Salakblog – Minden, ami tenisz

Minden, amit esetleg nem tudtunk elmondani, vagy nem mondhattunk el, vagy már nagyon sokszor elmondtunk a teniszről…

Harmadik napicset

2010/09/1 Kategória: Us Open
Szerző: szpetra

Eurosporton a Vuelta után kezdünk, bekapcsolódunk az Ivanovics meccsbe, aztán Dulko és Azarenka, vagy Lubicic, majd Murray és Venus, tovább Monfils. Végül az esti program Clijstersszel és Roddickkal.

Eurosport 2 5-kor kezd Ivanoviccsal, majd jöhetnek Azarenkáék, aztán Berdych, Schiavone és Peer.
Persze úgyse így lesz. :)

121 Comments »

121 komment:

  1. giorgio_boy 2010/09/1, 17:01

    1.

    VálaszVálasz

  2. szpetra 2010/09/1, 17:01

    @giorgio_boy: nice job :D

    VálaszVálasz

  3. Dodey 2010/09/1, 17:03

    @giorgio_boy:
    Már megint erre várt :P
    Leszek még valaha is 1st? :(

    VálaszVálasz

  4. giorgio_boy 2010/09/1, 17:07

    @Dodey: várt a fene :D Petra folyton rámszól telón :P
    @szpetra: thx ;)

    VálaszVálasz

  5. FedererRafa 2010/09/1, 17:15

    @giorgio_boy: holnap én leszek az első.

    VálaszVálasz

  6. giorgio_boy 2010/09/1, 17:16

    @FedererRafa: majd szurkolok :D

    VálaszVálasz

  7. FedererRafa 2010/09/1, 17:21

    @giorgio_boy: Ok. Komolyan mondom, direkt ezt fogom figyelni, hogy mikor lesz új napicset… :D

    VálaszVálasz

  8. giorgio_boy 2010/09/1, 17:22

    @FedererRafa: jézusom, mire vetemednek egyesek. képes lennél a szabadidődet evvel tölteni? :D

    VálaszVálasz

  9. giorgio_boy 2010/09/1, 17:44

    Jaaaj Ana, fejezd be a szettet :D

    VálaszVálasz

  10. Sugarbabyyy 2010/09/1, 17:49

    Azarenka mért adta fel? :o

    VálaszVálasz

  11. giorgio_boy 2010/09/1, 17:51

    USO radiot hallgatom, hátha elkapok valamit amíg nincs írásos beszámoló /interjú :)

    VálaszVálasz

  12. Sugarbabyyy 2010/09/1, 17:52

    úúú, szegénykém…. :(

    VálaszVálasz

  13. Dodey 2010/09/1, 17:52

    @Sugarbabyyy:
    A Grandstand képén mutatták, összeesett :O :(

    VálaszVálasz

  14. giorgio_boy 2010/09/1, 17:53

    @giorgio_boy: That’s my girl :P

    VálaszVálasz

  15. giorgio_boy 2010/09/1, 17:53

    @Dodey: elég rémisztő jah :S

    VálaszVálasz

  16. Dodey 2010/09/1, 17:55

    Az is lehet, hogy csak szimplán a melegtől lett rosszul :(
    @giorgio_boy: Annácska egész tűrhetően játszik ;)

    VálaszVálasz

  17. giorgio_boy 2010/09/1, 18:00

    @Dodey: nem bírom amikor Annának hívják :P amúgy a játéka bíztató

    VálaszVálasz

  18. Dodey 2010/09/1, 18:04

    @Sugarbabyyy: @giorgio_boy:
    Az eurosport angol nyelvű honlapja szerint a könyöke miatt ápolták…
    3-0 – Azarenka is in real trouble on Grandstand, with a lengthy timeout between games. She seems to be complaining about her elbow, but looks to be in something of a daze in the blistering heat.
    Aztán nem tudom mi lehetett vele, reméljük nincs nagy baj és hamar felépül!

    VálaszVálasz

  19. Sugarbabyyy 2010/09/1, 18:06

    @Dodey: ezt petra is mondta….
    de 5-1nél esett össze…
    de valószínű a meleg miatt van…

    VálaszVálasz

  20. Dodey 2010/09/1, 18:07

    @Sugarbabyyy:
    Ok, nem tudtam :)
    Akkor kapcsoltam be a TV-t…

    VálaszVálasz

  21. Sugarbabyyy 2010/09/1, 18:12

    Hány éves a srác, kaivel Ljubo játszik? 16? :o

    VálaszVálasz

  22. tidel 2010/09/1, 18:13

    @Sugarbabyyy: 18. :)

    VálaszVálasz

  23. Sugarbabyyy 2010/09/1, 18:13

    @Sugarbabyyy: megnéztem 18 éves….
    nem nézem annyinak…

    VálaszVálasz

  24. giorgio_boy 2010/09/1, 18:13

    2009es AO-n vírusfertőzése volt és lázasan ment pályára, ott a meleg csak a jéghegy csúcsa volt

    VálaszVálasz

  25. Dodey 2010/09/1, 18:17

    @giorgio_boy:
    Anna come back :)

    VálaszVálasz

  26. giorgio_boy 2010/09/1, 18:17

    Ajde Ana :D

    VálaszVálasz

  27. Dodey 2010/09/1, 18:17

    @giorgio_boy:
    Kezd megint a régi önmagára hajazni, jót tenne a női tenisznek, ha visszajönne a 10 közelébe, tovább élesedne a verseny…

    VálaszVálasz

  28. giorgio_boy 2010/09/1, 18:27

    @Dodey: jaja brutál az a tenyeres, de a fonákja se csúnya.

