Salakblog – Minden, ami tenisz

Minden, amit esetleg nem tudtunk elmondani, vagy nem mondhattunk el, vagy már nagyon sokszor elmondtunk a teniszről…

Tizenkettedik napicset

2010/07/2 Kategória: Wimbledon
Szerző: szpetra

285 Comments »

285 komment:

  1. mása 2010/07/2, 12:38

    Petra, jó utat, várunk vissza : )

    VálaszVálasz

  2. mása 2010/07/2, 12:38

    (már ha jól tippelem, hogy te távozol Itália irányába : D)

    VálaszVálasz

  3. Csavargo 2010/07/2, 12:40

    Gábor: most is olyan iszonyat komló szag van Sopronban? sose bírtam megszokni…
    Ja és az egyetemi “kávézóban” nem kapni Soproni sört…

    VálaszVálasz

  4. Adah 2010/07/2, 12:46

    Petra, Gábor jó szórakozást mindkettőtöknek, érezzétek jól magatokat! :) Ja, és Petra, irigyellek nagyon, imádom Olaszországot… :)

    VálaszVálasz

  5. Lindike1 2010/07/2, 13:04

    @mása: Én is azon töprengtem, ki utazik Olaszországa és ki megy a Volt-ra. :) Valamiért, én inkább Petrához társítanám a Volt Fesztivált… Mondjuk az első gondolatom nekem is az volt, hogy ő utazik Olaszországba…

    Sorry, ez asszem nem lett túl magas hozzászólás. :P

    VálaszVálasz

  6. mása 2010/07/2, 13:13

    @Lindike1: én mondjuk Gábort jobban el tudom képzelni némi alkoholos üzemanyaggal a kellemes kis muzsika mellett. : D (szkúzi!) mondjuk ez fordítva is teljesen reális, úgyhogy nekem is sikerült hasonló kommentet írni tulajdonképp. : D lényeg, hogy mindkét irányból irigykedem… :P

    VálaszVálasz

  7. Lindike1 2010/07/2, 13:18

    @mása: Én arra irigykedem, aki Olaszországba utazott. ;)

    VálaszVálasz

  8. tidel 2010/07/2, 13:30

    Sziasztok! Én mindkettejükre irigykedem picit. :)

    VálaszVálasz

  9. Sylar 2010/07/2, 13:47

    Fucsovics 1.szerváinak az átlagsebessége közel 10 km/h-val gyorsabb Djokovic 1.szerváinál
    a 2.szervája pedig 10-15 km/h-val gyorsabb Nadal és Murray 2.szerváinál
    ebből a srácból még lehet valami

    VálaszVálasz

  10. FedererRafa 2010/07/2, 13:51

    @Sylar: ez dícséretes!
    De ez Wimbi, lehet ezért is.
    Egyébként a szerva nem jelent sokat, mármint junior korban szerintem. Nem ettől fog kitűnni úgymond!
    De mindenesetre övé az első szett. :D

    VálaszVálasz

  11. Geysap 2010/07/2, 13:52

    @tidel: Az irigyseg teljesen normalis dolog, tagadni mar nem … szval en sem tagadom, irigyellek Benneteket… Jo utat, es szorakozast… Ja, Sopronban a “Tramini” sem megvetendo, ha mar a komlo szag zavar ;) !

    VálaszVálasz

  12. Sylar 2010/07/2, 13:56

    @FedererRafa:
    Tudom hogy ez pusztán csak szervasebesség, ami még nem garancia semmire sem. Viszont már most 8 (!) ásznál jár, szóval annak a szervának nem csak sebessége lehet, hanem helyezve is van.
    Amúgy meg tökmindegy hogy Wimbledon, a sebességet még a földetérés előtt mérik :D
    Délután elvileg a sporttv leadja ezt a meccset, mert kamerás pályán van. Kíváncsi leszek rá.

    VálaszVálasz

  13. FedererRafa 2010/07/2, 13:59

    @Sylar: :D
    Értem mire gondolsz.
    csak hát Wimbiben az ember jobban szervál na, ezt akartam írni.
    De persze örülök a srácnak

    VálaszVálasz

  14. Sylar 2010/07/2, 14:00

    Na most szerintem megyek nézni a Bördics – Djokovics meccset, közben meg hajrá Fucsovics

    VálaszVálasz

  15. FedererRafa 2010/07/2, 14:02

    @Sylar: Azért a Rafitó-Andy meccset is nézd meg majd. :D

    VálaszVálasz

  16. FedererRafa 2010/07/2, 14:03

    Ez kemény meccs lesz. Nem tudom, ki nyerhet.
    Talán ötszettes is lehet.

    VálaszVálasz

  17. FedererRafa 2010/07/2, 14:03

    azt 2008-ban a döntőben láthattuk Taróczy úr, az összehasonlítást, nem tavaly! :D

    VálaszVálasz

  18. tidel 2010/07/2, 14:05

    @FedererRafa: Mindegy, a lényeg úgysem az, hogy mikor volt az összehasonlítás, hanem az, hogy mit szűrt le belőle. :)

    VálaszVálasz

  19. Cathy07 2010/07/2, 14:07

    Legjobb teniszcél Wimbledon :D Hiányoztak, hú de mennyire :D

    VálaszVálasz

  20. FedererRafa 2010/07/2, 14:10

    @tidel: ne mmindegy!
    én konkrétan emlékszem, Federeradogatását mutatták, hogy a labda milyen magasra pattan 2003-ban ill. 2008-ban!!!

    VálaszVálasz

  21. mása 2010/07/2, 14:28

    @FedererRafa: és ezzel most előrébb vagyunk?

    VálaszVálasz

  22. tidel 2010/07/2, 14:30

    MARCI DÖNTŐS!

    VálaszVálasz

  23. Geysap 2010/07/2, 14:31

    @FedererRafa: Nezd meg a jutubon… Fed vs Sampras – akkor vmi elkepzelesed lesz Andris a fuves palyas jatekrol.

    Taroczy – aki azert parosban nyert “igazi fuvon” Wimbiben – most az elejen kormondatok nelkul kimondta a “frankot”.

    Ez a fu mar nem olyan, mint regen volt, hianyolja a fure jellemzo vagott szervakat, a szerva ropte jatekot, mert ez “nem mas, mint ha egy kemeny boritason pufolnek a labdat ide-oda”
    Az idezet nem pontos, de a tartalma igen.

    VálaszVálasz

  24. FedererRafa 2010/07/2, 14:32

    @Geysap: Eléggé sok meccset láttam a régiekből, köszi azért.
    :D
    egyébként ha a pálya továbbra is olyan maradt volna, a játékstílus akkor sem lenne szerva-röpte játék már.
    Tehát nem a pálya miatt alakult át a játékstílus, hanem fordítva.

    VálaszVálasz

  25. FedererRafa 2010/07/2, 14:33

    @Geysap: egyébként ezt a hozzászólást miért arra a kommentre írtad? :D
    Semmi köze hozzá szerintem.

    VálaszVálasz

  26. Geysap 2010/07/2, 14:36

    @mása: Masenyka, nem mindegy ???? Vegig olvastam Andris irasait – ha o is visszaolvassa es megerti, le a kalappal ;)

    Andris : “Egyébként a szerva nem jelent sokat, mármint junior korban szerintem. Nem ettől fog kitűnni úgymond! De mindenesetre övé az első szett.”

    Andris 2. “Értem mire gondolsz. csak hát Wimbiben az ember jobban szervál na, ezt akartam írni.

    Andris 3. azt 2008-ban a döntőben láthattuk Taróczy úr, az összehasonlítást, nem tavaly!

    Andris 4. én konkrétan emlékszem, Federeradogatását mutatták, hogy a labda milyen magasra pattan 2003-ban ill. 2008-ban!!!

    VálaszVálasz

  27. Geysap 2010/07/2, 14:40

    @FedererRafa: Van. Az igazi fuves jatek… es latszodnak a labda felpattanasok is.

    @FedererRafa: Ebben van valami … Sajnos Wimbi is alkalmazkodott az antiteniszhez … piff – puff, nehany ejtes, esetleg felropte, finom jatek, es a fenti kautelakon tul taktika nunku. (vannak kivetelek – Rod, Lejt stb.. a “regiek” )

    VálaszVálasz

  28. FedererRafa 2010/07/2, 14:45

    @Geysap: Bocs, de ezt továbbra sem értem.
    Mi az, hogy az igazi füves játék?
    Mert én nem írtam semmi ehhez kapcsolódót! :)

    VálaszVálasz

  29. Geysap 2010/07/2, 14:54

    Inkabb javaslom, hogy egy kicsit legyunk “homo ludens”
    A jatek ingyenes, kerdesekre lehet valaszolni, aki jol valaszol nem nyer semmit ;)

    1. Mikor ke eloszor Nole jeges tomlot?
    2. Mikor ker Nole a latvanyosan ciklamen szinu tapasszal leragasztott vallaira masszast?
    3. Mikor ker Nole orvost?
    4. Mikor hiv Nole mentot?
    5. Mikor jatsza el a hattyu halalat?
    6. Mikor tepi le Berdich trikojat?

    VálaszVálasz

  30. Cathy07 2010/07/2, 14:59

    @Geysap: Mármint gondolod Doki bácsi, hogy most nem a sajátját, hanem rögtön Berdych trikójának esik neki? :D Na az szép lesz… :D

    VálaszVálasz

  31. Adah 2010/07/2, 15:00

    @Geysap: Azért az utolsót megnézném. :D

    VálaszVálasz

  32. Cathy07 2010/07/2, 15:02

    Marcinak nagyon nagy Grat a döntőért! Hajrá Marci!

    VálaszVálasz

  33. tidel 2010/07/2, 15:04

    @Geysap: a ciklámen színű tapasz szerintem nőknél is gáz. Az utolsót megnézném, remélem a Sport Tv rendelkezik megfelelő karikákkal :D

    VálaszVálasz

  34. Adah 2010/07/2, 15:22

    @tidel: Szerintem arra már nincsen megfelelő karika. :D

    VálaszVálasz

  35. tidel 2010/07/2, 15:33

    @Adah: Az lehet. :D :D

    VálaszVálasz

  36. patroklos 2010/07/2, 15:38

    bár megverte rogert-és ez megbocsáthatatlan-de azért szimpin játszik ez a berdych gyerek..a djoko család katasztrófa.
    nagy szerb nemzettudatu djoko mama miért yeesss és come on-okat üvölt?ez szerintem annyira nem természetes ha nem az angol az anyanyelvem.
    babos timi is gyerünk-öt üvöltött, gráf is németül biztatta magát anno, sőt egyszer régen még szeles monikátol is hallotam egy ” a pi…ba” kiabálást miután elrontott egy pontot:)

    VálaszVálasz

  37. FedererRafa 2010/07/2, 15:42

    @patroklos: ezt a meccset bőrdics nyeri 3 szettben.
    Ez egyértelmű ma…

    VálaszVálasz

  38. patroklos 2010/07/2, 15:49

    djoko hogy felgyogyul amikor a másik gyengébb.

    VálaszVálasz

  39. celle 2010/07/2, 15:53

    @FedererRafa: Megint varázsgömbözöl, Andris? :D

    VálaszVálasz

  40. Sugarbabyyy 2010/07/2, 15:53

    ííííí….
    2s hiba…..
    hát innen djoko sztem nem valószínű h feláll, sőt…..

