Salakblog – Minden, ami tenisz

Minden, amit esetleg nem tudtunk elmondani, vagy nem mondhattunk el, vagy már nagyon sokszor elmondtunk a teniszről…

A döntő elé

2009/09/14 Tagek: del potro, federer Kategória: Us Open
Szerző: bordin

rfusNyilván jobb dolog valakinek élete első Grand Slam döntőjét játszani, mint mondjuk egyáltalán nem játszani, de azért szerintem pillanatnyilag nem Juan Martin del Potro a legirigyeltebb ember a Földön.
Ha mondjuk a bankszámláján kedd reggel bekövetkező várható mozgásokat nem számoljuk.
US Open döntőt játszani Az Emberrel Akit Csak Rafael Nadal Tud Megverni Grand Slam Döntőben, egyáltalán nem tűnik szerencsés dolognak. Már persze ha az embert nem Rafael Nadalanak hívják.
Rogert eddig New Yorkban öten próbálták legyőzni, már ami a döntőt illeti, egytől egyig válogatott férfiak, szép szál legyények (na jó talán Léjt annyira nem szép szál), de nem jártak sikerrel.
Delpo a hatodik.
Ott áll majd mind a két méterével, szemben a példaképével, akit még sohasem tudott legyőzni, és aki párszor nagyon megrakta, élete első Grand Slam döntőjén mégsem lesz esélytelen.
Őszintén szólva nem tudom miért nem, egyszerűbb lenne azt gondolni, hogy az lesz, de valami azt súgja, hogy mégsem.
Amióta Marat legyőzte ugyanitt Pete-et, tudom, hogy nem szükségszerűen megilletődött mindenki, aki élete első GS döntőjét játssza.
Andy az volt, Robin az volt, de kizárólag ettől még nem lesz az Delpo is.
Kizárni persze nem lehet, hogy az lesz, de elkönyvelni sem.
Ami a teniszt illeti, úgy hiszem, Roger játéka kevésbé fekszik az argentinnek, mint Rafáé. Az már az elődöntőben is látszott, hogy ha valaki elragadja Delpótól a kezdeményezést, akkor Delpo bajba kerülhet, bármennyire is jól mozog a termetéhez képest. És Rognál senki nem tudja jobban átvenni az irányítást. JMDP mentálisan nagyon erős volt az elődöntőben, de azért azt se feledjük, úgy volt erős, hogy az utsó két meccsét hozta Rafa ellen. A null-hat meg azért null-hat. Fel tud az sejleni egy-egy kritikus pillanatban.
Rogerben az volt a lenyűgöző, hogy úgy verte tegnap az idei legjobbja közelében játszó Nolét, hogy ő közben talán ha erős közepes teljesítményt nyújtott. Mondjuk a játszma lezárásokat leszámítva.
Simán benne van a pakliban, hogy ugyanezt látjuk ma is.
Meg az is, hogy nem.

jmdpus

159 Comments »

159 komment:

  1. S.R.Fan 2009/09/14, 12:30

    Vamos DelPo! Ha megcsinálja, akkor elkövetkezendő 10 év izgis lesz, ha elizgulja, akkor nem változik megint semmi a teniszben, azaz Federer monotonitás még legalább 4-5 évig…
    Mi járnánk a legjobban, ha az argentín nyerne, mert lenne harc a fiatal generáció között!
    Ha nem, elképzelhető, hogy összetörik DelPo, mint Murray. 0-9 és a 20-15, csak Rafa így piszok kemény, ráadásúl Federer hihetetlen mázlifaktorral rendelkezik, lehet anyázni, ez az igazság, jó kellett hozzá Djoko is, aki meg egy nyerhető meccsen csinált megint királyt a svájciból.

    VálaszVálasz

  2. S.R.Fan 2009/09/14, 12:33

    Hát igen, Marat, már bontogatta a szárnyát, erre a közel szintén Federerrel azonos életkorú Petet verte. Pete volt 28, Marat 20. Most Federer 28, Del Po 20.

