Salakblog – Minden, ami tenisz

Minden, amit esetleg nem tudtunk elmondani, vagy nem mondhattunk el, vagy már nagyon sokszor elmondtunk a teniszről…

Másodikhetinapicset

2010/06/28 Kategória: Wimbledon
Szerző: bordin

251 Comments »

251 komment:

  1. FedererRafa 2010/06/28, 15:34

    ez Rezsőnek könnyű volt.

    VálaszVálasz

  2. mása 2010/06/28, 15:35

    juju : ((

    VálaszVálasz

  3. piszy 2010/06/28, 15:36

    Micsoda elütés Zsüzsütől!! nem adja könnyen magát.

    VálaszVálasz

  4. FedererRafa 2010/06/28, 15:37

    Sztrego nincs itt? Mondhatná, hogy Bordin micsoda Fed-rajongó, hisz őket írta elsőre, míg Nadalékat utoljára a twitteren.

    VálaszVálasz

  5. Cathy07 2010/06/28, 15:38

    Kim! :) :) Nagyon örülök! Csak így tovább :)
    Sajnálom Henint, de Kim az Kim :D

    VálaszVálasz

  6. mása 2010/06/28, 15:39

    @FedererRafa: mert a center programját vette előre.

    VálaszVálasz

  7. geod01 2010/06/28, 15:40

    mondjuk az biztos, h ez hasonlóan nyugodtan telt, mint a clement-elleni, amit azért jól viselünk :D aztán majd kiderül mi lesz tomas ellen-vagy brands ellen?..

    VálaszVálasz

  8. mása 2010/06/28, 15:40

    @Cathy07: én örülök Kimnek is nagyon, csak Heninnek kijár az a karrier-GS. de így legalább valószínű, hogy jön jövőre is. : )

    VálaszVálasz

  9. mása 2010/06/28, 15:42

    @geod01: hát ha esetleg brands jön szembe (amit azért kétlek), lehet, hogy hálásnak kell lennünk…

    VálaszVálasz

  10. Sylar 2010/06/28, 15:44

    Ez a Henin – Clijsters összecsapás most nem volt annyira, mint az előző kettő (Brisbane, Mimai).
    Az első két szett arról szólt, hogy az egyik jól játszott, a másik meg rosszul. Kim túl sok hibát csinált az elsőben, de ezt a másodiktól kezdve stabilizálta. Henin-nek pedig a második szett-től kezdve visszaesett az elsőadogatásának %-a, és helyenként túl röviden, passzívan ütött. Remélem Kim megcélozza legalább a döntőt :D

    VálaszVálasz

  11. Sylar 2010/06/28, 15:46

    Látom Roger könnyen végzett :P
    Azért a wimbledoni szervezőket is csak dícsérni tudom, hogy ennyire “megkönnyítik” a TV nézők dolgát azzal, hogy így összezsúfolják az összes 4. körös meccset.

    VálaszVálasz

  12. tamás567 2010/06/28, 15:46

    szép volt Kimi!kár h nem ezt a meccset adta a tv..
    csak a sport 1 közvetít 5óráig… nem igaz.

    VálaszVálasz

  13. geod01 2010/06/28, 15:46

    @mása: igen, azt gondolná az ember, ja. aztán majd kiderül, h jól hisszük-e. bár nem hiszem, h tomas ne nyerne végül brands ellen vhogy.

    VálaszVálasz

  14. Vilandra 2010/06/28, 15:47

    @Cathy07: @mása: Nem tudok kinek szurkolni a 2 lány egymás elleni meccsén, mert mindkettőt kedvelem és nagyon örülök, hogy visszatértek.
    Ezért inkább várom azt az időszakot, amikor már a döntőben kerülnek majd össze.
    De egyetértek Másával. Juju annyira szeretné Wimbledont, kívánom, hogy sikerüljön neki!
    Most megint nem jött össze…

    VálaszVálasz

  15. mása 2010/06/28, 15:47

    @tamás567: ráadásul ugye, olyan náluk eredendően nem létezik, hogy meccsek közötti átkapcsolás… brr.

    VálaszVálasz

  16. geod01 2010/06/28, 15:49

    @mása: de erre mi lehet a ’szakmai’ magyarázat, h beharangozókat tolnak negyedóráig, miközben zajlanak a meccsek.. :o

    VálaszVálasz

  17. mása 2010/06/28, 15:51

    @geod01: az, hogy amíg van játék, a centert nyomják az egyesen csak. és ugye, mialatt az előző meccs játékosai elhagyják a pályát, vonalbírókat, labdaszedőket cserélnek, plusz a következő meccsre feljönnek a résztvevők (jelen esetben serena-sári), mennek ezek a beharagozók. ez kb. annyi időt tesz ki, gondolom.

    VálaszVálasz

  18. FedererRafa 2010/06/28, 15:51

    Na, két hangoskodó a pályán. Sajnos egyikük továbbjut. :)

    VálaszVálasz

  19. Vilandra 2010/06/28, 15:51

    @geod01: money, money, money… :)

    VálaszVálasz

  20. Cathy07 2010/06/28, 15:51

    @Vilandra: Persze én is kívánom neki, csak nekem Kim kedvenc, úgy mint Rod kb, innentől kezdve meg nincsenek kérdések, értem én, hogy Juju pályafutásának koronája lenne a karrier GS, kívánom is neki, hogy meglegyen, de nem tudtam volna ma sehogyse neki drukkolni :)

    VálaszVálasz

  21. ibisza 2010/06/28, 15:52

    Tipikus sport tv-s megnyilvánulás ez,hogy nem kapcsolnak át szettekre,meccsekre… ,hanem várnak 15 perceket a következőre.
    Így megy ez a masterseken is.
    Még jó,hogy csak wimbit közvetítik így a GS-ek közül.

    VálaszVálasz

  22. mása 2010/06/28, 15:53

    @Cathy07: mondjuk mást a női mezőnyből meg se tekintesz, úgy tudom. :P

    VálaszVálasz

  23. FedererRafa 2010/06/28, 15:53

    @Vilandra: az az, ami nekem nincs most.

    VálaszVálasz

  24. Sylar 2010/06/28, 15:54

    @FedererRafa:
    A másik viszont kiesik, nem?

    VálaszVálasz

  25. FedererRafa 2010/06/28, 15:54

    @geod01: Biztos nyer. De Federer ellen nem lesz esélye.

    VálaszVálasz

  26. FedererRafa 2010/06/28, 15:55

    @Sylar: Igen.

    VálaszVálasz

  27. geod01 2010/06/28, 15:55

    @mása: ezt értem és tudom-de miért ezt teszik egy másik pályáról adott közvetítés helyett?
    @Vilandra: de még a pénz se igazán, mert a negyedóra java része sima önreklám.

    VálaszVálasz

  28. ibisza 2010/06/28, 15:55

    @FedererRafa: Az előző cseti írásodra,pontosan,rá is fár. Már 3:0
    Kvitovának már a 2.-ban is. :-)

    VálaszVálasz

  29. Sylar 2010/06/28, 15:56

    Karolinát is verik le a pályáról rendesen….

    VálaszVálasz

  30. Vilandra 2010/06/28, 15:57

    @Cathy07: Persze, értem én, nagyon sokan drukkolnak Kimnek. Minden más esetben én is! :)
    Ezért lenne igazságosabb, ha ők a döntőben kerülnének össze, a képességeik alapján. De ez még a távoli jövő, egyelőre! ;)

    VálaszVálasz

  31. Geysap 2010/06/28, 15:57

    @Sylar: Igen, ez a musorpolitika most nem eppen kedvez a Wimbi tornanak …

    @geod01: Vege a ket napos piheno utani edzesnek, es osszekapja magat … majd jatszik egy olyan meccset, mint Ilija ellen (Mernok Ur, nehogy lecsessz, de nekem az volt eddig a legjobb meccs Wimbin)

    VálaszVálasz

  32. ibisza 2010/06/28, 15:57

    @Sylar: Nagyon helyes. :-)

    VálaszVálasz

  33. FedererRafa 2010/06/28, 15:58

    @Vilandra: Ez igaz.
    Képesség alapján ők ketten a legjobb női teniszezők.

    VálaszVálasz

  34. Geysap 2010/06/28, 16:01

    @FedererRafa: Wozniaki mi a fenet csinal ???
    Miert nem adjak a Lejt – Nole meccset ????

