Salakblog – Minden, ami tenisz

Minden, amit esetleg nem tudtunk elmondani, vagy nem mondhattunk el, vagy már nagyon sokszor elmondtunk a teniszről…

A férfi döntő elé

2010/01/30 Tagek: federer, murray Kategória: Ausztrál Open
Szerző: bordin

murray-federer_1568593c

Kicsit el voltunk kapatva tavaly, hiszen a négy Grand Slam döntőből háromban csak az ötödik játszma döntött, ezt a tempót pedig nehéz lesz tartani.
Mégis ha véletlen sikerül is, akkor azt hiszem itt a legkönnyebb tippelni. Ha öt szettes, akkor alighanem Murray. És nem azért, mert Rog ne bírná erővel a hosszú meccseket a fiatalok ellen, vagy annyira az számítana, hogy ő több időt töltött a pályán, vagy valami ilyesmi, hanem azért, mert úgy hiszem ha Murray eljut idáig, akkor az ötödiket azt már az alapjátékával, a kontrával is behúzza.
Egy ötödik szettben nagyon nehéz már valakit letolni a pályáról, ott már nagyon nehéz felépíteni a pontot háromszor-négyszer. És az ötödikben nagyon nehéz már olyan hatékonyan adogatni, hogy az ember az előzőeket elkerülje. Utóbbi egyébként talán még az oka is lehetett annak, amiért Federer elvesztette tavaly a hitét a végére. Nem csak itt Rafa, hanem a US Openen Delpo ellen is.
Az megint más kérdés, hogy lesz-e öt szett. Én inkább mondanék nemet, mint igent. Az öt szetthez kell ugye két jól játszó ember, vagy legalább egy hullámzó, fordulatos meccs.
Előbbi éppen össze is jöhet az elődöntők alapján, csak ha Federer jól játszik, ha a legjobbját nyújtja, akkor befejezheti háromban is nyugodtan. Ha meg nem, akkor meg kikaphat, mielőtt eljutna az ötödik szettig.
És ez volna a legfontosabb.
Amennyiben Andy Murray nem tele nadrággal érkezik, amennyiben azt nyújtja, amit a tornán eddig, akkor csak a legeslegjobb Federer nyerhet. És azt hiszem ez nagyon nagyon más, mint ha azt mondjuk, amit eddig szinte mindig mondhattunk: hogy ha Federer a legjobbját nyújtja, akkor nyer.
Mats azt mondta tegnapelőtt, hogy Rog nem szereti, ha túlgondolkodják a pályán. Már pedig ha nem száz százalékos, akkor bizony túl fogják. Murray nagyon okos, színes teniszt játszott az egész tornán. Persze el lehet azt is kerülni, hogy egyáltalán szóba kerüljön a gondolkodás, de ahhoz Fednek iszonyatosan precízen, nagyon kevés hibával, és borzasztó agresszívan kell játszania.
Akad aztán egy teljesen másmilyen forgatókönyv is.
Ott előkerülnek már Murray idegei is. Azt nem hiszem, hogy még egyszer olyan megilletődött lesz, mint amilyen volt a US Open döntőben, és ezáltal azt sem hiszem, hogy Rog erős kezdése még egyszer olyan sokat érhet, mint akkor. De az lehet, hogy mondjuk az első két szett esetleges szoros végjátékában Murray beremeg. Ne felejtsük nagyon nagy rajta a teher. 150 000 éve nem nyert brit Grand Slamet. Szerintem amióta olvasni tud, minden nap két cikket legalább találhat a brit lapokban, ahol ez legalább egy félmondat erejéig megemlítésre kerül. Az utóbbi időben már kiegészítve azzal, hogy ő lesz a megmentő. És ez csak az egyik, és korántsem biztos, hogy a nagyobbik fele annak a nyomásnak, ami rajta lesz.
A másik felét ő teszi saját magára. Tudja, és ez így is van, hogy már érett egy Grand Slam győzelemre. Azt is tudja, hogy más korban talán már össze is jött volna, de most nem más kor van. Ha túlontúl elvárja magától a győzelmet, az a vesztét okozhatja. Azt akartam írni még, hogy pont emiatt nyerhet is éppen, de ez nem biztos, hogy igaz.
Szóval szerintem az első két szett szoros lesz, lehet, hogy mindkétszer rajta lesz a hetes is az eredményjelzőn. Ha Murray nem bukja el mindkettőt, jók az esélyei.
Csak én azt hiszem el fogja.

