Salakblog – Minden, ami tenisz

Minden, amit esetleg nem tudtunk elmondani, vagy nem mondhattunk el, vagy már nagyon sokszor elmondtunk a teniszről…

Tizenegy

2012/01/25 Kategória: Ausztrál Open
Szerző: bordin

Fél négykor kell kelnie azoknak, akik Clijsterst és Azarenkát néznék, utána pedig Sharapova és Kvitova jönnek.

Reggel fél 10-től pedig nádálféderer, ami a csövön kifér! :D

87 Comments »

87 komment:

  1. Sampras87 2012/01/25, 23:23

    De vártam már a szuper csütörtököt. Legyen nőknél hangos döntő Vika győzelemmel, a Djoko-Nadal meg már unalmas, legyen Djokovic-Federer svájci sikerrel

    VálaszVálasz

  2. furryballboy 2012/01/26, 1:32

    Pont ezt a képet akartam én is javasolni mára :D Két sportlegenda, pályán és azon kívül is követendő példaként szolgálhatnak mindenkinek.

    VálaszVálasz

  3. CAG 2012/01/26, 3:20

    Hatalmas kép! :D Mondjuk Delpi vagányabb volt körszakállal kopaszon.

    VálaszVálasz

  4. mapk 2012/01/26, 6:14

    Come on Shári! Hadd szóljon! :)

    VálaszVálasz

  5. mapk 2012/01/26, 6:55

    Hát nagyot szólt.Az első szettben Kvitova kicsit olyan volt mint Szávay szokott.
    De nem hiszem hogy ilyen egyszerű lesz a 2.szett is.

    VálaszVálasz

  6. CAG 2012/01/26, 7:05

    Offnak tűnhet, de mégsem az, kérdés: ismerősek a színek? ;)

    http://bit.ly/y8OlGJ

    Nekem eddig derengett, hogy valahonnan ismerős ez a színösszeállítás, hát mostmár beugrott! :D

    VálaszVálasz

  7. mapk 2012/01/26, 7:10

    @CAG: :D Sharamobil :)

    VálaszVálasz

  8. mapk 2012/01/26, 7:42

    Kiváncsi vagyok a pálya retinaleválása mennyire zavarja meg majd a játékot(a Fed-Delpotron elment ezen pár pont)

    VálaszVálasz

  9. mapk 2012/01/26, 8:25

    Feszült egy 3.szett. Azért a bírók megint(még mindig)jó szarok.
    Na már mindjárt megvan !Gyerünk Shári!

    VálaszVálasz

  10. mapk 2012/01/26, 8:27

    Ez AAAAAAAAZ!! Szép volt!

    VálaszVálasz

  11. CAG 2012/01/26, 10:52

    Köszi a moderálást, akárki is volt! Máris szebb.. :)

    VálaszVálasz

  12. mapk 2012/01/26, 11:47

    @babydriver: Szia!Olvastam.Sietnem kellett.Most értem haza.Hadd válaszoljak,aztán ki lehet szedni ezt is.
    Csak hogy tovább rontsam magam a szemedben,nem a poénkodás, a merő rosszindulat vezérelt.De hadd kérjek bocsánatot,mivel ez elég erős volt,és igaz ami igaz,egy nőre sose használjunk(jak) ilyen jelzőt,még ha igaz is.
    De amiről utána írtál az azért túlzásnak tartom.Ha csak nyomatékosításra akartad használni akkor ok.Ennyit a komoly dolgokról.
    De hogy már mennyire kezdem én is unni,azt az mutatja,hogy a HÉV-en ,szemben ült velem egy ember ,aki kiköpött JockyEwing volt,és kibírtam röhögés nélkül,pedig 1-2 héttel ezelött még… :)

    VálaszVálasz

  13. mapk 2012/01/26, 11:47

    @CAG: Most akartam ide tenni egy smiley-t ,de félek hogy úgy tünne ,hogy azt amit elöbb írtam, nem is gondoltam komolyan .Pedig de.

    VálaszVálasz

  14. NeoN 2012/01/26, 12:55

    Egy ennyire gyenge Rafát sem tud megverni Fed…elképesztő… :(

    VálaszVálasz

  15. csőrike 2012/01/26, 13:27

    Igeeeen!Szép volt Rafa!!!!De ez ujjgyakorlat volt,az igazi teniszmeccs majd Djoko ellen lesz vasárnap!

    Vamos!

    VálaszVálasz

  16. mapk 2012/01/26, 13:34

    Csak az utolsó 2 szettet láttam,nem is bánom…
    Fed kifejezetten rosszul játszott.Nagyon sajnálom.Remélem nem ez volt az utolsó AO-e.Nadal meg hiperagressív volt ,minden bejött neki.
    Ó Fuck.

    VálaszVálasz

  17. bergkamp 2012/01/26, 13:34

    Csőrike azért a helyedben jobban megválogatnám a szavaimat. győzött Rafa örülj neki, ettől nem kell Federer-t gúnyolni.

    Sajnálom Roger-t nekem tetszett a játéka összességében, de sok volt a hiba a játékában és Rafa megint hozta amit hoznia kellett, azaz masszívan játszott és megint “egy fal volt” … ettől függetlenül jó meccs volt, bár egy Fed – Djoko meccsnek én személy szerint jobban örültem volna. :)

    VálaszVálasz

  18. csőrike 2012/01/26, 13:39

    @bergkamp: Sajnos csak az utolsó szettet láthattam,de nekem az jött le,hogy rafa addig mozgatta Fedet,míg az le nem késte a labdát,ha meg előbb megunta,akkor ütött egy nyerőt!Azok a tenyeres egyenes kiflik egyszerűen utánozhatatlanok és védhetetlenek!
    Federer még sokat játszhat Djokoval,ha az ő ágára sorsolják! :) ) Döntőzni viszont nem sok esélye van,hacsak egy páran le nem sérülnek a mezőnyből…

    VálaszVálasz

  19. vica 2012/01/26, 13:40

    Sajnos Fed gyenge közepes volt ma, csak néhány pont erejéig tudott villogni. Nagyon idegesen játszott, ezért volt a rengeteg hiba, a lehetőségeit is sorozatosan elpuskázta. Nincs benne elég lelkierő, kellő permanens koncentráció ezekhez a csatákhoz. Nadal viszont egyre jobb lett, bravúros megoldásai voltak, s a szerencsével sem állt hadilábon. Amikor kellett, mindig nagyot alakított, grat. neki.

