Salakblog – Minden, ami tenisz

Minden, amit esetleg nem tudtunk elmondani, vagy nem mondhattunk el, vagy már nagyon sokszor elmondtunk a teniszről…

Kilencedik napicset

2010/09/7 Kategória: Us Open
Szerző: szpetra

Adjuk a párosokat is!

154 Comments »

154 komment:

  1. giorgio_boy 2010/09/7, 19:03

    Na ki az 1.? :D

    VálaszVálasz

  2. ratkymarci 2010/09/7, 19:12

    2.nak is szép lenni hacsak meg nem előznek…

    VálaszVálasz

  3. ratkymarci 2010/09/7, 19:23

    Rendszeres olvasó vagyok, de hát antikommunikatív alkat vagyok, és nagyon ritkán írok, de egy cikket sem hagynák ki, olvasás céljából…
    Most is csak 2 kérdésem lenne. Remélem valaki tudna segíteni…
    Tsongával mi van mostanában? nem láttam játszani :S
    Illetve erről, a védett ranglistás helyről, Del Potrónak, ez hogy működik? Szóval pl. 5. kiemelt lesz az AO-n ha addigra visszatér? Vagy hogy? Nem tudja valaki? (Lehet hogy csak én vagyok tudatlan, ez esetben elnézést…)
    köszi a válaszokat előre is

    VálaszVálasz

  4. Geysap 2010/09/7, 19:32

    @giorgio_boy: No, ki a 4. ;)
    (lassabb a reakcioidom, mert egesz ejjel fennvoltam ;) )

    VálaszVálasz

  5. csiara 2010/09/7, 19:37

    Tsongának asszem a bal térede sérült..:( én is nagyon hiányolom.
    se tsonga se delpo a USO-n, elég szomorú:(

    VálaszVálasz

  6. Én 2010/09/7, 20:14

    @ratkymarci: A védett ranglista csak arra elegendő, hogy az adott játékos a sérülés és kihagyás után a tornák főtábláira direct entryként felférjen, és ne kelljen selejtezőt játszania. Kiemelt nem is lehet akkor sem ha 5. lenne. Ha jól tudom talán 8 tornán lehet ezt felhasználni. Asszem Stosur nyilatkozta hogy a védett rangsort 8 tornán használhatja, amikor 2008ban 100on túlról jött vissza

    VálaszVálasz

  7. Alucard 2010/09/7, 20:48

    Közben Marci sikeresen vette a 2. fordulót is:

    Fucsovics – Halebian | 3:6, 6:1, 6:3

    Grat!

    VálaszVálasz

  8. juci 2010/09/7, 21:43

    Waw :)

    VálaszVálasz

  9. Geysap 2010/09/7, 22:27

    @juci: Eppen most nezem a tablat, es a Waw – Query meccset … Ha Waw nyer, megveri Mishat is sztem … Waw – Nadal(Ferer) elodonto???? Talan Waw es Ferrer a ket “fekete lo” ?????

    VálaszVálasz

  10. Geysap 2010/09/7, 22:28

    http://www.usopen.org/en_US/scores/draws/ms/msdraw.pdf

    VálaszVálasz

  11. laciii79 2010/09/7, 22:29

    Gyerünk Stan!

    VálaszVálasz

  12. laciii79 2010/09/7, 22:32

    @Geysap: Én Nadal – Stan elődöntőt várok a fölső ágon, alul meg, kell-e mondjam Fed – Monfils-t. Aztán majd meglátjuk…

    VálaszVálasz

  13. Én 2010/09/7, 22:36

    Tök jó hogy van páros is végre! Néha jó egy kis változatosság, a sok egyéni meccs után:)

    VálaszVálasz

  14. Én 2010/09/7, 22:38

    Lehetne valami tippelés innen a legjobb 8tól a férfi női táblára meccsenként, mint a Bracket Challenge-n a Usopen honlapján

    VálaszVálasz

  15. laciii79 2010/09/7, 22:51

    Persze ahhoz túl kéne jutni Sam-en…

    VálaszVálasz

  16. Geysap 2010/09/7, 22:52

    @laciii79: Perverz dolog, de ha Waw rajon, hogy nyerhet (azert csak megverte turelmesen Marit) sztem is “szarnyakat” kapna … ott van meg Ferrer, aki eddig szinten szetveszteseg nelkul jott be … ezert irtam a Nadal(Ferrer) lehetoseget.
    Egy svajci donto lenne a legperverzebb, amit el tudok kepzelni ;)

    VálaszVálasz

  17. Geysap 2010/09/7, 22:54

    @laciii79: Es Sodert termeszetesen.

    VálaszVálasz

  18. FedererRafa 2010/09/7, 23:29

    @laciii79: Hát igen, persze hogy azt várod, hisz így Federer könnyedén jut(na) döntőbe ;)

    VálaszVálasz

  19. Federer(jobb,mint)Rafa 2010/09/8, 0:38

    @Geysap: A svájci házidöntő bennem is felmerült, és nem is tartom perverznek. ;)
    Viszont úgy érzem, fizikai képtelenség.
    Misit még legyűrheti , ha a mainál jobban játszik, de sztem ez a legtöbb, amit kihozhat magából, egy esetleges e.döntőben már besokallna, bárki is jön a másik ágról.

    VálaszVálasz

  20. Federer(jobb,mint)Rafa 2010/09/8, 1:44

    Petra észnél van: “…Ront: Fer…dasco”. :D

    VálaszVálasz

  21. FedererRafa 2010/09/8, 4:39

    gratulálok annak a balféknek, aki Nadaléket ilyen késői időpontra tette.

    VálaszVálasz

  22. FedererRafa 2010/09/8, 4:56

    Gyerünk Rafael!
    2-3 órával később kezdik, sebaj…

    VálaszVálasz

  23. laciii79 2010/09/8, 8:35

    @FedererRafa: Igazából azért, mert Djoker játékával, illetve inkább a hozzáállásával nem szimpatizálok. De ezt már fejtegettem itt, most nem részletezem.
    @Geysap: Figyelj csak, Mouratoglou azt írja, hogy

    “As far as Federer goes, I have to say that I’ve been worried lately. His wins over Paul-Henri Mathieu and Jurgen Melzer left me with a bitter taste and I’ve noticed some signs of pain in his back again.
    I say this because I’ve felt he has been lacking in some initiative and being very static with his footwork – he’s not pushing down enough on his legs and seems to be lacking some frequency there. And this is totally different behaviour compared with what he had been showing in Toronto and Cincinnati.”

    Te láttál, véltél felfedezni arra utaló jeleket, hogy Fed hátproblémája kiújulna? Aggódom, most kicsit, a jó öreg Patrick nem szokott hülyeségeket beszélni.

    VálaszVálasz

  24. merc 2010/09/8, 9:15

    Rafael Nadal sétál a győzelem felé , ma is ellenálhatatlanul :)

    VálaszVálasz

  25. kell 2010/09/8, 10:02

    @laciii79: Sóder lenyomja a jó öreg Rogert

    VálaszVálasz

  26. Geysap 2010/09/8, 10:18

    @laciii79:
    Szep napot!
    Nem lattam ilyen jellegu problemat, sot jelet sem … Nem hiszem, hogy foloslegesen kell rohangalni a palyan – es a labfajdalma jelekent ezt irja, a hata … a szervaknal jatszna szerepet, de nem vettem eszre.
    Toronto es Cinci mas, mint egy Gs.

