Salakblog – Minden, ami tenisz

Minden, amit esetleg nem tudtunk elmondani, vagy nem mondhattunk el, vagy már nagyon sokszor elmondtunk a teniszről…

Delpo

2010/05/5 Tagek: del potro Kategória: Hírek
Szerző: szpetra

Mint bizonyára mindannyian hallottátok, Juan Martin del Potro csuklóját kedden megműtötték. A világranglista 5. helyén álló argentin lábadozása hosszú heteket, hónapokat vehet igénybe, így ebben a szezonban nem sokat tud majd teniszezni.  :(

Del Potro a januári Auszrtál Open óta nem lépett pályára. Tavasszal különböző kezelésekkel próbálta elkerülni a műtétet, ami mára elkerülhetetlenné vált. Delpót tegnap a minnesotai Rochesterben lévő Mayo Klinikán operálta meg dr. Richard Berger kézsebész. A műtétet követően néhány napig Rochesterben marad, majd Argentínában folytatódik a rehabilitáció. Jelen pillanatban még nem tudni, hogy mikor térhet vissza a versenyzéshez, de nagyon valószínű, hogy idén kihagyja a Garrost és Wimbledont is, továbbá nem kizárt, hogy  US Open címét sem tudja megvédeni.

Az ilyen híreket mindig szomorú olvasni, mert gyakorlatilag oda Delpo 2010-es szezonja, ami ilyen fiatalon, egy ereje teljében lévő teniszezőnél pályafutást megtörő kihagyás is lehet.
Ott vannak előtte viszont a pozitív példák, rögtön elsőként például Kim Clijsters esete, aki csuklóoperáció miatt szintén kihagyott gyakorlatilag egy teljes szezont 2004-ben, aztán 2005-ben visszatért, 9 tornát nyert, köztük egy US Opent, és a 134. helyről a 2.-ra jött fel, később újra világelső lett.

Szóval kitartás Delpo, nagyon várunk vissza. Tavalyi Breakthrough of the Year címed után jövőre drukkolunk a Comeback of the Year címhez.

61 Comments »

61 komment:

  1. geod01 2010/05/5, 10:44

    drukkolunk, méghozzá nem is kicsit. :) nem lesz egyszerű, szinte újra kell építenie a karrierjét. :/

    VálaszVálasz

  2. piszy 2010/05/5, 10:45

    Nagyon hiányzik ez a srác, sokkal színesebbé és izgalmasabbá tette a versenyeket. Ő volt az, akiről azt gondoltam (még a 2009-es RG elődöntője előtt), hogy meg fogja verni Rozsét és utána a döntőben Sódert is. Bármikor képes meglepetést okozni.

    De hogyan tudták így elb#szni a kezelését? Csak most, májusban műtik meg?

    VálaszVálasz

  3. swerner 2010/05/5, 10:47

    káár… bírjuk a srácot. :)

    VálaszVálasz

  4. tidel 2010/05/5, 11:39

    @piszy: Nem biztos, hogy a dokik bszták el. Anno nekem is volt súlyos csuklósérülésem, egy nyáron kezdődött, ősszel azt mondta a doki, hogy ebből valszeg műtét lesz. Megijedtem, el akartam kerülni, mindenféle kezelésekkel próbálkoztunk, ami csak addig volt eredményes, míg tartott a kezelés, aztán kezdődött újra. Következő nyáron műtötték meg, addigra már a mozgatás is fájdalmat okozott, egész nap ilyen műanyag gipszszerű izében volt(Doki majd úgyis kijavít :D ), azóta szerencsére semmi baja, még a vágást se érzem, csak nagyon ritkán. Mai eszemmel már nem tiltakoznék ennyire, hanem amikor az orvos mondja, megműttetem, egy csomó felesleges szenvedéstől kíméltem volna meg magam, és hamarabb túl is vagyok az egészen. Szóval simán el tudom képzelni, hogy Delpo is halogatta a műtétet, de aztán mégsem tudta elkerülni. Nagy kedvenc, úgyhogy drukkolok neki, hogy hamar vissza tudjon térni!