    VálaszVálasz

  20. Sylar 2012/01/26, 13:42

    Erről ennyit…. Nem tudom hogy valaki komolyan gondolta-e, hogy Federer ennél többet kihozhat ebből a meccsből, azok után, hogy 2005 óta nem győzte le ilyen körülmények között Nadalt. Egy Federer – Nadal meccsen vannak borítékolható dolgok: Ha nem fedett pálya, akkor Nadal nyer. Ha Federernek úgy van breaklabdája, hogy azzal ő kerülhet előnybe, akkor vagy elrontja/nem értékesíti valami oknál fogva, vagy ha megcsinálja a breaket, akkor pedig a következő adogatójátékát elveszíti. De ha kihagyja a breaklabdát, akkor is elveszíti az azután következő adogatását….
    Számomra az is elképesztő, hogy Federer mennyire képtelen volt befejezni a pontokat. Ennél szerintem még tavaly a RG döntőben is jobban kedveztek neki a körülmények (pálya sebessége, stb). A koncentrációs kihagyások/mentális hullámzások pedig Nadal ellen nem férnek bele. Arról beszélek például, hogy egy szettben lejátszik 3-4 kiváló adogatójátékot, meg melléje egy nagyon rosszat, amit nem tud megmenteni… Itt az utolsó játékban nyilván balszerencséje is volt azzal a kontrolálatlan behulló labdával. Az meg egyszerűen SZÁNALMAS Nadaltól, hogy még ezután is rázta az öklét, mintha bármi köze is lett volna ahhoz, azon kívül, hogy valahogy belekotort a labdába. Meg úgy általában, szánalmas a folyamatos vámoszozás meg ökölrázás Federer egyszerű kinemkényszerített hibái után. A megroppant térd sztoriról nem is beszélve… Az ember jobban védekezik, mint a tavalyi év folyamán bármikor is. Ugye nem megmondtam, hogy megint majd egy csapásra a döntőben találja magát?……

    VálaszVálasz

  21. NeoN 2012/01/26, 13:50

    Rafa szokatlanul sokat hibázott még fontos pontoknál is, én úgy láttam, hogy ennlé volt már sokkal sokkal jobb Fed ellen. Fednek ez egy nyerhető meccs volt bőven, de megint rajta múlott, és persze semmi szerencséje nem volt megint…

    VálaszVálasz

  22. Sylar 2012/01/26, 13:50

    @NeoN:
    Egy gyenge Nadal ellen max. 3 játékot bukott volna el…. Most nem ez volt a helyzet. Én most jelenleg azt gondolom, hogy ha Djokovics lesz a másik döntős, akkor nem biztos hogy annyira egyértelmű Djokovics fölény lesz majd, mint az előző két GS döntőben.

    VálaszVálasz

  23. NeoN 2012/01/26, 13:53

    @NeoN: Ja és főleg a 3.-ban volt ez…ott ment el a meccs. Azt a szettet hogy lehetett elbukni? 2szer is breakelőnyben volt, azonkívül is számtalan esély fogadóként, TB-ben is ha nem hibázott övé volt a pont, de még a rossz kezdés ellenére is visszahozta, de az se… nem hiszem el azt a szettet ha nem látom…

    VálaszVálasz

  24. bergkamp 2012/01/26, 13:53

    @csőrike:

    voltak a meccsen jó pillanatai Roger-nek és voltak szokásos rossz pillanatai ami Rafa ellen menetrendszerűen szoktak lenni. Összességében azért megérdemelt Raja továbbjutása ezt nem vitatom, de Roger-t bármiért is bántani szerintem nem szabad.
    Sok ki nem kényszerített hibája volt ez tény,de volt pár káprázatos megoldása is (ahogy Nadalnak is) ami miatt már érdemes volt megnézni a meccset.

    VálaszVálasz

  25. Cathy07 2012/01/26, 13:54

    @Sylar: De Djokó ellen valószínűsíthető, hogy nem fog tudni így játszani Rafa. Az egy teljesen másik meccs lesz, ha Djokó bejut egyáltalán. Ahogy Fed is más meccset játszott volna Djokó ellen itt…

    Grat Rafának! És nem csak azért mondom, mert Rog kikapott, de valami iszonyatosan szar meccs volt ez, nagy szenvedés…

    VálaszVálasz

  26. NeoN 2012/01/26, 13:55

    @Sylar: Relatíve volt gyenge…és mondom főleg a 3.-ban, a végén már foghatatlan volt az igaz, de még ott is szerencsével tudta csak befejezni. Azért ezt nem hazudhatjuk el…

    VálaszVálasz

  27. vica 2012/01/26, 13:56

    @Sylar: “Számomra az is elképesztő, hogy Federer mennyire képtelen volt befejezni a pontokat.”

    Meggyőződésem, hogy ennek lélektani okai vannak. Nadallal szemben bizonyos gátoltságot érzek a játékában. Számomra nyilvánvaló, hogy Roger Federer a komplettebb, jobb teniszező. Ennek ellenére – mint már annyiszor – azúttal is tudásának csak a töredékét tudta pályára tenni.
    (Nadal viselkedéséről én már sokat írtam ide-oda, sértő a modora, az agresszivitása. Arról nem is beszélve, hogy civilizált ember nem húzogatja a nadrágját, ezért is utálom.)

    VálaszVálasz

  28. mapk 2012/01/26, 13:59

    @Sylar: Szerintem is így lesz,ha esetleg Djokval játszik majd.Nadal biztos akar.Látszott,nem is igazán Fedet,Djokót akarja majd szétverni,ez meg jó volt főpróbának,…sajnos.És igen tipikus Fed bénázások sorozata volt ez a meccs,bosszantó,és egyben unalmas(habár szétidegeltem magam rajta így is.)

    VálaszVálasz

  29. bergkamp 2012/01/26, 14:01

    @vica:
    “Nadallal szemben bizonyos gátoltságot érzek a játékában.”

    Sokszor volt ma is olyan szitu amikor jól kimozgatta Rafa-t aki röviden is tudott visszajönni, Roger jött a hálóhoz és odaütötte Rafa kezére a lasztit aki kb nem is indult el a másik oldalra, hanem csak simán elütött Roger mellett. Ilyenkor mintha azt gondolná, hogy nem üthetem a másik oldalra mert úgyis odaér, hátha bejön ez … és általában nem jön be.

    “Számomra nyilvánvaló, hogy Roger Federer a komplettebb, jobb teniszező.”
    Ezzel én is egyetértek.

    VálaszVálasz

  30. Sylar 2012/01/26, 14:03

    @Cathy07:
    Mondjuk ebben is van igazság… A tavalyi év folyamán a Nadal – Djokovics párharc elment kb. olyan irányba, mint a Nadal – Federer párharc. Bármi is legyen, a végén Djokovics nyer. De nincsen semmi sem előre megírva…

    VálaszVálasz

  31. Sylar 2012/01/26, 14:07

    @vica:
    Vannak mentális okai is. De nagyon sokszor Federernek a legnagyobb ütései jöttek vissza, amik lehet hogy mindenki más ellen pont lett volna. Persze valóban ott vannak a mentális okok, pl. nagyon nem mindegy, hogy ezeket a legnagyobb ütéseket melyik pillanatban, hova, és hogyan üti… Ha ötlet nélkül játszik, akkor bármekkorát üthet, az vissza fog jönni.