    Mikor volt Rafaek meccse?

    VálaszVálasz

  27. merc 2010/09/8, 10:36

    @Geysap: hajnal 5 től élőben , biztosan ismétlik :)

    VálaszVálasz

  28. Geysap 2010/09/8, 11:22

    @merc: Hogy a fenebe huztak igy el ??????

    VálaszVálasz

  29. juci 2010/09/8, 12:06

    Halihó!
    Lehet, hogy én voltam nagyon kómás, de hol adták élőben Verdáék meccsét??? Mert az euro 2-n ismétlések mentek, euron a csajok, aztán Nadal…

    VálaszVálasz

  30. juci 2010/09/8, 12:13

    @Geysap: A svájci döntő tényleg nagyon perverz gondolat… :) Az tény, hogy Waw-val nem lesz könnyű dolga Rafának az elődöntőben, pláne, ha Verdával nyomnak egy maratoni meccset… Fed döntőbe jutására mernék fogadni, a jelenlegi meggyőző formája, és a mentális fölénye miatt. Szóval konzervatív vagyok, és a klasszikus döntőre szavazok… :)

    VálaszVálasz

  31. Geysap 2010/09/8, 12:40

    @juci:
    Hello!
    @laciii79: talalt egy cikket. Te tudsz valamit ilyesmirol? En nem hallottam, es nem is lattam a meccsen ilyen jellegu, erre utalo mozgast Fednel.
    Olvasd el, nehany hozzaszolassal fentebb van az idezet.

    @Geysap: Ismet kerdem: miert huzodott el ennyire a kezdes idopontja? Elore is kosz a valaszt.

    VálaszVálasz

  32. NeoN 2010/09/8, 12:53

    @Geysap: Előtte Waw és Querrey játszott 4 és fél óráig és a női meccsek sem voltak rövidek, szal elhúzódott a dolog. Én fél 2 kor feküdtem akkor még Venusék játszották a nappali programot.^^

    VálaszVálasz

  33. FedererRafa 2010/09/8, 12:58

    Fent voltam végig. Rafa jól játszott, az adogatását még mindig nem vesztette el, ez már a 4. meccs volt.
    Szuper formában van, szerintem gond nélkül kerül a döntőbe.
    Kíváncsi vagyok, ott megállítja-e Federer.

    VálaszVálasz

  34. Geysap 2010/09/8, 13:27

    @NeoN: Kosz szepen. Nem vagyok a “leg fittebb” es ezert ugy nez ki, lusta voltam megnezni a jatekidoket ;)

    @FedererRafa: Nem lattam, eppen ezert termeszeten fenntartas nelkul elfogadom a velemenyed. Andris, irnal egy kisse hosszabb “beszamolot” objektiven a meccsrol (nem kell olyan hosszu, mint amit en irtam Fed es Melzer meccserol -voltak fordulato? mekkora ellenallas volt? stb…) Kosz elore is.

    VálaszVálasz

  35. laciii79 2010/09/8, 14:03

    Itt a teljes Mouratoglou cikk az eurosport honlapjáról.
    Remélem téved a jeleket illetően…
    http://uk.eurosport.yahoo.com/tennis/patrick-mouratoglou/article/365/

    VálaszVálasz

  36. Geysap 2010/09/8, 17:25

    @laciii79:
    Ez az egesz cikk egy bohocsag sztem …
    Az idezetbol egy mondat kimaradt az elobb, es az a legfontosabb sztem. Hogy mit latott, – ki nem szarik arra ;)

    “Federer and Nadal are still there in a very convincing way and both of them are yet to drop a single set.

    The Spaniard is playing really aggressive tennis and going for his flat shots, although that could be an issue against a good counterpuncher.

    As far as Federer goes, I have to say that I’ve been worried lately. His wins over Paul-Henri Mathieu and Jurgen Melzer left me with a bitter taste and I’ve noticed some signs of pain in his back again.

    I say this because I’ve felt he has been lacking in some initiative and being very static with his footwork – he’s not pushing down enough on his legs and seems to be lacking some frequency there. And this is totally different behaviour compared with what he had been showing in Toronto and Cincinnati.”

    VálaszVálasz

  37. juci 2010/09/8, 18:39

    Csak most nézem, hogy ismétlik Verdák meccsét. Hú, mit volt itt az 5. szettben… Ferrernek brékelőnye is volt… nagy meccs…

    VálaszVálasz

  38. juci 2010/09/8, 18:51

    Ferrer innen bukta el?? Neeem igaz!!

    VálaszVálasz

  39. FedererRafa 2010/09/8, 18:56

    @Geysap: Igen persze.
    Az első játszma 10 perc alatt 3:0 volt Nadalnak, majd könnyű szett lett. A második játszma már nehéz volt, Lopez jól röptézett, de nem tudta kihasználni a bréklabdalehetőségeit, míg Nadal kihasználta az övét, így sima 2:0 lett.
    A döntő játszmában is így alakultak a dolgok, semmi extra, Nadal jó volt, elvette egyszer Lopez szerváját.
    Könnyű meccs volt.

    VálaszVálasz

  40. juci 2010/09/8, 18:56

    jáááj, mekkorát küzdött Verdasco… ez az utolsó labdamenet, huh…

    VálaszVálasz

  41. juci 2010/09/8, 18:57

    Szia Andrisom, most indulok Bp.-re… lehet megnézem Fedet, bár holnap suli… :(

    VálaszVálasz

  42. FedererRafa 2010/09/8, 20:25

    @juci: okok, majd besz. :)

    VálaszVálasz

  43. Csavargo 2010/09/8, 21:07

    hali! Neztetek az idei teniss classicot? Jol lemorzsolodott az eredeti 4 napbol mar csak szuk 1 maradt…
    De jon Soder meg Berdych legalabb is ez az a verzio.
    Tervez jonni vki? Es tudom h semmi kozom hozza de Geod, Keti, Masa benez meg? csak ugy eszembe jutottak es hianyoznak.
    Szerintem tegap Rafa sokat rontogatott, de Feli nem fejtett ki nagy ellenallast…

    VálaszVálasz

  44. giorgio_boy 2010/09/8, 21:12

    @Csavargo: szia :) én egy barátommal megyek. kint voltunk az előző 2őn is és hát igen, valóban lemorzsolódott… mert az első még beleszámított a veterán ranglistába, a 2. már nem, csak bemutatójellegű volt, és hát ez is önmagáért beszél :D de ettől még nagy sztárokat láthatunk viszonylag megfizethető áron.

    VálaszVálasz

  45. evil9 2010/09/8, 21:20

    @Csavargo: ” Es tudom h semmi kozom hozza de Geod, Keti, Masa benez meg?” hmmmm,igen szokatlanul kevés a komment manapság.Lehet,hogy rájöttek,hogy a 4-5órás chat partikon kívűl van jobb dolog is a világon (ennek örülök).Viszont annak nem,hogy Hozzászólások lassan nem tartalmaznak nagy volumenű elemzéseket(Ami általában hibás volt,de legalább vicces ),hanem csak ilyen elszórt kérdéseket válaszokat.Mondjuk egész nyáron nem olvastam,de később láttam,hogy sok minden nem volt.Szóval csatlakozom a kérdés feltevéséhez(arcsikére mindez nem vonatkozik).

