Salakblog – Minden, ami tenisz

Minden, amit esetleg nem tudtunk elmondani, vagy nem mondhattunk el, vagy már nagyon sokszor elmondtunk a teniszről…

Nyolcadik napicset

2010/09/6 Kategória: Us Open
Szerző: szpetra

Eurosport Ashe, Eurosport 2 Armstrong, mindkettőn öttől!

145 Comments »

145 komment:

  1. WestR 2010/09/6, 17:08

    elssőőőő!!! :D

    VálaszVálasz

  2. WestR 2010/09/6, 17:12

    nos a mai nap is eljött, természetesen minden meccset nézni fogok, amit tudok, de a Sharapova – Wozniacki meccset várom talán a legjobban. Mint már leírtam vmelyik korábbi posztnál szerintem ez a meccs teljes mértékben Masha-n múlik, és a US Open honlapján is ezt mondják, persze ez nem jelent semmit ( :D ), csak , hogy talán nem mondok hülyeséget. Belinkelem az egész cikket, szerintem jó kis írás. ;) Ja és Come on Maria!

    http://www.usopen.org/en_US/news/articles/2010-09-06/201009051283720038518.html?promo=fb

    VálaszVálasz

  3. kerzso 2010/09/6, 17:57

    Szóljon már valaki a Horváth Mariannra, hogy fejezze be ezt a “Te jó Isten!” szöveget.

    VálaszVálasz

  4. Sugarbabyyy 2010/09/6, 18:08

    @kerzso: meg a “monfilsz”-ozást is abbahagyhatná….

    VálaszVálasz

  5. WestR 2010/09/6, 18:09

    “She’s going to try to force Sharapova into errors, but if that doesn’t work, what’s her next option?”
    ezt a mondatot emelném ki amúgy… ;)

    VálaszVálasz

  6. Geysap 2010/09/6, 18:20

    @WestR: Udv Mindenkinek!
    Azert a 6. hely sem rossz ;)

    VálaszVálasz

  7. WestR 2010/09/6, 18:39

    @Geysap:
    ööö, ezt nem értem, de kérlek mondd el, hogy pontosan mire gondolsz. :D (tudom, valszeg velem van a baj :) )

    VálaszVálasz

  8. Geysap 2010/09/6, 19:00

    @WestR: Hatodikkent irtam a csetbe ;) Ennyire bonyolult :D (amire buszke is vagyok, mert delutani “eleny” potlasom volt, amikor el is alszom)

    VálaszVálasz

  9. Federer(jobb,mint)Rafa 2010/09/6, 19:05

    @WestR: 6. HSZ-re érkezett @Geysap:
    A hivatalos latolgatáshoz annyit, hogy Ricsi győzelmét jósolta Cronin mester, szívesen fogadtam volna vele. Láb is kell ehhez a sporthoz, és egy Moncsicsi kaliberű gumiember féllábon állva is megveri Ricsit, hiába van jobb keze a néhai baby-Federernek, gyorsan kiütni azért nem hagyja magát (Moncsicsi).
    Caro-nak term-en van option, tud ő nyerőt is ütni, ha nagyon muszáj.
    Nyilván Sára lesz a kezdeményező, mert neki nincs más esélye, de ez nem jelenti azt, hogy róla szól a meccs (ő persze úgy fog csinálni, mintha ez így lenne).
    A dolgot megfordítva: mit tud tenni Sára, ha nem tudja leütni a pályáról Caro-t.

    VálaszVálasz

  10. Alucard 2010/09/6, 19:14

    Caro verhetetlen annyira egyben van! “Nem érdekel” senkinek a véleménye :D D ma ő nyer és behúzza (igen most nagyot mondok) az OPEN-t is :) mert megállíthatatlan…
    Go baby!!!!!

    VálaszVálasz

  11. Sugarbabyyy 2010/09/6, 19:18

    Kuzi meg a kihullás szélén közben…

    VálaszVálasz

  12. Sugarbabyyy 2010/09/6, 19:22

    … és kihullott

    VálaszVálasz

  13. WestR 2010/09/6, 19:28

    @Federer(jobb,mint)Rafa:
    tetszik ez a megfordítás dolog, de ha nem tudja leütni Wozit a pályáról akkor kikap. :D Mert akkor az érvényesül, hogy Wozniacki hibába kényszeríti Masha-t. :) Szerintem, és remélem Sharapova nyer, de elismerem, hogy nagyon szoros meccs lesz. Meg ugyebár nagyon sok múlik (szerintem) Sharapován, mert általában ő szokta meghatározni a meccseket azzal h milyen jól, agresszívan játszik vagy azzal h marad e a 60 ki nem kényszerített hiba alatt. Na mind1, pár óra és okosabbak leszünk. :D Come on Maria! :D

    VálaszVálasz

  14. Geysap 2010/09/6, 19:33

    @Federer(jobb,mint)Rafa:
    Hat… ha Shara nem tudja leutni Carot, akkor jon a “panik” es gyors mecs…

    VálaszVálasz

  15. WestR 2010/09/6, 19:36

    @Geysap:
    jó ma őszinteség világnapja van, most sem értem mire gondolsz. :) Mármint lehet h értem de akkor viszont nem értek egyet. Ha arra gondolsz, hogy ha Sharapova nem tudja leütni Caro-t a pályáról akkor gyors meccs lesz mer Masha gyorsan kikap akkor nem értek egyet! Ha nem tudja leütni a pályáról Wozniacki akkor egy nagyon hosszú kínszenvedős három szetteset fogunk látni (persze csak szerintem :D ).

    VálaszVálasz

  16. simeon 2010/09/6, 19:37

    @WestR:
    Lesz még az jó pár óra, ha Djokovics megint úgy elhúzza az időt Masha ellőt, mint a minap, de akkor aztán pattan a buli!

    VálaszVálasz

  17. WestR 2010/09/6, 19:39

    Amúgy Team Wozniacki, mintha egy kicsit túl erőben lenne, és Beni még itt sincs! :D

    VálaszVálasz

  18. Sugarbabyyy 2010/09/6, 19:40

    Risár agya kezd eldurrani….