    En tisztelem a Willims lanyokat, de nem szeretem. Szval. ara a meccsre csak azert nezek ra, mert Sharapova a “latvany” ;)

    VálaszVálasz

  35. Sylar 2010/06/28, 16:01

    @ibisza:
    Az a vicc, hogy ez már nem először fordul vele elő, hogy jön egy 30-on kívüli keményen ütő játékos, akinek éppen jó napja van, és akkor Wozniackinak annyi. RAdwanska ugyanezt megkapta Na Li-től, de mondjuk ők egyszinten vannak rangsorolva.
    Közben 6:2 6:0…

    VálaszVálasz

  36. tamás567 2010/06/28, 16:01

    elkezdték Djokovicék is..kár h nem adja a tv..

    VálaszVálasz

  37. Sylar 2010/06/28, 16:02

    Közben meg már megy a Pova – Serena, Leyt – Djokovic… nem tudom mit nézzek…

    VálaszVálasz

  38. Vilandra 2010/06/28, 16:02

    @geod01: Szerintem az önreklám is a célközönségnek szól és az adott közvetítések szponzorai állnak mögötte. Tehát nem elhanyagolható érdek. Nemcsak a tenisznél, máskor is így van a sport tv-n.

    VálaszVálasz

  39. celle 2010/06/28, 16:03

    @Vilandra: Ezzel én is így vagyok. De azért kicsit mégis inkább Henin. :-) Úgyhogy kicsit azért szomorú vagyok.

    Fed meg legalább nem vacakolt túl sokáig. Az is valami. ;-) :-D

    VálaszVálasz

  40. Geysap 2010/06/28, 16:03

    @Geysap:
    Kozben Wozniacki 2-6 0-6 o: Kvitova ellen …
    Ki o ?? marmint Kvitova ???

    VálaszVálasz

  41. geod01 2010/06/28, 16:03

    @Geysap: dehogy teszem doki ;) :D és legyen igazad, húzza be egy ugyanolyan meccsen-csak húzza be.. :)

    VálaszVálasz

  42. ibisza 2010/06/28, 16:05

    @Sylar: Igen,tartom magam Radwanskával kapcs.-ban ahhoz,amit pár nappal korábban írtam Neked. Na Li messzemenőkig jobb játékos, Wozniacki is szerintem elég passzív,ami a játékát illeti,csak üt vissza mindent. De ha valaki komolyan támad ellenük,nemigen tudnak mit kezdeni vele.
    Ez játékstílus hosszútávon éppen hogy csak befér a top20-ba.

    VálaszVálasz

  43. Sylar 2010/06/28, 16:05

    @Geysap:
    Kvitova az, aki tavaly Szafinát kiverte az USO-n, meg Szávayt 2008-ban a Garroson.
    Kb. ugyanazt játsza mint Safarova (ha ez mond valamit). Ha eltalája a pályát, akkor jajj mindenkinek.

    VálaszVálasz

  44. magas barna 2010/06/28, 16:07

    No, úgy látom, mire hazaértem, azért csak lement két meccs… :S Ha jól látom az eredményt, akkor Rogerért nem kellett nagyon izgulnunk, elég “simának” tűnik így ez a 6-3 6-2 6-3. :D Játékilag, koncentrálásilag mennyire volt egyben?
    @Cathy07: teljesen egyetértek, nekem is Kim az egyik kedvencem. és emellett mellett nagyon sajnálom jujut is-mert hisz nekik kettejüknek nem feltétlenül ebben a fordulóban kellett volna összekerülniük, hanem később. olyat nem lehet, hogy akkor most Kim nyeri Wimbledont, jövőre pedig Juju? :D :P És akkor teljes lenne az öröm. Csak az az egy év még messze van… :(
    btw Kvitova kiütötte Wozniackit? …

    VálaszVálasz

  45. FedererRafa 2010/06/28, 16:07

    @ibisza: :D
    nagy poén, na Li jobb, mint Radwi?
    Láttál te már átlagtól eltérő női teniszt? Na Radwi azt játssza, elég jól.

    VálaszVálasz

  46. Vilandra 2010/06/28, 16:07

    @celle: Még szerencse, mert ebből a játékból nem biztos, hogy szerettünk volna 4 hosszú szettet látni! ;) :)

    VálaszVálasz

  47. Sylar 2010/06/28, 16:08

    @ibisza:
    Nem. Pontosan a Woznaicki, Radwanska, Jankovic típusú játékosok tudják egyenletesen tartani magukat a Top 10-ben, vagy Top 20-ban, mert azért mégiscsak az a ritkább, hogy így megverik őket.

    VálaszVálasz

  48. ibisza 2010/06/28, 16:09

    @FedererRafa: Szerintem jobb!!! :-)

    VálaszVálasz

  49. Sylar 2010/06/28, 16:10

    @FedererRafa:
    Nehéz azt mondani, hogy Li jobb lenne mint Radwanska, de az ellenkezőjét sem állítanám. Mondjuk úgy, hogy amikor egymás ellen játszanak, akkor általában az dönt, hogy Li eltalálja-e a pályát, vagy sem.

    VálaszVálasz

  50. celle 2010/06/28, 16:11

    @Vilandra: Hallottam hírét. :D Én összesen annyit láttam belőle, hogy a második szettben 4/2-re áll Fed valmi háromnegyed óra játék után, volt vagy fél perc, amire oda tudtam kapcsolni. De mire hazaértem, már lerendezte a dolgot, és ez a lényeg. :-) Nem mindig kell meghalni a szépségben. ;-) :-D

    VálaszVálasz

  51. Cathy07 2010/06/28, 16:13

    Brands-Berdie 6-4, 6-7

    VálaszVálasz

  52. magas barna 2010/06/28, 16:13

    közben Berdych egyenlített.

    VálaszVálasz

  53. FedererRafa 2010/06/28, 16:13

    @celle: Ez igaz. És most lehet örülni, hogy Sóderrel csak döntőben találkozhat.
    Nem meggyőző a svejci, szerintem egy újabb negyeddöntőben megint kikapna a svédtől.

    VálaszVálasz

  54. ibisza 2010/06/28, 16:15

    @Sylar: Na,de tartósan képtelenek továbbjutni azzal a tenisszel,ami a kezükben van. Wozniacki se lesz sokáig 3. vagy hanyadik most. Mert az a játék,amit játszanak,nem elég hozzá. nem elég agresszívak. Amit csinálnak a maguk stílusában az kifizetődő egy darabig,mert abban ők ennyivel jobbak. De egy agresszívebb teniszező bármikor leütheti őket a pályáról. Szóval ez egy fix átlageredményhez elég,de többre nem.

    VálaszVálasz

  55. Sylar 2010/06/28, 16:21

    @ibisza:
    Az utolsó mondatodban van az igazság. A kiegyensúlyozottságnak az a hátránya, hogy ugyen nincsenek náluk mélypontok, de kiugró edményeket sem produkálnak.

    VálaszVálasz

  56. davegilmour 2010/06/28, 16:24

    Machán Róbert a “szakkomentátor”: Örülhet Sarapova…ööö…Venus…ööö…Serena Williams…Végülis, még 20-30 játékost is felsorolhatott volna, de háromból eltalálta ez a remekül felkészült szakmai etalon.

    VálaszVálasz

  57. Vilandra 2010/06/28, 16:24

    @Sylar: Akkor ebből én messzemenő következtetéseket nem vonnék le, mert ez a mai Roger-Jürgen meccsre is eléggé jellemző volt! :)

    VálaszVálasz

  58. ibisza 2010/06/28, 16:25

    @Sylar: Igen,épp most akartam írni Neked,hogy kimaradt az előzőből,hogy ezek a leányzók baromira stabilak egy bizonyos szintig,ami elismerésre méltó.
    Szóval ezzel messzemenőkig egyetértek Veled.
    De igen,sajnos csak ennyi van a játékukban,amit pl. Jankovic esetében én személy szerint sajnálok,mert nagyon kedvelem Őt. :-(

    VálaszVálasz

  59. mása 2010/06/28, 16:25

    @Sylar: hát azért wozniacki már egy ideje eléggé elöl van, 2.-3.-4., kérdés persze, hogy kinek mi a kiugró eredmény.
    (mondom ezt úgy, hogy nagyon nem kedvelem azt, amit játszik.)

    VálaszVálasz

  60. FedererRafa 2010/06/28, 16:28

    @davegilmour: Machán szakértő, ért a teniszhez.
    sajnos beszélni nem tud annyira, ami vicces és nevetséges, de na… el kell nézni neki.

