Salakblog – Minden, ami tenisz

Minden, amit esetleg nem tudtunk elmondani, vagy nem mondhattunk el, vagy már nagyon sokszor elmondtunk a teniszről…

Davy – Rafa után

2010/01/10 Tagek: davydenko, nadal Kategória: Meccselemzés
Szerző: bordin

TENNIS-MEN/

Először is nézzük a szikár tényeket, hátha azokkal még nem verem ki a biztosítékot. Davy Nalbandian (2007 Madrid, Párizs)  után a második teniszező lett, aki két egymást követő tornán le tudta győzni Rafát és Rogert is.
Roger után a második játékos lett, aki három tornadöntőben is legyőzte Nadalt, és ő lett az egyetlen játékos, akinek úgy pozitív a mérlege Rafa ellen, hogy legalább öt meccset nyert ellene.
Pedig nem így indult. Kolja 338 meccs után beszedett egy bagelt, karrierje során az ötödiket. Szoktam mondani, hogy a teniszben mindegy, hogy 7/6-ra bukod a játszmát vagy 6/0-ra, sőt néha talán jobb is az utóbbi, mert akkor nyilván bűn rosszul játszol, van honnan előrelépni, de Nadal ellen ez alighanem picikét másképp van.
Iszonyatos érzés lehet ellene zsinórban hét játékot veszíteni, hát még ha úgy játszik, ahogyan az első szettben tette. Mert jó-jó, Davy mondhatta magának, hogy kicsit fel kéne gyorsulni, kicsit hosszabban és kevesebb hibával kéne játszani, hosszabb szervákat ütni meg hasonlók, de ettől még ott állt vele szemben az egyik legjobb Nadal, és tolta le őt a pályáról ezerrel.
Hihetetlen lelkierő kell ahhoz, hogy valaki akárcsak bekapcsolódjon a meccsbe. Mint ahogy ahhoz is, hogy ne törjön össze akkor, amikor nem tudja kiszerválni a szettet, pedig varázslatosan játszott le három labdát. Aztán ne törjön össze akkor sem, amikor Rafa a rövidítésben 4/1-ről kiegyenlít, majd akkor sem, amikor 5/4 után a következő két pont úgy lesz Nadalé, hogy Kolja szervál.
És még akkor sem, amikor a döntő szett elején nem tudja kihasználni a breaklabdáit, majd rögtön bukja az adogatását,.Végül akkor sem, amikor Rafának két labdája van a dupla breakelőnyhöz a harmadikban.
Mindössze ennyi kell ahhoz, hogy valaki fordítani tudjon Rafael Nadal ellen, aki saját bevallása szerint talán ha 2008-ban teniszezett így. Csak mondjuk akkor azt a második mérkőzéslabdát tuti beütötte volna. És ez azért bár egyfelől nyilván nagy különbség, hiszen ezen múlik, hogy nyersz-e vagy veszítesz, de másrészről azért előrelépés is, mert tavaly a második félévben nemhogy a győzelem nem került szóba ilyen meccseken, hanem ilyen meccsei sem nagyon voltak.
Nem volt ezen a szinten.
És ilyen szempontból mindenképp előrelépés Nadalnak Doha, és nem is kicsi. Csak azt hiszem egy dolog veszett oda az elmúlt fél évben, ugyanúgy mint 2008-ban Federernél, az pedig a sérthetetlenség érzése. Nem annyira az ő részéről, hanem inkább a többiek részéről. Már elhiszik sokan, hogy meg lehet verni, meg lehet verni még akkor is, amikor így játszik, mint tegnap. És ez azért fontos lehet ám a későbbiekben, bár tegyük hozzá, hogy azért Roger is megfelelően orvosolta a problémát.
Ami Davyt illeti, kilenc meccs óta veretlen, nem akármilyen játékosok ellen nyert ráadásul (kétszer Rog és Rafa, egyszer Delpo és Söderling ellen), huszadik tornáját nyerte úgy, hogy mindössze öt döntőt veszített. Az én szememben ez az egyik legfontosabb mutató, ami létezik. Kevés dolog árulkodik jobban arról, hogy valaki milyen versenyző. Az elmúlt két hónap után azt hiszem, komolyan senki sem gondolhatja azt, hogy ne lenne képes GS-t nyerni, vagy legalább egy döntőt játszani, mert ugye még azt sem játszott sohasem.
Aki így látja, abból azt hiszem a reflex beszél. Az, hogy divat volt őt szürke kis jellegtelen lúzernek tartani. A lúzert sosem értettem (20/5), a szürke ellen szerintem tett ezt-azt tegnap.
Ki volt az utolsó, aki megverte Nadalt meccslabdáról?
És ki volt az utolsó, aki fordítani tudott ellene egy 0/6 után?

187 Comments »

187 komment:

  1. kata979 2010/01/10, 8:38

    a tegnapi nagyon jó női döntő után ez a Nadal-Davy sem okozott csalódást.az hogy Davy küzdött a 0:6-ra elbukott szett után…,nem tört meg…és a tiebreak számomra nagyon izgi volt.jó meccs volt.
    Nadal nem volt rossz számomra egészen jól játszott,de még sem nyert.
    nagyon nagyon várom a AO-t.ott majd Federer ott már oda teszi magát nem lesz semmi.

    VálaszVálasz

  2. Igrono 2010/01/10, 8:45

    2005 Buanos Aires, Nadal-Gaudio 60 06 16

    Nem volt több, 10 évre visszamenőleg.

    VálaszVálasz

  3. kata7 2010/01/10, 9:01

    Rafa:

    “I think I played an amazing level in the first set. I had the match in my hands a few times in the third set and the second set, with two match points. I must be happy that I played against one of the players with the best performance on the tour (at the moment) and I was playing better than him during a lot of the match.
    Sure, it’s better to win, especially when you have the chance, but, that’s tennis and probably this match I needed a little bit more calm. But playing at this level I am sure I’m going to win [a title].
    I think I did the most difficult thing and that was playing all the time at my best level. I’m probably playing better than ever, for the moment. There was one moment in 2008 maybe where I played like I did today in the first set. So that’s a very positive thing for me. I don’t know if I will win in Australia, but I think I’m in a very, very good way.”

    Szerintem okosakat mondott!

    Bocs, hogy nem a győztest méltatom.

    VálaszVálasz

  4. Federer(jobb,mint)Rafa 2010/01/10, 9:17

    További párhuzam Nalbival, hogy világbajnokok, de nincs GS-győzelmük. Maga Kolja is úgy érzi, hogy a 2 nyert szettes tornák jobban fekszenek neki. A hite most már meglesz ahhoz, hogy ezen a képen változtasson…

    VálaszVálasz

  5. fenn és lenn 2010/01/10, 9:19

    Nagyon-nagyon izgalmas meccs volt,jó nyitánya az évnek.Igaza van Gábornak, a sérthetetlenség mítosza Rafánál is elveszett,amit eddig az ellenfél kishitűsége megoldott azt ezután neki magának kell.Azért a teljesítményeket látva a Rafa fanok nagyobb optimizmussal készülhetnek az AO-ra, mint a Fed fanok.Nagyon kíváncsi vagyok ez az “új” Kolja mit alkot majd, ekkora önbizalommal még sosem kezdett GS-t.

    VálaszVálasz

  6. FedererRafa 2010/01/10, 9:22

    Jó meccs volt, az elején örültem, kb. második szett végéig, mikor voltak meccslabdák. Utána már szomi voltam….

    VálaszVálasz

  7. FedererRafa 2010/01/10, 9:22

    @kata7: mint mindig-

    VálaszVálasz

  8. Geysap 2010/01/10, 10:25

    @fenn és lenn:
    Tenyleg szenzacios meccs volt … Davigyenko teljesitmenyet nem kell meltatni, lattuk. Az biztos – mint Gabor irta – “egy szurke kis ember” harmadszor verte zsinorban Nadalt. Tornagyozelmeinek a szama is gyarapodott. A “nagyok” serthetetlenseg mitosza” ezzel leomlott, azaz Fed es Rafa verheto (bizonyos jatekosoknak – ezt hozza kell tenni). Az mar a mezonyon mulik, hogy ezt mikent tudjak kihasznalni, mert azert erdemes megjegyezni, hogy egy haraom nyert szettes merkozesen azokkal szemben, akik a “mitoszt” leromboltak Tovabbra is Rafa es Fed all szemben..

    Mas:
    Volt azert egy “alomdonto” tegnap, amit nem szabad kihagyni, mert sztem. az a “noi tenisz eddig ismert fogalmat” ledontotte, es egy uj noi tenisz allt elo. Ez nem mas, mint Clijsters és Henin brisbane-i dontoje.