    VálaszVálasz

  5. kerzso 2010/05/5, 11:55

    Ennek megfelelően Bordin szemében Delpo edzője Franco Davin NEM EDZŐ.

    VálaszVálasz

  6. tidel 2010/05/5, 11:58

    @piszy: Nem biztos, hogy az orvosok b@szták el. Anno nekem is volt egy csuklósérülésem, nyáron kezdődött, már ősszel mondták a dokik, hogy műteni kéne, de én halogattam. Jártam kezelésekre, amik kb addig értek valamit, míg tartott a dolog. Eljutottunk odáig, hogy minden egyes mozdulat kínszenvedés volt, rögzítő nélkül létezni sem tudtam, meg fájdalomcsillapító tapaszokat raktam rá. Következő nyáron megműtötték, azóta semmi baja, néha érzem a vágás helyét, de nem komoly. Mai eszemmel nem halogatnám a műtétet ennyi ideig. Szóval simán elképzelhető, hogy Delpo is halogatta, hátha nem kell műteni, de csoda nem történt. Remélem hamar meggyógyul!

    VálaszVálasz

  7. geod01 2010/05/5, 12:02

    @kerzso: figyi má…nem lehetne, h ez a poszt most csak delporól szóljon? muszáj már megint nadalra utalgatni? annyira unalmas ez már… :S

    VálaszVálasz

  8. piszy 2010/05/5, 12:04

    @kerzso: Meg amúgy is Petra írta. :)

    VálaszVálasz

  9. Geysap 2010/05/5, 12:09

    Olvastuk mar a hirt … Ennek ellenere teljesen megdobbentett – nem a mutet, hanem az, hogy miert CSAK most.

    Elorebocsatva – nem tudom, hogy ez a serules milyen jellegu. Tobb variaciot fel tudnek sorolni, de az CSAK talalgatas.

    Egy azonban nem az: ha valakinek egy seruleset honapokon keresztul mindenfele fizikotherapias kezelessel, es ehhez hasonlo esetleg gyogyszeres kezelessel ennyi ideig kuruzsoljak – miert most jonnek ra, hogy az egesz konzervativ kezeles sz@rt sem er, es muteni kell.

    Ezt – legyen az akarmilyen specialista – sokkal korabban fel kell mernie. Ha “bicska kell a kozel teljes !!!! javulashoz” – akkor a serulest nem “jegeljuk, nem probalkozunk mindenfele alternativ hulyeseggel !!

    Lejt csiposeruleset az AUo-utan azonnal mutottek – mar jatszik…
    Nalbi hasonlo seruleset azonnal mutottek – jatszott (de nincs szerencseje, mert egy izomszakadast osszeszedett)

    Delpo is jatszhatna mar velemenyem szerint – es ezzel a huzavonaval derekba tortek karrierjet, azt is hozzateve, hogy egy kesei mutet milyen eredmenyt hoz, ill. a sracnak milyen motivacioja lesz ezutan jatszani.

    VálaszVálasz

  10. Geysap 2010/05/5, 12:11

    @geod01: Van, akinek csak igy megy a hozzaszolas … no comment.

    VálaszVálasz

  11. Sylar 2010/05/5, 12:39

    Én is folyamatosan nyomon követtem, hogy éppen mi van Del Potroval. Mindig azt lehetett olvasni, hogy ekkor meg ekkor tér vissza, aztán mindig csak egyre távolabb került a dolog. Nagy kár, mert igazából még csak most kezdett el beindulni a karrierje, és már most ilyen gondokkal küzd. És ki tudja, hogy vissza tud-e majd térni arra a szintre, ahol volt.
    Az viszont örömteli, hogy nem arról kell olvasni hogy X.Y. gödörben van, hanem végre az a játékos kap említést, aki valóban nagy bajban van.

    VálaszVálasz

  12. kerzso 2010/05/5, 13:14

    @geod01: @Geysap: Csak az az érdekes hogy egy súlyos sérülésnél ennél a postnál:http://salakblog.hu/2009/06/20/kemeny-leszek/ Ti valahogy másképpen közelítettétek meg a dolgot… no comment.