    VálaszVálasz

  61. juci 2010/06/28, 16:28

    Köszi ibisza, le vok maradva :) . Nekem igazából egyik sem a kedvencem, de Maria ezzel az ordítással… remélem, Serenat is kiidegeli annyira, h. bekeményít… :)
    @davegilmour: Mahán sztem is gáz, néha úgy tűnik, mintha szenilis lenne, vagy nem sok köze lenne a teniszhez…

    VálaszVálasz

  62. FedererRafa 2010/06/28, 16:29

    Haladunk a williams házi döntő felé.
    Kim, ments meg minket ettől!

    VálaszVálasz

  63. juci 2010/06/28, 16:29

    @FedererRafa: ért ő hozzá, persze, de jól titkolja…

    VálaszVálasz

  64. FedererRafa 2010/06/28, 16:30

    @juci: hát igen, hasonlóan gondolom az első két sort.

    VálaszVálasz

  65. FedererRafa 2010/06/28, 16:30

    hoppá, milyen return volt ez.

    VálaszVálasz

  66. juci 2010/06/28, 16:31

    Andris, szted látjuk ma Rafát? Máriékat nyomja a sport 1, 2-n meg Ágiék… :(

    VálaszVálasz

  67. Vilandra 2010/06/28, 16:32

    Közben Rod is kezdett…
    Nole és Lléyt küzdenek.
    Annyi érdekes meccs megy egyszerre. Nem jó ez így!

    VálaszVálasz

  68. celle 2010/06/28, 16:32

    @FedererRafa: Nem látok a jövőbe, Andris. Hála a jó Istennek! Kicsit nehéz lenne úgy szurkolni. Elmúlna a bukéja, ha érted. :-P Eléggé verhet téged az élet ezzel a bölcsek kövével. :-D ;-)

    VálaszVálasz

  69. celle 2010/06/28, 16:33

    @davegilmour: Most miért? :o Egy pasi sem volt a felsorolásban. Félsiker. :-D

    VálaszVálasz

  70. juci 2010/06/28, 16:34

    @celle: :)

    VálaszVálasz

  71. FedererRafa 2010/06/28, 16:35

    @juci: Én biztos nem látom. Dolgom van.
    nézd már meg és majd írj egy üzenetet, hogy sikerült.

    VálaszVálasz

  72. tidel 2010/06/28, 16:37

    @juci: Nem tisztem megvédeni Machán Róbertet, és egyetértek azzal, hogy nem a beszéd a kenyere, de nem is szavakkal lehet bekerülni a Davis-Kupa csapatba pl. Az azért túlzás, hogy nem sok köze van a teniszhez. Végülis csak néhányszor lett a szeniorok között világbajnok…

    VálaszVálasz

  73. juci 2010/06/28, 16:37

    @FedererRafa: Igenis Andrisom, ahogy óhajtod :)

    VálaszVálasz

  74. Cathy07 2010/06/28, 16:38

    @celle: :D
    @Vilandra: Igen, most nézném inkább Rodékat vagy Léjtéket, de kivételesen meg tudom érteni a sport1 döntését, mert női meccseket is adni kell… És mégiscsak Serena és Sári…
    De kérem őket, ha van bennük egy kis jóérzés Ági páros meccsét hanyagolják, az én hazafiasságomnak is van határa attól tartok és ez bőven átlépi :D :D

    VálaszVálasz

  75. juci 2010/06/28, 16:39

    @tidel: Igen, ezért fogalmaztam úgy, hogy OLYAN MINTHA, mer’ tudom, h. van hozzá köze…csak ez nem mindig “jön át”, h. bulvárosan fogalmazzak…
    Micsoda pont!!!!

    VálaszVálasz

  76. arcsike 2010/06/28, 16:40

    a közönség léjt mögött! comeon :D :P

    VálaszVálasz

  77. Vilandra 2010/06/28, 16:40

    @celle: :D
    Igaz! És legalább mind teniszezőnő volt. Sehol egy rúdugró vagy maratoni futó… ;)

    VálaszVálasz

  78. celle 2010/06/28, 16:40

    @Cathy07: Az enyémet is. :D Csatlakozom!

    VálaszVálasz

  79. juci 2010/06/28, 16:42

    @Cathy07: osztom, én is mást néznék…

    VálaszVálasz

  80. Cathy07 2010/06/28, 16:43

    Én most egy jó kis öt szettesnek drukkolok a Nole-Léjt meccsen :P :D Nem zavarna ha jó hosszú is lenne… :P De ne vessen meg ezért senki, célom csak a szórakoztatás és támogatom a heroikus küzdelmeket :P :D Kivéve most a 2-es pályán, az legyen csendes nyugodt, rövid :P

    VálaszVálasz

  81. tidel 2010/06/28, 16:43

    @juci: Biztos csak a mikrofon zavarja ;)

    VálaszVálasz

  82. Vilandra 2010/06/28, 16:45

    @Cathy07: Na de mindjárt kezdődik a sport 2-n is egy kis tenisz. Talán majd azon…

    VálaszVálasz

  83. mása 2010/06/28, 16:45

    @Cathy07: Kéti, csakis. :P

    VálaszVálasz

  84. mása 2010/06/28, 16:46

    @Vilandra: azon Ágiék jönnek, azt mondták. :s

    VálaszVálasz

  85. tidel 2010/06/28, 16:47

    10 percet néztem a Sári-Serena meccsből, de kezd megfájdulni a fejem a sok visongástól. :S

    VálaszVálasz

  86. Cathy07 2010/06/28, 16:52

    Tényleg Ágiékat adják, ez valahol döbbentet nekem, el nem hiszem, ha nem látom a saját szememmel :o

    VálaszVálasz

  87. Vilandra 2010/06/28, 16:52

    @mása: Bocsi. Igen, már látom, mert átkapcsoltam.

    VálaszVálasz

  88. Sylar 2010/06/28, 16:53

    Basszus, hát ezt a tiebreaket Povának kellett volna nyernie, legalább 3szor…

    VálaszVálasz

  89. juci 2010/06/28, 16:54

    @tidel: nem akarom én bántani, nem könnyű szakma ez… valszeg ez látszik, h. nem profi…
    Sharpi jól játszik, de tényleg iszonyú hangos. Viszont a közönségnek tetszik, vagy legalábbis neki szurkolnak :)

    VálaszVálasz

  90. juci 2010/06/28, 16:56

    @Cathy07: hátha hamar lezavarják, az első szettet nagyon gyorsan nyerték Ágiék.

    VálaszVálasz

  91. Sylar 2010/06/28, 16:58

    @mása:
    A kiugró eredményt nem úgy értettem, hogy elődöntő vagy döntő, meg világranglista 2., stb. Arra céloztam, hogy ha pl. Wozniacki kiver valaki nagyobb játékost (ami eléggé ritka), akkor az általában nem azért van, mert túl sok lenne az a tenisz, amit ő játszik, hanem inkább kihasználja ha az ellenfélnek gyenge napja van. Pl. Kuznetsova ellen tavaly az USO-n…

    VálaszVálasz

  92. tidel 2010/06/28, 16:58

    http://www.nemzetisport.hu/nso_hirek/tenisz-gyogyszermergezessel-szallitottak-korhazba-a-korabbi-vilagelsot-2034711

    VálaszVálasz

  93. juci 2010/06/28, 17:02

    Ez mekkora bunkóság, ilyen közelről mutatni…

    VálaszVálasz

  94. juci 2010/06/28, 17:05

    @tidel: nem állt le a drogokkal… egykor a kedvencem volt…

    VálaszVálasz

  95. tidel 2010/06/28, 17:06

    @juci: Talán most észhez tér…

    VálaszVálasz

  96. Cathy07 2010/06/28, 17:07

    Rodnak megvan az első szett 6-4 :)

    VálaszVálasz

  97. mása 2010/06/28, 17:15

    @Cathy07: éljen!

    VálaszVálasz

  98. tidel 2010/06/28, 17:15

    @Cathy07: Csak így tovább ;)

    VálaszVálasz

  99. geod01 2010/06/28, 17:19

    @arcsike: akkor a stadion fele üres? :o :P :D

    VálaszVálasz

  100. mása 2010/06/28, 17:20

    100(?)

    VálaszVálasz

  101. Cathy07 2010/06/28, 17:22

    http://www.nytimes.com/reuters/2010/06/28/sports/sports-uk-tennis-wimbledon-asap.html?_r=2&partner=rss&emc=rss :)

    VálaszVálasz

  102. Sylar 2010/06/28, 17:24

    Hewitt milyen bután veszítette el itt a második szett végén az adogatását, elképesztő.

