Salakblog – Minden, ami tenisz

Minden, amit esetleg nem tudtunk elmondani, vagy nem mondhattunk el, vagy már nagyon sokszor elmondtunk a teniszről…

Tizedik napicset

2010/06/30 Kategória: Wimbledon
Szerző: szpetra

258 Comments »

258 komment:

  1. FedererRafa 2010/06/30, 15:38

    :D

    VálaszVálasz

  2. tidel 2010/06/30, 15:45

    2.

    VálaszVálasz

  3. juci 2010/06/30, 15:46

    @FedererRafa: Ügyes :)
    Most kerültem tv közelbe… az most komoly, h. a tetves sport 2 nem közvetíti Djokoék meccsét? Akkor Rafáékét sem??!!

    VálaszVálasz

  4. juci 2010/06/30, 15:46

    Huh, Bördics…

    VálaszVálasz

  5. Sugarbabyyy 2010/06/30, 15:47

    a Federer- Berdich meccs rollercoaster a javából :D

    VálaszVálasz

  6. Cathy07 2010/06/30, 15:51

    Timi pedig adogat a meccsért :)

    VálaszVálasz

  7. FedererRafa 2010/06/30, 15:51

    @juci: Köszönöm Jucom
    Mi a szituáció veled? :D

    VálaszVálasz

  8. juci 2010/06/30, 15:54

    @juci: lehet uncsi a Djoko meccs, mert elég simán vezet, vagyis mindjárt nyer, de akkor is egy negyeddöntő… a foci meg ismétlés…

    VálaszVálasz

  9. Sylar 2010/06/30, 15:55

    Valaki mondja meg nekem, hogy ez Lu hogyan került negyeddöntőbe

    VálaszVálasz

  10. juci 2010/06/30, 15:55

    @FedererRafa: az a szitu, h. holnap reggel indulok Németo.-ba, vasárnap jövök haza, de igyekszem követni az eseményeket. Remélem, Rafával… Nálad?

    VálaszVálasz

  11. Sugarbabyyy 2010/06/30, 15:56

    @Sylar: hát ezt a meccset/eredményt látva nem tom….
    de vhogy megcsinta :D

    VálaszVálasz

  12. Sylar 2010/06/30, 15:56

    @juci:
    szólj a szervezőknek hogy ne egyszerre játszák a negyeddöntőket

    VálaszVálasz

  13. Sylar 2010/06/30, 15:57

    Vajon Rogernek van még visszaút?

    VálaszVálasz

  14. Sylar 2010/06/30, 15:58

    @Sugarbabyyy:
    No comment.. és megint ki kapta a jolly jokert? hát Djoker…

    VálaszVálasz

  15. FedererRafa 2010/06/30, 15:59

    @Sylar: :D :D

    VálaszVálasz

  16. FedererRafa 2010/06/30, 15:59

    @juci: ügyes legyél. :)

    VálaszVálasz

  17. FedererRafa 2010/06/30, 16:00

    @juci: rohadék sport tévé…
    Ily

    VálaszVálasz

  18. juci 2010/06/30, 16:00

    @Sylar: a sport tv akkor is benyomna egy similabda összefoglalót, így nem szólok. De csak ezért… :)

    VálaszVálasz

  19. Sugarbabyyy 2010/06/30, 16:02

    @Sylar: amúgy jah….
    kicsit kezd bosszantó lenni :D ;)

    VálaszVálasz

  20. Sugarbabyyy 2010/06/30, 16:06

    hh a kommentátrok berdichet mondanak?
    azt hittem a Kvöri utána rákapnak a Bördicsre ;)

    VálaszVálasz

  21. FedererRafa 2010/06/30, 16:07

    szerintem Federer innen behúzza a meccset.

    VálaszVálasz

  22. tidel 2010/06/30, 16:07

    @Sugarbabyyy: Most nem ugyanazok közvetítenek, lehet azért. :D

    VálaszVálasz

  23. juci 2010/06/30, 16:07

    @FedererRafa: Rendicsek :)

    VálaszVálasz

  24. Sugarbabyyy 2010/06/30, 16:08

    @tidel: jah, télleg! :D :D
    mondassz valamit ;)

    VálaszVálasz

  25. Cathy07 2010/06/30, 16:12

    Timi másodszor sem tudta kiszerválni :( :S Most 6-5 az ellenfélnek :S
    Marci is a pályán, közben Fed mintha magára találna :D Jó meccs :)

    VálaszVálasz

  26. Cathy07 2010/06/30, 16:13

    @Cathy07: Huppsz, ezt elhamarkodtam :S

    VálaszVálasz

  27. Sylar 2010/06/30, 16:14

    @FedererRafa:
    Te most a rontást akarod ráhozni? Ahogy nézem, egyelőre még vesztésre áll.

    VálaszVálasz

  28. FedererRafa 2010/06/30, 16:15

    @Sylar: nem, de amikor ezt beírtamm nemrég, akkor nyert – Falla ellen.

    VálaszVálasz

  29. patroklos 2010/06/30, 16:15

    egyértelmü hogy berdych nincs megijedve rogertől, szoval ha lesz is ötödik szett az nem olyan beijedős lesz mint az első két forduloban.

    VálaszVálasz

  30. Vilandra 2010/06/30, 16:16

    @Cathy07: Mindenesetre egy break mostmár nem ártana. Mármint Rog javára…

    VálaszVálasz

  31. Sugarbabyyy 2010/06/30, 16:17

    Bördics és a kettős hibák…
    áááá :(

    VálaszVálasz

  32. Cathy07 2010/06/30, 16:17

    @Vilandra: Tomas úgy tűnik segít egy picit.

    VálaszVálasz

  33. Vilandra 2010/06/30, 16:19

    @Cathy07: Sajnos nem eleget…

    VálaszVálasz

  34. FedererRafa 2010/06/30, 16:19

    @Sugarbabyyy: Te federer ellenfelének szurkolsz? :)

    VálaszVálasz

  35. tidel 2010/06/30, 16:20

    Timi kikapott, pedig kétszer adogatott a meccsért. :(

    VálaszVálasz

  36. Csavargo 2010/06/30, 16:20

    Azért ne ijedős fiú ez a Tomas

    VálaszVálasz

  37. Cathy07 2010/06/30, 16:20

    @Vilandra: Hát úgy tűnik Roger nem fogadja el az ajándékot…

    VálaszVálasz

  38. Sugarbabyyy 2010/06/30, 16:22

    @FedererRafa: nem, Thomasnak szurkolok….

    VálaszVálasz

  39. juci 2010/06/30, 16:22

    Jó kis meccs! Közben meg Rafáék is elkezdték, vamos!!!!!

    VálaszVálasz

  40. FedererRafa 2010/06/30, 16:24

    sóder bekezdett

    VálaszVálasz

  41. juci 2010/06/30, 16:27

    @FedererRafa: ja…:( Télleg elég “jó” a szervezés, a világ két legjobbja a pályán, egyidőben, de két pályán. Most két meccset kell nézni szimultán…

    VálaszVálasz

  42. juci 2010/06/30, 16:28

    Azért ez a pont… Tomas, nagggyon komoly…

    VálaszVálasz

  43. Csavargo 2010/06/30, 16:28

    basszus… Fed :(

    VálaszVálasz

  44. Vilandra 2010/06/30, 16:29

    @Cathy07: Én meg nagyon nem kedvelem ezt a Tomas gyereket…

    VálaszVálasz

  45. FedererRafa 2010/06/30, 16:30

    @juci: igen.

    VálaszVálasz

  46. Cathy07 2010/06/30, 16:31

    @Vilandra: Megértem… Ma kissé jól játszik ahhoz, hogy egy Fed drukkernek őszinte legyen a mosolya vele kapcsolatban…

    VálaszVálasz

  47. Csavargo 2010/06/30, 16:31

    Marcinak megvan ez első.

    VálaszVálasz

  48. juci 2010/06/30, 16:33

    Baszki Rafa… kettőshibával bukta az adogatását… :(

    VálaszVálasz

  49. FedererRafa 2010/06/30, 16:33

    kettőshiba Rafitó, ezaz…
    ennyit tuudsz te is

    VálaszVálasz

  50. Csavargo 2010/06/30, 16:33

    Rafa meg bukta a szerváját… Nem gondolom, hogy meg tudná verni Sódert, de azért egy kicsit több ellenállás nem ártana…

    VálaszVálasz

  51. FedererRafa 2010/06/30, 16:34

    @Csavargo: így nem fogja.

    VálaszVálasz

  52. Csavargo 2010/06/30, 16:35

    Sódernél már 6 nyerő, goromba…

    VálaszVálasz

  53. juci 2010/06/30, 16:36

    @FedererRafa: Nyugika, első szett, első gémek, majd bemelegszik a fiú…

    VálaszVálasz

  54. Vilandra 2010/06/30, 16:36

    @Cathy07: Őszintén szólva kicsit én is unom ezt az “életem játékát játszom most Fed ellen, aztán a következő körben meg kiesek” típusú embereket és meccseket. Ahogy te is írtad korábban, csak Rodnál. ;) :)

    VálaszVálasz

  55. FedererRafa 2010/06/30, 16:37

    @Vilandra: Ilyen nadalnal is volt kétszer. :D

    VálaszVálasz

  56. FedererRafa 2010/06/30, 16:37

    @juci: ez nem fog…. lúzer egy ember ez a Rafa

    VálaszVálasz

  57. Csavargo 2010/06/30, 16:38

    @Vilandra: szerintem ez nem élete játéka Tomasnak, ennyit ő simán tud. És szerintem Nolét is simán verheti a következő körben.