    VálaszVálasz

  19. WestR 2010/09/6, 19:40

    @WestR:
    * “Ha nem tudja leütni a pályáról WozniackiT akkor egy nagyon…”

    VálaszVálasz

  20. simeon 2010/09/6, 19:41

    Ja, és az tényleg igaz, hogy ha Carolájn megnyeri a US-t, világelső lesz? Vicc…

    VálaszVálasz

  21. Alucard 2010/09/6, 19:43

    @simeon:

    Ha megnyeri akkor hétfőtől világelső…

    VálaszVálasz

  22. WestR 2010/09/6, 19:50

    @simeon:
    Nem rossz játékos, de szerintem nem ő a második (sőt egy esetleges USO győzelemmel első) legjobb játékos a jelenlegi mezőnyben. És nagyon máshol helyezkedne el a ranglistán, ha annyi tornán indulna mint Serena v mondjuk Sharapova, persze szíve joga van annyi tornán elindulni amennyin akar, és most nem Wozniackit csesztetem, mert tudom Serena v akár Sharapova is elindulhatna annyi tornán mint ő. Csak azt a véleményem írtam le, hogy szerintem megint “megviccelt” minket a világranglista. :D Peace! :)

    VálaszVálasz

  23. Geysap 2010/09/6, 19:51

    @WestR: En ertem, es kivalo retorikai mu a valaszod ;) Igy kell egy “velemenyt” megforditani.
    Ha Shara nem tudja leutni Carot – rovid, Ha Caro nem tudja leutni Sahrat hosszu… ok.
    Sztem hosszu lehet, de Caro eselyesebb …..

    VálaszVálasz

  24. Vilandra 2010/09/6, 19:52

    @WestR: Részemről Team Masha! Látod, máris többen vagy…

    @simeon: Tényleg vicc, de attól még ez van!

    VálaszVálasz

  25. Sugarbabyyy 2010/09/6, 19:53

    Monfils közben behúzta 3ban…. :o
    szorosabbat vártam…

    VálaszVálasz

  26. Geysap 2010/09/6, 19:56

    Monfils nyert!
    Fishnek sok volt a ket otszettes ???? Ez csak kerdes, mert ido meg van. Ha Nole egy kicsit is hisztizik … Fish nyerhet… No, meg a kozonseg is sokat szamit.

    Hany fok van NY – ban?

    VálaszVálasz

  27. simeon 2010/09/6, 19:59

    @WestR:
    Ez így van, teljesen egyetértek veled! Mellesleg az is nagyban felborítja jelenleg és a későbbiekben is a ranglistát, hogy sem Serena, sem Justine nem játszik már idén.
    És részemről is abszolút Team Masha! Alez up, Masha!

    VálaszVálasz

  28. Sugarbabyyy 2010/09/6, 20:00

    Monfils meg Gasquet olyan aranyosak voltak a hálónál ^^

    VálaszVálasz

  29. WestR 2010/09/6, 20:02

    @Geysap:
    ááá ebbe már nagyon belezavarodtam, de én amúgy pont az ellenkezőjét mondom. Szerintem ha Masha nem tudja leütni Carot hosszú, ha Caro nem tudja leütni Sharapovát akkor rövid… mivel Sharapova max egy kínszenvedős meccsen kap ki, Wozniackinak meg ha nem megy szerintem egy rövid mérkőzésen kikaphat Sharapovától. :D Persze itt most csak az én véleményemről beszélünk semmi komolyról.

    VálaszVálasz

  30. simeon 2010/09/6, 20:02

    Ja, és az tényleg igaz, hogy ha Carolájn megnyeri a US-t, világelső lesz? Vicc…@simeon:
    -allez –
    Ja, és én azért nagyon reménykedek benne, hogy Masha ott lesz így ezen körülmények ismeretében év végén Dohában!

    VálaszVálasz

  31. Sugarbabyyy 2010/09/6, 20:04

    csak nekem tűnik úgy, h Nole fogyott?
    nagyon vékonynak tűnik :o

    VálaszVálasz

  32. WestR 2010/09/6, 20:09

    @simeon:
    fu hát azért én is szurkolok, meg most jól jönnek a pontok mivel Tokióban 900-at kell védenie. Nekem nagyon hiányzik a TOP 10-ből és szerintem simán ott a helye az évvégi bajnokságon Dohában…;)

    VálaszVálasz

  33. Alucard 2010/09/6, 20:10

    @Sugarbabyyy:

    meglehet! egyébként Clijsters is fogyott :P

    VálaszVálasz

  34. simeon 2010/09/6, 20:14

    @WestR:
    De Balin már mindenképpen ott lenne, nem igaz?

    VálaszVálasz

  35. marci 2010/09/6, 20:14

    sziasztok

    valaki segítsen, nem vagyok képben, de meg szeretném nézni : lesz-e ma meccse a Federernek és ha igen, akkor mikor?

    Köszi előre is!

    MArci :)

    VálaszVálasz

  36. Sugarbabyyy 2010/09/6, 20:15

    Fókuszban most mutatják kik jönnek a Tennis Stars gálára….
    jó kis nevek…
    Sóder meg Bördics is jönnek-…

    VálaszVálasz

  37. laciii79 2010/09/6, 20:17

    Naa, mi van, Mardy-nak a hitrendszere nem engedi elfogadni azt, hogy megverheti Djokovic-ot? Szerintem itt a gond, nem hiszi igazán, hogy nyerhet.

    VálaszVálasz

  38. Fodri 2010/09/6, 20:20

    Örülök Gaelnek, az elmúlt hónapokban sehol sem volt…Fish meg gyengébb mint vártam. :S
    Murrayről pár sor: http://mindenamitenisz.blog.hu/2010/09/06/http_mindenamitenisz_blog_hu_174

    VálaszVálasz

  39. Vilandra 2010/09/6, 20:20

    @marci: Ha a holnap hajnal mának számít, akkor igen! Hajnali fél 3 körül várható Fed meccse Melzer ellen, de a kezdési időpont az előtte lévő női meccs hosszától is függ, ami 1 órakor kezdődik.