63 Comments »

63 komment:

  1. FedererRafa 2010/01/30, 19:09

    Jó meccs lesz, 5 szet, Murry győzelmével – szerintem.

    VálaszVálasz

  2. smartdrive 2010/01/30, 19:16

    iráni mikor nyert utoljára GS-t? csak mert egyszer nekik is volt világuralmuk

    VálaszVálasz

  3. becefix 2010/01/30, 19:28

    Rendkívül erős esztétikai ízlésficammal drukkolhatnék csak AndiMarinak(és ezt ne a fickó fizimiskájára értsétek,bár rém antipatikus a srác,kedvesédesanyjáról nem is szólva :-)
    mivel a játéka nem éppen az a lenyűgöző kategória.
    Az viszont szentigaz,hogy sokkal színesebben és taktikusabban tolja,mint akár tavaly.
    Aki látta Őt Cilic ellen, az érezhette,hogy a horvát mennyivel szebb és jobb teniszt tud nála,azonban ott már kijött a rutin és a fáradtsági faktor.
    Tegnap egyikőtök írta,mennyire fontos lesz az első játszma.
    Én azt mondanám,hogy az első kettő. Ha mindkettőt nyeri RF,nem lesz kérdés.
    Ha 1-1,vagy 0-2 lesz a szempontjából,akkor Murray esélyei nőnek.
    A lelki tényezők és Rog zsenialitása fog dönteni. Ha Ő nyugodt lesz,taktikus és agresszív,ill. jönnek a szervái,akkor a skót asszisztálni fog a 16.-hoz.
    Ellenkező esetben AndiMari.
    Azt viszont nem szeretném látni,ahogya skót ellenfele kettős hibájánál eltorzult arccal come on-ozik,vagy egy berongyolt elütés után úgy áll,mint aki várja,hogy kifaragják róla az Antipátia szobrát.. :-) GO ROGER ! Silence,Genius at work!

    VálaszVálasz

  4. FedererRafa 2010/01/30, 19:35

    @becefix: nem vagy még picit új a Márizáshoz? :D

    VálaszVálasz

  5. FedererRafa 2010/01/30, 19:35

    @becefix: Mitől szebb a horvát tenisze? :)

    VálaszVálasz

  6. becefix 2010/01/30, 19:44

    Bocs,nem tudtam,hogy Te vagy a főnök a klubban :-)
    Mikor kezdhetem a Marizást? 100 komment után szabad? :-)
    Mitől szebb? KOMOLYAN kérdezed?
    Ha szebb a pacázásnál egy Van Gogh-kép, ha látványosabb egy brazil gól egy ír brusztnál,amennyiben esztétikusabb egy michelangelo szobor egy homokvárnál.. :-)
    Annyival tetszetősebb a technikás Cilic játéka a lapátolós skót teniszénél..szerintem :-)

    VálaszVálasz

  7. FedererRafa 2010/01/30, 19:48

    @becefix: Hülye vagy, ez tény.
    Kettő, Cilic játéka valóban szép, szimpatikus a srác, de Murraynél csak Federer, esetleg Dent játszik színesebb, trükössebb teniszt.

    VálaszVálasz

  8. Federer(jobb,mint)Rafa 2010/01/30, 19:49

    Szerintem se igaz, amit már többen leírtak más helyen, hogy az első szettnek döntő jelentősége lesz. 1 szettről bármelyikük v.jöhet.
    Viszont úgy hiszem, hogy Fed van annyira jó formában (mentálisan is), hogy nem kell a legjobbját hoznia, mert az idegesség Marinál biztos előkerül.
    ( A londoninál sokkal jobb formában van, és ott is verte Marit.)
    Amit viszont nem engedhet meg magának, hogy gyengén szerváljon.
    Szerintem mind2 bukott döntője nagyrészt arra ment rá tavaly, hogy magához képest rosszul adogatott. Mind2szer jobban játszott, mint Wimbyben, ott mégis nyert, mert ment a szerva (50 ász ugye).