    VálaszVálasz

  58. Vilandra 2010/06/30, 16:39

    @FedererRafa: Na jó, de ő még csak az első szettnél jár. Még bőven van remény! :)

    VálaszVálasz

  59. FedererRafa 2010/06/30, 16:39

    Kapj egy 6:0-t… ennyit érdemelsz…

    VálaszVálasz

  60. Csavargo 2010/06/30, 16:39

    Rafa, egy becsületgém azért kéne! :)

    VálaszVálasz

  61. juci 2010/06/30, 16:39

    4-0 Södinek… próbálok nyugodt maradni…

    VálaszVálasz

  62. Csavargo 2010/06/30, 16:40

    @FedererRafa: mi ez a hirtelen harag?

    VálaszVálasz

  63. FedererRafa 2010/06/30, 16:41

    @Csavargo: nem érdemli meg hogy továbbjusson , ennyi…

    VálaszVálasz

  64. béla 2010/06/30, 16:41

    hüpsz Timit a párostársa verte meg, azért a párost jó lenne megnyerniük
    vamos Berdych nehogy már Falla hatásod legyen

    VálaszVálasz

  65. Vilandra 2010/06/30, 16:41

    @Csavargo: Lehet, hogy tud, de általában nem hozza. Most, ezen a meccsen azért mindent megpróbált. Felugrott, guggolt, térdelt, spárgázott, stb. ;)

    VálaszVálasz

  66. Sugarbabyyy 2010/06/30, 16:42

    meccslabda!!!!!

    VálaszVálasz

  67. Csavargo 2010/06/30, 16:42

    @FedererRafa: én akkor sem kívánok a favoritomnak 6:0-t, ha történetesen szarul játszik…, de nem vagyunk egyformák.

    VálaszVálasz

  68. Csavargo 2010/06/30, 16:44

    @Vilandra: szerintem most kezd majd beérni igazán. jövőre stabil top 10 lesz.

    VálaszVálasz

  69. béla 2010/06/30, 16:45

    Hmm Nadal tudja, hogy ez a meccs és nem bemelegités?
    Ok ok nem akarja elvenni Soder kedvét, de azért bemelegedhetne

    VálaszVálasz

  70. Vilandra 2010/06/30, 16:45

    @Csavargo: Én azt sem bánnám, csak ne pont most kezdje el Fed ellen!

    VálaszVálasz

  71. Sugarbabyyy 2010/06/30, 16:46

    Bördics-Möri döntő lesz….

    VálaszVálasz

  72. FedererRafa 2010/06/30, 16:46

    Hát, Federer….
    ennyi
    te sem, nadal sem érdemelte meg. ennyi van.
    :S

    VálaszVálasz

  73. Pking 2010/06/30, 16:47

    @Sugarbabyyy:

    De lécci Bördics nyerjen :)

    VálaszVálasz

  74. juci 2010/06/30, 16:47

    Ez nagyon nagy meccs volt! Nem vok Berdich drukker, de jól játszott, megérdemelte! Rafa hozta az adogatását!!! :)

    VálaszVálasz

  75. Sylar 2010/06/30, 16:47

    Grat Bördics. Ha ki mersz kapni a polószaggatótól, akkor kitekerem a nyakad :P
    Roger… remélem azér még látunk téged valamikor…

    VálaszVálasz

  76. Csavargo 2010/06/30, 16:48

    @Vilandra: megértem, ha ezzel neked érzékeny pontra tapintott, de én kedvelem a srácot, örülök a jó szereplésének.
    Rafánál megvan a becsületgém. :)
    @Sugarbabyyy: hú teljesen ezt érzem én is, méghozzá Andimári győzelemmel.

    VálaszVálasz

  77. Sylar 2010/06/30, 16:48

    Rafitó majdnem kapott egy 6:0-át ? :D haha.

    VálaszVálasz

  78. béla 2010/06/30, 16:49

    @Sylar: jah reklámfilmben

    VálaszVálasz

  79. juci 2010/06/30, 16:49

    @Sugarbabyyy: Én is erre tippelek…, de hátha csoda történik, és Rafa feléled vagy vmi. Bár Mári ellen nem lenne sok esélye… :(

    VálaszVálasz

  80. FedererRafa 2010/06/30, 16:49

    @Sylar: majdnem.
    Bár kapta volna, akkor észhez tér.
    Így nem érdemel semmit!

    VálaszVálasz

  81. Cathy07 2010/06/30, 16:50

    @Vilandra: Sajnálom nagyon :(
    De Tomasnak grat szép volt :)
    Ez nem az én Wimbim :( Rod, Kim most Fed… :(

    VálaszVálasz

  82. Vilandra 2010/06/30, 16:50

    Én megértem a Tomas drukkereket, meg azt is, hogy nyert Roger már eleget, nyerjen már más is Wimbledont. De én akkor is sajnálom ezt a meccset. Voltak Fednek lehetőségei, főleg olyanok, amelyeket kihagyott. :(

    VálaszVálasz

  83. FedererRafa 2010/06/30, 16:50

    @Sylar: :D

    VálaszVálasz

  84. jucis 2010/06/30, 16:50

    Mi van má’, Södi nem bírta kiszerválni a szettet? :)

    VálaszVálasz

  85. Sylar 2010/06/30, 16:51

    Na ha Söderling 5:0 30-40-ről elbukja a szettet, akkor én is goromba leszek :S

    VálaszVálasz

  86. béla 2010/06/30, 16:51

    Berdi: Nadal döntöt vizijonálok
    Csajoknál ki lesz? ha Pironkova ilyen jól játszik még nyerhet is

    VálaszVálasz

  87. Rittyentett Hőzönbőzön 2010/06/30, 16:51

    Beszarás ez a sport tv, hogy Rafa játszik a másik pályán és képesek ilyen rohadt hosszú topsop reklámot benyomni. A kommentátorokról már ne is beszéljünk.

    VálaszVálasz

  88. Sugarbabyyy 2010/06/30, 16:52

    @Csavargo: ámen! ;)

    VálaszVálasz

  89. mása 2010/06/30, 16:53

    ez ma kevés volt. : (

    szeld a vizeket innentől, kedvenc vikingünk!

    VálaszVálasz

  90. Vilandra 2010/06/30, 16:53

    @Cathy07: Az enyém sem, az biztos! ;)

    VálaszVálasz

  91. juci 2010/06/30, 16:54

    Mekkora páré ez a Södi, se egy elnézést, semmi, a hálós labda miatt…

    VálaszVálasz

  92. patroklos 2010/06/30, 16:54

    roger ugy döntött mostantol negativ rekordokat fog döntögetni, mig saját szobrát le nem dönti..basszus mi az hogy nincs motivácio??hát az nem motiválja hogy “öregen” is a legjobb legyen??

    VálaszVálasz

  93. Geysap 2010/06/30, 16:54

    @Sylar: No, bassza meg … Ennyit errol. Jo meccs volt, de ez a nap nem Fede volt. Grat Berdichnek.
    Biztosan latjuk, meg GS-t nyerni is, de ez a nap nem az ove volt.
    Kvara sajnalom – ki ne sajnalna, ha kedvence a kedvenc GS-en kikap … azert meg nem korbacsolom meg magam …
    Sztem kell egy jo pihenes az Amerikai kemenypalyakra, es atgondolni nehany meccset…

    VálaszVálasz

  94. FedererRafa 2010/06/30, 16:54

    @Cathy07: az enyém sem.
    Nem sokára Rafitó is búcsúzhat

    VálaszVálasz

  95. FedererRafa 2010/06/30, 16:55

    @Geysap: Ha ez vigasztal, nem ő lett gyengébb, az ellenfelek javultak.

    VálaszVálasz

  96. juci 2010/06/30, 16:57

    @FedererRafa: Andris, álljá’ má’ le! Most kezdődött a meccs. A remény hal meg utoljára… Egyébként meg megint mocskos ellenszenves ez a Södi, ne nyerjen…!!!

    VálaszVálasz

  97. Geysap 2010/06/30, 16:58

    @FedererRafa: Ezt tudom, ezert is tartottam a Berdich elleni meccstol – mar az AUo-n is forditani kellett ellene Fednek, most nem jott be…

    VálaszVálasz

  98. Vilandra 2010/06/30, 16:58

    @patroklos: Azért ne túlozzunk! 1 GS győzelem és 2 negyeddöntő 3 GS-en, ezt még nem nevezném szégyennek, sem a világ végének! ;) :)

    VálaszVálasz

  99. FedererRafa 2010/06/30, 16:59

    @Vilandra: Az ő szintjén ez gyenge.

    VálaszVálasz

  100. patroklos 2010/06/30, 16:59

    mondjuk egy berdych-soder döntő érdekes lehet.

    VálaszVálasz

  101. FedererRafa 2010/06/30, 17:02

    jogos most Rafitótól.

