Salakblog – Minden, ami tenisz

Minden, amit esetleg nem tudtunk elmondani, vagy nem mondhattunk el, vagy már nagyon sokszor elmondtunk a teniszről…

Kilenc

2012/01/23 Kategória: Ausztrál Open
Szerző: bordin

A kilencedik napon elérkeztünk ahhoz a ponthoz, amikor már nem kell kapcsolgatnatok, minden meccs E1-en lesz. Hajnali 2-kor kezdünk az Azarenka-Radwanska meccsel, majd rögtön utána jön Wozniacki és Clijsters.

Nem előbb, mint hajnali fél 5-kor érkezhet Federer és Del Potro.
Az esti program reggel fél 10-kor kezdődik Nadallal és Berdychhel.

Jóóóóóó lesz.

115 Comments »

115 komment:

  1. mapk 2012/01/23, 22:59

    Ó, pedig készültem.Na mindegy. :) (akkor csak hogy 2-ig se unatkozzatok)
    http://kepfeltoltes.hu/view/120123/bscap0801_www.kepfeltoltes.hu_.jpg :)
    + kiegészítésnek: http://indavideo.hu/video/jim_carrey_dont_like_a_number_9
    Hova lett az ujjam?? HA-HA-HA

    VálaszVálasz

  2. Sylar 2012/01/23, 23:31

    Na szóval, akkor mikor is kell majd hajnalban felkelni :P :D
    A két női meccsnek lehet számolni átlagosan 2-2 órát mindennel együtt, és akkor Fed és Delpo kb. 6 körül kezdenek. De ha valamelyik női meccs elhúzódik több mint két órásra, ami egyáltalán nem kizárt a párosításokat elnézve, akkor Fed és Delpo 7 körül jönnek. Viszont. Az is elképzelhető, hogy Radwasnka és Azarenka hamar végeznek, Clijsters pedig neadjisten a bokasérülése miatt feladja 10 perc után, akkor Fed és Delpo akár még 5 körül is pályára kerülhetnek. Ajjajjjj.

    VálaszVálasz

  3. mapk 2012/01/23, 23:42

    @Sylar: Látod ezért kell megadni a számod a ES recepcióján,akkor kérhetnél te is ébresztést. :)

    VálaszVálasz

  4. Sylar 2012/01/24, 0:11

    @mapk:
    lol O_o erre lehet hogy befizetek akkor majd :P
    Amúgy meg szerintem 6kor ébredek majd. Ez azt jelenti, hogy ha lemaradok a Fed – Delpo elejéről, az talán max. fél óra lehet, ha pedig túl korán ébredek, akkor meg megnézem a Clijsters – Woz negyeddöntő végét, ami lehet hogy izgalmas lesz ;)

    VálaszVálasz

  5. mapk 2012/01/24, 0:33

    @Sylar: Nem rossz. :) De hát Gábor is azt írta hogy”Jóóóóóó lesz.” :) .
    Én 5kor kelek,nekemm ugyanis kell egy fél-egy óra amég rájövök,hogy nem álmodom. :)
    De elöbb megyek,nyerek végre már egy kib@szott sapkát!!! :) ( Fed , ne vedd magadra :) )
    Go Fed!!

    VálaszVálasz

  6. CAG 2012/01/24, 0:55

    Jaj, most miért nem tudtad odaírni, hogy ” azért kezdünk kettőkor, mert 1-től Goran játszik”? :D
    Hát így nem lesz forgalma a pléjernek.. :P

    VálaszVálasz

  7. mapk 2012/01/24, 6:27

    @Sylar: Igazad lett. Jól automatizáltad magad . ;)

    VálaszVálasz

  8. mapk 2012/01/24, 6:45

    Fed elemében van :)

    VálaszVálasz

  9. mapk 2012/01/24, 7:06

    Most kivételesen jobban tetszik az ellenfél cipője …. csak hogy mondjak (is )vmit. :)

    VálaszVálasz

  10. babi 2012/01/24, 7:07

    Mikor ismétlik a Fed meccset?

    VálaszVálasz

  11. mapk 2012/01/24, 7:50

    “másfél óra múlva kezdődik a nappali program”-ez aranyos volt! :)

    VálaszVálasz

  12. mapk 2012/01/24, 8:04

    Na végre befejeződött a pálya retinaleválása :D

    VálaszVálasz

  13. Sylar 2012/01/24, 8:26

    @mapk:
    sok év gyakorlata :P :D

    VálaszVálasz

  14. Sylar 2012/01/24, 8:27

    @mapk:
    igen, mert eddig az AO hajnali programa zajlott :D

    VálaszVálasz

  15. tamás567 2012/01/24, 8:35

    örülök Azarenkának és Kimnek :-) én nem bánom ha nem Wozniacki lesz a világelső…
    Federer…kicsit csalódás a meccs, de Delpo nem az a nagy játékos,aki volt -sajnos- :-(

    VálaszVálasz

  16. mapk 2012/01/24, 8:40

    Grat Fed!

    VálaszVálasz

  17. giotti1 2012/01/24, 8:41

    Petra, gratulálok a közvetítésedhez.