    VálaszVálasz

  9. becefix 2010/01/30, 19:53

    @FedererRafa:
    Most már MINDENT tudok! Köszi.
    1) hülye vagyok
    2)Ha valamit nem tudok a teniszről,hozzád fogok fordulni mindíg,mert Te vagy a mérvadó
    3) EZ a Te szinted,ide,a Te szellemi barlangodba többé nem ereszkedünk le
    Vamos

    VálaszVálasz

  10. Bencike91 2010/01/30, 19:55

    @becefix: Nekem sem túl szimpatikus Murray, sőt, az anyukája sem-bár nem ő játszik, szóval nem hiszem h ez számítana-, de ezen a tornán szép, taktikus teniszt játszik, valamint az az elütése, amit említettél, tényleg fantasztikus volt, és azt pont hogy szimpatikusan reagálta le. Valamint a nyilatkozatai is érettebbek, szimpatikusabbak, mnit tavaly. De mindezek ellenére hajrá Roger!

    VálaszVálasz

  11. geod01 2010/01/30, 19:56

    @becefix: pontosan raktad magad helyre a kapott útmutatások alapján ;) :D

    VálaszVálasz

  12. FedererRafa 2010/01/30, 19:58

    @becefix: nagy a szád fix :)

    VálaszVálasz

  13. FedererRafa 2010/01/30, 19:59

    @geod01: :)
    Neked tipp holnapra?

    VálaszVálasz

  14. Cathy07 2010/01/30, 20:01

    @FedererRafa: FadRaf!
    Nem tudom mi van veled az utóbbi napokban. Mi ez a kötekedés? Vagy viccnek szánod? Mert ennek a humortartalma gyakorlatilag nulla, tehát ha ez a célod, akkor be is fejezhetnéd. Ha meg a konfliktus keresés a cél, akkor azt sem így kellene, hogy lehülyézel most már nem először valakit.

    VálaszVálasz

  15. Vilandra 2010/01/30, 20:06

    @FedererRafa: A 2. mondatod első felével teljesen egyetértek! :D

    VálaszVálasz

  16. becefix 2010/01/30, 20:07

    @Cathy07:
    Köszi gyerekek az együttérzést,de megoldom.. :-)
    FedererRafa néha beszólogat,pedig úgy tűnt,van humorérzéke és vitaképes.
    Úgy látszik,néha mégsem. Bár az előbbi “nagy a szád,fix :-) ” szövegből némi
    öniróniát is kihallottam.. Jól gondolom,fedraf?

    VálaszVálasz

  17. Sylar 2010/01/30, 20:14

    Én valahogy nem tudom elképzelni, hogy ezt ne Federer nyerje.
    Murraynek még sajna várnia kell az elsőre.

    VálaszVálasz

  18. geod01 2010/01/30, 20:16

    @Sylar: a próféta szóljon most belőled… :) (ugyanis sajnos én nagyon is el tudom képzelni, mári most nagyon jó)

    VálaszVálasz

  19. Vilandra 2010/01/30, 20:18

    Tényleg el voltunk kényeztetve tavaly, mert ebben a 4 döntőben az egyik fél ugyanaz a játékos volt, mindig csak a másik szereplő személye változott! ;)

    Murrayre szerintem is óriási nyomás nehezedik, azért nem gondolom, hogy Roger annyira megsajnálja, hogy tálcán nyújtja majd át a GS győzelmet neki. Ő pedig már annyira akarja ezt az első GS-t, ki tudja, lehet most összejön!