    VálaszVálasz

  9. Sylar 2010/01/10, 11:11

    A cikkben azt hiszem minden benne van…
    Én csak annyit jegyeznék meg, hogy Dohában egész héten rosszul számolták a statisztikában a nyerő ütéseket. Már a korábbi meccseken is gyanús volt, hogy Federer és Nadal hogyan üthetnek 40 nyerőt egy rövid kétszettes meccs alatt… Nos, tegnap én magam elkezdtem számolni Nadal tiszta nyerőit, és kemény 16-ig jutottam. A statisztikában meg 37-et (!) írtak. Davigyenkóhoz azt hiszem 50 volt írva, de ő se ütött annyit. Kb. 35-40 körül lehetett, ezt nem számoltam.

    VálaszVálasz

  10. fennés lenn 2010/01/10, 11:12

    Igaz, továbbra is Rafa és Fed fog állni a túloldalon, és a GS más “műfaj”.De azt is látjuk, hogy az kevés lesz, hogy “majd az ellen elrontja”/lásd Fed vereségeit pl. Uso Potro ellen/, meg kell csinálni a pontot, mert egyre többen lesznek akik nem rontják el. És az önbizalomnak sem tesz jót, ha a megnyert meccset elveszíti. Nagyon várom az AO-t, jó kis csatákra van kilátás,és a többi nagyfiút/Mári ,Delpi,Nole /még nem is láttuk.Most olvastam, hogy Mári a Hopman kupa döntőben kikapott Robredotól 3 szettben és hasizomhúzódást szedett össze.Remélem Fed keze is rendben lesz, az a “pihenésre van szükségem” nyilatlozat engem nem nyugtat meg.
    Kim és Justine-végre megint női teniszt kell majd nézni, mostanában nem tettem, idegesített a sok “sikolyova”.

    VálaszVálasz

  11. FedererRafa 2010/01/10, 11:33

    @fennés lenn: Ezzel nagyot moondtál :D :D:D:D

    VálaszVálasz

  12. dd 2010/01/10, 11:35

    nagyon jó kis szezon elé nézünk, Rafa erősödik egy kicsit (és tán kicsit le is nyugszik), Fed a fontos tornákon nem ejti ki magát túl hamar, és ott vannak a többiek – és akkor a női mezőnyt még nem is említettük.

    VálaszVálasz

  13. fenn és lenn 2010/01/10, 11:45

    @Geysap: az előző hsz-em Neked ment volna.

    VálaszVálasz

  14. Turin 2010/01/10, 11:54

    Tanulságok számomra:

    1. Látszott, hogy Rafa mennyire, szinte kétségbeesetten ki van éhezve egy tornagyőzelemre. Ilyen brutálisan indítani csak gyengébb játékos ellen érdemes, erősebb ellen szinte taktikai hiba. Az első szettre ellőtte kb. a fele puskaporát.
    2. Az első szettbeli teljesítményhez azért kellett Davy puhább játéka, és gyalázatos szervája. Ez mutatja, mennyire fontos a szerva újfent a teniszben. Ha letámadható, akkor véged van.
    3. Még Nadal sem tudja fél óránál tovább tartani ezt a szintet egy Davy erősségű játékos ellen. Egyszerűen annyit vesz ki belőle mentálisan a folyamatos figyelem, ami még neki is sok. Sőt, az alapvetően támadó szellemű játékosokhoz képest talán még többet is. Ő továbbra is kontrajátékos, a folyamatosan támadás még mindig nem az ő közege.
    4. Nadal borzasztó jó lett főleg az év vége tükrében, bár nekem kicsit váratlanul gyors ez a feljavulás. Akár még formaidőzítési gondba is kerülhet, haz az AO-t vesszük.
    5. Azért érezhetően elfáradt a 3. szettre, ami egy 2 és fél 3 órás meccset tekintve kissé meglepő, főleg ha azt vesszük, hogy év eleje van, és az év végét rendesen pihenő-üzemmódban csinálta meg.
    6. Davy fantasztikus volt, én már 2005 közepe-2006 eleje óta nagyon szerettem a játékát (amikor Rogert úgy megszorongatta az AO-n), és többekkel ellentétben láttam benne, hogy nagyon sok mindenre képes lehet. Aztán persze én is azt hittem, hogy a feje miatt nem fog összejönni. Ez mutatja, mekkora óriási lelki pluszt ad egy nagy torna megnyerése. Az viszont kétségtelen, hogy pazarul elkezdett röptézni. Én nem hiszem, hogy ezt most sajátította el. Ezt MÁR TUDTA, csak agyilag nem merte.
    7. Nagyon izgalmas AO-nak nézünk elébe, az kétségtelen. De én még mindig azt mondom, hogy vannak GS specialisták, és vannak, akik kevésbé tudják ugyanezt hozni 3 nyerendő szettben. Roger pedig egyre inkább GS specialista. Én nem féltem se Davytól, se Murraytől, se Pónitól. De természetesen nem mindegy, mikor és hogyan fut össze velük (ki mennyit játszott előtte és milyen ellenféllel), és akár ki is kaphat tőlük. Ettől függetlenül még mindig elődöntőbe várom Rogert, de az biztos, hogy onnan már többtényezős a dolog.
    8. A csatát most Davy nyerte, de azt kell mondjam, hogy stratégiailag megint Roger jött ki jól. Nadal 3 órát rohangált egy 250-es döntőért, amit végül elveszített, és bár nyilván jobb állapotba került lelkileg is, nem hozta ki azt a lelki maximumot a tornából, amit szeretett volna. Ellenben megjelent egy új ellenfele, aki keménypályán 4-1-re áll ellene, zsinórban 3x kapta el, és már jobb a H2H-ja. Egy plusz ellenfél, akitől az AO-n már joggal tarthat. Nem hinném, hogy örül ennek. Ez nagyobb veszteség, mint Rogernek az, hogy innentől jobban kell figyelnie Davyra egy GS-en.
    9. Nadal hányszor nyert eddig meccslabdát hárítva? Hányszor vesztett meccslabdáról? A formáját visszanyerte, de a top 10 ellen mindenképpen vége annak az időszaknak, amikor a nyers akaratával megtöri az ellenfeleket. Nincs meg a sebezhetetlenség érzete, az, hogy (ha top formában játszik) bármi történjék, úgyis ő nyer.

    VálaszVálasz

  15. Turin 2010/01/10, 11:56

    @Turin: Annyi javítás a 8-as ponthoz, hogy már nem 4-1-re áll ellene keménypályán, hanem 5-1-re. Minden győzelmét azon szerezte.

    VálaszVálasz

  16. discretio 2010/01/10, 12:31

    Szerintem Davyvel kapcsolatban a ló túloldalára esés esete kezd fennforogni. Kijár neki az ünneplés, nagyon jól játszott végig, meg a mesterek tornáján is, de könyörgöm , bomba formában 7:6, 7:6 -ot csinált Karlovic ellen, fogadóként egyáltalán nem brillirozott. Igen, fantasztikusan megtanult Nadal stílusában teniszezni, de a többiek mást csinánalnak ! Tényleg nagyon kivánvsi vagyok, hogy az AO-n meddig jut, de eléggé csodálkoznék, ha döntős lenne.

    VálaszVálasz

  17. NeoN 2010/01/10, 12:49

    @Turin: Hát ez korrekt..azt hiszem teljesen egyet értek :)

    VálaszVálasz

  18. roni 2010/01/10, 12:56

    Köztudott, hogy Rafa milyen jó fejben is, de a nyilatkozata szerint tanácstalanná vált a hosszabbítás elvesztésekor. Jól játszott és mégis veszített. Nem tudta, hogy mit csinált rosszul, és ez nagyon megzavarta, ettől vált görcsössé egy kicsit.
    Reméljük, hogy minél előbb feldolgozza a történteket és mentálisan is rendben lesz az AO-ra.

    VálaszVálasz

  19. kata7 2010/01/10, 13:09

    @roni:

    Rendben lesz.

    VálaszVálasz

  20. RAFA 2010/01/10, 13:11

    amúgy szerintem most nagyon jól játszott Nadal nem tudom ti hogy vagytok vele de szerintem megérdemelte hogy bejutott:):D

    VálaszVálasz

  21. Turin 2010/01/10, 13:21

    @discretio: Nézz már utána, hogy akik Karlovicot megverik, milyen eredménnyel teszik ezt! Megsúgom, hogy baromi sok 7-6-ot fogsz találni benne.

    VálaszVálasz

  22. Sylar 2010/01/10, 13:30

    LOL, Karlovic ellen nem játszott jól fogadóként?? Mind a két tiebreakben hátrányból kellett visszajönnie, ha jól emlékszem. Magyarul: amikor nagyon kellett, akkor jól fogadott. Karlovic ellen pedig a 7:6 az alap, nem szégyen. Inkább adogatójátékot veszíteni ellene, az a szégyen.