    VálaszVálasz

  18. mapk 2012/01/24, 8:42

    @Sylar: :) Igen.Úgy látszik már Petra is keveri a napszakokat(Sylar után szabadon :) )

    VálaszVálasz

  19. Szofi2 2012/01/24, 8:48

    Annyira jó volt nézni ezt a meccset! Imádom Delpit, pontosan azzal a mentalitással áll oda Feddel szembe, amit elvártam tőle, nem eredményben, hanem labdamenetekben gondolkodott.Ezt hiányoltam Tomic-tól. Egy jobb ellenfelet ilyen hozzáállással lehet megtisztelni!

    VálaszVálasz

  20. babydriver 2012/01/24, 9:03

    @Szofi2: mindig összeakadunk, de én úgy gondolom, hogy Delpo nem kellő motivációval jött ki ma (vagy annyira megtörte a hitét Federer már a meccs elején)
    az egyértelmű, hogy Federer azt játszotta ellene, amit kell, nem adott ritmust, a fonákjára játszott, és nem utolsósorban jól fogadta az adogatásait, így nem is volt esélye az argentinnak, (ami volt ott az első játszmában, amikor visszajött brékhátrányból, az hamar szertefoszlott)
    azt meg kegyeletből nem akartam leírni, hogy gyakorlatilag minden játékban ütött egy varázslatosat Federer, de hát miért is ne, végül is így volt

    VálaszVálasz

  21. Sylar 2012/01/24, 9:06

    Ez egy kicsit egyszerűbb meccs lett, mint amire számítottam, amit bánok is, meg nem is :P Egy (feltételezhetően) Nadal elleni meccs előtt semmi szükség nincs egy fizikálisan és szellemileg kimerítő meccsre, és ehhez úgy látszik Fed is tartotta magát.
    Del Potrot szerintem nem szabad ezután leírni. Nincs ott, ahol 2009 második felében volt, de még ha nagyon lassan is, de biztosan fejlődik. 3 évvel ezelőtt, amikor ugyanitt megkapta az ennél sokkal nagyobb verést, ki gondolta volna, hogy USO győzelemmel zárja az évet?… Plusz még itt a körülmények sem kedveztek neki, mert a játék a korábbi évekhez képest is megint lassabb lett, aminek állítólag az új, nehezebb labdák az oka.
    Ha már ezt szóba hoztam…. magyarázza meg nekem valaki, hogy mégis mi értelme van annak, hogy a RG-on könnyebb labdákra váltottak, hogy gyorsabb legyen a játék, az AO-n pedig nehezebb labdákra váltottak, ami lassítja a játékot. A pályák sebessége között lassan már tényleg nem lesz semmi különbség :/ Ráadásul tavaly már az USO is lassú volt. Mondjuk erre azt mondták, hogy nem szándékosan történt, hanem az időjárás játszott közre… Majd augusztusban kiderül, hogy igaz-e ez a magyarázat…

    VálaszVálasz

  22. Geysap 2012/01/24, 9:19

    Üdv Mindenkinek!
    Az én időzítésem valamivel jobb volt – nem tudtam aludni, és 4-kor fölkeltem. Szerencsére így láttam Kim meccsét. Nagyon tetszett a játéka, hozzáállása, minden. Lesz@rta, hogy a bokája sérült, ő győzni ment oda – és megtette.

    @babydriver: Milyen ” kegyeletből ” ???? :)
    Egyébként tök igazad van Fed azt játszotta, ami Delpo ellen itt, és most kellett. Se többet, se kevesebbet. E miatt (is) grat Fednek.

    @Szofi2: Teljesen egyetértek.

    @Sylar: mindig az a matematika ;) :D

    VálaszVálasz

  23. Geysap 2012/01/24, 9:22

    @Sylar: “Nadal elleni meccs előtt semmi szükség nincs egy fizikálisan és szellemileg kimerítő meccsre, és ehhez úgy látszik Fed is tartotta magát.” ez a Sampras-i “energiaspórolás ;)
    Azért abban a 35 fokban, napon…hááááát, mit is mondjak rohadt kemény lehetett játszani (mindenkinek)

    VálaszVálasz

  24. Geysap 2012/01/24, 9:37

    Rafának ma egy “dolga van” –tökön lőni Berdichet :) (megérdemelné)

    VálaszVálasz

  25. babi 2012/01/24, 9:38

    hajrá Nadal.:)

    VálaszVálasz

  26. Sylar 2012/01/24, 9:40

    Attól mindig felmegy bennem a pumpa, amikor elkezdik sorolni a kommentátorok, hogy Nadal milyen sérülésekkel érkezett az AO-ra, és még közben milyen sérüléseket szedett össze :l Komolyan, az ember közel se került ahhoz, hogy szettet bukjon. Felejtsük el ezt a sérülés dumát.

    VálaszVálasz

  27. zécsiti 2012/01/24, 9:45

    1000.-ik meccsnek megfelelő volt! :)

    VálaszVálasz

  28. Geysap 2012/01/24, 9:51

    @Sylar: Sztem is..
    Rod Lever Federerről :
    “Egy biztos: ő korának legjobb teniszezője, és a legcsodálatraméltóbb bajnokok egyike a Földön. Ez olyasvalami, amit érdemes hangsúlyozni. Ami a legszebb: Roger Federer nem fogja.”