    VálaszVálasz

  32. Sylar 2012/01/26, 14:09

    Amúgy meg azzal is egyetértek, hogy ez nem volt valami magas színvonalú meccs. Ennél pl. tavaly a RG döntő egyértelműen jobb volt.

    VálaszVálasz

  33. convar 2012/01/26, 14:10

    @CAG: Tényleg, érdekes egybeesés :)

    Am még mindig nem hiszem el hogy sikerült neki Kvitova ellen :)

    VálaszVálasz

  34. Cathy07 2012/01/26, 14:10

    @Sylar: Nincs, persze, ez a meccs sem volt. Fed ütött 63 knk hibát, ha csak a harmadával kevesebbet üt, még lehet tartana a meccs mindig.

    Egy esetleges Djoker-Nadal döntőben az lehet a kulcs, hogy Djokónak nem szabad hagynia, hogy Rafa azt érezze, hogy ez már nem az a Djokovic mint tavaly, hanem az, aki két éve és én simán vertem. Első szett életbevágó lesz Nolénak, ha az megvan, akkor sztem Rafa nagyon könnyen megtörhet. De nem szabad olyan kiengedéseket produkálnia Nolénak, mint ami volt Hewitt ellen, bár ez egy GS döntőben nehéz elképzelni. És azon a meccsen lehet Rafa fog 63 knk hibát ütni. De ez még nagyon messze van, Djokónak előbb ott van Mörcsi…

    VálaszVálasz

  35. andii 2012/01/26, 14:16

    Jó kis meccs volt..klasszis..Rafa meg elképesztő volt az elütéseivel. Megérdemli a döntőt, de itt van Federer aki egyszerűen zseniálisan játszott eddig, ma se volt annyival rosszabb..érthetetlen miért nem akar neki ez összejönni:/

    A kommentátorról meg annyit, érthető hogy Federert általában piedesztára állítják, csak hogy ezt egy ilyen meccsen még fokozni is tudja..ez eurosport, nem rogerfederer tv, nem is tudom mi a rosszabb Kaplár és a káprázatos mondatai vagy ez..lehet ez.

    Holnap meg Djokkkerrnek sok sikert:):)

    VálaszVálasz

  36. vica 2012/01/26, 14:18

    @Sylar: “De nagyon sokszor Federernek a legnagyobb ütései jöttek vissza, amik lehet hogy mindenki más ellen pont lett volna.” Bizony, ha Nadal áll a túloldalon, ez rendszeresen előfordul,
    de Fednek az utolsó utáni pillanatban is számítania kellett volna arra, hogy na, ez is visszajön. Számtalanszor előfordult, hogy befejezett pontnak hitte azt, ami mégsem lett az.
    Mindegy, ma is egy kicsit meghaltam. Legfőképpen magamra haragszom: miért van az, hogy ha Fed pályára lép, mindig elkezdek reménykedni. (Pedig most is csak a papírforma érvényesült.)

    VálaszVálasz

  37. vica 2012/01/26, 14:32

    @csőrike: Nem kétséges, hogy Nadal ragyogó versenyzői adottságú teniszező. Tud nyerni. Ez hatalmas képesség, mert nem elég a tudás, a tehetség.
    Amit Fedről írtál, az teljességgel érthetetlen és – főleg – megalapozatlan. Én még soha nem tapasztaltam, hogy Fed lenéző, vagy beképzelt lett volna. Ellenkezőleg. Kár, hogy személyes antipátiád olyannyira elragad, hogy teljesen elszakadsz a valóságtól.:-)

    VálaszVálasz

  38. bergkamp 2012/01/26, 14:34

    @csőrike:

    Én nem úgy látom Rogert amilyennek leírtad. kicsit túlzásnak érzem, hogy
    “Sértő az arisztokratikus lenézése,a sznob gőgje,a beképzeltsége.”

    Ami Rafa megnyilvánulásait illeti, nála inkább előjön a Spanyol vér … forróvérű aki nem fél kimutatni az érzéseit. Lehet néha kicsit túlzásba viszi, de kiélezett helyzetben, magas adrenalin szint mellett talán érthető is.

    VálaszVálasz

  39. Szofi2 2012/01/26, 14:35

    @csőrike:
    Fel kéne frissíteni a civilizált emberről a fogalmaidat! Szerencse, hogy a sokmillió Fed rajongóval egyetemben Nadal sem így gondolkodik, ahogy te. Egyszer azt mondta, hogy amit legjobban irigyel Federertől, az az eleganciája.

    VálaszVálasz

  40. vica 2012/01/26, 14:40

    @Szofi2: Komolyan? Én ezt nem is tudtam. Valóban irigyelheti, mert Nadalból ez tökéletesen hiányzik – nem ezt hozta otthonról.

    VálaszVálasz

  41. Geysap 2012/01/26, 14:50

    Üdv Mindenkinek!
    Hááát ez a meccs is megvolt. Természetesen Fednek szurkoltam, mint mindig. Olvastam az írásaitokat, tehát a meccs kiértékelve. Sokkal egyetértek, van akivel egyáltalán nem. @mapk: Neked volt egy -sőt több hozzászólásod , ami tök reálisnak mondható. Tegnap én azt írtam, hogy ‘Fed nem Rafat akarja, hanem Nolet’. Ez most úgy szól, ahogy írtad (mapk2012/01/26, 13:59)

    @Sylar: (Sylar2012/01/26, 13:42 – és a többi) totál egyetétek, és @NeoN: (NeoN2012/01/26, 13:53 és a többi ) szintén.
    -
    Szerintem az egész meccs főleg mentálisan ment el Fednek, ill. hozzá kell tenni, hogy szerencséje sem volt. Rafa jobban játszott mint eddig, de nagy mákjai voltak. Ha (de ez a ha hülyeség utólag) Fed tartja az első szett átlag színvonalát, simán nyer. Sajnos nem tartotta. A sok elcseszett break mutatta, hogy nyerni tudott volna (szintén hülyeség utólag).
    -
    Ezt a meccset saját maga ellen elsősorban Fed nyerte meg …
    -
    Kíváncsi leszek egy Murray – Rafa döntőre.

    VálaszVálasz

  42. perfect 2012/01/26, 14:53

    Én azt nem tudom, hogy mi történt első szett 4:1 után. Roger esett vissza, és csak addig tartott ki igazán a koncentrációja, vagy Rafa emelt hatalmasat a játékán és Fed pedig beragadt ? Addig jöttek az első szervák, utána kevésbé. Addig Nadal nem volt brutál, mi változott , szinte egyik pillanatról a másikra ?

    Mindentől függetlenül én nem tudtam Nadalról elképzelni, hogy ekkorát javul a formája. Azért ez Bördi ellen nem látszott, szerintem.