    VálaszVálasz

  23. Azul 2010/01/10, 15:10

    Az lehet, h Davidenkonak ilyen-olyan mérlege jobb Feddel, Rafával, mint más játékosoknak…. Ééés??? Szürke eminenciásként -érzem, ez kicsit erős títulus, sorry- ebbe kapaszkodhat…
    De: 30év múlva meg -némi túlzással- a kutya nem tudja ki ő, Nadalról a’szem igen. Fed meg egy élő legenda. Grand Slam. Ennyi.

    VálaszVálasz

  24. discretio 2010/01/10, 15:49

    @Sylar: @Turin: Egyáltalán nem állítottam, hogy szégyen Karlovic ellen a 7:6, tudom, azt is hogy sokan csak a rövidítésben nyernek ellene, egész egyszerűen azt akartam jelezni, hogy a top 10 es játékosokkal , akik nagyon jól szerválnak és akiknek még a fejük is sokkal jobb, mint Karlovicnak szerintem továbbra is gondjai lesznek GS-eken.
    Azt is gondolom, hogy ennek a mindent be akarok futni típusu játéknak sokkal, de sokkal kevesebb tere lesz, mert a többiek a nagy szerva, utánna pontos, vonal melletti ütésekkel gyorsan beütni a pontot stílust játszák .

    VálaszVálasz

  25. Turin 2010/01/10, 16:30

    @discretio: Sztem Davynak játékának legalább annyira fontos eleme a hihetetlen ütésgyorsaság, ütéstempó, ahhoz képest óriási precízséggel kombinálva, mint a jó lábmunka.
    A mai tensiz pedig pont arrafelé megy el, hogy atlétikával, sok futással rengeteg mindent kihozhatsz.
    A 2-3 ütéses labdamenetek inkább korábban voltak jellemzőek, a szerva-röpte virágzása idején.

    VálaszVálasz

  26. Sylar 2010/01/10, 16:34

    @discretio:
    Davigyenkó játékának nem csak az a lényege, hogy mindent befut és visszaad (ez inkább a fenti kép jobb oldalán lévő srácra jellemző). Hanem az is hozzátartozik a játékához, hogy nagyon jól támadja a labdát felszálló ágban, hihetetlen szögeket tud ütni, és nagy intenzítással tüzelni az alapvonalról. De ettől függetlenül mégiscsak korlátolt a játéka, ezzel egyetértek. Viszont Murray-t, Djokovicsot, és Del Potro-t szerintem simán el tudná kapni egy GS-en ezzel a formával. Esetleg még Nadalt is, az egymás elleni méregüket ismereve. Federer-t viszont valószínű csak akkor, ha Fed-nek nincs jó napja…

    VálaszVálasz

  27. Sylar 2010/01/10, 16:44

    @Turin:
    LOL, látom egyszerre írtunk, és kb. hasonlót.
    És igen, az is igaz, hogy nem mindeki játsza azt, hogy bombaszerva, aztán bombaütés a vonal mellé. Ezt Del Potro játsza a legjobban, de Davigyenkó ővele is simán elbír.
    Akivel baja szok lenni Davigyenkónak, az Murray. Mert őneki nehezen tudja beütni a pontokat, és Murray nem adni neki tempót.

    VálaszVálasz

  28. dagadtos 2010/01/10, 16:45

    @discretio: Egy kicsit egyébként én is ezt érzem. Nem mondom, hogy nem juthat be, vagy nem nyerhet, de engem is meglepne. Egy GS más, egy Nadal is más egy GS-en, egy Federer is, és a többiek is. És főképp a lehetőség más – szerintem, ha odakerül, nagyobb eséllyel fog megremegni.

    Ne feledjük, tegnap is vesztett volna, ha Nadal nem hibázik olyan helyzetekben, amikor ő nem szokott, és szerintem az AO-n nem is fog. Ellenben Davydenko fontos pontoknál most is ütött kettős hibákat és ki nem kényszerítetteket, ez egy GS-en szerintem fokozottan elő fog jönni nála.
    Lehet, hogy tényleg csak reflex persze, de valahogy úgy érzem, ha mondjuk Roger nem csak ténfereg majd a pályán, mint valami lelkisérült idióta, hanem ismét teniszezik például, három federeres mozdulattal vissza tudná verni belé az összes kisebbségi komplexusát. Aztán persze ki tudja.

    VálaszVálasz

  29. Sylar 2010/01/10, 16:47

    *Közben már elfejtek helyesen magyarul beszélni… LOL
    Azt akartam írni, hogy “baja szokott lenni”, és “nem ad neki tempót”

    VálaszVálasz

  30. kata7 2010/01/10, 17:26

    @RAFA:
    Azt érdemelte volna meg igazán, hogy nyerjen.
    Nagyon jól játszik a Davis Kupa óta (bár ott még nem volt ilyen jó).
    De idén minden meccse élmény.
    Főleg ahhoz képest, ahogy az utóbbi pár hónapban játszott, amit leginkább szenvedésnek lehet nevezni, de minekutána ismert annak a lelki stb. háttere, már mindegy is, ha tudja hozni azt, amit mondjuk most a döntőben játszott.

    VálaszVálasz

  31. Éva 2010/01/10, 17:41

    @Turin: Elemzéseddel teljes egészében egyetértek. Most csak az 1. pontra kitérve: Nadalra általában is jellemző, hogy “kétségbeesetten” akarja a győzelmet. Nála bármilyen meccs élet-halál harc. Nem szokott, nem tud “spórolósan” , önmagát kímélve játszani (mint Fed). Ezúttal is hatalmas iramban kezdett, mert erőteljes pszichés nyomást akar kialakítani, hogy ellenfelének eszébe se juthasson a győzelem lehetősége. Nem elég neki egy-két break, ellenfelének minden csepp vérét akarja, azt, hogy elmenjen a kedve az élettől is . Nem véletlenül, sokszor olvastam Nadal-fanoktól a “lealázta, végig alázta” “kezdi alázni” kifejezést. Én ezt utálom. (Fed soha nem törekedett arra, hogy megsemmisítse ellenfelét. Az más kérdés, hogy voltak nagy verései, mert fényévekkel előzte meg társait, ami bénítóan hatott rájuk. ) Nadal nem számolt azzal – mert az első szett után nem is úgy nézett ki, és egyébként sincs hozzászokva -, hogy Kolja túléli a hatalmas rohamokat, sőt feltámad, addigra azonban már ő is kissé elfogyott. Nadalnak le kéne higgadnia, mert ebben az emésztő tűzben önmagát is elemészti.

    VálaszVálasz

  32. discretio 2010/01/10, 17:47

    @Sylar: @Turin: Én Madrid óta igenis érzek változást az atlétikus tenisszel kapcsolatosan. Akkor Djoko majdnem legyőzte Nadalt ezzel a játékkal és másnap jött Rog és MÁST játszott, legyőzte Nadalt, utánna Djokot és Márit is, ezzel a stílussal . Ez a más játék pedig szerintem pontosan az a bomba első szerva, agresszív , pontos laba az alapvonalak mellé stb.. Igen ezt játsza Delpo, Soder , Rodick – persze különböző eredményességgel – és szerintem ezt játszotta ezen a tornán Fed is a Gulbis meccs 2. szettjéig. Ez, ha valaki nagyon jól csinálja eredményes szerintem az atlétikus, mindent elérő teniszezők ellen, amit szerintem nemcsak Nadal játszik, hanem Mári is Djoko is.

    VálaszVálasz

  33. discretio 2010/01/10, 17:54

    @dagadtos: Ezt láttam én is. Davy ezzel a valóban fantasztikus, atlétikus játékkal éppen hogy legyőzte Nadalt, és ehhez az is kellett, hogy Rafa elbénázzon fontos pontokat. Ha nem ezt teszi, most arról beszélnénk, hogy szegény Davy milyen fantasztikusan játszott, de hiába ,nem tud nyerni mert elbénáz fontos helyzeteket , pl. a második szett kiszerválásakor, ahogy máskor is.