    VálaszVálasz

  41. patroklos 2010/07/2, 15:55

    mivel levegőt nem kap tuti lesz kezelés..asztmás?vagy mi?

    VálaszVálasz

  42. Sylar 2010/07/2, 15:56

    Éppen azt akartam írni, hogy mennyire unalmas és ronda meccset játszanak, és akkor jöttek az izgalmak :D Ha Berdych 6:5 és tiebreak 6:2 után elveszítette volna ezt a szettet, akkor az a sors legnagyobb igazságtalansága lett volna.

    VálaszVálasz

  43. tidel 2010/07/2, 15:57

    @patroklos: nemrég volt egy kisebb összdíjazású verseny Pesten, ahol Djoko edzője is itt volt, mert a lánya is játszott, és ez alkalomból meginterjúvolta a Duna tv, véletlenül elkaptam a beszélgetést, és akkor valami allergiáról volt szó. Pollen vagy por talán.

    VálaszVálasz

  44. Sylar 2010/07/2, 15:57

    @Sugarbabyyy:
    viszont Berdych még összezuhanhat (remélem nem fog)… látszott hogy mennyire izgult itt a 2. szett végén is

    VálaszVálasz

  45. Sugarbabyyy 2010/07/2, 15:58

    @Sylar: majd meglássuk…..
    remélem nem…

    VálaszVálasz

  46. Sugarbabyyy 2010/07/2, 15:58

    kezdődika meccs!!!
    jaj, megint nem tom mit nézzek!!!! ;) :o

    VálaszVálasz

  47. sharpi 2010/07/2, 16:07

    Patrolkos,a világranglista 3. játékosa svájci létére állandóan come on-okat üvölt,érdekes az nem zavar ,hanem Djókó anyjával foglalkozol… kész röhely… :D

    VálaszVálasz

  48. patroklos 2010/07/2, 16:08

    én legutobb tőle amugy allé-t hallottam, illetve németül gyerünk-öt, de nem baj, amugy rá is igaz, mert sokszor roger is pózol szerintem.

    VálaszVálasz

  49. patroklos 2010/07/2, 16:09

    amugy rogernél szerintem nem annyira egyértelmü az anyanyelv kérdés. például az angol nyelvü anyuka miat nem rozsé -nak ejtik a nevét, hanem rodzsernek. szerintem djokoéknál ez fel sem merül.
    rog-multilinguus:)

    VálaszVálasz

  50. sharpi 2010/07/2, 16:10

    Djokónak pollenallergiája van,azért kellett feladni a belgrádi elődöntőt,és a madridi tornát is azért hagyta ki…

    VálaszVálasz

  51. Sugarbabyyy 2010/07/2, 16:10

    1-0 a barziloknak…
    ez gyors volt…..
    :o

    VálaszVálasz

  52. Vilandra 2010/07/2, 16:14

    @sharpi: Azért annyira nem vicces, mivel Rogernak gyakorlatilag az anyanyelve az angol az édesanyja révén, aki dél-afrikai szármzású…

    VálaszVálasz

  53. arcsike 2010/07/2, 16:15

    sztetek djokó mikor adja fel a meccset? :D

    VálaszVálasz

  54. Sugarbabyyy 2010/07/2, 16:17

    @arcsike: miért mi van?
    apám csodák csodájára hazajött és ijjenkor nem lehet teniszt nézni….
    szóval? :)

    VálaszVálasz

  55. arcsike 2010/07/2, 16:20

    2-0 tomas-nak! ez djokónak bárki ellen elég indok… :P

    VálaszVálasz

  56. Sugarbabyyy 2010/07/2, 16:24

    :D

    VálaszVálasz

  57. tidel 2010/07/2, 16:25

    Berdych adogat a meccsért!

    VálaszVálasz

  58. FedererRafa 2010/07/2, 16:26

    @celle: mert? problémád van?

    VálaszVálasz

  59. Sugarbabyyy 2010/07/2, 16:28

    nyert!! :)

    VálaszVálasz

  60. celle 2010/07/2, 16:30

    @FedererRafa: Dehogyis! Örülök, hogy ilyen magabiztos vagy! :D Berdychnek örülnék én is.

    VálaszVálasz

  61. Dodey 2010/07/2, 16:32

    Thomas-nak grat :)
    Akárki jön a másik ágról nem lesz könnyű dolga…

    VálaszVálasz

  62. Sugarbabyyy 2010/07/2, 16:33

    Justine nem fog játszani a US openen:
    http://eurosport.yahoo.com/02072010/58/open-injured-henin-open.html

    VálaszVálasz

  63. mása 2010/07/2, 16:34

    örömség volt ez a mai meccs : ))

    VálaszVálasz

  64. Sylar 2010/07/2, 16:34

    Szép volt Bördics :D
    Ez azért mondhatni nagyon sima lett. Nem is tudom hogy gondoltam, hogy ezt Djokovic megnyerheti 4-ben. Arra alapoztam, hogy Bördics egy kicsit izgulni fog (ez nem jött be), meg amilyen simán nyert Djokovics Lu ellen, már azt hittem hogy a szerb elkezdett atomteniszt játszani. De ezek szerint ebben is tévedtem…
    Ha Murray nyer, akkor újdonsült GS bajnokunk lesz.
    Berdych pedig ha a döntőben így játszik, és nem rezel be, akkor Nadalt és Murrayt is megverheti, a játékstílusok egymáshoz viszonyílása alapján.

    VálaszVálasz

  65. Geysap 2010/07/2, 16:35

    @Cathy07: Minden lehetseges – foleg, ha kikap …

    VálaszVálasz

  66. mása 2010/07/2, 16:35

    @Sugarbabyyy: Sylar már linkelte, ha jól emlékszem.

    VálaszVálasz

  67. Dodey 2010/07/2, 16:38

    A következő elődöntőben nem tudom kinek szurkoljak…
    Ha Andy nyer és az egész versenyt is megnyeri nagyon közel kerül Rog-hoz a ranglistán.
    Rafa játékát meg nem szeretem :)
    Végül is mind1, a döntőben úgyis Thomas-nak szurkolok :D

    VálaszVálasz

  68. Geysap 2010/07/2, 16:38

    @sharpi: Elhiszem, de mar regen megtalaltak az ellenszeret az ilyen allergiaknak. Nem olcso, de ez lenyegtelen. Mar az allatknal is csinaljak !!!!
    Ez a bizonyos “deszenzibilizalas” – hatekonysaga igen jo, es nem kell gyogyszer, es a szenvedes a pollentol..

    VálaszVálasz

  69. Geysap 2010/07/2, 16:39

    @patroklos: fed elleni gyozelmet igazan egy tornagyozelemmel tehtne (nem teljesen) jova ;)

    VálaszVálasz

  70. Geysap 2010/07/2, 16:40

    @Dodey: Mari, es Berdich nalam …

    VálaszVálasz

  71. Sugarbabyyy 2010/07/2, 16:40

    @mása: akkor bocs, nem vettem észre/nem olvastam vissza…. :D

    VálaszVálasz

  72. Dodey 2010/07/2, 16:41

    @Geysap:
    én is erre gondoltam :)
    és ha döntőbe jut legalább most megnyerheti, mert nem Rog-gal játszik :P

    VálaszVálasz

  73. Sugarbabyyy 2010/07/2, 16:41

    @Geysap: ezt is megéltem!!! :D

    VálaszVálasz

  74. Dodey 2010/07/2, 16:45

    Nah akkor mondom, szerintem Nadal 5-ben:
    7:5 3:6 6:1 6:7 71:69
    Az utolsó csak azért hogy ne Isnerék tartsák a rekordot :D

    VálaszVálasz

  75. Sugarbabyyy 2010/07/2, 16:46

    Verda-Feli rajongóknak szeretettel:

    http://quemedices.diezminutos.es/noticias_famosos/feliciano_lopez_y_fernando_verdasco_en_la_playa/(image)/1

    VálaszVálasz

  76. Geysap 2010/07/2, 16:50

    @Sugarbabyyy: Cukorka, meg ;)
    Ha nem nyerhette fed, akkor Mari, vagy Berdich ;)
    Ja oriasi grat Berdichnek !!!! Nagyon birom benne, hogy eliszi magarol, hogy nyerhet (az elso sikerult).

    VálaszVálasz

  77. Sugarbabyyy 2010/07/2, 16:51

    @Geysap: *döbbenettel ül a gép előtt*
    :D :D :D

    VálaszVálasz

  78. mása 2010/07/2, 16:52

    hát andyvel most élvezetesebb döntőt játszana talán tomas.
    meg ő most megérdemli.

    VálaszVálasz

  79. Geysap 2010/07/2, 16:52

    @Sugarbabyyy: Remelem Nadal nem iktat be valami taktikai apolast bar nem hiszem, hogy ez Marit megzavarja ugy, mint petschnert …

    VálaszVálasz

  80. FedererRafa 2010/07/2, 16:57

    @Geysap: nem volt taktikai ápolás, amit kért a német ellen, mert előre jelezte, + szett végén kérte. :)

    VálaszVálasz

  81. FedererRafa 2010/07/2, 16:57

    @mása: Igazad van. Nadal nem érdemli meg. :)

    VálaszVálasz

  82. arcsike 2010/07/2, 16:58

    @Geysap: már meg se haragudj de egy NAMC tag ilyenre nem is gondolhat, nemh még le is írja… ezzel a kizárásodat kockáztatod remélem tudod ;) szóval inkább legyen rafa döntős, bár akkor emgint bukom azt a tippemet h se rog se rafa nem lesz döntős, de inkább ez, minth brandy döntőzzön és esetleg tomas beremegjen…

    VálaszVálasz

  83. FedererRafa 2010/07/2, 17:02

    Murray megint előveszi a támadó teniszét…
    érdekes, hogy mindig Nadal ellen tudja ezt.

    VálaszVálasz

  84. Sugarbabyyy 2010/07/2, 17:10

    1-1 ;)

    VálaszVálasz

  85. Sugarbabyyy 2010/07/2, 17:13

    :o
    http://www.espn.co.uk/tennis/sport/story/32161.html?CMP=OTC-RSS

    VálaszVálasz

  86. Sugarbabyyy 2010/07/2, 17:25

    2-1 :D :D :D

    VálaszVálasz

  87. FedererRafa 2010/07/2, 17:35

    6-4 :D :D :D

    VálaszVálasz

  88. Sylar 2010/07/2, 17:36

    fúúú de dühös vagyok most :@ Murray hátrányba került egy olyan Nadal ellen, aki semmi extrát nem csinált. Odaadta neki a breaket!

    VálaszVálasz

  89. Sugarbabyyy 2010/07/2, 17:37

    @Sylar: nyuuuuuugiiiii
    szuuuuuuuuuuszááááá :D

    VálaszVálasz

  90. FedererRafa 2010/07/2, 17:37

    144 pontra a bajnoki címtől Rafa.

    VálaszVálasz

  91. FedererRafa 2010/07/2, 17:39

    120 az, bocsánat.

    VálaszVálasz

  92. Sugarbabyyy 2010/07/2, 17:50

    HOLLANDIA!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D :D :D :D :D :D

    VálaszVálasz

  93. FedererRafa 2010/07/2, 17:50

    mi van velük?
    nyertek?
    jó hogy nem fogadtam a brazilokra.