    VálaszVálasz

  43. celle 2012/01/26, 14:56

    @Geysap: Gyokót meg levegőnek nézzük, vagy hogy, Doki? ;-) :-D

    VálaszVálasz

  44. Dodey 2012/01/26, 15:05

    Sziasztok!

    Lehet, hogy már valaki kérdezte előttem, de valaki meg tudná nekem mondani, hogy nagyjából mikor látható majd teljes ismétlés az ES valamelyik csatornáján?
    Látom, hogy jelenleg is ismétlik a meccset, de én meg szeretném nézni az egészet.
    Előre is köszi a választ!

    VálaszVálasz

  45. Geysap 2012/01/26, 15:06

    @celle:
    Hello!
    Gyokót, hát, ha nem is, de akkor is nagyobb esélyt adok m.-nak.
    Most éppen sz. vagyok ( nem a meccs miatt ;) ), hanem kb. 2-3 hete.

    VálaszVálasz

  46. Geysap 2012/01/26, 15:06

    @Dodey:
    Most ES1

    VálaszVálasz

  47. Dodey 2012/01/26, 15:09

    @Geysap:
    Igen, mindjárt 2:1 szett Rafának, viszont én az egészet meg szeretném majd nézni ;)

    VálaszVálasz

  48. Geysap 2012/01/26, 15:10

    @perfect:
    Hello!
    Van még valami ebben az egész lejátszott meccsben, amit a büdös életben nem tudunk meg – Fed háta mennyire jött rendbe?
    -
    Ez semmiféle hárítás nem akar lenni, de benne van a pakliban. Bele lehetne magyarázni a hirtelen visszaesésbe, a rossz szervákba stb … de így “tudatlanul” értelmetlen.

    VálaszVálasz

  49. Geysap 2012/01/26, 15:11

    @Dodey:
    Azt nem láttam, csak hallottam, hogy ismétlik. Bocs.

    VálaszVálasz

  50. perfect 2012/01/26, 15:19

    @Geysap: Én sem akarok semmit belemagyarázni . Ha volt is valami a hátával, tényleg kár is lenne rá hivatkozni. Csak nekem valahogy nagyon hirtelen jött az a visszaesés. Azon a szinten, ahogy kezdte, nem lehetett volna végignyomni, de nekem az lett volna inkább a “normális “, hogy tovább bírja. Na, mind1.
    :(

    VálaszVálasz

  51. f4c3m4n 2012/01/26, 15:20

    @perfect: az történt, hogy még az első szettben visszajött breakhátrányból Rafa, és nekem mindig kicsit olyan ez a sztori, hogy ha egyszer már visszajön, akkor Roger elkezd pánikolni. A legtöbb győzelme Rafa ellen úgy történik, hogy nagyon jól kezd, nyeri az 1. szettet és a következő szettben is nagyon jól folytatja. Fedett pályán azért tud bárhogyan nyerni, mert még sosem kapott ki tőle. Füvön 2008-ban azért tudta 2 szettes hátrányból megfordítani a meccset, mert addig még sosem kapott ki tőle, és az az 5. szett is meg lehetett volna. 2009-es AO döntő volt az első keménypályás GS meccsük, szintén 5 szettes volt, szintén hitt benne, hogy meg lehet, az sem sokon múlt. Salakon is a hamburgi meg a madridi győzelem, olyan volt mintha fedett pályán játszottak volna, jó szerva, rövid 2-3 ütésből álló Fed pontok, de a többi salakost ellenben szépen el is veszítette, mert nem hisz benne igazán, mert az annyira clear, hogy Rafa terep. Tavaly hogy kezdett a Garroson? Hihetetlen gyorsan eljutott szettlabdáig, elrontotta, Rafa visszajött, egyből pánik. Valahogy összeszedte akkor még magát 1 szettre, de mintha ilyenkor már elkönyvelné, hogy áh, nem tudom már sima szettekben megverni őt, így már nem jó az egész és a faszomért vagyok egyáltalán a pályán. És nem folytatja azt a játékot amit odáig csinált, hanem vált. Teljesen feleslegesen, hiszen ok, nem jött be, visszajött Rafa, de az én hibámból jött vissza, nem azért mert ő volt jó. De nem, visszavesz egy picit, Rafa egyből ki is használja azt a plusz 0,5 – 1 méternyi területet amit Fed ilyenkor ad neki, és máris ő irányít. Ilyenkor Fed még jobban megijed, és visszaváltana az aggresszív módba, de ekkor jönnek a hibák, mert már rákényszerül, hogy neki kell befejezni a pontokat és görcsöl. Rafa pedig befut mindent, üt néhány extrát, mégjobban felpumpálja magát, amivel elsősorban az a célja, hogy Fed mégjobban begörcsöljön és azt lássa, hogy ha nem fejezi be 3 ütésből akkor nem lesz övé a pont. Ha nem ijedne meg az első Rafa Vamostól és tartaná őt hátul az alapvonal mögött, akkor alakíthatná ő a meccset, ahogyan azt már jópárszor csinálta is, felülettől függetlenül. Lehet hogy akkor is kikapna, de egyáltalán nem így.

    VálaszVálasz

  52. f4c3m4n 2012/01/26, 15:28

    @f4c3m4n: nem csak perfectnek ment ám ez, csak akkor az volt az utsó témához szóló komment, így azt folytattam :) természetesen ez úgy midnenkinek íródott :D

    VálaszVálasz

  53. perfect 2012/01/26, 15:35

    @f4c3m4n: Köszi, valószínűleg igazad van, sajnos . (:

    A tökéletességre törekvők általában elvesztik a kedvüket, ha nem érzik magukat perfectnek, gondolom Rog is ilyen.

    Remélem, hogy az 1250. meccse után, amit természetesen megnyer, mint ahogy szokta a jubileumiakat, nem egy GS döntő jön. :)

    VálaszVálasz

  54. dd 2012/01/26, 16:11

    érdekes volt látni, ahogy váltakoztak a Federer-tenisz, Nadal-tenisz stílusok a játékban, ki hogy tudta dominálni a játékot, igazi taktikai csata volt. Kíváncsi vagyok a döntőre, szerintem Djoko ellen Murray nyerhet egy szettet, de ennyi.

