Salakblog – Minden, ami tenisz

Minden, amit esetleg nem tudtunk elmondani, vagy nem mondhattunk el, vagy már nagyon sokszor elmondtunk a teniszről…

Nole – Tsonga után

2010/01/27 Tagek: djokovic, tsonga Kategória: Ausztrál Open, Meccselemzés
Szerző: bordin

nole4Hosszas tanácskozást követően arra a döntésre jutottunk, hogy belinkelünk egy tavalyi posztot, nem azért mert minden részletében ide kívánkozna, hiszen a mai meccset Djoko elveszítette, hanem azért mert akad benne egy gondolat, ami igenis fontos.
Tudniillik, hogy Nolénak tényleg ki kéne vizsgáltatnia magát.
Az nem normális, vagy nem lehet normális, hogy minden második Slamen azért esik ki, mert valamilyen egészségügyi problémája akad. Ha süt a nap az a baj, ha nem, akkor az.
Álomsorsolást kapott, olyat amilyen ebben a mai mezőnyben, ahol Murray – Rafa meccs van a nyolc között, vagy Rog – Andrejev már az első körben, szinte nem is létezik. Tucatembereken keresztül jutott el a negyeddöntőig és ott sem a párja (értsd: a nyolcadik kiemelt Söderling) várt rá, hanem Tsonga. Jó, utóbbi nem nagy különbség, JW  piszok jó játékos, de akkor is. Egyetlen valamire való teniszezőt kellett volna legyőznie, hogy elődöntős legyen, aki ellen ráadásul az első három szettből nyert kettőt, kiváló játékkal.
Egy meccset kellett volna nyernie mindösszesen, három vagy max. négy órát kellett volna kibírnia úgy, hogy nincs valamiféle gondja már megint, de nem sikerült. Valaki, aki súlyos dollármilliomos, kellene, hogy kerítsen legalább egy kuruzslót, aki megoldja ezeket a problémáit.
Már ha léteznek. Ha nem, akkor meg pszichiátert.
Tsonga nagy teniszt játszik. Nagyon nagyot. Nagyon jó nézni. Ha behúzta volna a második szett rövidítését, ha Djoko nem éri el azt a rövidítést 5-5-nél, akkor most róla beszélnénk, teljesen megérdemelten. De Nole elérte, elütötte keresztbe, remek játékkal behúzta a harmadik játszmát, majd 0-2-nél elment hányni (azt mondta), és simán kikapott.
Így most ő a téma. És ez nem jó így. Legfőképpen ő miatta nem jó persze, de tegyük gyorsan hozzá, az ellenfelei miatt sem. Ők azért mennek oda, hogy teniszezzenek, nem pedig azért, hogy rögtönzött diagnózisokat állítsanak fel Novak Djokovic éppen aktuális nyavalyáiról.
Mennyire kell komolyan venni?
Mennyire nem?
Aki valaha játszott már sérült ellenfél ellen, az pontosan tudja, miről beszélek. Aki nem, az olvassa el Agassi könyvének az első fejezetét, ahol az utolsó győztes meccséről beszél. Kevés rosszabb dolog van ennél. Úgy hiszem, Nolénak már csak az ellenfelei iránti tiszteletből is a végére kéne járnia a dolgoknak. Egy nagy bajnoknál az nem merül fel, hogy éppen szimulál, vagy nem. Egy nagy bajnok az olyan, mint Rafa tegnap. Ha ő leül game közben ápolást kérni, akkor ott nincsen helye vitának. Akkor neki ott biztosan gondja van. Fel sem merülhet az ellenkezője.  Ettől Rafa.
És meg merem kockáztatni ettől – is – hatszoros GS győztes.

Tudom, hogy most úgyis jönne a félremagyarázás a fanok részéről, és azt is tudom, hogy így is jönni fog, de azért ideírom: nem vádolom azzal Nolét, hogy szimulált volna, és azt is tudom, hogy mindenkinek lehet gyomorrontása. Csak azt mondom, hogy nagyon nincs ez így jól. Mert Tsongáról kéne többet írni, hiszen zsinórban második ötszettesét nyerte, de nem lehet, mert valaki ellopta tőle a show-t.
Jó mondjuk nem tűnt nagyon csalódottnak miatta, de akkor is.

76 Comments »

76 komment:

  1. FedererFan 2010/01/27, 18:23

    Régen legalább tudtuk, hogy mi volt a baja. Súlyos orrsövényferdülés miatti légzési nehézségek. Azt megműtötték. Azóta sok csodát véghez vitt, nyert egy slamet, férfivá érett, de erőnléte nincs. Valamit tényleg kellene csinálni vele, mert ennél többet kellene ebből a karrierből kihozni.

