Salakblog – Minden, ami tenisz

Minden, amit esetleg nem tudtunk elmondani, vagy nem mondhattunk el, vagy már nagyon sokszor elmondtunk a teniszről…

A férfi döntő elé

2010/06/6 Tagek: nadal, soderling Kategória: Roland Garros
Szerző: bordin

Hát ha egy tegnapi poszt címéből (salak a salakiaké) indulok ki, akkor ugye egyértelmű, hogy Rafa. Sőt ha továbbmegyek, és a teniszszakmai okokat boncolgatom, akkor bizony könnyedén előfordulhat, hogy a férfi döntő egyik legfontosabb tényezője pont ugyanaz lesz, mint a nőié volt.
Tudniillik ha ma is napos idő lesz, és Rafa pörgetései kipattannak a világból, akkor azok komoly problémát okozhatnak Robinnak. És bár nyilván vannak dimenzióbeli eltérések, tehát Rafa és Francesca pörgetése nem ugyanoda pattan fel, azt se feledjük, hogy ezek a dimenzió-béli eltérések a túloldalt is megvannak. Söderling sem akkora, mint Stosur.
A probléma tehát lehet hasonló nagyságrendű, vagy akár még nagyobb is, hiszen Robin Söderling semmilyen más módon nem nyerhet, mint ahogyan nyert tavaly a negyedik körben. Végtelenül laposan, agresszíven, de ugyanakkor kevés hibával teniszezve. Le kell ütnie a pályáról Nadalt, de ehhez nagyon-nagyon sok labdát meg kell ütnie felszállóágban is, mert ha hátra szorul, veszít.
Mint ahogyan nagyon sok dolgot lehet mondani, hogy mikor veszít. Ha rosszul adogat, ha nem fogad úgy, ahogy Roger ellen, ha sokat hibázik a hálónál, vagy ha egyszerűen csak nem olyan türelmes, mint amilyennek Rafa ellen lenni kell. Mert az ugyan teljesen egyértelműen igaz, hogy Nadal sokkal agresszívebb, támadóbb teniszt játszik már salakon is, mint mondjuk két éve, de ettől még az a tulajdonsága megmaradt, hogy háromszor-négyszer kell a pontot megnyerni ellene.
Ami viszont szellemileg iszonyatosan nehéz.
Ha mindezeket nem csinálja meg tökéletesen Robin, akkor szerintem kikap annak ellenére, hogy az utóbbi két meccsüket ő nyerte, továbbá, hogy már nem az első GS döntőjét vívja, mint tavaly Roger ellen. (Mellékszál, de nem akarom kihagyni: eddig azt hittem, Murray a legpechesebb, mert az első két GS döntőjét Rogerrel vívta, de most úgy hiszem, Söderling az élre ugrott. Két Garros döntő, egy Federer, egy pedig Nadal ellen szerintem überelhetetlen.)
Nadal helyzete papíron egyszerűbb, de tényleg csak papíron, és csak azért, mert le lehet írni akár egy mondatban is. Neki azt kell elérnie, hogy Söderlingnél a fent felsorolt problémák valamelyike jelentkezzen. Nyilván arra, hogy Robin hogyan szervál, arra nem sok ráhatása van, de arra már akad, hogy Robin honnan kénytelen játszani. Minél hátrébb képes tartani, annál több az esélye.
Szerintem olyan 60-70%, ami azért jelentősnek mondható, de tutinak semmiképp.

111 Comments »

111 komment:

  1. arcsike 2010/06/6, 9:16

    egyértelműen rafa a döntő esélyese, sztem ezzel nincs olyan ember aki ne értene egyet! de az ah eddig játszott a tornán, sztem sóder ellen nem lesz elég! tény h nem kellett többet kiadnia magából, és amikor kellett elképesztően koncentrált, de akárh is nézzük sóder azért sokkal jobb bármelyik eddigi ellenfelénél is! jó döntő lesz, csak neh essen az a nyamvadt eső!

    VálaszVálasz

  2. alstrom 2010/06/6, 9:30

    ajjja, esőt mondanak….

    VálaszVálasz

  3. gepard 2010/06/6, 9:49

    A 70-30 % szerintem is reális,ami külön öröm,mert nem hiszem,hogy Rafa ellen lenne még egy teniszező salakon,akinek van 30 % esélye.Ettől jó egy RG döntő,ettől jó ismét egy Rafa-meccset végignézni,ettől jó neki drukkolni.Mármint,hogy van az ellenek is esélye.(Bár ezt egy Fed-fan a büdös életben sem képes felfogni,hogy ebben mi a jó,mi azért élvezzük ki,hogy Rafát küzdésre kényszeríti Sóder…:))
    Vamos revans!!!

    VálaszVálasz

  4. gepard 2010/06/6, 9:52

    Ja,még vmi!Miért került a svéd képe előre és Rafáé utánna?Tudom,hogy a párosításnál Sóder a “pályaválasztó”,de azért,mert bordin utálja Rafát,még tehette volna előre a fényképét…;))

    VálaszVálasz

  5. Lindike1 2010/06/6, 9:52

    @gepard: Tévedsz! Ugyanis egy igazi Fed-fan egyben a jó tenisz nagy tisztelője is! ;) Vagyis ha olyan valakiről van szó, aki nem csak “divatból” mondja magát egyik vagy másik játékos szurkolójának, az annak örül, ha izgalmas, színvonalas döntőket láthat! :)

    VálaszVálasz

  6. Lindike1 2010/06/6, 10:06

    @gepard: Ez már súúúúúlyos! :P

    VálaszVálasz

  7. gepard 2010/06/6, 10:08

    @Lindike1:
    Remélem is,hogy színvonalas lesz!Ne legyen öt szettes,mert az még ugye Robinkának nem jár ki,de egye fene,egy szettet elvehet Rafától,hogy legyen izgalom…:))Szóval egy szoros négyszettes az álmom,régóta erre vágyom,sálálá…:))

    VálaszVálasz

  8. gepard 2010/06/6, 10:09

    @Lindike1: Jól van na..vmibe bele kell kötni…jó a kedvem,mert ma lesz az év teniszmeccse! ;)

    VálaszVálasz

  9. Sztrego 2010/06/6, 10:41

    Gondolom bordin közvetíti a meccset, így előre készülök a sok 287-ezésre.