    VálaszVálasz

  55. tamás567 2012/01/26, 16:42

    én a lányokkal kezdeném
    örülök a két döntősnek :-) nem lesz egy csendes meccs

    Nadal-Federer.igazából nem tudom mit mondjak…érdekes volt

    VálaszVálasz

  56. Sylar 2012/01/26, 16:43

    Ez után a legrosszabb ami történhet az az lenne, ha Murray holnap az élete meccsét játszva legyűri Djokovicsot, majd a döntőben meg ismét jönne a blokk, Nadal pedig köszönné szépen. Nem az lenne a rossz, hogy Nadal nyerne. Hanem ha Murray esetleg tálcán kínálná neki…
    Ezzel már egy picit a holnapi meccsre tereltem a szót :P Az ész valami olyasmit sugall, mint amit a mai meccshez is: Murraynek meglehetnek az esélyei, de végül úgyis Djokovics nyer majd. Nem tudom az mennyire helytálló érvelés, hogy ez nem GS döntő, tehát Murray nem fog leblokkolni, stb. Tavaly Wimbledonban az elődöntőben is leblokkolt, de ott nem az elejétől, hanem csak miután megnyert egy szettet. Meg az USO elődönőben sem játszott túlságosan jól.
    Az biztos, hogy Kettőjük közül jelenleg (!) Djokovics egyértelműen jobb játékos. De Murray viszont el tudja bizonytalanítani. Majd holnap kiderül……. Ha Murray esetleg valahogy nyerne, akkor valószínűleg a játéka Nadal ellen is elegendő lenne. De egy Djokovics elleni elődöntős győzelem nem utalna egyből arra, hogy azt egy döntőben is meg tudná ismételni.
    Szerintem Djokovics 4-ben.

    VálaszVálasz

  57. tamás567 2012/01/26, 16:58

    én az egész AO alatt úgy éreztem h Djokovic nincs akkora brutális formában.amit a Ferrer elleni meccsen mutatott az már biztató volt.Möri ellen tuti h odateszi magát,minden a ketten nagyon akarják a döntőt………én Mörire fogadnék.a döntőben meg Nadalra.

    VálaszVálasz

  58. Teasüti 2012/01/26, 17:09

    Sziasztok! Kicsit szomorkás vagyok, mert őszintén hittem, hogy Roger ma nyerni fog:(
    Rafa zseniálisan játszott! Emberfelettit nyújtott…
    Volt idő, amikor azt mondták sokan, hogy jó ez a Spanyol srác, de “salaktúró”… aztán felnőtt és all court játékos lett belőle:)
    2000-ben a sampras vs Agassi meccs után azt mondtam, hogy ezt soha-senki-nem tudja űberelni:) Aztán 2005-ben Safin vs Roger AO elődöntőben ez sikerült és napokig olyan izgatott voltam, mint egy 4 éves Karácsonykor:) De ez a mai! Ez nálam a minden idők meccse volt, noha számomra kicsit szomorú végge:) Remélem Rafa behúzza ezt a tornát, mert nagyon megérdemli. Nem Nole ellen drukkolok (najó kicsit, és ezért minden Nole fan-től bocsánatot kérek) Nole számomra az a zseniáis teniszező, aki egyszerűen besétált egy csodálatra méltó párharc közepére és a maga vehemenciájával, érdekes mellveregetésével, két olyan teniszező küzdelmét törte össze (heyenként) akik már milliókat kerestek tudásuk révén, már mindent megnyertek, mégis szerények és alázattal tudnak lenni a vliág egyik legszebb és legnehezebb sportja iránt! Szóval Vamos Rafa és reménykedek, hogy még lesz akkora szerencsém, hogy láthatom öket (rafafederer) egy GS-en meccselni! Mindenkinek szép estét:)

    VálaszVálasz

  59. f4c3m4n 2012/01/26, 17:34

    @Teasüti: azért jó itt látni olyat, aki már a 2008as blog.hu-s időkben is jelen volt :D

    VálaszVálasz

  60. dd 2012/01/26, 18:39

    nekem megvan videón a 2009-es döntő videón, néha belenézek, szerintem akkor mindketten sokkal jobban játszottak, mint most(anában), de főleg Nadal. De azért nem mondanám, hogy ez rossz meccs volt, sok volt a Federer-hiba, de azért rengeteg szép dolog volt, és persze izgalom. Az, hogy ezt a sokat hibázó (?) Nadalt nem tudta Federer megverni, avagy Nadalnak ennyi is elég volt, hogy legyőzze őt (érzitek a különbséget), a döntőbeli teljesítménye fogja megmondani.

    VálaszVálasz

  61. Sylar 2012/01/26, 19:12

    @dd:
    A sokat hibázó Nadal mellé jó hogy kérdőjelet raktál….. 34 kinemkényszerített hiba majdnem 4 óra alatt az nem hiszem hogy sok lenne. Persze az igaz, hogy Nadal 4 évvel ezelőtt egy ilyen hosszú meccsen nem 34, hanem 24 hibát csinált volna. De nem is ütött volna 36 nyerőt, hanem csak 26-ot…

    VálaszVálasz

  62. babydriver 2012/01/26, 19:24

    ajaj, mindenkinek megeredt a nyelve… :-)
    most nem fényezni jöttem magam, hogy megmondtam előre, de Federer démonjai előjöttek, és Nadal segítségével győztek is
    gyerekek, Federernek ugyanúgy megvan mindene ahhoz hogy legyőzze a spanyolt, nehogy valaki azt olvassa ki a meccsből, hogy ez nem így van, ami hiányzik az az eltökéltség, a jó értelemben vett lazaság, ami ahhoz kell, hogy egy rutintenyerest a t vonalról oda üssön, ahova akar, ne oda, ahova Nadal szeretné, és amíg Federert egy hiba is lehúzza egy top 50-es játékos szintjére, hogy aztán visszajöjjön akkor, amikor Rafa már felépítette magát
    azt is látni kell, hogy ő a másik hibájából is építi magát, és átnézve a túloldalra pontosan látja azokat a démonokat, amik nélkül más lenne a felállás
    Rafa jól játszott, a kezdeti – ázást súroló -3/0-ról visszajött, és őt egy elvesztett rövidítés kábé másfél percig érdekel
    ezzel együtt Djokovics ellen esélytelen, amiből egy Federer elleni meccsen táplálkozik, az ott nincs, sem tér, sem levegő, sem idő
    -
    de vajon Djokoviccsal játszik? én Murrayt komolyabb ellenfélnek gondolom Nadalnál Djokovics számára, és ez ugye nem GS-döntő, így az ő démonjai holnap még kimenőn lesznek, így nagyon kemény meccset várok, de csak akkor, ha Murray felgyorsítja a játékát, amit Nisikori ellen játszott, az itt kevés, és ezt Lendl bácsi is pontosan tudja, bár ha pusztán a fejekről és hitről fog szólni a meccs, mert játékban azonos szinten teljesítenek, akkor reszkethet Rafa a döntőtől

    VálaszVálasz

  63. Sylar 2012/01/26, 19:34

    Murray esélye most lettek elásva. Wilander őt tippelte holnap a győztesnek…………….

