Salakblog – Minden, ami tenisz

Minden, amit esetleg nem tudtunk elmondani, vagy nem mondhattunk el, vagy már nagyon sokszor elmondtunk a teniszről…

Dzsürgen

2010/06/4 Tagek: nadal Kategória: Roland Garros
Szerző: bordin

Ahhoz képest, hogy azt hiszem senki nem várt komolyabb izgalmakat a második elődöntőtől, végül egész komoly kis harmadik játszma kerekedett a dologból, melynek méltó megkoronázása volt Rafa és Cedric Pioline angolul folytatott kvaterkája a pálya közepén. A cím innen. Azt hiszem értékes információ, hogy Nadal fölényes győzelmet aratott úgy a megfelelő igeidők használata, mint az angol nyelvtől legkevésbé különböző kiejtés terén.
Ilyen sima győzelmet arathatott volna akkor is, ha a harmadik játszma végén nem kalandozik el picikét, viszont akkor nem tudtuk volna meg,  milyen az, amikor pár osztrák a Philippe Chatrier-t keresztezi egy síparadicsom hüttéjével, és csak azért nem az asztalon táncol, mert csak székek vannak.
De aztán Nadal többek között azért is Nadal, mert ilyen körülmények között ő nem veszíti el a rövidítést, akkor sem, ha a második meccslabdáját mondjuk egy csinos kis rövidítéssel hárítják.
Szemben mondjuk Noléval.
Így aztán Rafa ötödször is döntős, hat alkalomból, ami azért nagyon nem akármi, ráadásul szettveszteség nélkül. Igaz ha végiggondoljuk kiket vert, akkor előzetesen talán ha Almagroról lehetett elképzelni, hogy szettet vesz el, de ez nem az ő problémája. A probléma az talán pont ebből származhat, majd vasárnap, mert azért olyan igazán nagy csatán sincs túl, arról nem beszélve, hogy megközelítőleg sem játszott olyan stílusú teniszezővel, mint Robin.
De ez már egy másik történet.

37 Comments »

37 komment:

  1. ati 2010/06/4, 20:08

    Sima ügy lesz , már karcolhatják is a nevét.

    VálaszVálasz

  2. Sztrego 2010/06/4, 20:09

    Jól van, bordin, ennyire ne szurkolj a 287-nek.:) Gondolom, majd hallgathatjuk a Söderling szurkolásodat, ami valójában Féderernek és a 287-nek szól.

    VálaszVálasz

  3. Lindike1 2010/06/4, 20:11

    Jó kis döntőt várhatunk, szerintem.
    Bár, én mindenképpen Nadal győzelemre tippelek. ;)

    VálaszVálasz

  4. redbirds 2010/06/4, 20:35

    @Sztrego :( a belinkelt kép előnytelenségére nem is panaszkodsz ? :P )
    Szerintem a döntő csak Sóderen múlik,mert ha jól játszik kevés hibával,tudja tartani magát akkor simán le fogja ütni Nadalt a pályáról,maximum annyi jöhet szóba ,hogy mégis “elkoncentrál” :D vagy megijed és akkor egy szettet eldob…
    Véleményem szerint mindenképp Sóder kezében a döntés,jókis döntőre van kilátás…

    VálaszVálasz

  5. Sanepifanio 2010/06/4, 20:39

    Azt gondolom Roger kiesése olyan lett Rafanak, minrha vért ivott volna. Eddig sem volt hiányában az önbizalomnak de most aztán senki sem fogja megállítani. Meg kell nyernie, mert erre ő érdemes.
    Ez az egész RG arra volt jó, hogy bebizonyosodjon Rafa és Roger addig leszenk az első két helyen, amíg nyugdíjba nem mennek. Sajna a többiekenk szerintem abszolut nincs meg sem az a + ami fixen világ elsővé tehetné őket. Mellveregetés, fintorok, stb nem a 2 KIRÁLY tulajdonságai. Ettől ZSENIK ők.

    VálaszVálasz

  6. FedererRafa 2010/06/4, 20:46

    Szerintem nem sóderen múlik a meccs.
    Rafa vert meg már nagyobb ütőket is karrierje során. Minden attól függ, hogy fogadja majd a szervákat és mennyire tud ő támadni.
    Kétesélyes, 40-60, a 60 Rafának.