    VálaszVálasz

  10. csumpi 2010/06/6, 10:48

    néztem én is….ne már..ne legyen eső……annyira jó lenne ha megint verőfényes napsütésben játszanának…VAMOS RAFA!!!!

    VálaszVálasz

  11. Bálint 2010/06/6, 10:51

    Lehet hogy én emlékszem rosszul, vagy félre értettem, de mintha tegnap Mats azt mondta volna, hogy szerinte soder egy kicsit esélyesebb, vagy én hallottam félre? Egyébként meg Vámos Rafa!!!

    VálaszVálasz

  12. Hadji 2010/06/6, 10:52

    http://www.weather.com/outlook/travel/businesstraveler/wxdetail/FRXX0076?dayNum=0 Ez nem sok jót ígér.

    VálaszVálasz

  13. kispista 2010/06/6, 10:54

    @Sztrego: Kénytelen vagyok írni neked Nadalfanként! Amit te csinálsz itt, azt én már túlzásnak és egyenesen gusztustalannak tartom. Mi a faszért jössz ide állandóan provokálni? Én is szoktam szidni Gábort, amikor nem pártatlanul közvetít, ennek ellenére ő a legjobb kommentátor szerintem. Tudod kíváncsi lennék milyen ember vagy te a való életben, merthogy Nadalon kívül senki nem érdekel téged a teniszben, az szinte biztos. Te nem a teniszt szereted, hanem Nadalt, és másokat provokálsz. Egy szar ember vagy, ez az igazság. Ja, és Vamos Rafa!

    VálaszVálasz

  14. alstrom 2010/06/6, 10:55

    @kispista: +1

    VálaszVálasz

  15. Geysap 2010/06/6, 11:09

    @kispista: Ezzel teljesen egyetertek, es nem is ragozom …

    (Sokszor leirtam mar, es aki gyakran ir a blogba, vagy olvassa azt tudja, hogy egy “tantorithatatlan” Fed parti vagyok)

    Ennek ellenere, nezem Rafa meccseit, szeretem a szep, es jo teniszt, ill. ami fontos senki ellen nem szurkolok, hanem valaki mellett.

    Most egyertelmuen Soderlingnek, mert kijarna neki mar egy GS. Am csapkodni akkor sem fogok, ha Rafa gyoz … Ne legyen eso, es legyen egy ot szettes igen jo tenisz …

    VálaszVálasz

  16. Geysap 2010/06/6, 11:15

    @gepard: Lasd fentebb …

    En elfogadom, es felfogom – annak ellenere, hogy ez egy kisse inkabb – nagyon serto:

    ” (Bár ezt egy Fed-fan a büdös életben sem képes felfogni,hogy ebben mi a jó,mi azért élvezzük ki,hogy Rafát küzdésre kényszeríti Sóder…:)) ”
    Talan kivetel vagyok, mert ezt en altalanossagban nem mernem leirni …

    Hogy nezne ki, a teniszt szeretoknel, ha ezt irnam:

    “(Bár ezt egy Rafa-fan a büdös életben sem képes felfogni,hogy ebben mi a jó,mi azért élvezzük ki,hogy Fedet küzdésre kényszeríti Sóder…:))

    VálaszVálasz

  17. babydriver 2010/06/6, 11:22

    Az egyébként elgondolkodtató, hogy Nadal mint nagy küzdő, és gyakran az ellenfél számára kifejezetten megfélemlítő gesztusokat mutató játékos milyen típusú rajongókat tud a tenisz közelébe vonzani. Nyilván nem csak nálunk van ez így, és gondolom ő is csodálkozik, ha az ilyen megnyilvánulások hozzá is eljutnak, mert ez alaptermészete nem ilyen, de verseny közben a győzni akarás felülírja azt.

    Na mind1, remélem a tavalyi sérült-nyűgös helyett ma egy harcra kész, agresszív és ötletes Rafa fut ki a pályára, hogy tanítsa egy kicsit Söderlinget a tenisz tudományára, ha már Federernek csak egy játszmában sikerült.

    VálaszVálasz

  18. Sylar 2010/06/6, 11:41

    Én is hasonlóan gondolkodtam Söderling esélyeiről. Konkrétan úgy, hogy esnie kell az esőnek, pontosan kell ütnie, elejétől a végéig támadnia, kevés hibával. Ekkor van esélye nyerni. Ennek mind együtt kell lennie Söderling sikeréhez.

    VálaszVálasz

  19. Sztrego 2010/06/6, 11:42

    @kispista: Tehát, az én kritikán bordin felé valós, te viszont beismerted, hogy szoktad szídni. Nos, én nem. A Féderer meccsen átesett a ló túloldalára, így jogos kritikát kapott. Persze jöttek a bevédések, hogy én, vagy mások halljuák rosszul, valójában nem is elfogult.:)
    Mi jogon mondod meg, ki, miféle kritikával élhet a műsorvezetők felé, főleg úgy, hogy te magad sokszor szídod?