    VálaszVálasz

  103. ibisza 2010/06/28, 17:34

    @juci: Szívesen. :-)

    VálaszVálasz

  104. ibisza 2010/06/28, 17:41

    @Sylar: Most nézem,banyek már az első 2 szettet is bukta.
    :-)
    Sári meg kiesett. :-(
    Szávayék meg bár szeretem Ágit és drukkolok is neki rendszeresen,de fejezzék már be. Mondjuk ez is drukk,mert az 1. szettet nyerték. :-)
    Söd meg megeszi Ferrert,a fenébe,abba… És ez utóbbit nem Rafa miatt,hanem maga a meccs miatt írtam,mert Ferret szeretem,Södet meg nem.

    VálaszVálasz

  105. juci 2010/06/28, 17:44

    Ágiék nem csak szépek és csinosak, de ügyesek is…hmmm, gratula. Na, jöhet vmi izmosabb meccs :)

    VálaszVálasz

  106. ibisza 2010/06/28, 17:48

    @juci: Ja,nyertek Ágiék,ami jó,csak mi tudja,hogy melyik fontos meccs alatt lesz a köv. körük?! Aztán nehogy épp a Söd-Rafa alatt,mert jaj nekem. :-)

    VálaszVálasz

  107. geod01 2010/06/28, 17:52

    bár nem nézem, de az eredményből ítélve figyelemreméltó gyokó meggyőző fölénye hewitt ellen. lehet ő is “rendbe jön” mire odaér az igazán nagyokhoz.
    (másrészt ha kiesik egy csapat azt úgy ‘kell’ tenni ahogy a szlovákok tették. nagyon szimpatikus kis csapatuk van)

    VálaszVálasz

  108. mása 2010/06/28, 17:57

    @geod01: hát most érdekes eléggé nole. :o

    VálaszVálasz

  109. juci 2010/06/28, 17:59

    @ibisza: neeem, azt nem tehetik meg! Nem igaz már, nem üti ki senki Södit?, Rafa eddigi teljesítménye kevés lesz ellene… Bár a Garroson Toni okosan felkészítette Södi ellen, de ez fű…
    Hewitt 4-2? Most nézem, na…

    VálaszVálasz

  110. tidel 2010/06/28, 17:59

    Djoko meg Lleyt milyen tempót diktálnak. Nagyon komoly.

    VálaszVálasz

  111. geod01 2010/06/28, 18:08

    @mása: viszont megdicsértem nolét, mindjárt bukta is a harmadikat.. :D

    VálaszVálasz

  112. Sugarbabyyy 2010/06/28, 18:11

    a sport1-s bácsik Querreyt elnevezték kvörinek…..

    VálaszVálasz

  113. ibisza 2010/06/28, 18:15

    @juci: Na,én is ettől félek… :-( Rafa nem elég magabiztos füvön,Söd meg mindenhol az,ha csak nem GS döntő van. :-(
    Hewitt hozta a 3.-at. :-( Banyek ennyi :-( smileyt már rég írtam egy hsz-ben. :-)
    De hogy Djoko mitől ennyire stabil ezen a tornán (idei teljesítménye alapján) az rejtély.

    VálaszVálasz

  114. Geysap 2010/06/28, 18:20

    @geod01: Csak ne dicserj senkit ;) De ennek a sracnak tenyleg valami komolyabb gondja van a legzesevel …

    @Sugarbabyyy: Cukorka, draga ! Nem szoktad meg meg ??? Nevezhetnek siman samunak ;)

    VálaszVálasz

  115. ibisza 2010/06/28, 18:20

    @Sugarbabyyy: Én csak simán Körinek hallottam az előbb. :-) :-)
    De az se semmi : Köri-Möri vagy Kvöri Möri. De azért ez a Körös kölök összeszedhetné már magát! :-)

    VálaszVálasz

  116. Sugarbabyyy 2010/06/28, 18:23

    @ibisza: :D
    én a hajamat tépem tőle….

    VálaszVálasz

  117. Sugarbabyyy 2010/06/28, 18:25

    de honnan szülték ezt a Kvörit?!?!?! :o

    VálaszVálasz

  118. geod01 2010/06/28, 18:26

    @Geysap: áá, annak nem fogják doki-abban ugyanis lenne humor legalább… :D

    VálaszVálasz

  119. Sugarbabyyy 2010/06/28, 18:31

    najó, asszem átnyergelek angolra, mert nem bírom ezt a kvörizést… :D

    VálaszVálasz

  120. Geysap 2010/06/28, 18:32

    @Sugarbabyyy: Honnan, honnan, hat magyarositottak. Anno a “mozgokepszinhazbol” mozi lett, most Sam Querrey – bol lehetne Keri Samu pl … Nagy nyelvujitonk, Kazinczy is megirigyelne …

    VálaszVálasz

  121. Sugarbabyyy 2010/06/28, 18:37

    @Geysap: :D
    (4s lett a belgyógyom, doki bácsi :) )

    VálaszVálasz

  122. Geysap 2010/06/28, 18:37

    @geod01: Atneztem a mai befejezett ffi. meccsek statjat … mit ne mondjak erdekes ;) Fed “energia takarekos modban” 84 perc alatt nyert.
    Congaek 119 percig huztak, Berdicsek 184 percig

    VálaszVálasz

  123. Geysap 2010/06/28, 18:38

    @Sugarbabyyy: Gratulalok !!!!! (de nem halt meg senki ,,,, ;) )

    VálaszVálasz

  124. Sugarbabyyy 2010/06/28, 18:41

    @Geysap: nem, bár a bácsi szemétkedett….
    lefeleltem elsőnek, utánam már mindenki max 3st kapott, és ojjanokért is kivágott embereket, ami benne volt a jegyzetbe, ő is elmondta az órán, erre kijelentette, h az nem jó úgy….. :o

    VálaszVálasz

  125. tamás567 2010/06/28, 18:48

    Úr ég!Hewitt…..mit csinált??!!

    VálaszVálasz

  126. mása 2010/06/28, 18:50

    @tamás567: kár érte. : (

    VálaszVálasz

  127. geod01 2010/06/28, 18:52

    na, akkor azért csak elmondható, h gyokó kezd veszélyes lenni újra..

    VálaszVálasz

  128. tamás567 2010/06/28, 18:53

    Hewitt megnyerte Nolénak ezt,bár az első két szettet nem láttam.

    VálaszVálasz

  129. tidel 2010/06/28, 18:54

    Roddick bajban. :s Ki ez a Lu? :S

    VálaszVálasz

  130. geod01 2010/06/28, 18:55

    rodnak dsz? :o

    VálaszVálasz

  131. Sylar 2010/06/28, 19:01

    @geod01:
    Én ezen meccs alapján ezt még nem állítanám ilyen biztosan. Nem volt valami hűű de jó meccs sem Hewitt-tól, sem Djokovictól. Mondjuk ahogy elnézem a Roddick – Lu mérkőzés állását, Djokovicnak jó esélye lehet az elődöntőre, annak ellenére hogy nem sokat javult a játéka…

    VálaszVálasz

  132. Sylar 2010/06/28, 19:02

    Söd meg döntőszett felé közeleg Ferrer ellen. Érdekes ez a nap.

    VálaszVálasz

  133. Geysap 2010/06/28, 19:08

    @Sugarbabyyy: Akkor meg ertekesebb a 4-es ;)

    VálaszVálasz

  134. Geysap 2010/06/28, 19:09

    @tidel: Passz …

    VálaszVálasz

  135. Sugarbabyyy 2010/06/28, 19:10

    @Geysap: az tuti ;)
    úh ez a félév is kivégezve, 4,5s átlaggal :D

    VálaszVálasz

  136. CAG 2010/06/28, 19:11

    Hat… visszanezve a sorsolasra es a Williams “noverek” menetelesere, ugy tunik Richard apuci ezt a Wimbledont is megvette a “lanyainak”… :)

    VálaszVálasz

  137. geod01 2010/06/28, 19:16

    @Sylar: ..meg lehet szépen megtisztul rafa ága.. :o

    VálaszVálasz

  138. Geysap 2010/06/28, 19:16

    @Sugarbabyyy: Gratulalok !!!!!!!!!