    Igaz, én inkább azt szeretném, ha ez egy másik döntőben valaki más ellen történne meg…
    Ezért is Go Roger! :)

    VálaszVálasz

  20. zoltán34 2010/01/30, 20:18

    hú de szép hosszú írás..hajrá Federer!

    VálaszVálasz

  21. kata979 2010/01/30, 20:19

    @Sylar:
    :-) ritka pillanatok egyike,de most egyetértünk

    VálaszVálasz

  22. Vilandra 2010/01/30, 20:29

    Nagy az elszántság:

    Q. You’ve beaten him six times. Is there any one of those in particular you take real heart from tomorrow? The win in Shanghai, perhaps?

    ANDY MURRAY: All of them. I mean, anytime you win against him is great, you know. If it’s one win somewhere, if it was one win against nine losses, it would be a little bit different. But that’s not the case.
    I’m gonna need to play my best match ever. I’m totally aware of that going into the match tomorrow. That’s what I plan on doing. I’ll try and play my best. If I do, I’ve got a good chance of winning.

    Q. You mentioned Del Potro last year at the US Open. Have you studied that match and maybe some of Federer’s other big losses as to how he can be taken down?

    ANDY MURRAY: Well, I played him a lot of times, so I know, you know, the way you need to play against him. Yeah, I’ve watched so many of his matches that I know how he plays. It’s not going to be too many surprises on the court tomorrow.
    But, you know, I’ve watched pretty much all of his Grand Slam finals, you know, bits of them at least. So, you know, I know what to expect. I know how he’s gonna play. It’s up to me, like I said, to play my best.

    http://www.australianopen.com/en_AU/news/interviews/2010-01-30/201001301264826020906.html

    VálaszVálasz

  23. mása 2010/01/30, 20:49

    az első két szett eredménye döntő.
    ha Murray elmegy 2-0-ra, nincs tovább.
    ha Fedé az első, de Murray följön, akkor lehet 2-1 Murraynek, de még onnan is Fedé.
    ha Fednek megvan a kettő, onnan már behúzza 3-ban, adott esetben négyben.
    ha mégis öt lesz, hát, megjósolhatatlan, de inkább Fed.
    sz’al összességében őt tartom esélyesnek.

    VálaszVálasz

  24. celle 2010/01/30, 20:58

    @Vilandra: Konok, nyakas ember ez a Mári, de azért én mégis reménykedem valami kellemes meglepetésben. :D

    VálaszVálasz

  25. Sylar 2010/01/30, 21:24

    @geod01:
    @kata979:
    heh, látom meglepetést okoztam. Attól hogy Murray szurkoló is vagyok (na meg Federer szurkoló is), a dolgokat még helyén tudom kezelni ;) még a sorsolás előtt azt gondoltam, hogy Federer fog nyerni, és ehhez most is tartom magam. Azt is “megjósoltam”, hogy Csilics menetelni fog egy jót. :P De azt hiszem nem váltaltam túl nagy kockázatot ezzel a két kijelentéssel.

    VálaszVálasz

  26. sharpi 2010/01/30, 21:34

    Az idei AO-n hasonló lesz a forgatókönyv mint tavaly,annyi külömbséggel,hogy most Murry vállán fog FÉÉÉderer zokogni . :)

    VálaszVálasz

  27. giorgio_boy 2010/01/30, 21:39

    @sharpi: ráléptek a farkadra, miközben leírtad a nevét, vagy mi? :D

    VálaszVálasz

  28. giorgio_boy 2010/01/30, 21:40

    @FedererRafa: már nem azért de Dent hogy került elő, hasadra csaptál? :D csak kérdezem hogy miért pont ő, mert ha már őt előhoztad akkor nyugodt szívvel felsorolhattál volna még pár szervaröptést :D

    VálaszVálasz

  29. geod01 2010/01/30, 21:42

    @Sylar: nem okoztál meglepetést-akkor jobban meglepődtem mikor felfedted ezt a mári-szimpátiád, addig nekem csak a fed-kedvelés jött le. nem is értem együtt ezt a kettőt :P :D de most csak megállapítottam, h remélem így lesz és fed fog nyerni-mert, h bennem viszont vannak erős kétségek és félelmek e tárgykörben :)