    VálaszVálasz

  40. Marci 2010/09/6, 20:22

    @Vilandra:
    Köszi szépen, így gondoltam, támpontnak jó! Jó meccsnézést Mindenkinek!

    Marci

    VálaszVálasz

  41. WestR 2010/09/6, 20:22

    @simeon:
    szerintem az nem fér bele az imidzsébe h ott elinduljon… :D mondjuk meg is értem.

    VálaszVálasz

  42. laciii79 2010/09/6, 20:22

    Meg nagyon precíz is Djokovic ma eddig. Megvan neki az első szett.
    És ja, (lehet, hogy van jelentősége) szerintem is fogyott.

    VálaszVálasz

  43. Sugarbabyyy 2010/09/6, 20:23

    @Fodri: vérző szívvel ,de csak bólogatni tudok :(

    VálaszVálasz

  44. Federer(jobb,mint)Rafa 2010/09/6, 20:24

    @laciii79: Csak fárasztja a halat.
    Azért rakták nappalra Fish meccsét, hogy Gyogyó kipurcanjon a napon.
    Sztem a taktika része, h nem számít az első szett, csa tartson valameddig, ezért nem támadta Fish a hálót.
    Nem tudom, hány fok van, de bejöhet még,

    VálaszVálasz

  45. laciii79 2010/09/6, 20:26

    @Federer(jobb,mint)Rafa: Remélem, igazad van, bár nem gondolnám, hogy odadobott volna egy szettet.

    VálaszVálasz

  46. Csavargo 2010/09/6, 20:39

    @Federer(jobb,mint)Rafa: Robredo reszben noi megerzes (nagyon emocionalis vagyok), de
    Amugy nem hiszek a statisztikakban es igen szerintem o jo lehet egy szettre. De ezt teniszszakmai szempontbol
    Valoban kevesse tudom megindokolni… :)

    VálaszVálasz

  47. Sugarbabyyy 2010/09/6, 20:41

    Djoko papa Nolés pólója elég gááááz :S

    VálaszVálasz

  48. Federer(jobb,mint)Rafa 2010/09/6, 20:49

    @Csavargo: Ezek után drukkolok Tommynak (be van jegyezve ez a keresztnév Spo.-ban?), h eljusson odáig.
    Llodrát már megúszta némi szerencsével.
    @Sugarbabyyy: A papa is az, a zsák megtalálja a foltját. :)

    VálaszVálasz

  49. Geysap 2010/09/6, 20:53

    @WestR: En teljesen tiszteletben tartom a velemenyedet. Ha “ffikent nezem a meccset”, akkor az lenne a szep, ha minel tovabb tartana ;) A latvany is fontos …

    @laciii79: Nem tudom. Eddig oriasi hittel teniszezett, de ket otszettes utan … remelem folhergeli magat.

    @Federer(jobb,mint)Rafa: Remelem. Nalam Nole most eppen fekete listan van ;)

    VálaszVálasz

  50. laciii79 2010/09/6, 20:54

    @Geysap: Alapban nincs baj a hitével, de ugye Djokovicot még sosem verte meg, és lássuk be, hogy ez igen nagy mentális hátrány.

    VálaszVálasz

  51. Geysap 2010/09/6, 20:56

    @Federer(jobb,mint)Rafa: Llodrat sajnalom. Nem tudom mi baja volt, mert az elejet nem lattam. Tommynek e miatt szerencseje volt.

    Azert annak is orulni kell, hogy a tegnapi meccsig igen jo kedvel lathattuk jatszani a vilag talan legjobb szerva-ropte (pontosabban halo melletti) jatekosat. Zsenialisan csinalta.

    VálaszVálasz

  52. Geysap 2010/09/6, 20:57

    @laciii79: Nekem Nole “mentalis hatrany” ;)

    VálaszVálasz

  53. Geysap 2010/09/6, 20:58

    @Sugarbabyyy: En azt nem ertem (tobbek kozott) Noleban, hogy a Taccini mintat, ami a polojan van, miert nem tetovaltatta oda. Nem kellene izzadt trikoban jatszani.

    VálaszVálasz

  54. laciii79 2010/09/6, 21:05

    @Geysap: Ha már itt tartunk, ez a Tacchini sapi olyan idétlen, nem? Tudom, nem divatbemutató, hanem teniszmeccs, de akkor is.

    VálaszVálasz

  55. Sugarbabyyy 2010/09/6, 21:08

    @Geysap: :D

    VálaszVálasz

  56. Geysap 2010/09/6, 21:19

    @laciii79: Akkor azt is tetovaljuk ;)

    VálaszVálasz

  57. laciii79 2010/09/6, 21:24

    @Geysap: Fúú, az csúnya lenne, de azért megnézném. :-)
    Kezd elmenni a meccs… :-( Vagy inkább már el is ment.

    VálaszVálasz

  58. Geysap 2010/09/6, 21:28

    @laciii79: Nolenak egy hatalmas szerencseje van: Az elso meccsen, amikor az elso meccsen Troickij “teljesen veletlenul” az elso szett elvesztese utan 6/3-6/2 -re nyerte a 2-3 szettet, “veletlenul” meccslabdat(kat) rontott el a 4. szettben az addig szenvedo Nole ellen, sot haldoklo Nole ellen. “vletlenul” 5/7 -re elvesztette az ominozus 4 szettet, es “mit ad isten” az otodik szettben hirtelen leromlott (biztos migrenje volt) es a “felhalott” Nole hogy – hogynem 6/3 ra nyerte az 5. szettet.

    Hogy utaltak volna Szerbiaban Troickijt, ha az elso korben az “udvoskejuket” megveri ….

    Zarojeleket, idezojeleket tegyetek oda, ahova akarjatok ;)

    VálaszVálasz

  59. Federer(jobb,mint)Rafa 2010/09/6, 21:29

    @laciii79: Na ja. Cronin itt is beletrafált: Fish nyert nála 5-ben (kicsit bizonytalan volt, egy dolog volt tuti: nszoros meccs lesz).