    VálaszVálasz

  2. arcsike 2010/01/27, 18:24

    “Csak azt mondom, hogy nagyon nincs ez így jól. Mert Tsongáról kéne többet írni”—-akkor írj :D :P én várom azt a posztot
    am meg kimaradt egy ha ebből sztem: “Már léteznek.” :D :P

    VálaszVálasz

  3. juci 2010/01/27, 18:26

    Én a mostani “betegségen” kicsit meglepődtem, mert Djokonál azt vettem észre, ha nem megy a játék, akkor “megbetegszik”, és akkor nagyon látványosan tud szenvedni a pályán. Márpedig most 2-1 -es szettelőnyben volt. Szóval lehet ennek pszichés oka is, nemcsak a tészta (pláne ha paradicsomos :) ). Eddig “edzőmeccseket” játszott, most jött Conga, aki komoly ellenfél. Egyébként bírom Djoko-t, nagyon tud teniszezni, és nem akarom bántani, de azt hiszem van igazság a cikkben, és jogos a kritika.

    VálaszVálasz

  4. bordin 2010/01/27, 18:26

    Thx

    VálaszVálasz

  5. arcsike 2010/01/27, 18:33

    @bordin: nm :D :P amúgy most lesz elődöntő beharangozó? vagy inkább az alvás mellett döntötök? :P ah csongor üt mostanában megint az nagyon impozáns! sztem nagyon jó lesz a fed-tsonga, ha nem is tud nyerni de sztem 5 szettre elviszi rozsét :D bár valószínűbb h 4-ben nyer! tsonga :D

    VálaszVálasz

  6. Sylar 2010/01/27, 18:35

    Számomra az érdekes, hogy hogyan lehet az, hogy valaki két labdamenet között alig bír vánszorogni, a labdamenetek közben pedig úgy fut mint nyúl. Eszemben sincs megkérdőjelezni, hogy valóban gyomorrontása volt-e, vagy sem, mert valószínűleg az volt, ha ő mondja. Csak nem kéne mindig eljátszani a nagy halált.

    VálaszVálasz

  7. kata979 2010/01/27, 18:35

    én leírtam már párszor a véleményemet a mai meccsről.
    nagy meccs volt jó meccs volt,Nole jól játszott,nyerő állásban volt és veszített.
    tavaly lehetett bántani a meleg miatt…és tényleg akkor szokott feladni meccset ha elege van az egészből,rosszul áll.De ma jól ment neki.amikor megláttam ma h rosszul van én is elhúztam a számat h jaj ne hogy….de nem adta fel.

    szerintem is lehet írni Tsongáról…nyugodtan.jön az elődöntő…Tsonga-Federer szerintem inkább ezt lehet olvasni mindenhol.

    VálaszVálasz

  8. Benedetto 2010/01/27, 18:36

    @arcsike: Lehet, hogy Gábor tud valamit! :D “”"Jajj tudjuk, hogy csak azért nem adod meg Nole-nak a kuruzsló címét mert utálod, mert félted a kis Federeredet tőle!”"” :D Viccet félretéve tényleg nem normális, hogy mindig van valami gond az egészségével. Nem vayok orvos, de szerintem tutira pszihés eredetű, vagy ha nem , akkor valami komolyabb gond van vele.

    VálaszVálasz

  9. Bencike91 2010/01/27, 18:41

    Akkor miért nem írsz Tsongáról, Gábor? Bocs, de ez rajtad múlik…Nole végigküzdött olyan állapotban és olyan játékkal egy mérkőzést, amit Rafa sem biztos hogy megcsinált volna. Szerinted egy gyomorrontáson mit kéne kivizsgálni? Most nagyon rosszul közelítetted meg a témát…

    VálaszVálasz

  10. zoltán34 2010/01/27, 18:44

    szerintem ma nem volt nagy halál nála.legalábbis messze nem olyan mint régen.odanyúlt a gyomrához,kiment,visszajött,adogatni nem tudott,futkározott,aztán vége lett a meccsnek.
    tényleg vesztes állásban szokott meghalni,nem pedig így hogy 2:1re állt és jól játszott.tavaly ilyenkor a játék sem ment neki aztán mégis csak összekapta magát.

    Tsongát meg nem féltem,tud Ő ünnepelni!

    VálaszVálasz

  11. Benedetto 2010/01/27, 18:45

    OFF: Gábor, Petra! Többször próbáltam regisztrálni, de nem kaptam semmilyen e-mailt. Esetleg tudtok küldeni manuálisan egy jelszót, hogy be tudjak lépni? A nevem: Benedetto Az e-mail címem: benedettovitarius[kukac]libero.it

    Köszi! ;)

    VálaszVálasz

  12. szpetra 2010/01/27, 18:50

    @Benedetto: Szia! Sajnos ez létező probléma, valamiért csak gmail-es címet tud regisztrálni a rendszer. Ha megbízol bennem, és elküldöd nekem e-mailben azt a jelszót, amivel itt szeretnél majd belépni, akkor én regisztrállak téged, mert adminként erre van lehetőségem.
    pszanto@eusp.hu

    VálaszVálasz

  13. arcsike 2010/01/27, 18:52

    @Benedetto: csinálj gmail-es címet, oda elküldi a lap ajelszót

    VálaszVálasz

  14. patroklos 2010/01/27, 18:53

    @Benedetto: én is probáltam regisztrálni:)nem sikerült. talán később.
    nole kezelteti -ha egyáltalán akarja kezeltetni a baját, már ha van mit. ilyenkor olyan mint egy ötéves hisztis kisfiu. az lesz a poén ha tsonga is ugyanabból a tésztából evett meccs előtt:)

    amugy samprasnak is voltak rejtélyes betegségei(kiderült mi?) 90es években lehetett olvasni hogy davis cupa találkozón volt rosszul, de hányt egyet a pálya mellett, majd behuzta a meccset.