    VálaszVálasz

  46. Csavargo 2010/09/8, 21:21

    @giorgio_boy: hali! Ja en is kint voltam mindig. De en ilyen sztarokat csak itt lattam eloben, szl nekem nagy elmeny.
    Irto jo volt ket eve latni Gorant, mert en mar aktiv koraban is nagyon szerettem es szurkoltam neki.
    Most meg aktiv top tenes haknit lathatunk, en mar elegge raizgultam :)

    VálaszVálasz

  47. Csavargo 2010/09/8, 21:23

    @evil9: jojo mondom kozom igazabol nincs hozza szal nem szemrehanyas vagy szamonkeres, csak ugy gondoltam kozlom, hogy
    Jelenletukkel emeltek a blog fenyet…

    VálaszVálasz

  48. evil9 2010/09/8, 21:31

    @Csavargo: Ezt nem oltásnak szántam vagy ilyesmi,mivel csatlakoztam a kérdés feltevéséhez.Am nem gondoltam volna,hogy ilyet leírok ,de tényleg értelmesebb beszélgetések voltak itt míg itt voltak.
    lassan már OFF :ÉS persze hajrá sóder!Ha nem lenne hangoverrel kevert alvásmiss akkor biztos nézném :D

    VálaszVálasz

  49. laciii79 2010/09/8, 21:50

    @Geysap: Legyen igazad, és ne legyen semmi gond!
    Már melegítenek Djokerék. Go Monfils! :-)

    VálaszVálasz

  50. Geysap 2010/09/8, 22:49

    @evil9: Sztem., ha az ertelmetlen hulysegek megszunnek, visszajonnek. Termeszetesen hianyoznak, de miutan az utobbi idoben “bizonyos nickek eltuntek – anyazos hozzaszolasaikkal egyutt – ” varhato felbukkanasuk.

    Off: ilyet ne irj ;) ! :D

    VálaszVálasz

  51. Geysap 2010/09/8, 22:51

    @laciii79:
    Monfils nem tudom mit csinal, de, hogy nem ez a jo taktika a gyozelemhez, az biztos. Az elozo meccsen “nem bizta a labdait a szelre” most olyan magasan jatszik, hogy a labdait a szel Queens-bol is kiviszi, nem csak a palyarol… nem ertem a sracot.

    VálaszVálasz

  52. Geysap 2010/09/8, 22:52

    @laciii79: Lattad a Mezer elleni “brutal” 2. szettet? Egy serult ugy nem mozog.

    VálaszVálasz

  53. laciii79 2010/09/8, 23:02

    @Geysap: Sajnos semmit nem láttam a Melzer meccsből. Néztem Mats-éket, ők sem beszéltek semmi ilyemiről, még a gyanúja sem merült fel bennük sérülésnek, úgyhogy remélem, hogy tényleg nincs semmi.

    Monfils-nek hoznia kellett volna az első szettet. Így, hogy Djoker hátrányból jött fel, már nem fog kikapni…szerintem. Ennél nem fog rosszabbul játszani a szerb, és ha így nem tudott játszmát nyerni a francia, akkor már nem is fog.
    Ráadásul most már az árnyék is megérkezett a pályára…

    VálaszVálasz

  54. Geysap 2010/09/8, 23:40

    @laciii79: Meg ez a rohadt nagy szel. Meg mindig nm ertem, hogy Minfils miert nem azt a jatekot jatsza, amit szokott. kivalo tamado utesei vannak, mos e helyett magas labdakat ad a szelnek.

    VálaszVálasz

  55. Geysap 2010/09/8, 23:42

    Babos Timiek nyertek parosban.

    VálaszVálasz

  56. Geysap 2010/09/9, 1:58

    El meg valaki ezen a nem tul kesoi oran?

    VálaszVálasz

  57. Geysap 2010/09/9, 2:41

    Ha valaki megnezi holnap a lanyok meccset, tobb dologra erdemes figyelni. Az elso, es legfontosabb, hogy harman jatszanak a palyan, Wozniacki Cibulkova es a szel, amit egszeruen csak ugy lehet leirni, hogy a kva nagy szel. Az elso szettben talan minden palyara kerulheto holmit odafujt, ami miatt a szekbiro allitgatta meg a jatekokat. Tole szokatlan modon Caro valamikor gyorsan befonta a hajat, mert a szel a szemebe fujta – de az se semmi, hogy neheny szervahoz feldobott labdat a szel siman a jatekos moge fujt. Szval ez az egesz inkabb a szelrol szol sajnos. Kozonseg alig van (hol vannak azok a mult heti szelcsendes meleg napok???) Nem is tudom, hogy negyeddontoket financialisan ilyen idoben erdemes-e megrendezni, merthogy nezo alig van – ha elore megvette a jegyet jo penzert, es kijott akkor is rabszott, ha nem akkor is.

    VálaszVálasz

  58. Geysap 2010/09/9, 3:11

    Az osszes letezo szarnyasbetet elrepult, Wozniacki nyert ket szettben, a masodik kmeny volt. Kozben az emberek megiscsak gyulekeztek a penzukert. Remelem, naluk is vannak kisebb fele papirsarkanyok, hogy a fiuknal is tudjon ropkodni valami. A szel tovabbra is kva nagy. A nezok tovabbra is gyulekeznek.

    VálaszVálasz

  59. mapk 2010/09/9, 4:20

    Jó éjszakát!

    A kezdeti nehézségek után szerintem könnyen hozta az első szettet Federer.Jókor mien szép röviditéssel brékelt.
    Mondjuk Meltzer ellen jobban kezdet ,de hát van most ez a szél ill. gondolhatja :ez a kaszáló bohoc ellen ennyi is elég

    VálaszVálasz

  60. mapk 2010/09/9, 4:48

    2.szett-ben 2:2-nél egy újabb gyönyörű labdával breakelt Federer majd tartotta a végéig 6:4.
    Összességében sok a hiba(mindkét oldalról),de egy percig se kétséges ki nyeri a meccset.