    VálaszVálasz

  29. Beni 2010/09/1, 18:30

    Juj szegény azarenka de sajnálom:S
    Anna szép volt:D Hát Caro pedig gyönyörüen játszot tegnap:D

    VálaszVálasz

  30. giorgio_boy 2010/09/1, 18:32

    @Beni: Ha tovább Annáztok, elkezdek Karózni :D

    VálaszVálasz

  31. WestR 2010/09/1, 18:34

    @giorgio_boy:
    az helyesen “Hajde Ana!” :D (elnézést a szőrszálhasogatásért :D ) Amúgy én is örülnék ha visszajönne a TOP 10-ben tenyerese vmi elképesztő (főleg múltidőben). Mondjuk nekem a röpte játéka is nagyon bejött!

    VálaszVálasz

  32. WestR 2010/09/1, 18:35

    Sharapova – Ivanovic döntőt! :D

    VálaszVálasz

  33. Geysap 2010/09/1, 18:40

    Udv Mindenkinek!

    El kellett mennem itthonrol, es olvasom az irasaitokat, Azarenkat sajnalom, de orommel olvasom, hogy Annacska gyozott.

    @giorgio_boy: Annazok – es nincs benne “y” ezert nem Karozhasz ;)

    VálaszVálasz

  34. Geysap 2010/09/1, 18:41

    @WestR: Ebben nem hiszek, de a fene tudja. Sharapova irasodra valaszoltam … tomoren: jol jatszott a csaj :)

    VálaszVálasz

  35. WestR 2010/09/1, 18:43

    @Geysap:
    áhh szerintem sincs semmi esély egy Mahsa – Ivanovic döntőre, csak elkapott a hév. :D

    VálaszVálasz

  36. giorgio_boy 2010/09/1, 18:44

    @WestR: nyelvtanilag igazad van, de a délszlávoknál már kezd lekopni a “h” az elejéről, írásban is (láttam több helyen, igaz van ahol aposztróffal jelzik még hogy ott a helye) :D

    VálaszVálasz

  37. Sylar 2010/09/1, 18:49

    Azarenka elkapta a Dulko nevű vírust, immár harmadszor… :P de inkább nem is viccelek ezzel. Kicsit ilyesztő volt, amikor úgy borult fel, mint egy krumplis zsák.

    VálaszVálasz

  38. Sylar 2010/09/1, 18:51

    Eddig semmi érdekes nem történt ezen a US Openen :/ hiányoznak a Gasquet féle elsőkörös 5 szettes klasszikusok :D de majd talán Denko ellen holnap.

    VálaszVálasz

  39. WestR 2010/09/1, 18:52

    @giorgio_boy:
    Akkor használjunk “idemo”-t ott nincs vita. :D

    VálaszVálasz

  40. Geysap 2010/09/1, 18:53

    Fed miert nem jatszik ma? Tudja vki? Elore is kosz a valaszt.

    VálaszVálasz

  41. giorgio_boy 2010/09/1, 18:53

    @Geysap: hmm… mert holnap játszik :D

    VálaszVálasz

  42. giorgio_boy 2010/09/1, 18:55

    @Geysap: seriously: nem pont 2 naponta megy itt még az elején a szkedzsül… Murray pl ma játszik először, aztán majd szépen összehangolódnak a dolgok :)

    VálaszVálasz

  43. Sylar 2010/09/1, 19:06

    @Geysap:
    A US Openen mindig hétfőtől péntekig bonyolítják le a férfiaknál az első és a második fordulókat, úgyhogy ezért van Federernek két napos szünete. És ahogy Giorgo mondja, vannak olyanok, akik csak ma kezdenek.

    VálaszVálasz

  44. Sylar 2010/09/1, 19:08

    Hogyan lehetséges az, hogy a Pennetta – Szávay 2. körös meccset nem kamerás pályára tették? Gondolom a Shahar Peer – Parmientier, vagy Pavlyuchenkova – Mirza meccsek a 13-as pályán biztos érdekesebbek lesznek….

    VálaszVálasz

  45. Sugarbabyyy 2010/09/1, 19:34

    az csak egy 75373 m-s out volt…..

    VálaszVálasz

  46. Sugarbabyyy 2010/09/1, 19:40

    ez a Harrison gyerek naggyon komoly…… :o

    VálaszVálasz

  47. Dodey 2010/09/1, 19:44

    @Sugarbabyyy:
    Ugye??
    Az öreg Ivan alig bírja a tempót, pedig idén IW-ben nem akárkiket vert meg…

    VálaszVálasz

  48. Sugarbabyyy 2010/09/1, 19:52

    szettlabdát így elbaszni….

    VálaszVálasz

  49. Geysap 2010/09/1, 19:58

    @Sylar: @giorgio_boy: Kosz szepen … ilyen venembernek lecci nezzetek el a nem teljesen konstruktiv gondolkozast neha ;)

    VálaszVálasz

  50. Geysap 2010/09/1, 19:59

    @Sugarbabyyy: Hogy beszelsz Cukorka !!! “jolelbaszta” – ez sokkal szebb ;)

    VálaszVálasz

  51. Geysap 2010/09/1, 20:02

    @Sugarbabyyy: Ellenben Llodra “nagyon el”… azt a teniszt jatsza, amit a legjobban kedvelek … “le sem lehet vakarni a halorol” ;)

    VálaszVálasz

  52. Sugarbabyyy 2010/09/1, 20:04

    @Geysap: bocsánat, de ekkora out-t ütni…..