    VálaszVálasz

  29. Geysap 2012/01/24, 9:53

    @babi:
    Azért azt hallani a nézőtérről, hogy Ber. nem lopta be magát a nézők szívébe tegnapelőtt (tegnap?)

    VálaszVálasz

  30. babydriver 2012/01/24, 9:57

    @Geysap: kegyeletből: sajnáltam Delpót
    -
    na, Rafát majd felvételről, nem mintha kétséges lenne a történet, de azért végignézem

    VálaszVálasz

  31. CAG 2012/01/24, 10:21

    Ez a nap elég gyenge eresztés volt…
    Semmi izgalom, talán egy kis csajos vircsaft az elején Vikával, de ennyi…
    A Rod Laver Arena-t ma sem kell takarítani, Fed gondosan felmosta azt, szegény Delpóval.
    Kim is simán hozta ahhoz képest, hogy szinte mindenki Caróra adta volna a voksot.
    Talán Nadalék meccse még hozhat valamit mára, remélem nem kapcsol rá most majd hirtelen ahogy szokott és fejezi be mindjárt 3 szettben..

    VálaszVálasz

  32. Geysap 2012/01/24, 10:31

    @CAG:
    Sajnos eddig úgy néz ki, hogy nem — remélem, hogy ez az első szett Rafának csak edzés. Nagyon nem szeretném, ha B. megverné.

    VálaszVálasz

  33. Geysap 2012/01/24, 10:32

    @babydriver: :)

    VálaszVálasz

  34. Geysap 2012/01/24, 10:34

    @CAG:
    A vonalbírók most igen szarok. Saját magukat korrigálják. (kettő pont volt így B. nek) Rafa miért nem kéri a “videobírót” ?????

    VálaszVálasz

  35. tamás567 2012/01/24, 10:36

    @Sylar:
    most egyetértünk! Nadal meg a sérülései…kicsit uncsi már.nem játszik rosszul,Berdych ellen nem lesz könnyű meccse de nem azért mert Nadal sérült.
    jó lenne egy izgalmas meccset látni,de Berdych-ben nem bízom

    VálaszVálasz

  36. CAG 2012/01/24, 10:44

    @Geysap: Én már inkább a supervisort kérném, még be is kisérném őket az irodába, hogy én személyesen adhassam a kezükbe a munkakönyvet…
    De nem csak ma, ezen az egész openen most módfelett gyatrák a vonalbírók.
    Amúgy persze, Rafa menjen csak tovább, csak lehetne szorosabb a meccs.

    VálaszVálasz

  37. CAG 2012/01/24, 10:46

    * Bár csak kiegészítésképp az utolsó hozzászólásomhoz: MÉG egy szavunk sem lehet, eddig jó meccs, csak Rafa ne tudjon kettesnél tovább váltani! :)

    VálaszVálasz

  38. tamás567 2012/01/24, 10:47

    Berdych nem játszik rosszul,sőt! csak nem tud élni a lehetőségekkel

    VálaszVálasz

  39. Sylar 2012/01/24, 10:49

    Na ebben a 4 szettlabdában, de főleg inkább az első kettőben benne volt minden, ami Thomas Berdych, és minden ami Rafael Nadal. Innentől kezdve szokott az jönni, hogy a 7:6 után egy 6:2 6:2, vagy ilyesmi.

    VálaszVálasz

  40. tamás567 2012/01/24, 10:59

    @Sylar:
    ma nagyon egyetértünk :-) de nem lett igazunk

    Nadalnak kár volt vitázni..nagyon nem volt igaza

    VálaszVálasz

  41. Sylar 2012/01/24, 11:01

    Nah, így még érdekes lehet a meccs :P bármi lehet.
    Az meg micsoda kamu challenge volt, te jó ég… és még Nadal abban a tudatban volt, hogy jogosan reklamál….

    VálaszVálasz

  42. CAG 2012/01/24, 11:02

    Ha ebben a szettben Nadal nem hoz legalább egy dupla breaket, Berdych fog nyerni. Ha bírja végig.

    VálaszVálasz

  43. tamás567 2012/01/24, 11:06

    Nadal meg “sértődve”…..,pedig k…ra nem volt igaza a challenge-nél!
    érdekes egy meccs lesz ez

    VálaszVálasz

  44. Plutó 2012/01/24, 11:15

    Mondja meg valaki a szpíker csajnak, hogy ha a bíró brazil, akkor Rafa nem az anyanyelvén vitatkozik vele…

    VálaszVálasz

  45. tamás567 2012/01/24, 11:27

    Nadal most már nagyon elszánt

    VálaszVálasz

  46. tamás567 2012/01/24, 11:43

    bassz………. mennyi challenge lehívás van?!

    VálaszVálasz

  47. Sylar 2012/01/24, 11:44

    Itt most Berdych visszajött, de összeségében a breaklabdáknál mennyi balszerencséje volt…. Első szett végén 4-et elbaltázott, legalábbis 2-őt legalább, aztán a 2. elején elszakadt a húrja, most itt meg ez a challenge, ami ellen ítélt.