    VálaszVálasz

  102. juci 2010/06/30, 17:02

    Mér’ bréklabda??? na neee

    VálaszVálasz

  103. patroklos 2010/06/30, 17:02

    @Vilandra: jaa nem is az, de jövöre meg akartam nézni rogert wimbliben, lehet hogy az első körre kell jegyet vennem, talán még főtáblás lesz:)

    VálaszVálasz

  104. Vilandra 2010/06/30, 17:02

    @FedererRafa: Azt hiszem erre majd a jövő nemzedék adja meg a választ, ha Fed már visszavonult. Kíváncsi vagyok, hogy lesz-e ugyanilyen gyenge teljesítményt nyújtó játékos és mennyi? ;)

    VálaszVálasz

  105. mrazziee 2010/06/30, 17:03

    Nadallal mi a franc van? nem először van, hogy ilyen furán viselkedik, nem szeretem mikor hőzöng.

    VálaszVálasz

  106. FedererRafa 2010/06/30, 17:04

    @mrazziee: mert te mit csinálnál? Jogtallanul kapott bréklabdát sóder

    VálaszVálasz

  107. juci 2010/06/30, 17:04

    Pascal Maria húzz a …-ba, köcsög!

    VálaszVálasz

  108. juci 2010/06/30, 17:05

    @mrazziee: teljesen igaza volt Nadalnak

    VálaszVálasz

  109. mrazziee 2010/06/30, 17:05

    @FedererRafa: hát ha visszaugatok neki, se fogja megváltoztatni a döntését. még ha nekem van igazam is. Mindegy úgy látom Nadal jött ki belőle jól :D

    VálaszVálasz

  110. juci 2010/06/30, 17:06

    Vamoooos!!!

    VálaszVálasz

  111. Vilandra 2010/06/30, 17:07

    @patroklos: Ha így nézzük, akkor tuti az első hetet javaslom! :)
    Bár én inkább az olimpián (Wimbledonban) szeretném még élőben látni játszani. Nagy élmény lehetne, neki és nekem is! ;)

    VálaszVálasz

  112. Geysap 2010/06/30, 17:08

    @Cathy07: Az enyem sem … De sojnos Rode sem, Fede sem, Clijstese sem, Henine sem, es sorolhatnam …
    Ez van … Berdichnek egy nagy feledata van most mar, ilyen jatekkal nekimenni Nolenak. (Fed legyozese utan jarna neki)

    @patroklos: Nem dont azert negativ rekordokat … Szar eve van. Ha vegignezed a “regebbi nagyokat” szinte mindegyik behuzott egy ilyen evet …
    Csak Agassit emlitem … 2002-igen vacak csaknem 33 evesen, majd 2003 GS.

    VálaszVálasz

  113. mása 2010/06/30, 17:09

    mindegy, mi volt azzal a ponttal, a döntés akkor is a székbíróé…
    (amúgy meg robin picit most megmakkant ettől. :S)

    VálaszVálasz

  114. mása 2010/06/30, 17:10

    @Geysap: nolét szerintem kinyírja. ;)

    VálaszVálasz

  115. mrazziee 2010/06/30, 17:11

    @mása: Szerintem is. 3 szettben

    VálaszVálasz

  116. mrazziee 2010/06/30, 17:20

    Tud nekem valaki valami hasznos infóval szolgálni, hogy akkor most Nadal térdével mi a helyzet?
    Amúgy továbbra is tartom, hogy régebben nem reklamált volna ennyit, egy ilyen balfasz bírói döntés után. Csak önmagát paprikázza fel, bár mint látjuk, elég jól jött neki.

    VálaszVálasz

  117. Bors 2010/06/30, 17:30

    Sehol Birdi, végülis csak 2003 óta 6* nyerő és egy döntőt bukó fű kormányzóját verte a 8 között:-)
    Nagyon elképzelhető, hogy új GS győztest “avatunk”. Djoko és Rafa az, a többiek kopogtatnak, kopogtatnak, de be még nem nyitottak.
    Most sajnálom igazán Roddot:(

    VálaszVálasz

  118. Cathy07 2010/06/30, 17:31

    @mrazziee: Hétfőn ennyit mondott
    Q. Did you have any problems from your knee? If not, what did you do after the last game to make sure it was good for today?
    RAFAEL NADAL: I tried my best, no? I take antiinflammatories. I did a lot of treatment with the physio, with the doctor.
    Today it was better. I didn’t feel pain today, but, you know, you never know. It’s there, but wasn’t the problem today. Hopefully gonna be fine for the next day, too.
    Q. Excuse me. But are you concerned going forward that they’re just gonna continue to get sore or sorer?
    RAFAEL NADAL: I don’t have the control of my knees. I don’t know what’s gonna happen, no? I try my best to be ready. I tried my best after the last match to be fit for today. I did well.
    Gonna be the same for after tomorrow. We will see what’s happen. I am here to try my best even with pain on the knees or without pain of the knees. I gonna try my best in all the conditions.

    VálaszVálasz

  119. Geysap 2010/06/30, 17:37

    @Bors: Ez valahogy a sok hozzaszolasbol kimondva, kimondatlanul erzodott. En nagyon szurkoltam Fednek, de ez a Berdich elleni meccs “nem hagyott nyugodni” – sajnos bejott.
    Berdich ellen Fednek voltak mar “gondjai” – most realizalodott… Nolet sztem veri ilyen lendulettel – akkor is, ha Nole nekiall haldokolni …

    VálaszVálasz

  120. Geysap 2010/06/30, 17:38

    @mrazziee: Passz … en le merem irni (fu alatt) hogy kamu volt az egesz …

    VálaszVálasz

  121. Szilvi 2010/06/30, 17:44

    @Sylar: Vége egy korszaknak .

    VálaszVálasz

  122. Sugarbabyyy 2010/06/30, 17:46

    TB Möriéknél…

    VálaszVálasz

  123. Geysap 2010/06/30, 17:47

    @Szilvi: Nem hiszem … bar mar sztem senki nem tud elore josolni semmit.

    “szerdán kiesett a wimbledoni teniszbajnokság női párosversenyében a címvédő Serena Williams, Venus Williams duó. Az amerikai szuperkettőst az orosz Jelena Vesznyina, Vera Zvonrajova páros búcsúztatta a negyeddöntőben, három játszmában. A tengerentúli testvérpár korábban 2000-ben, 2002-ben, 2008-ban és 2009-ben vitte el a pálmát Wimbledonban.”

    VálaszVálasz

  124. Sugarbabyyy 2010/06/30, 17:55

    ajjj :(
    Elmentem színházba, Sylar drága plz szurkold vhogy ki helyettem is Mörinek az elődöntőt ;)

    VálaszVálasz

  125. FedererRafa 2010/06/30, 18:00

    @Sugarbabyyy: jó szórakozást.

    VálaszVálasz

  126. tidel 2010/06/30, 18:08

    Bryanék is kiestek.

    VálaszVálasz

  127. Cathy07 2010/06/30, 18:09

    Bryan tesók is kiestek… Játszottak 4 tiebreaket, abból csak egyet sikerült megnyerni…

    VálaszVálasz

  128. Cilu 2010/06/30, 18:16

    Söderling sportszerűtlenségei húzása várható volt .

    VálaszVálasz

  129. Geysap 2010/06/30, 18:34

    @Cilu: nem lattam, mit csinalt?

    VálaszVálasz

  130. mása 2010/06/30, 18:35

    @Geysap: trénert hívott 5-4nél, mert fel van törve a lába.

    VálaszVálasz

  131. arcsike 2010/06/30, 18:36

    @mása: kis geci… :D :P

    VálaszVálasz

  132. mása 2010/06/30, 18:38

    @arcsike: nem mondanám…

    VálaszVálasz

  133. tamás567 2010/06/30, 18:47

    Federer a mai elveszített meccs után 3.lesz a ranglistán?ez igaz?

    VálaszVálasz

  134. mása 2010/06/30, 18:48

    @tamás567: ha murray és gyokó robbantanak, akkor elképzelhető.

    VálaszVálasz

  135. arcsike 2010/06/30, 18:52

    @mása: érezd az iróniát… :P
    am csak azért írtam mert ugye egyesek nem látják csak a szálkát, mert persze rafa igazi úriember volt amikor filip ellen kérte ki érdekes körülmények között az ápolást…

    VálaszVálasz

  136. mása 2010/06/30, 18:54

    @arcsike: ja, jól van akkor, már komolyan vettem. : ) kicsit feszült vagyok ma. :D (egyébként pont ezért, amit írsz, nem mondanám södre se.)

    VálaszVálasz

  137. evil9 2010/06/30, 18:55

    Társadalmi célú hirdetés következik:
    akinek elege van az idióta kommentátorokból:
    ” http://www.atdhe.net/ ”
    Elég jó stream, én 5megabittel nézem egyszerre a sóder és murray meccset,mégcsak nem is szaggat.
    Társadalmi célú hirdetésünket hallották.