    VálaszVálasz

  53. redbirds 2010/09/1, 20:05

    Húha,ma aztán nemsok meccs eredményét találtam volna el.Főleg,hogy Seppi,Ljubicic,Stakhovsky,Berdych is búcsúzik ?:S
    Egy tippem még bejöhet,vagyis hogy ha Djokovic legyűri? Petzschnert,akkor Blake állítja meg :)

    VálaszVálasz

  54. Sugarbabyyy 2010/09/1, 20:10

    @redbirds: Ljubo, Stachovsky meg Berdych még nem esett ki…..
    Seppi már neccesebb

    VálaszVálasz

  55. redbirds 2010/09/1, 20:17

    @Sugarbabyyy: szerintem az idei US Open kicsit hasonlít egy AO-hoz ahol még “az év eleji forma” miatt sok meglepetés adódik,már csak ezért is vagyok ilyen “borúlátó”.Azt, hogy a sok meglepetést egy folyamatbanlévő generációváltás? és a nagy meleg is kiváltja,talán,a lényeg,hogy a legnagyobbak még most is tudják egyelőre hozni amit kell…

    VálaszVálasz

  56. Beni 2010/09/1, 20:18

    Na mizu? meiket nézitek ? Petra vagy Mariann?

    VálaszVálasz

  57. giorgio_boy 2010/09/1, 20:19

    @redbirds: vészmadár :D átlagon felüli meglepetésszámról még nem beszélhetünk :P

    VálaszVálasz

  58. tidel 2010/09/1, 20:21

    Ljubo és Seppi már kiesett. Gyerünk Tomas!!!!!!

    VálaszVálasz

  59. Beni 2010/09/1, 20:22

    Berdych követi barátos nőjét Shafarovát:D Biztos husszú hétvége lesz:D De most milesz Berdych video blogjával?:O

    VálaszVálasz

  60. Sugarbabyyy 2010/09/1, 20:24

    nem néztem a GS&M-t, de kit interjúvoltak ma meg tegnap az autóban, tudja valaki?

    VálaszVálasz

  61. Sugarbabyyy 2010/09/1, 20:25

    @redbirds: nem tom mi lesz, de mondjuk tény, hogy az első körben azért már hullottak rendesen a kiemeltek….

    VálaszVálasz

  62. giorgio_boy 2010/09/1, 20:25

    @Sugarbabyyy: én láttam de nem emlékszem autós interjúra :D

    VálaszVálasz

  63. Sugarbabyyy 2010/09/1, 20:30

    @giorgio_boy: nemá, nincs olyan, mint a RGn volt? :(
    honnan fogom akkor tudni, h ki fog kiesni..?

    VálaszVálasz

  64. giorgio_boy 2010/09/1, 20:35

    @Sugarbabyyy: az az RG sajátja sztem :D

    VálaszVálasz

  65. Sugarbabyyy 2010/09/1, 20:38

    @giorgio_boy: ja télleg!!!!!!
    BASSZUS!!!!!
    ezt behalucináltam rendesen….. :) :D :) :D

    VálaszVálasz

  66. Sugarbabyyy 2010/09/1, 20:40

    Bördics sztem megy haza….. :(

    VálaszVálasz

  67. agimano 2010/09/1, 20:42

    Petra, fogadjunk, hogy málnás grand slam torta:))))

    VálaszVálasz

  68. Sugarbabyyy 2010/09/1, 20:58

    Bördics :(

    VálaszVálasz

  69. tidel 2010/09/1, 20:58

    Tomas :(

    VálaszVálasz

  70. Geysap 2010/09/1, 21:03

    @Sugarbabyyy: Berdichet, ha jol lattam.

    Lenne egy aprocskacsaka kis kerdesem: az elejen beszeltetek nehez agrol, konyurol, kie a nehezebb, ill. konnyebb. En nem szoltam bele, nem is fogok ;)
    Hogy is nez ki az a kvva. nehez Rafa, es konnyu Fed ag?

    VálaszVálasz

  71. laciii79 2010/09/1, 21:04

    Na most tessék mondani, hogy akkor Fed-nek vagy Nadalnak van nehezebb ága… Volt itt olyan aki “vérlázító”-nak nevezte, hogy Rog-nak milyen könnyű a sorsolása. Egy teniszverseny ilyen, közben derül ki, hogy melyik is a nehéz ág.

    VálaszVálasz

  72. Sugarbabyyy 2010/09/1, 21:05

    @Geysap: az más,az a videoblogja volt, ami a veresége óta értelmét vesztette…
    innen másal fogják csinálni vagy hagyják az egészet a francba?

    VálaszVálasz

  73. Dodey 2010/09/1, 21:05

    @Geysap:
    Most ki veri meg Rafát a nyolc között? :(
    talán majd Istomin a 2. körben :D :P

    VálaszVálasz

  74. FedererRafa 2010/09/1, 21:06

    @Geysap: teljesen mindegy, mert murray jelenti a nagy veszélyt rafára, illetve előtte nalbandian.
    Federernek játszmaveszteség nélkül kell döntőbe jutnia, annyira könnyű ellenfelei lesznek.
    Söderling sem lesz probléma, ha eljut odáig, Rafa viszont ha igen, egy jó Murray ellen játszik.