    VálaszVálasz

  60. FedererRafa 2010/09/6, 21:38

    @Sugarbabyyy: az egész család ciki :D

    VálaszVálasz

  61. juci 2010/09/6, 21:43

    Na, ezt könnyedén lezavarta Nole. Nem is lesz gondja…az elődöntőig :)
    Wozniacki, Sharpi, egyik sem a kedvencem, de kíváncsian várom a meccset. Nézem is, ameddig bírom a a borzalmas sikítozást… ezért inkább Caro nyerjen :)

    VálaszVálasz

  62. Geysap 2010/09/6, 21:43

    @FedererRafa: Csak kiseret ;)
    Anyuci es apuci elkiseri mindenhova…
    Ilyenkor rohogok egy jot – a “legidosebb teniszezot” is kiserhetnem ;)

    VálaszVálasz

  63. Federer(jobb,mint)Rafa 2010/09/6, 21:43

    @FedererRafa: Honnan ismered a családot?

    VálaszVálasz

  64. Geysap 2010/09/6, 21:45

    @juci: Mazlista …(marmint Nole)
    Ez a velemenyem “csak felteves” – de nem tartom lehetetlennek:

    Geysap 2010/09/6, 21:28

    VálaszVálasz

  65. Geysap 2010/09/6, 21:46

    @Federer(jobb,mint)Rafa: Pl. Andris tervezte a papa trikojat ..

    VálaszVálasz

  66. juci 2010/09/6, 21:47

    @Geysap: akkor azon Rafa lenne :)

    VálaszVálasz

  67. Geysap 2010/09/6, 21:47

    0-6 utan Kanepi fordit ????

    Babos Timi egyenlitett !!!!

    VálaszVálasz

  68. Geysap 2010/09/6, 21:47

    @juci: ;) :D (elol-hatul)

    VálaszVálasz

  69. Sylar 2010/09/6, 21:49

    Hááát Fish, ez egy jó nagy szar volt, hogy őszintén megmondjam… elejétől a végéig igen lapos…. Djokovics egyáltalán nem panaszkodhat az idei GS sorsolásaira. Eljutott három negyeddöntőig meg egy elődöntőig, de ehhez egyetlen komoly ellenféllel sem kellet megkűzdenie (na jó, talán Hewitt-tal Wimbledonban, de Hewitt ott nem játszott valami hű de jó meccset). Most meg összefutott a bombaformában lévő Fish-sel, de ez is pont jókor, amikor Fish ilyen mocsok szarul játszik. A negyedöntőben meg az ATP elsőszámú bohocával játszik majd…

    VálaszVálasz

  70. Sylar 2010/09/6, 21:51

    @Geysap:
    mázlista… aztán a végén még itt szép csöndben megnyeri az USO-t, ha mondjuk Söd kicsapja előle Federert, Rafát meg mondjuk Querrey az elődöntőben….

    VálaszVálasz

  71. laciii79 2010/09/6, 21:51

    @Geysap: Ezt én így nem kockáztam ki, de alighanem igazad van… (mármint Troicki ügyben)

    VálaszVálasz

  72. juci 2010/09/6, 21:53

    @Geysap: ez komoly összeesküvés elmélet… nem láttam sajna a meccset, bár a bundázott meccseken nem látszik, h. “bundázott”… :) Mondjuk ez erős lenne… Vki csekkolta Troicki bankszámla pénzmozgását? :)

    VálaszVálasz

  73. Sylar 2010/09/6, 21:56

    @Geysap:
    Troickinak nem volt meccslabdája ;) csak volt egy rakás lehetősége a 4. szettben a duplabreakhez

    VálaszVálasz

  74. juci 2010/09/6, 21:57

    Andris! Nézed Sharpiékat? Füldugó bekészít! :)

    VálaszVálasz

  75. FedererRafa 2010/09/6, 22:00

    @juci: nem tudom. Egyiksem érdekel.

    VálaszVálasz

  76. FedererRafa 2010/09/6, 22:07

    ez a meccs az orosztól fog függni… nyer-e vagy sem, Caro nem játszikbenne szerepet.

    VálaszVálasz

  77. juci 2010/09/6, 22:09

    @FedererRafa: ez cuki hozzászólás… télleg :)

    VálaszVálasz

  78. Geysap 2010/09/6, 22:14

    @Sylar: En Troickijt nem hagyom ki (ok. dupla break ;) ), es azt sem, hogy Fish kva jo formaban volt, de azert az utobbi ket otszettes az elozo meccsekkel egyutt sok volt. Most “pukkadt ki”.

    Nole nalam akkor is feketelisatan van ;) (mas miatt)

    VálaszVálasz

  79. FedererRafa 2010/09/6, 22:21

    vagy Fish leadta Nováknak ameccset.
    mert olyan jóban vannak.

    VálaszVálasz

  80. laciii79 2010/09/6, 22:30

    @Geysap: Nálam a sportszerűtlensége verte ki mindig is a biztosítékot.

    VálaszVálasz

  81. Federer(jobb,mint)Rafa 2010/09/6, 22:52

    @FedererRafa: Caro mégis játszik vmiféle szerepet.

    VálaszVálasz

  82. Geysap 2010/09/6, 22:58

    @laciii79: Nalam az, hogy – annak ellenere, hogy irjak, hogy valami leguti betegsege van – de valamilyen oknal fogva ez mindig akkor jon elo, amikor szarban van. Akkor orvos, apolas stb. Ha ez sem jon be, akkor a gyomorrontas. Es megy ez addig, amig teljesen kiidegeli az ellenfelet, es mit tesz Isten, azonnal jobban lesz, es nyer.
    A masik, amit irtal…

    A leguti problema azert is kerdeses nekem, mint orvosnak, es mint olyannak, akinek komoly leguti betegsege van – ez nem olyan betegseg, ami “iranyitottan” lep fel. Nekem allando, o2 is kell, vannak jobb es rosszab allapotok.