    VálaszVálasz

  138. evil9 2010/06/30, 18:56

    @evil9: és most megy rogerrel az interjú akit érdekel(bbc stream)

    VálaszVálasz

  139. evil9 2010/06/30, 18:58

    @evil9: Na-roger se vonul vissza:).Nadal még elverheti párszor :D

    VálaszVálasz

  140. mása 2010/06/30, 18:58

    @evil9: én pont most akartam írni, hogy a kommentártól lever a víz…

    VálaszVálasz

  141. mása 2010/06/30, 19:09

    és rafa ezt nem igazán érdemli meg, bár az tény, hogy felőrölte sódert.

    VálaszVálasz

  142. Sylar 2010/06/30, 19:10

    @Cilu:
    Úgy ahogy Nadalé Petschner ellen 1:2-es szettállásnál.

    VálaszVálasz

  143. FedererRafa 2010/06/30, 19:12

    @Sylar: Nadal sportszerűtlen volt, amikor kérte a medical timet? :)
    Ugyan már…

    VálaszVálasz

  144. FedererRafa 2010/06/30, 19:14

    @arcsike: milyen állásnál is kérte ki?
    Erre nem emlékszem pontosan.

    VálaszVálasz

  145. Sylar 2010/06/30, 19:14

    Minősíthetetlen produkció Söderlingtől. Nadal ugyanazzal a játékkal felőrölte, ahogy a Garros döntőben salakon. Felfogni nem bírom, hogy ez füvön hoygan törénhet meg. Amikor Nadal irányít, akkor futtatja Söderlingget, aki mindig egy lépéssel le volt maradva. Amikor Söderling irányít, akkor meg Nadal mindent visszaad amíg Söderling nem ront.
    Egyébkén láttam részleteket Söderling korábbi meccseiből. Azokhoz képest ma sokkal rosszabul játszot.

    VálaszVálasz

  146. Sylar 2010/06/30, 19:21

    @mása:
    Söderling sem érdemelt volna továbbjutást a mai teljesítménye alapján.

    VálaszVálasz

  147. mása 2010/06/30, 19:22

    @Sylar: hát amit a negyedikben mutatott, az alapján semmiképp, de legalább a korábbi meccseit meggyőzően nyerte, de a ferreresről mondjuk nem vagyok informálva.

    VálaszVálasz

  148. béla 2010/06/30, 19:27

    @FedererRafa: Ott jó előre szólt Nadal, hogy a szett végén ápolást kér.

    VálaszVálasz

  149. Sylar 2010/06/30, 19:29

    @mása:
    A 4. szett már csak a következmény volt Söderling részéről. Már a 2. és 3. szettben dühöngött magában a buta döntések miatt, a kommentátorok is említették ezt néhányszor.
    Az a helyzet, hogy megint kiderült, hogy a tornát nem az első és második fordulókban kell megnyerni. Söderling az első három meccsén sokkal keményebben ütött, jobban koncentrált, nem ajándékozta oda ingyen az adogatójátékait. Nadal viszont valószínűleg megtalálta a gyenge pontjait, ahogy a Garros döntőben is.

    VálaszVálasz

  150. Szilvi 2010/06/30, 19:39

    @tamás567: Ez az vég kapuja

    VálaszVálasz

  151. Federer(jobb,mint)Rafa 2010/06/30, 19:51

    Mari megkapta élete nagy lehetőségét, ha füvön is meg tudja verni Nadalt.
    Andy meg verheti a fejét a falba: végre egyszer Fed kiesik előle, csak elmulasztott odaérni.
    Djokonak meg csak könnyű lett az ága, és besétálhat a döntőbe, mert ez a meccs Bördiből nagyon sokat kivett. Miamiban is már csak alibit játszott a Fed elleni győzelme után.

    VálaszVálasz

  152. Zizi 2010/06/30, 19:56

    Federer 2 hét híján fél éve nem nyert tornát! Mindezt úgy, hogy sérülés nem hátráltatta!

    VálaszVálasz

  153. giorgio_boy 2010/06/30, 20:02

    @Zizi: rettentő unalmas vagy, mind a 30+ nicked… keress magadnak más hobbit, mert elmebetegségben SEM vagy a legjobb.. Hitler pl kapásból megelőz a listán. De azért ne keseredj el, valahol ott vagy a környékén…

    VálaszVálasz

  154. Sylar 2010/06/30, 20:03

    @Federer(jobb,mint)Rafa:
    Pont ez akartam én is mondani, de elkiabálni nem akrom egyelőre. Ez nem csak Murraynek nagy lehetőség, hanem Bördicsnek és Djokovicsnak is.
    Amúgy meg ha Bördics csődöt mond az elődöntőben, akkor nagyon nagyon nagyon ki leszek rá akadva :P Federer kiverése után mégiscsak őneki lenne helye a döntőben. De majd meglátjuk, még az is lehet hogy Djokovic előrukkol valami váratlannal…

    VálaszVálasz

  155. Sylar 2010/06/30, 20:04

    @Zizi:
    Nadal 15 hónapja nem nyert tornát salakon kívül, mindezt úgy, hogy közben sérülés csak 2 hónapig hátráltatta.

    VálaszVálasz

  156. Federer(jobb,mint)Rafa 2010/06/30, 20:04

    @Zizi: Hátráltatta, csak a Fed-drukkerek nem fognak ebbe kapaszkodni még fél évig. :)

    VálaszVálasz

  157. mása 2010/06/30, 20:06

    @Federer(jobb,mint)Rafa: kemény. :)

    VálaszVálasz

  158. evil9 2010/06/30, 20:07

    @Zizi: Hát igazából most nyilatkozta fed, hogy fájt a lába+ a háta is egész wimbi alatt.Szóval ez nem teljesen oké.Az hogy tud játszani ilyen állapotban az meg őt dicséri.(továbbra sem bírom fedet)

    VálaszVálasz

  159. Zizi 2010/06/30, 20:09

    @Sylar:Vasárnap ez évben 2. GS.
    2 hónap :) Csak ebben az évben 2x volt sérült

    VálaszVálasz

  160. Federer(jobb,mint)Rafa 2010/06/30, 20:12

    @Sylar: Sztem Djoko már előrukkolt, mert újra jól játszik. Ráadásul viszonylag könnyen jutott el idáig. Berdych élete meccsét játszotta (bár hiába írják majd, hogy a csúcs-Fedet verte meg, ez nem igaz),
    ezután törvényszerű a v.esés, sztem Djoko aránylag simán veri.

    VálaszVálasz

  161. Sylar 2010/06/30, 20:12

    @evil9:
    Ezt most fedeztem fel én is, hogy Fed az egészségére panaszkodik?! mi a franc :o én erre kifogást nem fogok alapozni, mert mindeki mást is ugyanígy hátráltatnak sérülések. De az látszott hogy sok labdára nem ért oda rendesen… mondjuk ez már kb. egy éve így van…

    VálaszVálasz

  162. mása 2010/06/30, 20:13

    @Zizi: azért -bár nincs ínyemre erre riposztot írni-: azt ne felejtsük el, hogy az egy és ugyanazon sérülés.

    VálaszVálasz

  163. Sylar 2010/06/30, 20:15

    @Federer(jobb,mint)Rafa:
    Mindenesetre Miamiban Federer megverése után egészen a döntőig ment… majd meglátjuk.

    VálaszVálasz

  164. Federer(jobb,mint)Rafa 2010/06/30, 20:23

    @Sylar: Azért az AO-ról ne feledkezzünk meg! Ha ott nincs rendben, akkor Mari azt kihasználta volna.
    De már a USO-n se volt százas sztem (ki is hagyott utána 6 hetet sérülés miatt), a MC-n se volt teljesen rendben, és Halleban újra megsérült (és nem a Hewitt elleni vereséget akarom ezzel magyarázni, mert már az e.döntőben látszott, hogy valami gáz van).

    VálaszVálasz

  165. sharpi 2010/06/30, 20:33

    Milyen szép nap van ma,győzött Berdich,Djókó és Rafa is… :)
    Berdich megérdemelten győzött és nem rezelt be a lehetőségtől mint Falla… Fed ha így folytatja,az US open után még akár a 4. helyen is találhatja magát a világranglistán.
    Djokovicnak jól ment ma a játék,ezért könnyedén leütte a pályáról Lut. Érdekes lesz a Djoko Berdich elődöntő,szerintem Nole az esélyesebb,Tomasból elég sokat kivehetett a mai meccs.
    Rafa a jól bevált recept szerint hosszabb labdákkal és futtatva térdre kényszerítette Söderlinget mint ahogy a Garroson is tette…

    VálaszVálasz

  166. FedererRafa 2010/06/30, 20:35

    @Sylar: Ezt én inkább a kornak hívnám, mintsem öregedésnek! :)

    VálaszVálasz

  167. Federer(jobb,mint)Rafa 2010/06/30, 20:40

    @Sylar: Úgy ment a döntőig, hogy Verda is, és Sóder is megverte saját magát.
    Ez nem lebecsülendő, mert ezt ki kellett hozni az ellenfélből, és egy dolgot mutat: Bördi fejben sokat erősödött. Olyannyira, hogy a másik 2 beremegős atomantit túl tudta szárnyalni idegileg, pedig ők is, mint a talajvíz…
    De Djoko más szint: már rég uralná a Tourt, ha nincs Fed és Nadal.
    Ő nem fog kihagyni ekkora lehetőséget.
    Én mindenesetre Mari-Djoko döntőért szurkolok.
    Ha Nadal túléli Marit, akkor sztem meg is nyeri, és nem lesz nagy döntő…

    VálaszVálasz

  168. Cathy07 2010/06/30, 20:41

    @sharpi: Igen, pont ez az ami engem zavar. Hogy hogyan működhet az a taktika füvön, ami salakon? :o Ilyen nincsen! Pont ez lenne a lényeg, hogy van különbség a különböző borítások között, de sajnos azt látom, hogy egyre kevésbé. És ezt most nem Rafa ellen mondom, csak nézzük meg az alapvonal mögött van kikopva 4 méterre a fű. Oké játsszák ezt a teniszt füvön is, csak miért működik ez? Miért tudnak ezzel eredményesek lenni? Ha meg közelíteni akarják egymáshoz a borításokat van egyáltalán értelme a különböző borításoknak? Miért lassítják a pályákat? Nem az a lényeg, hogy a fű a gyors pálya?
    Elnézést de ezek a gondolatok Wimbi eleje óta a fejemben vannak és már le kellett írnom :D

    VálaszVálasz

  169. zizi 2010/06/30, 20:46

    @giorgio_boy: Ha ez megnyugtat , tőlem..