    VálaszVálasz

  94. Sugarbabyyy 2010/07/2, 17:51

    na most h végre vége a focinak, tenisz is engedélyezve lett a tv-n, úh meccsnézés ezerrel…. :)

    VálaszVálasz

  95. mása 2010/07/2, 17:51

    ez nem az én hetem, annyi szent. :(

    VálaszVálasz

  96. Sugarbabyyy 2010/07/2, 17:51

    @FedererRafa: 2-1 re :)

    VálaszVálasz

  97. FedererRafa 2010/07/2, 17:53

    @Sugarbabyyy: nem leszel boldog :)

    VálaszVálasz

  98. Sugarbabyyy 2010/07/2, 17:53

    @FedererRafa: az eredményt tudom….
    sztem még semmi nincs veszve…

    VálaszVálasz

  99. FedererRafa 2010/07/2, 17:54

    @Sugarbabyyy: Nekem is elmondhatnád az eredményt. :)
    Én csak az állást ismerem.

    VálaszVálasz

  100. Dodey 2010/07/2, 17:57

    100. és a braziloknak lőttek :D

    VálaszVálasz

  101. FedererRafa 2010/07/2, 17:58

    @Dodey: ;)

    VálaszVálasz

  102. FedererRafa 2010/07/2, 17:59

    Nem értem, hogy Rafa miért Murray fonákját támadja.
    A tenyóra kéne kiütni a labdákat.

    VálaszVálasz

  103. Sugarbabyyy 2010/07/2, 18:00

    @FedererRafa: Murray 4/5-ben ;)
    az állás meg 3-3

    VálaszVálasz

  104. FedererRafa 2010/07/2, 18:00

    @Sugarbabyyy: 4/5-ben kikap?

    VálaszVálasz

  105. Sugarbabyyy 2010/07/2, 18:01

    @FedererRafa: nyer ;)

    VálaszVálasz

  106. FedererRafa 2010/07/2, 18:02

    @Sugarbabyyy: Rafa.

    VálaszVálasz

  107. FedererRafa 2010/07/2, 18:03

    Tenyóra támadj már!

    VálaszVálasz

  108. mása 2010/07/2, 18:04

    @FedererRafa: szerinted odáig elhallatszik? ;)

    VálaszVálasz

  109. arcsike 2010/07/2, 18:12

    hallotátok h kapiék szerint mostmár a védekező tenisz is vallás? :D :P

    VálaszVálasz

  110. Sugarbabyyy 2010/07/2, 18:14

    @arcsike: micsoda?!? :D

    VálaszVálasz

  111. arcsike 2010/07/2, 18:14

    jah és a hollandok elemhetnek a ‘csába, h nem voltak képesek rúgni mégegyet! amit a 16-os környékén többször is összeszerencsétlenkedtek az felért egy természeti katasztrófával….

    VálaszVálasz

  112. tidel 2010/07/2, 18:15

    @arcsike: Nem, mert tesóm folyamatosan beszél…. Mi volt?

    VálaszVálasz

  113. Geysap 2010/07/2, 18:19

    @arcsike: Szamito vagyok, de kiszamithato Mari tovabbjutasa a NAMC erdeke is, ha utana gondolsz ;)

    VálaszVálasz

  114. Geysap 2010/07/2, 18:22

    @<a@Sugarbabyyy: + 1 brazil piros out …

    VálaszVálasz

  115. Vilandra 2010/07/2, 18:27

    Murray vajon kabalából nem borotválkozott vagy már a döntőre készül? :)

    VálaszVálasz

  116. Sugarbabyyy 2010/07/2, 18:28

    @Vilandra: az újságírók is kérdezgették, h mikor borotválkozik majd meg…

    VálaszVálasz

  117. Vilandra 2010/07/2, 18:29

    @Sugarbabyyy: Jó, de válaszolt is?

    VálaszVálasz

  118. Sugarbabyyy 2010/07/2, 18:30

    @Vilandra: asszonta h nem tudja :D

    VálaszVálasz

  119. Vilandra 2010/07/2, 18:31

    @Sugarbabyyy: Ok, akkor a döntőre tartogatja! ;) :)

    VálaszVálasz

  120. Sugarbabyyy 2010/07/2, 18:31

    @Vilandra: amúgy itt lehet intrjúkat élőben nézni/visszanézni, svédül, csehül, spanyolul is…
    http://www.livestream.com/wimbledon/

    VálaszVálasz

  121. Sugarbabyyy 2010/07/2, 18:34

    azta :o

    VálaszVálasz

  122. Vilandra 2010/07/2, 18:38

    @Sugarbabyyy: Köszi! De nem gondolod, hogy pont ezt fogom most visszakeresni, ha még Rog szenvedő arcúját sem akartam megnézni! :) :D

    Amúgy néha olyan hangzavar van, mint egy stadionban…

    VálaszVálasz

  123. Sylar 2010/07/2, 18:40

    Részemről ennyi volt. A harmadik szettet már nem nézem meg. Ekkora rohadt mázlista pontokat, amiket Nadal nyert itt tiebreakben… de nem is tudom miért vagyok ezen meglepődve. Murraynek meg kezében volt a 2. szett, de elbaszta.

    VálaszVálasz

  124. arcsike 2010/07/2, 18:41

    @Sugarbabyyy: @tidel: kérdezték egymástól h vajon miért ezt a védekező teniszt játssza brandy és h miért nem változtat?! erre sikerült azt válaszolniuk maguknak h : “mert ebben hisz…” :D :P
    @Geysap: sztem nem, mert én rafa ellen esélyesebbnek érzem berdych-et a döntőben, mint esetleg brandy ellen! rafa ellen kiállhat esélytelenként izgulás nélkül, míg brandy ellen azért lehetne remegni rendesen!

    VálaszVálasz

  125. arcsike 2010/07/2, 18:42

    @Sylar: :D :P bezzeg brandy hálón átcsorgó nyesése a 2. elején… :P

    VálaszVálasz

  126. Dodey 2010/07/2, 18:43

    Rafa ezt meg fogja nyerni, mármint a meccset…
    Az egész tornát nem biztos :D
    Murray nagyon ideges és nagy rajta otthon a nyomás, sajnos ebből nem lesz fordítás.
    Koxi Maxi megint döntőt játszhat, a Rafa drukkerektől bocs a metaforáért :) :P

    VálaszVálasz

  127. Sugarbabyyy 2010/07/2, 18:43

    na, jobban kezdődik a 3. szettt

    VálaszVálasz

  128. celle 2010/07/2, 18:47

    @Dodey: A Koxi Maxi az egy metafora? :o :D

    VálaszVálasz

  129. Dodey 2010/07/2, 18:48

    @celle:
    Csak olyan jól hangzott :D
    Aztán rögtön bocs-ot is kellet mondanom, mert tisztelem Rafát, de ekkora makker már nem lehet…

    VálaszVálasz

  130. Sylar 2010/07/2, 18:48

    @arcsike:
    és az mit döntött el? semmit

    VálaszVálasz

  131. arcsike 2010/07/2, 18:51

    @Sylar: a mák az mák, mindegy h mikor van, de értem h érzékenyen érint… :P

    @celle: annyira nem :D :P

    VálaszVálasz

  132. Dodey 2010/07/2, 18:55

    Azért a kifléi után mutaták Becks-t :)
    Ő csavargatott ilyeneket régen az ellenfelek kapujába :)

    VálaszVálasz

  133. Dodey 2010/07/2, 18:55

    kifléi=kifli

    VálaszVálasz

  134. FedererRafa 2010/07/2, 18:56

    @Dodey: igazad van, elképesztő mák, hogy bejutott megint egy gs-torna elődöntőjébe.
    Kínos az ATP-nek ez a nadrághúzogató, kétpercig szerváló spanyol!

    VálaszVálasz

  135. Sugarbabyyy 2010/07/2, 18:57

    @FedererRafa: ne legyél hiperszenzitív….

    VálaszVálasz

  136. celle 2010/07/2, 18:58

    @arcsike: Megértem én a költői meg a szóalkotási hajlamot. :-D Úgy alapvetően.

    VálaszVálasz

  137. Dodey 2010/07/2, 19:00

    @FedererRafa:
    és akkor a minden szerva előtt történő hajigazításról még nem is beszéltünk :D
    egybknt természetesen nem mák, csak vmit már mondanom kellett…

    VálaszVálasz

  138. Vilandra 2010/07/2, 19:00

    @Dodey: A szerencse is oda megy, ahol már van! Bizonyos esetekben pont úgy működik, mint a pénz! ;) :)

    VálaszVálasz

  139. Federer(jobb,mint)Rafa 2010/07/2, 19:05

    @arcsike: Nem mindegy az. Gondolj a Wimbledoni napsütésre! :)

    VálaszVálasz

  140. FedererRafa 2010/07/2, 19:08

    @Federer(jobb,mint)Rafa: :S

    VálaszVálasz

  141. mása 2010/07/2, 19:12

    @FedererRafa: ehhez képest a minap te is elküldted a búsba. jófej vagy, Andris. ;)

    VálaszVálasz

  142. Sugarbabyyy 2010/07/2, 19:12

    ne :(
    ajjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj

    VálaszVálasz

  143. FedererRafa 2010/07/2, 19:12

    @Sugarbabyyy: ?

    VálaszVálasz

  144. mása 2010/07/2, 19:14

    ezért kár volt. :(

    VálaszVálasz

  145. Sugarbabyyy 2010/07/2, 19:14

    @FedererRafa: brék elvesztve…

    VálaszVálasz

  146. Dodey 2010/07/2, 19:16

    Kapi megint okos…
    “Egy kis csalódottságot vélek felfedezni..”
    Nah vajon miért??
    Ezt a színvonalas kommentálást.

    VálaszVálasz

  147. arcsike 2010/07/2, 19:19

    @Federer(jobb,mint)Rafa: az nem mák volt, hanem pekk, gregory pekk :D :P :D

    VálaszVálasz

  148. Sugarbabyyy 2010/07/2, 19:19

    hát…
    lehetett volna szorosabb
    Grat Nadalnak!

    VálaszVálasz

  149. Dodey 2010/07/2, 19:19

    Ennyi :( :( :(

    VálaszVálasz

  150. celle 2010/07/2, 19:20

    @arcsike: Gregoryval nem viccelünk! :P :D

    VálaszVálasz

  151. Dodey 2010/07/2, 19:21

    Szerintem fejben nem bírta. A tenisze ma meglehetett volna mondjuk 5 szetthez is, az más kérdés hogy akkor sem biztos hogy nyer. Ezek után Come on Thomas! :)

    VálaszVálasz

  152. Sugarbabyyy 2010/07/2, 19:23

    @Dodey: 2.szett Tb 6-5nél….ha azt behúzza….
    dehát, utólag mindig könnyű okosnak lenni… :) :(

    VálaszVálasz

  153. Federer(jobb,mint)Rafa 2010/07/2, 19:24

    @arcsike: Ha a fonákját nézzük, mondható… :D

    VálaszVálasz

  154. FedererRafa 2010/07/2, 19:25

    @Sugarbabyyy: ne aggódj, jövőre jön Murray éve.
    24 éves lesz, jövőre megkockáztatom, hogy az AO-t már megnyeri.

    VálaszVálasz

  155. Dodey 2010/07/2, 19:26

    Megint elment neki egy lehetőség, pedig Roger után őt bírom 2. legjobban.
    Sajnálom, hogy még szettet sem fogott, de ez van, nincs mit tenni.

    VálaszVálasz

  156. Sugarbabyyy 2010/07/2, 19:26

    @FedererRafa: legyen igazad…!!