    Ha Nole aszthmas, akkor is vannak olyan tartosan hato, vagy azonnal hato szerek, amik segitenek (eltemben nem lattam meg nala a meccsen spray-t hasznalni pl…

    Ha allergias – nem csak gyogyszeres lehetoseg van – ott van az un. deszenzibilizalas, ami azt jelenti, hogy pontosan meghatarozzak az allergia kelto anyagokat, es azokat lassan emelkedo dozisban adjak a betegnek, es kialakul ellene a vedelem (mellesleg az allatgyogyasatban is “rutinbol hasznaljak” {azert idezojel, mert ott draga})

    VálaszVálasz

  83. Geysap 2010/09/6, 23:00

    @Federer(jobb,mint)Rafa:
    Van nehany igen tetszetos labdamenet … bar, hogy ne lenne, hisz Sharapova es Wozniacki is igen jo jatekos (bar Sharapova labai jobban tetszenek) :)

    VálaszVálasz

  84. juci 2010/09/6, 23:08

    Jóóó a meccs!

    VálaszVálasz

  85. laciii79 2010/09/6, 23:12

    @Geysap: Én arra (is) gondoltam, amit te is írtál, ezt (is) sportszerűtlennek tartom. Vannak egyéb problémák is vele, de kétségtelenül a legsportszerűtlenebb ez a betegségesdi.
    Jó a Caro-Maria meccs! :-)

    VálaszVálasz

  86. Geysap 2010/09/6, 23:16

    @laciii79: Montanez breakelte Sodert !!!
    Ez nem sokat jelent az elejen, de, ha tudja tartani a sved elkezdi a labdakat csapkodni … Montanez eleg jo jatekos ahhoz, hogy ezt kihasznalja – es mellesleg elegge idegesitoen jatszik ;)

    @laciii79: Tenyleg jo (akkor is Sharapova labai szebbek ;) )

    VálaszVálasz

  87. Geysap 2010/09/6, 23:17

    @Federer(jobb,mint)Rafa:
    Szeretnek kerdezni valamit – tudom, oktondi vagyok – miert van a labdaszedok trikojan lovaspolo logo?

    Ha az a valasz, hogy hulyek az amerikaiak, az is eleg ;)

    VálaszVálasz

  88. Endenol 2010/09/6, 23:26

    @Geysap: Ralph Lauren a US Open hivatalos támogatója.

    VálaszVálasz

  89. Alucard 2010/09/6, 23:42

    @FedererRafa:

    Én biztos vagyok benne hogy te sokkal jobban értesz a teniszhez mint én, de kérlek szépen a látottak (statisztikák) alapján mond azt hogy ezt csak viccnek szántad :)

    VálaszVálasz

  90. FedererRafa 2010/09/6, 23:43

    Nem. Amikor írtam, komolyan gondoltam.
    Utólag láthatóan tévedtem, hiszen nem így történt.

    VálaszVálasz

  91. Alucard 2010/09/6, 23:47

    @FedererRafa:

    Na látod a nagy izgalomba azt nem is figyeltem :) sry

    VálaszVálasz

  92. mapk 2010/09/6, 23:55

    Jó szar egy nap.Dementieva,Sharapova kiesett.Számomra ezzel a US OPEN női részről vége.

    VálaszVálasz

  93. Alucard 2010/09/6, 23:58

    A statisztikára azért érdemes vetni még egy pillantást:

    http://www.usopen.org/en_US/scores/stats/day14/2401ms.html

    VálaszVálasz

  94. laciii79 2010/09/6, 23:59

    @Geysap: Rég láttam ilyen jó, élvezetes női meccset (minden szempontból)! :-)

    VálaszVálasz

  95. Bloodrose 2010/09/7, 0:01

    Nem tudom, van-e bármi visszajelzési lehetősége a stábnak a nemzetközi Eurosport felé, de ha mégis, közölhetnétek velük, hogy ez az Openes interjús újítás nagyon nem jött be. Eddig is zavart, de most, hogy egy ennyire jó meccset szakítottak meg Djokoviccsal, egyetlen dolog jutott eszembe, mégpedig az, hogy “k***a anyátok”. Hogy kinek az ötlete volt, hogy meccsek közben kell élő interjúkat bevágni, és hogy miért gondolta az illető, hogy egy interjút nem ér rá felvételről sugározni, arra baromi kíváncsi lennék. Sötét utópiaképként látom magam előtt, amikor majd mennek a meccsek, de mi nem látjuk majd az adást, csak Wilandert, amint elemezi nekünk élőben. Vagy ahogy kedélyesen elbeszélget közben Crofttal…

    VálaszVálasz

  96. NeoN 2010/09/7, 0:01

    @Alucard: Olyan nagyon nagy vicc nem volt, nagyon sok múlt azon a 9 kettősön meg a 36 ki nem kényszerített hibán…

    VálaszVálasz

  97. mapk 2010/09/7, 0:07

    Game Set and Mats helyett lesz majd Mats Mats and Mats

    VálaszVálasz

  98. Geysap 2010/09/7, 0:16

    @Endenol: Kosz. Es az o vedjegye ez a logo? nem ertek hozza…

    VálaszVálasz

  99. Endenol 2010/09/7, 0:19

    @Geysap: igen: http://en.wikipedia.org/wiki/Polo_Ralph_Lauren

    VálaszVálasz

  100. mapk 2010/09/7, 1:03

    Ami nekem nagyon tettszik az a fehér teniszlabdájuk ,ami Ralph Lauren (maga a labda Wilson gyártmány) Nekem van pár darab ,és gyors mint az állat.