    VálaszVálasz

  139. juci 2010/06/28, 19:16

    Rafa, Ferrer vamos!!! Hű, Rodnak küzdenie kell az adogatójátékaiért… az sem lehet rossz meccs…

    VálaszVálasz

  140. Vilandra 2010/06/28, 19:17

    @geod01: Nole inkább csak mindig összeszedi magát valahogy a végén, de épp csak annyira, hogy megtartsa a biztos 3-4. helyét! :)

    VálaszVálasz

  141. Geysap 2010/06/28, 19:18

    @geod01: Amekkora makja volt eddig a sorsolasokkal, ez szinte torvenyszeu … Megmenekul ket “verestol”, es kozben elotte soprogetnek …
    Nem mondok semmit, mert jon a “harakiri” ;)

    VálaszVálasz

  142. Geysap 2010/06/28, 19:21

    @Geysap: Pedig “kemenyebb” sorsolasa volt” elvileg…

    VálaszVálasz

  143. Geysap 2010/06/28, 19:21

    @tidel:

    http://www.atpworldtour.com/Tennis/Players/Top-Players/Yen-Hsun-Lu.aspx

    VálaszVálasz

  144. geod01 2010/06/28, 19:25

    @Sylar: viszont, mári nagyon jó most… asszem jót tesz neki,h most nem tartják annyira egyértelműen esélyesnek és szépen csöndben veszi az akadályokat..

    VálaszVálasz

  145. tidel 2010/06/28, 19:26

    @Geysap: Köszi.

    VálaszVálasz

  146. ibisza 2010/06/28, 19:27

    @Sugarbabyyy: Figyu,amíg Szávay még mindig Szaváj náluk,meg
    nálunk Federer még mindig Féderer és a Sztouször még mindig Sztoszúr… :-)
    Emberek szája nem áll rá a nevekre. :-) Igaz a Köri v. akár Kvöri így is dúrva. :-)
    Amúgy Möri is elvileg Mári vagy mi. :-) Legalább van min nevetnünk. :-)
    De Mári,ha tovább megy,mit fog kezdeni Tsongával? (a nevét már meg se próbálom kiejteni! :-) )

    Söd viszont döntőszettet nyom,szóval VAMOS!!!!
    Csak ha nyerne Ferrer,légyszi ne mondja senki,hogy Rafának így könnyű. :-)
    @Sylar: Oké,tudom Sylar,ezt már korábban megbeszéltük. Akkor lesz egyenlő a sorsolás az RG-vel,ha Söd is bejut. :-)

    VálaszVálasz

  147. Vilandra 2010/06/28, 19:32

    @Geysap: Az mindenesetre érdekes lesz, ha Ferrer valamiképp lenyomja most Södöt a dsz-ben, mert én még nem láttam olyat, hogy Rafát egy spanyol legyőzné egy GS-en. Lehet, hogy volt ilyen kb. 15 éves korában, csak én azt nem láttam! ;)

    VálaszVálasz

  148. Sugarbabyyy 2010/06/28, 19:33

    @ibisza: óóóó, én még az angol kommentátorok Bördicsén tok kiakadni….
    Murray meg Murrrájjként fut a spanyol ESPN-n…..
    De mondom, én csak azért döbbentem meg a Kvörin, mert ezt még nem hallotam az életben….. :D

    VálaszVálasz

  149. Sylar 2010/06/28, 19:33

    @geod01:
    Ahhoz képest, hogy úgy indult hogy Gulbis, aztán Isner vagy Juzsnyíj, utólag lett belőle Petschner és Mathieu. De Petschner sem volt éppenséggel könnyű ellenfél neki, úgyhogy egyelőre nem mondom hogy könnyű ága van. De ha Söderlinget eltakarítja Ferrer, akkor az már mázli… Mondjuk ezek után én nem is számítok arra, hogy Söderling megveri Nadalt. Ha Ferrer is 5 szett kényszeríti, akkor valószínűleg a mai napon Nadaltól kikapott volna. De ez persze a mai nap, Nadal ellen pedig nem ma kell játszania. Majd meglátjuk mi lesz, sok a kérdőjel.

    VálaszVálasz

  150. Sylar 2010/06/28, 19:37

    @geod01:
    Nem akartam eddig elkiabálni, vagy túlértékelni az eddig mutatott játékát, de szerintem is jól játszik. Voltak gyengébb periódusai, mint ahogy ma nem tudta kiszerválni az első szettet, de úgy egészében nézve nem rossz. Kb. úgy játszik, ahogy januárban az AO-n. Majd kiderül mire lehet jó.

    VálaszVálasz

  151. ibisza 2010/06/28, 19:38

    @Sugarbabyyy: :-)
    Az angoloknak rá áll a szája a ‘cs’ betűre? :-) ;-)
    Akkor Tomas már nem élt hiába! :-) Kár,hogy netem nem tudom nézni (és hallgatni!),mert lassú hozzá.
    Ferrernél 4:3,de nem tudom,hogy van-e break. Help.

    VálaszVálasz

  152. ibisza 2010/06/28, 19:39

    @Sugarbabyyy: Közben látom,hogy nincs break. :-(

    VálaszVálasz

  153. geod01 2010/06/28, 19:41

    @ibisza: most 5-4, söd kezd adogatni és nincs brékelőny.

    VálaszVálasz

  154. geod01 2010/06/28, 19:43

    @Sylar: én szívesen elkiabálom, mi bajom lehet.. ;) :D de valóban AO-i magasságokban nyomja-sőt, még jobb, m többet támad, élvezhetőbb a tenisze.

    VálaszVálasz

  155. ibisza 2010/06/28, 19:43

    @geod01: Köszi!!! Mi a francért nem tudnak valamelyik csatin átkapcsolni?
    Ez most tényleg gáz… Tényleg csak egy kis időre kéne.
    :-(

    VálaszVálasz

  156. Sugarbabyyy 2010/06/28, 19:44

    @ibisza: :D ;)

    VálaszVálasz

  157. ibisza 2010/06/28, 19:46

    @geod01: Áh, 5:5. de most tényleg. Ki a francot érdekel ebben a pillanatban Murray vagy Rafa?! Tudom,ismét egy költői kérdés.

    VálaszVálasz

  158. tidel 2010/06/28, 19:48

    Söd adogat a meccsért…

    VálaszVálasz

  159. Vilandra 2010/06/28, 19:48

    @geod01: Mostmár van és Södnek! :)

    VálaszVálasz

  160. ibisza 2010/06/28, 19:49

    Neeeeeeeemmmmmmmm! Ferrer bukta! Á!

    VálaszVálasz

  161. Vilandra 2010/06/28, 19:50

    Rodnak meg a 3. TB-je, amit most mindenképp meg kell nyernie!

    VálaszVálasz

  162. Sugarbabyyy 2010/06/28, 19:51

    Game, set, match MURRAY!!!!!!!!!!!!! :D

    VálaszVálasz

  163. Cathy07 2010/06/28, 19:54

    @Vilandra: Nagyon nagyon remélem! C’mon Andy!

    VálaszVálasz

  164. Geysap 2010/06/28, 19:54

    @Vilandra: Igen … Ha Ferrer nyer eletbe lep a “Nadalt nem verheti meg spanyol” szabaly …

    VálaszVálasz

  165. Sugarbabyyy 2010/06/28, 19:55

    @Geysap: hát ezt sajna nem fogjuk megtudni….

    VálaszVálasz

  166. Vilandra 2010/06/28, 19:55

    @Cathy07: És meg is van! Kiszurkoltuk! :)

    VálaszVálasz

  167. ibisza 2010/06/28, 19:56

    Söd behúzta. :-( Nem örülök neki,mert Ferrert jobban szeretem,mint őt.
    Viszont jó hír,hogy David is meg tudta izzasztani,ez jó előjel egy esetleges Söd-Nadal negyeddöntőre.

    VálaszVálasz

  168. Cathy07 2010/06/28, 19:56

    @Vilandra: Igen, ez úgy tűnik működik! :) Akkor dsz-re is C’mon :D

    VálaszVálasz

  169. ibisza 2010/06/28, 19:59

    @Geysap: Ez a szabály így is életben van. :-)
    Magam részéről nem bánom,ha Söd-Rafa maguk között intézik el a dolgokat (Rafás vagyok),
    ezt mondtam az RG-n is. Csak Ferrert sajnálom,mert csipem,Södet meg nem! :-)

    VálaszVálasz

  170. Geysap 2010/06/28, 20:02

    @Sugarbabyyy: Latom mar, Soder behuzta … Nem lattam sajnos, csak kulon – kulon jatszani Sodert es Ferrert.
    Ferrer jobban jatszott, mint Rafa ezen a tornan ?

    @Cathy07: Allitom, hogy ez a Lu nevu fiu elete meccset jatsza most, de miert pont Rod ellen ????

    VálaszVálasz

  171. Vilandra 2010/06/28, 20:05

    @Cathy07: A fiúkat elnézve, meg az eddigi eredményt, ez nagyon hosszú dsz is lehet. Go Rod!

