1) li (2) lisicki (2) lisnard (1) ljubicic (6) lopez (2) lu (1) mahut (5) majoli (1) malisse (3) mantilla (1) marosi (2) mathieu (3) mattek (1) mauresmo (6) mcenroe (10) melzer (1) monfils (8) montcourt (1) moya (2) muller (1) murray (51) muster (1) nadal (123) nalbandian (5) nastase (1) navratilova (2) Odesnik (1) ouanna (1) oudin (1) parizs (4) paros (4) pasek (1) pavel (1) peer (1) penetta (1) petrova (1) querrey (1) robredo (2) roche (1) roddick (39) rybarikova (1) safin (2) sampras (7) sanchez vicario (2) santoro (10) schiavone (3) schnyder (2) schwank (1) scott (1) seppi (1) serena (43) sharapova (13) simon (2) soderling (25) stenpanek (1) stepanek (1) stosur (2) suarez navarro (1) sugiyama (1) szafin (28) szafina (33) szavay (46) szeles (1) taróczy (1) tipsarevic (1) tomic (4) troicki (1) tsonga (12) tursunov (1) venus (13) verdasco (22) vinciguerra (1) vliegen (1) volandri (1) washington (1) wawrinka (2) wickmayer (5) wilander (7) wozniacki (4) youzhny (1) zvonareva (4)
  • Képek:

  • © Salakblog 2009-2012 | minden jog fenntartva | impresszum