    VálaszVálasz

  61. Geysap 2010/09/9, 5:36

    Nagyon ugy nez ki, hogy magamnak irok blogot ;) Szval a fiuk elkezdtek, a stadion azert csak megtelt. Soder kezdte az adogatast az elso szettben. Voltak break labdai, de Fed mentette azokat, majd Fed break labdahoz jutott, es 4/3, es az elso szett 6/4. A masodikat is Soder kezdte.Fed breaklabdat szerzett az elejen, megnyerte, de a kovetkezoben a sved visszavette. 2/2-nel a labdamenetben Soder 40-0 -ig jutott, es innen Fed visszajott es breakelt. Fednek 3/2, majd 4/3.-5/4-6/4. Ez volt a masodik szett. Itt a “donto break” volt a szenzacios. 0-40 rol csinalta meg Fed. Nincs vege, de eddig jo a meccs. A harmadik szett szoros, tortent mindenfele ;) (en is faradok) Soder elment 5/4-re, de Fed visszabreakelte, es most eppen Fednek 6/5 es adogat. Az adogatasa elegge szoros volt…40-0 -ra hozta. Igy a harmadik szett 7/5 Federernek.
    Osszefoglalva: jo jatek volt, fordulatos. Fednek elo kellett venni a “fegyvertarabol” nehany extrat, de tul sokat nem. A szel miatt inkabb “elegansan, de kva eroszakosan” jatszott, nagyon jol szervalt. Az elso szervak modott jottek a pontok, mig a masodiknal kevesbe. Szval meg egy meccsnek is vege 6/4 – 6/4 – 7/5 es ebben nem a szamok a szepek, hanem az, hogy eddig csak HAROM szettes meccseket jatszott … Remelem objektiv voltam … abban nem, hogy orulok az eredmenynek … Es aki az egeszet nem hiszi nezze meg az ismetlest ;)

    Jo reggelt !

    VálaszVálasz

  62. mapk 2010/09/9, 5:48

    3.szett izgalmasabb volt egy kicsivel:Soderling 2:2-nél megutötte első ászát majd
    4:3-nál “elvette”(Federer ütötte ki,de ugy örült mintha élete pontját szerezné-volt
    mellveregetés)adogatását.Adogathatott a szettért,de nem sikerült Fed visszabreakelt,majd
    hozta 5:5 itt Soderling egy kissebb agyvérzést kapott,majd 6:5-nél Fed kivégezte.

    VálaszVálasz

  63. mapk 2010/09/9, 5:59

    @Geysap: Jó reggelt!

    VálaszVálasz

  64. tamás567 2010/09/9, 6:53

    fújt a szél……….ez is egy körülmény amit el kell viselni és tudni kell kezelni.mindenkit zavart de így is játszani kell.
    Nole nagyon jól kezelte a helyzetet,és tudom sokak nem tetszik de újra nagyon kezd játszani,jó formában van.
    Federer meccsét nem láttam.

    VálaszVálasz

  65. laciii79 2010/09/9, 8:08

    Üdv és jó reggelt midenkinek!
    Szerencsére most van módom nézni a Fed-Soder ismétlését (máskor ilyenkor már dolgozom), a lényeg, hogy bár próbálok objektív maradni, és ügyelni rá, hogy ne vigyen el a hév, de szerintem Fed zseniálisan játszik/játszott ma. Nem mondom, hogy élete formájában van, de nagyon jó és @Geysap: én a mozgásán sérülésnek nyomát sem látom. Remélem így is marad. És lehet, hogy utálja a szelet, mégis nagyon jól tudja használni a játékához.
    A nagyon jó játék oka, hogy elképesztően jól szervál, sokkal jobban, mint 3-4 hónapja mondjuk, és ma kivételesen jól fogadott is. Soder a harmadik szett elején ütötte első ászát.
    Ha így tud adogatni és fogadni, akkor nem lesz gond Djoker ellen, aki szintén jól játszott (pl. 80% körül ütötte be első szerváját – ez azért nem akármi ilyen szélben). Az is igaz, hogy Fed más ellenfél lesz neki, mint Monfils. A farncia nagyon passzív volt. No, meglátjuk!
    Jó szórakozást a mai meccsekhez majd. Csak csendben jegyzem meg, hogy egy másik svájci (na jó, kassai) zseni viszont ma éjszaka játszik majd: Martina Hingis! :-)
    Persze jönnek Stanék és Nadalék is.

    VálaszVálasz

  66. laciii79 2010/09/9, 8:14

    Ja, Hingisről még annyit, hogy szerintem ő jászotta a legszebb és legintelligensebb teniszt a női mezőnyben. Ez persze szubjektív, de imádtam nézni, ahogy teniszezik! :-)

    VálaszVálasz

  67. gabeka 2010/09/9, 8:22

    @laciii79: Én is imádtam :)

    VálaszVálasz

  68. 8785 2010/09/9, 8:48

    @laciii79: Nadal játszik ma?

    VálaszVálasz

  69. merc 2010/09/9, 10:03

    @8785: hajnal 2 -kor Rafa

    VálaszVálasz

  70. merc 2010/09/9, 10:07

    Tavaly a del Potro elleni elvesztett döntő után olvastam , ha valaki 4 óráig játékban tartja Federert akkor már nem bírja és veszíteni fog .

    VálaszVálasz

  71. Federer(jobb,mint)Rafa 2010/09/9, 11:33

    @merc: Erre kiváló példa a tavalyi Wimby-döntő.

    VálaszVálasz

  72. FedererRafa 2010/09/9, 11:53

    Melyik idióta találta ki, hogy az első kiemelt később játsszon, mint a második?! :o

    VálaszVálasz

  73. merc 2010/09/9, 12:08

    @FedererRafa: Ilyen az élet , de hidd el nem annak válik előnyére hosszútávon akit kímélnek :)

    VálaszVálasz

  74. FedererRafa 2010/09/9, 12:09

    @merc: Ha jól emlékszem, tavaly az Ausztrál bajnokságon is Rafitó 1 nappal később játszott..
    Hm, hm.

    VálaszVálasz

  75. Geysap 2010/09/9, 12:20

    @mapk: Igen. Ezt en is irtam;) Csak mar elegge faradt voltam, mert kozben nem tudtam pihenni, nalam lehetetlen, hogy valamikor hajnalban ebredjek ;)

    @Federer(jobb,mint)Rafa: Szerintem is.. az meddig is tartott Rodick-al? Fel ora, vagy talan egy ? :D

    VálaszVálasz

  76. Geysap 2010/09/9, 12:23

    @FedererRafa: Kel a bevetel a szervezoknek. Tegnap is a delutani lany meccsen alig voltak, de a ffi meccsre elmentek, mert egy “nagy nev” jatszott. Ezert kerult Fed is estere, es Rafa is. Kozonseg kell. Sajnos az idopontokat csak es kizarolagosan – igy a torna vege fele szigoruan anyagi okok indokoljak.

    VálaszVálasz

  77. Geysap 2010/09/9, 12:27

    @mapk: Nem tudtam, hogy Te is fent vagy ;) Kerdetem is, hogy el-e valaki, de valasz nem volt. Szerencsere, mert valki meg tudott erositeni, hogy nem irtam a jatekrol szubjektiv modon. A harmadik szett igen mozgalmas volt, elony itt, elony ott, szett gemtol forditas szval nagyon porogtek az esemenyek …

    VálaszVálasz

  78. merc 2010/09/9, 12:43

    @FedererRafa: 2009 AO péntek éjjeltől – vasárnapig kilenc és fél órát játszott , Fed meg egy étteremben vacsizott még is Nadal nyerte.

    VálaszVálasz

  79. Federer(jobb,mint)Rafa 2010/09/9, 14:20

    Rodot akarták kímélni,ezért kezdett az alsó ág. Mellényúltak ezzel az ami szervezők, de nem tudhatták, h Andy ilyen hamar elvérzik.

    VálaszVálasz

  80. FedererRafa 2010/09/9, 14:31

    Nem várhatták el, hogy megnyeri. Ennek jelentősége pedig a legjobb 4-től van.