    VálaszVálasz

  172. Cathy07 2010/06/28, 20:06

    @Geysap: Ezt sokszor érzem én így, hogy sokan életük játékát rakják Rod ellen a pályára, lásd Gabashvili, Isner a USO-n, de azért gyanakvás van bennem, hogy ezt csak az elfogultság mondatja velem :D :D

    VálaszVálasz

  173. FedererRafa 2010/06/28, 20:13

    hazaértem!
    helyzet? Eredmények? meglepetés?
    Kérek helyzetjelentést!

    VálaszVálasz

  174. FedererRafa 2010/06/28, 20:15

    @Sylar: Kuzi tavaly az első szettben elképesztően játszott ( jól).
    Nem volt gyenge napja! :D

    VálaszVálasz

  175. FedererRafa 2010/06/28, 20:18

    És mire hazaérek, persze hogy Rafitó játszik. :D

    VálaszVálasz

  176. celle 2010/06/28, 20:19

    @FedererRafa: Andris! Mi van az üveggömböddel? :O Vagy az csak a jövőre nézve segít? A múlt nincs benne? ;-) :-P :D

    De egy “légy szíves” is megteszi. :-P Hátha a kedves, udvarias Andrisnak szívesen segítene valaki. :)

    VálaszVálasz

  177. FedererRafa 2010/06/28, 20:20

    P.H.M-t 2002-ben láttam játszani, mikor két versenyt nyert, majd játszott a Davis-kupa döntőjén. Nagyon jól játszik, csak sosem jönnek az eredmények neki. Mi ennek az oka?
    Játszott egy jó meccset Rafitóval pár éve, 2006-ban a garroson, az is jó volt.

    VálaszVálasz

  178. FedererRafa 2010/06/28, 20:21

    @celle: Inkább írd le, mi volt, légyszi.

    VálaszVálasz

  179. celle 2010/06/28, 20:25

    @FedererRafa: Ahelyett hogy beszólogatok? ;-) :D Ilyen kedves kérésnek nem is lehet ellenállni… ;-)

    Mári, Dzsóker nyertek. :) Mi érdekelne még? :-P

    VálaszVálasz

  180. FedererRafa 2010/06/28, 20:26

    @celle: ki ez a Lu

    VálaszVálasz

  181. celle 2010/06/28, 20:29

    @FedererRafa: Ezt most komolyan? :D Gugli a barátod, Andris. :-P

    VálaszVálasz

  182. FedererRafa 2010/06/28, 20:32

    @celle: nekem nincsenek barátaim.

    VálaszVálasz

  183. Vilandra 2010/06/28, 20:33

    @FedererRafa: Olvass vissza, 19.21-nél doki belinkelte! :)

    VálaszVálasz

  184. celle 2010/06/28, 20:35

    @FedererRafa: A gugli mindenkié, Andris. :-) A tiéd is. Azt meg nem is hiszem el, hogy nincsenek. :-)

    VálaszVálasz

  185. Geysap 2010/06/28, 20:38

    @FedererRafa: Es soder is.

    VálaszVálasz

  186. geod01 2010/06/28, 20:38

    lu meg teljes transzban, hihetetlen :o

    VálaszVálasz

  187. juci 2010/06/28, 20:41

    Vki tudja a további programot? Negyeddöntők, elődöntők időpontjait? Elutazom, és jó lenne tudni…köszi!!!

    VálaszVálasz

  188. FedererRafa 2010/06/28, 20:47

    @juci: hova utazol? és miért? :D

    VálaszVálasz

  189. juci 2010/06/28, 20:49

    @FedererRafa: most én megyek a németekhez :)

    VálaszVálasz

  190. Sugarbabyyy 2010/06/28, 20:54

    Lu nagggyon komoly….. :o

    VálaszVálasz

  191. Geysap 2010/06/28, 20:57

    @celle: A gugli a kozos baratunk ;)

    pl.: http://blog.hu/user/220177/tab/activity

    VálaszVálasz

  192. Sugarbabyyy 2010/06/28, 20:58

    LUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU :o :o :o :o :o :o

    VálaszVálasz

  193. Geysap 2010/06/28, 20:58

    @geod01: Meglepoen teniszezik …

    VálaszVálasz

  194. FedererRafa 2010/06/28, 20:58

    Ki ez a Lú?

    VálaszVálasz

  195. geod01 2010/06/28, 20:58

    ez elképesztő, hihetetlen, döbbenetes :o ez hogyan történhetett? :o andy :S

    VálaszVálasz

  196. juci 2010/06/28, 20:58

    Ez komoly meccs volt… Fed mázlijával mi van? :)

    VálaszVálasz

  197. Vilandra 2010/06/28, 20:59

    Ez kész. Hihetetlen. Rod out…

    VálaszVálasz

  198. geod01 2010/06/28, 20:59

    @Geysap: nagyon, teljes döbbenés. :o

    VálaszVálasz

  199. ibisza 2010/06/28, 21:00

    Basszus… lu…. No,nem hiába verte meg Nalbit 2008-ban az AO-en! :-)

    VálaszVálasz

  200. Vilandra 2010/06/28, 21:02

    @juci: Erre inkább Tomas után térjünk vissza! ;) :)

    VálaszVálasz

  201. ibisza 2010/06/28, 21:07

    @ibisza: Viccet félretéve… Ki lesz így Fed ellenfele? Ha Rafa nem veri meg Södet meg utána még ott van Murray/Tsonga is…, akkor ki? Na,ez épp olyan mázli,mint Rafának volt az RG!

    VálaszVálasz

  202. Cathy07 2010/06/28, 21:07

    Jelenleg nem tudok nagyon mit mondani :( Nagyon sajnálom, grat Lunak, mert iszonyat nagyot játszott, de ezt most még nem nagyon hiszem el :(
    Csak dolgozza föl valahogy, én csak azt kérem!

    VálaszVálasz

  203. celle 2010/06/28, 21:08

    @Cathy07: Sajnálom Kéti, egyszerűen föl sem merült bennem, hogy ez megtörténhet.

    VálaszVálasz

  204. FedererRafa 2010/06/28, 21:10

    @ibisza: Szerintem Söderling lehet komoly, esetleg Murray!
    mindkettő meggyőző

    VálaszVálasz

  205. Sylar 2010/06/28, 21:12

    Roddickhoz inkább nem fűznék hozzá semmit. Ő szintjén ez egy megengedhetetlen vereség.
    Ja és Nolénak meg gratula az elődöntőjéhez. Eleinte úgy nézett ki, hogy neki van a legnezebb útja, már csak azért is, mert nem játszik jól, de azért egy kis tisztogatás, meg Hewitt mai közepes teljesítménye mindenképpen a segítségére vált (már megint).

    VálaszVálasz

  206. FedererRafa 2010/06/28, 21:13

    @Sylar: Ne kiabáld meg, még nincs az elődöntőben.

    VálaszVálasz

  207. ibisza 2010/06/28, 21:15

    @FedererRafa: Igen,sajna nagyon azok. :-)
    És még Tsonga is ott van,ki tudja Murray mire megy vele. Olyan szépen megbújik.

    VálaszVálasz

  208. mása 2010/06/28, 21:16

    andy… végtelenül sajnálom… döbbenetes… :o

    VálaszVálasz

  209. Vilandra 2010/06/28, 21:16

    @Cathy07: Én is sajnálom. Pedig nagyon szorítottam Andynek.
    Ez a Lu itt a végén döbbenetes volt. Én már azt a 2 elvesztett TB-t se nagyon értettem… :(

    VálaszVálasz

  210. FedererRafa 2010/06/28, 21:18

    én is sajnálom Rodot, ő komoly veszély lett volna mind Rafitóra, mind Rezsőre.

    VálaszVálasz

  211. Geysap 2010/06/28, 21:18

    @geod01: Annal nagyobb … a fene egye meg. Lu megverte “azt a Roddickot” aki az egesz tornan jol egyenletesen jatszott, es raadasul egy dsz breakkal ….

    Es fogadni mernek ra, hogy lu a kovetkezo forduloban kiesik …

    VálaszVálasz

  212. Geysap 2010/06/28, 21:22

    @Cathy07: Sajnalom … ez kva nagy meglepetes …

    @juci: Milyen mazlirol kedezel?
    Ma “takarekon” harom szettben verte Melzert. Ez nem mazli.