    VálaszVálasz

  48. Sylar 2012/01/24, 11:47

    @tamás567:
    Hát ha a játékosok a meccs elején azt látják, hogy hibázgatnak a vonalbírók, akkor nyilván ez több challenge-re ösztökéli őket, mert elmegy a bizalmuk.
    De ahogy Berdych elbukta a challengeket, az inkább butaság volt. A székbír ha az orra előtt egy közepes sebességű szervára bemondja az out-ot, akkor azt nem érdemes kikérni…

    VálaszVálasz

  49. tamás567 2012/01/24, 11:49

    persze a vonalbírók hibája is ez sok challenge.
    én várnék akkor egy 2.szett tie breaket is :-)

    VálaszVálasz

  50. Geysap 2012/01/24, 11:49

    @CAG:
    Hallatlanul gyatra vonalbírók vannak, és tényleg az egész tornán. Ahol nincs ez a számítógépes kütyü, ott dorbézolhatnak. (egy határt én húznék az animáción – az a bizonyos 3 mm. tévedési lehetőséget 3 mm ide vagy oda ismételni a labdamenetet – a véralkohol számításnál 2 %o a hibahatár, és azt mi nullának vesszük)
    @Plutó:
    Lehet, hogy Rafa tud portugálul .)

    VálaszVálasz

  51. Geysap 2012/01/24, 11:51

    @Sylar:
    Csak az a bibi, hogy a vonalbírók is elkényelmesedtek (kevés bíró annulál egy rossz vonalbírói döntést) Az, hogy B. kikérte az ő baja.

    VálaszVálasz

  52. jose pakarino cotto 2012/01/24, 11:51

    Szabó Gábor vagy ki közvetíti most a Nadal meccset olyan szinten nincs tisztában dolgokkal hogy az valami el…képesztő.

    VálaszVálasz

  53. Geysap 2012/01/24, 11:52

    @tamás567:
    + lesz – úgy néz ki …

    VálaszVálasz

  54. Sylar 2012/01/24, 11:53

    Ha Nadal nem akar magának még nagyobb bajt, akkor jobb ha most elveszi Berdychtől a szervát, mert tiebreak-be nem szabad bonyolódni ezen a tornán Berdych-sel.

    VálaszVálasz

  55. Sylar 2012/01/24, 11:54

    @jose pakarino cotto:
    te pedig valószínűleg azzal nem vagy tisztában, hogy mi a különbség egy férfi és egy női hang között :\

    VálaszVálasz

  56. tamás567 2012/01/24, 11:54

    @Geysap:
    vagy nem :-)
    Nadal tényleg jobban járna ha breakelne most

    VálaszVálasz

  57. tamás567 2012/01/24, 11:56

    Nadalnak valami brutál karja van…….annyit mutatják ma
    Berdych……….kettős hiba ááááááááá

    VálaszVálasz

  58. Sylar 2012/01/24, 11:59

    no, tiebreak. ez itt igen sokat eldönthet

    VálaszVálasz

  59. tamás567 2012/01/24, 12:03

    naa,lehet h megszakad ez a tb veretlenség.

    VálaszVálasz

  60. tamás567 2012/01/24, 12:12

    és akkor egy Berdych hiba……… egyszer minden sorozatnak vége lesz :-)

    VálaszVálasz

  61. jose pakarino cotto 2012/01/24, 12:12

    @Sylar: az nem számít én nem abból élek hogy női és férfi hangokat elemzek

    VálaszVálasz

  62. Sylar 2012/01/24, 12:13

    ez hihetetlen… ott volt berdych kezén az aröpte szettlabdánál. nadal meg szokás szerint nem csinált mást a legfontosabb pontoanál, minthogy 3-4 méterrel az alapvonal mögül dobálta vissza a szervákat, meg minden labdát. vagy ha nem, akkor meg egyik oldalról futtatta berdycht. ennyi.

    VálaszVálasz

  63. Sylar 2012/01/24, 12:14

    @jose pakarino cotto:
    mert szerinted én abból élek :l nem igazán. de mégis meg tudok különböztetni egy női és férfi kommentátort. sajnálom, ha egyeseknek ez nehéz.

    VálaszVálasz

  64. Sylar 2012/01/24, 12:16

    @Sylar: mármint úgy értem egyik oldalról a másikra

    VálaszVálasz

  65. Geysap 2012/01/24, 12:19

    @Sylar:
    Most jöhet a 6/2 6/2 ???????

    VálaszVálasz

  66. jose pakarino cotto 2012/01/24, 12:23

    @Sylar: és ki beszélt rólad? Én arra próbáltam célozni hogy jó pár éve közvetít teniszt (lényegtelen hogy épp ki az, a fontos csak az hogy hallom ezt a hangot már rég óta) de fontos dolgok még mindig kimaradtak nála úgy látszik.

