Salakblog – Minden, ami tenisz

Minden, amit esetleg nem tudtunk elmondani, vagy nem mondhattunk el, vagy már nagyon sokszor elmondtunk a teniszről…

M-R után, R-D előtt

2010/01/26 Tagek: davydenko, federer, murray, nadal Kategória: Ausztrál Open, Meccselemzés
Szerző: bordin

murray-5

Először is sorry a késői posztért, de az a helyzet, hogy picit meg vagyunk csúszva erőnlétileg, de ígérjük igyekszünk összekapni magunkat.
Szóval először Rafáékról:
Mielőtt bárki megpróbálná elintézni annyival, hogy fájt a térde, szögezzünk le valamit. Nadal nem ezért kapott ki. Az kétségtelen, hogy a térde nem engedte, hogy megpróbáljon fordítani nulla kettőről, de abban, hogy hátrányba került, semmiféle szerepe nem volt. Rafa jól játszott nagyon, még a második szett végén is, csak nem eléggé.

Murray  a legjobb teniszét nyújtotta, amit valaha láttam tőle.
Nem csak azzal, ahogyan ütött, mert abban azért volt egy pici pauza, ott a második szett elején, hanem ahogyan reagált a konfliktushelyzetekre, ahogyan váltogatta a játékát, ahogyan adogatott, amikor szerva-röptézett. Ezzel a tenisszel simán GS-t lehet nyerni. Kérdés az, hogy el is várja-e mostantól magától, vagy tud-e ilyen laza maradni. Ha tud, nyerhet.
Rafa azt gondolom, hogy a játékával tulajdonképpen még elégedett is lehetne, a gond csak az ugye, hogy megint nem nyert. Én azt hiszem egy éve két ilyen szettből kettőt biztosan nem veszített volna el. De inkább egyet sem. De erről a problémáról, arról, hogy már nem sérthetetlen, már beszéltünk eleget, pillanatnyilag úgy fest, hogy van ennél nagyobb baja is.
A térde.
Úgy fest, lassan egy fél évet bír csak, vagy még annyit sem, és nem nagyon hiszem, hogy ez változna. Vagy változni éppen változhat, csak nem abban az irányba, amelyikbe szeretné. Egyszer már leírtam mit gondolok erről, akkor kaptam rendesen, azért belinkelem, de szerintem hardcore Rafa rajongók el se olvassák, csak dühítik magukat megint. Addig ellenben barátkozhatnak a tízen kívüli Rafa gondolatával. Ami nyilván nem a reális erőviszonyokat tükrözi, de ahhoz, hogy a ranglistán valaki elől legyen, ahhoz alapvető feltétel, hogy egészséges legyen.
Ő pedig nem az. Ez teljesen egyértelmű. Lehet, hogy rossz ezt a olvasni a fanoknak, de ettől még így van.
Ha valamit eltanulhatna Rogertől, az a spórolás. Ahogy be tudja osztani az erejét, úgy egy mérkőzés szintjén, mint az évet tekintve. Ő simán odadob egy meccset Davynak, mint tette azt Dohában, csak azért, mert a pillanatnyi érdeke úgy kívánja. Rafa egy labdamenetet sem dob oda senkinek. Fut, rohan mindenért. Így nem megy. Hosszú távon semmiképpen sem.
És ha már így, egy merész csavarral átkanyarodtunk Davyék meccsére, szögezzük le gyorsan: Federer a favorit. Az, hogy az utolsó két meccs Davyé lett, nem sokat számít. Grand Slamen legyőzni Rogert, ez kevesek kiváltsága. Háromszor megverni egymás után, az meg Rafáé, meg Murrayé. A tenisze alapján alkalmas lehetne rá Kolja is nyilván.
Csak ne három szettre játszanának és nappal.

88 Comments »

88 komment:

  1. Bikkin 2010/01/26, 19:48

    Igen, enyém! :)
    És hogy legyen is itt valami: bloggazdik, pls NE A YOUTUBE-ra rakjatok fel videót, ha felraktok. Onnan úgyis leszedetik, jobb valami isten háta mögötti szolgáltató, pl. Vimeo vagy Indavideo.

    VálaszVálasz

  2. manu 2010/01/26, 19:55

    Ki közvetíti holnap a Davy-Rog-ot????