    VálaszVálasz

  15. patroklos 2010/01/27, 18:55

    @arcsike: viszont probáltam ujra regisztrálni de a nevem és az emilcimem is foglalt(persze mert probáltam regisztrálni)csak válasz emil nem jött.

    VálaszVálasz

  16. arcsike 2010/01/27, 19:00

    @patroklos: come again! mert ennek így nem sok értelme volt! :D :P

    VálaszVálasz

  17. kata979 2010/01/27, 19:02

    szerintem ma igazából annyi történt h láttunk 3 nagyon jó szettet,nagyon jó labdamenetekkel,-mert maga a meccs nagyon jó volt.-az egyik játékos kért ápolási szünetet amikor annak vége lett visszajött tovább játszott és kikapott.ennyi volt!

    VálaszVálasz

  18. Benedetto 2010/01/27, 19:10

    @szpetra: Írtam mailt! ;)

    VálaszVálasz

  19. tamás567 2010/01/27, 19:21

    én nem szoktam beírni ide de olvaslak benneteket.
    de most van egy dolog amit nem értek.
    “Mert Tsongáról kéne többet írni, hiszen zsinórban második ötszettesét nyerte, de nem lehet, mert valaki ellopta tőle a show-t.”-ez azért kicsit túlzás szerintem.Nole a meccs végén levonult és Tsongát ünnepelték nem?vagy Djokovicot siratta az egész stadion?Tsonga mindig megcsinálja magának a show-t,nem hiszem h Nole elvett tőle bármit is.

    VálaszVálasz

  20. ettumifilii 2010/01/27, 19:25

    teljesen egyetértek, nem értem miért csinálja ezt nole(elnézést ha most tényleg baja volt) ez nem top3as mentalitás és nagyon érdekes volt a meccsen mert teljesen egyik pillantról a másikra történt, megfogta a hasát egy vesztett pont után, aztán még elvesztett egyet kettőt és már kész volt a dolog a fejében…tényleg az ilyen érzések nagyon könnyen elragadják az embert, inkább elveszíti maga miatt mint h véletlenül tsonga nyerje meg, de ez ilyen szinten érthetetlen…

    VálaszVálasz

  21. Vilandra 2010/01/27, 19:25

    @tamás567: Ez inkább jelképes. Tsongával kellene foglalkozni, mert győzött, de ez senkit sem érdekel, mert mindenki inkább azzal foglalkozik, hogy mi történt megint Noleval. Napszúrás, gyomorrontás, láz, lépfene… H1N1, stb. :) ;)

    VálaszVálasz

  22. giorgio_boy 2010/01/27, 19:26

    @Vilandra: just like Andy said it… SARS :D

    VálaszVálasz

  23. Vilandra 2010/01/27, 19:30

    @giorgio_boy: :D

    VálaszVálasz

  24. Benedetto 2010/01/27, 19:30

    Ezennel ünnepélyesen regisztrált felhasználó lettem! Köszi Petra! ;) :D

    VálaszVálasz

  25. koat 2010/01/27, 19:31

    Úgy tisztességes, ha az elején elmondom h djoko szurkoló vagyok, persze többek között.
    És azt is elárulhatom, hogy orvos vagyok.
    Viszont ahhoz h ezt a helyzetet megértsük nem gondolom h orvosnak kell lenni, szimplán logikusan gondolkodni.
    nole elmondta, és azt gondolom nincs okunk benne kételkedni, h a meccs előtt hasmenése volt, és ezt még az 1. szettben rendesen érezte is. Na most ha hozzáadjuk azt h kb két és fél órát rohangáltak akkor simán előfordul, még egy edzett személynél is h az abnormálisan működött, de valamelyest rendeződött gyomor-bél rendszer, a fizikai terhelésre újra provokálódik, aminek hányás lehet az eredménye.
    Ezen túl azt is gondolom, h djoko a jó úton halad.Egyrészt azért, mert az elmúlt évében a tavalyi ao-tól eltekintve nem beszélhetünk visszalépésekről, ápolási szünetekről. Másrészt viszont a tavalyi us opentől kezdve, én azt látom h kezd visszatérni, mind játékilag, mind önbizalom terén oda ahová való, ahol megtorpant.
    Viszont azt gondolom h a jövő szempontjából lényeges az all-round játékstílus, de szerintem a 2 évvel ezelőtti djoko simán 3-ban nyert volna, de azt gondolom h ez a beteges nole is mecsinálhatta volna 3 szorosban.
    Hogy a szervájával mi történt azt nem tudom?
    A jövő azonban kecsegtető, bízzunk benne, én azt teszem!