    VálaszVálasz

  34. Sztrego 2010/01/10, 18:05

    Badarság lenne azt gondoloni, hogy ez a top Nadal volt, akit az első szettben láttunk. Jól hosszon és agresszívan játszott ez tény, viszont túl sokat tett bele, annyit, amennyit sosem szokott. Fel volt húzva, és teljesen kiengedte magát, és a 2. szettre el is aludt… amikor meg felébredt már fáradt volt. A kondin csiszolni kell még, mert az erő megvan, az már a régi, de a top Nadal úgy volt erős, hogy sosem fogyott el. Rafa jó úton halad ez nem lehet kérdés. Az, hogy gyenko vezet ellene a keménypályán nem számít, az az orosz talaj. Gyenko pl bűnrossz fövön és csak nagy jóindulattal jó salakon. Keménypályán brillírozik, de ez kevés egy vilgáelsőséghes vagy akár egy egész éves dominciaához. Fáderert nagyon simán verte, oktatás volt a javából, míg Nadal ellen vért kellett izzadnia, ráadásul sokat segített neki a spanyol. Nem kérdés, hogy Féderer két sima 6:0-ás zakót kapott volna, és ez az amit nagyon sajnálok, hogy nem jöhetett létre. Mindegy, ami késik, az nem múlik!

    VálaszVálasz

  35. stb 2010/01/10, 18:08

    @Éva: Ezek szerint ha Nadal ad vkinek nagy verést, az alázás és utálatos, ugyanez Federernél zseni és fényévekkel megelőzi a társait és ez bénító. Értem. LOL
    Amúgy láthatod Nadal játékában, hogy neki nincsenek erős, bomba szervái, nincsenek erős, teli lapos ütései, ezért az adogatójátéka eléggé sérülékeny, így egyszerűen muszáj neki végig hajtani, mert különben nem győzhet. Ha ez neked utálatos, rendben van, de nézheted más szempontból is, ezzel a “kiteszem a szívemet is a pályára”-hozzáállással megdolgozik a pénzéért, kiszolgálja a közönséget, a szurkolóit és megtiszteli az ellenfelet is a teljes erőbedobásos játékkal.

    VálaszVálasz

  36. stb 2010/01/10, 18:11

    @Éva: Érdekes amúgy, ez a “lealázta, végig alázta” kifejezéseket én éppen, hogy Nadal ellendrukkereitől olvastam sokszor, hiszen a nagy ütők keménypályán nem egyszer a bomba ütéseikkel simán leverték az éppen nem acélos Nadalt, gondolnak itt Tsongára, Söderre, Djokóra, Davy-ra. (Nem véletlen, hogy az MTF-en is sokan – szimpatikus kifejezéssel /javaslom átvételre :D / roston sült malacnak hívják Nadalt, akit rendszeresen “megsütnek roston”, leütik a pályáról.)

    VálaszVálasz

  37. roni 2010/01/10, 18:35

    Biztos tudjátok már Cilic győzőtt Wawrinka ellen: 76, 76

    VálaszVálasz

  38. Sylar 2010/01/10, 18:44

    @discretio:
    “Ez, ha valaki nagyon jól csinálja eredményes szerintem az atlétikus, mindent elérő teniszezők ellen, amit szerintem nemcsak Nadal játszik, hanem Mári is Djoko is.”
    Ennek a mondatnak minden szavával egyetértek. És igen, ha jön egy Söderling, Tsonga, Csilics, stb (akiknek vannak fegyvereik), ők le tudják verni a pályáról Nadalt, Murray-t, és Djokovicsot is, ha nem találnak választ az offenzív tenisz ellen. Viszont ezekkel a bizonyos offenzív teniszt játszó emberekkel az a baj, hogy egyszer fent, egyszer lent… kiegyensúlyoztlanok. Az egyetlen, aki kiegyensúlyozott közülök, az Del Potro.

    VálaszVálasz

  39. Éva 2010/01/10, 18:45

    @stb: Szerintem félreértettél. Bizonyára rosszul fogalmaztam. Fednél a fényéveket egyébként is a múltra vonatkoztattam, hiszen mára már kiegyenlített a mezőny, a sarkában vannak az utódok. Ami törvényszerű. Én nem azt róvóm fel Nadalnak, hogy hajt, kűzd, akar. Ez helyes. Nekem csak az nem rokonszenves, ahogy ezt teszi. 5-0-nál is minden labdáért megfeszül, nehogy egy játékot is nyerjen az ellenfél. Nehogy elhiggye, hogy lehet esélye vele szemben. Lelki nyomás alatt tartja az ellenfelet, s ez még a képernyőn keresztül rám is nagyon rosszul hat, hihetetlenül ideges leszek. Pedig megpróbáltam szeretni, de mindig az az érzésem, hogy a pályán, meccs közben – és ezt szeretném hangsúlyozni – gyűlöli az ellenfelét. Egyébként nyilván aranyos, kedves srác.

    VálaszVálasz

  40. Sylar 2010/01/10, 18:48

    @Sztrego:
    LOL. ez már onnantól sántít, hogy Nadal fáradt volt…
    Federer két 6:0-át kapott volna. LOL LOL. Én meg szívesen megnéztem volna azt, hogy Nadal mennyire kapott volna Federertől, mondjuk úgy tavaly ősz tájékán, amikor Nadal még ilyen Almagro féléket is csak nagy mákkal tudott megverni.
    Kösz, szevasz, várunk legközelebb is

    VálaszVálasz

  41. roni 2010/01/10, 18:49

    Mikorra várható a sorsolás az AO-ra?

    VálaszVálasz

  42. FedererRafa 2010/01/10, 18:59

    @Sztrego: Szerintem Rafa topon volt. Nem volt szerencséje , meccshiánya van. Emiatt hagyott ki a meccslabdáknál. Pár torna, és rendbejön.

    VálaszVálasz

  43. FedererRafa 2010/01/10, 19:00

    @Sylar: Én nem akarok senkit megbántani, de amennyire Sztrego azt mondja, hogy így-úgy Fed kikap simán stb.. Te is Rafára hasonlókat mondasz. Nem bántásképpen, de úgy látom.

    VálaszVálasz

  44. Éva 2010/01/10, 19:02

    @stb: Az általad említett kifejezést még soha nem hallottam. Persze a nagy bombázókkal nehezebb dolga volt és van Nadalnak – mint mindenkinek, neki nem az ütéserő a legfőbb erénye. Bár az ütőcsere, vagy húrozás megváltoztatása – nem tudom pontosan -, erőteljesebbé tették az ütéseit. Nadal valóban megdolgozik a pénzéért, kiszolgálja szurkolóit, nekik ritkán okozott csalódást.
    Nyilvánvaló, hogy én azért látom más szempontból a dolgokat, mert Fed-rajongó vagyok.

    VálaszVálasz

  45. roni 2010/01/10, 19:02

    @Éva:
    Nem értek egyet veled Nadallal kapcsolatban. Szerintem nem az a célja hogy lealázza az ellenfelet, hanem hogy önmagához képest jól teljesítsen, mindig is azt hangsúlyozza, hogy jól akar játszani, mindig javítani akar a teljesítményén , fejlődni szeretne. Nem állhat úgy oda a pályára, hogy sajnálom az ellenfelet!
    A 6/0 azért volt, mert Davy nem tudta felvenni a ritmust és 3/0-nál – nagyon taktikusan -már hagyta elmenni a szettet.
    Rafa nem is értette, és nagyon összezavarta, hogy a legjobb teniszét hozta, mégis elment a 2. szett. A 3. szettben meg arra gondolhatott, hogy jól játszik és ennek ellenére mégis kikaphat.
    Az AO-ig biztosan rendbejön mentálisan is.

    VálaszVálasz

  46. FedererRafa 2010/01/10, 19:02

    @Sztrego: Lehet, hogy a két 6:0 picit túlzás :)

    VálaszVálasz

  47. FedererRafa 2010/01/10, 19:03

    @roni: Topon volt, de nem volt a legjobb tenisze.

    VálaszVálasz

  48. FedererRafa 2010/01/10, 19:05

    @Éva: Te nem vagysportoló, az látszik :D :D:D:D

    VálaszVálasz

  49. Sylar 2010/01/10, 19:05

    @FedererRafa:
    Igazad van, nem kellett volna ennek a majomnak a szintjére lesüllyednem.
    De egyébként én nem szoktam olyan lenézően beszélni sem Nadalról, sem senki másról, mint ahogy azt sztrego teszi Federerrel, meg úgy általában Nadal többi ellenfelével.

    VálaszVálasz

  50. roni 2010/01/10, 19:10

    @Éva:
    Fed-rajongóként azért még szeretheted Rafát, nekem nincs semmi bajom Roggal, tisztelem a játékát és az eddig elért eredményeit, sportszerűségét.
    Ha igaz lenne az a megérzésed, hogy gyűlöli az ellenfeleit, akkor a játékostársai nem kedvelnék. De az ellenkezője igaz.