    VálaszVálasz

  81. FedererRafa 2010/09/9, 14:38

    @merc: én jó , színvonalas nadal-federer döntőt várok.
    Elképesztő lesz..

    VálaszVálasz

  82. Federer(jobb,mint)Rafa 2010/09/9, 14:57

    @FedererRafa: Egy dolog, h mit várhatnak el, az meg a másik, h megteszik a tőlük telhetőt.
    E.döntőre simán volt esélye papíron Rodnak, és ha nem esik ki ilyen korán, Gyogyó még több nappali meccset kapott volna alighanem.

    VálaszVálasz

  83. Geysap 2010/09/9, 16:27

    @Federer(jobb,mint)Rafa:
    Hello!
    Igen, ROdnak sztem is volt eselye a negyed – vagy elodontore, de out, Mari szinten out, tehat Nole jott az esti meccsekkel.
    Most a negyeddontoben pedig sztem az a fontos, hogy tudjanak egy nezocsalogato delelotti programot eladni, es hasonlokepp eladni az esti programot.
    Ez tegnap nagyon latszott. A lanyoknal az elejen kevesen voltak. Leirtam fentebb, hogy sztem a szel miatt sokan nem jonnek ki, de ugy nez ki, hogy a “nagy meccsre” a kivancsisag erosebb volt, mint a szel (ill. a megvett jegy kihasznalasa) es szinte megtelt a stadion.

    En is fennmaradtam ;) Csak annyi, hogy nekik, es nekem is megerte. (ha Akos kozvetittette volna tele lett volna a “varazslatos, ez csoda, ilyen nincs, alomtenisz stb.” jelzokkel nehany-nem is keves labdamenet utan)

    VálaszVálasz

  84. Federer(jobb,mint)Rafa 2010/09/9, 17:39

    @Geysap: Halihó!
    Igen, ahhoz képest, h Caro-ék meccse időnként kabaréba fulladt, bár ott is voltak nagy menetek időnként, Fedék meccse nem a szélről szólt, Sóder szervájától eltekintve talán, de neki is adott volt a lehetőség, h a megszokottnál alacsonyabbra dobja fel a labdát az adogatásoknál.
    Olvastam olyanokat, h Sóder fos volt, méltatlan egy negyeddöntőhöz, de ez baromság.
    Sztem jobban játszott, mint a Garros-döntőben, labdamenetekben min. egyenrangú partner volt, de Fed a szelet is beszámítva káprázatosan adogatott, így tudott fél gőzzel is nyerni.
    Ha ilyen szinten adogat a tavalyi elvesztett GS-döntőkben, akkor már puttonyban lenne a klasszikus GS, de ne legyünk telhetetlenek. ;)

    VálaszVálasz

  85. mapk 2010/09/9, 17:40

    @Geysap: Szervusz!
    Most értem haza a melobol.Tegnap a korrábbiakbol tanulva ameccs elött aludtam 1-2órát,
    azért nem reagáltam a kérdésedre.

    VálaszVálasz

  86. juci 2010/09/9, 18:49

    Halo!
    Alsó ág a terveim szerint alakult.
    Verda most jó, nagyot küzdött Ferrer ellen, de bíztató, hogy Toni ott van Rafával, a szerváját is feljavították, ma is tudni fogják, hogyan kell játszani. (Remélem!!!:)) Utána sztem Wawrinkával játszik. A döntőben természetesen Feddel.
    Andris … akkor játszol hétvégén??? Távdrukkolok Neked! :)
    Vamos Rafa!!!!! :)

    VálaszVálasz

  87. Geysap 2010/09/9, 20:13

    Udv, Van itt valaki?

    Tudja vki, hogy a Wawrinka meccs mikor kezdodik??? Elore is kosz a valaszt.

    @mapk: Szia !
    Na latod, en ezt nem tudom megcsinalni ;) Arra keptelen vvagyok, hogy igy aludjal valami elott. Inkabb fennmaradok …

    VálaszVálasz

  88. tidel 2010/09/9, 20:17

    @Geysap: Szia, én itt :) most még egy nagyon fontos vegyes páros meccs van, első szett közepe, szóval majd ha annak vége, utána.

    VálaszVálasz

  89. Federer(jobb,mint)Rafa 2010/09/9, 20:33

    Fucsovics Marci végre nem szetthátránnyal indít, mert nyerte az első szettet. :D

    VálaszVálasz

  90. Geysap 2010/09/9, 20:34

    @tidel: Kosz szepen!
    Miutan ilyen meg, ha jol tudom nem volt, hogy ket svajci van a negyeddontoben, kivancsi vagyok, hogy Waw mit tud kihozni magabol … hiszen vesztenivaloja nincs.

    VálaszVálasz

  91. tidel 2010/09/9, 20:35

    @Federer(jobb,mint)Rafa: igen, látom. és “csak” két kettőst ütött eddig.

    VálaszVálasz

  92. tidel 2010/09/9, 20:35

    @tidel: na, és mire ezt leírtam, már három.

    VálaszVálasz

  93. tidel 2010/09/9, 20:45

    Petra! A Hingis-Kournikova vs Cash-Wilander “meccset” mutatjátok majd? :)

    VálaszVálasz

  94. szpetra 2010/09/9, 20:47

    @tidel: Aha, mutatjuk :)

    VálaszVálasz

  95. tidel 2010/09/9, 20:48

    @szpetra: De jóóóó :D

    VálaszVálasz

  96. Geysap 2010/09/9, 20:54

    @Federer(jobb,mint)Rafa: Hello!
    Akkor azt hiszem, hogy a hajnali “sajat blogomat” nem elfogultan irtam ;)
    Az, hogy Soder rosszul jatszott, hulyeseg. Fed nagyon jo volt (70% ;) ). Azt hiszem kevesen lettek volna olyanok, hogy ez ellen a Soder ellen egy elvesztett labdamenetet azonnal visszahozzanak, ill. 0-40 rol breakot csinaljanak. Ismerve Fed jatekat, nekem is leesett ejjel az allam…
    Anacone tenyleg jo hatassal van ra. A hallatlanul elegans tenisze megmaradt, de sokkal eroszakosabb lett… es mindez csak a labdak jatek kozbeni sebessegebol latszik, mert nem erolkodve, hanem csuklobol huzza be. A szelben a rovid ejtesei is kivaloak voltak. Es hatalmas tanacs volt most Soder ellen a gyors, ha lehet egy percen beluli szerva gem, letamadott Soder gem utan. Ez mindenkit kiidegelne. A szerva ropte, ami szinten javult ebben a szelben nem lett volna celravezeto.

    Szval Fed nem egy szar Sodert gyozot le, errol vitat nem is nytok, es Te sem.
    Ez az eredmenyen kivaloan latszik…

    VálaszVálasz

  97. Geysap 2010/09/9, 20:55

    @szpetra: Mikor?

    VálaszVálasz

  98. Federer(jobb,mint)Rafa 2010/09/9, 21:01

    Már adogat a meccsért Marci dupla break-előnynél.
    Mire leírtam, meg is nyerte 6:1-gyel a 2. szettet. :D

    VálaszVálasz

  99. Geysap 2010/09/9, 21:03

    @Federer(jobb,mint)Rafa: Babos Timiek is nyertek …

    VálaszVálasz

  100. Federer(jobb,mint)Rafa 2010/09/9, 21:04

    Hol vagy, Gyurci ?