    VálaszVálasz

  30. giorgio_boy 2010/01/30, 21:42

    @becefix: először magyarázd meg neki az “önirónia” jelentését :D

    VálaszVálasz

  31. evil9 2010/01/30, 21:51

    @becefix: szerintem azért a szubjektivitást ne keverjük a objektiv dolgokkal.objektív tények:Murray nagyon jó teniszező.Federer a a valaha volt legjobb az nem biztos ,de,hogy a valaha volt legjobban teniszezni tudó játékos az fix(szafin?…. :D ).szubjektív:utálod murrayt,mert nem szimpatikus és ezért belemagyarázol nagyon sok dolgot a teniszébe,személyiségébe.Szerintem Rog sokkal sportszerűtlenebben nyilatkozik ,mint murray(olyan értelemlemben hogy mindig megpróbál terhet rakni a másikra,no exception),szóval azért ha a személyiségeket nézzük azért nem annyira egyértelmű.

    VálaszVálasz

  32. Évi 2010/01/30, 21:57

    150 000 éve? :) ))))))

    VálaszVálasz

  33. sharpi 2010/01/30, 21:58

    @giorgio_boy: Csak úgy írtam a nevét,ahogy Gábor mondja,de nem értem miért nem lehetne simán csak Federer … :)

    VálaszVálasz

  34. becefix 2010/01/30, 22:00

    @giorgio_boy:
    Áááá, félreértené… :-)

    VálaszVálasz

  35. nagybe 2010/01/30, 22:01

    Biztos forrasbol tudom, hogy 3-1 lesz Rogernek. De amugy Murreynek mar igazan kijarna egy Grand Slam! Ha Roga nem lett volna ennyire jo ebben a ket hetben, akkor mar most meglehetne, de igy sajnos meg kicsit varni kell. Az is kar hogy minel tobbet kell varni, annal nehezebb lesz. Ebbol a szempontbol DelPotro meg Djokovic is nagy mazlistak. Na amugy meg szurkoljunk hogy mindkettojuknek menjen! Akkor atomtenisz lesz!

    VálaszVálasz

  36. arcsike 2010/01/30, 22:02

    na hali mindenki, most végeztem az olvasással :D holnap döntő lesz! hallom ma is volt valami porbafingás :D :P
    remélem am nem húzzák el holnap nagyon a srácok, mert akkor a meló látja kárát :D :P

    VálaszVálasz

  37. nagybe 2010/01/30, 22:06

    @Évi:
    murray szerint 15 000 eve.

    VálaszVálasz

  38. FedererRafa 2010/01/30, 22:34

    hajrá Murráj.

    VálaszVálasz

  39. FedererRafa 2010/01/30, 22:34

    @becefix: Anyukád hogy van,

    VálaszVálasz

  40. dd 2010/01/30, 22:35

    Szerintem Murray. ötben

    VálaszVálasz

  41. Vilandra 2010/01/30, 22:37

    @celle: Természetesen benned bízok most is. A te szurkolásod eddig bejött. Legalábbis Fednek! :) ;)

    VálaszVálasz

  42. becefix 2010/01/30, 22:43

    @FedererRafa:
    “…Bevadult az Izom Tibor…” :-)

    VálaszVálasz

  43. Vilandra 2010/01/30, 22:47

    @geod01: “Erős kétségek és félelmek e tárgykörben”, na azok bennem is vannak, főleg ha Rogról van szó! :)

    VálaszVálasz

  44. becefix 2010/01/30, 22:51

    @Vilandra:
    Na ja. Roger lelkivilága eléggé kiszámíthatatlan…
    Bízzunk benne,hogy holnap Maestro Federer lesz,nem Roger Nyúl.. :-)

    VálaszVálasz

  45. Vilandra 2010/01/30, 22:55

    @becefix: Ezzel a bizakodással én még megvárom az első 2 szettet, majd utána döntök! ;)

    VálaszVálasz

  46. hulecokeje 2010/01/30, 23:10

    Let’s go Roger! :)

    VálaszVálasz

  47. giorgio_boy 2010/01/30, 23:34

    Q. Can you reveal a little bit more about the strapping, what was involved there, what you were protecting?

    SERENA WILLIAMS: Well, I had ‑‑ well, where do I start? How much time do we have? I pulled a hamstring in Sydney, so I was devastated by that. However, when I strapped it, it felt a lot better.