    VálaszVálasz

  20. Sylar 2010/06/6, 11:43

    @gepard:
    Jó lenne ha néha tükörbe néznél haver, mert pont a te gondolkodásod az, ami kirekesztő, diszkriminatív, önző, irigy, stb.

    VálaszVálasz

  21. Sztrego 2010/06/6, 11:44

    @Geysap: Tehát Fedesként véletlenül Sódernek szurkolsz… milyen meglepő. :D

    VálaszVálasz

  22. Sylar 2010/06/6, 11:45

    @Sztrego:
    Te is nézzél tükörbe, mert pont te vagy az, akinek már most is csak Federeren jár az esze, és pont leszel az, aki még ma is Federer ellen fog drukkolni.

    VálaszVálasz

  23. NeoN 2010/06/6, 11:46

    @Sztrego: Szokás szerint nem fogtad fel a lényeget dude. Na elég volt műsor, szevasz.

    VálaszVálasz

  24. Lindike1 2010/06/6, 11:49

    Nem hiszem el, hogy már megint itt tartunk! A teniszezőkről, magáról a játékról szól(na) ez a blog… Miért kell mindig előszedni Bordint?! Álljatok/álljunk már le a témáról! Az lesz a vége, hogy a Kommentátorok megunják ezt az egészet és bejezik a blogolást!
    Gondolatok már bele! Szerintetek a közvetítések, a sok munka után hálásak lehetnénk azért, hogy még ezzel is foglalkoznak!

    VálaszVálasz

  25. babydriver 2010/06/6, 11:49

    @Sztrego: Nekem is Federer a kedvencem, tudod szeretem a teniszét, de Rafa is jobb teniszjátékos, mint Sóder és így Rafának Mszorítok, nem érdekel a 287. Milyen meglepő?

    VálaszVálasz

  26. Lindike1 2010/06/6, 11:51

    @babydriver: Nem érdemes vitázni Sztrego-val! Tartok tőle, egy célja van, az, hogy kötekedjen. Ha senki nem reagál a provokációra, előbb-utóbb megunja! ;)

    VálaszVálasz

  27. patroklos 2010/06/6, 12:15

    meg kérdés hogy egy versenyen meg tudja-e csinálni hogy a két legjobban leüti a pályáról.

    VálaszVálasz

  28. arcsike 2010/06/6, 12:24

    @Lindike1: “Az lesz a vége, hogy a Kommentátorok megunják ezt az egészet és bejezik a blogolást!” van akiknek egyértelműen ez a célja :(
    @Lindike1: mi is azt hittük, de sajnos nem! vannak olyanok akiknek nincs egyéb elfoglaltságuk! :S

    VálaszVálasz

  29. arcsike 2010/06/6, 12:26

    @patroklos: tavaly ugyebár nem sikerült neki! a kérdés az h vajon ebben mennyire befolyásolta, h élete első gs-döntőjében kellett volna a másikat leütni! sztem eléggé!, szóval én ezért kicsit szorosabb meccset várok mint a tavalyi döntő, de attól még rafa favoritja a meccsnek

    VálaszVálasz

  30. Federer(jobb,mint)Rafa 2010/06/6, 13:01

    @arcsike: Az első hsz-edet meg is lehet fordítani. Ha Sóder úgy játszik, mint az elődöntőben, akkor az kevés Rafa ellen.
    Ha úgy, mint Fed ellen a 2. szettől, akkor lehet esélye.
    Nagy kérdés, tud-e még egyszer úgy játszani egy héten belül, ráadásul egy GS-döntőben.
    Hozzátéve, hogy nem egy torna-győztes típus, 13 döntőből 5-öt nyert meg, és még nem nyert 500-asnál nagyobb tornát.

    VálaszVálasz

  31. arcsike 2010/06/6, 13:04

    @Federer(jobb,mint)Rafa: minden éremnek két oldala van ;)

    VálaszVálasz

  32. FedererRafa 2010/06/6, 13:14

    @babydriver: Respect. :)
    Tavaly szurkoltam Federernek, hogy csinálja meg a carrier grand slamet, miután Rafitó kiesett.
    Most szurkolok Rafitónak, mert ő a kedvenc :)

    VálaszVálasz

  33. FedererRafa 2010/06/6, 13:18

    @Sylar: de ma nem játszik Federer… :S

    VálaszVálasz

  34. FedererRafa 2010/06/6, 13:21

    @Sztrego: Minden ffi döntőt Gábor közvetít, ha jól tudom.

    VálaszVálasz

  35. Csavargo 2010/06/6, 13:48

    Sztem, ennek a döntőnek a favoritja Nadal, nagyjából azért, mert ő tudja hogy kell GS-t nyerni, Sóder meg csak azt tudja hogy kell összeomlani a döntőben.
    De ha Rafa kikap, valszeg akkor sem történik semmi, ahogy nyilatkozta is, nem olyan fából faragták. Egyetlen dolog miatt kéne nyernie: nem szabad egy mumust generálnia Sóderból.
    Sosem titkoltam, hogy nem kedvelem Sóder, ráadásul sztem kissé túl van dimenzionálva a fickó. Kb. a top 10 vége felé való, oszt kész. (persze pontosan tudom milyen hatalmas dolog a top 10 végéhez tartozni, nem akarom tőle elvenni, ezt a tagadhatatlanul óriási érdemet).
    Ja és van itt egy kis fogalomzavar: Goran Ivanisevics 2001.ben rohadtul megérdemelte már azt a Wimby győzelmet.
    De Robin Söderling 2010-ben a 2. Gs döntőjében (semmilyen különösebb előélettel a háta mögött) “már nagyon megérdemelné” ???!!!!