    VálaszVálasz

  101. giorgio_boy 2010/09/9, 21:10

    @Geysap: 1-től :)
    @Federer(jobb,mint)Rafa: nem viszek el mindent :P

    VálaszVálasz

  102. Federer(jobb,mint)Rafa 2010/09/9, 21:15

    @giorgio_boy: Rendes vagy, h halandók is labdába rúghatnak (v. üthetnek) melletted! :D

    VálaszVálasz

  103. szpetra 2010/09/9, 21:15

    @Geysap: Hajnali 1-kor, a Nadal-Verdasco előtt

    VálaszVálasz

  104. FedererRafa 2010/09/9, 21:27

    @Geysap: igen, az a kevesek pontosan Rafael Nadal csak, aki nem egyszer hozott adogatást 0:40-ről.

    VálaszVálasz

  105. Geysap 2010/09/9, 21:31

    @szpetra: Kosz szepen!
    @giorgio_boy: Neked is ;)

    VálaszVálasz

  106. laciii79 2010/09/9, 21:44

    Tippek a mai meccsekre? Én Stanre és Nadalra tennék. Bár, őszintén szólva én most Martina-tól vagyok besózva! :-)

    VálaszVálasz

  107. giorgio_boy 2010/09/9, 21:50

    @laciii79: én is várom már a swiss misst :P élmény nézni azt az intelligens játékot

    VálaszVálasz

  108. Geysap 2010/09/9, 22:01

    @laciii79:
    En maradok a total perverziomnal, eppen ezert Wawra, es Verdara fogadnek. Kis osszeggel, de ha bejon hulyere nyernem magam ;)
    Emlitettem mar a teljesen utopisztikus Svajci dontot valahol ;)

    VálaszVálasz

  109. juci 2010/09/9, 22:09

    @laciii79: Természetesen Stan & Rafa :)

    VálaszVálasz

  110. Geysap 2010/09/9, 22:28

    @szpetra:
    Kedves Petra !
    Atgondolva az elmult csaknem ket het esemenyeit, szamolva a leadott meccseket is, oriasi munka volt a negy tagu teameteknek ezt vegig vinni. Ezert nagyon kosz.
    Tegnap ejjel, hajnalban Mariann a Soder Fed meccsen erezhetoen faradt volt, nem is csodalom.
    Most nezem a Juzsnij, Waw. meccset … ma hanalban csak egy hianyzott ;) Akos felulmulhatatlan jelzoi egy labdamentere. Itt, most “villog”, de kivancsi lettem volna ra hajnalban :)
    Szval eddig is kosz.

    VálaszVálasz

  111. szpetra 2010/09/9, 22:32

    @Geysap: Nagyon szívesen :D Nagy menetelés volt, minden nap 5-7 óra közvetítés fejenként. De most már könnyebb lesz…

    VálaszVálasz

  112. Geysap 2010/09/9, 22:33

    @juci: Utalok josolni, meg tulzottan elore gondolkodni (max.12-18 ora). eppen ezert ez belefer:
    En maradok a Waw, Verda variacional.

    Ja, fogadas: az online lehetosegek kozul hatalmasat valtoztak a Misa – Stan meccs odsai. 1,9 – 1,9 volt, most aki Juzsnijra fogadna tobbet nyerne 2,5 ebben a pillanatban …

    VálaszVálasz

  113. FedererRafa 2010/09/9, 22:38

    @Geysap: Nem gondolhatod komolyan, hogy Verdasco legyőzheti a bombaformában levő Nadalt?! :)
    Vagy csak szeretnéd? Remélem nem!

    VálaszVálasz

  114. giorgio_boy 2010/09/9, 22:38

    @szpetra: ha nagyon fáradtak vagytok átvállalom a ffi döntőt :P

    VálaszVálasz

  115. szpetra 2010/09/9, 22:45

    @giorgio_boy: Ezt Gáborral beszéld meg :P

    VálaszVálasz

  116. Geysap 2010/09/9, 22:48

    @szpetra: Haaat nem is csodalom … nekunk, akik tobb meccset tudtak nezni is faraszto volt. A Ti melotokat ebbol kindulva kell ertekelni. Mi valaszthattunk, Ti nem … (bar, ha a “kedvenc” az esti program masodik jatekat jatszotta, a 6-orakor fekudni, fel tizkor dolgozni Faraszto volt) – ezert is lehet ertekelni a “nagy menetelest”. Bar ezt Mao “hosszu meneteles”-nek nevezte volna, mint anno, amit Csang Kaj-sek-el es rengeteg katonaval tettek meg 9600 km.

    Ezert fogadjatok szeretettel Mao verset minderrol ;)

    A Hosszú Menetelés
    Weöres Sándor fordítása

    A Vörös Had nem retteg vonulni napról napra,
    nem akadály előtte száz folyam, ezer szikla,
    s mint fodrozó hullámok, az Öt Hegy minden orma:
    Vu-mang hatalmas bérce szinte sárrá taposva.
    Folyó arany homokja a szirteket csapdossa,
    függőhíd jeges láncát a Ta-tu habja mossa,
    Min-hegység haván átkel a hadsereg hatalma,
    nincs akadály előtte, megy boldogan kacagva.

    VálaszVálasz

  117. Geysap 2010/09/9, 22:48

    @giorgio_boy: A Fed – Stan dontore gondolsz ;) ?

    VálaszVálasz

  118. giorgio_boy 2010/09/9, 22:52

    @szpetra: na az nem lenne egyszerű menet :D

    VálaszVálasz

  119. laciii79 2010/09/9, 22:56

    @giorgio_boy: @szpetra: Na, abba én is beszállnék…, na jó valamelyik elődöntővel is beérem. :-)

    VálaszVálasz

  120. Federer(jobb,mint)Rafa 2010/09/9, 23:50

    Kár ezért az elbaltázott rövidítésért, Wawi.
    Fed ennyi játék után már ütögette a lelátóra a labdákat a Sóder-meccs végeztével.

    VálaszVálasz

  121. giorgio_boy 2010/09/10, 0:46

    De kár hogy 5szettes… Hingist meg kéne pedig várni :D na mindezt innentől ágyból. Jóéjt

    VálaszVálasz

  122. FedererRafa 2010/09/10, 1:29

    Hát, Hingisék csak Nadal után jönnek :-)

    VálaszVálasz

  123. FedererRafa 2010/09/10, 3:34

    jólvan. Első szett megvan.

    VálaszVálasz

  124. merc 2010/09/10, 6:27

    @FedererRafa: Sima 3 verhetetlen :)

    VálaszVálasz

  125. NeoN 2010/09/10, 7:49

    Eza Verda egy 0 volt ma… Nadalnak nem sok mindent kellett csinálni.^^ 41 unforced 3 szett alatt. kész. Ezt nem tudta kompenzálni azt sem hogy több nyerőt mint Nadal.

    VálaszVálasz

  126. merc 2010/09/10, 9:18

    Mint ahogy Soderling is a szélben.