    VálaszVálasz

  75. laciii79 2010/09/1, 21:06

    @Geysap: Már nem először gondolkodunk együtt…. :-)

    VálaszVálasz

  76. tidel 2010/09/1, 21:06

    @Geysap: Ezt a “nehéz ág, könnyű ág” elemezgetést két dolog miatt is hülyeségnek tartom: egyfelől bármikor, bárkinek jöhet egy “csakazértismegmutatommittudok” játékos, aki élete formájában van, és borul minden, másfelől meg annak, aki győzni akar, mindenkit le kell győznie! Előre elemezgetni fölösleges, utólag meg úgyis mindenki azt mond, amit akar.

    VálaszVálasz

  77. Geysap 2010/09/1, 21:06

    @tidel: En nem igy fogom fol, szepsegem ;)
    Llodra ma kurva jol jatszott. A szenzacios szerva-ropte jateka, az elokeszitesei, roptei, felroptei… szenzacios volt. Nem igen lattam ilyen szintu versenyen olyat, hogy az ellenfel “felepitett tamadasat” valaki a sajat javara hasznalta fel.
    Llodra a 2. szettol tenyleg azt csinalt Tomassal, amit akart.

    VálaszVálasz

  78. FedererRafa 2010/09/1, 21:07

    @laciii79: természetesen Nadalnak nehezebb lesz bejutni a döntőbe, ez a pálya idegen tőle, míg a svejci otthonosan mozog rajta.

    VálaszVálasz

  79. FedererRafa 2010/09/1, 21:07

    @FedererRafa: a pályán, természetesen. :D

    VálaszVálasz

  80. Sylar 2010/09/1, 21:09

    @Dodey:
    Hát az semmiképpen sem lehettet volna Bördi, mert ők csak az elődöntőben találkozhattak volna :D
    Rafító szempontjából Bördi kiesése nem sokat változtat a dolgokon. A papírforma szerint az elődöntőben találkozott volna Nadal a Murray – Berdych negyeddöntő győztesével. Most viszont annyiban egyszerűsödött a dolog, hogy az nagy valószínűséggel Murray lesz…

    VálaszVálasz

  81. Geysap 2010/09/1, 21:11

    @laciii79: ;)

    @FedererRafa: Andris, en nem azt neztem, amirol irsz … Az ellenkezojet, amikor az elejen “ertekeltek az agakat” azt irtam mindossze: mindenkinek az az ag nehez, ahol van (magamtol ideztem :) )

    @tidel: En is ezt irtam, csak mas szavakkal. Az egesz ott baromsag, ahol van (ertekeles az elejen) Jon egy ifju titan, a top CCC – bol, es elete meccsen legyoz egy kiemeltet, borul a bili…

    Ui.: ez Llodrara nem vonatkozik, o egy kivalo jatekos, ha aakar ;) Most akart, es elmeny volt nezni.

    VálaszVálasz

  82. Sylar 2010/09/1, 21:12

    @FedererRafa:
    Andris, Andris… nem emlékszel hogy mi történt legutoljára, amikor ezt mondtad :P Roger már nem az a Roger, aki minden hátrébb rangsorolt ellenfelet rutinszerűen elintéz 3 sima szettben. Ha Alejandro Falla ellen 0:2-re tudott állni, akkor bárki ellen elbukhat 1-1 szettet… mondjuk szerintem most jobb formában van, mint Wimbledonban…

    VálaszVálasz

  83. Geysap 2010/09/1, 21:15

    @Sylar: Ha Marit nem verik meg, es, ha Rafa gyoz …
    A tegnapi meccse Gabashvili ellen nem volt meggyozo, meg Rafa “Batman” ruhajaban sem. Ha valaki a gruzt az elso szett vegen jol pofan csapja, hogy figyelj, fura dolgok tortenhettek volna — de volna itt nincs ;)

    VálaszVálasz

  84. FedererRafa 2010/09/1, 21:16

    @Sylar: Szerintem is, nagyon jó formában van.
    Illetve ez a pálya még jobb neki, mint a Wimbi-féle füves.
    Azt gondolom, a döntő garantált neki. Djokovic sem lehet ellenfele.
    A két potenciális “legyőzője” pedig a másik ágon van.

    VálaszVálasz

  85. Geysap 2010/09/1, 21:19

    @Sylar: Sztem – megprobalom objektiven – Fed az RG utan meg valahogy tartotta magat, egy Halle dontoig, amit elvesztett. Wimbi melypont volt. Torontoban valami latszott, Cinciben nyert, itt az elso meccsen jo volt, jaultak az utesei, uj “elemek” jottek be stb. Kellett neki egy edzo, es ez a lenyeg.

    VálaszVálasz

  86. Geysap 2010/09/1, 21:22

    @FedererRafa: Andris, az a baj, hogy nagyon elore gondolkodsz, es mindezt olyan feltevesekre epited amiket tenykent kezelsz.
    Ezt nem szabad … Minden meccsnek mindenkinel akkor van vege, ha kezet fog a biroval. De a gyoztesnek es a veztesnek egyarant kezet kell fogni !!!!
    Ennyi a joslasrol ….

    VálaszVálasz

  87. Sylar 2010/09/1, 21:25

    @Geysap:
    Nem láttam Rafa első meccsét, de annyit azért látok a statisztikákban, hogy 3 óra kellett neki, amíg legyűrte Gabasvilit, és két szett is tiebreakben dőlt el… De ez még egyelőre az égegyadta világon semmit nem mond el, hiszen ez még csak az első kör volt, és lehet hogy csak annyit adott ki magából, amennyit kellett… majd meglátjuk mi lesz később.