    VálaszVálasz

  36. Sylar 2010/06/6, 13:50

    @FedererRafa:
    Arra céloztam, hogy lesznek olyanok, akik még ma is azért fognak drukkolni, hogy Federer ne döntsön meg újabb rekordot. Ha jól tudom akkor a világelsőként eltöltött hetek rekordja erősen függ ettől a mai meccstől. De pl. engem ez most nem érdekel. Federer még vissza tudja szerezni a világelsőséget később…

    VálaszVálasz

  37. FedererRafa 2010/06/6, 13:51

    @Csavargo: Egyetértek.
    Egyébként ha ő igen, Nadal nem érdemelné meg?
    ugyan…

    VálaszVálasz

  38. evil9 2010/06/6, 13:52

    @babydriver: “Az egyébként elgondolkodtató, hogy Nadal mint nagy küzdő, és gyakran az ellenfél számára kifejezetten megfélemlítő gesztusokat mutató játékos milyen típusú rajongókat tud a tenisz közelébe vonzani. Nyilván nem csak nálunk van ez így, és gondolom ő is csodálkozik, ha az ilyen megnyilvánulások hozzá is eljutnak,” -1.Szóval ha erőszakos vagy csak szimplán habzószájú vagy akkor Rafa drukker vagy!—>
    konk:Ha beszélsz 4323 nyelvet ,kedves vagy,de azért fölényeskedsz, és sírsz ha kell ,ha nem….—>akkor fed szimpatizáns vagy!—-//nem hinném,hogy van összefüggés abban,hogy ki kinek drukkol és hogy milyen személyisége van…..
    És akkor inkább már hewitt aki erőszakos.
    Arra már nem is merek reagálni,hogy mit szól(rafa) a szurkolóihoz…..Szerintem mind1ik szurkolójával beszélt már legalább 1órát,névre ismeri őket,és jó barátságban mindegyikkel,együtt sörözött már szinte az összessel..illetve nem…mégsem.//Rafának őszintén szólva csodálkoznék,ha bármi fogalma is lenne a teniszen kívüli világról,Toni “nemedző” Nadal többek között így tartja meg rafa hihetetlen kiegyensúlyozottságát .Nincs rálátásom,de sajnos nagyon úgy tűnik ,hogy így van.

    VálaszVálasz

  39. FedererRafa 2010/06/6, 13:53

    @Sylar: szóval azt mondod, lesznek olyan Nadal-rajongók, akik azért szurkolnak, hogy ne söderling nyerjen, vagyis Federer döntse meg a 287 hetes rekordot, azaz nem a saját kedvencüknek szurkolnak?
    Ne mondd… azért ez gáz.

    VálaszVálasz

  40. geod01 2010/06/6, 13:56

    @gepard: aztafasz ez nem gyenge :D :D

    VálaszVálasz

  41. FedererRafa 2010/06/6, 13:56

    @FedererRafa: *ne döntse meg

    VálaszVálasz

  42. geod01 2010/06/6, 13:58

    @FedererRafa: asszem andris ismét nem sikerült megértened egészen pontosan amit sylar mondott.. :P :D

    VálaszVálasz

  43. Sylar 2010/06/6, 13:58

    @Csavargo: @FedererRafa:
    Szerintem sokan még mindig nem tudják igazán felmérni, hogy Federer és Nadal jelenlétével mennyire pokolian nehéz nyerni GS tornát. Én pl. mindig is azt mondtam, hogy ha egyszer valaki megveri Nadalt a Garroson, az nyerje meg az egész tornát. Semmi bajom nem lett volna, ha Söderling megnyerte volna a tavalyi döntőt. Federer szimpatizánsként persze fájt volna, de Söderlingnél is jó helyen lett volna a trófea.
    Söderling az elmúlt két évben lehet hogy nagyobb dolgokat vitt véghez, mint Goran az egész karrierje során a wimbledoni győzelme előtt… Persze, Goran is megérdemelte. És Söderling is megérdemelné. Sőt, Nadal is megérdemelné, mivelhogy elvileg még mindig ő a legjobb salakos a mezőnyben.

    VálaszVálasz

  44. evil9 2010/06/6, 13:59

    @Sylar: Konkrétan ettől a a meccstől függ roger elsősége.És belátható időn belül nem tudja visszaszerezni(már ha elveszti-hajrá Sóder!),mert jön wimbi,ahova nadal ,ha minden igaz ,akkor már világelsőként érkezik+us open se lesz könnyű….

    VálaszVálasz

  45. Sylar 2010/06/6, 14:00

    @geod01:
    bingó

    VálaszVálasz

  46. geod01 2010/06/6, 14:02

    @evil9: persze, igazad van, nyilván nincs ez így, főként, h ahogy baby is írta, rafa személyisége (legalábbis, ami számunkra abból kiderül) abszolút nem erőszakos, hanem egy jófej, sportszerű arc.
    Asszem csak nekünk van picit pechünk, h a kispista vagy épp ettu féle rafa szurkerekből van itt kevesebb, helyette meg vagytok ti, a khm, picit még gyermeki lelkűek. ;)

    VálaszVálasz

  47. Sylar 2010/06/6, 14:03

    @evil9:
    Ha Nadal ma nem nyer, akkor az legalább plusz 4 hét Rogernek, és akkor ha jól tudom már megvan a rekord. Sokan ezért fognak ma Nadalnak drukkolni, de őket egyébként nem nevezném feltétlenül “Nadal fanoknak”.