    VálaszVálasz

  26. tamás567 2010/01/27, 19:35

    @Vilandra:
    elég szomorúan tartom azt h inkább Noléról írnak -meccselemezés címén- minthogy arról h Tsonga győzött és Federerrel fog játszani.
    nem vagyok Nole fan,mert nekem szimpatikus igazából,de szerintem ez ma egy kicsit túl lett ragozva.
    tavaly az AO-óta nem adott fel meccset,nem kapott napszúrást,lépfenét….kár h ezzel foglalkoznak az emberek,nem pedig arról h ez a mai meccs igazából nagyon jó volt és holnap Cilic-Mörivel játszik.

    VálaszVálasz

  27. Rita0920 2010/01/27, 19:44

    tök mindegy hogy mi történt Noleval kikapott és mehet haza… :) !

    VálaszVálasz

  28. koat 2010/01/27, 19:46

    szrintem azért foglalkoznak inkább nole szemszögéből a meccsel, mert azt gondolom az 1. szett elvesztése ellenére, ahol 2x volt breakelőnyben , hogy az 1. 3 szettben ő dominált. És úgy gondolom nem én vagyok az egyedüli, aki azt várta h a 4.ben simán befejezi. Ezzel nem azt akarom mondani, h tsonga ne tudna fordítani, mert tény h gyönörűen támad, játszik a hálónál, de valahogy hirtelen jött nolenak a törés amit nem tsonga játéka váltott ki, és nem ő lökte vissza teljesítményében nolét!

    VálaszVálasz

  29. zoltán34 2010/01/27, 19:46

    @Rita0920:
    igazából ennyi történt! csak én ennek annyira nem örülök

    VálaszVálasz

  30. Vilandra 2010/01/27, 19:49

    @tamás567: Ahogy írtad, kár. De Novak erre sajnos rászolgált az eddigi “előéletével”. Én sem vagyok oda érte, de jó fej és ha összeszedi magát, tényleg tudna teniszezni is. Néha nagyon is.

    De én is láttam már több olyan meccsét, amikor végig az járt az eszembe, hogy ha ennyire nem bírja vonszolni magát, miért nem választott más sportágat (pl. sielést, ott nincs hőség) ?

    Ezért is született meg ez a poszt, amit lehet, te túlzásnak tartasz, de elgondolkodni rajta mindenképp érdemes. ;)

    VálaszVálasz

  31. Rita0920 2010/01/27, 19:50

    @zoltán34: hát bocsi de most hiába foglalkozunk azzal hogy mi történt a lényegen úgyse változtat…amúgy nem gondoltam volna hogy kikap, dehát ilyen a tenisz.

    VálaszVálasz

  32. kata979 2010/01/27, 19:51

    @koat:
    a 3.szett után teljesen azt hittem h 4ben nyer Nole,annyira jól ment neki.de nem így lett.
    azt hiszem én be is fejezetem ezt a témát mára,kiesett,ennyi volt, lehet még javítani és fog is!

    VálaszVálasz

  33. giorgio_boy 2010/01/27, 19:55

    Petra mit fogtok éjszaka ismételni, és mikortól lesz kb élő bejelentkezés? :D

    VálaszVálasz

  34. koat 2010/01/27, 19:56

    @kata979: én is azt gondolom h fog is.
    kíváncsian várom a nyitott kemény pályásokat(dubai,iw, miami), ott mindig jól ment neki, még tavaly is amikor nem volt az igazi. Na akkor majd idén… :)

    VálaszVálasz

  35. tamás567 2010/01/27, 19:57

    @Vilandra:
    jó teniszező..ma is jól játszott csak ez lett belőle.de talán most már jobban bírja a meleget én úgy látom.azt azért nem hiszem h sportot kellene váltania évek óta ott van az élen,akár bírja a meleget akár nem és ma nem a meleggel volt a gond.tud szenvedni rendesen a mai napig az oké de legalább kitart és végigcsinálja.
    azt sem gondolom h jókedvéből nem akarta ezt megnyerni ma.
    nem a kedvencem Nole de kár lenne érte..mert jó teniszező

    VálaszVálasz

  36. koat 2010/01/27, 19:59

    én azt mondom hajrá tsonga, szerintem meg tudja csinálni, és akár a végső győzelemre is esélyes, és hajrá marin, aki nem hiszem h most megijedne, ennyi küzdés után

    VálaszVálasz

  37. koat 2010/01/27, 20:04

    nagyon tetszett valakinek az a beírása, amiben azt írta, hogy mindenki márit tartja esélyesnek, ezzel jól rápakolják a terhet, amivel őszintén szólva a skót eddig nem túl jól boldogult.
    egyébként angliában minden teniszezőt az állam szponzorál edzőkkel, v csak márit?