    VálaszVálasz

  51. discretio 2010/01/10, 19:13

    @Sylar: Egyetértve a kiegyensúlyozatlanságról írottakkal azt gondolom, hogy az általad felsoroltakon kívül most sokan próbálgatják ezt az offenzív játékot. Nadal is persze, csak biztos nagyon nehéz és kockázatos is “átállni ” egy megszokottról és eredményesről. Ezért is nem várom most AO döntőbe. Davyvel meccselt egy jót, mert az úgy játszott, ahogy ő szeret, de ha kifog egy jól játszó offenzívet, akkor szerintem nem tudja még legyőzni, mert mindig “belecsúszik ” a rohangálós teniszbe és egyszerre a kettőt nem lehet jól csinálni.

    VálaszVálasz

  52. Sztrego 2010/01/10, 19:16

    @Éva: Féderer amikor 6:0-át osztott ki az ellenfeleinek, akkor bizonyára szimpatikus volt neked, ugye? Rafa sem mindig szakad meg egy 6:0-ás szettben, csak emlékezz vissza a Roland Garros 2008-as döntő utolsó szettjére.

    VálaszVálasz

  53. FedererRafa 2010/01/10, 19:17

    @discretio: Akkor majd nyer a rohangálós tenisszel. Nem?

    VálaszVálasz

  54. Sztrego 2010/01/10, 19:17

    @FedererRafa: Pont ezért nincs még a topon. A kondi sem olyan, mint volt. De idővel minden rendben lesz.

    VálaszVálasz

  55. Sztrego 2010/01/10, 19:19

    @Sylar: Egyelőre ott tartunk, hogy Féderer ki sem mert állni Rafával, inkább kikapott Davigyenkótól. Rafa a 3. szettben már fáradt volt, túl sokat adott bele az első szettbe.

    VálaszVálasz

  56. FedererRafa 2010/01/10, 19:19

    @Sztrego: az 6:1 lett :) )))
    Persze más a salak és a többi

    VálaszVálasz

  57. FedererRafa 2010/01/10, 19:20

    @Sztrego: Ja értem mire gondolsz.

    VálaszVálasz

  58. FedererRafa 2010/01/10, 19:21

    @FedererRafa: Ja bocs, igazad van. Az első volt annyi.

    VálaszVálasz

  59. roni 2010/01/10, 19:21

    @Éva:
    Éva , az vagy, akire gondolok?

    VálaszVálasz

  60. Sylar 2010/01/10, 19:23

    @discretio:
    Szerintem Nadal már nem fog áttálni más teniszre, mint amit világéletében játszott. Nem csak Nadal, hanem a többi játékos sem fog (és nem is tud) változtatni a játékán.
    Amúgy meg Nadal is tud támadni, nem arról van szó hogy nem tud. De olyan tenyerest már nem fog tudni kifejleszteni, mint ami pl. Del Potronak van. Ehhez teljesen más ütéstechnikát kellene megtanulnia.

    VálaszVálasz

  61. roni 2010/01/10, 19:23

    Ne felejtsük el, hogy most Fed sérült volt!

    VálaszVálasz

  62. geod01 2010/01/10, 19:28

    @Sztrego: …mennyivel elviselhetőbb figura lennél, ha csak annyit odaírtál volna, h persze őszintén gratulálsz davigyenkónak…

    VálaszVálasz

  63. Sylar 2010/01/10, 19:28

    @Sztrego:
    Aha, szóval Federer ki sem mert állni ellene. Előbb meg még ott tartottunk, hogy oktatást kapott Davigyenkótól. Fejezd be ezt a szélhámoskodást, senki sem vesz komolyan.
    A másik hozzászólásodhoz pedig, amit nem nekem írtál: emlékezz Hamurg 2008-ra és Wimbledon 2006-ra.
    Szevasz

    VálaszVálasz

  64. Sylar 2010/01/10, 19:31

    ^Mármint Hamburg 2007-et akartam mondani.

    VálaszVálasz

  65. Éva 2010/01/10, 19:31

    @Sztrego: @Sztrego:
    Nahát én ennyire konkrétan sajnos nem tudok évekre visszaemlékezni, de azt tudom, hogy Fed – azt hiszem tavaly – nagyon megverte Del Potrót, és én hihetetlenül sajnáltam az argentínt. Az elmúlt évben Nadallal is együttéreztem, rossz volt látni kínlódását. A kiegyenlített erők csatáját szeretem. A “féloldalas meccs” érdektelen.

    VálaszVálasz

  66. Éva 2010/01/10, 19:33

    Kire gondolsz?

    VálaszVálasz

  67. Éva 2010/01/10, 19:35

    @roni: Bocsánat, az előbb nem jelöltem meg: Ronitól kérdezem.

    VálaszVálasz

  68. roni 2010/01/10, 19:37

    @Sylar:
    Ha nem is áll át másik teniszre Rafa, de azért többet kéne feljönnie a hálóhoz röptézni.
    Ezt biztos meg lehet tanulni, lásd Davy sem volt az a röptézős, Fed is gyakrabban alkalmazza, Nolénak is jól megy stb. Igaz, hogy akkor még többet kellene futnia.
    Az első szervái szerintem pedig hatékonyak, ha nem is 200 fölöttiek, de jól helyezettek, és taktikusak.
    Szerintem nem a szervákról kellene szólnia a tenisznek, hanem a “játékról” .

    VálaszVálasz

  69. discretio 2010/01/10, 19:37

    @Sylar: Ok, majd ebben az évben meglátjuk ki hogy játszik.De Agassi is képes volt váltani, mert az kelett hogy eredményes maradjon.

    VálaszVálasz

  70. roni 2010/01/10, 19:38

    @Éva:
    Azért kérdeztem, mert sejtem, hogy ki vagy!

    VálaszVálasz

  71. roni 2010/01/10, 19:40

    @Éva:
    A személyedben egy kedves kolleganőmre gondolok!

    VálaszVálasz

  72. discretio 2010/01/10, 19:40

    @FedererRafa: Szerintem kevesebbszer fog nyerni , mint eddig.

    VálaszVálasz

  73. arcsike 2010/01/10, 19:41

    @roni: avassatok már be engem is :D :P itt nem midneki jövendőmondó meg gondolatolvasó! abból csak pár jár erre néha :D :P

    VálaszVálasz

  74. Sztrego 2010/01/10, 19:42

    @Éva: Akkor elég sok Féderer meccs lehet számodra érdektelen:)

    VálaszVálasz

  75. Sztrego 2010/01/10, 19:42

    @FedererRafa: Az RG döntőben 6:0-át adott.

    VálaszVálasz

  76. Sztrego 2010/01/10, 19:44

    @geod01: Nem tudok őszintén gratulálni neki, de nem őszintén gratulálok.:)

    VálaszVálasz

  77. Sztrego 2010/01/10, 19:45

    @Sylar: Hamburgot leadta Nadal. Wimbledon még új volt neki, de egy szettet már akkor is hozott. Később már hármat is:) Persze a 2006-os Wimbledon sem volt olyan dominancia, amit ő csinált Fédererrel a Roland Garroson. 6.1, 6:3, 6:0

    VálaszVálasz

  78. NeoN 2010/01/10, 19:46

    @Sztrego: Mekkora szánalom vagy saját magadat égetted le megint. :) Először azt írtad Fed oktatást kapott aztán meg hogy azért kapott ki mer nem mert nadallal játszani. Eddig is tudtuk, hogy kétszínű hiteltelen alak vagy, de ez már vicces. Így cáfolni saját magad :) :) Jót mosolyogtam köszi! Várunk máskor is! :)

    VálaszVálasz

  79. geod01 2010/01/10, 19:46

    @Sztrego: ok-sikerült emberi nagyságodról, sportemberi mivoltodról méltó képet festened.

    VálaszVálasz

  80. Éva 2010/01/10, 19:48

    @roni: Lehetséges, ez soha nem fog kiderülni.

    VálaszVálasz

  81. arcsike 2010/01/10, 19:49

    @NeoN: ez annak a tipikus esete mikor valaki idiót és még tapsol is hozzá! :D

    VálaszVálasz

  82. arcsike 2010/01/10, 19:49

    @Éva: lol :D

    VálaszVálasz

  83. geod01 2010/01/10, 19:52

    @Éva: lolerdőt ér :D

    VálaszVálasz

  84. SYlar 2010/01/10, 19:52

    sztrego logikája: ha Nadal kikap Federertől (vagy akárki mástól), akkor Nadal egyértelműen fáradt volt, vagy leadta a meccset. Ha Nadal megveri Federert 6:3 6:1 6:0-ra, akkor pedig csak annyi történt, hogy reális eredmény született…

    VálaszVálasz

  85. Sztrego 2010/01/10, 19:53

    @NeoN: Mivel látta, hogy Davigyenko más szintet képvisel, nyugodt szívvel hagyta magát megveretni, még véeltelnül sem kapart a győzelemért. Ami ugye egyfelől érthető is, a döntőben nagyobb verés várt volna rá.