    VálaszVálasz

  88. Sylar 2010/09/1, 21:29

    @FedererRafa: “Döntő garantált neki”
    Abban igazad van, hogy ha jól játszik, akkor valóban “simán” kell a döntőig jutnia. De itt az a kérdés, hogy tud-e majd két hétig jól játszani? Djokovicsot sem írnám le, mert tudjuk mennyire kiszámíthatatlan. Tegnap Troicki ellen megint olyan benyomást keltett, mint akinek semmi kedve teniszezni. De ha esetleg elkeveredne valahogy az elődöntőig, akkor Federer ellen tuti hogy 100%-ot fog magából kihozni, mert ez általában így van nála…

    VálaszVálasz

  89. FedererRafa 2010/09/1, 21:42

    @Sylar: Igen, de általában ki is kap tőle az elődöntőben :)
    Egyébként szerintem képes rá Federer, mert nem erőltette meg magát a nyári szezonban a két döntő ellenére.

    VálaszVálasz

  90. FedererRafa 2010/09/1, 21:43

    @Sylar: Láttam a meccset, Rafi nem játszott nagyon jól, csak jól. Ez nem lesz elég a későbbiekben. Kellemetlen ellenfél volt Gabasvili, jól játszott, s tudott támadni is.
    Rafinak nem jó ez a pálya, de ha jól szervál, a döntőig eljut talán.

    VálaszVálasz

  91. FedererRafa 2010/09/1, 21:45

    @Geysap: Lehet, hogy előreszaladok, de ezek csak tippek, mégha úgy is írom, hogy “tuti”, vagy “biztos”.
    Tudjuk, hogy a svejci fenoném odateszi magát a GS-tornákon, s azon kevés játékosok, akik legyőzték az elmúlt 6 évben, azok vagy elkerülik a döntőig, vagy nincsenek formában – ld. Söderling első körös meccse.
    Érted a felvetésem.

    VálaszVálasz

  92. Geysap 2010/09/1, 22:05

    @FedererRafa: Ertelek persze, de en, mint akinek (durva hasonlat, de van benne valami) a tenisz igen azonos Federerrel – en sem mernem “megjosolni” a gyozelmet. (annak ellenere, hogy szeretnem). Sok tenyezo van, ami az egesz tornat, egyesek – ill. barkinek – a jatekat befolyasolhatjak. Ezert nem szeretek tippelni sem.

    VálaszVálasz

  93. Geysap 2010/09/1, 22:10

    @Sylar: En este elkezdtem nezni, de elaludtam. Kb. fel orat lattam belole, de nem ugy fekudtem le, hogy Rafa nyer. Voltak “kezdo hibai”, a szervak sem jottek, lemaradt Gabasvili uteseirol stb. Ma – igaz, delelott dolgoztam – de az ismetlsig nem neztem meg az eredmenyt. Rafa most nem csak a jatekaval, sot megkockaztatom, nem a jatekaval, hanem a rutinjaval, fejben gyozott. A gruz fiu, ha tobbet jatszana nagynevu, jo ellenfelek ellen. Megtanulna fejben is ott lenni oriasi jatekos lenne. Ez a srac (tudom elcsepelt) egy csiszolatlan gyemant sztem.

    VálaszVálasz

  94. Geysap 2010/09/1, 22:18

    @FedererRafa: Ha ilyen csend van leirok neked egy igen kivalo peldat (egy “mini jelenet, nem tudom, ki irta)
    A “regi szep idokben” egy leszerelt katonatiszt “kartyabol elt”. A csalladjat elvitte a Zserboba, rendelt mindent, ettek – ittak .. A felesege megkerdezte, hogy ha ennyit nyert, nem kellene masnapra is tartalekolni? A valasz egyszeru: “Kedves, en nem tudok elore ilyen hosszu tavra gondolkodni” … ennyi ;)

    VálaszVálasz

  95. mapkfm 2010/09/1, 22:33

    Pixel DEmentieva legyőzte Pixel Bammert a 2.szet-ben 4-0 -ról.
    Azért vicces hugy a Eurosporton a kommentator sajnálta tőluk azt a fél percet is amikor kisképernyőn mutatták őket.

    VálaszVálasz

  96. Geysap 2010/09/1, 22:35

    Joejt Mindenkinek !

    VálaszVálasz

  97. giorgio_boy 2010/09/1, 23:49

    OMFG sose találjátok ki miért lépett vissza Vika. A bemelegítésnél az edzőteremben, elesett és beverte a fejét. Enyhe agyrázkódással ment pályára.

    http://www.usopen.org/en_US/news/articles/2010-09-01/201009011283376188216.html?promo=twitter

    VálaszVálasz

  98. giorgio_boy 2010/09/2, 0:45

    Monfils micsoda táncot járt… tegnap meg Petkovic nyomott pár ütemet.

    VálaszVálasz

  99. Sylar 2010/09/2, 0:53

    @giorgio_boy:
    Micsoda?! Akkor hogy a fenébe jutott egyáltalán eszébe, hogy kiáll lejátszani a mérkőzést?

    VálaszVálasz

  100. giorgio_boy 2010/09/2, 0:58

    100.