    VálaszVálasz

  13. kalamajka66 2010/05/5, 13:23

    Kívánom neki, hogy a műtét tényleg megoldást hozzon. Delpo még fiatal, van visszaút. Én inkább azt remélem, hogy amikor visszatér (mert visszatér :) ), 100%-os állapotban lesz, és nem erőltetik a játékot, amíg ez nincs így.

    VálaszVálasz

  14. kalamajka66 2010/05/5, 13:24

    @kerzso: lehet a körtét az almához hasonlítani, de minek? ;)

    VálaszVálasz

  15. baba 2010/05/5, 13:27

    Ez elég rossz hír. :( Bízom benne azért, hogy visszatérése után is sikeres lesz, bár ez nem lesz egyszerű.

    VálaszVálasz

  16. Pat 2010/05/5, 13:56

    @kerzso: :)

    VálaszVálasz

  17. MiroslaVMecir 2010/05/5, 13:57

    Ráadásul itt még más egészségügyi problémát is említenek (“panic attacks”):

    http://tennisworld.typepad.com/tennisworld/2010/05/juan.html

    VálaszVálasz

  18. piszy 2010/05/5, 14:02

    Delpó ezt írta pár perce twitteren: “Now they want to imply that my injury it’s all to hide a positive doping case. They are a bunch of gangsters!”

    Most mi van? Kik lehetnek azok az ők? Kik vádolják doppinggal?

    VálaszVálasz

  19. geod01 2010/05/5, 14:03

    @kerzso: oké, ezt tudjuk, mi ha tehetnék megennénk rafát reggelire, ez oké-de akkor is veszett unalmas, h már hetek óta ez a téma itt vmilyen formában.

    VálaszVálasz

  20. Pat 2010/05/5, 14:10

    @geod01: nyugi már :)

    VálaszVálasz

  21. Pat 2010/05/5, 14:20

    Mondjuk igaz a felvetés , hogy ilyenkor ki a hibás? Edző ? Alkati probl.? Rafánál ki lett vesézve , Potrónál miért nem ?Bocsi.

    VálaszVálasz

  22. geod01 2010/05/5, 14:26

    @Pat: egy bizonyos: minden baj :D ha nincs szó róla akkor az, ha van akkor az. :D de télleg, ez most delporól szól…nem lehetne egyetlen nadalmentes napot kérni? :S

    VálaszVálasz

  23. Sylar 2010/05/5, 14:51

    @Pat:
    Del Potro esete annyiban másabb, hogy ő nem azért szedte össze ezt a sérülést, mert valaki (vagy esetleg saját maga) túlhajszolta volna.

    VálaszVálasz

  24. kerzso 2010/05/5, 14:52

    @geod01: Te voltál az aki elkezdte nadalt emlegetni. Nézd vissza…

    VálaszVálasz

  25. endLess05 2010/05/5, 14:53

    Valóban sajnálatos, hogy egy ilyen tehetséges és gyorsan fejlődő játékos sérüléssel bajlódik. Akit érdekel egy kicsit bővebben, az látogasson el a http://www.mindenamitenisz.blog.hu oldalra, mi is készítettünk róla egy bejegyzést még tegnap!

    VálaszVálasz

  26. kerzso 2010/05/5, 14:56

    @Sylar: Delpo hónapokon keresztül játszott fájó csuklóval. Többször is kért meccsek közben erre ápolást.

    VálaszVálasz

  27. geod01 2010/05/5, 15:01

    @kerzso: nem. én nevén neveztem azt akire/amire te utaltál. szövegértésből egyes, leülhetsz.

    VálaszVálasz

  28. kerzso 2010/05/5, 15:08

    @geod01: hol szerepel nadalra való utalás az én első bejegyzésemben? éljen a szövegértés!