    VálaszVálasz

  213. Geysap 2010/06/28, 21:24

    @Sylar: Sztem ne menjunk ennyire elore Noleval …

    VálaszVálasz

  214. Geysap 2010/06/28, 21:26

    @mása: Engem ez zavar:

    Geysap 2010/06/28, 21:18

    VálaszVálasz

  215. Geysap 2010/06/28, 21:33

    @Vilandra: Igen – bar en bizom Fed jatekaban. Folyamatosan, takarekosan jatszott az utolso 3 meccsen… a legszebben is, Ilija ellen.

    (leirtam mar nem 1*, hogy sztem. a latottak kozul az volt a Wimbi legjobb meccse eddig. Az ok egyszeru – azon a meccsen a szo legjobb ertelmeben mindketten “jatszottak”, elvezte a kozonseg, ok is … neha nagyon kellenek az ilyen meccsek)

    VálaszVálasz

  216. FedererRafa 2010/06/28, 21:35

    @Geysap: miért zavar, amit írtam? :(

    VálaszVálasz

  217. Sylar 2010/06/28, 21:35

    @FedererRafa: @Geysap:
    OK, igazatok van. Csak nehezen tudom elképzelni hogy Lu mégegy meglepetést okozzon. Mondjuk ugyanezt mondtam Djokoviccsal kapcsolatban a Garros alatt, aztán mégis kikapott Dzsürgentől a negyeddöntőben, ráadásul 2:0-ról.
    Lu eddig összesen egyszer volt 32 között GS tornán, most pedig negyeddöntős. Tavaly egyébként pont ő volt Roger első áldozata a nyitómeccsen. Az olimpián meg Murrayt verte az első körben, 2009-ben Melbournben pedig Nalbit.

    VálaszVálasz

  218. mása 2010/06/28, 21:35

    @Geysap: igen, engem is, annyira szépen ment neki eddig itt. : ((
    bár mondjuk én rogerrel kapcsolatban pl. nem vagyok nyugodt, egyáltalán nem. ma melzer pocsék volt, amennyire összeszedtem az infokat, plusz másfél szettet láttam.

    VálaszVálasz

  219. FedererRafa 2010/06/28, 21:35

    @Geysap: Rafitó is meggyőző volt ma.
    Talán mégis újra Nadal-Federer döntő?

    VálaszVálasz

  220. Geysap 2010/06/28, 21:38

    @FedererRafa: Andris !!!! Olvasssssss. Sajat magam hozzaszolasara linkeltem ;)

    Engem ez zavar:

    erre: Annal nagyobb … a fene egye meg. Lu megverte “azt a Roddickot” aki az egesz tornan jol egyenletesen jatszott, es raadasul egy dsz breakkal ….

    Es fogadni mernek ra, hogy lu a kovetkezo forduloban kiesik …

    VálaszVálasz

  221. Geysap 2010/06/28, 21:42

    @FedererRafa: Rafa sztem inkabb mazlista volt … Egy Haase , (Gulbis helyett) Petschner — ket kemenyen tamado jatekos 5 szettre pakolta.
    Ma PHM finomkodni akart – de ez nem jon be …

    VálaszVálasz

  222. FedererRafa 2010/06/28, 21:43

    @Geysap: szerintem wimbiben nincs makkja Nadalnak
    Egy garroson mondhatnánk, hogy szerencsés, de itt nem. Itt, ami meccset nyer, az az ő tudása. Mivel ezen a pályán nem megy neki annyira.

    VálaszVálasz

  223. Vilandra 2010/06/28, 21:46

    @Geysap: Fed játékában én is bízom, de még jobban Tomas fáradtságában. ;)
    De nem lesz könnyű, kis játékos meccs, mint az általad emlegetett Ilijás.

    VálaszVálasz

  224. Geysap 2010/06/28, 21:47

    @mása: csakhogy kisse vedjem Fedet : Hamar breakelt, es siman nyert. Nem csucsszupi jatekkel, de nem is kellett. Annyit adott ki magabol, amennyi ehhez eleg volt.
    Masenyka, nezz ra a statra – nem olyan rossz az… Az elso szervai nem jottek annyira be, de az alattuk levo szamok sokat elarulnak:

    http://www.wimbledon.org/en_GB/scores/stats/day15/1401ms.html

    VálaszVálasz

  225. Sylar 2010/06/28, 21:50

    Mára azért rendesen összekuszálódtak a szálak. A mai napon Nadal domborított, Söderlingnek pedig meg kellett dolgoznia rendesen. A Garros döntő előtt sokan (köztük én is) úgy gondolták, hogy Söderling nyerhet, ehhez képest nagyon egyoldalú lett. Viszont ez most salak helyett fű, döntő helyett pedig negyeddöntő, ami mindenképpen több esélyt ad Söderlingnek.
    Murray – Tsonga is érdekes lehet. Murray kikaphat ha nem adogat jól, és túl passzív.
    Rogernek is lehetnek gondjai, ha Bördics felszabadultan tud játszani.

    VálaszVálasz

  226. Geysap 2010/06/28, 21:51

    @Vilandra: Biztosan nem lesz olyan … kivancsian varom – de amig Fed egyenletesebben, “takarekosan” csak annyit jatszik amennyi a gyozelemhez kell, addig Berd. farad.

    Ez kulonbozteti meg a vilagklasszist egy igen o jatekostol

    VálaszVálasz

  227. Sylar 2010/06/28, 21:52

    Tsonga most van először negyeddöntőben Ausztrálián kívül…

    VálaszVálasz

  228. geod01 2010/06/28, 21:54

    @Sylar: “Murray kikaphat ha nem adogat jól, és túl passzív.”-de pont ez az, h ( legalábbis az alapján amennyit én láttam eddig máriból) nem adogat rosszul és nem is passzívkodja agyon.. :o ha nem lenne még iszonyatosan messze a döntő akkor kezdenék már izgulni fedért :D
    és egyetértek, nadalnak és fednek is lehetnek igen komoly problémái. gyokó meg besétál sztem..

    VálaszVálasz

  229. Geysap 2010/06/28, 21:54

    @Sylar: Igen, es nincs rossz formaban. Sztem a stilusa nem nagyon fexik Marinak… de majd “lassuk” :)

    VálaszVálasz

  230. Geysap 2010/06/28, 21:55

    @geod01: Az utolso mondatra nem vennek merget ;)

    VálaszVálasz

  231. Geysap 2010/06/28, 21:56

    @geod01: Fednek Falla ellen voltak igen igen nagy problemai …

    VálaszVálasz

  232. Sylar 2010/06/28, 21:58

    @geod01:
    Tudom hogy eddig jól is agodatott, és agresszív volt amikor kellett. De nem akartam elbizakodottan azt írni hogy csupán hoznia kell az eddigi szintet, és akkor meglesz a meccs. Mert ez nem ilyen egyszerű, főleg ha Andy Murrayről van szó :D

    VálaszVálasz

  233. FedererRafa 2010/06/28, 21:59

    @Sylar: Magabiztos nagyon a skót srác.
    Eddig még szettet sem vesztett.

    VálaszVálasz

  234. mása 2010/06/28, 22:03

    valóban jónak érzem most murrayt én is, talán még a tavalyinál is…

    VálaszVálasz

  235. Geysap 2010/06/28, 22:07

    @mása: A kerdes csak az : meddig, es ki ellen tart ez …

    VálaszVálasz

  236. mása 2010/06/28, 22:07

    @mása: *jobbnak

    VálaszVálasz

  237. Sylar 2010/06/28, 22:10

    @Geysap:
    Ha azt nézzük, hogy az defenzív játékosnak kellemetlen az offenzív harcmodor, akkor igaz hogy Murraynek nem fekszik Tsonga.
    Viszont az egymás elleni mérleg 2:1 Murraynek (plusz még egy győzelme van Tsongának egy Challenger tornáról 2004-ből, igaz ez pont fűről van). Tsonga akkor verte meg Murrayt, amikor egészen az AO döntőig mindenkit legázolt, a semmiből előtörve.
    Tsonga nem tartozik a legjobb return-özők közé, tehát ha Murray be tudja ütni magas százalékban a szerváit (és nem túl passzív), akkor jó esélye van arra, hogy egyszer se veszítse el az adogatását. Tsonga feladata pedig az lenne, hogy letámadja Murray második szerváit, a saját adogatásainál pedig szerva-röptézzen, és üssön sok nyerőt.