    VálaszVálasz

  3. Sanna 2010/01/26, 20:16

    egyetértek minden szavaddal, szerintem Rafának és a team-nek át kell gondolniuk ezt az egész pályafutást, az egész versenynaptárt, hogy érdemes-e annyit versenyeznie, és terhelnie a térdét (mert ahogy én látom, a tervek szerint kevesebb versenyen idén sem indul), vagy rákoncentrálnia az RG-re, a salakos GS visszaszerzésére, és az US openre, ami még hiányzik, de az az igazság, hogy mi innen nem tudjuk megmondani, hogy mi legyen, mert nyilván sokan (köztük én is) szeretnék őt még látni versenyezni, olyan labdákat visszaadni amit csak ő tud, de sajnos megint bebizonyosodott, hogy ez így nem megy, és nagyon drukkolok neki, hogy sikerüljön jó döntést hozniuk. VAMOS

    VálaszVálasz

  4. FedererRafa 2010/01/26, 20:18

    Jó lesz. Remélem Davi bizonyít és nyer.

    VálaszVálasz

  5. FedererRafa 2010/01/26, 20:21

    Hát én szomorú vagyok… Murray tényleg jó volt.
    Ha már így játszik, nyerje meg az egészet.

    VálaszVálasz

  6. ettumifilii 2010/01/26, 20:21

    van rafa murray meccs utáni interjújának egy nagyon érdekes része, ahol rafa elmondja h legutóbb ilyen jól tavaly ugyanitt ment neki a játék, meg még indian wellsben, utána minden a fájdalomról szólt…asszem fájdalommal nem kelett volna 4 salakos tornát végigjátszania, és végignyernie majdnem…lehet h az az év 08-09 ben rafa legjobb éve lesz, de ha ott kicsit visszavesznek lehet h lesz még ilyen éve, így nem lesz könnyű…és igen, roger erő beosztásban a legjobb, néhány tornát le kelett volna szarnia rafának is

    VálaszVálasz

  7. Amar 2010/01/26, 20:24

    Sziasztok!
    Tudnátok adni egy linket, ahol meg tudom nézni, hogy mikor milyen meccsek lesznek?
    Nézegettem ATP/AO honlapját, de nem nagyon találtam. AO-n volt valami “upcoming” címszóval, de biztos van valami rendesebb “összefoglalás” is róla csak nem találom.
    előre is kösz, és bocs a béndzsa kérdésért :)

    VálaszVálasz

  8. ettumifilii 2010/01/26, 20:26

    @Amar: schedule címszó alatt van az australianopen.org-on

    VálaszVálasz

  9. lilly 2010/01/26, 20:32

    http://www.australianopen.com/en_AU/scores/schedule/index.html

    VálaszVálasz

  10. Connor 2010/01/26, 20:37

    Livescore ir 2.30-at, de ha előtte lesz 2 női meccs, képtelenség, hogy addig végeznének.

    Most nem tudom, mikor keljek: 4kor, 5kor?

    VálaszVálasz

  11. ettumifilii 2010/01/26, 20:41

    @Connor: kelj ötkor szerintem, max lemaradsz egykét gémről

    VálaszVálasz

  12. giorgio_boy 2010/01/26, 20:43

    @Connor: amikor eddig 2 női meccsel kezdődött a program én mindig 5re tippeltem… soha nem maradtam le semmiről :) sőt gyakorlatilag még 30-60 percet várnom kellett.. az hogy a Williamsek játszanak semmit nem jelent. lehet hogy 40 lehet hogy 140 perc lesz mindkét meccs :)

    VálaszVálasz

  13. ettumifilii 2010/01/26, 20:46

    @giorgio_boy: holnara valahogy 140 perces meccseket várok:P

    VálaszVálasz

  14. Connor 2010/01/26, 20:48

    Köszi a gyors válaszokat!
    Akkor viszont gyorsan kómába helyezem magam :)

    VálaszVálasz

  15. ettumifilii 2010/01/26, 20:49

    @ettumifilii: a fiúknál meg 240-eseket :P

    VálaszVálasz

  16. chrs 2010/01/26, 20:50

    én csak egy mondattal nem értek egyet, de azzal nagyon: “Ő simán odadob egy meccset Davy-nak, mint tette azt Dohában, csak azért, mert a pillanatnyi érdeke úgy kívánja.”
    Ezzel már a dohai post-oknál is voltak gondjaim. Davy megverte Fed-et. Jobb volt. Nálam ez magyarázkodás, hogy odadobta, direkt kikapott, hogy ne kelljen játszani Rafával, hogy elaltassa a többieket vagy akármiért. De – valaki írta is még dohai verseny alatt – ha véletlenül mégis ez lenne az igazság, az még nagyobb gáz volna.
    és andy+brandy-s vagyok:)

    VálaszVálasz

  17. Sztrego 2010/01/26, 20:55

    Rafa nem a sérülés miatt vesztett. Murray jobban szervált, ez volt a döntő. Rafa úgy kapott ki, hogy jól játszott, de annyira jól mégsem, mint tavaly ilyenkor.
    A sérülése sem ugyanaz, mert a combfeszítő izma állt be, nem izületi sérülés.