    VálaszVálasz

  157. Szilvi 2010/07/2, 19:31

    Nagy Gratuláció a világelsőnek , tiéd a pálya sokáig ! Sima 3 :)

    VálaszVálasz

  158. evil9 2010/07/2, 19:31

    fákoff :(
    Így nem lesz izgalmas döntőnk…Mirmur meg :( :(

    VálaszVálasz

  159. Sylar 2010/07/2, 19:40

    Taróczy Balázst idézném, aki a meccs elején azt mondta, hogy Nadal az esélyes, de nem azért mert az ő tenisze lenne jobb füvön, hanem mert ő a jobb versenyző. Hát nem igaza lett?
    Sokszor elhangzott, hogy Murray túl defenzíven játszik ma is, stb… De szerintem nem feltétlenül ezért veszítette el a meccset. Még így is ott volt a kezében a 2. szett, csak a szettlabdánál nem ütötte be az 1. szervát. Az 1. szettben pedig egyszerűen odadobta az egy szükséges breaket Nadalnak, ki tudja mi lett volna ha ez nem történik meg. Azt is meg lehetett figyelni, hogy Murray sokszor megpróbált közbe ütni, csak nem jöttek be ezek a ütések. Azok, amik pl. az AO negyeddöntőben bejöttek. A 3. szett pedig már valószínűleg csak a következmény volt.
    Nyilván most egy egész kicsit ki vagyok akadva, mert nem számítottam rá, hogy ilyen meccs lesz. Murray ki tudott volna hozni többet ebből a meccsből, de ezek szerint még mindig nem érett a feladatra, és ezért vagyok rá kiakadva.
    A salaktenisz pedig megint wimbledoni döntőt játszik, de ezért is csak Söderlinget és Murrayt tudom okolni, mert ők teniszileg sokkal alkalmassabbak lennének hogy eljussanak oda, akár Nadalon keresztül is. De mind a ketten csődöt mondtak. A döntőben Berdych ellen valószínűleg hasonlót láthatunk majd, amit az RG döntőben, és a mostani Söderling – Nadal negyeddötnőben: Nadal szépen lassan felőrli ellenfelét, aki aztán fejben összeomlik. Ha ez nem így lesz, akkor viszont minden elismerésem Berdych-é.

    VálaszVálasz

  160. Sylar 2010/07/2, 19:44

    @FedererRafa:
    Ez egyáltalán nem biztos. Leeht hogy ez a vereség megint olyan mélyre taszítja, mint az AO döntő, és ki tudja hogy ki tud-e lábalni belőle mégegyszer. Én megkockáztatom, hogy ezt a meccset őneki klellett volna nyernie, csak nem bírta el a terhet. Azt a terhet, amitől egyelőre nem tud szabadulni.

    VálaszVálasz

  161. ati 2010/07/2, 19:52

    @Sylar: Ha Ha Ha mi az hogy neki kellett volna megnyerni ? Nadalnak meg nem kellett volna 2009 RG-n kiesni ! Nevetséges ez.

    VálaszVálasz

  162. evil9 2010/07/2, 19:56

    @Sylar: Hát leírtad ami a helyzet,és amit én is gondolok.Respect

    VálaszVálasz

  163. Geysap 2010/07/2, 19:57

    @Sylar: @Sylar: Teljesen egyetertek … A helyzetek alapjan Marie volt a meccs. Az altalad emlitett “salaktenisz” sajnos stilussa valt. Megkockaztatom, hogy sokszor unalmas is, de sajnos celravezeto lehet, ugy, mint most. Azt hogy Mari mikorra heveri ki, nem tudom. sztem, ha visszanezi idegbajt kap, hogy hogy engedett igy ki egy meccset a kezebol.

    Berdich remelem nyer. Most az “eselytelenek” nyugalmaval allhat fel, es azzal a tudattal, hogy Fedet, Nolet megverte … miert tartson Rafatol. Neki ez lenne az a taktika, ami nyereseghez vezetne.

    VálaszVálasz

  164. Geysap 2010/07/2, 19:59

    @Sugarbabyyy: A feneket nem jott ossze … csak Marin mulott …

    VálaszVálasz

  165. FedererRafa 2010/07/2, 19:59

    @Geysap: Ha már a salaktenisz szót használtad, mindenki ezt játssza manapság.
    Egyszerűen nincs már szerva-röpte játék. Federer is “salakteniszt” játszik Wimbiben, mindenki más.
    Emiatt nem Rafa érdemeit kell csökkenteni, hanem a jövőbe tekinteni Federernek.

    VálaszVálasz

  166. Geysap 2010/07/2, 20:01

    @arcsike: Nem olvastam veletlenul ezt a bejegyzesedet, de, mint fentebb kettovel latod, en is ezt irtam…

    VálaszVálasz

  167. mása 2010/07/2, 20:02

    @FedererRafa: ezt most gondold át, de jó gyorsan, mert eléggé mellément. ;)

    VálaszVálasz

  168. Geysap 2010/07/2, 20:03

    @FedererRafa: Ennem csokkentem az erdemeit, de minden megbecsulesem, stb.stb. stb. ellenere a tenisze unalmas.

    VálaszVálasz

  169. FedererRafa 2010/07/2, 20:03

    @mása: Én nem láttam szerva-röptét idén sem.
    De javíts kérlek, ha volt mégis, hisz akkor én voltam figyelmetlen.

    VálaszVálasz

  170. FedererRafa 2010/07/2, 20:03

    @Geysap: Nem csak azért szeretünk egy teniszezőt, mert tetszik a játékstílusa.
    Én magam sem rajongok azért, ahogy játszik, de amilyen küzdőszellemmel és hittel áll oda játszani, az elképesztő.
    Emiatt szeretem Nadalt.

    VálaszVálasz

  171. Geysap 2010/07/2, 20:05

    @FedererRafa: Sztem az osszehasonlitasokat keruljuk el ;) Nem szeretnem, ha a poszt megint eluszna oda, ahova szuksegtelen, es ertelmetlen. A velemenyed leirtad, elfogadom, en maskepp latom .. ennyi.

    VálaszVálasz

  172. Sylar 2010/07/2, 20:05

    @ati:
    Az összes fontos pontot Nadal nyerte, és kizárólag ezért tudott ő nyerni. Aki ennek az ellenkezőjét állítja, az nem nézte a meccset. Nem az volt, hogy Murraynek túl sok lett volna Nadal tenisze.

    VálaszVálasz

  173. FedererRafa 2010/07/2, 20:07

    @Sylar: Egyetértek.
    Nem azért nyert Rafa, mert gyorsabban fut, jobban szervál.
    Bár a kiszorítóütései sokkal jobbak, mint Murraynak, aminek köszönheti a győzelmet. Így az, hogy csak a fontos pontokkal nyert, nem egészen helytálló.
    Fejben ő a legjobb, kész.

    VálaszVálasz

  174. Geysap 2010/07/2, 20:07

    @FedererRafa: Uccso hozzaszolasom a “teccik nem teccik” temahoz.
    Nekem az egeszben az nem ok., hogy az ilyen jatekkal a tenisz igazi szepseget tapossak el.
    ps.: szerva-ropte – lasd Lejt …

    VálaszVálasz

  175. FedererRafa 2010/07/2, 20:08

    @Geysap: Nem értem megint, mire gondolsz.
    Te azt mondod, hogy manapság a salaktenisz uralkodó Wimbiben is már. Én azt mondom, hogy Federer is salakteniszt játszik.
    Nem is találkozik a két vélemény, én nem tudtam meg, Te mire gondolsz ezzel kapcsolatban.

    VálaszVálasz

  176. Geysap 2010/07/2, 20:08

    @Sylar: alairom …

    VálaszVálasz

  177. Sylar 2010/07/2, 20:08

    @evil9: @Geysap:
    Örülök hogy nem csak én láttam így.
    A döntőhöz még annyit, hogy Söderlingről is nem azt mondtuk az RG döntő előtt, hogy az eddig mutatott játékával meg kellene tudnia verni megint Nadalt? (legalábbis én így gondoltam)
    Most is azt mondanám , hogy Berdych ahogyan üt és szervál ezen a tornán, a döntő az ő kezében van. De én most már semmin sem lepődök meg….

    VálaszVálasz

  178. arcsike 2010/07/2, 20:10

    @FedererRafa: mondjuk pedig 3 napon keresztül is tolta valaki ;) :D :P

    VálaszVálasz

  179. Geysap 2010/07/2, 20:11

    @mása: Andrist szeressuk … sztem O az az “ellenzek neha” aki hianyozna (ez komoly – semmi hatso szandek)

    VálaszVálasz

  180. Sylar 2010/07/2, 20:12

    @Geysap: @FedererRafa:
    Azért az meg Nadal érdeme, hogy már sokadik olyan meccset nyerte itt Wimbledonban is, amire normál esetben azt mondanának, hogy a teniszisleg nem ő az esélyes. De amilyen versenyzői adottságai vannak, őneki a határ a csillágos ég. Ráadásul ezen a tornán nem is játszik olyan jól, mint amikor 2008-ban a csúcson volt. De a feladatmegoldó képességei azok határtalanok…

    VálaszVálasz

  181. FedererRafa 2010/07/2, 20:12

    @arcsike: Igazad van, két ember játssza. Sajnos egyikük sem menetelt sokáig.
    De a többiekre gondoltam, nyilván.

    VálaszVálasz

  182. RafajobbmintFederer 2010/07/2, 20:13

    @Sylar: Semmit nem értesz a teniszhez, ami önmagában nem gond, de nem reklámozd. Ma Nadal mindenben felülmúlta Murrayt, koncetrációban, labdamenetekben, taktikában és fejben. A jó Nadalt nem lehet megverni.

    VálaszVálasz

  183. FedererRafa 2010/07/2, 20:13

    @Sylar: ahogy írtam, egyetértek veled részben, a fontos pontokon múlt a dolog.
    De ne felejtsd, hogy Nadal agresszíven játszott. Ilyenkor szinte verhetetlen, és a kiszorítóütései hatékonyabbak, mint Murraynak.
    Nem véletlen, hogy füvön is tudja ezt, hiszen úgy csúsznak a labdái, hogy ejjhajj.
    Az sem véletlen, hogy keménypályán nem annyira hatékony. Az valahogy Murraynak jobb.

    VálaszVálasz

  184. Geysap 2010/07/2, 20:14

    @FedererRafa: No mind1 meg egy a teniszrol …
    Sajnos a salaktenisz stilus elterjedt, ez nem jo a tenisznak. Igen sokan, egyre tobben jatszak elukon Rafaval.
    Fed pedig teniszezik.
    Ez a kulonbseg sztem ..

    VálaszVálasz

  185. FedererRafa 2010/07/2, 20:16

    @Geysap: Értem, mire gondolsz, elfogadom, de Te nem értesz. :)
    Federer teniszezik, szépen, elegánsan. Ezzel nincs gond.
    De ő sem játszik szerva-röptét, ami szerinted – nagyon helyesen – a klasszikus grass court play-hez tartozik.
    Ez nem negatív dolog vele kapcsolatban, inkább a mai divattenisz

    VálaszVálasz

  186. evil9 2010/07/2, 20:23

    @Geysap: Most mi a salaktenisz?az alapvonaljáték?vagy az agresszívitás hiánya?Hát én sztem pl berdych vagy sóder vagy rod nem kifejezetten egy futógép…ez szerintem túl van spilázva.
    Az hogy fed játssza a teniszt…mahut is játssza, sokat ér vele..de ez kábé olyan mintha azt néznénk forma 1 ben hogy ki vezet látványosan…Azt kell játsszani ami eredményes.Amúgy nadal ma 13 ból 12 szer nyerte a hálónál a pontokat.
    És akinek a mai játék színvonalára van panasza,hát nem tudom,sok ilyen vacak salakos meccset kívánok neki.