    VálaszVálasz

  86. Sztrego 2010/01/10, 19:54

    @SYlar: Hamburgot leadta, ezt akkoriban minden szakértő elmserte, aki látta a meccset. Ugye akkor volt az a szöveg SZG-től is, hogy megtalálta Nadal ellenszerét. Nos, az Rg-n kiderült, hogy mégsem:)

    VálaszVálasz

  87. Éva 2010/01/10, 19:54

    @Sztrego: Nekem elég, ha Fed egy-egy breakkel nyer, csak nyerjen. Miért, nem izgalmasabb az a mérkőzés, ahol hasonló tudásúak csapnak össze?

    VálaszVálasz

  88. roni 2010/01/10, 19:55

    @arcsike:
    Éva szerintem az egyik kolléganőm, majd holnap rákérdezek a munkahelyen.

    VálaszVálasz

  89. Éva 2010/01/10, 19:57

    Ezt én sajnos nem értem.

    VálaszVálasz

  90. celle 2010/01/10, 19:58

    @roni: És erre abból következtettél, hogy Évának hívják? :-)

    VálaszVálasz

  91. Sztrego 2010/01/10, 19:59

    @Éva: De izgalmasabb, viszont pont amit Nadalnál kritizálsz, az Fédererre volt jellemző.

    VálaszVálasz

  92. roni 2010/01/10, 20:03

    @celle:
    A neve, a Fed-rajongása és az írásainak a stílusa miatt

    VálaszVálasz

  93. celle 2010/01/10, 20:08

    @roni: Aha! Így már lehet…

    VálaszVálasz

  94. Éva 2010/01/10, 20:08

    @Sztrego: Hosszú évekig Fed verhetetlen volt – bár természetesen fénykorában is kikapott néha-néha -, de én mindig elegánsnak, szelídnek láttam, nem törekedett hatalmas előnyre, megsemmisítő verésre.
    Azt hiszem ezt a témát kiveséztük, elköszönök. Minden jót!

    VálaszVálasz

  95. NeoN 2010/01/10, 20:08

    @Sztrego: Hiába tereled a támát, már elástad magad mára, mivel az előbb még nem ezt állítottad…akkor most saját magadat hülyézted le? Ilyet is ritkán látni…gratulálok :D :D

    VálaszVálasz

  96. geod01 2010/01/10, 20:08

    @roni: ok, de légyszi mindenképpen jelezd majd, h mire jutottál, ne hagyj minket kétségek között semmiképp ;) :)

    VálaszVálasz

  97. Sylar 2010/01/10, 20:10

    @Sztrego:
    Igen, és a mondandóm lényege azt volt, hogy a 2007-es hamburgi döntőben ugyanúgy nemreális eredmény született, mint a 2008-as Garros döntőben. De ezt se sohasem fogod felfogni. Mert szerinted a za reális, ha a Nadal 6:3 6:1 6:0-ra veri Federert.

    VálaszVálasz

  98. arcsike 2010/01/10, 20:11

    @NeoN: mááááára? :D :P

    VálaszVálasz

  99. roni 2010/01/10, 20:14

    @geod01:
    Feltétlenül!

    VálaszVálasz

  100. giorgio_boy 2010/01/10, 20:14

    100

    VálaszVálasz

  101. Nidi 2010/01/10, 20:19

    @roni:
    Az az Éva nem ez az Éva :o )

    VálaszVálasz

  102. arcsike 2010/01/10, 20:22

    @Nidi: na most vertem egy hátast :D :P
    ez loltisztás volt :D :P

    VálaszVálasz

  103. geod01 2010/01/10, 20:22

    @Nidi: huha, bonyolódnak a dolgok.. :o :D

    VálaszVálasz

  104. roni 2010/01/10, 20:24

    @Nidi:
    Nidi, pedig majdnem biztos voltam benne, hogy te vagy! Bocsánat a tévedésért! Megtévesztett az, hogy te is hasonlóan vélekedsz Rafáról.
    Most regisztráltál csak?

    VálaszVálasz

  105. arcsike 2010/01/10, 20:26

    @roni: na várjatok, akkor “ez a” nidi, az az éva? :D :P

    VálaszVálasz

  106. celle 2010/01/10, 20:28

    @arcsike: Nagyon úgy néz ki… :D Vagy nidi, tudja, ki az az Éva.Vagy tudja, ki, ez az Éva. De legalábbis azt tudja, ki roni. :P

    VálaszVálasz

  107. Cathy07 2010/01/10, 20:28

    @roni: Évától kellene sztem megrettent :D :P

    VálaszVálasz

  108. giorgio_boy 2010/01/10, 20:28

    és akkor Magdi anyus nem is jön? :( :’(

    VálaszVálasz

  109. Sztrego 2010/01/10, 20:29

    @NeoN: Te csűröd csavarod, de elég amatőr módon:)

    VálaszVálasz

  110. geod01 2010/01/10, 20:29

    @Nidi: akkor, jól értjük, Az az Éva te vagy? reméljük, ez annyira megnyugtató volna… ;) :D

    VálaszVálasz

  111. Sztrego 2010/01/10, 20:30

    @Sylar: Féderer miért is adta volna le a 2008-as RG döntőt, amikor azt a tornát akarta a legjobban megnyerni??

    VálaszVálasz

  112. roni 2010/01/10, 20:31

    @arcsike:
    Micsoda izgalmak!

    VálaszVálasz

  113. arcsike 2010/01/10, 20:31

    @giorgio_boy: elvonási tüneteid vannak? :D :P

    VálaszVálasz

  114. geod01 2010/01/10, 20:31

    @Sztrego: jóvanmá, nem látod, h ennél fontosabb dolgok foglalkoztatják most a népet? :P :D

    VálaszVálasz

  115. Nidi 2010/01/10, 20:32

    @roni:
    Látod-látod, milyen bonyodalmakat okozok? Még jó, hogy megint itt voltam “fly on the wall”…
    Szóval, az biztos, hogy én vagyok én, Roni az Roni, Éva pedig Éva :o ) És Nidi is Éva, de nem biztos, hogy az az Éva is Nidi :o )
    Egyébként én is nagyon várom az Aot!!! Hajrá FedEx!!!

    VálaszVálasz

  116. Cathy07 2010/01/10, 20:33

    @roni: Vicces, ezt be kell ismerned :D :P

    VálaszVálasz

  117. arcsike 2010/01/10, 20:33

    @geod01: haggyad már! ki nem szarja le h ő itt kapálózik! mostsmár aztán irgumburgum ki melyik éva???????

    VálaszVálasz

  118. mása 2010/01/10, 20:33

    istenem, :’DDDDDDD

    VálaszVálasz

  119. geod01 2010/01/10, 20:34

    @arcsike: lett két évánk, arcsi. ;) egyik éva-éva. a másik éva-nidi. aki emellett még roni kolléganője is. ha vmit még nem értesz, kérdezzél bátran, vki úgyis válaszol majd :D :D

    VálaszVálasz

  120. celle 2010/01/10, 20:35

    @giorgio_boy: Na várjál, Gyurci! Magdi anyus már a múlté, nem? :o :D

    @geod01: :D :D :D

    VálaszVálasz

  121. Csoki-Anna 2010/01/10, 20:35

    @geod01: Nemmm bíírom xDxD hát ide torkollott ez a poszt… :D

    VálaszVálasz

  122. arcsike 2010/01/10, 20:36

    @Nidi: én csak azt akarom mondani h tessék kérem szépen befejezni az emberek ilyeténmód való felizgatását, mert valakinek még hasizomhúzódása lesz és akkor nem tud majd rendesen játsszani :D :P

    VálaszVálasz

  123. mása 2010/01/10, 20:36

    @geod01: én szeretnék kérdezni,
    hova tűnt damon hill? :O

    VálaszVálasz

  124. geod01 2010/01/10, 20:36

    @Csoki-Anna: emelésre került a színvonal.. :D ez az új megoldás ;) :D

    VálaszVálasz

  125. Cathy07 2010/01/10, 20:38

    @Csoki-Anna: Jó irányba Anna :D egyesek badarságai egészen el lettek nyomva :D Már ezért megérte, meg hát kacagtató is! :D És még Magdi anyus megmurdálása is szóba jött! :D

    VálaszVálasz

  126. roni 2010/01/10, 20:38

    @Nidi:
    Én okoztam a bonyodalmakat, elnézést, de legalább így te is megszólaltál ezen az oldalon.
    Elnézést “Évától” is.