    VálaszVálasz

  101. giorgio_boy 2010/09/2, 0:58

    @Sylar: hát kb ugyanúgy ahogy tavaly az AO-n vírusfertőzéssel, lázzal kiállt Serena ellen :D

    VálaszVálasz

  102. Sylar 2010/09/2, 1:05

    @giorgio_boy:
    Na jah, pontosan emlékszem arra is. Bármennyire is elismerésre méltó Azarenka igyekezete, de azért van egy határ, ahol ez már átcsap idiótizmusba…

    VálaszVálasz

  103. giorgio_boy 2010/09/2, 1:07

    @Sylar: jó mondjuk annyiból ferdítettem, hogy amikor pályára ment még nem tudta hogy agyrázkódása van, csak előtte megvizsgálták és a meccs alatt is folyamatosan figyelték… a tréner is azért jött be hogy megnézze a könyökét (azt is beverte). a pontos diagnózis már az összeesés után a kórházban jött. De az esés után gondolhatta hogy nem csak pukli nő majd a buksiján :S

    VálaszVálasz

  104. Sylar 2010/09/2, 1:10

    @giorgio_boy:
    Hát igen. Nekem még nem volt agyrázkódásom, de tudtom szerint akinek az van, az nem éppen vígan teszi a dolgát, hanem szédül és rosszul van.

    VálaszVálasz

  105. giorgio_boy 2010/09/2, 1:12

    Mindenesetre hihetetlenül peches… :(

    VálaszVálasz

  106. maska 2010/09/2, 6:26

    De mi tröténik Rodick-kal. Mostanában nem magyon megy a szekér, nem?

    VálaszVálasz

  107. Sugarbabyyy 2010/09/2, 8:46

    Roddick :o

    VálaszVálasz

  108. Viki 2010/09/2, 8:49

    Mi volt a Roddick meccsen???? Ne már, ezt nem hiszem el!!! :( :( :( :( :(

    VálaszVálasz

  109. csjuli 2010/09/2, 9:46

    @Viki: Jó volt Tipsa, Andy a 2-3-ban gondolom kevésbbé, csak a 3. végétől láttam. Ismét két vonalbírói esemény borzolta a kedélyeket. A lábhiba jogos volt, de nem a jobb lába csúszott Andynek a vonalra. Szerencsére ez jól felpaprikázta, így megteremtette magának az esélyt a visszazárkózásra. Csak Tipsa nem így gondolta. A másik komoly hiba volt, Andy jó pozícióban üthetett volna, ha Tipsa visszaadja a labdát, ehelyett újra elsőt szerválhatott és nem hibázott. A 4. szett tiebreakben Tipsa nem bukott adogatást, ennyi. Most megy az ismétlés. Ja és a 3.ban Andy háritott 4 szettlabdát és az 5.-re is megvolt az esélye.

    VálaszVálasz

  110. csjuli 2010/09/2, 10:41

    Egyetlen hsz erejéig visszatérnék a drawal kapcsolatos dolgokra. Annak tényleg semmi értelme, hogy utólag, vagy menet közben értékeljük. Hisz a megjelenéskor nem tudhatjuk, ki hogyan hozza-nem hozza a meccseit, melyik oldalon kik hullanak ki az útból. Meg aki nyerni akar, annak azt kell megverni, aki szembejön.
    Azt azért lehet sejteni, hogy ki milyen játékerőt képvisel, mert régóta nézzük őket. A kevés noname okozhat meglepit, de ez a ritkább. Az első 1-2 körben azért nem mindegy kit kap a játékos.

    Nadal -Gabasvili -Istomin -Simon vagy Kohli -Feli vagy Stakhovszky -Ferrer,Chardy,Nalby,
    Verda
    Fed -Dabul -Beck(Berrer) -PAM(Hewit) vagy ?? -Melczer vagy JCF -Cilic vagy Söd

    Azért az első 3 kört szivesen elcseréltem volna Feddel, a 4. Fednek keményebb, az 5. lehet szintén( bár ez megítélés kérdése, előre nem tudhatjuk ki mennyire lesz jó.

    A fokozatos játékba lendülés szempontjából szerencsésebb kevésbbé kemény ellenfél az elején.

    Ami az elsőkörös teljesítményeket illeti, Nolénak nehéz dolga volt, Rafának is. Fednek és Mörrinek azért nem kellett megizzadnia(ha csak nem a hőségtől), mert az ellenfél más kategória volt.

    Én így látom. És mivel a sorsolás nem kívánságműsor, mindig lehet róla beszélgetni, csak nem érdemes, mert a végén csak az számít, hogy mindenkit megverj, és akkor is megkapod a trófeát, ha azt könnyen tetted, legfeljebb lesznek, akik fanyalognak.

    Dabult meg Doki pofozhatta volna napokig, akkor sem lett volna képes tiebreakig eljutni.

    VálaszVálasz

  111. Geysap 2010/09/2, 12:23

    @Sylar:
    Szep napot Mindenkinek!

    Azert eppen Teged “szolitottalak” meg, Te szoltal utoljara Azarenka agyrazodasahoz . Tehat: a pontos magyar neve ennek a “tunetegyuttesnek” agyrazodas.
    (senki nem tehet arrol, hogy “razkodasnak” irja, mert fura modon ezt sokan meg orvosok is igy hasznaljak).

    Az agyrazodasnak a lenyege:

    - egy kulso erobehatasra az agy a koponyan belul elmozdul, ami anatomiai elerest, az agyon lathato karosodast enyhe esetben nem okoz.