    VálaszVálasz

  67. Geysap 2012/01/24, 12:24

    @Sylar: (Sylar2012/01/24, 11:59)
    Kár, hogy itt nincs olyan, mint a kézilabdában, a heteseknél kapuscsere. Itt a tie breaknál azonnali csere – Rafa helyett Fed :)

    VálaszVálasz

  68. tamás567 2012/01/24, 12:29

    akár lehetne ebből egy jó kis 5szettes meccs is :-)

    VálaszVálasz

  69. Sylar 2012/01/24, 12:38

    @Geysap:
    ha Berdych így folytatja, akkor előfordulhat…

    VálaszVálasz

  70. tamás567 2012/01/24, 12:39

    Berdych elég sokat ront……így nehéz lesz

    VálaszVálasz

  71. Sylar 2012/01/24, 12:40

    Berdych szépen lassan végleg elbutáskodja ezt a meccset

    VálaszVálasz

  72. tamás567 2012/01/24, 12:43

    @Sylar:
    hát igen. pedig megnyerhette VOLNA
    Nadal a sok hibát megbünteti

    VálaszVálasz

  73. Sylar 2012/01/24, 12:49

    3. szett 4:2, és már 3 órája játszanak. Ezért is rohadt nehéz megverni Nadalt: már most teniszeztél ellene 3 órát, de még mindig nyerned kell ellene 2 szettet. Ő általában bírni szokta, az ellenfelei kevésbbé….

    VálaszVálasz

  74. tamás567 2012/01/24, 12:51

    @Sylar:
    persze.az idő az Nadalnak kedvez.
    Nadal nyeri a 3.szettet és kb. ennyi

    VálaszVálasz

  75. tamás567 2012/01/24, 13:02

    hát ez nem igaz h mennyit ront B. valószínű fárad fejben is

    VálaszVálasz

  76. Sylar 2012/01/24, 13:03

    most mit csinál Berdych, komolyan…. igen jó return-öket üt, majd utána meg valami teljesen homályt

    VálaszVálasz

  77. tamás567 2012/01/24, 13:10

    háááááát csak nem hazudtolja meg magát B.
    Nadal meg pörög elég szépen

    VálaszVálasz

  78. Geysap 2012/01/24, 13:32

    @Sylar: Fejben B. már nulla sztem. (nem az ilyen meccsekre képezték ki)

    VálaszVálasz

  79. tamás567 2012/01/24, 14:01

    B. szépen lassan elfogyott.
    Nadal verhető lett volna ma..de B-nek nem sikerült

    VálaszVálasz

  80. Sylar 2012/01/24, 14:10

    Legalább jó meccs volt, ilyen téren nincs ok panaszra…
    Most aztán indulhat a találgatás, meg minden egyéb, ami egy Nadal – Federer meccs előtt általában lenni szokott. Az biztos, hogy Federernek nagyon jól kell játszania, 3 szetten keresztül, ha nyerni akar. Nem azért, merthogy Nadal annyira kirobbanóan jól játszana (nem játszik egyaltalán rosszul egyébként), hanem mert Nadal ellen szokás szerint minden egyes pontot meg kell nyerni, semmit nem ad ingyen. A játékosok többségének már ez is túl sok. Federernek nagyot kel szerválnia, és a tenyereseket gátlástalanul megütni. Fonákot meg valahogy tartani…
    Federer ha jól emlékszem 2005 Miami óta nem verte meg Nadalt szabadtéren keménypályán, ami nem túl jó előjel. De talán, mivelhogy ez esti meccs lesz, villanyfénynél, és ha légmozgás sem lesz, akkor valamennyire hasonlítani fognak majd a körülmények fedettpályára.

    VálaszVálasz

  81. becefix 2012/01/24, 14:17

    Egyetértek Sylar!
    Ez fejben fog eldőlni. Ha nem ijed meg Nadaltól, akkor nyerhet. Rog remek formában van, laza és könnyed. Végre jók a returnjei, agresszivabban támadja a pöriket. Ami most gond volt, a viszonylag kis százalékban beütött 1.szerva. És persze az, hogy a fedettekhez képest a pálya is lassúbb, Rafa láthatóan majd minden labdát utólér. Nyugodtan és okosan játszva lehet esélye, ám , ha kibillen az egyensúlyából, vagy gyenge a szervája, akkor bukik.
    Go Roger!

    VálaszVálasz

  82. Sylar 2012/01/24, 14:31

    @becefix:
    Én nem hiszem, hogy megijedne tőle. Hanem itt Federernél az lesz a kérdés, hogy 3 szettben fent tud-e tartani egy olyan színvonalat, ami elég Nadal ellen. Azt tudjuk, hogy egy-egy szettet tud játszani Nadal ellen, amikor minden mindegy, elpáholja Nadalt. Na ilyenből kellene 3….
    Federer korábbi meccsei egyébként nem igazán indikátorok, mert senki sem játszik úgy, mint Nadal. Karlovics ellen fegyelem, és jó return-ök kellettek, Del Potro ellen taktikus tenisz kellett, agresszív ütésekkel vegyítve. Nadal ellen meg végig agresszív játék kell, a lehető legkevesebb hibával.
    Egyébként én amit észrevettem, hogy Federernek a mozgása igencsak jó. Az adogatása nem rossz, de közel sem olyan, mint tavaly a RG-on. Majd meglátjuk mire lesz elég…

    VálaszVálasz

  83. vica 2012/01/24, 14:34

    Berdych szépen tartotta magát, azonban Nadal a szokásos módon lassan felőrölte ellenfelét, aki egyre többet és többet hibázott. Izgalmas, de keserves meccs volt. Nadalnak minden elrontott pont rettentően fájt, bosszankodott, vicsorgott, szenvedett, mégis ő győzött. Nem is csoda: ilyen kihívóan erőszakos ellenféllel szemben csak meghalni, megsemmisülni lehet.