    VálaszVálasz

  18. koat 2010/01/26, 21:01

    chrs-szel értek teljesmértékben egyet, kivéve azt h kinek szurkolok.
    Nekem nem úgy tűnt h federer odadobta volna a dohai meccset, a vb-set meg pláne, ott láthatóan nagyon is nem tetszett neki h kikapott, ami tisztán látszott a kézfogásnál.
    azt gondolom davynak még nagyobb áttörést jelentene ha gs-en tudná meverni federert, és komolyan kelleneazután számolni vele a legnagyobb tornákon.
    és djokos vagyok :)

    VálaszVálasz

  19. FedererRafa 2010/01/26, 21:03

    @Sztrego: Ritkán látunk erre. mit csinálsz amúgy? mivel foglalkozol?

    VálaszVálasz

  20. ettumifilii 2010/01/26, 21:05

    @Sztrego: ő azt nyilatkozta h ugyanott fáj ahol tavaly

    VálaszVálasz

  21. FedererRafa 2010/01/26, 21:11

    Milyen következménye lesz ennek a vereségnek?

    VálaszVálasz

  22. juci 2010/01/26, 21:45

    Hello hello, összekaptam magam a mai trauma után… :( .
    Szal, először is: senki nem írta és nem is gondolja (pedig vagyunk sztem páran hardcore Rafa fanok :) ), hogy Rafa a sérülée miatt kapott ki. Egyértelmű volt, hogy a mai napon Mari jobb volt, igen a szervák és amiatt, mert tudott irányítani, és a Rafa+Toni által beharangozott agresszorkodásból csak néha látszott vmi. A brékelőnyt sem tudta megtartani, sztem nem volt olyan koncentrált, mint Karlo ellen a fontos pontoknál.
    Én is azt gondolom, hogy Federer a favorit. Davy a vb után felszedett annyi önbizalmat, hogy megverte, de én sem gondolnám, hogy itt meg tudja verni (pláne azok után, amit Verdával műveltek). Marinak talán sikerülhet. Jól játszik, és nem az a beszari fajta.
    Azt nehezen tudom elképzelni, hogy Rafa tud változtatni a stílusán, már hogy nem megy minden labdáért. Ha vki olyan lelkes, olyan szenvedéllyel játszik, annyira akar nyerni, mint ő, tud másképpen játszani? Ez nála már reflex, hogy jön a labda, megyek érte :) . Ez nem okoskodás, nem vagyok szakértő, csak egy lelkes rajongó… :)

    VálaszVálasz

  23. celle 2010/01/26, 21:55

    @FedererRafa: Pl. hogy nem ő megy tovább a következő körbe, hanem Mári. :P Ez tuti. A többit az idő mutatja meg. :-)

    @juci: Szerintem lelkes és szenvedélyes játékos van néhány Nadalon kívül is, itt a játékstílus a lényeges, az meg kicsit más dolog.

    VálaszVálasz

  24. FedererRafa 2010/01/26, 21:55

    @juci: Igazad van.