    VálaszVálasz

  187. evil9 2010/07/2, 20:24

    @evil9: amit még írni akartam:Ha gyors lenne a fű akkor lenne egy fasza kis isner karlovic döntő…remek volna…

    VálaszVálasz

  188. mása 2010/07/2, 20:28

    @FedererRafa: Andris, úgy látom, te egyszerűen elintézed a tenisz technikáját. : ) nem csak a salaktenisz és a szervaröpte létezik, ezt lássuk be és vegyük észre.

    VálaszVálasz

  189. Lindike1 2010/07/2, 20:32

    @evil9: Szerintem nagyon sokan azt a fajta teniszt szeretjük, amit -ahogy Te is írtad- Roger vagy Mahut játszik. Szép rafinált megoldásokkal nyerik a pontok nagy részét, nem erő tenisszel.
    Sokkal látványosabb, szórakoztatóbb ez a fajta tenisz, mint az, amikor az adogató üt egy hatalmasat és a pont egyből a szervából vagy max. 1-2 ütésváltásból megvan.
    De persze, kinek a papné, kinek a pap. :)

    VálaszVálasz

  190. FedererRafa 2010/07/2, 20:32

    @mása: Miért? Milyen más fajta tenisz van?
    Én nem tom.

    VálaszVálasz

  191. Lindike1 2010/07/2, 20:34

    Mondjuk, szerintem már Nadal játékára sem lehet rásütni azt, hogy csak és kizárólag “salak tenisz”. Ahogy ma is láttuk, egyre többször jön fel most már ő is a hálóhoz.

    VálaszVálasz

  192. FedererRafa 2010/07/2, 20:36

    @Lindike1: Ez már így volt 2008-ban is.
    Egyébként nem értem, mi azzal a probléma, ha valaki így játszik és nyer.
    Ok, nem tetszik, lépjünk túl ezen.
    Azon kívül?

    VálaszVálasz

  193. evil9 2010/07/2, 20:39

    @Lindike1: Én szeretem az erőteniszt,pl sóder tenyereseit,szerintem zseniális.Nekem pl fed tenisze nem jön be és pl a murray-féle kontrateniszt is imádom(lehet rosszul vagyok kötve).Amúgy meg kinek a pap kinek a paplan ,akkor már…

    VálaszVálasz

  194. Sylar 2010/07/2, 20:53

    @FedererRafa:
    Ezt a mai meccset keménypályán is Nadal nyerte volna.
    Azt meg már mondtam, hogy szerintem nem lett volna verhetet Murray számára. Csak annyi, hogy a szettlabdánál Murray bever egy elsőszervát, és máris nyitott a meccs.
    Plusz nézd csak meg a statisztikát is, szinte teljesen ugyanazt mutatják az adatok a két játékosnál (meg ezmellett vannak olyan adotok, amiben az egyik volt jobb, valamiben pedig a másik).
    Nadal nyerte a fontos pontokat. Persze ennek az is lehettet az oka, hogy ő tudott agresszívabb lenni ezeknél fontos pontoknál. Vagyis inkább úgy mondanám, hogy Murray rontott amikor a fontos labdáknál agresszív akart lenni, Nadal viszont nem.

    VálaszVálasz

  195. Sylar 2010/07/2, 20:55

    @RafajobbmintFederer:
    Mindenben felülmúlta? hahaha.. ezen jót nevettem. Ki ütött pl. több ászt?

    VálaszVálasz

  196. Geysap 2010/07/2, 21:01

    @evil9: jolvan na… azert lehet nosztalgiazni ;)

    Haat gyors fuvon Isner – Karlovic elegge futurisztikus ;)
    Dsz: 289-287 ;)

    VálaszVálasz

  197. evil9 2010/07/2, 21:11

    @Geysap:
    :D ,futurisztikus,nagyon finom voltál,de ha gyors volna a fű, akkor meg tényleg a szervagépeket kellene nézni. Értem,hogy neked is probléma az hogy minden borítás szinte ugyanolyan,és ezért egyazon játék mindenhol eredményes.Agree,de a megoldást nem láttom. ;)

    VálaszVálasz

  198. Geysap 2010/07/2, 21:15

    @evil9: Megoldas sztem a profit orientaltsag miatt nem lesz … “kenyeret es cirkuszt” (ez kell a nepnek – meg az okorban is ez kellett ..Panem et circensem …)

    VálaszVálasz

  199. patroklos 2010/07/2, 21:16

    @Geysap: egyetértek veled, de régota(legalább 15éve) téma és probléma hogy lassitsák a teniszt mert a 90es évek közepén a nagy szervagépek megjelentek, keménypályás és füves versenyek állati unalmasak voltak, és mindent a nézettségért. azt azért megállapithatom bármennyire is roger párti vagyok én is szeretem a játékos teniszt, csak a szerva nem érdekel. de roger éppen a változatosan játszo játékos volt, tökéletes komplementere pedig rafa. szerencsére az elmult husz évben láttam még ilyen párost: ez volt agassi-sampras, és gráf-szeles féle párharc.stilusharc is volt

    VálaszVálasz

  200. Cathy07 2010/07/2, 21:22

    200

    VálaszVálasz

  201. 8785 2010/07/2, 21:36

    @FedererRafa: Én is így látom. Kétségtelen, hogy Rog tenisze egyszerűen csodálatos, de Nadal küzdeni tudása, és a folyamatos fejlődése sem hagyható figyelmen kívül. Ez a srác szerintem nagyon sok tekintetben már másként játszik mint két három évvel ezelőtt, úgy tűnik fizikálisan teljesen rendben van, egyre jobb a hálónál is. Ma nem volt jobb játékban, de fejben igen, és ezért nyert.

    VálaszVálasz

  202. lyepke 2010/07/2, 21:38

    Sziasztok. Rendszeresen olvasom a blogot és benneteket is. Ma délután sajnos lemaradtam a két meccsről. Esetleg tudtok valami netes elérhetőséget, ahol visszanézhetőek?

    VálaszVálasz

  203. Dodey 2010/07/2, 22:34

    @8785:
    A játéka folyamatosan fejlődik, ez igaz, DE abban már nem értek veled egyet, hogy fizikálisan rendben lenne. 2008-ban, de talán még 2009-ben is (a sérüléséig) nem csinált mást csak futott. Egyik sarok, másik sarok, az ellenfél majd csak elrontja. Az szerintem rengeteget kivett belőle és a térdei azért mentek tropára…
    Azóta azért szerintem jobban figyelnek (lásd Barcelonában nem indult).
    Ennek ellenére jóval több meccset játszott, mint Rog vagy Andy (Murray).
    Szerintem emiatt nem volt még soha USO-n döntőben sem…
    Addigra elfárad, hiszen a salakos szezont nagyon megtolja.

    VálaszVálasz

  204. mirtusz 2010/07/2, 22:38

    ez még a Hogyan tovább?-hoz tartozna, de oda már nem ír senki, itt meg mindent lehet :)

    rf.comon találtam:

    Roger Federer nurtures twin role
    By Nigel Clarke, The Express
    June 20, 2010

    Roger Federer admits his life is not going to change from winning Grand Slam titles to changing nappies and feeding his twin daughters.

    The Swiss master starts the defence of his Wimbledon title tomorrow admitting he is not playing well, but he has still set himself targets – like a seventh singles championship at SW19 and his world No 1 ranking back again.

    He accepts that at 28 he cannot go on forever and that the day will come when it becomes harder and harder to leave his beloved girls, now nearly a year old.

    “I’m a hands-on dad,” he said. “I do the nappies, feed them, play with them and so far the longest I have been away from them is three days.

    “We are a loving emotional family. I cried when they were born and having them around hasn’t messed with my mind.

    “It has relaxed me, but the fact is since the Australian Open I have struggled to play my best.”

    He was a shock loser to Aussie Lleyton Hewitt on the grass of Halle last week, a defeat that was as much as a surprise to Federer as it was to Wimbledon watchers.

    And he explained: “I had an uncomfortable time and those things can happen, but the fires still burn within and my love for tennis is there still.

    “I enjoy myself too much for there to be a need to leave the game. It’s not as if I’m waking up with aches and pains or a bad back or leg.

    “That can wear you down, but I’m fine with the travelling as well.

    “When the day comes to make decisions about the family it will be interesting to see how we handle it.

    “I am going to carry on and I will still want to play even if I lose my title here or go out of the US Open. Being No 5 in the world, for instance, wouldn’t be a problem. I’ve priorities still.

    “I want a seventh title here and to be the leading player in the world again. That has always meant so much to me.

    “Maybe the legacy I leave when I do stop would be a series of records that could never be broken. I would really like that, but not yet.”broken. I would really like that, but not yet.”

    VálaszVálasz

  205. mirtusz 2010/07/2, 22:40

    jujjj, de hosszú lett

    VálaszVálasz

  206. mirtusz 2010/07/2, 23:08

    találtam egy szerintem nagyon jó Rogeres videót (mosolyok, könnyek, legjobb pontok, győzelmek, őrültségek):
    http://www.youtube.com/watch?v=KrK62OFqDZE

    VálaszVálasz

  207. mirtusz 2010/07/2, 23:37

    2 helyen is olvastam, hogy az ESPN2 reggeli showjában mondták, hogy Roger MRI vizsgálaton volt (az ereményt még nem tudni)

    VálaszVálasz

  208. FedererRafa 2010/07/3, 4:33

    @Dodey: Ugyan, ez butaság.. mármint ez a futásos dolog.
    2008-ban is támadó teniszt játszott, nem azt a védekező, csak futkosóst…

    VálaszVálasz

  209. gepard 2010/07/3, 8:00

    Hékás emberek!!!

    Rafa Nadal nem 2008-tól a világ legjobb füves pályás játékosa,hanem már 2007-től!!!Kurvára nem mindegy!

    VálaszVálasz

  210. Saxo 2010/07/3, 9:02

    @Geysap: Akkor ezt az unalmat kell nézned Mostanába !
    Mások szerint meg Rodger Federer csapkodása a rém unalmas , ideje volt nyugdíjba menni N0.3.

    VálaszVálasz

  211. Saxo 2010/07/3, 9:05

    @Geysap: Szerintem extázis minden pontja , sajna ha te nem érzed………..

    VálaszVálasz

  212. petkes 2010/07/3, 9:34

    Berdych nyeri, češi do toho

    VálaszVálasz

  213. Boris 2010/07/3, 9:47

    Akárki jöhetne ,olyan “feje ” mint a mostani Nadalnak Nincs

    VálaszVálasz

  214. Dodey 2010/07/3, 10:48

    @FedererRafa:
    Te úgy látod, én meg így :)
    Szerintem a sérülése óta játszik “bátrabban”.
    2009 végén nem is ment neki.
    @gepard:
    Igaz hogy 2007-ben még Roger Federer nyerte Wimbledont, de ha te mondod hogy Nadal volt a legjobb elhiszem…
    Azért ne csináljuk már ezt!
    Ne akarjátok elvenni Fed eredményeit.
    Mi az hogy 2007-ben rafa volt a legjobb füves pályás játékos?
    Az eszem megáll…

    VálaszVálasz

  215. RafajobbmintFederer 2010/07/3, 11:33

    @Sylar: (meg ezmellett vannak olyan adotok)
    Először is, ilyen szavunk nincs, hogy ezmellett… emellett… helyesen. Másodszo, a tegnapi Nadal ellen mindeki vereséggel búcsúzott volna, maga Federer is.