    VálaszVálasz

  84. dd 2012/01/24, 14:49

    az a baj, hogy nagyon tetszik a posztképen látható felsőruházati kombináció.

    Szerintem Federer azért nyerhet könnyebben most Nadal ellen, mert utóbbi hajlamos könnyebben megtörni, mint egykor. Tehát már két elvesztett játszma után is feladhatja kicsit lélekben. De úgyis Djóker nyeri az egészet…

    VálaszVálasz

  85. babydriver 2012/01/24, 14:51

    egészen érdekesen alakult ez a meccs, Berdych komoly előnybe kerülhetett volna, most jobban játszott, mint Wimbledonban, ha nem ilyen lassú ez a pálya, talán nyer is
    -
    azért szép lassan megtanulhatna futtából is ütni, legalább úgy mint Delpo, persze Djokovics szintjét jobb, ha nem célozza meg, ahhoz nem lesz elég hosszú a karrierje
    -
    az azért elgondolkodtató, hogy egy GS-negyeddöntőt meg lehet nyerni a Melbourne felirat mögül, és bármennyire kedvelem Rafát mint embert, nem tudok szorítani érte, nekem a tenisz sohasem ezt jelentette (hogy mit az most hosszú lenne leírni, és gondolom keveseket érdekel)
    -
    Federernek azért lesz esélye, mert egyrészt hátrányból is csak ritkán ennyire bárgyú, mint cseh kollégája, (bár ha igen, akkor éppen Rafa ellen :-) ), ráadásul ellene Rafának is agresszívabban kell játszania, Federer más szögeket üt, ha be tud lépni a pályára
    -
    az is nyilvánvaló, hogy az ő meccseiket előre elemezni az addig mutatott játékból csak maszatolás, a mérlegben mutatkozó Rafa-fölény ellenére azt mondom, hogy Federernek élnie kell azzal az eséllyel, hogy Rafa korántsem rendelkezik azzal a megtörhetetlen akarattal, ami jellemezte őt Djokovics 2.0 antréjáig

    VálaszVálasz

  86. babydriver 2012/01/24, 15:08

    @dd: ha látom, hogy leírtad, amit én is, nem fáradok… :-)

    VálaszVálasz

  87. Sylar 2012/01/24, 15:15

    Ha Nadalnak nem lenne már meg az a megtörhetetlen akarata, akkor ma mégis mi juttatta tovább szerintetek…. -__- szószerint fogcsikorgatva küzdött

    VálaszVálasz

  88. vica 2012/01/24, 15:22

    @Sylar: Így van!

    VálaszVálasz

  89. babydriver 2012/01/24, 15:24

    @Sylar: mi juttatta tovább? Berdych legalább annyira benne van, mint az akarata, három bréklabdánál kettőben belesétálni a csapdába…
    emellett Rafa óriási játékos, kiélezett labdamenetekben háromszor talál vonalat hihetetlen erővel, és tudjuk, hogy őt nem az ellenfél kettős hibái hozzák vissza, hanem az ilyen majdenm elvesztett, de sírból visszahozott pontok, amiket mondjuk Djokovics 80 százalékban nyer ellene

    VálaszVálasz

  90. Sylar 2012/01/24, 15:43

    @babydriver:
    Igen, és ezek a sírból visszahozott pontok mutatják az akaraterejét.

    VálaszVálasz

  91. dd 2012/01/24, 16:11

    @Sylar: igen, most Babydriver előzött engem, ha Berdych picit jobban bírja, akkor most készülhetne a Fed elleni vereségre. De nem azt mondom, hogy Nadal akaratereje gyengébb, mint egy kiélt hedonistáé, hanem hogy nem olyan brutálisan erős, mint volt. És Fed ellen ez már a győzelembe kerülhet.

    VálaszVálasz

  92. ummah 2012/01/24, 17:11

    Felhívnám a figyelmet a kettőshibánál történt vamosozásra…én ilyet életemben nem láttam a tenisz ezen szintjén

    VálaszVálasz

  93. Geribaldi 2012/01/24, 17:14

    @babydriver: Nem beszélve arról, hogy Fed mennyivel jobban röptézik, mint Berdych.

    VálaszVálasz

  94. Geysap 2012/01/24, 17:38

    Üdv Mindenkinek!
    A meccs után le kellett feküdnöm egy kicsit, és látom, hogy már elemeztek ;) Nem akarok esélyeket latolgatni, nem szokásom. Ennek ellenére azt leírom, hogy Londonban azért Rafa kapott egy “kellemetlen szettet”.
    Fed már nem tekint úgy rá, mint verhetetlenre.
    Én nagyon fontosnak tartom, hogy Fed gyorsítson – tegyen rá egy lapáttal az elején. Még TB sem rossz.
    @babydriver:
    Egyetértek. A “lehet nyerni a Melbourne felirat mögül” – részhez ne írj semmit – értem, jogos.

    VálaszVálasz

  95. Geysap 2012/01/24, 17:39

    Mikor lesz a Fed – Rafa elődöntő?
    Előre is kösz az infot (a munkám szervezése miatt ;) )

    VálaszVálasz

  96. vica 2012/01/24, 17:55

    @Geysap: csütörtökön de. 9.30-kor kezdenek.