    VálaszVálasz

  38. Rita0920 2010/01/27, 20:04

    @koat: amúgy én is ezt gondolom :) !

    VálaszVálasz

  39. smartdrive 2010/01/27, 20:05

    hát, én azért azt gyanítom, hogy (hacsak nem döntő) az ellenfél magasról tojik rá, hogyan jutott tovább

    VálaszVálasz

  40. Vilandra 2010/01/27, 20:11

    @koat: Azt én követtem el egy másik poszt alatt. Az utóbbi 1,5 évben ezt tapasztaltam. Nem biztos, hogy most is bejön, de Marin miatt belekapaszkodom ebbe a halvány reménysugárba is! ;)

    VálaszVálasz

  41. koat 2010/01/27, 20:14

    @smartdrive:
    szerintem ez azért nincs így, mert a játékosok taktikailag készülnek 1-1 meccsre, és azt gondolom mári edzői mondják neki h jól futtassa, mert már 3 db 5szettest játszott.
    szóval ha eddig nem is követte cilic útját, ily módon csak értesül róla, és azt azért tudja mit tehet 3 db 5 szettes az ausztrál napon

    VálaszVálasz

  42. Vilandra 2010/01/27, 20:15

    @tamás567: Még szép, hogy bírta, Dubaiban készült az AO-re és ez ma esti meccs volt! :)
    Azt én is fejlődésként értékelem, hogy nem adta fel és legalább lejátszotta.

    VálaszVálasz

  43. szpetra 2010/01/27, 20:18

    A snooker után lesz tenisz ismétlés (megjósolhatatlan időpont, hivatalosan 23.00), sajnos azt én nem látom, hogy mit ismétlünk, gondolom valamelyik férfi negyeddöntőről lesz összefoglaló. Fél négykor biztos lesz élő bejelentkezés, elméletileg akkor kezdődik a Serena-Li (ha véget ér addig a páros meccs a Rod Laverben) aztán Henin-Zheng rögtön utána. Fél 10kor meg jön Murray és Cilic, ha addig végeznek a lányok…

    VálaszVálasz

  44. tamás567 2010/01/27, 20:23

    @Vilandra:
    de ma egyáltalán nem a melegről szólt a dolog.végül is nekem mindegy ez az egész.kikapott aztán ennyi.meglátjuk mi lesz vele.le nem írnám Őt,hisz a USO óta legalább a játéka is összeállt újra.

    VálaszVálasz

  45. giorgio_boy 2010/01/27, 20:23

    @szpetra: angyal vagy köszönöm :)

    VálaszVálasz

  46. zoltán34 2010/01/27, 20:25

    @szpetra:
    köszönjük Petra!
    az első meccs annyira nem hat meg,Henin-t megnézném :-)

    VálaszVálasz

  47. Lucsia95 2010/01/27, 20:58

    Kedves Gábor!
    Valóban nagyon rosszul közelítetted meg ezt a témát és úgy gondolom, hogy most igazságtalanul ítélkeztél Nole felett. El kell ismerni, hogy korábban tényleg voltak érthetetlen, szándékosnak tűnő rosszullétei, de szerintem a mai meccsen jóformán ezek mindegyikét kompenzálta. Az utolsó lehelletéig végig küzdötte a több, mint négy órás meccset, nem is akármilyen játékkal, bebizonyítva, hogy igenis ott a helye e legnagyobbak között. És hogy ellopta volna a show – t Tsonga elől? Könyörgöm, akkor ne írj róla! Mondd, hogy szép küzdelemmel veszített, de ellenfele nem kis tudása, érettsége is kellett hozzá, hogy az eredmény ez legyen, s a jó J.W. teljesen megérdemelten jutott tovább.
    Nole egy kiemelkedően jó játékos, s számomra most teljesen bebizonyította, hogy megérdemli – ha meglesz – azt a második helyet. S eddigi nolés bejegyzéseid alapján Gábor, szerintem te ezt egyáltalán nem így látod, amit őszintén sajnálok, mert a te szakértelmeddel észre kellett volna venned.
    Jah, és gratulálok a meccset közvetítő kommentátornak (nem tudom ki az), igazán parádés közvetítést hallhattunk.
    Bocs, ha hosszú voltam

    VálaszVálasz

  48. csavargo 2010/01/27, 21:45

    bocs h beleszolok de egyet kell ertenem azzal h Nole ellopta a showt
    Biztos viszalyt szitok de ez ugyanaz mint itt tavaly Rog bogese.
    Igen szep emberi pillanat volt de a francba is sirdogalni az oltozoben illik.
    Rosszul lenni meg lehet nem ilyen latvanyosan is. Amugy kedvelem Nolet, csak a felreertesek elkerulese
    Vegett irom ezt le.
    Ja es azer ove a show mert ha mondom valakinek h JW nyert akkor
    Valamiert azt is hozzateszem h Nolenak fajt a pocija.
    Lehet megkavicsozni.