    VálaszVálasz

  64. Dodey 2012/01/26, 20:00

    Eddig mindenki a meccs lélektanával foglalkozott, mert nyilván ez döntötte el a találkozót, viszont mivel ezt gyönyörűen kiveséztétek (@f4c3m4n: @babydriver: I agree with you), így én inkább azzal foglalkoznék, hogy mi váltja ki ezt a görcsösséget Fedből.
    Már régen nem ő számít favoritnak az egymás elleni mérkőzések alkalmával. Nadal világranglistás pozíció jobb Rogénál, az H2H is a spanyol felé billen (kétharmad, egyharmad arányban), így végképp érthetetlen, hogy miért “fél” Rafától. Egészen egyszerűen megijed a lehetőségektől, pedig akinek inkább veszítenivalója van kettejük közül, az Rafa. Nézzük meg a mai meccset, a 2-ban breaklabdája volt az első szett megnyerése után, majd ennek örömére nem sokkal később elbukott 4 játékot zsinórban. A 3-ban meg is volt a break, majd a tiebreakben természetesen alulmaradt. A 4-ben is voltak sanszai, de nem tudja kihasználni őket. De ez már a múlt.
    Tekintsünk picit a jövőbe: az mindenképpen biztató Fed számára, hogy a meccs egészét nézve egy tök közepes meccset játszva partyban volt Nadallal. Az viszont, hogy még egy ilyen szenvedő Rafát sem tudott megverni, nem vetít előre sok pozitívumot…. Egyébként a spanyol szerintem jelenleg nem igazán tudott volna jobban játszani, szóval abszolút Rogon múlt a meccs.
    Változtatni kell, mert ebből így nem lesz GS idén sem és sajnos az is lehet, hogy később sem.
    C’mon ROGER!

    VálaszVálasz

  65. 8785 2012/01/26, 20:02

    @Sylar: Nadal nem játszott tökéletes formában, de Roger ellen ez elég volt. A játéka kétségkívül javul, ha hozza formáját, verheti az ellenfelét vasárnap.

    VálaszVálasz

  66. 8785 2012/01/26, 20:10

    @vica: Ebben tévedtek. Rafa anyai nagyapja világhírú zongorista, az édesanyja zárdában nevelkedett. Anyai ágon igen erkölcsös, inteligens családról van szó. Olvastam, hogy nagyon szigorú neveltetésben részesült. Talán ezért is annyira fogad szót Toninak.

    VálaszVálasz

  67. 8785 2012/01/26, 20:14

    @andii: Szerintem nincs igazad. Tudjuk,hogy Gábor Rogert kedveli nem Rafát, de ma igenis elismerte, hogy Rafa volt a jobb, nem kellene őt bántani.

    VálaszVálasz

  68. dd 2012/01/26, 20:21

    soha nem gondoltam, hogy egyszer Nadal anyai nagyapjáról fogok olvasni.

    VálaszVálasz

  69. Szofi2 2012/01/26, 20:37

    @8785:
    Nadal az eleganciával Federer játékát jellemezte, nem pedig az öltözködését vagy egyéb kulturális hátterét!!!

    VálaszVálasz

  70. Zsu 2012/01/26, 20:40

    Én kicsit másképp látom a dolgokat, mint itt többen. Szerintem Nadal sokkal jobb formát mutat lelkileg és fizikailag egyaránt, mint a tavalyi év során bármikor. RG-t is beleértve. Nem tudom hogy az 5 gramm miatt van-e, de én úgy látom, hogy keményebben ülnek a labdái tenyereseknél is és a szerváknál is. Amivel még meglepett, azok a return ütései. (B. meccs. Kivételesen nem is értettem egyet Vilanderrel ezután a meccs után.) Djokovic számomra megfejthetetlen, úgy tűnik szenved, mert nem megy annyira a játék. Szóval Nadal félelmeit is beleértve, neki, mármint Nadalt látom egy kicsit esélyesebbnek a döntőben. (Ha ott lesz D.)

    VálaszVálasz

  71. Geysap 2012/01/26, 21:04

    Üdv (ismét) Mindenkinek!
    Látom, hogy sokkal többen verjük a klavit, mint eddig. Átolvasva igen érdekes dolgokat olvastam. @8785: – ebben Te vagy a csúcs ;) Teljes családfa kutató lett belőled :)
    -
    @Dodey: Hello! -Anno leírtam, amit Te is, csak tömörebben: Fed sajnos szépen megverte magát, és, mint @Sylar: írja ebben a “démonok” most is segítettek.
    -
    @Sylar: Wilandert élből nem hallgatom meg (semmi különös, csak nem tetszik, vagy nem csípem)
    -
    @Szofi2: Húúúú, de hozzászólnék ehhez – de visszafogom magam :)

    VálaszVálasz

  72. Sylar 2012/01/26, 21:10

    @Dodey:
    Federert az “üldözöttség” érzése már régóta nem nyomasztja, mert ő már bizonyított. A Nadal elleni mérleg pedig már így is eléggé rossz, megfordulni pedig már nem fog. Federert alapvetően Nadal játéka bizonytalanytja el, ő (Ő) nem tud vele mit kezdeni. Minden játékosnak megvannak azok az ellenfelei, akik ellen nem működnek a dolgok. Ha láttad tavaly az USO-n Djokovicsot Dolgopolov ellen, akkor láthattad, hogy ott is Djokovics mennyire szenvedett Dolgopolov játéka miatt, olyat hibázott, amit mások ellen nem, stb… Pedig előzetesen semmi félnivalóra nem volt oka Dolgo ellen.
    Ha a technikai részét nézzük a dolgoknak… Federer adogatása ezen a tornán nem volt annyira jó, mint amilyen a legjobb éveiben, vagy pl. tavaly a RG-on. Ami igazán fontos lenne, hogy a nehéz pillanatokban kellene előhúzni nagy szervákat, amik ma rohadtul nem jöttek… Pedig ez régen még Nadal ellen is megvolt. A másik az adogatás fogadás. Az is eléggé döcögött ma. Szerintem Nadal lényegesen több visszanemütött szervát hozott össze mint Federer, ami hát eléggé gázos… És ez nem csak azért volt, mert hogy Nadal olyan bitang nagyokat adogatott volna.
    Ezt a szenvedő Nadal, meg gyenge Nadal kifejezéseket pedig hanyagoljátok…. Én már Doha közben, és múlt héten a korai fordulók során is mondtam, hogy Nadal egyáltalán nincs rossz formában. Az egy dolog, hogy ő nyomatja a vakító szöveget, hogy váll, meg térd, meg nem tudott felkészülni, elveszítette a tenisz iránti szendedélyét, stb. Ne vezessen ez félre senkit, az ember rendben van.