    VálaszVálasz

  7. FedererRafa 2010/06/4, 20:59

    @FedererRafa: vagyis olyanokat, akik nagyobbakat ütni, persze hogy nem ütőkről van szó :D

    VálaszVálasz

  8. arcsike 2010/06/4, 21:07

    @FedererRafa: mondjuk ez érdekelne. márh szted ki üt sódernél nagyobbat alapvonalról! (meg am sódert is verte már, de ugyebár minden meccs más)

    VálaszVálasz

  9. FedererRafa 2010/06/4, 21:09

    @arcsike: Pl. Del Potrora gondoltam
    de Fed is tud nagyobbat ütni, mint Sóder
    Egyébként bizonytalan a svéd, szerintem nem lesznek pontos ütései.

    VálaszVálasz

  10. arcsike 2010/06/4, 21:21

    @FedererRafa: mondjuk utoljára delpo épp elverte a uso-n, szal nem a legjobb példa, (de gondoltam h rá gondolsz ;) ) fed meg közel sem üt akkorát mint sóder!
    de am sztem legyen jó döntő! 5 szettel kiegyezek :D :P

    VálaszVálasz

  11. ati 2010/06/4, 21:22

    @redbirds: Miért mert 1x sikerült neki egy sérült Nadal ellen? Akkor már mindig fog ? Hagyjuk már…

    VálaszVálasz

  12. ati 2010/06/4, 21:34

    http://www.nadalnews.com/2010/06/04/rg-damn-fly/

    VálaszVálasz

  13. Stefi 2010/06/5, 7:15

    Eléggé elvakult Nadal szurkoló vagyok, de úgy gondolom, hogy Gábornak igaza van. Nem ártott volna egy szoros 4 szettes még a döntő előtt.

    VálaszVálasz

  14. 8785 2010/06/5, 7:38

    @FedererRafa: Egyetértek veled. Nekem tegnap úgy tűnt, hogy Nadal mintha valamilyen taktikát követett volna, néha teljesen kiengedett, azhtán rákapcsolt. Talán így altatta egy kicsit Melczert.

    VálaszVálasz

  15. tamás567 2010/06/5, 7:53

    ma Babos Timi döntőt játszik párosban!!!hajrá hajrá!!!!

    VálaszVálasz

  16. ibisza 2010/06/5, 9:03

    @Sanepifanio: Ezzel a “Roger kiesése olyan volt lett Rafának, mintha vért ivott volna” nem értek egyet. Nem hiszem,hogy aggódna egy kicsit is a döntő miatt,ha Fed várna rá. Söderling ellen inkább.
    De ha Rafa úgy játszik majd,mint tegnap,Söd meg ismét összeomlik,mint tavaly,akkor nagyon sima lesz. Viszont ha Robin úgy játszik,mint Fed ellen tette,
    akkor szerintem egy nagyon jó meccs elé nézünk. De az esély nálam még akkor is
    90-10% Rafának.

    VálaszVálasz

  17. discretio 2010/06/5, 9:33

    Szerintem az azért elég gáz, hogy egy profi sportoló, aki egy olyan sportágban aminek az angol az “anyanyelve” kilenc év után kezdi el kb elfogadható beszélni . ( igeidők, kiejtés stb )
    Én u.ezt írtam, mikor két éve Gábor indította a blogot nagyjábol a -:Ki a jobb, Roger vagy Rafa – címmel, ami már önmagában is vitára ingerlő , de nyilván egy induló blognak tökéletes téma, noha szerintem a kérdés felvetése sem jogos, így általánosan.
    Nem új vitát akarok nyitni, de ez már régóta kikivánkozott belőlem.

    VálaszVálasz

  18. ratkymarci 2010/06/5, 10:14

    http://www.sonyericssonwtatour.com/video/20100528/au-revoir-camille_2256670_2062865
    AZért angoltudás terén, inkább ez a videó beszél…1:29től, Kristina Mladenovic…”you is”

    VálaszVálasz

  19. ratkymarci 2010/06/5, 10:14

    *”you was”

    VálaszVálasz

  20. dd 2010/06/5, 10:28

    Nadal jókat mondott az interjúban, szerintem míg az utóbbi pár évben fejlődött a játéka, a legutóbbi 1-1,5 évben a személyisége változott előnyére. Két éve Nadal még nem tudott volna röhögni egy 5-4-nél (0-30?)előadott kettős hibánál. A döntőn pedig ha lassan olvasni tudja majd (a picit idegesebb) Soderling adogatásait, egyre nagyobb esélye lesz.

    VálaszVálasz

  21. ati 2010/06/5, 11:18

    @dd: Mivel egy rovar szállt el a szemei előtt .