    VálaszVálasz

  29. Sylar 2010/05/5, 15:09

    @kerzso:
    Azt nem tudom hogy konkrétan mikor kezdődött neki, de feltételezem hogy nem a US Open előtt. A US Open után pedig kevesett játszott, szóval nem a túlerőltetés vezetett ide.
    A másik dolog pedig, hogy ez a sérülés szerintem nem azért alakult ki, mert a fizikai teljesítőképességeinek a határán lett volna folyamatosan…

    VálaszVálasz

  30. Csavargo 2010/05/5, 15:17

    szerintem ez egy szar kép Rafáról :) ) :) ) :) )

    VálaszVálasz

  31. FedererRafa 2010/05/5, 15:21

    @Csavargo: :D

    VálaszVálasz

  32. FedererRafa 2010/05/5, 15:22

    @Sylar: Határán? Egyáltalán nem volt ott. Potro nincs megerőltetve… Szerencsétlenül járt ezzel a dologgal… Őszre talán már formába lendül.

    VálaszVálasz

  33. Sylar 2010/05/5, 15:44

    @FedererRafa:
    Szerintem én is azt mondtam hogy nem a túlhajszoltság vezetett ide. nemde ?

    VálaszVálasz

  34. geod01 2010/05/5, 15:45

    @Csavargo: lolerdő :D

    VálaszVálasz

  35. Pat 2010/05/5, 17:25

    @Sylar: szerintem @kerzso: arra gondolt hogy őt is egy az erős szervára alapozák .

    VálaszVálasz

  36. Pat 2010/05/5, 17:26

    Már az edzője

    VálaszVálasz

  37. Pat 2010/05/5, 17:28

    @Sylar: Legalább megvolt az álma US open Fedrere legyőzésével , ezt mondta :)

    VálaszVálasz

  38. Federer(jobb,mint)Rafa 2010/05/5, 18:35

    @Pat: Azért még ne temessük! Fed szerint a tenisz olyan, mint a biciklizés: nem lehet elfelejteni. És Delponak van még álma: a világelsőség, szóval csak lábadozzon és csuklódozzon mielőbb!

    VálaszVálasz

  39. Vilandra 2010/05/5, 18:49

    Én egyszerűen csak remélem, hogy a műtét jól sikerült és gyors gyógyulás követi, kellemes percekkel egybekötött lábadozással! :)

    Kívánom, hogy olyan csapat vegye körül, aki ennek mindent alárendel. Kár az idei szezonjáért az tény, de Delpo még nagyon fiatal. Ha nem szúrják el nála, akkor talán nem tér vissza majd ez a sérülés egész pályafutása során…

    VálaszVálasz

  40. Pat 2010/05/5, 18:59

    @Vilandra: Jó , jó , de hát Sharapova is hogy lecsúszott a vállműtét után.

    VálaszVálasz

  41. Vilandra 2010/05/5, 19:36

    @Pat: Ahogy Delpi is lefog. Gondolom, éppen ezért halogatták a műtétet, mert remélték, hátha elkerülhető különböző kezelésekkel. Sajnos nem jött össze.

    Ezért is mondom azt, hogy ha már úgyis oda a sok pont, akkor legalább a biztos felépülésére figyeljenek oda, hogy sikerüljön megmenteni egy hosszabb távú karriert!

    VálaszVálasz

  42. Csoki-Anna 2010/05/5, 20:58

    Azért ettől a hírtől eléggé lelombozódtam tegnap :S
    Remélem hogy most ezzel a műtéttel és a vele járó rehabbal most örökre ellesz intézve ez a probléma!

    VálaszVálasz

  43. Geysap 2010/05/5, 21:18

    @kerzso:
    Nem hiszem …

    http://salakblog.hu/2009/06/20/kemeny-leszek/#comment-6972

    No comment…

    VálaszVálasz

  44. geod01 2010/05/5, 21:32

    @Csoki-Anna: hát nem voltál egyedül csokika :S és bár igazad lenne a rehabbal kapcsolatban..