    VálaszVálasz

  216. RafajobbmintFederer 2010/07/3, 11:35

    @Dodey: “2008-ban, de talán még 2009-ben is (a sérüléséig) nem csinált mást csak futott. Egyik sarok, másik sarok, az ellenfél majd csak elrontja. ”

    Nem kicsit tévedsz. 2008-tól kezdett támadójátékot játszani, Wimbledont sem futkosással nyerte meg. 2009 Australian Openen is támadójátékkal nyert.

    VálaszVálasz

  217. RafajobbmintFederer 2010/07/3, 11:36

    @Saxo: Így van, engem pl rettentően untat Federer tenisze, sokszor el is aludtam rajta. Arra mondjuk jó volt. Ideje visszavonulnia a No3.-nak.

    VálaszVálasz

  218. Sylar 2010/07/3, 11:44

    @Dodey:
    Oh, az ilyenekkel ne is foglalkozz :D hétfőtől megint azt hallhatjuk, hogy Nadal mindenidők legjobb játékosa, és már valójában 2007 óta ő volt a legjobb, csak a többieknek szerncséjük volt amikor megverték.
    Csak az ökör barmok azt nem fogják fel, hogy ez a “2007 óta legjobb füvespályás játékos” még középszintű füvesspecialistákkal is 5 szettre kényszerül, ha valaki jól játszik ellene. És amikor még nincsen szétkopva a fű, mint ahogy Wimbldon második hetében, akkor nagyon is verhető lenne ezen a borításon. Queensben sem véletlenül kapott ki, mert ott sokkal jobban csúszot a fű, és gyosabb volt a pálya.
    Taróczy Balázs is megmondta tegnap, hogy pl. Murray jobban teniszezik füvön, csak Nadal a jobb versenyző.

    VálaszVálasz

  219. Sylar 2010/07/3, 11:46

    @RafajobbmintFederer:
    Szerintem is ideje visszavonulnia Nolénak… tegnap is borzalmasan játszott Berdych ellen.

    VálaszVálasz

  220. FedererRafa 2010/07/3, 11:50

    @Sylar: Sajnos nem Nadal a legjobb játékos!
    De annyi jó a dologban, hogy a legjobbat, aki Federer, azzal egyidőben teniszezik, játszanak egymás ellen.
    Engem annyira nem érdekel a legjobb kérdése. Szeretném látni őket játszani.
    Roger 3. helye pedig kissé komikus, persze nem reális.
    De Rafa volt lejjebb is, mégis sikerült feljönnie.

    VálaszVálasz

  221. FedererRafa 2010/07/3, 11:51

    @Sylar: Bár az, hogy Murray jobb lenne füvön, mint Rafa, nem hiszem.
    Keménypályán jobb, de füvön nem. Az a másik véglet.
    Ott egyszerűen nem lehet kezelni ezeket a labdákat, mert vagy csúsznak vagy pattannak, jó nagyokat.

    VálaszVálasz

  222. FedererRafa 2010/07/3, 11:53

    @RafajobbmintFederer: Ez nem igaz.
    Már 2007-ben is offenzíven teniszezett. Másképp nem jutott volna döntőbe Wimbledonban.
    Egyébként normális hangnemben is lehet írni, nem kell olyat írni, hogy Federer vonulhat vissza.
    Neked nem öröm látni őket teniszezni?
    …

    VálaszVálasz

  223. Szilvi 2010/07/3, 11:53

    @RafajobbmintFederer: te sportolsz vmit?

    VálaszVálasz

  224. FedererRafa 2010/07/3, 11:54

    @Dodey: Melyik sérülésére gondolsz?
    2009 második felében nem ment neki. Ez tény. Az oka egyszerű : nyáron kihagyott két hónapot, nem tudott készülni rendesen. Ez törvényszerű volt. Ahhoz képest a New York-i bajnokságon elődöntős volt. Ez az, amit értékelni kell!

    VálaszVálasz

  225. FedererRafa 2010/07/3, 11:55

    @Saxo: Lol, Ti egymás után jöttök? :D

    VálaszVálasz

  226. FedererRafa 2010/07/3, 11:56

    @8785: Köszönöm, Veled általában egyetértek.
    Úgy látom, most is azt gondolod, amit én.

    VálaszVálasz

  227. Dodey 2010/07/3, 11:59

    @RafajobbmintFederer:
    Látom téged úgysem lehet meggyőzni, rögeszmés Rafa drukker vagy én pedig rögeszmés Fed drukker, szóval semmiképp nem juthatunk közös nevezőre :D
    Egybknt Fed még 2. a ranglistán csak halkan jegyzem meg :)
    Hétfőtől lesz 3. …

    VálaszVálasz

  228. Federer(jobb,mint)Rafa 2010/07/3, 12:01

    @mirtusz: Kösz a linket meg az interjú-részletet!
    Nekem nem baj, h hosszú. Nem mindenki olyan, mint @arcsike: :D
    Ezek szerint ő is érezte már Wimby előtt, h a mostani állapota nem lesz elég.@Sylar: Egyetértek azzal, h nem azért vesztett M., mert nem volt elég agresszív.
    Illetve mikor sok támadó tenyerest rontott, akkor volt, hogy már nem merte a következő lehetőséget elvállalni.És igen, ezeket az AO-n beütötte. Az is egy szoros meccs volt látszólag sima eredménnyel, most megfordult az előjel. (Nadal ott is jól játszott az első 2 szettben, csak Mari még jobban.)
    Ezt leszámítva nagyot játszott Mari, csak meg kellett volna csinálni azt a szettlabdát.
    De Nadal most nagyon erős mentálisan, ami nem csoda: 16 hónap után GS-t nyert(mégse akarta előtte senki visszavonultatni), és újra ő a világelső. Idén már nem is lehet befogni.

    VálaszVálasz

  229. Csavargo 2010/07/3, 12:03

    @RafajobbmintFederer: én kötélidegzetű ignore vagyok, de most az egyszer elmondom: nem az a baj amit írsz, hanem az, ahogyan. Megnyugtatlak lehet itt nem kedvelni Fedet (mondjuk, akkor is illik elismerni a tudását, de végül is nem kötelező) de próbáld kérlek a véleményedet, kulturáltan, némi tisztelettel megfogalmazni, és mi is tiszteletben tartjuk majd a te véleményed.

    Nem volt semmi meglepetés a tegnapi napban. Egy percig sem gondoltam, hogy Nole komolyan akarja majd a döntőt, legalábbis elég komolyan ahhoz, hogy megerőltesse magát.
    Én Murray-ért sem adtam volna egy fillért sem, agyonnyomják otthon, ezt már korábban is láttuk, és most is így volt. Plussz taktikailag sem volt a toppon, nem ártana ebben kicsit fejlődnie a team-jének, vagy persze az is lehet, hogy neki hiányzott a fegyelmezettség, hogy be is tartsa.

    A döntőt Rafa fogja nyerni, érzésem szerint. Mindegy, hogy Tomasnak minden adottsága megvan a győzelemhez. (mert megvan) Nem az a bibi, hogy aktuális világelsőt vagy sokszoros gs győztest kéne megvernie, hanem Nadalt. Tök elcsépelt dolog, de be fogja darálni szegén fiút, szimplán azzal, hogy ő tud GS-t nyerni (wimbit is), nem csak most tanulja.

    VálaszVálasz

  230. FedererRafa 2010/07/3, 12:06

    @Csavargo: Egyetértek azzal, amit írsz. Nadal egy van, a bajnok, aki azzal már, hogy a pályán van, azzal félig megnyerte a meccset!
    Szinte kultusza van! Jó döntőt várok, kérdés, én meg tudom-e nézni.
    Lesz ismétlés? :D

    VálaszVálasz

  231. Dodey 2010/07/3, 12:08

    @FedererRafa:
    Szerintem 2009 sérülése óta üt sokkal keményebben és játszik “támadó teniszt”.
    Bár ezt még ezt sem nevezhetjük tipikusan annak, de magához képest valóban rengeteget fejlődött és nagyon jól mozgatja az ellenfeleit.
    Azért kíváncsi leszek a kemény pályás szezonra :)
    Még messze van, de szerintem nem lesz olyan egysíkú és egyemberes mint a salakszezon.
    Meglepetéseket is várok :D

    VálaszVálasz

  232. celle 2010/07/3, 12:08

    @FedererRafa: A sport tv sokat szokott ismételni, szerintem tuti lesz alkalmad megnézni. Bár az már nem az igazi.

    VálaszVálasz

  233. FedererRafa 2010/07/3, 12:11

    @celle: Ok, köszi. De este, ha hazajövök, ne írjatok addig. :)

    VálaszVálasz

  234. celle 2010/07/3, 12:17

    @FedererRafa: Na azért az egész világ nem áll meg, Andris! :D

    VálaszVálasz

  235. Sylar 2010/07/3, 12:43

    @FedererRafa:
    Roger leendő 3. helye csak azért lesz komikus, mert pont Djokovics előzi majd meg. Az a Djokovics, aki egész évben nem éppen világ-második módjára játszott. Roger legalább még mindig a védője egy GS-nek, és tavaly USO döntőt játszott.
    Djokovicnak tavaly év vége felé volt egy jó sorozata, amikor nyert Bázelben, Pekingben, és Párizsban, USO elődöntő, Cincy döntő, és kb. ennek köszönheti hogy nem esett ki a top 4-ből. No meg annak, hogy a GS-eken kihasználta a gyenge sorsolásait.

    VálaszVálasz

  236. Saxo 2010/07/3, 13:01

    @Sylar: Ha azokat sem hozza hanyadik is lesz .. ?

    VálaszVálasz

  237. Dodey 2010/07/3, 13:20

    @Saxo:
    Ki?

    VálaszVálasz

  238. RafajobbmintFederer 2010/07/3, 14:28

    @Sylar: Több pontban tévedsz és csak Federeri vágyálmaid okozta frusztrációdat vetíted ki Nadalra. Nadal 2006-óta döntőzik Wimbledonban, 2007 majdnem nyert. 2008-ban megnyerte. Idén megnyerheti. Queenst felkészülésnek szánta, nem nyerni ment oda. Idén két nagy szervagép ellen játszott 5 szettet, míg Federered rögtön az első meccsén Falla ellen, majdnem kiesett.

    VálaszVálasz

  239. RafajobbmintFederer 2010/07/3, 14:31

    @Sylar: Mert Fedrered világelsőhöz méltó produkciót produkált az elmúlt fél év alatt, a nulla tornagyőzelmével? Még egy 250-es tornára sem volt jó.

    VálaszVálasz

  240. Sylar 2010/07/3, 14:47

    @RafajobbmintFederer:
    Aztán mégis ki beszélt itt a világelsőségről?