    And then something happened to the side of my leg in Sydney. And then when I strapped it, it didn’t feel better, but it helped a little bit. And, of course, I tape my ankles for prevention.

    I think in the third round I twisted my ankle, and I fell against Victoria Azarenka and hurt my wrist. And then somewhere in between there my toes started hurting, so, yeah.

    http://www.australianopen.com/en_AU/news/interviews/2010-01-30/201001301264770946906.html

    VálaszVálasz

  48. victorvacendak 2010/01/31, 0:22

    Szegény Henmanban is a megváltót látták 10 évig. De ahogy a jólfésült szobagyerek haja, úgy az esélyesei sem változtak 10 évig. Pedig akkor még lehetett szerva-röptézni.
    Murray akkor nyer Wimbledont, ha Rafát örökös fitball rehabra és MBT viselésre kárhoztatja a dokija, Fed pedig átnyergel idojához hasonlóan az egyik népszerű veterán szériába.
    Persze ettől ma még nyerhet. :-D

    VálaszVálasz

  49. chrs 2010/01/31, 2:03

    ma minden lehet.
    c’mon andy meglesz!!:)

    VálaszVálasz

  50. redbirds 2010/01/31, 2:15

    Érdekes véleményeket olvastam itt,szerintem 2 felé kell osztani a lehetséges kimenetelt:ha az első szettet Murray nyerni,akkor valószínűleg azért mert Fed nem az “igazi” pl: szervája vagy pl nem tud igazán rákoncentrálni az ütésekre:sok ki nem kényszerített hiba.:S ,szóval akkor Rog második szettre összekapja magát,énszerintem úgy mint a tavalyi vb-n és akkor a másodikat behúzza…
    És ekkor jön a 3.szett amire Rog újabb hullámvölgybe kerülhet,Mörri újra felszívja magát stb..szerintem ekkor ez lesz a “döntő szett”…
    ha az első szett Fed-é és nem baltázza el, akkor viszont már a 2.szett a “döntő”
    ha azt is behúzza eldőlt kb a meccs..(remélem így is lesz :) :)
    Egyvalami aggaszt engem csak,mégpedig ,hogy pillnatnyilag könyebben el tudom azt képzelni,hogy Mörri nyer 3 szettet Fed ellen,még a “sima konmtrajátékával is” amit adott esetben Fed hibái nyerő taktikává tehetnek,
    Minthogy Fed 3 szetten át tudja tartani emberfeletti játékát és leüti Mörrit a pályáról..de majd csak megoldja,ha már 15X sikerült :D
    Csak nehogy az ikrek lármázzanak az éjjel ,mert akkor ha Fed kedvetlenül kezd=bukja az első szettet akkor könnyen nehéz helyzetben találja magát…

    VálaszVálasz

  51. Fuzzy Dunlop 2010/01/31, 3:34

    Annak ellenére, hogy Fed szerencsétlen poénja bekerült a cikkbe, senki nem hiheti komolyan, hogy Andynek a Brit birodalom dicsősége fog a fejében járni. Skótként. Ha valaki nem csak a tenisztörténelmet ismeri, akkor pontosan tudja, hogy Andy leginkább azért fotóztatta magát Brit zászlóval, hogy maga mellé állítsa az Ausztrál közönséget. A skót újságírók egy napja ezen röhögnek. Trainspotting: “mi vagyunk a legbénább ország, mert még az elnyomóink is igazi loserek”. Második adogatások letámadása. Szerintem ez lesz a kérdés. “ilyesmi és/vagy hasonlók”.