    VálaszVálasz

  48. geod01 2010/06/6, 14:03

    @Sylar: vhogy megéreztem ;)

    VálaszVálasz

  49. evil9 2010/06/6, 14:06

    @geod01: Sajnos az az igazság,hogy szinte mindenki fednek drukkol,ha hozzáértő ,ha nem.Kevesen vagyunk akik nem szerejük,de mi nagyon nem :D .
    A “gyermeki lelkűt” meg pozitív kritikának fogom fel : )

    VálaszVálasz

  50. Lindike1 2010/06/6, 14:06

    @Sylar: Ahogy mondod! Teljesen más dolog valakinek szurkolni, önmaga miatt, azért, mert szimpatikus az egyénisége, tetszik a játékstílusa… És totál más, ha azért szurkolsz X-nek, hogy Y ne érjen el valamit. Az nem szurkolás…. igazából még csak nevet sem tudnék adni a dolognak. ;)

    VálaszVálasz

  51. Federer(jobb,mint)Rafa 2010/06/6, 14:06

    @FedererRafa: Már megint hülyeségeket beszélsz.
    Ha nem S. nyer, akkor Fed NEM dönti meg a 286(!)-os rekordot.
    Egyébként az én emlékeim szerint elég csalfa az emlékezeted, hogy kinek is drukkoltál te tavaly.
    Én mindenesetre csatlakozom @Sylar: -hoz, még ki is sarkítom: nem is érdemli meg Fed a 287-et, ha nem tudja újra v.szerezni az elsőséget. Maradjon meg akkor Pete-nek, aki többször is elvesztette, majd újra v.szerezte.

    VálaszVálasz

  52. FedererRafa 2010/06/6, 14:10

    @Federer(jobb,mint)Rafa: Odaírtam, hogy ne döntse meg. Olvasd át még egyszer. Javítottam.

    VálaszVálasz

  53. Lindike1 2010/06/6, 14:11

    @evil9: És ez miért is baj? Különbözőek vagyunk, és ez így jó! Gondolj bele, milyen unalmas lenne az élet, ha mindenki ugyanazt szeretné…
    És annak is megvan az oka, ha szeretjük Rogert, hidd el! Az meg a másik, amit sokszor Ti elvetemül Fed ellendrukkerek nem tudtok megérteni, attól, hogy valakinek szimpatikus Roger játéka, kedvelheti Rafát is! Példát kéne venni erről a két emberről! Arról, amilyen tisztelettel beszélnek egymásról! Ők tisztelik, kedvelik egymást… a szurkolóik miért nem képesek erre?!
    Csak azért, mert valaki másnak szurkol, mint te, még lehet jó ember… sőt, ha megismernéd az illetőt még az a “borzalom” is megeshetne, hogy megkedvelnétek egymást! :)

    VálaszVálasz

  54. Sylar 2010/06/6, 14:11

    @Federer(jobb,mint)Rafa:
    Annyival kiegészíteném, hogy Federer nem itt veszítette el a világelsőséget, hanem Indian Wellsben, Miamiban, Rómában, stb…
    Már pár nappal ezelőtt is kiszámolgattam, hogy akár még az is megtörténhet, hogy a US Open után Nadal lesz a világelső, akár úgy is, hogy ma nem nyer, Federer pedig megnyeri Wimbledont és a USO-t is. A rekord az persze ettől függetlenül meglenne…

    VálaszVálasz

  55. FedererRafa 2010/06/6, 14:13

    @evil9: ez igaz.
    Wimbledon pedig Rafának 0-ról indul, vagyis csak nyerhet, viszont Federer csak veszthet ott, így utána is biztos első maradna Rafal.

    VálaszVálasz

  56. FedererRafa 2010/06/6, 14:14

    @Sylar: Megint előrerohansz. :)
    Federer sehol sem vesztette el még. Miért olyan biztos, hogy ma Rafa nyer?
    Kikaphat, akkor meg marad első F.

    VálaszVálasz

  57. Federer(jobb,mint)Rafa 2010/06/6, 14:17

    @FedererRafa: Én kérek elnézést!
    De legközelebb változtathatsz a stratégián: először olvasd át még egyszer te, és csak utána küldd el!

    VálaszVálasz

  58. Sylar 2010/06/6, 14:22

    @FedererRafa:
    Igen, de ha nem most, akkor később szinte 100% hogy elfogja. Később = két hónapon belül.

    VálaszVálasz

  59. evil9 2010/06/6, 14:22

    @Lindike1: Egyik:Fedex játéka nekem is szimpatikus.De nem veszek rólok példát mer’ totál nem ismerem őt.Az,hogy nem szimpi,ez csak van,nem tudok vele mit csinálni.
    A másik:a médiának mégse mondhatják,hogy utálják a másikat ,mert olyan nyomás alatt kellene játszaniuk ,amely alatt nem lehet.Egyébként rafával sokat nem beszéltek szerintem(ezáltal nem is hiszem hogy olyan nagyon kedvelik egymást-sztem közöny)…Egyébként is..milyen nyelven?(Vagy fed tud spanyolul? …) Amúgy az összes haver fed+noel drukker és mind utálják murrayt szóval,tudom,hogy attól még lehetnek jó emberek :P

    VálaszVálasz

  60. Federer(jobb,mint)Rafa 2010/06/6, 14:22

    @Sylar: 1et értek, de ha Fed nyeri legalább az egyiket, és a másikon is döntős (vagyis hozza azt, ami meddig a rosszabbik verzió volt), akkor év végéig v.szerzi az elsőséget alighanem.
    Kérdés, képes lesz-e újra szállítani a döntőket a GS-eken.

    VálaszVálasz

  61. FedererRafa 2010/06/6, 14:24

    @Sylar: Biztos?
    Semmi sem biztos.
    Ha megnyeri a nagy versenyeket, akkor tartja az előnyt.
    Egyébként hátránya volt ebből az 5000 pont megvédésből, ez látható lesz.