    VálaszVálasz

  25. ibisza 2010/01/26, 21:57

    Szerintem lehet,hogy szegény úgy jár,mint annak idején Hewitt,Safin,Ferrero stb.
    Természetesen minden helyzet más és Rafa eddigi pályafutása jóval eredményesebb,mint az említett játékosoké.
    Más az ok is,amiért hátraszorulhat.
    Nagyon sajnálom Őt,mert kedvencem a salakjáték,nehéz elképzelni nélküle -a sikerei nélkül- az európai tavaszt.
    Csak sajna lehet,hogy mire a csúcsra ért,addigra sajnos “kipukkadt”,ezt persze átvitt értelemben értem.
    Hozzáteszem,nagyon nem szeretném,hogy igazam legyen.
    De Rafa játéka hosszútávon nem kifizetődő,bármennyire is élvezetes.
    Ettől nem tartom Őt kevesebbneksenkinél,az a szép a teniszben,hogy annyira változatos.
    Mennyire különbözik pl. Roddick és Federer játéka? És mégis tud élvezetes lenni vagy egyik vagy másik ember számára…
    Remélem Rafa még képes lesz visszatérni.
    Attól aggódok,hogy az önbizalma fog neki végleg elmenni.
    Az nagyon katasztrofális lenne,ha ezt TELJESEN ELVESZÍTENÉ.
    Amit még hozzátennék a posthoz.
    Ha Federer csakúgy dobálja a győzelmeket más játékosoknak,mert épp “nincs kedve sérülésnek kitenni magát”,akkor ne induljon el az adott tornán. Ez nem élsportolói és világelsői hozzáállás.
    Egyébként szerintem Davydenko megdolgozott a 2 győzelméért. Egyszerűen jobb volt.

    VálaszVálasz

  26. FedererRafa 2010/01/26, 22:01

    @ibisza: Jó meccs lesz a Dav-Fed.

    VálaszVálasz

  27. pking 2010/01/26, 22:03

    Haas-nak volt hasonló karriere, mint amilyen Rafára várhat. Mindig amikor már kezdett formába lendülni és le-legyőzni az élmenőket, jött egy váratlan sérülés és vége volt a szezonjának. Igaz Rafa élmenő, s már 6 Slamnél tart, s nem valószínű, hogy ő is játszani fog még 30-on túl is. De azért kisérteties a hasonlóság…

    VálaszVálasz

  28. juci 2010/01/26, 22:13

    @celle: Én arra gondoltam, hogy ennyi év (konkrétan az egész élete) ilyen tenisz után, lehet stílust váltani??? Ő ezzel lett sikeres, ugyanúgy hozzátartozik a játékához, ahogy másoknak a nagy szervák. Úgy értem, ő így tud “plusz” pontokat gyűjteni, hogy elmegy minden labdáért (persze nem mindig jön be)-nyilván ez a nehezebb, mint ászokat szórni, de azt meg nem tud.
    Szóval én komolyan kérdezem, és akár Gábort is, mert őszintén azt gondolom, hogy ért a teniszhez, hogy át lehet “nevelni” vkit más stílusú játékra??? Már hogy nem egy-egy meccs taktika erejéig, hanem úgy unblokk? Mert ugye itt erről lenne szó. A mai meccsen sem sikerült a megbeszélt taktikát hozni, akkor más stílusra átállni… ? Komolyan érdekel, kinek mi a véleménye! bocs, ha hosszú voltam.

    VálaszVálasz

  29. celle 2010/01/26, 22:23

    @juci: Oké, így érthető és jó a kérdés, persze. Csak a lelkesedést és a szenvedélyt nem vitatnám el másoktól pusztán azért, mert más stílusban játszanak. :)

    VálaszVálasz

  30. ibisza 2010/01/26, 22:23

    @FedererRafa: Bízom benne.

    VálaszVálasz

  31. FedererRafa 2010/01/26, 22:28

    @juci: Már megtette valamennyire azzal, hogy támadóteniszt is tanult, alkalmazza. Amit én mondanék neki, a tenyeressel való irányítás, offenziv játék gyakrabban..

    VálaszVálasz

  32. Turin 2010/01/26, 22:29

    @Sztrego:
    “A sérülése sem ugyanaz, mert a combfeszítő izma állt be, nem izületi sérülés.”

    Álmodj királylány.

    VálaszVálasz

  33. juci 2010/01/26, 22:33

    @celle: :) dehogy vitatom el, te kis buta… :)
    @FedererRafa: igen, az eredményes volt már, pl. wimbiben 2008-ban, az elég yo style volt :)

    VálaszVálasz

  34. FedererRafa 2010/01/26, 22:34

    @juci: Nem csak ott, tavalyi Ao-on is ezt játszotta, jobban ment neki, ezért nyerte meg. Megvan a meccs, megnézem néha… tudom, mit beszélek.
    Ami probéma most, hogy a fejében nem rakja össze a játékot.

    VálaszVálasz

  35. Bikkin 2010/01/26, 22:37

    @Turin: Ez elég csúnya volt.
    Nem tudom, mire gondoltál, amikor írtad, de nekem úgy jött le, hogy örömmel vennéd Nadal minél súlyosabb sérülését.