    VálaszVálasz

  45. Geysap 2010/05/5, 21:46

    @MiroslaVMecir: Ez konnyen fordithato: panikroham – itt reszletesen olvashatod – de csak az elso szakasz a fontos, az ir a panikrohamrol, ami nem azonos a panikbetegseggel:

    http://www.informed.hu/?tPath=/betegsegek/betegsegek_reszletesen/psy/anxiety&article_id=63088&offer_initial=&abcselect_initial=&offer_page200014=2

    Az alapbetegsegrol, amit muteni kellett itt irnak: “As I write this, del Potro is undergoing surgery on his right wrist – something to do with his “ulnar extensor tendon.” The operation is being performed at the famed Mayo clinic in Rochester, Minn.”

    Ez az “ulnar extensor tendon” magyarul annyit jelent, hogy a kar singcsonti teruleten futo izom inproblemaja.

    http://upload.wikimedia.org/wikipedia/hu/d/d9/Singcsonticsukl%C3%B3fesz%C3%ADt%C5%91izom.PNG

    http://www.cn-kormosakademia.hu/index.php/kez-izmai.html

    Meg egy lehetoseg adodhat ebbol a kifejezesbol … a sulyos kovetkezmenyeket ne olvassatok, inkabb az okot, az fontos!!! Ez egy idegnyomatas, ami kihat a csuklo feszito izmainak a mukodesere, de a hajlitokra is (jobb lett volna alkar izmokat irnom)

    http://www.drdiag.hu/kereso/diagnosztika.adatlap.php?id=87179&name=Cubital-tunnel-syndrome

    VálaszVálasz

  46. Geysap 2010/05/5, 21:50

    @kerzso: Baromsagot beszelsz – ki a fene hozta fel azt a linket? Mellesleg, ha feldobtad, tudnod kellene kirol szol. – mellesleg el kellene olvasni, mit irtunk.
    “Quid de quoque viro et cui dicas, saepe videto.” !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    VálaszVálasz

  47. Geysap 2010/05/5, 21:52

    @Pat: Hogy a feneben, amikor marhasagokat ir valaki … es ezzel termeszetesen temat akar valtani — ezt kvara utalom…

    VálaszVálasz

  48. Pat 2010/05/5, 22:05

    @Geysap: Kis áthallás érzek : ) ez egy vélemény , szabad a blog … Én is utálom mikor lehurrognak , pedig tegnap is kiderült hogy jól tudom .

    VálaszVálasz

  49. FedererRafa 2010/05/6, 0:35

    @kerzso: :D DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

    VálaszVálasz

  50. FedererRafa 2010/05/6, 0:35

    @Pat: Nem szép dolog lehurrogni senkit!
    Delpo szegény mit tehet róla?

    VálaszVálasz

  51. xxOrsixx 2010/05/6, 7:11

    IGen Szurkolunk Delpoo !
    NAgyon sajnálom szegényt hizsen nagyon tehetséges szimpatikus játékos.
    remélem sikerül a visszatérés (yn)

    VálaszVálasz

  52. ettumifilii 2010/05/6, 8:02

    @kerzso: azért a csukló és a térdsérülés messze nem ugyanonnan ered, a csukló eredhet egy rossz technikából, a térd meg a túlterheléstől, utóbbinál jogos a poszt…

    VálaszVálasz

  53. ettumifilii 2010/05/6, 8:04

    @piszy: újságírók gondolom

    VálaszVálasz

  54. eva 2010/05/6, 8:53

    Imádom, ahogy minde sz@ron össze tudtok veszni
    :D

    VálaszVálasz

  55. Pat 2010/05/6, 9:42

    @eva: :) a pohár félig üres

    VálaszVálasz

  56. krumplicukor 2010/05/6, 10:40

    @Sylar: Sajnos ez nem így volt, már tavaly Miamiban (!) előjött neki ez a probléma, csak akkor néhány nap alatt helyrejött. Ebben bizakodott az AO előtt/alattt is, hogy talán majd most is…

    De valójában néha-néha felbukkant, a US Open előtt is Dobta Cincit is, mondjuk akkor fáradtságra hivatkozott), majd utána is (a WTF előtt már konrétan kimondták, hogy csuklóproblémái vannak), nyilván egyre rosszabb lett, és nehezebben gyógyult. Utólag már okos az ember, de a legnagyobb hiba az AO vállalása volt, telefonkkonferenciákat tartottak az otthoni orvosaival még az AO előtt egy nappal is, hülyeség volt még ráerőltetni arra a csuklóra…