    VálaszVálasz

  22. Sztrego 2010/06/5, 11:27

    @redbirds: Óriásit tévedsz, egy döntő nem egy emberen múlik. Az időjárás is tényező, ugyanis dögmelegben Sóder lehet a best of the best is, és lehet, hogy kevés lesz. Rafának megvan a tensize ahhoz, legyőzze őt, ahogy meg is tette párszor, idén is Abu Dhabiban.

    VálaszVálasz

  23. arcsike 2010/06/5, 11:41

    @dd: 0-40-nél volt, am, de igazad van, 2 éve nem tudott volna! és ami még szimpatikusabb volt az egészben az az h nem úgy mosolygott h “kurva légy” (ahogy azt páran gondolják) hanem, sokkal inkább úgy, h “h lehettem ilyen buta h elütöttem a szervát”

    VálaszVálasz

  24. ati 2010/06/5, 16:13

    @arcsike: http://www.nadalnews.com/2010/06/04/rg-damn-fly/

    VálaszVálasz

  25. arcsike 2010/06/5, 16:46

    @ati: igen, és? belinkelted már vagy 3szor! ilyenkor nem kell elütni a szervát! ennyi!

    VálaszVálasz

  26. FedererRafa 2010/06/5, 17:06

    @arcsike: :D :D

    VálaszVálasz

  27. Sztrego 2010/06/5, 19:23

    @arcsike: Úgy gondolod, hogy ez nem elég zavaró tényező?

    VálaszVálasz

  28. ati 2010/06/5, 19:36

    @arcsike: Nadal csak akkor lenne elég jó , ha Feddé változna ugye?

    VálaszVálasz

  29. arcsike 2010/06/5, 19:41

    @Sztrego: @ati: :D :P :D vicctenger vagytok :D :P

    VálaszVálasz

  30. lehet 2010/06/5, 19:43

    Remélem Gábor nem te közvetíted a meccset, mert valahogy nincs kedvem hallgatni egész meccs alatt azt, hogy Nadal-al mi lehet ha elrontja, meg hogy ronthatja el, meg különben is ne felejtsük el, hogy Söderling egyszer már megverte így most is megcsinálja…

    VálaszVálasz

  31. arcsike 2010/06/5, 19:49

    @lehet: akkor sztem már most LEHET :D stream-et vadászni mert mint eddig mindig, most is ő fogja :P

    VálaszVálasz

  32. FedererRafa 2010/06/5, 20:25

    óriási jelentőségű meccs, sok minden múlik rajta.
    Rafa az esélyesebb, de Söderling nyerhet akár 2 szettet is.
    Szoros meccset várok.

    VálaszVálasz

  33. ati 2010/06/5, 21:51

    @arcsike: a vicc óceánja

    VálaszVálasz

  34. arcsike 2010/06/5, 22:27

    @ati: na látod az még lehet! :P am őszintén nem értem mit kell fennakadni ezen! egyszerűen nem kellett volna elütni a szervát, minden joga megvolt hozzá! úgy érezte h ennek ellenére be tudja ütni és úgy döntött elvállalja! hibásan! az meg igazából pech, h ez pont bréklabdánál volt! a másikra visszatérve! nem tudom mióta olvasod a blogot/kommenteket, ezért úgy érzem mégiscsak válaszolok előző kirohanásodra! én nem szeretem fedet, sőt utálom! nadal 2005-06-07-es játékától a hideg rázott, de azóta rengeteget változott a játékstílusa, és élmény nézni mikor támad! de a kérdésedre a válasz, nem, akkor sem lenne jó ha feddé változna, mert akkor még utálnám is! remélem ezzel nem bántalak meg!

    VálaszVálasz

  35. ibisza 2010/06/6, 0:19

    @arcsike: Ha ennyire utálod Fedet,áruld már el,hogy ki a kedvenced! Mert Rafa nem,azt tudom.
    Szóval Rafát nézni élmény,mondod ezt. De mégis Södet éljenzed.
    Nehéz rajtad kiigazodni,mert minden percben más a véleményed.
    Miért változna Rafa Feddé? Fed egyedi és megismételhetetlen,Rafa (bármennyire is jobban szeretem,mint Fedet) a közelébe se lesz neki soha.
    Te tényleg reménytelen vagy,remélem Rólad is írnak egy verset,hogy poénosabb legyen,vegyenek bele engem is nyugodtan,de azt azért írjátok bele fiatalok,h. nem csípem ezt a fazont. :-) ;-)