    VálaszVálasz

  170. zsuzska 2010/06/30, 20:47

    Én meg pont azon gondolkodom régóta, hogy miért jó az, ha valaki minden másodikra ászt szervál? Én például megemelném a hálót 10 centivel, mert nem 2 méteres emberek játszottak 1870 körül. Persze én Nadalnak szurkolok!!

    VálaszVálasz

  171. FedererRafa 2010/06/30, 20:52

    @Federer(jobb,mint)Rafa: Azt hittem, nem szereted “marit”. Miért akarod, hogy döntős legyen? :)

    VálaszVálasz

  172. Sylar 2010/06/30, 20:56

    @Federer(jobb,mint)Rafa:
    “Mari” nem olyan típusú játékos, mint Söderling, Berdych, és Del Potro. Azért az sem véletlen, hogy pont ezektől a nagyfiúktól kapott ki. “Mari” nem lövöldözi neki a vonalakat, nem futatja olyan sokat.

    VálaszVálasz

  173. Eszti 2010/06/30, 20:57

    @giorgio_boy: :-)

    VálaszVálasz

  174. Federer(jobb,mint)Rafa 2010/06/30, 20:59

    @FedererRafa: Rosszul hitted. Nadalnál jobban szeretem az idei AO óta. De lehet, hogy IW-ben fordult meg a dolog, amikor Nadal balesetnek minősítette a Ljubo elleni vereségét végtelen sportszerűségében, vagy Miamiban, amikor a kibaszott térd volt az oka, hogy Andy megverte.
    Nem méricskéli ezt az ember.
    Egyébként azért szeretném, hogy döntős legyen, mert sztem jobb döntő lenne, de erre utaltam is.

    VálaszVálasz

  175. Sylar 2010/06/30, 20:59

    @Cathy07:
    Nem te vagy az egyetlen, aki ezmiatt “háborog”. Ezt én se tudom felfogni, hogy Nadal hogyan tudta ugyanazzal a játékkal megverni Söderlinget salakon és füvön. Mondjuk ebben Söderling is ludas rendesen, mert ma kiderült, hogy rettentően egysíkú a játéka. Arról nem is beszélve, hogy a mozgása is kívánnivalót hagy maga után.

    VálaszVálasz

  176. Sylar 2010/06/30, 21:01

    @Federer(jobb,mint)Rafa:
    Az, hogy Bördics el tudta érni, hogy Verda és Söderling megverjék saját magukat, az valamennyire annak a jele, hogy érett versenyző lett belőle…

    VálaszVálasz

  177. Sylar 2010/06/30, 21:04

    @FedererRafa:
    Én sem említettem sem kort, sem öregedést. De lehet hogy egyébként Rogernek tényleg itt kezdődnek a problémák… azért bármennyire is energiatakarékos a játáka, mégiscsak benne van már 10 év profi versenyzés.

    VálaszVálasz

  178. FedererRafa 2010/06/30, 21:05

    @Federer(jobb,mint)Rafa: hát , azt gondoltam, ha Nadal sikert ér el vagy valami, te azonnal megszólalsz. :)
    Nincs ezzel baj, csak levehető, mennyire utálod őt.
    Ez van.

    VálaszVálasz

  179. zizi 2010/06/30, 21:10

    A heyhon már a hanyatló korszakát regéli fuzzy

    VálaszVálasz

  180. Geysap 2010/06/30, 21:11

    @evil9: erre nem vernek merget ;)

    @Federer(jobb,mint)Rafa: erdekes lesz mindenkeppen.

    @Zizi: Siman lof@sz az n+1 – es nicknek.

    @evil9: Azt tudom, hogy nem birod, de ez a hozzaszolasod igen ferr.

    @Sylar: Ki tette fel azt a kepet, ahol FED combjan fasli van? Aki kozulunk talata meg lecci egy linket. Fed nem szokott serulesre hivatkozni hulyesegbol, nem adott fel emiatt meccset. Nem emlekszem, hogy trenert hivott volna. Anno, amikor hatserulese volt egy Parizsi tornan el sem indult.

    VálaszVálasz

  181. Geysap 2010/06/30, 21:15

    @Sylar: Meg lehetne keresni a jutubon, hogy igy is milyen labdakat ert el.

    VálaszVálasz

  182. sharpi 2010/06/30, 21:15

    Cathy07,ez a fű már nem az a régi fű… (na ezt érthetően leírtam :) )Söderlingnek magvan a hatalmas szervája és tenyerese is,de ez nem (volt) elég Rafa ellen,mert elég lassú és futtatva sokat hibázik. Talán a hálóhoz többet kéne neki felmenni-de ebben még van mit fejlődnie… Szerintem Rafa vagy Djókót nyeri a tornát,na de győzzön a legjobbik a 4 srác közül. Mindenesetre már rég volt ilyen “fiatal” GS elődöntő-az átlag korra gondolva. Egy régi mondás:a fiataloké a jövő … :)

    VálaszVálasz

  183. Geysap 2010/06/30, 21:17

    @Federer(jobb,mint)Rafa: En sem serulessel akarom magyarazni a vereseget, de amit irtal teljesen jogos. Az AUo-kemeny palyan Mari kihasznalta volna a serulest, ez biztos.
    Bar Fed ha serult is, es elindul egy versenyen, kozben soha nem hivatkozik arra …

    VálaszVálasz

  184. evil9 2010/06/30, 21:20

    @sharpi: “fű már nem az a régi fű”-ezt a jointos haverjaim szokták mondani,mikor nosztalgiáznak :D

    VálaszVálasz

  185. Geysap 2010/06/30, 21:21

    @Cathy07: Keti !
    Az volt a bibi, hogy a rendezok szerint a gyors fuvon a rovid ideig tarto gemek, szettek nem szorakoztatjak az embereket, kevesebben mennek el, es a penz gyozott. lassitottak a fuvon, es igy csak a szineben kulonbozik mas palyaktol, foleg, ha ket nap alatt kitapossak, ott az alapvonalon mar “salak” a T vonalnal “kemenypalya” – ezzel meggyilkoltak a klassziks gyors fuves jatekot…

    VálaszVálasz

  186. mása 2010/06/30, 21:24

    @Geysap: : (((

    VálaszVálasz

  187. Cathy07 2010/06/30, 21:31

    @Geysap: Ez nagyon nem hangzik jól Doki bácsi :( Egész héten azt néztem, hogy ott futkosnak az alapvonal mögött, pedig ez elvileg a leggyorsabb borítás. Akkor miért működik ez a játékstílus itt?
    na mind1 úgy tűnik ezzel együtt kell élnem :( :D

    VálaszVálasz

  188. Federer(jobb,mint)Rafa 2010/06/30, 21:36

    @FedererRafa: Nem azért szólaltam meg, mert Nadal sikert ért el. Nem is róla írtam, hanem Mariról és a többiekről.
    Nem utálom egyébként Nadalt, csak unom a teniszét. Meg sem szoktam nézni a meccseit, ha sótlan ellenfele van.
    Ettől még elismerem az erejét, sőt csodálattal adózom az eredményeinek, a gyorsaságának, a küzdeni tudásának, hadd ne soroljam.
    De abban bízom, hogy nem ez a tenisz jövője.

    VálaszVálasz

  189. FedererRafa 2010/06/30, 21:42

    @Federer(jobb,mint)Rafa: ok.

    VálaszVálasz

  190. sharpi 2010/06/30, 22:00

    evil 9,hát abban is van valami… :P

    VálaszVálasz

  191. Sylar 2010/06/30, 22:14

    @Geysap:
    itt a link: http://i50.tinypic.com/2bwdpl.jpg
    Egyébként én úgy vettem észre, hogy amikor gyorsan kellett odalépnie valamire, akkor késett le sokszor. Pl. amikor Berdych letámadta az adogatását.

    VálaszVálasz

  192. Sylar 2010/06/30, 22:15

    A holnapi nap Mérkőzése: Temesvári/Sukova – Kournikova/Hingis :D :D

    VálaszVálasz

  193. zizi 2010/06/30, 22:20

    @Geysap: még egy cigit ?