    Szerintem elég hasonló az esete Rafával, ahhoz hogy egy tendinitis ilyen állapotba kerüljön az kell, hogy az elhanyagolják, és akkor is játszanak vele, amikor nem lett volna szabad. Nyilván Delpi a méretei miatt mindig is sérülékenyebb lesz, és szerintem ez a sérülés aligha csak olyasmi, amivel pechje volt, brutális tenyereseket és szervákat üt, az alulról ütött szintén brutális tenyereseit szinte teljesen csuklóból üti, szóval szerintem nagy mértékben a játékstílusának is az eredménye ez, bár nyilván nem vagyok szakember.

    Tény, nem játszik annyit, mint Rafa, de úgy tűnik, hogy még ez is sok volt neki, emellett a játékstílus és testfelépítés mellett.

    Azt meg nagyon megértem, hogy mindent megtettek, hogy ne legyen műtét belőle. Azért azt nem lehet tudni, hogy hogyan fog reagálni erre a csuklója, az is benne van a pakliban, hogy ennyi volt. Őszintén remélem, hogy nem így lesz, mert kellene ő nagyon.

    VálaszVálasz

  57. joyce 2010/05/6, 10:50

    Én egyetértek Krumplival. A tavalyi évét elnézve (ámulva-bámulva a hatalmas erőn, amivel folyamatosan ütött) decemberben feltettem a kérdést, hogy meddig lehet ezt így büntetlenül csinálni?
    Szóval jogos a párhuzam sztem is. A siker miatt kockáztattak és sajnos nem jött be.
    Gyógyulást kívánok neki, de az ő testalkata sztem nem lesz alkalmas sorozatos nagy sikerek elérésére.

    VálaszVálasz

  58. geod01 2010/05/6, 11:09

    @krumplicukor:
    @joyce: miközben picit sem dob fel ha ez a helyzet (bár már írtam vmikor régebben, h nekem is vannak kétségeim mennyire lesz az a csukló teljes értékű :S) de egy dolgot nem értek, méghozzá a méretére való utalást. Arra gondolok, h azért ekkora emberek más sportágakban (röp-, kézi-, és főleg kosárlabda pl.) vígan virgonckodnak teljes értékű pályafutást befutva. A tenisz ennyire más volna, h itt ennyit számít az átlagtól való eltérése? ( nem kötözködöm, csak nem értek hozzá egyáltalán és tényleg érdekel).

    (és krumpli, királyok a római beszámolók! :D )

    VálaszVálasz

  59. Geysap 2010/05/6, 14:22

    @Pat: Igen, de ha jol emlexem egy link betetelevel azonnal helyesbitettem, es elnezest kertem …

    VálaszVálasz

  60. Geysap 2010/05/6, 14:29

    @geod01: @krumplicukor: @joyce: Olvassatok bele azokba, amit itt Geysap 2010/05/5, 21:46 belinkeltem, de kerek Mindenkit, hogy ne a legrosszabb lehetoseg jojjon le belole. Az mindig pesszimistava tesz. A jobbik oldalat kell nezni (ami Delponak semmi esetben nem jo), de azokat, akik a serulese miatt tulzottan aggodnak kisse megnyugtatja. Mind a panikreakciora, mind a “kar singcsonti teruleten futo izom inproblemara” van megoldas …

    Azt – mar tobbszor leirtam – soha nem ertem meg SENKI ESETEBEN – hogy miert szarakodnak egy drasztikusabb – de a jovoben biztosabb megoldassal. A gondok tuneti kezelese sok esetben sza.t sem er.