    VálaszVálasz

  238. Sylar 2010/06/28, 22:17

    @FedererRafa:
    Igen, és ő az egyetlen, aki nem bukott szettet, ugye? És ez szerintem nem azért van, mert annyival gyengék lettek volna az ellenfelei. Murray nem bukott volna szettet Bozoljac vagy Rochus szintű ellenfelekkel szemben…

    VálaszVálasz

  239. Sylar 2010/06/28, 22:22

    Azért egy wimbledoni negyeddöntő még párosban is megbecsülendő eredmény – gondolom tudjátok kiről beszélek. Majd meglátjuk mire mennek a Dulko-Pennetta duóval, utána pedig esetleg elődöntő Williamsék ellen.

    VálaszVálasz

  240. Geysap 2010/06/28, 22:35

    @Sylar: Nekem az tetszik a blogban, hogy osszeszedve minden tudasunkat mindenkit el tudunk latni a kovetkezo meccsere jo taktikai utasitasokkal …
    A francert nem olvasnak minket az edzok, es jatekosok ;)

    Ezt tobbes szamban irtam, tehat nehogy magadra vedd, hanem magunkra :)

    @Sylar: Erre en is kivancsi vagyok. Ma beleneztem a meccsbe, elegge meglepodtem … ha Agi ilyen format mutatna egyesben es akkor harom pont …

    VálaszVálasz

  241. ibisza 2010/06/28, 22:35

    No,én Nolénak fikarcnyit se adok Feddel kapcsolatban. :-) Ez jó(mármint,h. Fed a döntőben) ,csak hozzá méltó ellenfele legyen a végső összecsapásban,mert,ha más nem,legalább a franciák által feltalált tenisz és fűborítás (mert ugye tudjátok,h. egy Angliában raboskodó francia herceg találta ki a teniszt unalmában,szóval ennyit a brit hagyományokról. :-) ) egy igen tartalmas döntőt tudhat a magáénak,követve az elmúlt évek hagyományait. Szóval mostmár tényleg Vamos Rafa

    VálaszVálasz

  242. Magdi 2010/06/28, 22:41

    Roddick kihagyta a teljes salakszezont , nem nagyon jött játékba , meglett a böjtje mindennek megvan.

    VálaszVálasz

  243. geod01 2010/06/28, 22:51

    @Geysap: ez lolerdő :D

    VálaszVálasz

  244. dzsokko_garros 2010/06/29, 0:23

    Nincs bajom Roddickkal, de nem tudom, mire fel becsmérlitek Lu-t. Néztem a meccset, és ez a srác – nem túlzás – a játék minden elemében felülmúlta Andy-t. Nagyon rászolgált a győzelemre. Rod a jókor ütött, fogadhatatlan első szerváinak köszönheti, hogy egyáltalán döntő szett 9-7-ig kihúzta.

    VálaszVálasz

  245. NeoN 2010/06/29, 0:46

    Nagyon sajnálom Rod-ot de valahol benne volt ez a pakliban ennyi szünettel. :(
    Lu meg magához képest nagyon jót játszott, Rodnek ezzel sincs szerencséje.
    Megint csak egyszer veszített adogatást az egész meccsen… és kikapott. :(

    VálaszVálasz

  246. celle 2010/06/29, 3:56

    @Geysap: Honnan tudod, Doki, hogy nem olvasnak? ;-) :-D

    VálaszVálasz

  247. Viki 2010/06/29, 8:42

    komolyan mondom sírva fakadok Roddickon…!! :( ilyen a mesében nincs, hogy hányszor kap ki így! miért??! nem hiszem el… :(

    @dzsokko_garros: lehet h Lu rászolgált a győzelemre, de hogy életében ennél jobban nem, vagy még így se fog játszani többet az is biztos! olyanokat ütött be, amiket eddig soha, és ezek után se fog… és persze hogy Rod ellen, mert hát mikor máskor játszon jól… :( szerintem köv körben kizúg, hát ezért szar érzés! :( ja, és azért azzal vitatkoznék, hogy a játék minden elemében felülmúlta Andyt… és nem hiszem hogy csak fogadhatatlan szervákkal el lehet jutni dsz 9-7ig…

    VálaszVálasz

  248. Viki 2010/06/29, 8:46

    @dzsokko_garros: ja, és azt kihagytam, hogy azért valszeg nem véletlen hogy Lu 82.

    VálaszVálasz

  249. arcsike 2010/06/29, 8:47

    @dzsokko_garros: mivel csak az első szettet láttam így arról gyorsan egy ellenvélemény! mikor 5-4-nél elvette lu adogatását azt egyáltalán nem a fogadhatatlan első szervájának köszönhette, hanem egy elképesztő elütésnek…
    valszeg azért is kapott ki mert el kellett mennem és nem tudtam szurkolni neki, vígasztalhatatlan vagyok, egy darabig offolom is magam! pápá

    VálaszVálasz

  250. Csavargo 2010/06/29, 10:43

    vérzik a szívem Rodért… el sem hiszem, hogy ez megtörtént :(

    VálaszVálasz

  251. Geysap 2010/06/29, 13:05

    @celle: Mert nem tartjak be, amit irunk ;)

    VálaszVálasz

Kattintás a válasz elvetéséhez

Ha nem szeretnéd minden kommentnél bepötyögni az adataid, regisztrálj itt!

  • Törzsasztal

    • Belépés
    • Regisztráció
    • Elfelejtett jelszó?

  • Rovatok:

    • A moderálási elvek (1)
    • A nap képe (44)
    • Ausztrál Open (196)
    • Davis Kupa (22)
    • Egy soha meg nem írt könyv (5)
    • Eredmények (29)
    • Ezen a napon (19)
    • Gézengúzok (9)
    • Hírek (490)
    • Hot! (46)
    • Ki, hol, kivel? (12)
    • Meccselemzés (19)
    • Nagyonállat (43)
    • Napi idézet (88)
    • Régi blog (383)
    • Roland Garros (268)
    • Us Open (129)
    • Videók (207)
    • Wimbledon (111)
  • Erről szóltunk:

    acasuso (1) agassi (16) allaster (1) almagro (1) alona bondarenko (2) ancic (1) andrejev (2) arias (1) arn (4) azarenka (6) babos (2) baghdatis (5) bammer (1) becker (2) berdych (6) blake (3) bolelli (2) borg (3) borotra (1) bryan (3) cahill (2) chakvetadze (1) chang (1) cibulkova (1) cilic (3) clijsters (15) connors (3) coria (2) courier (1) czink (23) date (1) davenport (1) davydenko (16) dechy (1) de heart (1) delic (1) del potro (24) dementieva (11) dent (5) devenport (1) djokovic (67) dokic (3) dulko (1) dushevina (1) edberg (3) federer (177) feliciano lopez (1) ferrer (1) ferrero (4) fish (4) fucsovics (1) gasquet (8) gaudio (5) gil (2) ginepri (1) gonzalez (13) graf (6) grosjean (1) gulbis (4) haas (8) hanescu (2) hantuchova (1) haynes (1) helfant (2) henin (13) henman (2) hewitt (17) hingis (2) hrbaty (1) isner (12) ivanisevic (6) ivanovic (15) jankovic (8) karlovic (11) keys (2) kiefer (1) kirilenko (1) kohlschreiber (3) kubot (1) kuerten (3) kurnyikova (3) kuznetsova (6) leconte (1) lendl (3) lever (1) li (2) lisicki (2) lisnard (1) ljubicic (6) lopez (2) lu (1) mahut (5) majoli (1) malisse (3) mantilla (1) marosi (2) mathieu (3) mattek (1) mauresmo (6) mcenroe (10) melzer (1) monfils (8) montcourt (1) moya (2) muller (1) murray (51) muster (1) nadal (123) nalbandian (5) nastase (1) navratilova (2) Odesnik (1) ouanna (1) oudin (1) parizs (4) paros (4) pasek (1) pavel (1) peer (1) penetta (1) petrova (1) querrey (1) robredo (2) roche (1) roddick (39) rybarikova (1) safin (2) sampras (7) sanchez vicario (2) santoro (10) schiavone (3) schnyder (2) schwank (1) scott (1) seppi (1) serena (43) sharapova (13) simon (2) soderling (25) stenpanek (1) stepanek (1) stosur (2) suarez navarro (1) sugiyama (1) szafin (28) szafina (33) szavay (46) szeles (1) taróczy (1) tipsarevic (1) tomic (4) troicki (1) tsonga (12) tursunov (1) venus (13) verdasco (22) vinciguerra (1) vliegen (1) volandri (1) washington (1) wawrinka (2) wickmayer (5) wilander (7) wozniacki (4) youzhny (1) zvonareva (4)
  • Képek:

  • © Salakblog 2009-2012 | minden jog fenntartva | impresszum