    VálaszVálasz

  194. zizi 2010/06/30, 22:22

    @Federer(jobb,mint)Rafa: Fed tenisze csak az unalmas apám

    VálaszVálasz

  195. Federer(jobb,mint)Rafa 2010/06/30, 22:24

    @zizi: Neked lehet, de ez kb. mindent el is árul rólad. :D

    VálaszVálasz

  196. Sugarbabyyy 2010/06/30, 22:33

    hazaértem, minden szép és jó ;)

    VálaszVálasz

  197. 8785 2010/06/30, 22:35

    @Federer(jobb,mint)Rafa: Érdekes dolgokat írtok, szinte mindenki azt tippeli, hogy Nadal simán kikap. Hát szerintem, ha mentálisan és fizikálisan rendben lesz, akkor az angolok idén sem nyerik meg Wilmbledont. Véleményem szerint Nadal még közepes játékkal is képes verni Murrayt, akin igen nagy teher lesz, bár kétségtelen, hogy ő mellette lesz majd a közönség is, azt hiszem remek mérkőzésre számíthatunk.

    VálaszVálasz

  198. evil9 2010/06/30, 22:36

    @8785: az angolok tuti nem…..mert murray skót

    VálaszVálasz

  199. 8785 2010/06/30, 22:37

    @Cathy07: Én is erre gondoltam, nem látni a kóülönbségeket, vagy Nadal is képes volt ezen a borításon is fejlődni?

    VálaszVálasz

  200. FedererRafa 2010/06/30, 22:39

    200.

    VálaszVálasz

  201. 8785 2010/06/30, 22:45

    @Cathy07: @evil9: Tudom, azért írtam, mert őt az angolok teljesen kisajátítják, magukénak érzik, szerintem ezért ment ki a mérkőzésére a királynő is.

    VálaszVálasz

  202. Sylar 2010/06/30, 22:45

    @8785:
    Hát ha Nadal közepes játékkal is verni tudja Murray-t, akkor Rafító az USO elődöntőben és az AO negyeddöntőben (a sérülése előtt) borzalmasan játszhatott…

    VálaszVálasz

  203. zsuzska 2010/06/30, 22:50

    Úgy tűnik ő maga is unja.

    VálaszVálasz

  204. evil9 2010/06/30, 22:50

    @8785: Csak erre haknis vagyok.sry.Murray meg nagyon jó teniszező,iszonyat stabil.Ha nadal nem támad,akkor veszít,mert szerintem kiszorítosdiban murray jobb,de mondjuk ha így salakosodik tovább a center akkor lehet,hogy nincs igazam.Meglátjuk.Szerintem eszméletlen jó meccs lesz,hihetetlen színvonalon,remélem murray győzelemmel.

    VálaszVálasz

  205. FedererRafa 2010/06/30, 22:52

    @Sylar: de ausztráliában már sérülése volt Nadalnak. Azért is adta fel a meccset.

    VálaszVálasz

  206. 8785 2010/06/30, 22:56

    @evil9: Nos azt hiszem mindketten elfáradnak majd, a győztes a döntőben nem biztos, hogy nyerő lesz.

    VálaszVálasz

  207. evil9 2010/06/30, 23:01

    @8785: Nagyon nagy cash-t tennék rá,hogy a murray-rafa győztese nyeri wimbledont.De most megyek.jó8 mkinek

    VálaszVálasz

  208. FedererRafa 2010/06/30, 23:04

    @evil9: akkor fogadj rá :)
    Szerintem nadal behúzza innen.-

    VálaszVálasz

  209. Federer(jobb,mint)Rafa 2010/06/30, 23:04

    @FedererRafa: Nem az volt itt a kérdés, hogy miért adta fel a meccset, hanem h miért kapott ki Nadal az AO-n.
    Egyszerű a válasz: Mari jobb volt nála.
    Füvön elvben még nagyobb az esélye.
    Van egy igen fontos feltétel, aminek teljesülnie kell: jól kell adogatnia Marinak.

    VálaszVálasz

  210. Sylar 2010/06/30, 23:10

    @FedererRafa:
    Andris, hadd tartsam már fenn magamnak azt a jogot, hogy azt egy 90% értékű győzelemnek könyveljem el Murray javára. Mivelhogy Rafa a 3. szett elején sérült meg, elvileg. A rotterdami döntő sem számít egyesek szerint valódi győzelemnek Murray javára, sőt valakik szerint az USO elődöntő sem. A lényeg az, hogy Murray eddig 3szor verte meg Nadalt, és a 3ból két alkalommal mégis őneki kellett csalódottan elhagyni a pályát. Én bevallom kicsit haragudtam is Nadalra, amikor 3:0 után feladta az AO negyeddöntőt. 3 gém erejéig kellett volna pályán maradnia. Tudom, tudom, az egészség a legfontosabb…

    VálaszVálasz

  211. Sylar 2010/06/30, 23:11

    Amúgy meg én is óriási meccsre számítok, már csak a hangulat miatt is. Őszintén megmondva Murray szimpatizánsként nem vagyok túl optimista… az AO negyeddöntő előtt viszont az voltam, és azt megnyerte Murray. Az biztos, hogy ha érzi a dolog súlyát, akkor kikap. Tavaly Roddick ellen sem tudott felszabadultan játszani. Nem tudom hogy a két évvel ezelőtti Wimby negyeddöntőjük miért lett annyira sima. Ezt a 2008-as meccset majd holnap meg is nézem valahogy… Nyilván Murraynek az volt az első GS negyeddöntője, akkor még nem verte meg Nadalt egyszer sem. Nadal pedig élete egyik legjobb tornáját játszotta, egészen a döntőig egy szettet bukott csak.
    Szerintem Murraynek itt a negyeddöntőben több esélye lett volna megverni Nadalt (a 2.-3. fordulókban meg nyilván mégtöbb…), viszont Söderling megverése után Nadal most igencsak nyeregben érzi magát. Az biztos, hogy Murray ellen rengeteg adogatása fog visszamenni, és nehezebben fogja megtartani az adogatását, mint Söderling ellen. Továbbá Murrayt hiába próbálja meg futtatni, ő mindenre oda fog érni. A meccset még az is eldöntheti, hogy kinek van jobb adogatása (természetesen Murraynek), és ez akkor számít hatványozottan, ha tiebreakig jutnak. Szerintem nem véletlen hogy az USO elődöntőben és az AO negyeddöntőben is Murray nyerte a tiebreaket.

    VálaszVálasz

  212. FedererRafa 2010/06/30, 23:15

    @Sylar: Nem úgy ismerem Rafát, mint aki színészkedne, esetleg az ellenfél kárára lépne taktikai lépéseket.
    Valószínűleg annyira fájt a térde, hogy úgy döntött, így a jó.
    Más esetben küzdött volna végig.
    Lehet 90%-os győzelem, nekem az jó, bár én 67%-nek mondanám. :D

    VálaszVálasz

  213. FedererRafa 2010/06/30, 23:17

    @Sylar: Nehezebben tartja az adogatását, mint Söd ellen?
    Ez szerintem nem lesz igaz.
    Bár Murray az egyik legjobb returnozó, de nem támad mindig a szervákból.
    Söd ezzel szemben megütötte erőből az összeset, amelyek veszélyesebbek.

    VálaszVálasz

  214. zizi 2010/06/30, 23:25

    @Federer(jobb,mint)Rafa: Rólad is mindent , Fed balettje csupa izgalom :)

    VálaszVálasz

  215. Sylar 2010/06/30, 23:26

    @FedererRafa:
    Nem arra céloztam, hogy színészkedett volna, mert ez butaság. Hanem sok olyan meccset láttam már, ahol az egyik játékos pl. teljesen görcsben van, de mégis az utolsó lépésig megpróbál játszani (persze ez felelőtlenség is). Nyilván azért is maradt bennem ez a tüske, mert sohasem fogom megtudni, hogy mi lett volna ha nem Murray, hanem Nadal vezet kettő szettel. No meg amikor az eredményeket visszakeresem, akkor mindig oda lesz írva az AO ngyeddöntőhöz, hogy RET. Rafa 6:1 6:2-es IW győzelméhez pedig nem lesz odaírva, hogy irreális körülmények között zajlott a meccs.

    VálaszVálasz

  216. zizi 2010/06/30, 23:26

    @Federer(jobb,mint)Rafa: Sérült volt , nehéz ezt elfogadni.

    VálaszVálasz

  217. 8785 2010/06/30, 23:27

    @Federer(jobb,mint)Rafa: Szerintem az fog nyerni, aki a legjobb formáját hozza és mentálisan is ott lesz a c úcson, enélkül nem fog menni, láthattuk azt ma Roger esetében.

    VálaszVálasz

  218. FedererRafa 2010/06/30, 23:30

    @Sylar: Ez lehet, de IW-ben egyenlő körülmények voltak.
    Más az, mintha az egyik sérült.
    Nem kérte volna ki Nadal, ha ő vezet 2:0-ra, az biztos. Máshogy értékeli az ember a sérülést, ha vezet, másképp, ha nem áll túl jól.
    nem von le Murray érdemeiből semmit az, hogy Rafitó sérült volt.
    M. nagyon jól játszott, jól röptézett.