    VálaszVálasz

  73. babydriver 2012/01/26, 21:18

    @Dodey: a lélektani pontoknál megemlítenék két RG-döntőt is, az idein játszmalabdánál hibázott ziccert, ráment a meccs, utána nem volt három labdamenet, amit egymás után ugyanazon a (magas) szinten játszott volna le, nagyjából ez történt 2006-ban is, ahol nem túlzok: álomjátékkal nyerte az első játszmát 6/1-re (!), a következő elején 40/0-ről nem tudta hozni az adogatójátékát és már kész is volt, beparázott, pedig akkor még nem is hívták a mumusának Rafát, de – erre hivatkoztam korábban – a spanyol az ilyen szitukat talán mindenkinél jobb szimattal szagolja ki, erőt merít a másik gyengeségéből, ami félelmetesen nagy erény, azt is látjuk, mi van akkor, ha van olyan aki megfordítja ezt a hatást, Djokovics 6 győzelme zsinórban erre példa
    -
    azt innen elfelejthetjük, hogy Federer egy GS-tornán egyenlő ellenfélként tud kiállni Nadal ellen, McEnroetól Matsig, mindenki Federert hozta ki győztesnek, a fogadóirodák is kisebb oddsszal adták a győzelmét, nekik is jó tanulság, hogy ez a párbaj mindig is hendikeppel indul már
    -
    @Zsu: abban egyetértek, hogy Nadal lekileg jobb állapotban van, mint tavaly, ez így is lesz az első vereségéig, ami vasárnap jön el, ha Djokoviccsal játszik, amit az előző hsz-emben @babydriver hosszabban írtam, az angolul csak négy szó: no place to hide…
    -
    az is milyen durva (nem is értek egyet vele), hogy Djokovics még nincs a döntóben, de kisebb pénzt fizetnek az ő győzelmére (2,10), mint Rafáéra (2,25) a bwinnél :-o
    -
    sztem Djokovics nem szenved, tavaly is minden meccsén annyit hozott, amennyivel nyerhetett, az teljesen racionális, lesz olyan meccse még a héten is (kettő) amelyeken lehet, hogy 110 százalékon kell pörögnie majdnem végig

    VálaszVálasz

  74. Sylar 2012/01/26, 21:20

    @Zsu:
    Djokovics Wimbledonban és a USO-n is szenvedett a döntő előtt, ennél sokkal jobban… Tudjuk mi lett a vége.
    Azzal egyetértek, hogy Nadal nagyobb tenyereseket üt. Viszont az adogatása az nem lett sokkal jobb. A mai meccsen az adogatásainak átlagsebesége 172 km/h volt, és szerintem a többi meccsén sem volt ennél lényegesen magasabb. Most ezzel nem tudom, hogy Djokovics (vagy akár Murray, tehát a jelenlegi mezőny legjobb returnözői) ellen mégis mire megy majd… Federer, vagy Lopez ellen ez igen jó szerválásnak tűnt, de csak azért, mert túlnyomórészt végig a fonákjukra adogatott.

    VálaszVálasz

  75. Sylar 2012/01/26, 21:21

    @Geysap:
    Én is csak azért említettem, hogy mit mondott, mert ennek az ellenkezőjére kell számítani :D

    VálaszVálasz

  76. Szofi2 2012/01/26, 21:21

    @Geysap:
    Kíváncsivá tettél, ne fogd már vissza magad!!!

    VálaszVálasz

  77. Dodey 2012/01/26, 22:01

    @Sylar:
    Akárhogy is, szerintem Rafa egyáltalán nincs olyan hatalmas formában. Önmagához képest jobban játszott, mint Roger, de a 2009 eleji, vagy 2010 Monacotól számított Nadaltól azért ez még mindig igen messze van. Valóban érezhető némi előrelépés a játékában a tavalyi évhez viszonyítva, de szerintem egy jó Djoker még mindig simán veri, és egy tiszta pelenkájú Murray sem esélytelen ellene. Ettől persze még megnyerheti az Opent, hiszen ő Nadal, de szvsz eddig olyan 80%-ot láthattunk tőle, ami jelenleg számomra a maximumnak tűnik. Majd meglátjuk, a lényeg, hogy innentől Go Andy!
    Have a nice day!

    VálaszVálasz

  78. Sylar 2012/01/26, 22:11

    @Dodey:
    Komolyan, gondban vagyok, hogy hogyan drukkoljak holnap Murray-nek. Én tartok attól, hogy ha döntőbe jut, akkor vasárnap már 0:12 lesz a GS döntőkben összehozott szettaránya…….. tehát lehet hogy Djokovics – Nadal döntő jobb lenne mindenkinek (persze a vesztest leszámítva :P ), mert az még így is szorosabb lenne egy Murray-Nadal döntőnél. Szóval Andy, vagy két meccset nyerj innentől kezdve, vagy egyet se :D

    VálaszVálasz

  79. Cathy07 2012/01/26, 22:14

    @Dodey: A baj egy azzal, amit írsz, vagyis végül is nem biztos, hogy az. Ez azt az elméletet támasztja alá mely szerint Djoker csak azért előzte meg Rafát, mert Rafa nem játszik csúcsformájában. Ha kivonnánk a képletből Novakot, akkor is azt mondanánk, hogy ez a Rafa nem csúcsRafa, hogy a tavalyi Rafa nem volt csúcsRafa? Sztem a helyzet az, ha Nole ilyen játékkal, ilyen magabiztossággal állt volna ki Rafa ellen 2009-2010-ben akkor is verte volna. Ha pedig tavaly nem tudott volna úgy játszani ellene ahogy tette akkor nem verte volna meg 6X. Akkor most arról beszélgetnénk itt, hogy vajon mikor és ki tudja megállítani ezt a csúcsRafát.

    VálaszVálasz

  80. dd 2012/01/26, 22:46

    Nézzetek vissza szerintem egy korábbi (2009, 2008, tehát már az all court) Nadal-meccset, meg fogjátok látni, hogy mennyire élesebben fogadott, keményebb, koncentráltabb volt (pedig most sem lazázza el), meg persze nagyobb volt az önbizalma – szerintem ez a Nadal már sosem jön vissza, egyszerűen a teste már nem tud annyit (és ha a teste nem, a lelke sem, mert ő ilyen). Ezt vesztette el ő Djokóhoz képest, aki pedig szintén élesebb, pengébb lett, plusz a hit – ezért jobb most nála. Hogy idén Djoker mennyivel gyengébb, Nadal meg erősebb tavalyi önmagánál, egy döntőben lehetne demonstrálni.