    VálaszVálasz

  101. mapk 2010/09/7, 1:05

    Itt egy kép:http://cdn2.ioffer.com/img/item/348/396/41/PINK_PONY_BALLS.jpg

    VálaszVálasz

  102. Geysap 2010/09/7, 1:21

    @laciii79: Nekem is tetszett a meccs. Kovezzetek meg – de ki merem mondani, hogy egy tenyleg jo Sharapova jatszott egy hasonloan jo Wozniacki ellen. “Csodalom” ezt a kis csajt. Szepen, okosan, “fu alatt” vilagelso … Mindegy, hogy meddig, de 20 eves korara elerte. (annak ellenere, hogy Sharapova laba jobb ;) )
    Az azert “aranyos volt”, hogy Carol korme pontosan olyan szinure volt festve, mint a fekete ruha alatti sarga “top” ;)

    Mas: A teniszben nem szokas megelozeskeppen bokavedot, bokarogzitot hasznalni? Olyat termeszetesen, ami a mozgast nem zavarja? Azert kerdem, mert a lanyom cc. 6-8 evig kosarazott, es, amikor mar komolyabb szinten volt a “gatyam rament” speci, jol tapado, de rugalmas “ragtapaszra” a mellett, hogy az egyesulet e mellett ellatta oket vekony szivaccsal applikalt tapaszokkal. Meccsek elott – annak ellenere, hogy szuper szerelesuk volt (Converse cipok, es ehhez hasonlo “szar” markak) ezekkel a tapaszokkal rogzitettek a bokajukat, mert ott is a boka kapja a legnagyobb terhelest. De ez a vacak olyan rugalmas volt, hogy pl. a konyokuket is vedhettek …

    VálaszVálasz

  103. Geysap 2010/09/7, 1:23

    @mapk: Kosz szepen. Akkor a sportruhakon is ez a logo van ?

    VálaszVálasz

  104. mapk 2010/09/7, 1:40

    Igen.De ilyenbe vajon teniszezik valaki,Ralph Laurenen kívül?

    VálaszVálasz

  105. Geysap 2010/09/7, 1:57

    @mapk: Haaat. Az arakat nem ismerem, de vannak elkepzeleseim ;)
    Bar a profi tenisz elmezonyenek ez nem lehet akadaly. Venus W. ebben jatszik (mint most megtudtam).
    Naluk inkabb az a kerdes, hogy a hasznalt szereles gyartoja milyen sponzori szerzodest ajanl fol. Mik a kotottsegek, es persze mennyit adnak .

    VálaszVálasz

  106. mapk 2010/09/7, 2:07

    Köszi.Nem is tudtam.
    Már mint hogy VenusW ebben játszik.

    VálaszVálasz

  107. Geysap 2010/09/7, 2:39

    @mapk:
    Nincs mit, en is innen tudom:

    http://www.ralphlauren.com/frontdoor/index.jsp

    VálaszVálasz

  108. Geysap 2010/09/7, 2:55

    El meg valaki ?????

    VálaszVálasz

  109. mapk 2010/09/7, 3:00

    Én már alig.Federer meccsét várom,bár ma reggel vár rám egy körhíd.
    Ugyhogy féluton lehet hogy elkéne aludnom.

    VálaszVálasz

  110. mapk 2010/09/7, 3:02

    Hopp már megy is…a meccs

    VálaszVálasz

  111. Geysap 2010/09/7, 3:10

    @mapk: “körhíd.” – bocs, az mi?

    VálaszVálasz

  112. mapk 2010/09/7, 3:17

    Fogtechnika.Mikor pl. valakinek van kb 6 foga ami nem rohadt el teljesen ,arra készül egy fémváz(ezt csinálom én)majd rá kerámia leplezés és igy újra lesz foga(jo esetben 14),persze egy állcsonton.

    VálaszVálasz

  113. Geysap 2010/09/7, 3:24

    @mapk: Kosz – tehat rokonszakma – fogtechnikus vagy?

    VálaszVálasz

  114. mapk 2010/09/7, 3:27

    Hála Istennek Federer is biztos olvas,mer elég gyorsan behúzta az első szettet

    VálaszVálasz

  115. mapk 2010/09/7, 3:28

    Igen.Te mivel foglalkozol?

    VálaszVálasz

  116. Geysap 2010/09/7, 3:39

    @mapk: Orvosszakerto vagyok

    VálaszVálasz

  117. mapk 2010/09/7, 3:51

    Akkor ugye bróságon dolgozol.Előre is:nem én voltam!!!!
    Egyébbként érdekes+feleőségteljes állás lehet.

    VálaszVálasz

  118. Geysap 2010/09/7, 4:02

    @mapk: Erdekes, meg 30 ev utan is.
    A meccs meg valami hallatlanul gyors tempoju, szten atlag min 100 km/h labdamanetek vannak ebben a szelben is.

    VálaszVálasz

  119. Geysap 2010/09/7, 4:20

    Ha valaki reggel olvassa, az ismetles megnezese utan – akkor is vallalom a 2. szett utan a velemenyem: ez a ket srac igen kemenyen jatszik. Melzer nagyon jo, Fed szinten, egy hallatlanul “porgos” jatekban. Meg nincs vege ;)

    VálaszVálasz

  120. mapk 2010/09/7, 4:21

    Kár hogy az átemelés nem esett be,megnéztem volna egy lábközöttit,
    de volt helyette két jo kis necc meg egy bogár.Come on Federer

    VálaszVálasz

  121. mapk 2010/09/7, 5:02

    Szép volt Federer, féljjél Soderling

    VálaszVálasz

  122. Geysap 2010/09/7, 5:09

    @mapk:
    Jo meccs volt. Holnap sztem sokan ertekelik, ertelmezik, felreertelmezik. Varom a sok kritikat, hogy Fed lehetett volna jobb stb.. Melzer peches volt, majd Soder megmutatja (hajnalban ennyi jut eszembe, de sztem. sokkal tobb kifogas is lesz).
    En azt mondom, hogy egy igen jo meccs volt. Nem egyoldalu, kiegyenlitett. Kuzdottek mindketten, Melzer tulnotte onmagat, Fed hozta amit kellett.
    A fontos, hogy ismet egy harom szettes meccset megnyert…

    Tavoli joslasokat hulyesegnek tartom, az osszehasonlitasokat is. A kovetkezo meccsenek akkor lesz vege, ha kezet fognak a biroval.

    Jo reggelt !

    VálaszVálasz

  123. Geysap 2010/09/7, 5:10

    @mapk: Jo pihenest! Hozzam is jonnek fel tizkor, huzok aludni.

    VálaszVálasz

  124. Geysap 2010/09/7, 8:33

    Jo reggel Mindenkinek!

    VálaszVálasz

  125. swerner 2010/09/7, 10:08

    azt azt!! :)

    VálaszVálasz

  126. Alucard 2010/09/7, 10:25

    Nincs is jobb egy finom feketénél így korán reggelt :) Jó reggelt!