    VálaszVálasz

  62. 8785 2010/06/6, 14:25

    @gepard: Egyetértek, talán célszerűbb lett volna más megoldást választani, elég lett volna csak a pálya képét feltenni. Így lett volna igazságos, most még mindegyikük egyenlő eséllyel indulnak.

    VálaszVálasz

  63. evil9 2010/06/6, 14:25

    @Sylar: “Igen, de ha nem most, akkor később szinte 100% hogy elfogja. Később = két hónapon belül.”-de akkor már meglesz a rekord! 295el…….ami majdnem 300..akkor meg a fed drukkerek azon fognak sírni,hogy miért nem megy 300 fölé….mondjuk én is :D

    VálaszVálasz

  64. Csavargo 2010/06/6, 14:25

    @Sylar: ez enyhén szólva is sarkítás. Nyilván nem akarom összehasonlítani Goran és Sóder karrierjét, és a kezdeti felindulásomat lehűtve nem is akarom elemezgetni őket, de szerintem elég durván túlzol Sóderrel kapcsolatban.
    És aki látta azt a 1998-as 5 szettes vereséget Samprastól, és látta Gorant zokogni a törölközőjébe, az 2001-ben nem tudott Rafternek szurkolni (pedig kedveltem ám őt is, nagyon). Goran óriási egyéniség volt, kb olyan mint Marat (oké, oké, én még nem vagyok túl rajta), nagyjából olyan vérmérséklettel is, akik mind többre lehettek volna hivatottak, ha egy picivel jobban képesek uralkodni magukon. 2001-ben Goran már mindennek a végén volt, és amikor az az egyéniség megkoronázta Wimbyvel azt a karriert, na szerintem az az, hogy megérdemli.
    és igen, én bizony azért szurkolok ma Rafának, hogy Fednek ne legyen meg a rekord. Nem azért mert utálom Fedet, hanem mert imádom Pete-et.

    VálaszVálasz

  65. FedererRafa 2010/06/6, 14:27

    @Csavargo: Ne haragudj, de ilyet mondani, hogy nem tudott Rafternek szurkolni, enyhén szólva túlzás…

    VálaszVálasz

  66. geod01 2010/06/6, 14:27

    @evil9: pedig nem kéne ;) :D

    VálaszVálasz

  67. Csavargo 2010/06/6, 14:29

    @FedererRafa: igen, kb mint hogy az elmúlt két évben Sóder többet rakott le az asztalra, mint Goran egész karrierje alatt.
    Persze, nyilván durva túlzás.

    VálaszVálasz

  68. geod01 2010/06/6, 14:30

    @8785: ez hihetetlen és fantasztikus egyszerre:D :D

    VálaszVálasz

  69. 8785 2010/06/6, 14:30

    @FedererRafa: Kíváncsi lennék arra, hogy Federer ma kinek fog szurkolni?

    VálaszVálasz

  70. FedererRafa 2010/06/6, 14:30

    @Csavargo: Milyen két évről beszéltek?
    Sóder tavaly május vége óta “ugrott” karriert tekintetében.
    Ez egy év.

    VálaszVálasz

  71. FedererRafa 2010/06/6, 14:31

    @8785: Nadalnak fog szurkolni.

    VálaszVálasz

  72. FedererRafa 2010/06/6, 14:31

    Ez egy előnytelen kép Rafáról.
    Megint láttatik a Bordin-féle ellenszenv Nadal iránt! :D

    VálaszVálasz

  73. 8785 2010/06/6, 14:32

    @Lindike1: Egyetértek veled.

    VálaszVálasz

  74. Sylar 2010/06/6, 14:33

    @evil9:
    A rekord az akkor valóban meglesz…

    VálaszVálasz

  75. Sylar 2010/06/6, 14:34

    @8785:
    Miből gondolod, hogy fog-e egyáltalán valakinek?

    VálaszVálasz

  76. Sylar 2010/06/6, 14:34

    @FedererRafa:
    Semmi sem biztos, csak eléggé valószínű.

    VálaszVálasz

  77. Csavargo 2010/06/6, 14:35

    @FedererRafa: nos, ezt a két évet nem én hoztam fel, egyet értek, Sóder tavaly Garros óta ugrott nagyot.

    VálaszVálasz

  78. Sylar 2010/06/6, 14:36

    @8785:
    Mert talán ez a cikk és képek sorrendje befolyásolja a mai meccs kimetelét? wow
    szerintem a hozzászólásokból majd egy szilveszteri anyagot lehetne készíteni az év végén

    VálaszVálasz

  79. 8785 2010/06/6, 14:37

    @FedererRafa: Miből gondolod? Az viszont kétségtelen, hogy már többen pályáznak az első 5 helyre, és szerintem ez nem baj, sokkal jobb mérkőzésekre van kilátás.

    VálaszVálasz

  80. Sylar 2010/06/6, 14:39

    Én most azt hiszem ki is szállok innen, mert látom kezd elszabadulni a pokol :D
    a meccs után meg mégjobban elfog, bármi is legyen a vége

    VálaszVálasz

  81. FedererRafa 2010/06/6, 14:39

    2007 döntő ota nem vesztett szettet a tavalyi meccsen kívűl, Gábor.
    Ezt rosszul mondtad.