    VálaszVálasz

  36. juci 2010/01/26, 22:41

    @FedererRafa: Na ja, de a mai meccsen csak középre visszaütögette a labdát, szögeket sem ütött, hagyta Marinak, hogy átvegye az irányítást. Néhány villanása volt csak, az említett meccseken meg végig tudta hozni a támadó játékot. A pszichés dolgon én a Davy elleni meccsen döbbentem le.
    Hohoho, azt sem vitatom, hogy tudod, mit beszélsz :)

    VálaszVálasz

  37. FedererRafa 2010/01/26, 22:42

    @juci: A fene vigye el.
    Most minden Fednek kedvez… remélem a döntőben Murrayvel jó kis meccset játszanak. A skótnak így kell támadnia, vegyítve a remek védekezésével.
    Azért mondom, mert Fed más sebességgel üti a labdát, mint Rafa, ellene nehezebb a folyamatos támadás.

    VálaszVálasz

  38. giorgio_boy 2010/01/26, 22:43

    @juci: hop-hop azért az utsó mondatot ne hamarkodjuk el! :P

    VálaszVálasz

  39. celle 2010/01/26, 22:46

    @juci: Buksisimi is lesz? :D Csak nehogy meglepődj! :P

    VálaszVálasz

  40. Cathy07 2010/01/26, 22:47

    @juci: Jelezném, hogy celle nőnemű, tehát az évődés itt nem fog bejönni, nem úgy, mint egyeseknél :P :D

    VálaszVálasz

  41. giorgio_boy 2010/01/26, 22:48

    @juci: @FedererRafa: először is teljesen semmiképp sem lehet megváltoztani egy teniszező évek alatt felépített játékstílusát. amit a tenyeresről mondtál az meg azért sántít, mert ezzel a pörgetett tenyeressel sokkal nehezebb támadni… messze több erőt kell belevinni mint egy hibrid tenyeresbe (félig telilapos, félig pörgetett) ahhoz hogy ugyanazt a hatást elérje.

    VálaszVálasz

  42. juci 2010/01/26, 22:49

    Akkor leadom a mai tippjeimet: Federer-Davy: Davynak szurkolok, de Fed 4-ben. Djoko- Conga: Djokonak szurkolok és Djoko szintén 4-ben :)
    FedRafa, hogy is van ez, kire fogadsz, és kik nyernek…? :)
    Csókoltatom a csapatot mára, holnap 5-kor kelés, esetleg ha vki tekintélyes méretű fekete hátsóra és cickókra vágyik, keljen korábban :)

    VálaszVálasz

  43. FedererRafa 2010/01/26, 22:50

    @juci: Fuj.
    Amúgy…
    Te lány vagy, nem? :)

    VálaszVálasz

  44. FedererRafa 2010/01/26, 22:51

    @giorgio_boy: nem is kell olyan gyorsan megütni. Tavaly eredményes volt.

    VálaszVálasz

  45. giorgio_boy 2010/01/26, 22:51

    @juci: wtf…. ?!

    VálaszVálasz

  46. giorgio_boy 2010/01/26, 22:52

    @FedererRafa: hát és milyen sebességgel mentek azok a tenyeresei meg milyen szögben az AO döntőben?!!!

    VálaszVálasz

  47. FedererRafa 2010/01/26, 22:53

    @giorgio_boy: szerintem nem Zhengre vagy arra a kínaira gondolt.. :D
    talán sziréna?

    VálaszVálasz

  48. juci 2010/01/26, 22:53

    @FedererRafa: ááá, most ellőtted a poénomat, mert kedves hölgyeknek (celle, cathy – már ha azok :) ))) éppen azzal szerettem volna reagálni, hogy akár hímnemű is lehetnék… de nem vagyok. Leány volnék még igen, egyelőre… nem sietek el semmit :)

    VálaszVálasz

  49. giorgio_boy 2010/01/26, 22:55

    @juci: hát abból tudomásom szerint még soha semmi jó nem származott még ha egy férfit jucusnak hívnak :D

    VálaszVálasz

  50. mása 2010/01/26, 22:56

    @FedererRafa: zheng is kínai, nem tudom, feltűnt-e.