    VálaszVálasz

  127. Geysap 2010/09/7, 11:16

    @Alucard: Azon mar regen tul vagyok ;)

    VálaszVálasz

  128. laciii79 2010/09/7, 11:19

    @Geysap: Számomra te vagy most a hiteles forrás atekintetben, hogy milyen is volt a meccs, mert biztos vagyok benne, hogy te láttad. :-) Sokan ugyanis úgy is mondanak véleményt, hogy nem is látták, max egy összefoglalót.
    Visszatérve még Sharapováékra. Tényleg óriási volt, mindketten nagyon jók voltak, az, hogy Maria aránylag sok hibát ütött (a mégtöbb nyerő mellé), az benne volt a pakliban, meg kellett próbálnia leütni a pályáról Caro-t, ez volt az egyetlen esélye. Elképesztően jók voltak mindketten, és fantasztikus volt látni, ahogy a két, a maga nemében egyedülálló, játékstílus egymásnak feszül.
    Nem tudom ki verheti meg Caro-t, mert nem csak a tenisze nagyon jó, hanem fejben is Sharapova fölé kerekedett, és ez azt jelenti, hogy max Serena lenne most előtte fejben, teniszben meg most úgy érzem, senki.

    VálaszVálasz

  129. davegilmour 2010/09/7, 11:51

    Petra, kérlek, ne “LuiZ Ármsztrong”-ot mondj, mert szörnyű hallgatni, ugyanis “Lui”-nak kell ejteni. Köszi.
    A “zvonarevát” pedig úgy látszik, tényleg nem tudod elfelejteni, pedig azt sem úgy kell ejteni, hanem zvonarjovának.
    Vagy akkor ejtsd “dementyevának” angolosan a gyementyjevát, vagy kuznecovának a kuznyecovát, tehát legalább valami logika legyen a kiejtésedben, ha már mindenképp ragaszkodsz a buta angolszász kiejtéshez.
    Köszöntem.

    VálaszVálasz

  130. Lindike1 2010/09/7, 12:14

    @davegilmour: Nem akarok veled kötekedni, de mi van, ha Zvonareva is úgy ejti a nevét, ahogy Petra?!

    VálaszVálasz

  131. juci 2010/09/7, 12:44

    Hello!
    Egyelőre semmi meglepetés nem ért… Djoko nagyon simán nyert, Fedet nem láttam, de valszeg megint annyit adott ki magából, hogy a győzelem meglegyen. Az alsó ágon Djoko-Fed elődöntőt várok továbbra is.
    A mai meccsek sztem több izgalmat hoznak, kiegyenlítettebbek az erőviszonyok… a két női meccs is… hú, sok-sok kávéra lesz szükség ma éjszakára!!!

    VálaszVálasz

  132. Markus 2010/09/7, 15:20

    @juci: A Nadal-Lopez meccsen aztán töménytelen izgalom várható :D Max azon lehet izgulni, hogy nyer-e 2-nél több játékot szettenként Lopez..

    VálaszVálasz

  133. juci 2010/09/7, 15:45

    @Markus: Nem feltétlenül arra a meccsre gondoltam… de legyen igazad! :)

    VálaszVálasz

  134. Geysap 2010/09/7, 16:03

    @laciii79:
    Szep napot Mindenkinek!!
    Kosz a bizalmat. Lattam a meccset, mert erdekelt (nem irom, miert). Kisse faraszto volt felhatkor fekudni, es nyolckor kelni, de most egy kicsit pihenhetek ;)
    En elveztem a meccset. Fordulatos, jo jatek volt. Melzer elott le a kalappal, mar csak azert is, mert a tornan eddig o volt az egyetlen, aki tie breakra kenyszeritette Fedet a masodik szettben.

    Az elso szettben Fed folenye egyertelmu volt, talan fel oraig sem tartott.

    A masodik szett total kiegyenlitett volt, voltak breaklabdak, majd visszabreak, szenzacios labdamenetek, iszonyu sebesseggel, Melzer szenzacios jatekaval. ebben o volt a dominans, de Fed is kitett magaert. Nem egyszer pl.15-40 rol forditotta az adogatasat. Szval nekem elemeny volt mindketto jateka. Ekkor volt az ominozus rovidites. Fed nyert. Sokan “bele fognak kapszkodni, kotni” abba, hogy a roviditesben Fednek volt ket necces utese, ami atment. Ez nevezheto szerencsenek is, de azert elegge pontosan kell a halo tetejet eltelelni, es nem kis erovel, mert nehany mm. – el lentebb megy, errol a feszes szalagrol kipattan. (ha ez nincs a rovidites kimenetele nem hiszem, hogy mas lett volna)

    A harmadik szett egy ideig kiegyensulyozott volt, majd Melzer kisse leengedett (nehany “masodpercrol van szo” a gyors jatek miatt), Fed kihasznalta, breakelt, amit meg is tartott. Melzer a meccs vegeig kuzdott, nagyon klasszul.
    Az egesz meccsnek a vege zsenialis volt szerintem, es en ezt szeretem. Nem “hiba, onhiba stb.” fejezte be a meccset, hanem egy kivalo labdamenetet koveto nyero utes. Valahogy ez lenne a normalis.

    Szval. felreteve azt, hogy a kedvencem nyert, igen jo meccset latt(unk)am, nem “meszarlast”, hanem igazi teniszt.

    Azert irtam tobbes szamban, mert @mapk: is virrasztott ;)

    VálaszVálasz

  135. Beni 2010/09/7, 16:47

    remélem mindenki látta wozniackit:D(L)

    VálaszVálasz

  136. laciii79 2010/09/7, 17:43

    @Geysap: Köszi a meccsbeszámolót! A rövidítéssel ne foglalkozz, Fed ellentábora mindenképp fanyalog, hogy csak tie-breakben stb., de nincs jelentősége.
    A következő meccsre kell koncentrálni, illetve reményeim szerint a következő háromra… Úgy fest, hogy nem akármilyen hármast kell megverni, ahhoz, hogy összejöjjön a hatodik USO győzelem, nevezetesen a világranglista ötödik, harmadik és első helyezettjét…. Én Bízom Rog-ban, szerintem ezzel a tenisszel, és motiváltsággal, ami újra megvan, simán képes lehet rá!
    Go Fed!