    VálaszVálasz

  82. arcsike 2010/06/6, 14:41

    jó meccsnézést mindenkinek cirka fél óra múlva :D :P

    VálaszVálasz

  83. Keltafan 2010/06/6, 14:41

    @Sylar: Én speciel nem tudnék úgy örülni Roger helyében, hogyha valaki más (Söderling) kaparná ki nekem a gesztenyét, nem pedig egy beütött meccslabdával döntenék rekordot. Valszeg most ez nem zavarná Rog-ot, de ha még lesz #1 (és szerintem lesz), akkor lehet, hogy utána jobb szívvel gondolna arra a tornára, amelyen azt elérte, mint erre, amellyel megdöntötte Sampras csúcsát, ám ez nem csak rajta múlt.
    Szerintem értitek, mit szeretnék kihozni a dologból ;-)

    VálaszVálasz

  84. FedererRafa 2010/06/6, 14:41

    @Sylar: :D

    VálaszVálasz

  85. 8785 2010/06/6, 14:42

    @Sylar: Nem hiszem, többségünk a jó teniszt szereti, remélhetőleg ma 15 órától ezt fogjuk látni.

    VálaszVálasz

  86. Lindike1 2010/06/6, 14:42

    @FedererRafa: Kicsit kezd ez a dolog olyan lenni, “ha sapka van rajta azért köttök bele, ha meg nincs, azért”…
    És persze, látom a vigyorjelet, és látja Bordin is, de egy idő után nagyon elege lehet ebből az egészből… Ami teljesen érthető is! Szóval, légyszi, hanyagoljuk Bordint, Petrát, Mariannt, hiszen, gondolom, nem azért hozták létre ezt a blogot, hogy minden 2. hozzászólásban magukról olvassanak!!!!

    VálaszVálasz

  87. FedererRafa 2010/06/6, 14:43

    @8785: Igen, ez pontosan így van.
    Söderling nem lesz megilletődve, Rafának támadni kell egyből, mozgatni jobbra-balra a svédet.

    VálaszVálasz

  88. FedererRafa 2010/06/6, 14:43

    @Lindike1: Akkor jó, ha észrevetted, mert ez vicc volt részemről, természetesen nincs ilyen, hogy szerintem ez vagy az a kép rossz Rafáról.
    :)

    VálaszVálasz

  89. Lindike1 2010/06/6, 14:44

    @arcsike: Már csak negyed az fél! ;) Szerencsére! :)

    Asszem, ki kéne találnom, milyen jelszót adtam meg, akkor nem kéne állandóan beírnom a felhasználónevet, stb. :P

    VálaszVálasz

  90. Lindike1 2010/06/6, 14:45

    @FedererRafa: Persze, hogy észrevettem, csak mondom, ez egy ideig jó poén, aztán meg átmegy bosszantóba, idegesítőbe, zavaróba…

    VálaszVálasz

  91. FedererRafa 2010/06/6, 14:47

    @Lindike1: :)
    Szerintem a Bordin nevet most írtam le összvissz másodszor.
    De elnézést, ha Téged vagy bárkit zavart a kijelentésem.

    VálaszVálasz

  92. Keltafan 2010/06/6, 14:49

    @Sylar: Na, ezt sem szeretném. Szerintem nem érdemel világelsőséget az, aki az adott naptári évben legalább 1 GS-t nem tud megnyerni. (Azaz, hogyha Nadal ma nem nyer, akkor – függetlenül attól, hogy nagyon kedvelem – egyszerűen nem érdemli meg, hogy #1 legyen.)

    VálaszVálasz

  93. Lindike1 2010/06/6, 14:49

    @FedererRafa: Nem csak Rólad beszéltem, hanem úgy általánosságban… Ha visszaolvasgatsz korábbi bejegyzésekhez, látni fogod, mit, miért, írtam! ;)

    VálaszVálasz

  94. FedererRafa 2010/06/6, 14:50

    @Keltafan: Ezt nem gondolod komolyan.
    Mi az, hogy nem érdemel? Álljon a sarokba 1 órára, és gondolkodjon el egy vesztes döntő után?
    Mindenki, aki odakerül, megérdemli, függetlenül attól, nyert-e GS-t.

    VálaszVálasz

  95. FedererRafa 2010/06/6, 14:50

    @Lindike1: – , ;)

    VálaszVálasz

  96. Lindike1 2010/06/6, 14:50

    @Keltafan: Szerintem pedig az érdemel világelsőséget, aki adott évben a legtöbb pontot gyűjti! Vagyis, aki a legkiegyensúlyozottabb az adott évben.

    VálaszVálasz

  97. arcsike 2010/06/6, 14:52

    @Lindike1: még be is melegítenek, de mostmár csak 20 :P

    VálaszVálasz

  98. FedererRafa 2010/06/6, 14:53

    @Lindike1: az, hogy legtöbb pontot gyűjt valaki, nem feltétlen egyenlő azzal, hogy a legkiegyensúlyozottabb.
    Gondold csak el, ha Fed első marad, azt úgy teszi, hogy manapság már csak a Gs versenyeken teszi oda magát 100%-osan.

    VálaszVálasz

  99. Lindike1 2010/06/6, 14:55

    @FedererRafa: Ez is igaz! ;) De azzal akkor sem értek egyet, hogy nem érdemli meg az elsőséget, aki nem nyer GS-t! ;)

    VálaszVálasz

  100. geod01 2010/06/6, 14:56

    100 :D

    VálaszVálasz

  101. Keltafan 2010/06/6, 14:57

    @FedererRafa: Nekem a vesszőparipám, hogy nem minden a pontrendszer… Aki nem nyer GS-t (ebből 4 van) egy naptári évben, annak világelsősége presztizsromboló a sportágra nézve.
    (Tavaly Wimbledon után az utolsó 4-ből 3-at nyert Serena, és az a Dinara vezette a női világranglistát, aki a kis tornákat nyerte meg. Persze, hogy megérdemelte abban az értelemben, hogy Serena-nak is el kellett volna mennie és ott játszani, de a világranglista egyszerűen a presztizsét elveszítette azzal, hogy nyilvánvalóan nem a legjobb játékos vezette azt.)