    VálaszVálasz

  97. Geysap 2012/01/24, 17:58

    @vica:
    Kösz szépen.

    VálaszVálasz

  98. vica 2012/01/24, 18:00

    @Geysap: Szívesen, remélem jól tudom.

    VálaszVálasz

  99. babydriver 2012/01/24, 18:09

    @Sylar: a sírból visszahozott labdák legalább annyira a játékstílusából adódnak, mint az akaraterejéből :-) ezt kis híján Berdych is megtörte (legalább is úgy láttam), eleddig ilyen csak akkor történt, ha fizikailag nem stimmelt valami
    -
    @Geribaldi: egyértelmű, a röptéi is jobbak Federernek, de az ütőereje (fonákról biztosan) kisebb mint Berdychnek, ezt viszont a pontossággal tudja kompenzálni, nem csak egy szett erejéig
    -
    ennek ellenére Fed ellen Rafa az esélyesebb pályalassúsági és történelmi okokból

    VálaszVálasz

  100. Dodey 2012/01/24, 18:15

    100 :P

    VálaszVálasz

  101. teasüti 2012/01/24, 18:25

    Sziasztok! Kéééész vok a mai meccstől:) Végre lesz Nadal v Rozser meccs… ezt sem gondoltam volna 3 éve, hogy ilyen kiszalad az ujjaimon… no Mind1! Sztem Rozser a nyerő ..vagyis remélem…! Szeretem Nadalt, de ha Rozser úgy játszik majd mint a QF-ban, akkor Nadalt el fogja kapni…. sztem

    Üdv az Eurosport stábnak:)

    VálaszVálasz

  102. babydriver 2012/01/24, 18:41

    a történelmi okokról egy viszonylag friss példa: Federer a Gaross SF-ben (simán) verte Djokót, aki addig simán Rafát – salakon is – a döntőben elég volt egy hálóba ütött játszmalabda és előjöttek a démonok, pedig addig az egész tornán csak néhány szettben játszott jól Nadal, mégsem lehetett más az eredmény, persze az salak volt, de az a pálya is inkább Rafának kedvez
    az egyértelmű, hogy a nagy négyes mindegyike el tud venni egy játszmát a másiktól, bármilyen borításon, bármikor, mert annyira közel vannak egymáshoz, így még egy jó kezdéssel megalapozott játszmanyerés is kevés lenne Fedtől, végig nyomnia kellene Nadalt, ahogy Berdychnek nem sikerült

    VálaszVálasz

  103. DJ Ólin 2012/01/24, 18:58

    OFF: valaki említett egy oldalt, ahol online lehet más emberekkel teniszezni, tudjátok mondani melyik az?

    VálaszVálasz

  104. rózsabimbó 2012/01/24, 19:10

    őőő

    VálaszVálasz

  105. 8785 2012/01/24, 20:04

    @babydriver: Nem láttam a mai Nadal mérkőzést, tudja valaki hol tudom megnézni. Egyébként véleményem szerint most Roger csütörtökön elkapja.

    VálaszVálasz

  106. teasüti 2012/01/24, 20:22

    @8785: Ámen:)
    Az eurosporton 23:15-kor lesz egy 75 perces összefoglaló a meccsről! (összefoglalót írtak, de vsznűnek tartom, hogy ez a meccs lesz terítéken:)

    VálaszVálasz

  107. Geysap 2012/01/24, 20:25

    @babydriver:
    Hello!
    Sokféle “találgatás” elemzés, összehasonlítás lehet. Én, mint mindig Fednek szurkolok. Van egy olyan érzésem – és nem hiszem, hogy távol állna az igazságtól: Fed nem Rafát, hanem Nolét akarja.
    -
    @babydriver: én amondó vagyok, hogy démonűzésnek az O2 nem volt rossz…

    VálaszVálasz

  108. Dodey 2012/01/24, 20:59

    tippek szerdára:
    Kvitova 2-ben
    Sári 3-ban
    Murray 3-ban
    Djoker 4-ben
    Go Fed!

    VálaszVálasz

  109. babydriver 2012/01/24, 21:04

    @8785: nem zárom ki, de nem számítok rá
    -
    @Geysap: Fed nem Nolét akarja szerintem, egyszerűen az AO-címet, hogy kit kell vernie ehhez, az mellékszál, bár elnézve a fogadóirodák oddszait, még úgy is Djoker a legesélyesebb a végső győzelemre, hogy még elődöntőbe sem jutott…
    tudod, démonűzésnek az is kevés volt, hogy Rafa hirtelen jött mumusát is meg tudta verni Párizsban, és szerintem az O2-re Rafa nem úgy utazott le mint egy GS-re, úgy is játszott
    -
    apropos, holnap hajnalban azért megnézem Nisikori Kei-t, mit alakít Muzza ellen
    visszanézve a Tsonga ellen mutatott produkcióját, tisztán látszik rajta a veretes Bollettieri-technika, amit a japánok állhatatosságával vegyítve egészen komoly játékot tesz a pályára, ha 5 kilóval nehezebb és 5 centivel magasabb lenne, már nem mernék Murrayre fogadni, de így sem lesz ez egyszerű meccs

    VálaszVálasz

  110. 8785 2012/01/24, 21:15

    @babydriver: Érdekes, amit írtok. Nem lepődnék meg, ha véletnül a nevető harmadik lenne a győztes

    VálaszVálasz

  111. babydriver 2012/01/24, 22:12

    @8785: én sem sírnék…

    VálaszVálasz

  112. H2O 2012/01/24, 22:20

    Halihó, meg tudná valaki mondani, hogy mikor játszák a férfi elődöntőket, csütörtökön vagy pénteken? Köszi előre is.