    VálaszVálasz

  52. discretio 2010/01/31, 7:02

    @Fuzzy Dunlop: Lehet, hogy nem a brit állampolgárok elvárása miatt, de lesz rajta nyomás, az biztos . Mindenki szugerálj belé, hogy nagy bajnoknak kell lennie, mert tehetséges, ami igaz is. Nagyon jó formában van, de én minden meccsén kicsit hullámzónak láttam a játékát, ezért, meg a teher miatt is Rogot várom bajnoknak.

    VálaszVálasz

  53. xxOrsixx 2010/01/31, 8:36

    5szett murray gyözelemmel szerintem is

    VálaszVálasz

  54. Danae 2010/01/31, 8:42

    ez a 150 ezer éve….és nevet…annyira rossz humora van. hajrá Murray, lesz ő még világelső!

    VálaszVálasz

  55. Federer(jobb,mint)Rafa 2010/01/31, 9:14

    @Vilandra: Ha valaki élete legnagyobb meccsére készül, az nem biztos, hogy az óhajai szerint alakul.

    VálaszVálasz

  56. Cat Eyes 2010/01/31, 13:15

    Most már lehet ömlengeni napokon keresztül, ez jön most ugye G……. :(
    Minden mennyiségben, minőségben..mindent elsöpörve.. Semmit és senkit mást nem érdekelve….. :( khmmmm.. :(

    VálaszVálasz

  57. stb 2010/01/31, 13:31

    Hát ezért aztán érdemes volt neki bőgni a tavalyi döntőn! (Elrontani Nadal örömét, aki többé talán tényleg nem jut oda. És Wimbiben bénán és ostobán “vigasztalni” Rodot.)

    Annyit nyerhet még, amennyit akar, a mezőny fejben nem nőtt fel, Nadal meg sérülékeny.
    Amellett, hogy Fed tényleg zseniális, még hihetetlenül szerencsés is. Sztem soha nem volt és nem is lesz olyan játékos, akinél minden ilyen mértékben klappol (mezőny, magánélet, egészség, az ellenfelek egészsége és még lehetne sorolni).

    VálaszVálasz

  58. Sztrego 2010/01/31, 14:11

    @stb: Maximálisan egyetértek a mondandóddal!

    VálaszVálasz

  59. dagadtos 2010/01/31, 14:21

    Azta, egy ilyen tenisz után is összegyűlik a sok lelkisérült idióta, gratulálok!

    VálaszVálasz

  60. discretio 2010/01/31, 14:42

    @stb: Sok emberben a feszültség úgy oldódik, hogy könnyekben tör ki. Másokban pedig úgy, hogy elkezdik lekicsinyelni azt, aki jobb, mint a kedvencük. Az első csoportba tartozhatnak a nagy a győztesek is , a másodikba meg az irigyek.

    VálaszVálasz

  61. Sylar 2010/01/31, 14:57

    @geod01:
    Sohasem titkoltam a Murray szimpátiámat, csak annyi hogy én nem vagyok az a fanatikus rajongó fajta, és nem szoktam feleslegesen nyomatni a kedvenceimet. Néha beszállok a Fed-es vitákba, ennyi :D Amúgy nem lehetetlen egyszerre drukkolni ennek a kettőnek. Nem ellenségek, vagy ilyesmi….
    Egyébként nem csaltak a megérzéseim, hogy ki fog nyerni.

    VálaszVálasz

  62. Federer(jobb,mint)Rafa 2010/02/1, 0:55

    @stb: A mezőnyt tekintve elég nagy az átfedés, ha ö.vetjük az ellenfelekkel Fedet. Az 2ségtelen, hogy őt nem sorsolják ö. Federerrel.
    Hogy a többiek magánélete, egészsége milyen, az meg hadd ne legyen már az ő felelőssége.
    Viszont a tehetséget elfelejtetted megemlíteni, mint tényezőt.
    De persze izgatottan várom a pillanatot, amikor a mezőny felnő fejben, és még @Sztrego: is maximálisan egyetért! :)

    VálaszVálasz

  63. stb 2010/02/2, 1:00

    @Federer(jobb,mint)Rafa: A zseniális nem volt elég? Miért kellene nekem is tömjénezni? Nincs elég imádója?
    Egy szóval sem írtam, hogy a többiek balszerencséje az ő felelőssége lenne, csak azt, hogy az is egy része az ő szerencséjének.