    VálaszVálasz

  127. roni 2010/01/10, 20:40

    @geod01:
    Nagyon jól összefoglaltad a tényállást

    VálaszVálasz

  128. Csoki-Anna 2010/01/10, 20:40

    http://4.bp.blogspot.com/_Q0DL4Uiv1fk/SN9OojxQvuI/AAAAAAAAAIM/yILFto1RnzQ/s400/magdi.jpg
    xDxDxD

    VálaszVálasz

  129. Nidi 2010/01/10, 20:41

    @arcsike:
    Max. Mári azt mondja, hogy a Salakblogt olvasgatta épp… :o )

    VálaszVálasz

  130. geod01 2010/01/10, 20:42

    @roni: köszönöm, igyekeztem figyelni ;) :D

    VálaszVálasz

  131. celle 2010/01/10, 20:42

    @mása: Majd ha tisztáztuk a másik Évát is, elindulhatunk megkeresni. :D

    VálaszVálasz

  132. geod01 2010/01/10, 20:43

    @Csoki-Anna: erdő! :D
    @celle: és ez is :D mert tényleg: kinek kije a másik éva? :o :D

    VálaszVálasz

  133. mása 2010/01/10, 20:43

    @celle: jó, de csakis együtt. : DD

    VálaszVálasz

  134. roni 2010/01/10, 20:44

    @celle:
    Most akkor “ugorgyunk”

    VálaszVálasz

  135. celle 2010/01/10, 20:44

    @geod01: Nekem senkim, tisztáznám gyorsan! NEM ismerek Évát! :P

    VálaszVálasz

  136. giorgio_boy 2010/01/10, 20:45

    @geod01: szerintem Ádámé… de most már semmi se biztos :D

    VálaszVálasz

  137. celle 2010/01/10, 20:46

    @roni: Pont velem? :o Én szívesen dobom a témát, de a többiekkek is tisztázni kellene a dolgot szerintem. :)

    VálaszVálasz

  138. roni 2010/01/10, 20:46

    @celle:
    Inkább a teniszről és Rafáról beszéljünk, az érdekesebb

    VálaszVálasz

  139. Cathy07 2010/01/10, 20:49

    @roni: Érdekesebb persze, de ez meg határozottan viccesebb :D Néha kell egy kis vidulás is :D a nevetés gyógyít, csakhogy ezzel a közhellyel éljek :D

    VálaszVálasz

  140. Csoki-Anna 2010/01/10, 20:51

    Csak most látom a képen: Azok ott a háttérben tevék?? :o :P

    VálaszVálasz

  141. Sylar 2010/01/10, 20:51

    @Sztrego:
    Ki mondta, hogy Federer leadta azt a meccset te szerencsétlen? Én nem modtam ilyet.
    Amúgy meg részemről végeztem veled, írkáld nyugodtan a baromságaidat.
    A többiektől kérek bocsánatot azért, hogy neked válaszolgatok itt.

    VálaszVálasz

  142. mása 2010/01/10, 20:52

    @Csoki-Anna: NEEE, ez már a vég :’DDD

    VálaszVálasz

  143. geod01 2010/01/10, 20:53

    @Sylar: nincs bocsánat :P :D :P

    VálaszVálasz

  144. celle 2010/01/10, 20:53

    @Csoki-Anna: Igen! Tééényleg! :D :D

    Beszélgessünk kicsit a tevékről is? :P

    VálaszVálasz

  145. arcsike 2010/01/10, 20:54

    @celle: két púpjuk van és van rajtuk ruha :D :P

    VálaszVálasz

  146. mása 2010/01/10, 20:54

    @celle:
    – Tevék ura!
    Te tevél tevévé engem eleve,
    Teveled nem ér fel tevefej tétova veleje.
    Te terved veté a tevevedelő tavat tavaly távol,
    de tévednél, vélvén,
    vén híved neved feledve
    elvetemedve
    vádol.
    Nem! Vidd te tevelelkem hovatovább tova,
    mivel levet – vert vederbe
    feltekerve – nem vedelve
    lett betelve
    a te tevéd szenvedelme.
    Te nevedbe
    legyen eme
    neveletlen tevetetem
    eltemetve!

    VálaszVálasz

  147. Csoki-Anna 2010/01/10, 20:55

    @celle: Jóó, most miattam nem kell… De akkor Dohában miért nem kapnak TEVÉT, mint díjat??? :D

    VálaszVálasz

  148. Cathy07 2010/01/10, 20:57

    @Csoki-Anna: Mert akkor szegény Davynét be kellett volna áldoznia Nikolájnak :D ugyanis cserélgetni szoktak, nőt tevére :D nem tudom ,hogy lehet-e ajándékozni is :D

    VálaszVálasz

  149. celle 2010/01/10, 20:58

    @mása: :D

    @Csoki-Anna: Hát sokkal inkább a tavék! ;) Gondolom, mert közhelyes lenne… és nem is elég kifinomult egy élsportoló számára. Nem lenne jó az üzenet: “te, teve”! :D

    VálaszVálasz

  150. Geysap 2010/01/10, 20:59

    @Csoki-Anna: Kaptak – de sutve …

    VálaszVálasz

  151. celle 2010/01/10, 21:01

    @Geysap: Jajjj! :D

    @Cathy07: Biztos lehet ajándékozni is… :D

    VálaszVálasz

  152. geod01 2010/01/10, 21:03

    @Csoki-Anna: mert fáznának veszett módon moszkvában :D
    @Cathy07: sztem daviné megúszta volna a cserét, mert az arabusok a szőkékre szoktak ilyen cserét felajánlani :D
    @mása: :D

    VálaszVálasz

  153. giorgio_boy 2010/01/10, 21:03

    Szeretnék mindenkit felvilágosítani hogy egyáltalán nem biztos hogy azok tevék… a háttér elég homályos ergo könnyű félrevezető információkat leolvasni róla. Lehet hogy egy új földönkívűli faj megtestesítői, kiknek alakja merőben hasonlít a földön őshonos Camelus dromedariusra… they are among us :)

    VálaszVálasz

  154. Csoki-Anna 2010/01/10, 21:04

    @mása: egészségedre!! :D
    @celle: Mert a madaraknak aztán sok közük van a teniszhez… néha eltalálnak egyet, azt ennyi.. :D

    VálaszVálasz

  155. giorgio_boy 2010/01/10, 21:07

    @Csoki-Anna: http://www.youtube.com/watch?v=_CXHj9pyRyI&feature=related

    VálaszVálasz

  156. giorgio_boy 2010/01/10, 21:09

    @giorgio_boy: tekintsetek el attól h a videó címe bullshit :D

    VálaszVálasz

  157. celle 2010/01/10, 21:12

    @geod01: Na de egy fél tevét azért csak adtak volna érte… :-P

    @Csoki-Anna: Nem a teniszhez! Hanem a fenséghez meg a fennen szárnyaló tehetséghez, ilyenek… Valahogy hízelgőbbnek érzem én, mint a tevét. :D

    VálaszVálasz

  158. Cathy07 2010/01/10, 21:14

    @celle: ez már Doki bácsi sütve verziója akkor :D vagy a másik felét ki kellett volna fizetnie? :D

    VálaszVálasz

  159. Csoki-Anna 2010/01/10, 21:15

    @celle: :D amúgy nekem tetszenek ezek a díjak, csinik :)
    @giorgio_boy: :P
    Na meek, hnap korán köll kelni, mert a magdi-anyusos-tevés étma kicsit elvonta a figyelmem a bioszról.. :D
    jóéjt

    VálaszVálasz

  160. giorgio_boy 2010/01/10, 21:17

    @celle: na de várjál, hogyan felezel meg egy tevét??? természetesen vertikális irányban, mert úgy szinte biztos hogy 2 egyenlő részre osztod, míg horizontálisan a mértani közép kiszámolása során, úgy eshet hogy a teve egyik felére a púp nagyobbik része jut, mely a csere során vitát generál és ezáltal arab barátaink lábszárhoz erősített ak-47esei meglepő gyorsasággal kerülnek kézhez :D :P

    VálaszVálasz

  161. geod01 2010/01/10, 21:28

    @celle: én spec. egészet is :D

    VálaszVálasz

  162. celle 2010/01/10, 21:29

    @giorgio_boy: Öööööööööööö…. nem én felezném el azt a tevét. :D De vertikálisan, hogyne! Csakis! :D Így is jelent meg rögtön lelki szemeim előtt, csak elfeledtem azonnal írni. :D

    VálaszVálasz

  163. celle 2010/01/10, 21:31

    @geod01: Van otthon fölös tevéd? :D

    VálaszVálasz

  164. Cathy07 2010/01/10, 21:32

    @celle: lelki szemeid kettévágtak egy élő tevét?:o :D brutális vérengzésnek lehetett tanúja :D

    VálaszVálasz

  165. geod01 2010/01/10, 21:33

    @celle: de gio figyel, pongyolaságnak helye nincs :P :D
    @celle: nincs perpill, de erre az üzletre se érkezett be ajánlat egyelőre :D ha érkezik-szerzek tevét. mindent a maga idejében :D

    VálaszVálasz

  166. celle 2010/01/10, 21:35

    @Cathy07: Honnan veszed, hoy élt? :o :D

    @geod01: Oké, ha látok hirdetést, amiben tevét keresel de sürgősen, tudni fogom, miről van szó. :D

    VálaszVálasz

  167. Cathy07 2010/01/10, 21:38

    @celle: Ha nem élt, akkor nyugtass meg, hogy kábították a tevét, mert ha nem az állatkínzás és sok év börtön :D És hogy ellenőrizve is lett, hogy kába :D

    VálaszVálasz

  168. celle 2010/01/10, 21:39

    @Cathy07: Így volt, Kéti, hogyne! :D

    VálaszVálasz

  169. FedererRafa 2010/01/10, 22:17

    @Éva: Ezért (is) vagy rajong
    ó.