    VálaszVálasz

  51. giorgio_boy 2010/01/26, 22:56

    @FedererRafa: Zheng is kínai :) tudom kikre gondolt.. a megfogalmazás volt nyers

    VálaszVálasz

  52. FedererRafa 2010/01/26, 22:57

    @juci: És mennyi idős ?:))

    VálaszVálasz

  53. juci 2010/01/26, 22:57

    @giorgio_boy: yo vanna, nem tudhatom, kinek milyen típus az esete. Én már kiterítettem kártyáimat a Gonza-Endi meccs alatt :)

    VálaszVálasz

  54. giorgio_boy 2010/01/26, 22:58

    @FedererRafa: 16-20 közé tippelem :)

    VálaszVálasz

  55. FedererRafa 2010/01/26, 22:59

    persze, hogy kínai. Amit irtam, inkább arra irányult, hogy nem tudom a másik kínai nevét, nem pedig zheng számrazására.

    VálaszVálasz

  56. FedererRafa 2010/01/26, 22:59

    @giorgio_boy: Sztem is.

    VálaszVálasz

  57. juci 2010/01/26, 23:00

    @FedererRafa: nem vagy kicsit indiszkrét? :)
    @giorgio_boy: te meg honnan ismersz??? :)

    VálaszVálasz

  58. celle 2010/01/26, 23:00

    @juci: Én nő, igen, ahogy Kéti említette is az elébb, határozottan az, bár merültek már föl kétségek… Egyébként Gonza kapcsán veled is megbeszéltük, csak már nem emlékszel valószínűleg. :D

    VálaszVálasz

  59. gabeka 2010/01/26, 23:02

    @Cathy07: Kire gondolsz Kéti? :D :P

    VálaszVálasz

  60. juci 2010/01/26, 23:02

    @celle: jaj, dehogynem, csak itt a fiúk fixíroznak. Nem bírom az ilyet, még zavarba jövök :)

    VálaszVálasz

  61. FedererRafa 2010/01/26, 23:02

    @juci: bocsi.
    miért ismerne? csak tippelt. én 20-nak mondanálak.
    Azért érdeklődtem, mert kb. egy a véleményünk, hasonlóknak szúrkolunk.

    VálaszVálasz

  62. mása 2010/01/26, 23:03

    @FedererRafa: hát mivel zheng neve és az “arra a kínaira” kifejezés egymás mellett szerepelt, mertem azt hinni, hogy fogalmad se volt arról, mindkét lányzó kínai. egyébként “a másikat” na li-nek hívják, csak a rend kedvéért…

    VálaszVálasz

  63. Sztrego 2010/01/26, 23:03

    @ettumifilii: Pont nem azt nyilatkozta. Nem is ott masszírozták.

    VálaszVálasz

  64. FedererRafa 2010/01/26, 23:04

    @Sztrego: Kérdeztem tőled valamit. :)

    VálaszVálasz

  65. giorgio_boy 2010/01/26, 23:05

    @juci: oh hagyd csak én lemondok rólad Fedrafa javára, csak ő késsel szúúúrkol, úgyhogy vigyázz vele :D

    VálaszVálasz

  66. celle 2010/01/26, 23:05

    @juci: Akkor tovább nem is zavarok. Jó szórakozást! :D

    VálaszVálasz

  67. Sztrego 2010/01/26, 23:07

    @Turin: Az álmodozást meghagyom neked. Tavaly a térdizülete fájt, nem a combfeszítő izomzata.

    VálaszVálasz

  68. Sztrego 2010/01/26, 23:08

    @Bikkin: Mert örömmel is veszi, ugyanis durva ellenszuszogó.

    VálaszVálasz

  69. giorgio_boy 2010/01/26, 23:08

    @gabeka: konkrétan Fedrafára :)

    VálaszVálasz

  70. giorgio_boy 2010/01/26, 23:09

    @Sztrego: mint Vader nagyúr? pfffff….sssssszzzz :D

    VálaszVálasz

  71. Sztrego 2010/01/26, 23:10

    @FedererRafa: Akkor írok, amikor érdekes cikket találok, amúgy csak olvasok.

    VálaszVálasz

  72. Cathy07 2010/01/26, 23:10

    @giorgio_boy: Persze, hogy rá, ő az aki még az élő fával is évődik, csak néha elbizonytalanodik, ki milyen nemű, de ezt rögvest tisztázza :D :P :D

    VálaszVálasz

  73. FedererRafa 2010/01/26, 23:10

    @Sztrego: Csak kérdeztem, hogy Te tulajdonképpen dolgozol-e, vagy mit csinálsz..