    VálaszVálasz

  241. Sylar 2010/07/3, 14:54

    @RafajobbmintFederer:
    Federer azokban az években, amikor megnyerte Wimbledont, akkor Fallát 60 perc alatt lemosta a pályáról, az ilyen “szervagépek” ellen pedig nem keveredett volna nemhogy 5, hanem 4 szettbe sem,
    Az hogy Nadal az ilyen “szervagépekkel” 5 szettbe bonyólódik, az az ő játéknak a sebezhetőségét mutatja füvön. Aki ezt nem látja be, annak fogalma sincs a dolgokról.
    Amúgy meg Philip Petschnert szervagépnek nevezni, ez elég nagy tudásbéli hiányosságra utal. A srác talán a mezőny egyik legjobban röptéző játékosa, és elképesztően gyors keze van, ami kiváló füvespályás játékossá teszi.

    VálaszVálasz

  242. zsuzska 2010/07/3, 16:09

    Wimbledon 2010 Fastest Serves
    1. T Dent 148mph
    2. J Isner 143mph
    3. A Roddick 142mph
    4. R. Soderling 140mph
    5. P Petzschner 139mph
    ___________________________

    VálaszVálasz

  243. Saxo 2010/07/3, 16:19

    @Dodey: RF hanyadik lesz a világranglistán ha nem hozza Pl US Open ?

    VálaszVálasz

  244. Dodey 2010/07/3, 16:19

    @RafajobbmintFederer:
    Akkor hogy csak helyre tegyük a dolgokat :)
    Fed 2003 óta 6szor nyert, 1 döntője volt (dsz 9:7) és most kiesett a 8 között.
    Ez tehát 8 év alatt 52:2-es mérleg wimbiben :)
    Majd ha ezt Rafa felmutatja akkor lehet dumálni!
    DE ezt ő sosem fogja tudni megcsinálni ;)
    További szép napot mindenkinek!

    VálaszVálasz

  245. Saxo 2010/07/3, 16:21

    final-t

    VálaszVálasz

  246. Dodey 2010/07/3, 16:22

    @Saxo:
    Csak ne írd le Rogert :)
    2008-ban is temettétek mégis itt van ;)
    Nem mondom hogy megnyeri, sőt amilyen hullámzó a teljesítménye lehet, hogy az első 3 kör valamelyikén kikap.
    A világranglista meg nem a realitást mutatja, nézd csak meg Berdychet, nincs a 10ben és top 5ös teniszt játszik a Garros óta…

    VálaszVálasz

  247. Saxo 2010/07/3, 18:08

    @Dodey: Rodger 2008 – ban eljutott az RG, Wimbledon, döntőig de most ?
    És még így is másfél év volt míg összeszedte magát amihez kellett hogy Nadal sérülés miatt nem volt ott. Most 2010 szerintem mélyebben van , most nem Nadaltól kapott ki a döntőben , hanem XY-tól.Pláne ha még sérült is Fed , akkor test , lélek KO-n.

    VálaszVálasz

  248. Saxo 2010/07/3, 18:11

    @Saxo: RF.-nek is megvolt a maga korszaka , szép volt jó volt ő sem szuperman. Most a Nadal korszak jön.

    VálaszVálasz

  249. Dodey 2010/07/3, 18:24

    @Saxo:
    Én akkor sem írnám le.
    Egybknt szerintem egyikük sem fogja megnyerni a USO-t :)
    Nadal még döntőben sem volt soha, addigra mindig elfogy a lendülete…
    Federer pedig nem az igazi.
    Talán ott meglesz a lehetősége vmelyik fiatalnak egy szerencsés sorsolással hogy nyerjen.

    VálaszVálasz

  250. Sylar 2010/07/3, 19:16

    @Dodey:
    Hidd el nekem, fölösleg megpróbálni bármit is elmagyarázni ezeknek :P látod, már most örvendeznek, hogy “végleg” megszabadultak Federertől. Már most a Nadal korszakot vízionálják, ami még csak most fog igazán elkezdődni. Azt hiszik, hogy mostantól Nadal 200 hétig fogja vezetni a világranglistát, sorozatban nyer 4-5 Wimbledont, US Opent, vagy Ausztrál Opent, a Garrosról nem is beszélve, továbbá játszani fog legalább 23 GS elődöntőt sorozatban.

    VálaszVálasz

  251. Sylar 2010/07/3, 19:17

    @Saxo:
    és mit mondasz majd akkor, ha esetleg tökvéletelnül ez az XY megveri holnap Nadalt a döntőben?

    VálaszVálasz

  252. Saxo 2010/07/3, 19:43

    @Sylar: Nadált , aki fejben a legjobb ? Ez nem fog megtörténni ,úgy fog kimenni hogy ha ufók esnek az égből akkor is Ő győz . :) Nadal korszakot pedig is Taróczyék mondták .

    VálaszVálasz

  253. Saxo 2010/07/3, 19:47

    @Dodey: Nadal azért Is mondta most le a Davis C, mert 1x jó kipihent formában akar elindulni a US Openen, ami eddig sosem volt mégis elédöntőig jutott.

    VálaszVálasz

  254. Dodey 2010/07/3, 19:51

    @Sylar:
    Kész fel is adtam :D

    VálaszVálasz

  255. Sylar 2010/07/3, 20:05

    @Dodey:
    Egyébként vannak ám normális Nadal fanok is ;) azokkal azért szót lehet érteni. Sőt, velük általában nem szoktak ilyen értelmetlen viták zajlani.

    VálaszVálasz

  256. Sylar 2010/07/3, 20:14

    @Saxo:
    Egyáltalán mikor játszott utoljára júliusban Davis Kupát? a fizikális állapota amúgy sem ezen a 1-2 Davis Kupa meccsen múlna.
    @Saxo:
    Ezt az elbizakodottságot meg utálom. Amúgy meg ezzel a győzelmének a jelentőségét is csökkented. Nadal megnyer holnap egy egyértelmű döntőt? OK. Biztos nagyon nehéz dolga lesz. le se kell játszani a meccset…
    .
    de mostantól nekem is elég volt

    VálaszVálasz

  257. zsuzska 2010/07/3, 20:27

    Bármit ér el Federer, a Nadal-tábort úgy is egy dologra gondol rögtön: ezt az embert meg Nadal verte nagyon sokszor. Olyan sokszor, hogy ezt meg Federer nem tudja már behozni. És ez a Nadal-szurkolóknál mindig egy igazolást jelent arról, hogy kettejük közül ki a jobb. Én is további szép napot kívánok!

    VálaszVálasz

  258. Sylar 2010/07/3, 20:31

    Egyébként számomra mindig érdekes volt az a sztori, hogy Nadal az USO-ra mindig elfárad. Az elmúlt években Federernek nagyon hasonló menetrendje volt Nadalhoz, pl 2006-ban 97 meccset játszott egész évben, mégis meg tudott nyerni minden fontosat, amiket máskor is.
    Csakhát Nadalnak sokszor erején felül kell teljesítenie a győzelemért, néha salakon is, salakon kívül pedig nagyon sokszor.
    Szerintem 2008-ban lett volna legnagyobb esélye megnyerni az USO-t, mert akkor volt élete legnagyobb formájában (Federer pedig nagyon mélyen volt akkor), de szokás szerint ő inkább mindent meg akart nyerni ami éppen útjába jött, és Toronto, Olimpia megnyerése, és Cincinatti elődöntő után, az USO-ra már tényleg elfogyott.

    VálaszVálasz

  259. RafajobbmintFederer 2010/07/3, 21:28

    @Sylar: Így van, nem látod, és nem is értesz a teniszhez. Idén egészen máshogy álla tornákhoz, csak a nagyeddöntőktől emel a játékán. A Garroson is ezt tette, onnantól kezdve hengerelt. A másik őrületes butaságod, hogy Nadalnak füves pályán felrovod, hogy két ötszettes meccset vívott, mintha ő lenne a fű királya, akinek itt feltétlen át kell gázolnia a mezőnyön. Az ő terepe a salak, és a Garros, ott szettveszteség nélkül nyert, míg Federer hazai pályáján idő előtt búcsúzott. Hopp-Kopp

    VálaszVálasz

  260. RafajobbmintFederer 2010/07/3, 21:30

    @zsuzska: 5. P Petzschner 139mph
    Igen, slyar kolléga megint adott egy pofont a hozzáértésének.

    VálaszVálasz

  261. RafajobbmintFederer 2010/07/3, 21:31

    @Dodey: Rafa sokkal jobban áll a Garroson, mert ugye neki meg az a terepe. 1 vereség (az is sérülés miatt) 5 év alatt. Bumm.

    VálaszVálasz

  262. RafajobbmintFederer 2010/07/3, 21:33

    @Dodey: Ezt jól levezetted, hogy miért nem fog Nadal USO-t nyerni. Az a bibi, hogy anno azt mondták, Wimbledonban a legjobb nyolc közé sem fog bejutni, nemhogy nyerni. Meglesz az USO győzelem is, még annak ellenére is, hogy az összes közül az fekszik neki a legkevésbé.

    VálaszVálasz

  263. RafajobbmintFederer 2010/07/3, 21:35

    @Sylar: Nadal egészen biztosan nem fogja zsinórban annyi ideig vezetni a világelsőséget, mivel nem igen lesz még egy blöffkorszak. Viszont a legtöbb GS-t ő fogja hozni.

    VálaszVálasz

  264. RafajobbmintFederer 2010/07/3, 21:36

    @Sylar: Igen, és vannak normális Fed fanok is. Persze nem te vagy az..

    VálaszVálasz

  265. Saxo 2010/07/3, 21:53

    Kérdés: Mennyire aggódsz a térded miatt? Kockázatos, amiért ki kellett hagynod Wimbledon után a Davis Cup fordulót?

    Rafa: Igen. Hát, persze, egy kicsit meg vagyok rémülve a térdem miatt. De tudod, ez megtörténik. Volt egy kezelésem Monte-Carlo után. Szóval van problémám. Erről nem mondtam semmit ezelőtt, de tudjátok, hogyan megy ez. Roddick ellen Miamiban voltak problémáim.

    Erről most nem szeretnék semmit sem mondani, mert amikor vesztesz, úgy néz ki, hogy mindig van kifogásod. De most azt tudom mondani, hogy voltak problémáim Monte-Carlo után, volt egy kis fájdalmam a térdemben, a bal térdemben, ez az oka, hogy ez történt.

    Monte-Carlo után nem játszottam Barcelonában, egy kezelésen vettem részt, egy új kezelésen. Tudjátok, próbáltam tökéletesen játszani a salak szezonban, mert a jobb térdem jobb volt, mint a bal. De ugyanakkor tisztában voltam azzal, hogy a térdeim nem 100%-osak. De játszani salakon és füvön, ha a meccsek nem túl hosszúak, jól dolgozott.

    De az utolsó kezelés Monte-Carló és Róma között tökéletesen mükődött. Nem volt több problémám a bal térdemmel. De csak egyszer volt ez, és három alkalom kell.

    Nem volt időm a jobb térdemre is, mert játszanom kellett. A salak szezon volt a főbb célom ebben a szezonban. Nagy csalódás számomra, hogy nem lehetek ott a franciák ellena davis Cupban. Néhány összecsapás, ha játszol otthon néhány országgal szemben, akkor egyen nem tudsz. De játszani Franciaországban számomra egy nagyon különleges összecsapás és nagyon nagy motivációt jelent a számomra.

    De beszéltem az edzővel, beszéltem a Federation elnökével néhány nappal ezelőtt., és mondtam, hogy srácok, én sosem érkezem a US Openre 100%-osan. Múlt évben hasizom szakadásom volt, két évvez ezelőtt őrülten játszottam. Az Olimpia után nagyon fáradtan érkeztem. És tényleg meg akarom próbálni, hogy jó esélyekkel játszak itt, nem, inkább, hogy 100%-osan.