    VálaszVálasz

  170. FedererRafa 2010/01/10, 22:20

    @Sztrego: Szerintem hagyd a dolgot. Neked is, másnak is megvan a véleménye. :)

    VálaszVálasz

  171. NeoN 2010/01/10, 22:32

    Húha mi lett ebből a posztból :)

    VálaszVálasz

  172. NeoN 2010/01/10, 22:36

    @Sztrego: :D :D:D Látom neked az olvasás már csűrés csavarást jelent :D :D komoly :) :)

    VálaszVálasz

  173. eva 2010/01/11, 11:06

    @geod01: Sziasztok!
    Én a 3.-ik Éva vagyok :D

    VálaszVálasz

  174. arcsike 2010/01/11, 12:20

    @eva: aki egyben magdi anyus? :P

    VálaszVálasz

  175. Sztrego 2010/01/11, 12:26

    @FedererRafa: Így van. Én mondom az igazat, ők meg a magukét:D

    VálaszVálasz

  176. Geysap 2010/01/11, 13:27

    @Sztrego: Ha erted ….

    “A ki jar a bolcsekkel, bolcs lesz; a ki pedig magat tarsul adja a bolondokhoz, megromol.”

    (Biblia)

    VálaszVálasz

  177. Geysap 2010/01/11, 13:38

    @Sztrego: Lehetek erthetobb is – es kerlek, vedd magadra…:

    “A vilagon ket dolog vegtelen: a vilagegyetem es az emberi hulyeseg. Bar az elsoben nem vagyok biztos.”

    (A. Einstein)

    VálaszVálasz

  178. geod01 2010/01/11, 14:26

    @eva: évahegyek :-D .na de hogyan leszünk képesek ennyi évát megkülönböztetni? :-o :-D (..kis idő és jönnek az ádámok is sztem :-D )

    VálaszVálasz

  179. Cathy07 2010/01/11, 14:34

    @geod01: könnyű kedves prájm :D Van Éva, akiről egy ideig hittük, hogy az az Éva, de kiderült Ő a mégsemazazÉva. Aztán végszóra megjött Nidi, aki így elsőre nem Éva, viszont állítása szerint igenis Éva, ráadásul azazÉva, akit mégsemazazÉvában kerestünk. Mára bejelentkezett eva, aki egy régi Éva, de róla nem hittük soha hogy azazÉva :D :P

    VálaszVálasz

  180. arcsike 2010/01/11, 14:52

    @geod01: mi az h jönnek? már itt vagyok mióta :D :P

    VálaszVálasz

  181. geod01 2010/01/11, 15:13

    @Cathy07: ok-ok, hamarabb írtam mint,h végiggondoltam volna. valóban megy ez a dolog simán :D :D
    @arcsike: ja értem, rendben :D :P :D

    VálaszVálasz

  182. celle 2010/01/11, 16:19

    Indítványozom, hogy ezentúl minden nő valamilyen Éva nickkel írjon, akkor nincs vita és keveredés! :P Tőlem persze írhatnak úgy a pasik is, csak hát azért mégis… :D

    VálaszVálasz

  183. roni 2010/01/11, 18:29

    @celle:
    vagy úgy is meg lehet különböztetni őket hogy , hogy Nadal-os Éva, vagy Fed-es Éva

    VálaszVálasz

  184. FedererRafa 2010/01/11, 19:46

    @Sztrego: De az a baj, hogy Federer ellen is írsz, nem csak Rafa mellett..
    Szerintem a baj ez ennyi..

    VálaszVálasz

  185. Turin 2010/01/11, 23:58

    @FedererRafa: Dehogyis. A baj az, hogy komplett hülye. De még csak nem is az én bajom. Az övé. :D

    VálaszVálasz

  186. FedererRafa 2010/01/12, 19:54

    @Turin: Én senkire sem írok hülyét.

    VálaszVálasz

  187. FedererRafa 2010/01/13, 14:04

    @Éva: Elmúlt év?
    Májusig 2x kapott ki. :D
    Talán fél év, nem?!

    VálaszVálasz

Kattintás a válasz elvetéséhez

Ha nem szeretnéd minden kommentnél bepötyögni az adataid, regisztrálj itt!

  • Törzsasztal

    • Belépés
    • Regisztráció
    • Elfelejtett jelszó?

  • Rovatok:

    • A moderálási elvek (1)
    • A nap képe (44)
    • Ausztrál Open (196)
    • Davis Kupa (22)
    • Egy soha meg nem írt könyv (5)
    • Eredmények (29)
    • Ezen a napon (19)
    • Gézengúzok (9)
    • Hírek (499)
    • Hot! (46)
    • Ki, hol, kivel? (12)
    • Meccselemzés (19)
    • Nagyonállat (43)
    • Napi idézet (88)
    • Régi blog (383)
    • Roland Garros (268)
    • Us Open (129)
    • Videók (212)
    • Wimbledon (111)
  • Erről szóltunk:

    acasuso (1) agassi (16) allaster (1) almagro (1) alona bondarenko (2) ancic (1) andrejev (2) arias (1) arn (4) azarenka (6) babos (3) baghdatis (5) bammer (1) becker (2) berdych (6) blake (3) bolelli (2) borg (3) borotra (1) bryan (3) cahill (2) chakvetadze (1) chang (1) cibulkova (1) cilic (3) clijsters (15) connors (3) coria (2) courier (1) czink (23) date (1) davenport (1) davydenko (16) dechy (1) de heart (1) delic (1) del potro (24) dementieva (11) dent (5) devenport (1) djokovic (68) dokic (3) dulko (1) dushevina (1) edberg (3) federer (178) feliciano lopez (1) ferrer (1) ferrero (4) fish (4) fucsovics (1) gasquet (8) gaudio (5) gil (2) ginepri (1) gonzalez (14) graf (6) grosjean (1) gulbis (4) haas (8) hanescu (2) hantuchova (1) haynes (1) helfant (2) henin (13) henman (2) hewitt (17) hingis (2) hrbaty (1) isner (12) ivanisevic (6) ivanovic (15) jankovic (8) karlovic (11) keys (2) kiefer (1) kirilenko (1) kohlschreiber (3) kubot (1) kuerten (3) kurnyikova (3) kuznetsova (6) leconte (1) lendl (3) lever (1) li (2) lisicki (2) lisnard (1) ljubicic (6) lopez (2) lu (1) mahut (5) majoli (1) malisse (3) mantilla (1) marosi (2) mathieu (3) mattek (1) mauresmo (6) mcenroe (10) melzer (1) monfils (8) montcourt (1) moya (2) muller (1) murray (51) muster (1) nadal (123) nalbandian (5) nastase (1) navratilova (2) Odesnik (1) ouanna (1) oudin (1) parizs (4) paros (4) pasek (1) pavel (1) peer (1) penetta (1) petrova (1) querrey (1) robredo (2) roche (1) roddick (39) rybarikova (1) safin (2) sampras (7) sanchez vicario (2) santoro (10) schiavone (3) schnyder (2) schwank (1) scott (1) seppi (1) serena (43) sharapova (13) simon (2) soderling (25) stenpanek (1) stepanek (1) stosur (2) suarez navarro (1) sugiyama (1) szafin (28) szafina (33) szavay (46) szeles (1) taróczy (1) tipsarevic (1) tomic (4) troicki (1) tsonga (12) tursunov (1) venus (13) verdasco (22) vinciguerra (1) vliegen (1) volandri (1) washington (1) wawrinka (2) wickmayer (5) wilander (7) wozniacki (4) youzhny (1) zvonareva (4)
  • Képek:

  • © Salakblog 2009-2012 | minden jog fenntartva | impresszum