    VálaszVálasz

  137. FedererRafa 2010/09/7, 18:05

    @laciii79: Mit akarsz még? Federer már mindent megnyert. Most Nadalon a sor, hogy nyerjen a Us Openen is. :D

    VálaszVálasz

  138. mapk 2010/09/7, 18:06

    @Geysap: Szervusz!
    El is késtem a melóból.Volt pofám 3 órát aludni.De szerintem is megérte.
    És evvel a svunggal el is köszönök
    Jó éjszakát!

    VálaszVálasz

  139. FedererRafa 2010/09/7, 18:26

    Gábor, Júzsnyij 2002-ben nyert Davis-Kupát az oroszokkal!!!

    VálaszVálasz

  140. FedererRafa 2010/09/7, 18:26

    Nem 2000-ben.

    VálaszVálasz

  141. laciii79 2010/09/7, 18:28

    @FedererRafa: Csak elszólás volt.

    VálaszVálasz

  142. FedererRafa 2010/09/7, 18:44

    @laciii79: Már a múltkor is ezt mondta, két napja.
    ….

    VálaszVálasz

  143. Geysap 2010/09/7, 19:01

    @FedererRafa: 3-4 ev mulva sztem nyer is ;)

    VálaszVálasz

  144. Geysap 2010/09/7, 19:04

    @laciii79:
    Hello!
    Sajnos “nem kenyerem” a nappali alvas, ezert 6-kor fel is keltem … Csak most leptem be a blogba Tudom, hogy fanyalognak. Ezert probaltam meg azt leirni, amit lattam. Ha en nem fanyalogtam Mezer nehany zsenialis elutese, szerva-ropte kontraja miatt … ;)

    VálaszVálasz

  145. FedererRafa 2010/09/7, 23:27

    @Geysap: Szerintem most kell nyerjen.
    Federernek csak Nadal volt az akadály úgymond, amikor nem nyert Roland Garrost, mert a spanyol legyőzte őt négyszer is.
    Nadalnak viszont több olyan ellenfele van, aki legyőzheti ezen a kemény pályán, így kevés alkalma van, hogy nyerjen.
    Most kell. Federernek lesz még alkalma és lehetősége később is.

    VálaszVálasz

Kattintás a válasz elvetéséhez

Ha nem szeretnéd minden kommentnél bepötyögni az adataid, regisztrálj itt!

  • Törzsasztal

    • Belépés
    • Regisztráció
    • Elfelejtett jelszó?

  • Rovatok:

    • A moderálási elvek (1)
    • A nap képe (44)
    • Ausztrál Open (196)
    • Davis Kupa (22)
    • Egy soha meg nem írt könyv (5)
    • Eredmények (29)
    • Ezen a napon (19)
    • Gézengúzok (9)
    • Hírek (499)
    • Hot! (46)
    • Ki, hol, kivel? (12)
    • Meccselemzés (19)
    • Nagyonállat (43)
    • Napi idézet (88)
    • Régi blog (383)
    • Roland Garros (268)
    • Us Open (129)
    • Videók (212)
    • Wimbledon (111)
  • Erről szóltunk:

    acasuso (1) agassi (16) allaster (1) almagro (1) alona bondarenko (2) ancic (1) andrejev (2) arias (1) arn (4) azarenka (6) babos (3) baghdatis (5) bammer (1) becker (2) berdych (6) blake (3) bolelli (2) borg (3) borotra (1) bryan (3) cahill (2) chakvetadze (1) chang (1) cibulkova (1) cilic (3) clijsters (15) connors (3) coria (2) courier (1) czink (23) date (1) davenport (1) davydenko (16) dechy (1) de heart (1) delic (1) del potro (24) dementieva (11) dent (5) devenport (1) djokovic (68) dokic (3) dulko (1) dushevina (1) edberg (3) federer (178) feliciano lopez (1) ferrer (1) ferrero (4) fish (4) fucsovics (1) gasquet (8) gaudio (5) gil (2) ginepri (1) gonzalez (14) graf (6) grosjean (1) gulbis (4) haas (8) hanescu (2) hantuchova (1) haynes (1) helfant (2) henin (13) henman (2) hewitt (17) hingis (2) hrbaty (1) isner (12) ivanisevic (6) ivanovic (15) jankovic (8) karlovic (11) keys (2) kiefer (1) kirilenko (1) kohlschreiber (3) kubot (1) kuerten (3) kurnyikova (3) kuznetsova (6) leconte (1) lendl (3) lever (1) li (2) lisicki (2) lisnard (1) ljubicic (6) lopez (2) lu (1) mahut (5) majoli (1) malisse (3) mantilla (1) marosi (2) mathieu (3) mattek (1) mauresmo (6) mcenroe (10) melzer (1) monfils (8) montcourt (1) moya (2) muller (1) murray (51) muster (1) nadal (123) nalbandian (5) nastase (1) navratilova (2) Odesnik (1) ouanna (1) oudin (1) parizs (4) paros (4) pasek (1) pavel (1) peer (1) penetta (1) petrova (1) querrey (1) robredo (2) roche (1) roddick (39) rybarikova (1) safin (2) sampras (7) sanchez vicario (2) santoro (10) schiavone (3) schnyder (2) schwank (1) scott (1) seppi (1) serena (43) sharapova (13) simon (2) soderling (25) stenpanek (1) stepanek (1) stosur (2) suarez navarro (1) sugiyama (1) szafin (28) szafina (33) szavay (46) szeles (1) taróczy (1) tipsarevic (1) tomic (4) troicki (1) tsonga (12) tursunov (1) venus (13) verdasco (22) vinciguerra (1) vliegen (1) volandri (1) washington (1) wawrinka (2) wickmayer (5) wilander (7) wozniacki (4) youzhny (1) zvonareva (4)
  • Képek:

  • © Salakblog 2009-2012 | minden jog fenntartva | impresszum