    VálaszVálasz

Kattintás a válasz elvetéséhez

Ha nem szeretnéd minden kommentnél bepötyögni az adataid, regisztrálj itt!

  • Törzsasztal

    • Belépés
    • Regisztráció
    • Elfelejtett jelszó?

  • Rovatok:

    • A moderálási elvek (1)
    • A nap képe (44)
    • Ausztrál Open (196)
    • Davis Kupa (22)
    • Egy soha meg nem írt könyv (5)
    • Eredmények (29)
    • Ezen a napon (19)
    • Gézengúzok (9)
    • Hírek (499)
    • Hot! (46)
    • Ki, hol, kivel? (12)
    • Meccselemzés (19)
    • Nagyonállat (43)
    • Napi idézet (88)
    • Régi blog (383)
    • Roland Garros (268)
    • Us Open (129)
    • Videók (212)
    • Wimbledon (111)
  • Erről szóltunk:

    acasuso (1) agassi (16) allaster (1) almagro (1) alona bondarenko (2) ancic (1) andrejev (2) arias (1) arn (4) azarenka (6) babos (3) baghdatis (5) bammer (1) becker (2) berdych (6) blake (3) bolelli (2) borg (3) borotra (1) bryan (3) cahill (2) chakvetadze (1) chang (1) cibulkova (1) cilic (3) clijsters (15) connors (3) coria (2) courier (1) czink (23) date (1) davenport (1) davydenko (16) dechy (1) de heart (1) delic (1) del potro (24) dementieva (11) dent (5) devenport (1) djokovic (68) dokic (3) dulko (1) dushevina (1) edberg (3) federer (178) feliciano lopez (1) ferrer (1) ferrero (4) fish (4) fucsovics (1) gasquet (8) gaudio (5) gil (2) ginepri (1) gonzalez (14) graf (6) grosjean (1) gulbis (4) haas (8) hanescu (2) hantuchova (1) haynes (1) helfant (2) henin (13) henman (2) hewitt (17) hingis (2) hrbaty (1) isner (12) ivanisevic (6) ivanovic (15) jankovic (8) karlovic (11) keys (2) kiefer (1) kirilenko (1) kohlschreiber (3) kubot (1) kuerten (3) kurnyikova (3) kuznetsova (6) leconte (1) lendl (3) lever (1) li (2) lisicki (2) lisnard (1) ljubicic (6) lopez (2) lu (1) mahut (5) majoli (1) malisse (3) mantilla (1) marosi (2) mathieu (3) mattek (1) mauresmo (6) mcenroe (10) melzer (1) monfils (8) montcourt (1) moya (2) muller (1) murray (51) muster (1) nadal (123) nalbandian (5) nastase (1) navratilova (2) Odesnik (1) ouanna (1) oudin (1) parizs (4) paros (4) pasek (1) pavel (1) peer (1) penetta (1) petrova (1) querrey (1) robredo (2) roche (1) roddick (39) rybarikova (1) safin (2) sampras (7) sanchez vicario (2) santoro (10) schiavone (3) schnyder (2) schwank (1) scott (1) seppi (1) serena (43) sharapova (13) simon (2) soderling (25) stenpanek (1) stepanek (1) stosur (2) suarez navarro (1) sugiyama (1) szafin (28) szafina (33) szavay (46) szeles (1) taróczy (1) tipsarevic (1) tomic (4) troicki (1) tsonga (12) tursunov (1) venus (13) verdasco (22) vinciguerra (1) vliegen (1) volandri (1) washington (1) wawrinka (2) wickmayer (5) wilander (7) wozniacki (4) youzhny (1) zvonareva (4)
  • Képek:

  • © Salakblog 2009-2012 | minden jog fenntartva | impresszum