    - ez enyhe esetben ugy johet lerte, hogy egyszeruen kifejezve az agyfolyadekban a liqurban “lebeg” – tehat a koponya csontjaihoz sehol nem “tapad” hozza. Ezt az agy burkainak, az agyviz termelesnek stb. koszonhetjuk.

    - az erobehatasra az agy ellenkezo iranyba mozdul el, majd “visszacsapodik”. Az almozdulaskor a “vizben lebego” agy kis terulete “nekicsapodik” a koponyacsontok belso hartyajahoz, majd ugyanazt teszi az erobehatas iranyaban. (tipikusan enyhe agyrazodast okoz a seggreeses)

    - az agyunk erre ugy reagal, hogy a viztere, az agy “molekularis folyadektartalma” megno, es egy agyduzzanat alakul ki. (csak a kis agyrazodasrol irok). Az agyduzzanat – agyvizenyo – tobb tunetet okoz enyhe esetben is (ezert irom, hogy tunetegyuttes)

    - fo tunetek koze tartozhatnak (nem szukseges az osszesnek) a szedules, hanyas, bizonytalansag, a fofajas, lataszavar, egyensulyzavar – mindez beavatkozas nelkul elmulik, de fektetni kell a beteget (ertelmetlen gyogyszerrel kezelni, max. glicerint lehet vele itatni, mert az kemiai szerkezete okan “viz megkoto tulajdonsaggal rendelkezik) Igen durvan konvertalva az agyrazodast a mindennapokra, kb. olyan, mint egy eros masnapossag)

    - ilyen esetben nagy erofeszitest igenylo “munka” nem javasolt, a tunetek muta utan sem egy ideig. Foleg meleg, napos helyen, mert az is fokozza kisse az agyvizenyot (lasd. napszuras utani rosszullet)

    Roviden ennyi … el kellett volna orvosi okok miatt a meccset egy nappal halasztani, es nem tortenik meg az, amit lattunk.

    Bocs, hosszu voltam, de igy lehet ezt a tunetegyuttest erthetoen leirni.

    VálaszVálasz

  112. Geysap 2010/09/2, 12:26

    @csjuli: Teljesen igazad van – nezd meg az ehhez kapcsolodo hozzaszolasaimat – mind arrol szol, hogy josolni nem lehet. Minden a meccsen dol el, nem elotte …

    VálaszVálasz

  113. Sylar 2010/09/2, 14:13

    @Geysap:
    Köszönjük ezt a terjedelmes választ, doktor úr ;)
    Szerintem az nem menne ilyen egyszerűen, hogy csak úgy elhalasztják egy nappal a mérkőzést, mert az egyik játékos beteg/rosszul van/stb., és majd holnapra rendbe jön. Nem nagyon emlékszem hasonlóra, hogy egy versenynek a szervezői ilyen kedvezményt adtak volna valakinek. Ha ez így lenne, akkor a játékosok valószínűleg rendszeresen visszaélnének ezzel, hogy plusz pihenőnapot nyerjenek egy esetleg fárasztó meccs után.
    Ezzel kapcsolatban még annyit, hogy én még mindig elképesztőnek tartom, hogy egy játékos agyrázkódással kiállt lejátszani a mérkőzését. Azarenkának legalább meg kellett volna magát viszgáltatnia a meccs előtt (ami egyébként meg is történt, tudtom szerint…). Az orvosok elvileg nem tilthatják meg neki hogy kiálljon, de azért a minimum az annyi lenne, hogy egyértelműen elmondják neki, hogy milyen állapotban, képes-e egyáltalán játszani, stb. Ha pedig Azarenka ennek tudatában is le akarta játszani a meccset, akkor valószínűleg igencsak megárthatott a fejének az az ütés…

    VálaszVálasz

  114. Turin 2010/09/2, 14:39

    @Geysap:

    ne mondd már, h a szervák nem jöttek neki. Ha valamiben nagyon jó volt az első meccsén, az a szerva. Stabilan és erősen szervált.

    VálaszVálasz

  115. Csavargo 2010/09/2, 14:46

    @Geysap: Batman ruha :) ez jó :)
    nekem inkább kicsit Agassi-s

    VálaszVálasz

  116. fedmad 2010/09/2, 15:03

    Most értem haza, nem olvastam még egy postot sem, csak eurosport honlapján az eredményeket, s még mindig a káromkodás visszhangja zeng a fejemben. Roddick. :(

    VálaszVálasz

  117. giorgio_boy 2010/09/2, 15:27

    @Sylar: Én egyre emlékszem bár az nem betegség volt konkrétan. Az 1966os Francia Bajnokságon (ma RG), Gulyás István adott 1 nap pihenőt Tony Rochenak a döntő előtt, hogy rendbehozhassák a bokáját. Az volt az egyetlen GS döntője, és Roche nyert sima 3 szettben :)

    VálaszVálasz

  118. ibisza 2010/09/2, 16:49

    Na,szép napot.
    Néhány szót erről-arról.
    1. Rafa. Na,nekem Rafa hatalmas kedvencem (Nalbi után),de tényleg muszáj Neki
    ez a fekete szerkó? Miért akarnak belőle Fedet csinálni?
    fednél se jött be Rafás babarózsaszin, na de Rafa kiverte nálam a biztosítékot.
    Amikor bevonult,még a haja is úgy volt belőve,mint Fednek szokták.
    Elég nevetséges volt a kis bokszomom. :-)
    Na,de azért még mindig imádom.