    VálaszVálasz

  219. Sylar 2010/06/30, 23:32

    @FedererRafa:
    Söderling ma helyenként borzalmasan fogadott. A testre menő szervák elől nem tudott kilépni, a középre érkezőket sokszor nagyon röviden adta csak vissza, és ezek pont Nadal támadási zónájába érkeztek. Amikor meg Söderling megpróbálta keményebben megütni a fogadást, akkor sok ment hosszúra vagy a hálóba. Murray ennél jobban fog returnözni szerintem.. Mondjuk ennek ellentmond az, hogy Murray a 2008-as Wimby negyeddöntőben összesen 10 pontot nyert Nadal ellen fogadóként, és ez azért kritikán aluli. Fel kell elevenítenem ezt a meccset :P mert már nem nagyon emlékszem rá.

    VálaszVálasz

  220. FedererRafa 2010/06/30, 23:34

    @Sylar: én sem.
    lehet akkor tévedtem, nekem Söderling erős fogadásai veszélyesebbnek tűntek annak ellenére, hogy Murray sokkal jobb returnozó – talán legjobb jelenleg.
    Kíváncsi vagyok, én Nadalt tippelném 4 szettben.

    VálaszVálasz

  221. Sylar 2010/06/30, 23:38

    @FedererRafa:
    kösz, ezt az utolsó két sort akartam hallani :P ;)
    Az IW döntővel kapcsolatban még annyit, hogy a körülmények valóban egyenlőek voltak, mind a kettőjüknek fújt a szél. És természetesen Murray hibája, hogy nem tud szélben teniszezni. De Nadal akkor is egy olyan Murrayt vert ott meg, aki 160-al adogatott (mint egy kislány). Szóval tenisz-szakmailag nehéz minősíteni azt a meccset. Nadal jobb vesenyző, és azért nyert ott.

    VálaszVálasz

  222. RafajobbmintFederer 2010/06/30, 23:41

    @Sylar: Nadal már mindenfajta Murrayt megvert hardon és füvön is. Murray is megy a levesbe.

    VálaszVálasz

  223. Federer(jobb,mint)Rafa 2010/06/30, 23:42

    @Sylar: Még a 23.11-re:Nagyjából egyetértek, pusztán annyi észrevételem lenne, h sztem az elmúlt hónapok rossz formájával Mari levette magáról a nyomást. Nem esélyesként indult, így nem várják el tőle, h túlszárnyalja a tavalyi szereplést. Persze nagyon szeretnék, így minden részsikernek (minden szépen játszott labdamenetnek) jobb a fogadtatása, mint tavaly.
    Nem is lehet elvárás, h egy 7-szeres GS-győztest, aki Wimbyben a ‘07-es döntő óta nem kapott ki, legyőzzön.
    Tehát inkább az előnyei érvényesülhetnek a hazai pályának.
    Viszont én éppen az adogatást illetően vagyok szkeptikusabb.
    Nadalnak jobb a 2. adogatása, és ugyan Mari sokkal nagyobb sebességgel képes az első szervát ütni, de Nadal szervájának sebességét el lehet látni sztem egy 1,1-es szorzóval, olyan erősen pörgeti azokat. Egy általa megütött 190-es szervát u.olyan nehéz lekezelni, mint egy Mari-féle 210-eset.
    A gyengén adogató Nadal a múlté.
    Szóval ha Mari nem adogat magas színvonalon, akkor nehéz dolga lesz.

    VálaszVálasz

  224. RafajobbmintFederer 2010/06/30, 23:43

    @Sylar: Ne magyarázd meg, hogy Söderling miért kapott ki idén harmadszorra Nadaltól! Tenisz tudásbeli különbségek döntöttek.

    VálaszVálasz

  225. Sylar 2010/06/30, 23:43

    @FedererRafa:
    Végülis a statisztikában az áll, hogy ma Söderling nyert több pontot fogadóként, és Nadal az adogatópontjainak “csak” a 67%-át nyerte meg, ugyhogy lehet hogy neked lesz igazad :P de szerintem Söderling még így fogadhatott volna jobban, ami alatt azt értem, hogy a fontos pontoknál jobban kellet volna megjátszania a returnt, illetve kiegyensúlyozottabban kellett volna fogadnia.

    VálaszVálasz

  226. Sylar 2010/06/30, 23:48

    @RafajobbmintFederer:
    Persze, nyilván Nadal úgy adogatott mint Sampras, és bámulatos szerva-röpte játákával a lomha és fakező svéd nem tudott mit kezdeni, Söderling 220 adogatásaiból pedig sistergős return nyerőket ütött a spanyol matador.

    VálaszVálasz

  227. Federer(jobb,mint)Rafa 2010/06/30, 23:53

    @zizi: Te is az vagy, de legalább maradandóan. :D

    VálaszVálasz

  228. Sylar 2010/06/30, 23:54

    @Federer(jobb,mint)Rafa:
    Kérdés hogy mitől érezhet nyomást. Sok mindentől. Bármivel tudnak rá terhet rakni. Lehet hogy a brit sajtó már attól hangos, hogy Federer kiesése után itt a lehetőség…
    Az adogatással kapocsolatban pedig megint csak azt tudom mondani, hogy Murraynek be kell ütni az elsőt, 60% fölött, mert egyébként tényleg nincs esélye. Nadal pörgő és füvön megcsúszó adogatásásaival meg majd meglátjuk mit kezd Murray. Ez egyelőre megjósolhatatlan.

    VálaszVálasz

  229. Geysap 2010/06/30, 23:54

    @FedererRafa: Ezt nem hiszem, Andris. Az akkor Petschner ellen olyan taktikai serulesbemutato volt, hogy ihaj !!!! 90-sec -eket elhuzva min3 percig, apolassal, hatranyban kikerni a hosszu apolast – bar a mozgasan semmi nem latszott. Ez sem volt jobb Soder labujj kotozesenel.

    VálaszVálasz

  230. Geysap 2010/06/30, 23:57

    @RafajobbmintFederer: ma n+2 nick nem rossz….
    Ezen csak sirni, vagy rohogni lehet …
    En egyiket sem teszem, siman megvetlek. Utalom a gerinteleneket, de a gerinchurosokat is.

    VálaszVálasz

  231. Geysap 2010/06/30, 23:58

    @Sylar: Hany kick-el csevegunk szted ??? Ill hany emberrel.

    VálaszVálasz

  232. Geysap 2010/06/30, 23:59

    @Sylar: Kosz szepen …

    VálaszVálasz

  233. Sylar 2010/07/1, 0:12

    @Geysap:
    Nem tudom, de szánalom egyébként :D valahogy nem tudtam megállni válasz nélkül

    VálaszVálasz

  234. Sylar 2010/07/1, 0:15

    jó éjt mindenkinek;) nekem mára elég volt

    VálaszVálasz

  235. Geysap 2010/07/1, 0:21

    @Federer(jobb,mint)Rafa: Csak azt sajnalom, hogy a maradando serulest maganak okozta ….

    Joejt!

    VálaszVálasz

  236. FedererRafa 2010/07/1, 6:37

    @Geysap: Igen, de ő szett végén kért ápolást.
    Nem olyannak ismerem nadalt, mint aki rájátszik arra, hogy szívassa az ellenfelét.

    VálaszVálasz

  237. FedererRafa 2010/07/1, 6:38

    @Sylar: milyen kislány adogat 160-al? :D Szerintem az azért húzós sebesség.

    VálaszVálasz

  238. FedererRafa 2010/07/1, 6:43

    @Sylar: nem értek egyet. nem támadja rafa a szervákat. nem ezeen múlhat sztem

    VálaszVálasz

  239. RafajobbmintFederer 2010/07/1, 9:42

    @Sylar: Ennyire fáj, hogy Nadal már az elődöntőben van, míg a “nagy” Rozé elszállt, mint a győzelmi zászló?

    VálaszVálasz

  240. RafajobbmintFederer 2010/07/1, 9:43

    @Geysap: Hozzá nem értésed szórakoztat. Pecsner ellen kétszer kért ápolást, ebből a másodk mutatta meg, hogy semmi köze a taktikázáshoz. Aki taktikázott, az Soderling volt.

    VálaszVálasz

  241. sophie0607 2010/07/1, 10:06

    Murray-Nadal… Ínyenceknek való…. :)
    Annyira, de annyira szeretném, ha Andy megnyerné Wimbledont. Nehéz lesz, pokoli nehéz…de nem lehetetlen.
    2008-as wimbledoni meccsük azért volt annyira sima, mert előtte Andy Gasquet ellen fordított 0-2-ről, és szerintem az fizikailag, de még inkább mentálisan kivett belőle mindent, nem nagyon tudta felszívni magát arra a meccsre, Nadal pedig akkor abszolút top formában játszott.

    VálaszVálasz

  242. Sylar 2010/07/1, 10:26

    @FedererRafa:
    Hát a lányok közül azér’ néhányan (nem is kevesen) tudnak 160 környékén adogatni .

    VálaszVálasz

  243. Sugarbabyyy 2010/07/1, 10:34

    ezt most találtam, kicsit érdekes:

    Q. Andy Murray is playing a critical match at the moment. Nadal has been having some trouble. What do you think of Andy Murray as a player and do you think this might be his year, given some of the great players are not doing so well?