    VálaszVálasz

  49. celle 2010/01/27, 22:11

    Pont ma jutott eszmbe, hogy valami komolyabb dolog állhat a háttérben, hogy Nole ilyen sokszor van rosszul tétmérkőzéseken. És hogy vajon mi lehet? Gáz. :S

    VálaszVálasz

  50. juci 2010/01/27, 22:27

    @celle: vagy reflux, vagy ibs, vagy pszichés problémák. Az elsőre van gyógyszer, a másik kettőre meg ott van Csernus doki :) :)

    VálaszVálasz

  51. ettumifilii 2010/01/27, 22:32

    @Lucsia95: hogy tud egy, az előzőekhez hasonló rosszulétet kompenzálni egy újabb rosszulléttel? most ő egy hős mert nem adott fel 2-1-es vezetésről egy GS negyeddöntőt? vagy ezzel az ausztráloknak kompenzált h a múlt évben feladta és natessék ma nem? ez a sport nem a feladásról szól, mint ahogy semmelyik sem, ha valaki lázas, vagy tényleg komolyan sérült akkor igen adja fel, de nolénél itt most nem erről volt szó…látszott az arcán, rafának is amikor fájdalmai voltak tegnap, nem volt ez az önsajnáló, szenvedő arckifejezés, ami djokovicnál, kár, mert jó meccs volt és djoko jó játékos, csak néha elfelejti h hol van és h mit is akar

    VálaszVálasz

  52. Csavargo 2010/01/27, 22:48

    @ettumifilii: alad a pont

    VálaszVálasz

  53. 8785 2010/01/28, 2:51

    @Lucsia95: Egyetértek veled. Nem értem Gábort miért támadta így le Nolét.

    VálaszVálasz

  54. giorgio_boy 2010/01/28, 3:40

    No Martini, no party! No Petra no chat! :(

    VálaszVálasz

  55. giorgio_boy 2010/01/28, 4:57

    @giorgio_boy: Na mindenesetre Fucsovics Marci simán az elődöntőben :) Babos Timi viszont hiába fordított szett és brékhátrányból sajnos döntő szett 7-5tel bucsúzott. Serena meg kicsit ellinkeli ezt a meccset…

    VálaszVálasz

  56. giorgio_boy 2010/01/28, 4:58

    @giorgio_boy: Amúgy Declan volt a Sakál c. Bruce Willis filmben (The Jackal) Richard Gere karakterének keresztneve… Taylorék onnan vették a nevet :D

    VálaszVálasz

  57. Geysap 2010/01/28, 4:59

    @csavargo: Miert kellene megkavicsozni ;)
    Fed mar ezerszer nyilatkozta, hogy mennyire szegyeli magat, hogy o volt a kozeppont, es nem Rafa.

    Nolenel sajna ez gyakrabban osszejon. Volt, amikor ketkedni lehetett a “rosszuleteben”, de most nem. Latszott rajta, hogy szarul van – e mellett latvanyosan szenved. Egy ilyen versenyzo ellen kva. nehez jatszani. En oszinten Tsongat sajnaltam. Jol jatszott, ok., de benne mocorgott – ebben biztos vaygok – hogy Nole taktikazik, vagy baja van. Foleg a miatt, mert rosszullete alatt is voltak olyan nyero utesei, “hogy csak na”

    En a pszichiatert javasolnam…

    VálaszVálasz

  58. Geysap 2010/01/28, 5:03

    @giorgio_boy: Akkor ha Soderlingnek gyereke lesz, Gladiatornak fogja hivni ???? (kedvenc filmje, es ezt nezi mindig, hogy feltoltodjon – tenyleg kva jo film, ). E mellett meg a Russel, es a Maximus nev jon szoba… Egyebkent jo reggelt ;) !!!

    VálaszVálasz

  59. Geysap 2010/01/28, 5:05

    @giorgio_boy: Declan Mulqueen – mint regi bebortonzott IRA harcos… Nem rosz valasztas…

    VálaszVálasz

  60. giorgio_boy 2010/01/28, 5:11

    @Geysap: na akkor mégegyszer jó reggelt Doki!!! láttam hogy írtál az előző napicsetbe, de gondoltam hogy “nem maradsz ott” :) Petra épp kialussza magát ezért nincs még Cset no.11 :)

    VálaszVálasz

  61. giorgio_boy 2010/01/28, 5:50

    @giorgio_boy: na Heninéket ágyból nézem, gép pihen, 9.30kor re :)

    VálaszVálasz

  62. FedererRafa 2010/01/28, 6:17

    @giorgio_boy: Én is. :)
    Hajrá

    VálaszVálasz

  63. zoltán34 2010/01/28, 8:19

    Henin milyen könnyedén nyert :-) végre egy jó hír az elmúlt 2napban

    VálaszVálasz

  64. gagman 2010/01/28, 10:08

    Kezdeném Nole védőbeszédét egy ténnyel:nem minden második Slamen adja fel a meccset,hanem valójában ez az arány 17/4.