    VálaszVálasz

  113. babydriver 2012/01/24, 22:39

    @H2O: csütörtökön és pénteken, ottani esti program

    VálaszVálasz

  114. perfect 2012/01/25, 8:03

    Szerintem is elkaphatja Roger Nadalt.
    Nadal cirkuszolásából a bíróval, a kamonozásból az ellen kettős hibáinál, a butuska nyilatkozatából a játékossztrájk kapcsán , arra tudok következtetni, hogy mentálisan gondjai vannak. Ez azért a játékán is látszik, elbizonytalanítható.

    Berdi feje meg a régi. Ha nem olyan, akkor kb 6:2, 6:4, 7:6-tal övé a meccs.

    VálaszVálasz

  115. Geysap 2012/01/25, 8:20

    @babydriver: Üdv Mindenkinek!
    Hello! Azt hiszem, hogy egy “célt írtunk’ csak másképp. Azért írtam, hogy Nolet szeretné megverni, mert neki megelőlegeztem a döntőt.

    VálaszVálasz

Kattintás a válasz elvetéséhez

Ha nem szeretnéd minden kommentnél bepötyögni az adataid, regisztrálj itt!

  • Törzsasztal

    • Belépés
    • Regisztráció
    • Elfelejtett jelszó?

  • Rovatok:

    • A moderálási elvek (1)
    • A nap képe (44)
    • Ausztrál Open (196)
    • Davis Kupa (22)
    • Egy soha meg nem írt könyv (5)
    • Eredmények (29)
    • Ezen a napon (19)
    • Gézengúzok (9)
    • Hírek (490)
    • Hot! (46)
    • Ki, hol, kivel? (12)
    • Meccselemzés (19)
    • Nagyonállat (43)
    • Napi idézet (88)
    • Régi blog (383)
    • Roland Garros (268)
    • Us Open (129)
    • Videók (207)
    • Wimbledon (111)
  • Erről szóltunk:

    acasuso (1) agassi (16) allaster (1) almagro (1) alona bondarenko (2) ancic (1) andrejev (2) arias (1) arn (4) azarenka (6) babos (2) baghdatis (5) bammer (1) becker (2) berdych (6) blake (3) bolelli (2) borg (3) borotra (1) bryan (3) cahill (2) chakvetadze (1) chang (1) cibulkova (1) cilic (3) clijsters (15) connors (3) coria (2) courier (1) czink (23) date (1) davenport (1) davydenko (16) dechy (1) de heart (1) delic (1) del potro (24) dementieva (11) dent (5) devenport (1) djokovic (67) dokic (3) dulko (1) dushevina (1) edberg (3) federer (177) feliciano lopez (1) ferrer (1) ferrero (4) fish (4) fucsovics (1) gasquet (8) gaudio (5) gil (2) ginepri (1) gonzalez (13) graf (6) grosjean (1) gulbis (4) haas (8) hanescu (2) hantuchova (1) haynes (1) helfant (2) henin (13) henman (2) hewitt (17) hingis (2) hrbaty (1) isner (12) ivanisevic (6) ivanovic (15) jankovic (8) karlovic (11) keys (2) kiefer (1) kirilenko (1) kohlschreiber (3) kubot (1) kuerten (3) kurnyikova (3) kuznetsova (6) leconte (1) lendl (3) lever (1) li (2) lisicki (2) lisnard (1) ljubicic (6) lopez (2) lu (1) mahut (5) majoli (1) malisse (3) mantilla (1) marosi (2) mathieu (3) mattek (1) mauresmo (6) mcenroe (10) melzer (1) monfils (8) montcourt (1) moya (2) muller (1) murray (51) muster (1) nadal (123) nalbandian (5) nastase (1) navratilova (2) Odesnik (1) ouanna (1) oudin (1) parizs (4) paros (4) pasek (1) pavel (1) peer (1) penetta (1) petrova (1) querrey (1) robredo (2) roche (1) roddick (39) rybarikova (1) safin (2) sampras (7) sanchez vicario (2) santoro (10) schiavone (3) schnyder (2) schwank (1) scott (1) seppi (1) serena (43) sharapova (13) simon (2) soderling (25) stenpanek (1) stepanek (1) stosur (2) suarez navarro (1) sugiyama (1) szafin (28) szafina (33) szavay (46) szeles (1) taróczy (1) tipsarevic (1) tomic (4) troicki (1) tsonga (12) tursunov (1) venus (13) verdasco (22) vinciguerra (1) vliegen (1) volandri (1) washington (1) wawrinka (2) wickmayer (5) wilander (7) wozniacki (4) youzhny (1) zvonareva (4)
  • Képek:

  • © Salakblog 2009-2012 | minden jog fenntartva | impresszum