    VálaszVálasz

  74. juci 2010/01/26, 23:11

    @FedererRafa: majdnem, de azért kicsit több :)
    @celle: nanana, én köszöntem el előbb, megyek is :) . Pusszantás a tenisz fanoknak mára!

    VálaszVálasz

  75. FedererRafa 2010/01/26, 23:11

    @juci: na, ha már itt járunk, áruld el
    22? 25?

    VálaszVálasz

  76. juci 2010/01/26, 23:12

    @giorgio_boy: csak így lemondasz rólam? Jó, hát te bajod, nem tudod, mit hagysz ki! :) Hú, tényleg mennem kell… csoki a családnak

    VálaszVálasz

  77. celle 2010/01/26, 23:12

    @giorgio_boy: De csak nem a férfiállat Gonzának ő is! :P :D

    VálaszVálasz

  78. MiroslavMecir 2010/01/26, 23:18

    @juci: Rafa ki is akadt kicsit azon az ujsagiroi kerdesen, amelyik a stilusat firtatta (4:35 korul)

    http://eurosport.yahoo.com/video/26012010/58/nadal-knee-problem.html

    @ibisza: Egy par honappal ezelott azt nyilatkoyta a CNN-nek, hogy amint ugy erzi, nincs eselye komoly tornat nyerni, abbahagyja. Igy sosem for Hewitt, Safin, Ferreo sorsara jutni.

    VálaszVálasz

  79. giorgio_boy 2010/01/26, 23:18

    @juci: nem fogok tudni aludni és már most sírok :D

    VálaszVálasz

  80. Fereste 2010/01/27, 0:07

    Hát ez elég durva meccs volt… nem gondoltam volna, h így lesz vége. Nem vagyok Rafa drukker egyáltalán, de most őt nagyon megsajnáltam. Sokat küzdött az újabb eredményekért, talán épp ez lett a gond.
    (Egyébként nemtom figyeltétek-e Murray arcát, mikor Rafa kezet nyújtott neki, de a srácnak számomra ez volt kb. az első szimpatikus mozzanata… mert még ő is úgy nézett rá, h ‘Jaj, ne mááááár’)

    VálaszVálasz

  81. Geysap 2010/01/27, 0:11

    @Sztrego: Az jo, mert azt nem latjuk…
    @Bikkin: Egy jol kepzett orvos
    (Turin) ilyen megjegyzese azt jelenti, hogy amig nincs dg. ne talalgassanak. Lehetosegek vannak, ha akarod leirom, vmi szaklapbol belinkelem stb. Ha kivancsi vagy itt megvizslanthatod a terdizuletet es kornyeket – szamtalan lehetoseg a serulesre, de lehet, hogy egyszeru fajdalom, bar egy “izuletgyilkos” stilusnal ez kevesbe valoszinu.

    http://www.porcpotlas.hu/hu/mutetek.html

    VálaszVálasz

  82. FedererRafa 2010/01/27, 0:15

    @Geysap: szerintem most félreértetted a dolgot. :D

    VálaszVálasz

  83. Geysap 2010/01/27, 1:07

    @FedererRafa: nem hiszem..

    VálaszVálasz

  84. FedererRafa 2010/01/27, 10:12

    Gyerünk Rafa – visszatérsz majd remélem.

    VálaszVálasz

  85. Csavargo 2010/01/27, 10:34

    Egyetértek Gábor minden szavával, és csak szeretném megismételni, hogy bíztató a feladás.
    Szerintem tök esélytelen, hogy valaha más stílusban teniszezzen, de az nem hogy megtanuljon spórolni. Pont ezt a fajta átalakulást vélem benne felfedezni.
    Ha komoly veszélybe kerülne a karrierje biztosan bevállalnának valami drasztikus megoldást, eljárást stb.
    És szerintem a ranglista egy tök másodlagos dolog. Sosem mutat valódi erőviszonyokat, csak a fanok el tudnak játszani a számolgatással. Ennyi.
    A mondat elején szögezném le, hogy nem vagyok orvosa Rafának, nem vagyok vele napi kapcsolatban és még röntgen szemem sincs, csak egy megérzésem, de úgy gondolom nem olyan komoly ez a sérülés.

    VálaszVálasz

  86. Turin 2010/01/28, 23:47

    @Sztrego: Jól van, hülyegyerek, nej, nézz meg egy anatómia atlaszt, gondolkodj az izom-ín-csont átmeneteken, aztán ha levontad a következtetéseket, gyere vissza, és mondd fel a leckét.
    Addig meg ne okoskodj olyanba, amihez nem értesz.