    VálaszVálasz

  61. krumplicukor 2010/05/7, 15:29

    @Geysap: Köszi a linkeket. Nem tudom, hogy mi volt a helyzet Delpi orvosaival, de az biztos, hogy az AO után a régi orvosaival való két hónapos szenvedést követően keresett egy amerikai specialistát, aki előbb négy hét pihenést javasolt, majd miután ez letelt, csináltak egy próbaedzést, amin ugyanúgy fájt a csuklója és két napra már műtötték. De valószínűleg igazad van, nem kellett volna ennyi ideig húzni, Delpi azt mondta a műtét után, hogy most már sokkal nyugodtabb.

    VálaszVálasz

Kattintás a válasz elvetéséhez

Ha nem szeretnéd minden kommentnél bepötyögni az adataid, regisztrálj itt!

  • Törzsasztal

    • Belépés
    • Regisztráció
    • Elfelejtett jelszó?

  • Rovatok:

    • A moderálási elvek (1)
    • A nap képe (44)
    • Ausztrál Open (196)
    • Davis Kupa (22)
    • Egy soha meg nem írt könyv (5)
    • Eredmények (29)
    • Ezen a napon (19)
    • Gézengúzok (9)
    • Hírek (499)
    • Hot! (46)
    • Ki, hol, kivel? (12)
    • Meccselemzés (19)
    • Nagyonállat (43)
    • Napi idézet (88)
    • Régi blog (383)
    • Roland Garros (268)
    • Us Open (129)
    • Videók (212)
    • Wimbledon (111)
  • Erről szóltunk:

    acasuso (1) agassi (16) allaster (1) almagro (1) alona bondarenko (2) ancic (1) andrejev (2) arias (1) arn (4) azarenka (6) babos (3) baghdatis (5) bammer (1) becker (2) berdych (6) blake (3) bolelli (2) borg (3) borotra (1) bryan (3) cahill (2) chakvetadze (1) chang (1) cibulkova (1) cilic (3) clijsters (15) connors (3) coria (2) courier (1) czink (23) date (1) davenport (1) davydenko (16) dechy (1) de heart (1) delic (1) del potro (24) dementieva (11) dent (5) devenport (1) djokovic (68) dokic (3) dulko (1) dushevina (1) edberg (3) federer (178) feliciano lopez (1) ferrer (1) ferrero (4) fish (4) fucsovics (1) gasquet (8) gaudio (5) gil (2) ginepri (1) gonzalez (14) graf (6) grosjean (1) gulbis (4) haas (8) hanescu (2) hantuchova (1) haynes (1) helfant (2) henin (13) henman (2) hewitt (17) hingis (2) hrbaty (1) isner (12) ivanisevic (6) ivanovic (15) jankovic (8) karlovic (11) keys (2) kiefer (1) kirilenko (1) kohlschreiber (3) kubot (1) kuerten (3) kurnyikova (3) kuznetsova (6) leconte (1) lendl (3) lever (1) li (2) lisicki (2) lisnard (1) ljubicic (6) lopez (2) lu (1) mahut (5) majoli (1) malisse (3) mantilla (1) marosi (2) mathieu (3) mattek (1) mauresmo (6) mcenroe (10) melzer (1) monfils (8) montcourt (1) moya (2) muller (1) murray (51) muster (1) nadal (123) nalbandian (5) nastase (1) navratilova (2) Odesnik (1) ouanna (1) oudin (1) parizs (4) paros (4) pasek (1) pavel (1) peer (1) penetta (1) petrova (1) querrey (1) robredo (2) roche (1) roddick (39) rybarikova (1) safin (2) sampras (7) sanchez vicario (2) santoro (10) schiavone (3) schnyder (2) schwank (1) scott (1) seppi (1) serena (43) sharapova (13) simon (2) soderling (25) stenpanek (1) stepanek (1) stosur (2) suarez navarro (1) sugiyama (1) szafin (28) szafina (33) szavay (46) szeles (1) taróczy (1) tipsarevic (1) tomic (4) troicki (1) tsonga (12) tursunov (1) venus (13) verdasco (22) vinciguerra (1) vliegen (1) volandri (1) washington (1) wawrinka (2) wickmayer (5) wilander (7) wozniacki (4) youzhny (1) zvonareva (4)
  • Képek:

  • © Salakblog 2009-2012 | minden jog fenntartva | impresszum