    VálaszVálasz

  127. Sylar 2010/09/10, 11:15

    @NeoN:
    Most őszintén.. talán többet vártál egy Verdasco – Nadal meccstől?…..

    VálaszVálasz

  128. Sylar 2010/09/10, 11:23

    Nem tudom miért, de van egy olyan érzésem hogy Roger ki fog kapni Djokovicstól szombaton… Illetve tudom hogy miért: Djokovics játéka hihetetlenül stabil az egész tornán (az első kört leszámítva). Azt nem mondanám, hogy überbrutál teniszt játszik, viszont az alapvonalról nagyon stabil, ami lehet hogy az ingadozó Federernek sok lesz.
    Mondjuk az vicces, hogy Djkokovics megint milyen ellenfeleken jutott el eddig, aztán az elődöntőben meg ha nem tud emelni a játékán, akkor lehet hogy őneki lesz sok Federer…

    VálaszVálasz

  129. Federer(jobb,mint)Rafa 2010/09/10, 11:30

    Cikkecske Fedről : http://www.nypost.com/p/sports/tennis/golly_roger_3zF1ld96UnXK0PgEYW98bL
    Ami érdekes benne, h Billie Jean King-et is idézi:
    “I love everything about Roger Federer. He’s perfect,” King said. “I love the way he serves. I love the way he thinks. I love the way he moves. I love that his body is dynamic and smooth. He’s so versatile and knows how to develop a point. He really plays old-time tennis with modern power. So people in my generation go, ‘Oh my God, we love him.’ “

    VálaszVálasz

  130. Federer(jobb,mint)Rafa 2010/09/10, 11:46

    @Sylar: Akár a tornát is megnyerheti, van rá esély.
    Kérdés, h Fed ezzel az agresszívebb játékkal is képes lesz-e arra, amire pl. ‘08-ban: egy klasszissal jobb Fed lépett a pályára az e.döntőben, mint aki addig játszott.
    Úgy értem: most képes lesz-e, mert sztem még látunk tőle ilyet, ha az új harcmodor letisztult, és a nagyobb sebesség/kockázatvállalás mellett kisebb lesz a hibaszázalék.
    Most nem is kéne akkorát javulnia, mint ‘08-ban, de persze az teljesen más helyzet volt.

    VálaszVálasz

  131. Sylar 2010/09/10, 12:03

    @Federer(jobb,mint)Rafa:
    Ez igaz, hogy 1-2 évvel ezelőtt gombnyomásra tudott javulni, és akkor Djokovicsnak esélyt sem hagyott. Kérdxés, hogy ez még működik-e?
    Viszont én a következő miatt aggódok: Roger még most is rengetegszer belemegy alapvonal-csatákba Djokvics, Söderling, Berdych, stb. játékosok ellen, ami őtőle hibás stratégia. Ha láttad pl. a torontói elődöntőt Djokovics ellen, akkor szerintem nagyjából érted miről beszélek. Ha Roger túl sokszor belemegy olyan labdamenetekbe, amikben csak annyi történik, hogy ütik a tenyereseket meg a fonákokat, akkor elképesztően nehéz elődöntőre számíthat. Aztán lehet hogy a meglepő megoldásokat majd csak a legfontossabb pontokra tartogatja (Söderling ellen is breaklabdánál használta először az ejtést), az alapvonalon meg majd tartja valahogy a lépést…

    VálaszVálasz

  132. FedererRafa 2010/09/10, 13:37

    @Sylar: szerintem nem kap ki, 4 játszmában nyer.
    A döntőben, ha Nadal lesz az ellenfele, ott kaphat ki. Egy színvonalas, jó meccsen, de ezt a Rafát csak a legjobb Federer győzheti le.
    Érdekes lesz.
    Ha nagy szél lesz, akkor Rafának kedvez ez.

    VálaszVálasz

  133. Geysap 2010/09/10, 15:08

    @Federer(jobb,mint)Rafa: Hello!
    Utalok mindent, amit elore josolnak (egy nap is hosszu). Ennek ellenere valami kivetelt kell tenem. Igaz, hogy Nole megnyerheti az elodontot … es az is igaz, hogy a halo tuloldalan ha jol emlekszem egy Roger Federer nevu teniszezo jatszik. Olyan, akinek a teniszet meg 60-70% folott nem lattuk. Eddig ennyi, es igy kellett, hogy harom (energiakimelo) szettben eljusson eddig.
    Szval 20-30%-ot nem ismerunk a jatekabol – ez az a plusz, amit mindig “elovehet”, es, ha kell elo is veszi.

    @Sylar: Igen en is emlekszem eleg jol a meccsukre. Meg is lepodtem, hogy ekkora szelben ejtest vallal fel. Hatalmas riziko volt benne. A jatek a szel miatt sajnos kva kemeny alaputesekbol allott, mert azt a szel annyira nem befolyasolta. Remeljuk (minden jatekos erdekeben) hogy ez a szeles ido kisse alabbhagy, es akkor nem ket dologra kell koncentralni (szel es ellenfel) hanem csak egyre.

    VálaszVálasz

  134. Geysap 2010/09/10, 15:42

    @Geysap:
    Jav: ….. eddig 70-80% folott nem lattuk …..

    VálaszVálasz

  135. tamás567 2010/09/10, 17:39

    Nadal,Federer és Nole is nagyon jól adogatnak,jól játszanak mind a hárman,szerintem.jó Nolét megint jó formában látni.az h kikkel játszott azt a sors hozta így,Fish nagy formában volt az mit játszott Nole ellen…,Monfils…………inkáb róla nem mondanék semmit.
    Federer is nagyon simán jutott el idáig.Nadal sem panaszkodhat.nem tudom ki nyer,de mind a hárman megérdemelnék a döntőt nálam.

    VálaszVálasz

  136. Geysap 2010/09/10, 20:12

    @tamás567: Nalam Nole “fekete listan van” …

    VálaszVálasz

  137. tamás567 2010/09/10, 20:42

    @Geysap:
    én meg nem kedvelem Federert.de mindenki nem kedvelhet mindenkit!ez így van jól.mind a hárman jól játszanak most,majd elrendezik egymás között h ki nyer

    VálaszVálasz

  138. Federer(jobb,mint)Rafa 2010/09/10, 21:17

    5:2 Marcinak a döntő szettben!

    VálaszVálasz

  139. Federer(jobb,mint)Rafa 2010/09/10, 21:21

    Bravó Marci!

    VálaszVálasz

  140. Sugarbabyyy 2010/09/10, 21:22

    Veráé az első szett

    VálaszVálasz

  141. Federer(jobb,mint)Rafa 2010/09/10, 21:28

    Bulvárban nem vagyok erős, de nem uez a pofa az Adidastól “segítette” Anát belelökni a gödörbe?

    VálaszVálasz

  142. Sugarbabyyy 2010/09/10, 21:56

    Hát a Caro fanok most búslakodhatnak…

    VálaszVálasz

  143. Federer(jobb,mint)Rafa 2010/09/10, 22:04

    Vera hatalmasat játszott, nagy kérdés, h a döntőben is képes lesz-e hasonlóra.
    Carro egyértelműen túl lett játszatva/versenyeztetve.
    Nem tudom, apuka hitt-e abban, h pihenés nélkül meg lehet nyerni egy GS-t, valszleg igen, de akkor elég ostoba volt.