    Szóval ezután kezeltetnem kell magam. Ha játszoma Davis Cupon, akkor nem lessz elég időm Cincinnati előtt rendbe jönnöm. Minden tökéletes volt az elmúlt hónapokban, és nekem készen kell állnom arra, hogy jól fejezzem be a szezont. A célom az, hogy világelső tudjak maradni a szezon további részében. Ez nehéz lesz. És ha nem vagy 100%-os kondicíóban, akkor lehetetlen.

    VálaszVálasz

  266. Sylar 2010/07/3, 22:00

    @RafajobbmintFederer:
    Én csak reagáltam erre a hazugságra: @gepard: miszerint Nadal 2007-től a világ legjobb füvesjátékosa. Ezt beszéld meg gepard “kollégáddal”, biztos jól ismeritek egymást.
    @RafajobbmintFederer:
    Federer 7 év alatt 1 vereség Wimbledonabn. Hoppá
    a sérülés szót meg cseréld ki Söderlingre
    @RafajobbmintFederer:
    2005-től 3 évig Nadal volt a “blöffkorszak” második legnagyobb haszonélvezője
    @RafajobbmintFederer:
    Ez csak egyetlen egy leggyorsabb szerva amit Petschner ütött, te szerencsétlen farok. Gael Monfils: 138 MPH. Hopá! Akkor Monfils is szervagép?
    .
    de mostantól tényleg elég volt

    VálaszVálasz

  267. geod01 2010/07/3, 22:06

    @Sylar: ne haragudj, h beleszólok, de… de muszáj ezt? annyira de annyira meddő. mégis naponta belemész. értem, h sérti az igazságérzeted de hát biztos, h tudod előre, h úgyse jutsz a-ból b-be..

    VálaszVálasz

  268. Saxo 2010/07/3, 23:02

    @geod01: Akkor miért is szólsz bele?

    VálaszVálasz

  269. RafajobbmintFederer 2010/07/3, 23:06

    @Sylar: Nadal 2008-tól a világ legjobb füves játékosa, és azóta veretlen is. Tények ellen akarsz érvelni, hazugsággal?

    Az 6 év nem 7, ne hazudozz. Ráadásul Fed messze nem volt vertelen, ő 2003 előtt nem egyszer kikapott, még első fordulóban is, szóval nem ferdítsd a tényeket. Összesen 6 veresége van Wimbledonban. Nadal rögtön első nekifutásra megnyerte a Garrost, és egyszer kapott ki, akkor is sérülés miatt. Kérdés?

    Nadal semmit nem profitált a blöffösök között, ugyanis csak salakon volt jó, ott meg sok slaaks specialistával volt dolga, míg Federernek keménypályán Philippoussissokkal.

    Mág mented a saját bőrödet? Petschner 200 fölött szervált, ha ez neked nem nagy szervás, akkor gondolkodj el a hozzáértéseden.

    VálaszVálasz

  270. Dodey 2010/07/3, 23:16

    Petra, Gábor vagy mind a kettőtök :)
    Kérlek titeket bannoljátok RafajobbmintFederer-t :D
    Előre is köszi!
    Jó éjszakát mindenkinek!

    VálaszVálasz

  271. arcsike 2010/07/3, 23:28

    @RafajobbmintFederer: :D :P :D gondolom akkor az h feli megverte csak valami illúzió volt! szánalmas vagy, te is és az összes többi szeméyiséged. szerencsétlen lúzer! szóljál anyucinak h takargasson be mert álmodni már álmodozol…

    VálaszVálasz

  272. Saxo 2010/07/4, 11:00

    @arcsike: Nem csak óra reklámozás volt Queens :) Vállrándítás meg a meccs végén

    VálaszVálasz

  273. Saxo 2010/07/4, 11:02

    @arcsike: Te meg ne okoskodj csendőrkém , amikor senkinek sem szurkolsz , így nem vagy nagyszám ..

    VálaszVálasz

  274. Sylar 2010/07/4, 11:25

    @geod01:
    Azért ha visszolvasod a hozzászólásokat, akkor láthatod, hogy ennek az idiótának max. 4-5 hozzászólást címeztem, az legutóbbi pedig már tényleg az utolsó volt.
    Látod, még azt sem tudja kiszámolni, hogy 2003-tól 2009-ig hét Wimbledont rendeztek. Őszerint hatot.

    VálaszVálasz

  275. Sylar 2010/07/4, 11:29

    @Saxo:
    Persze, aki abszolut semleges helyzetből próbál beleszólni valamit, az inkább kussoljon, mi? Szélhámos egy banda vagytok ti.

    VálaszVálasz

  276. RafajobbmintFederer 2010/07/4, 11:54

    @arcsike: Ott bárki megverhette, csak formát akart szerezni a füves teniszhez. Okoska, a MUerray ellen mutatott játékával ki verte volna meg? Na, ebből láthatod, hogy mennyire volt fontos neki Queens. Pihent egyet, és jobban járt.

    VálaszVálasz

  277. RafajobbmintFederer 2010/07/4, 11:57

    @Sylar: okoska, hazudozol. Fednek 6 veresége vvan Wimbledonban, te meg szépítgeted holmi sarkításokkal, 1-re. Nadalnak mindössze 1 veresége van a Garroson, és ez minden ferdítés nélküli tény. Kopp.

    VálaszVálasz

  278. RafajobbmintFederer 2010/07/4, 11:58

    @Sylar: Te ne beszélj szélhámos bandáról stan, amikor a haverod pan és a csirkéd jó kis banda vagytok.

    VálaszVálasz

  279. geod01 2010/07/4, 14:20

    @Sylar: akkor, ez épp’ 4-5-tel (illetve, ahogy látom, már hattal) több, mint kellett volna.. :)

    VálaszVálasz

  280. Saxo 2010/07/4, 15:25

    @geod01: nézz utána amit állítasz !

    VálaszVálasz

  281. arcsike 2010/07/4, 15:37

    @RafajobbmintFederer: jaj de okos vagy, bár kár h arra se emléxel már amit írtál… leszarom h mennyire volt neki fontos queens, de kikapni kikapott, így nem veretlen füvön, szóval próbálj meg gondolkodni mielőtt bármit is leírsz, bár tudom h nem erősséged!
    @Saxo: tanulj meg olvsani te analfabéta senkiházi, aztán majd ha megfejtetted a 3 nagy kedvencemből legalább az egyiket, akkor kezdjél el okoskodni! szánalmas vagy, az összes nickeddel! szerencsétlen félnótás…

    VálaszVálasz

  282. Saxo 2010/07/4, 19:11

    @arcsike: Fröcsögős szájú lúzer.Unalomból vagy itt kedvenc nélkül .

    VálaszVálasz

  283. arcsike 2010/07/4, 19:27

    @Saxo: mint már említettem, majd ha megtanulsz olvasni te kis szánalmas véglény, akkor írjál…
    két kérdés:
    1: miért kellett a lipótmezőt bezárni?
    2: miért mindegyik “szabadulóművészt” ide küldték?

    VálaszVálasz

  284. FedererRafa 2010/07/4, 23:48

    @Dodey: Miből gondolod?
    Bár szerintem sem, sajnos.
    De az viszont esélyes, hogy a Garroson pl. 8-ból 7-t “hoz”, vagy ilyesmi.

    VálaszVálasz

  285. FedererRafa 2010/07/4, 23:52

    @Sylar: :)
    Maradjunk annyiban, hogy Rafa tényleg nem volt 100%-os tavaly a R16-ban Söd ellen, ill. Fed sem volt maxon idén Berdych ellen. Egyik vereséget sem kell magyarázni. Megtörténtek, ettől még ők a legjobbak.
    Az meg, hogy épp kikaptak, nem számít.

    VálaszVálasz

Kattintás a válasz elvetéséhez

Ha nem szeretnéd minden kommentnél bepötyögni az adataid, regisztrálj itt!

  • Törzsasztal

    • Belépés
    • Regisztráció
    • Elfelejtett jelszó?

  • Rovatok:

    • A moderálási elvek (1)
    • A nap képe (44)
    • Ausztrál Open (196)
    • Davis Kupa (22)
    • Egy soha meg nem írt könyv (5)
    • Eredmények (29)
    • Ezen a napon (19)
    • Gézengúzok (9)
    • Hírek (499)
    • Hot! (46)
    • Ki, hol, kivel? (12)
    • Meccselemzés (19)
    • Nagyonállat (43)
    • Napi idézet (88)
    • Régi blog (383)
    • Roland Garros (268)
    • Us Open (129)
    • Videók (212)
    • Wimbledon (111)
  • Erről szóltunk:

    acasuso (1) agassi (16) allaster (1) almagro (1) alona bondarenko (2) ancic (1) andrejev (2) arias (1) arn (4) azarenka (6) babos (3) baghdatis (5) bammer (1) becker (2) berdych (6) blake (3) bolelli (2) borg (3) borotra (1) bryan (3) cahill (2) chakvetadze (1) chang (1) cibulkova (1) cilic (3) clijsters (15) connors (3) coria (2) courier (1) czink (23) date (1) davenport (1) davydenko (16) dechy (1) de heart (1) delic (1) del potro (24) dementieva (11) dent (5) devenport (1) djokovic (68) dokic (3) dulko (1) dushevina (1) edberg (3) federer (178) feliciano lopez (1) ferrer (1) ferrero (4) fish (4) fucsovics (1) gasquet (8) gaudio (5) gil (2) ginepri (1) gonzalez (14) graf (6) grosjean (1) gulbis (4) haas (8) hanescu (2) hantuchova (1) haynes (1) helfant (2) henin (13) henman (2) hewitt (17) hingis (2) hrbaty (1) isner (12) ivanisevic (6) ivanovic (15) jankovic (8) karlovic (11) keys (2) kiefer (1) kirilenko (1) kohlschreiber (3) kubot (1) kuerten (3) kurnyikova (3) kuznetsova (6) leconte (1) lendl (3) lever (1) li (2) lisicki (2) lisnard (1) ljubicic (6) lopez (2) lu (1) mahut (5) majoli (1) malisse (3) mantilla (1) marosi (2) mathieu (3) mattek (1) mauresmo (6) mcenroe (10) melzer (1) monfils (8) montcourt (1) moya (2) muller (1) murray (51) muster (1) nadal (123) nalbandian (5) nastase (1) navratilova (2) Odesnik (1) ouanna (1) oudin (1) parizs (4) paros (4) pasek (1) pavel (1) peer (1) penetta (1) petrova (1) querrey (1) robredo (2) roche (1) roddick (39) rybarikova (1) safin (2) sampras (7) sanchez vicario (2) santoro (10) schiavone (3) schnyder (2) schwank (1) scott (1) seppi (1) serena (43) sharapova (13) simon (2) soderling (25) stenpanek (1) stepanek (1) stosur (2) suarez navarro (1) sugiyama (1) szafin (28) szafina (33) szavay (46) szeles (1) taróczy (1) tipsarevic (1) tomic (4) troicki (1) tsonga (12) tursunov (1) venus (13) verdasco (22) vinciguerra (1) vliegen (1) volandri (1) washington (1) wawrinka (2) wickmayer (5) wilander (7) wozniacki (4) youzhny (1) zvonareva (4)
  • Képek:

  • © Salakblog 2009-2012 | minden jog fenntartva | impresszum