    A másik, Azarenka.
    Örülök,hogy nem lett komolyabb baja,de a fejet ért ütésekkel tán’ nem kellene viccelni, lásd Liam Nielson feleségének az esete. :-(

    A 3., számomra legaggasztóbb.
    Nalbandian ismét sérült, most a jobb bokája. Még nem biztos,hogy holnap pályára tud
    állni,ma reggel még fájdalmakkal ébredt.
    Talán a holnapra várható egész napos eső lehet csak valamennyire mellette,
    Ha emiatt nem sikerül pályára lépnie,lehet,hogy az az 1 nap is sokat számítana.

    Kérdés az,hogy holnap egyáltlán hány meccset fognak tudni lejátszani és valójában mekkora lesz az az eső.
    Azért egy kis teniszt szeretnék!!!

    VálaszVálasz

  119. Sylar 2010/09/2, 16:52

    @giorgio_boy:
    Ez valóban megtörtént! :P
    De ez valószínűleg egyedi eset lehetett a tenisztörtélemben. Nem hiszem hogy napjainkban lenne olyan játékos, aki az ellenfelének adna egy nap pihenőt (nyilván erre nem is kényszerítheti őket senki), meg szerintem a szabályok sem engedik meg egy sérült játékosnak, hogy haladékot kérjen.

    VálaszVálasz

  120. ibisza 2010/09/2, 16:52

    Jaj,bocsi Mindenkitől a sok elgépelésért,de néhány billentyűzetem akadozik.
    :-( ;-)

    VálaszVálasz

  121. Geysap 2010/09/2, 18:48

    @Sylar: Jogos, az agyrazodas utan a miatt szoktak megfigyelni a seruletet, mert elofordulhat (ritkan) hogy egy kis er is serul az agy – es koponya “burkai kozott, es az mar nem piskota.

    VálaszVálasz

Kattintás a válasz elvetéséhez

Ha nem szeretnéd minden kommentnél bepötyögni az adataid, regisztrálj itt!

  • Törzsasztal

    • Belépés
    • Regisztráció
    • Elfelejtett jelszó?

  • Rovatok:

    • A moderálási elvek (1)
    • A nap képe (44)
    • Ausztrál Open (196)
    • Davis Kupa (22)
    • Egy soha meg nem írt könyv (5)
    • Eredmények (29)
    • Ezen a napon (19)
    • Gézengúzok (9)
    • Hírek (499)
    • Hot! (46)
    • Ki, hol, kivel? (12)
    • Meccselemzés (19)
    • Nagyonállat (43)
    • Napi idézet (88)
    • Régi blog (383)
    • Roland Garros (268)
    • Us Open (129)
    • Videók (212)
    • Wimbledon (111)
  • Erről szóltunk:

    acasuso (1) agassi (16) allaster (1) almagro (1) alona bondarenko (2) ancic (1) andrejev (2) arias (1) arn (4) azarenka (6) babos (3) baghdatis (5) bammer (1) becker (2) berdych (6) blake (3) bolelli (2) borg (3) borotra (1) bryan (3) cahill (2) chakvetadze (1) chang (1) cibulkova (1) cilic (3) clijsters (15) connors (3) coria (2) courier (1) czink (23) date (1) davenport (1) davydenko (16) dechy (1) de heart (1) delic (1) del potro (24) dementieva (11) dent (5) devenport (1) djokovic (68) dokic (3) dulko (1) dushevina (1) edberg (3) federer (178) feliciano lopez (1) ferrer (1) ferrero (4) fish (4) fucsovics (1) gasquet (8) gaudio (5) gil (2) ginepri (1) gonzalez (14) graf (6) grosjean (1) gulbis (4) haas (8) hanescu (2) hantuchova (1) haynes (1) helfant (2) henin (13) henman (2) hewitt (17) hingis (2) hrbaty (1) isner (12) ivanisevic (6) ivanovic (15) jankovic (8) karlovic (11) keys (2) kiefer (1) kirilenko (1) kohlschreiber (3) kubot (1) kuerten (3) kurnyikova (3) kuznetsova (6) leconte (1) lendl (3) lever (1) li (2) lisicki (2) lisnard (1) ljubicic (6) lopez (2) lu (1) mahut (5) majoli (1) malisse (3) mantilla (1) marosi (2) mathieu (3) mattek (1) mauresmo (6) mcenroe (10) melzer (1) monfils (8) montcourt (1) moya (2) muller (1) murray (51) muster (1) nadal (123) nalbandian (5) nastase (1) navratilova (2) Odesnik (1) ouanna (1) oudin (1) parizs (4) paros (4) pasek (1) pavel (1) peer (1) penetta (1) petrova (1) querrey (1) robredo (2) roche (1) roddick (39) rybarikova (1) safin (2) sampras (7) sanchez vicario (2) santoro (10) schiavone (3) schnyder (2) schwank (1) scott (1) seppi (1) serena (43) sharapova (13) simon (2) soderling (25) stenpanek (1) stepanek (1) stosur (2) suarez navarro (1) sugiyama (1) szafin (28) szafina (33) szavay (46) szeles (1) taróczy (1) tipsarevic (1) tomic (4) troicki (1) tsonga (12) tursunov (1) venus (13) verdasco (22) vinciguerra (1) vliegen (1) volandri (1) washington (1) wawrinka (2) wickmayer (5) wilander (7) wozniacki (4) youzhny (1) zvonareva (4)
  • Képek:

  • © Salakblog 2009-2012 | minden jog fenntartva | impresszum