    VálaszVálasz

  87. Turin 2010/01/28, 23:48

    @Bikkin: Nem, egyáltalán nem örülök neki. Főleg mert tudom, milyen egy ilyen sérülés. Csak oszlatnám a ködöt az elvakult fanatikus szeme elől, aki marhasáokgat beszél, mert nem ismeri a térd anatómiáját.

    VálaszVálasz

  88. Turin 2010/01/28, 23:49

    @Csavargo: Részleges quadriceps-ín szakadás, mint ahogy az UH kimutatta. Sajnos 99%-ban megbízható vizsgálat. :(

    VálaszVálasz

Kattintás a válasz elvetéséhez

Ha nem szeretnéd minden kommentnél bepötyögni az adataid, regisztrálj itt!

  • Törzsasztal

    • Belépés
    • Regisztráció
    • Elfelejtett jelszó?

  • Rovatok:

    • A moderálási elvek (1)
    • A nap képe (44)
    • Ausztrál Open (196)
    • Davis Kupa (22)
    • Egy soha meg nem írt könyv (5)
    • Eredmények (29)
    • Ezen a napon (19)
    • Gézengúzok (9)
    • Hírek (499)
    • Hot! (46)
    • Ki, hol, kivel? (12)
    • Meccselemzés (19)
    • Nagyonállat (43)
    • Napi idézet (88)
    • Régi blog (383)
    • Roland Garros (268)
    • Us Open (129)
    • Videók (212)
    • Wimbledon (111)
  • Erről szóltunk:

    acasuso (1) agassi (16) allaster (1) almagro (1) alona bondarenko (2) ancic (1) andrejev (2) arias (1) arn (4) azarenka (6) babos (3) baghdatis (5) bammer (1) becker (2) berdych (6) blake (3) bolelli (2) borg (3) borotra (1) bryan (3) cahill (2) chakvetadze (1) chang (1) cibulkova (1) cilic (3) clijsters (15) connors (3) coria (2) courier (1) czink (23) date (1) davenport (1) davydenko (16) dechy (1) de heart (1) delic (1) del potro (24) dementieva (11) dent (5) devenport (1) djokovic (68) dokic (3) dulko (1) dushevina (1) edberg (3) federer (178) feliciano lopez (1) ferrer (1) ferrero (4) fish (4) fucsovics (1) gasquet (8) gaudio (5) gil (2) ginepri (1) gonzalez (14) graf (6) grosjean (1) gulbis (4) haas (8) hanescu (2) hantuchova (1) haynes (1) helfant (2) henin (13) henman (2) hewitt (17) hingis (2) hrbaty (1) isner (12) ivanisevic (6) ivanovic (15) jankovic (8) karlovic (11) keys (2) kiefer (1) kirilenko (1) kohlschreiber (3) kubot (1) kuerten (3) kurnyikova (3) kuznetsova (6) leconte (1) lendl (3) lever (1) li (2) lisicki (2) lisnard (1) ljubicic (6) lopez (2) lu (1) mahut (5) majoli (1) malisse (3) mantilla (1) marosi (2) mathieu (3) mattek (1) mauresmo (6) mcenroe (10) melzer (1) monfils (8) montcourt (1) moya (2) muller (1) murray (51) muster (1) nadal (123) nalbandian (5) nastase (1) navratilova (2) Odesnik (1) ouanna (1) oudin (1) parizs (4) paros (4) pasek (1) pavel (1) peer (1) penetta (1) petrova (1) querrey (1) robredo (2) roche (1) roddick (39) rybarikova (1) safin (2) sampras (7) sanchez vicario (2) santoro (10) schiavone (3) schnyder (2) schwank (1) scott (1) seppi (1) serena (43) sharapova (13) simon (2) soderling (25) stenpanek (1) stepanek (1) stosur (2) suarez navarro (1) sugiyama (1) szafin (28) szafina (33) szavay (46) szeles (1) taróczy (1) tipsarevic (1) tomic (4) troicki (1) tsonga (12) tursunov (1) venus (13) verdasco (22) vinciguerra (1) vliegen (1) volandri (1) washington (1) wawrinka (2) wickmayer (5) wilander (7) wozniacki (4) youzhny (1) zvonareva (4)
  • Képek:

  • © Salakblog 2009-2012 | minden jog fenntartva | impresszum