    ROGER FEDERER: The end was what?

    Q. I wonder if you think this might be his year, given some of the really threatening players haven’t been doing so well this year.

    ROGER FEDERER: Yeah, I mean, true, Rafa played terribly lately; Soderling is not a threat either. He’s got an easy ride to this victory, that’s for sure. Djokovic can’t play tennis anymore it seems like.

    VálaszVálasz

  244. Sylar 2010/07/1, 10:35

    @RafajobbmintFederer:
    És mégis ki a franc beszélt itt “rozé”-ról? mert hogy én nem, az biztos. Oh már tudom. Gondolom amikor korábban más névvel probálkoztál provokálni, akkor megjegyezted hogy én Federer szimpatizáns vagyok. Jobban teszed ha eltakarodsz innen, de igen gyorsan.
    Egyszerűen szánalom amit műveltek (vagy talán ne többesszámot használjak?). Az összes rohadt provokátor amilyen te is vagy, érdekes módon mindig a Fedesekbe köt bele, és érdekes módon mindig Nadal fanokról van szó, vagy legalábbis annak álcázzátok magatokat.

    VálaszVálasz

  245. Sylar 2010/07/1, 10:40

    @Sugarbabyyy:
    Ez Rogertől egy irónikus és gúnyos válasz arra, hogy a kérdés feltevője azt mondja hogy a veszélyes ellenfelek nem játszanak jól ebben az évben.
    De igaza is van. Talán Söderling és Djokovic elfelejtettek volna teniszezni?

    VálaszVálasz

  246. Sugarbabyyy 2010/07/1, 10:42

    @Sylar: hát majd kiderül…

    VálaszVálasz

  247. RafajobbmintFederer 2010/07/1, 11:19

    @Sylar: Érdekes módon fel vagy háborodva, mert nem szent Federeredet istenítik, és mint úgy, az nem kívánatos személy errefelé. A síránkozásod hidegen hagy, mert átlátszó és önkényes.

    VálaszVálasz

  248. RafajobbmintFederer 2010/07/1, 11:20

    @Sylar: Ez is egy a sok közül , már ami Federer beszólásait illeti. Te meg véded, mintha hozzádtartozó lenne.

    VálaszVálasz

  249. Geysap 2010/07/1, 11:29

    @RafajobbmintFederer: Je, kit latnak szemeim ;) Udv nektek. Most hanyan vagytok itt. Sztem jo lenne a szidjuk Fedet postaba atmenned.

    @RafajobbmintFederer: Jo szorakozast. Azt hiszem nemi fogalomzavarba keveredtel. (az a baj, hogy nem tudom kinek irok)

    @Sylar: Sztem ignore !!!!

    VálaszVálasz

  250. Geysap 2010/07/1, 11:55

    @Sylar: Tudod, patkanyokat, es kullancsokat – foleg, ha masnak alcazzak magukat – nagyon nehez kiirtani. Ennek ellenere meg kell probalni, mert a fertozes veszelye miattuk fennel, ill., mint latom, mint az idegsejt nelkuli egysejtuek hatvanyozottan szaporodnak.

    VálaszVálasz

  251. Geysap 2010/07/1, 11:59

    @Federer(jobb,mint)Rafa: -t idezve @RafajobbmintFederer:
    “Nem utalom egyebkent Nadalt, csak unom a teniszet. De abban bizom, hogy nem ez a tenisz jovoje.”

    VálaszVálasz

  252. zsuzska 2010/07/1, 12:06

    Tisztán, mint a politikában! Ez néha vicces, de vannak elég kínos mondatok is. Néhány hét után visszaolvasva lehet, hogy szégyellnéd a stílusodat.

    VálaszVálasz

  253. RafajobbmintFederer 2010/07/1, 12:13

    @Geysap: Sintér vagy és állatgyűlölő? Legalább ne reklámozd!

    VálaszVálasz

  254. RafajobbmintFederer 2010/07/1, 12:14

    @Geysap: A legtöbb Nadalt utáló ezzel védekezik. Átlátszó és hazug. Én nem szeretem federert és a teniszét, ezért nem is fogom arra, hogy unom. Ki is a képmutató?

    VálaszVálasz

  255. FedererRafa 2010/07/1, 12:46

    @Geysap: Én nem unom a játékát Rafitónak, csak már hozzászoktam. Nem tetszik annyira, mint pl. Federeré, de mégis a karaktere, ahogy odaáll és játszik, az elképesztő. :D
    Szóval én maradok még Nadal-szurkoló, ha ne gond.

    VálaszVálasz

  256. RafajobbmintFederer 2010/07/1, 12:47

    @FedererRafa: Miért félsz felválllani, hogy 100%-ig Nadal szurkoló vagy? Ennyire tartasz Stan és Pantól?

    VálaszVálasz

  257. FedererRafa 2010/07/1, 12:47

    @Sylar: Ja értem. Én a junior mezőnyre gondoltam, mint kislány, vagy mint átlagos kislány teniszezők. :D

    VálaszVálasz

  258. FedererRafa 2010/07/1, 12:48

    @RafajobbmintFederer: Itt mindenki tudja, hogy Rafitónak szurkolok. Nem ez az, amit nem szívesen vállalsz fel! :D Amit gondolok, én nem azért szurkolok neki, mert feltétlenül tetszik az, ahogy teniszezik.
    Az másodlagos. A hozzáállása, karaktere, küzdenitudása tetszik elsősorban, meg persze az eredményei. :D

    VálaszVálasz

Kattintás a válasz elvetéséhez

Ha nem szeretnéd minden kommentnél bepötyögni az adataid, regisztrálj itt!

  • Törzsasztal

    • Belépés
    • Regisztráció
    • Elfelejtett jelszó?

  • Rovatok:

    • A moderálási elvek (1)
    • A nap képe (44)
    • Ausztrál Open (196)
    • Davis Kupa (22)
    • Egy soha meg nem írt könyv (5)
    • Eredmények (29)
    • Ezen a napon (19)
    • Gézengúzok (9)
    • Hírek (490)
    • Hot! (46)
    • Ki, hol, kivel? (12)
    • Meccselemzés (19)
    • Nagyonállat (43)
    • Napi idézet (88)
    • Régi blog (383)
    • Roland Garros (268)
    • Us Open (129)
    • Videók (207)
    • Wimbledon (111)
  • Erről szóltunk:

    acasuso (1) agassi (16) allaster (1) almagro (1) alona bondarenko (2) ancic (1) andrejev (2) arias (1) arn (4) azarenka (6) babos (2) baghdatis (5) bammer (1) becker (2) berdych (6) blake (3) bolelli (2) borg (3) borotra (1) bryan (3) cahill (2) chakvetadze (1) chang (1) cibulkova (1) cilic (3) clijsters (15) connors (3) coria (2) courier (1) czink (23) date (1) davenport (1) davydenko (16) dechy (1) de heart (1) delic (1) del potro (24) dementieva (11) dent (5) devenport (1) djokovic (67) dokic (3) dulko (1) dushevina (1) edberg (3) federer (177) feliciano lopez (1) ferrer (1) ferrero (4) fish (4) fucsovics (1) gasquet (8) gaudio (5) gil (2) ginepri (1) gonzalez (13) graf (6) grosjean (1) gulbis (4) haas (8) hanescu (2) hantuchova (1) haynes (1) helfant (2) henin (13) henman (2) hewitt (17) hingis (2) hrbaty (1) isner (12) ivanisevic (6) ivanovic (15) jankovic (8) karlovic (11) keys (2) kiefer (1) kirilenko (1) kohlschreiber (3) kubot (1) kuerten (3) kurnyikova (3) kuznetsova (6) leconte (1) lendl (3) lever (1) li (2) lisicki (2) lisnard (1) ljubicic (6) lopez (2) lu (1) mahut (5) majoli (1) malisse (3) mantilla (1) marosi (2) mathieu (3) mattek (1) mauresmo (6) mcenroe (10) melzer (1) monfils (8) montcourt (1) moya (2) muller (1) murray (51) muster (1) nadal (123) nalbandian (5) nastase (1) navratilova (2) Odesnik (1) ouanna (1) oudin (1) parizs (4) paros (4) pasek (1) pavel (1) peer (1) penetta (1) petrova (1) querrey (1) robredo (2) roche (1) roddick (39) rybarikova (1) safin (2) sampras (7) sanchez vicario (2) santoro (10) schiavone (3) schnyder (2) schwank (1) scott (1) seppi (1) serena (43) sharapova (13) simon (2) soderling (25) stenpanek (1) stepanek (1) stosur (2) suarez navarro (1) sugiyama (1) szafin (28) szafina (33) szavay (46) szeles (1) taróczy (1) tipsarevic (1) tomic (4) troicki (1) tsonga (12) tursunov (1) venus (13) verdasco (22) vinciguerra (1) vliegen (1) volandri (1) washington (1) wawrinka (2) wickmayer (5) wilander (7) wozniacki (4) youzhny (1) zvonareva (4)
  • Képek:

  • © Salakblog 2009-2012 | minden jog fenntartva | impresszum