    Közel sem játszott jól az első szettben,már csak azért sem,mert az a játékos,aki 2* vagy 3* is brékelőnyben van és elveszíti a szettet,az nem játszhat jól.Ráaádásul a TB-ben is volt előnye.Kifejezetten félve,izgulva játszott,legalábbis én így gondoltam meccs közben,de lehet a gyomorrontás is az ok,a teniszben ettől kisebb problémák is elvonják a figyelmet.

    Végül,h miért kóstolgatja Gábor Djokót:ismerjük a balhét a bunkó anyja és Fed között+
    azt is el kell ismerni,h nemsokan állnak olyan jól Federerrel szemben,nemsokan verték el az etalont mint Ő….

    VálaszVálasz

  65. gagman 2010/01/28, 10:15

    @Geysap:

    El is fogadom,h Congiban megfordult,h Nole taktikázik.Bár ezek a nyílvánvaló jelek számára is láthatóak voltak.DE az bunkóság volt tőle is,h rossz színben tünteti fel nyílvánosan a nyilatkozatában a meccs végén azokután,h nyer és itt jön a lényege a mondanivalómnak:mutasson már valaki egy olyan meccset,amikor Nole ápoltatta magát és nyert! Mert akkor tényleg alávaló,de amíg az ápolás után feladja a meccseit,addig elég érdekes köpködni őt!

    VálaszVálasz

  66. Sylar 2010/01/28, 10:27

    @koat:
    Murray sohasem volt az elsőszámú esélyes a győzelemre. Akik ezt mondják, azok bizonyára megfeledkeznek egy Roger Federer nevezetű egyénről.

    VálaszVálasz

  67. paul 2010/01/28, 10:28

    En is a szerbnek szurkoltam, szerintem fantasztikus jatekos, van benne stilus es fantazia!!!
    Hihetetlen megoldasai voltak, es en szemely szerint ertekelem az akarat erejet! Lehet hogy tenyleg az eronleten es az egeszsegi allapotan lehetne javitani.
    De szerintem nagyon tehetseges jatekos! Sajnalom hogy veszitett!
    Miert allna erdekeben szinlelni a betegseget az egesz vilag szeme elott?..butasag

    VálaszVálasz

  68. kari 2010/01/28, 10:56

    nem vagyok Djokovic fan!láttunk meghalni jó meccsen DE szerintem a tegnapi az más volt.nem csinált semmi bosszantót szerintem,odakapott a hasához,kiment visszajött és veszített a meccs után ahogy kell levonult a pályáról és ennyi.Tsonga a meccs után nyugodtan örömködhet,és örült is hisz nyert és ez a lényeg,én nem tudom milyen show-ról beszéltek..Tsonga megcsinálja magának a show-t meccs közben és utána is.Bár nekem ez sem tetszik amit Ő meg Monfils csinálnak.
    az h Nole szülei megcsinálják a feszkót arról nem tehet Nole.sajnos ők ilyenek.
    Nole játéka azért nem reménytelen jobban játszik mint tavaly ilyenkor.
    és azt is megemlíteném h Nole a pályán nagyon sportszerű,Tsongát is megtapsolta tegnap ha jót ütött,meg szokott adni pontokat….stb.azt viszont én sem kedvelem amikor felad meccseket,ütögeti magát-de az legyen az én bajom-

    VálaszVálasz

  69. eva 2010/01/28, 12:54

    sziasztok!
    tudja valaki, hogy Davidenko és Nole nyert e már GS-et????

    VálaszVálasz

  70. Fereste 2010/01/28, 13:31

    azon túl, h tényleg nem volt szép Djokótól ez a melodráma, én hozzátenném, h idegileg Tsonga se volt százas. Persze most könnyen megfeledkezünk róla, de ő is volt nem egyszer hullámvölgyben, méltatlankodott meg bosszankodott, hangos megjegyzéseket fűzött a történtekhez…. Szóval ha Nole nem hagyja el magát (vagy nem jön ez a betegség, ha valóban jött); akkor simán más is lehetett volna a végeredmény. szvsz.

    VálaszVálasz

  71. zoltán34 2010/01/28, 14:11

    @eva:
    Nole-2008-ban nyerte meg az AO-t
    Davydenko nem nyert

    VálaszVálasz

  72. Lucsia95 2010/01/28, 15:21

    @ettumifilii: Önsajnáló, szenvedő arckifejezés? Nem tudom milyen arcot lehetne még vágni egy gyomorrontással végigjátszott négyórás meccs közben…. És igazad van, a sport tényleg nem a feladásokról szól, Nole is éppen ezt bizonyította be ezzel a meccsel… Mert aki rosszul van, az rosszul van, szerintem nem direkt rontotta el a gyomrát a meccs előtt, hogy minden erről szóljon majd. És igenis egy “hős”, ha már így fogalmaztál, mert nem sokmindenki tudta volna ezt így végigcsinálni…

    VálaszVálasz

  73. Lucsia95 2010/01/28, 15:29

    @gagman: Teljesen egyetértek veled. Tsongától valóban nem volt szép ezt nagy nyilvánosság előtt így emlegetni. És tényleg érdekes Nolét ezekért piszkálni, azzal együtt meg pláne, hogy kevés nála sportszerűbb játékos van a jelenlegi mezőnyben.