    VálaszVálasz

  144. evil9 2010/09/10, 22:14

    @Federer(jobb,mint)Rafa: Nem az baj,hogy ez a gyenge(amúgy jó) coria imitátor kiesett,hanem az,hogy nem látunk majd jó női döntőt….várjunk……olyan mikor volt utoljára?De a másik elődöntő jó lesz.

    VálaszVálasz

  145. Federer(jobb,mint)Rafa 2010/09/10, 22:28

    @evil9: Ezen a meccsen Caro tényleg gyenge volt, de Coriánál legalább egy klasszissal jobb, ha egyáltalán összehasonlíthatóak.
    Egy jó női döntőre pedig régen volt ilyen jó esély.

    VálaszVálasz

  146. FedererRafa 2010/09/10, 22:57

    @Federer(jobb,mint)Rafa: nem lesz. Elég lúzer szegény, kicsit Dementievás :)

    VálaszVálasz

  147. evil9 2010/09/10, 22:59

    @Federer(jobb,mint)Rafa: Döntő?Zvona összeomlik(nem rosszindulat,de sajna ez szokott lenni).Ha williams-szel játszik akkor kb 6:3,6:3 mondjuk, ha kimmel,akkor lehet,hogy lesz egy rövidítés is.Sajnos én meg nulla esélyt látok többre.Nem szeretem voznyákot,de jó lett volna a döntőbe,mert nekem nem látszik vesztes típusnak.Kicsit olyan ez mint az(omg) ,hogy djokonak drukkolok a ffi elődöntőben,de fed-rafát akarok látni a döntőben :D .Vitatkozhat az ember magában :(

    VálaszVálasz

  148. evil9 2010/09/10, 23:01

    @FedererRafa: há…ja!

    VálaszVálasz

  149. FedererRafa 2010/09/10, 23:02

    gyerünk Kimi!
    Meglesz

    VálaszVálasz

  150. FedererRafa 2010/09/10, 23:59

    @evil9: egyetértek.

    VálaszVálasz

  151. FedererRafa 2010/09/11, 0:17

    Kimiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :) L

    VálaszVálasz

  152. NeoN 2010/09/11, 0:53

    Nagyon húzós volt, de szép volt Kim!!!! Védd meg a címed! Mekkora lenne már.^^
    go Kim!

    VálaszVálasz

  153. Federer(jobb,mint)Rafa 2010/09/11, 0:57

    @evil9: Ez a lúzer-típus megverte a világ legjobb formában lévő játékosát, és zsinórban a 2. GS-döntőjét játssza.
    Én sem igazán hiszem, h megveri Kimet, de semmi oka arra, h elgörcsölje.
    Az meg egy hülyeség, h ha mondjuk 6:3 2-szer a vége, akkor megint nem láttunk jó döntőt.

    VálaszVálasz

  154. evil9 2010/09/11, 11:31

    @Federer(jobb,mint)Rafa: Rendben.Ha zvona megveri clisters-t(szerencséje van,venus nehezebb lett volna),akkor meg leszek döbbenve.
    “de semmi oka arra, h elgörcsölje.”-A férfiaknál is nagyon sok ember van aki elizgulta(nyerő típusok is:murray,sod,fed),nőknél meg aztán ez hatványozottan igaz.
    “Az meg egy hülyeség, h ha mondjuk 6:3 2-szer a vége, akkor megint nem láttunk jó döntőt. “-nőknél?DE

    VálaszVálasz

Kattintás a válasz elvetéséhez

Ha nem szeretnéd minden kommentnél bepötyögni az adataid, regisztrálj itt!

  • Törzsasztal

    • Belépés
    • Regisztráció
    • Elfelejtett jelszó?

  • Rovatok:

    • A moderálási elvek (1)
    • A nap képe (44)
    • Ausztrál Open (196)
    • Davis Kupa (22)
    • Egy soha meg nem írt könyv (5)
    • Eredmények (29)
    • Ezen a napon (19)
    • Gézengúzok (9)
    • Hírek (490)
    • Hot! (46)
    • Ki, hol, kivel? (12)
    • Meccselemzés (19)
    • Nagyonállat (43)
    • Napi idézet (88)
    • Régi blog (383)
    • Roland Garros (268)
    • Us Open (129)
    • Videók (207)
    • Wimbledon (111)
  • Erről szóltunk:

    acasuso (1) agassi (16) allaster (1) almagro (1) alona bondarenko (2) ancic (1) andrejev (2) arias (1) arn (4) azarenka (6) babos (2) baghdatis (5) bammer (1) becker (2) berdych (6) blake (3) bolelli (2) borg (3) borotra (1) bryan (3) cahill (2) chakvetadze (1) chang (1) cibulkova (1) cilic (3) clijsters (15) connors (3) coria (2) courier (1) czink (23) date (1) davenport (1) davydenko (16) dechy (1) de heart (1) delic (1) del potro (24) dementieva (11) dent (5) devenport (1) djokovic (67) dokic (3) dulko (1) dushevina (1) edberg (3) federer (177) feliciano lopez (1) ferrer (1) ferrero (4) fish (4) fucsovics (1) gasquet (8) gaudio (5) gil (2) ginepri (1) gonzalez (13) graf (6) grosjean (1) gulbis (4) haas (8) hanescu (2) hantuchova (1) haynes (1) helfant (2) henin (13) henman (2) hewitt (17) hingis (2) hrbaty (1) isner (12) ivanisevic (6) ivanovic (15) jankovic (8) karlovic (11) keys (2) kiefer (1) kirilenko (1) kohlschreiber (3) kubot (1) kuerten (3) kurnyikova (3) kuznetsova (6) leconte (1) lendl (3) lever (1) li (2) lisicki (2) lisnard (1) ljubicic (6) lopez (2) lu (1) mahut (5) majoli (1) malisse (3) mantilla (1) marosi (2) mathieu (3) mattek (1) mauresmo (6) mcenroe (10) melzer (1) monfils (8) montcourt (1) moya (2) muller (1) murray (51) muster (1) nadal (123) nalbandian (5) nastase (1) navratilova (2) Odesnik (1) ouanna (1) oudin (1) parizs (4) paros (4) pasek (1) pavel (1) peer (1) penetta (1) petrova (1) querrey (1) robredo (2) roche (1) roddick (39) rybarikova (1) safin (2) sampras (7) sanchez vicario (2) santoro (10) schiavone (3) schnyder (2) schwank (1) scott (1) seppi (1) serena (43) sharapova (13) simon (2) soderling (25) stenpanek (1) stepanek (1) stosur (2) suarez navarro (1) sugiyama (1) szafin (28) szafina (33) szavay (46) szeles (1) taróczy (1) tipsarevic (1) tomic (4) troicki (1) tsonga (12) tursunov (1) venus (13) verdasco (22) vinciguerra (1) vliegen (1) volandri (1) washington (1) wawrinka (2) wickmayer (5) wilander (7) wozniacki (4) youzhny (1) zvonareva (4)
  • Képek:

  • © Salakblog 2009-2012 | minden jog fenntartva | impresszum