    VálaszVálasz

  36. ati 2010/06/6, 7:35

    @ibisza:önön maga se tudja

    VálaszVálasz

  37. arcsike 2010/06/6, 8:42

    @ati: mégis mit nem tudok? az h ti kiindultok nagy okosan valamiből amiről azt hiszitek h úgy van az a ti bajotok! elmondtam már elégszer h kik a kedvenc játékosaim, h kikért szorítok jobban mint a többiekért,h kinek a játékát nem bírom, h kit utálok emberileg, és kit utálok szimplán azért mert elegem van belőle!
    ui:egyesek meg talán elolvashatnák az előttük íródott kommenteket (nem kell sokat csak 7.et) és akkor nem kérdeznének akkora ostobaságokat mint általában!

    VálaszVálasz

Kattintás a válasz elvetéséhez

Ha nem szeretnéd minden kommentnél bepötyögni az adataid, regisztrálj itt!

  • Törzsasztal

    • Belépés
    • Regisztráció
    • Elfelejtett jelszó?

  • Rovatok:

    • A moderálási elvek (1)
    • A nap képe (44)
    • Ausztrál Open (196)
    • Davis Kupa (22)
    • Egy soha meg nem írt könyv (5)
    • Eredmények (29)
    • Ezen a napon (19)
    • Gézengúzok (9)
    • Hírek (490)
    • Hot! (46)
    • Ki, hol, kivel? (12)
    • Meccselemzés (19)
    • Nagyonállat (43)
    • Napi idézet (88)
    • Régi blog (383)
    • Roland Garros (268)
    • Us Open (129)
    • Videók (207)
    • Wimbledon (111)
  • Erről szóltunk:

    acasuso (1) agassi (16) allaster (1) almagro (1) alona bondarenko (2) ancic (1) andrejev (2) arias (1) arn (4) azarenka (6) babos (2) baghdatis (5) bammer (1) becker (2) berdych (6) blake (3) bolelli (2) borg (3) borotra (1) bryan (3) cahill (2) chakvetadze (1) chang (1) cibulkova (1) cilic (3) clijsters (15) connors (3) coria (2) courier (1) czink (23) date (1) davenport (1) davydenko (16) dechy (1) de heart (1) delic (1) del potro (24) dementieva (11) dent (5) devenport (1) djokovic (67) dokic (3) dulko (1) dushevina (1) edberg (3) federer (177) feliciano lopez (1) ferrer (1) ferrero (4) fish (4) fucsovics (1) gasquet (8) gaudio (5) gil (2) ginepri (1) gonzalez (13) graf (6) grosjean (1) gulbis (4) haas (8) hanescu (2) hantuchova (1) haynes (1) helfant (2) henin (13) henman (2) hewitt (17) hingis (2) hrbaty (1) isner (12) ivanisevic (6) ivanovic (15) jankovic (8) karlovic (11) keys (2) kiefer (1) kirilenko (1) kohlschreiber (3) kubot (1) kuerten (3) kurnyikova (3) kuznetsova (6) leconte (1) lendl (3) lever (1) li (2) lisicki (2) lisnard (1) ljubicic (6) lopez (2) lu (1) mahut (5) majoli (1) malisse (3) mantilla (1) marosi (2) mathieu (3) mattek (1) mauresmo (6) mcenroe (10) melzer (1) monfils (8) montcourt (1) moya (2) muller (1) murray (51) muster (1) nadal (123) nalbandian (5) nastase (1) navratilova (2) Odesnik (1) ouanna (1) oudin (1) parizs (4) paros (4) pasek (1) pavel (1) peer (1) penetta (1) petrova (1) querrey (1) robredo (2) roche (1) roddick (39) rybarikova (1) safin (2) sampras (7) sanchez vicario (2) santoro (10) schiavone (3) schnyder (2) schwank (1) scott (1) seppi (1) serena (43) sharapova (13) simon (2) soderling (25) stenpanek (1) stepanek (1) stosur (2) suarez navarro (1) sugiyama (1) szafin (28) szafina (33) szavay (46) szeles (1) taróczy (1) tipsarevic (1) tomic (4) troicki (1) tsonga (12) tursunov (1) venus (13) verdasco (22) vinciguerra (1) vliegen (1) volandri (1) washington (1) wawrinka (2) wickmayer (5) wilander (7) wozniacki (4) youzhny (1) zvonareva (4)
  • Képek:

  • © Salakblog 2009-2012 | minden jog fenntartva | impresszum