    VálaszVálasz

  74. koat 2010/01/28, 15:58

    @Lucsia95:
    szintén egyetértek veletek.
    meg kell mondjam, tényleg jó volt hallgatni a másik riportert, azt hiszem varga ákosnak hívják.külön öröm, h nem azt kellett állandóan hallanom, h “ez most egy hallatlanul fontos pont lesz”, és nem állandóan pszichológiai vonatkozásokról beszélt, mint gábor.

    VálaszVálasz

  75. Turin 2010/01/28, 22:16

    @patroklos: Kiderült. Thalassaemia minor.
    Ha valakit érdekel, majd leírom. :D

    VálaszVálasz

  76. gagman 2010/01/29, 9:51

    Jól van,azért Gábor is változtatott ezen az álláspontján a Congi-Fed felvezetőjében.

    VálaszVálasz

Kattintás a válasz elvetéséhez

Ha nem szeretnéd minden kommentnél bepötyögni az adataid, regisztrálj itt!

  • Törzsasztal

    • Belépés
    • Regisztráció
    • Elfelejtett jelszó?

  • Rovatok:

    • A moderálási elvek (1)
    • A nap képe (44)
    • Ausztrál Open (196)
    • Davis Kupa (22)
    • Egy soha meg nem írt könyv (5)
    • Eredmények (29)
    • Ezen a napon (19)
    • Gézengúzok (9)
    • Hírek (490)
    • Hot! (46)
    • Ki, hol, kivel? (12)
    • Meccselemzés (19)
    • Nagyonállat (43)
    • Napi idézet (88)
    • Régi blog (383)
    • Roland Garros (268)
    • Us Open (129)
    • Videók (207)
    • Wimbledon (111)
  • Erről szóltunk:

    acasuso (1) agassi (16) allaster (1) almagro (1) alona bondarenko (2) ancic (1) andrejev (2) arias (1) arn (4) azarenka (6) babos (2) baghdatis (5) bammer (1) becker (2) berdych (6) blake (3) bolelli (2) borg (3) borotra (1) bryan (3) cahill (2) chakvetadze (1) chang (1) cibulkova (1) cilic (3) clijsters (15) connors (3) coria (2) courier (1) czink (23) date (1) davenport (1) davydenko (16) dechy (1) de heart (1) delic (1) del potro (24) dementieva (11) dent (5) devenport (1) djokovic (67) dokic (3) dulko (1) dushevina (1) edberg (3) federer (177) feliciano lopez (1) ferrer (1) ferrero (4) fish (4) fucsovics (1) gasquet (8) gaudio (5) gil (2) ginepri (1) gonzalez (13) graf (6) grosjean (1) gulbis (4) haas (8) hanescu (2) hantuchova (1) haynes (1) helfant (2) henin (13) henman (2) hewitt (17) hingis (2) hrbaty (1) isner (12) ivanisevic (6) ivanovic (15) jankovic (8) karlovic (11) keys (2) kiefer (1) kirilenko (1) kohlschreiber (3) kubot (1) kuerten (3) kurnyikova (3) kuznetsova (6) leconte (1) lendl (3) lever (1) li (2) lisicki (2) lisnard (1) ljubicic (6) lopez (2) lu (1) mahut (5) majoli (1) malisse (3) mantilla (1) marosi (2) mathieu (3) mattek (1) mauresmo (6) mcenroe (10) melzer (1) monfils (8) montcourt (1) moya (2) muller (1) murray (51) muster (1) nadal (123) nalbandian (5) nastase (1) navratilova (2) Odesnik (1) ouanna (1) oudin (1) parizs (4) paros (4) pasek (1) pavel (1) peer (1) penetta (1) petrova (1) querrey (1) robredo (2) roche (1) roddick (39) rybarikova (1) safin (2) sampras (7) sanchez vicario (2) santoro (10) schiavone (3) schnyder (2) schwank (1) scott (1) seppi (1) serena (43) sharapova (13) simon (2) soderling (25) stenpanek (1) stepanek (1) stosur (2) suarez navarro (1) sugiyama (1) szafin (28) szafina (33) szavay (46) szeles (1) taróczy (1) tipsarevic (1) tomic (4) troicki (1) tsonga (12) tursunov (1) venus (13) verdasco (22) vinciguerra (1) vliegen (1) volandri (1) washington (1) wawrinka (2) wickmayer (5) wilander (7) wozniacki (4) youzhny (1) zvonareva (4)
  • Képek:

  • © Salakblog 2009-2012 | minden jog fenntartva | impresszum