    VálaszVálasz

  102. Lindike1 2010/06/6, 14:57

    Nah, tv be… gép meg ki…
    Jó meccsnézést Mindenkinek! :)

    VálaszVálasz

  103. Lindike1 2010/06/6, 14:58

    @Keltafan: Relatív, hogy ki, kit tart a legjobbnak… ;)

    VálaszVálasz

  104. FedererRafa 2010/06/6, 14:59

    megyek, srácok… kezdődik :D

    VálaszVálasz

  105. Geysap 2010/06/6, 15:07

    @Federer(jobb,mint)Rafa:
    Udv !
    De sokat irtatok ;)
    Nekem el kellett menni egy “kis flekkensutere”, igy kimaradtam sok mindenbol.
    Sztem Fedet nem erdemes leirni …

    VálaszVálasz

  106. FedererRafa 2010/06/6, 15:09

    2007 döntőtől számítsd ezt, Gábor! :)

    VálaszVálasz

  107. mása 2010/06/6, 15:22

    némileg izgulok. :D

    VálaszVálasz

  108. FedererRafa 2010/06/6, 16:12

    ez kínszenvedés egyelőre…

    VálaszVálasz

  109. Markus 2010/06/6, 16:30

    @FedererRafa: Már bocs de miért izgulsz? Söderling ellúzerkedi sorra a dolgokat.

    VálaszVálasz

  110. Keltafan 2010/06/6, 16:35

    Szerintem a következő másfél óra lesz a kritikus Rafa számára a meccsen. Söderling most jön bele. Ha ezt az időszakot átvészeli Nadal, akkor 3 óra játék után nem hinném, hogy Robin fog tudni fordítani.

    VálaszVálasz

  111. Geysap 2010/06/6, 17:37

    Oriasi volt !!! Nadalt igy meg nem sokszor lattam – vagy egyarant nem lattam jatszani.
    Oriasi grat neki.
    Megerdemelt, ill. megerdemel mindent…

    VálaszVálasz

Kattintás a válasz elvetéséhez

Ha nem szeretnéd minden kommentnél bepötyögni az adataid, regisztrálj itt!

  • Törzsasztal

    • Belépés
    • Regisztráció
    • Elfelejtett jelszó?

  • Rovatok:

    • A moderálási elvek (1)
    • A nap képe (44)
    • Ausztrál Open (196)
    • Davis Kupa (22)
    • Egy soha meg nem írt könyv (5)
    • Eredmények (29)
    • Ezen a napon (19)
    • Gézengúzok (9)
    • Hírek (490)
    • Hot! (46)
    • Ki, hol, kivel? (12)
    • Meccselemzés (19)
    • Nagyonállat (43)
    • Napi idézet (88)
    • Régi blog (383)
    • Roland Garros (268)
    • Us Open (129)
    • Videók (207)
    • Wimbledon (111)
  • Erről szóltunk:

    acasuso (1) agassi (16) allaster (1) almagro (1) alona bondarenko (2) ancic (1) andrejev (2) arias (1) arn (4) azarenka (6) babos (2) baghdatis (5) bammer (1) becker (2) berdych (6) blake (3) bolelli (2) borg (3) borotra (1) bryan (3) cahill (2) chakvetadze (1) chang (1) cibulkova (1) cilic (3) clijsters (15) connors (3) coria (2) courier (1) czink (23) date (1) davenport (1) davydenko (16) dechy (1) de heart (1) delic (1) del potro (24) dementieva (11) dent (5) devenport (1) djokovic (67) dokic (3) dulko (1) dushevina (1) edberg (3) federer (177) feliciano lopez (1) ferrer (1) ferrero (4) fish (4) fucsovics (1) gasquet (8) gaudio (5) gil (2) ginepri (1) gonzalez (13) graf (6) grosjean (1) gulbis (4) haas (8) hanescu (2) hantuchova (1) haynes (1) helfant (2) henin (13) henman (2) hewitt (17) hingis (2) hrbaty (1) isner (12) ivanisevic (6) ivanovic (15) jankovic (8) karlovic (11) keys (2) kiefer (1) kirilenko (1) kohlschreiber (3) kubot (1) kuerten (3) kurnyikova (3) kuznetsova (6) leconte (1) lendl (3) lever (1) li (2) lisicki (2) lisnard (1) ljubicic (6) lopez (2) lu (1) mahut (5) majoli (1) malisse (3) mantilla (1) marosi (2) mathieu (3) mattek (1) mauresmo (6) mcenroe (10) melzer (1) monfils (8) montcourt (1) moya (2) muller (1) murray (51) muster (1) nadal (123) nalbandian (5) nastase (1) navratilova (2) Odesnik (1) ouanna (1) oudin (1) parizs (4) paros (4) pasek (1) pavel (1) peer (1) penetta (1) petrova (1) querrey (1) robredo (2) roche (1) roddick (39) rybarikova (1) safin (2) sampras (7) sanchez vicario (2) santoro (10) schiavone (3) schnyder (2) schwank (1) scott (1) seppi (1) serena (43) sharapova (13) simon (2) soderling (25) stenpanek (1) stepanek (1) stosur (2) suarez navarro (1) sugiyama (1) szafin (28) szafina (33) szavay (46) szeles (1) taróczy (1) tipsarevic (1) tomic (4) troicki (1) tsonga (12) tursunov (1) venus (13) verdasco (22) vinciguerra (1) vliegen (1) volandri (1) washington (1) wawrinka (2) wickmayer (5) wilander (7) wozniacki (4) youzhny (1) zvonareva (4)
  • Képek:

  • © Salakblog 2009-2012 | minden jog fenntartva | impresszum