    VálaszVálasz

  81. babydriver 2012/01/26, 22:49

    @Cathy07: sztem Djokovics is elmondta már, hogy a tavalyi évhez iszonyúan kellett a DC-győzelem, ami magabiztosságot adott neki, a fizikális holtpontjai gyakorlatilag megszűntek a diéta bevezetésével (Vajda szerint húsz százalákkal nagyobb terhelést bír azóta az edzéseken), emiatt is tudta végrehajtani azokat a mozgásokat nagy intenzitással és folyamatosan, amelyek lehetővé tették, hogy messze a legjobban védekező játékossá váljék, aki úgy megy át támadásba, ahogy Rafa sohasem tudott, az esze mindig is megvolt a játékhoz, GS-győztes és világbajnok játékos volt előtte is, de a verhetetlenség állapotáig eljutni csak úgy tudott, hogy minden egyszerre működött nála

    VálaszVálasz

  82. Teasüti 2012/01/26, 22:53

    @f4c3m4n: :) Nem aludt el bennem a tenisz iránt érzett olthatatlan szerelmem, csak az élet úgy hozta, hogy el kellett kezdenem felnőtté érni:) Többé kevésbé sikerült…asszem;)
    Kíváncsi vok Nole meccsére holnap. Szerintem 3, max 4 szettben továbblép Mőrin! Sajnálom a Skót srácot, mert akkor lett Ő zseniális, amikor van rajta kívül másik 3 zseni a mezőnyben:)) Ami nekünk jó! A női döntőt kihagyom, mert ha nem Sári nyeri, akkor asszem szétkapom a pompás TV-met… Már Clijsters kiesése is pálinka pozitív irányba tolt reggel 10 előtt:D Hiányzik a nőknél a vagány játékos tenisz. Az új generációból senki játéka nem tud megfogni. Remélem a junioroknál leledzik egy-két szunnyadó tehetség, akik visszahozzák a pályára a látványos játékot:)

    VálaszVálasz

  83. babydriver 2012/01/26, 22:55

    @dd: mondasz valamit… Toni bácsi és Rafa is azt mondja fejlődnie kell, de lehet, hogy elég lenne, ha meglenne az a szerva, ami a 2010-es USO-n, de a válla miatt az már sohasem lesz meg, nehezebb ütő ide vagy oda
    a nagy feladat, hogy össze tudnak-e rakni egy játékot Djokovics ellen, és mikorra, mert ha ezt tudja összesen, amit Berdych vagy a parázó Federer ellen, az sztem kevés

    VálaszVálasz

  84. mapk 2012/01/27, 2:59

    @Dodey: Hello!Nem tudom hogy aktuális-e még,vagy azóta már megnézted-e az ismétlést vhol,de ha nem ,tudok egy linket(,igaz le kell tölteni,)de HD ,tűéles,csak hát nem happy end a vége sajnos.Olyat nem találtam :)
    http://www.lanunbay.org/torrent/6987463/Tennis.Australian.Open.2012.Mens.Semifinals.Roger.Federer.vs.Raf
    Azt nem írom hogy Jó szórakozást :) ,habár volt benne olyan is:
    http://indavideo.hu/video/AO_FUN

    VálaszVálasz

  85. mapk 2012/01/27, 3:02

    @mapk: Legalább is én ennyit találtam benne :)

    VálaszVálasz

  86. guppi 2012/01/27, 11:11

    Nyertem egy Federer baseball sapkát! Odáig vagyok meg vissza!! Az emberek már le akarnak ütni, mert nem férek a bőrömbe! A világ legjobb nyereménye!! !!!
    ÁÁÁÁÁ El sem hiszem!!!!!
    Köszönöm Eurosport, köszönöm hatharom.hu, Köszönöm Roger Federer!!!!

    VálaszVálasz

  87. Teasüti 2012/01/27, 12:25

    @guppi: Bónusz Karácsony:) (kicsit irigyellek) :)

    VálaszVálasz

Kattintás a válasz elvetéséhez

Ha nem szeretnéd minden kommentnél bepötyögni az adataid, regisztrálj itt!

  • Törzsasztal

    • Belépés
    • Regisztráció
    • Elfelejtett jelszó?

  • Rovatok:

    • A moderálási elvek (1)
    • A nap képe (44)
    • Ausztrál Open (196)
    • Davis Kupa (22)
    • Egy soha meg nem írt könyv (5)
    • Eredmények (29)
    • Ezen a napon (19)
    • Gézengúzok (9)
    • Hírek (490)
    • Hot! (46)
    • Ki, hol, kivel? (12)
    • Meccselemzés (19)
    • Nagyonállat (43)
    • Napi idézet (88)
    • Régi blog (383)
    • Roland Garros (268)
    • Us Open (129)
    • Videók (207)
    • Wimbledon (111)
  • Erről szóltunk:

    acasuso (1) agassi (16) allaster (1) almagro (1) alona bondarenko (2) ancic (1) andrejev (2) arias (1) arn (4) azarenka (6) babos (2) baghdatis (5) bammer (1) becker (2) berdych (6) blake (3) bolelli (2) borg (3) borotra (1) bryan (3) cahill (2) chakvetadze (1) chang (1) cibulkova (1) cilic (3) clijsters (15) connors (3) coria (2) courier (1) czink (23) date (1) davenport (1) davydenko (16) dechy (1) de heart (1) delic (1) del potro (24) dementieva (11) dent (5) devenport (1) djokovic (67) dokic (3) dulko (1) dushevina (1) edberg (3) federer (177) feliciano lopez (1) ferrer (1) ferrero (4) fish (4) fucsovics (1) gasquet (8) gaudio (5) gil (2) ginepri (1) gonzalez (13) graf (6) grosjean (1) gulbis (4) haas (8) hanescu (2) hantuchova (1) haynes (1) helfant (2) henin (13) henman (2) hewitt (17) hingis (2) hrbaty (1) isner (12) ivanisevic (6) ivanovic (15) jankovic (8) karlovic (11) keys (2) kiefer (1) kirilenko (1) kohlschreiber (3) kubot (1) kuerten (3) kurnyikova (3) kuznetsova (6) leconte (1) lendl (3) lever (1) li (2) lisicki (2) lisnard (1) ljubicic (6) lopez (2) lu (1) mahut (5) majoli (1) malisse (3) mantilla (1) marosi (2) mathieu (3) mattek (1) mauresmo (6) mcenroe (10) melzer (1) monfils (8) montcourt (1) moya (2) muller (1) murray (51) muster (1) nadal (123) nalbandian (5) nastase (1) navratilova (2) Odesnik (1) ouanna (1) oudin (1) parizs (4) paros (4) pasek (1) pavel (1) peer (1) penetta (1) petrova (1) querrey (1) robredo (2) roche (1) roddick (39) rybarikova (1) safin (2) sampras (7) sanchez vicario (2) santoro (10) schiavone (3) schnyder (2) schwank (1) scott (1) seppi (1) serena (43) sharapova (13) simon (2) soderling (25) stenpanek (1) stepanek (1) stosur (2) suarez navarro (1) sugiyama (1) szafin (28) szafina (33) szavay (46) szeles (1) taróczy (1) tipsarevic (1) tomic (4) troicki (1) tsonga (12) tursunov (1) venus (13) verdasco (22) vinciguerra (1) vliegen (1) volandri (1) washington (1) wawrinka (2) wickmayer (5) wilander (7) wozniacki (4) youzhny (1) zvonareva (4)
  • Képek:

  • © Salakblog 2009-2012 | minden jog fenntartva | impresszum