    VálaszVálasz

  3. Lindike1 2009/09/14, 12:34

    Azt gondolom, Rger meg fogja nyerni ezt a döntőt. Viszont, azt nagyon nem szeretném látni, hogy simán “agyonveri” JMDP-t. Ahhoz túl tehetséges és túl szimpatikus srác Delpo! ;)

    VálaszVálasz

  4. BigDick 2009/09/14, 12:56

    Nem tudom mi, lesz, bármelyikük nyerhet. Viszont számomra így utólag “nyernek értelmet” Federer Australian Openen hullajtott könnyei — akkor túlzásnak tűnt részéről, most viszont visszatekintve olyan, mintha az éven belüli Grand Slamet siratná…

    VálaszVálasz

  5. dd aka kertagar 2009/09/14, 12:58

    ezt a Fedet szerintem nem tudja DelPo megverni – még mindig az elődöntős meccspont előtti nagyonállat lábközi nyerő jár a fejemben -, de ki tudja, lehet, hogy szorosabb lesz.

    VálaszVálasz

  6. qviktor 2009/09/14, 13:12

    A “röptecsata” sem volt piskóta, amikor Djokovic a végén hátat fordított (vagy a fenekét? :) )
    A mai meccsről: DelPo rettentően taktikusan és 100 %-ig figyelve letolta Nadalt, de ez egy döntő lesz. Fed tudja, hogy az mi fán terem és amikor “vacakul teniszezik” döntőket is be szokta húzni. Nagy meccset szeretnék és győzzön a jobb.

    VálaszVálasz

  7. EFE 2009/09/14, 13:25

    Federer simán elveri Delpotrót, rogernek fekszik az argentin játéka, én szerintem semmi esélye sem lesz. teljesen sima meccset várok. 6-3 7-5 6-1 mondjuk :D

    VálaszVálasz

  8. piszy 2009/09/14, 13:27

    @EFE: Maximálisan osztom a véleményedet.

    VálaszVálasz

  9. UFO 2009/09/14, 13:31

    A Federer-Djokovics közvetítése alatt hallottam, hogy Federer 120 győztes mérkőzést jácott
    vereség nélkül az első ötön kívüli versenyzők ellen, tehát JMDP esélytelen…
    Úgy gondolom, hogy ma erős az esélye annak, hogy Roger szomorú legyen a döntő végén.

    Amennyiben DelPo ugyanúgy fogad, mint tegnap, és annyit futtatja Federert, mint Nadalt,
    akkor esélyes. Remélem mentálisan is rendben lesz, és kiporolja Rogert!

    VálaszVálasz

  10. Füli 2009/09/14, 13:50

    DelPo-nak ez iszonyatosan fontos meccs lesz, nem gondolom, hogy annyira pontos, gátlások nélkül tudna játszani ma, mint tette tegnap. Ha viszont a kemény ütései ülnek, akkor Fed-nek ugyanúgy védekeznie, futkosnia kell mint Nadalnak – és ezt a svájci nem tudja jól csinálni, igaz, talán Nadalon kívül (ő is ritkán) még soha senki nem is hozta ilyen helyzetbe. Az argentín viszont egyértelműen felfelő ívelő szakaszában van sportpályafutásának: magabiztos, győzni tudó hatalmas termetű sportoló, akitől már ránézésre lehet tartani, hát még a pályán…

    VálaszVálasz

  11. pet 2009/09/14, 13:52

    Szerintem is Roger nyer, szoros meccsen. JMDP tegnapi győzelmét annak köszönhette, hogy Rafa szinte úgy szervált, mint anno Coria Gaudio ellen. A saját szervája viszont sebezhető volt, Rafa számtalan breaklabdáig eljutott, amiket csak azért nem tudott kihasználni, mert frusztrálta, hogy a saját adogatásainál alig van több esélye, mint mikor a másik szervál. Federernek biztos nem lesznek ilyen problémái, így aztán többször fog breakelni (minibreakelni), mint JMDP.

    VálaszVálasz

  12. kata979 2009/09/14, 13:55

    úgy érzem h Federer megint simán verni fogja Potrot.bár nem szeretném ha a döntő nem lenne magas színvonalú mégis csak GS döntő lesz ma.a tegnapi Nole meccs is elég nehezen indult de elég jó kis meccs lett.
    szóval remélem Potro is hozza a legjobbját és nagy meccs lesz

    VálaszVálasz

  13. Conquistador 2009/09/14, 14:26

    Azért a Garroson is elég jól fogadta Roger szerváit DelPo. Ha kicsit is gyengélkedik a svájci, az 1. szett megint simán elmegy, és akkor kitudja. DelPo nem fogja megtenni azt a szívességet, mint Djoko tette u.ebben a fázisban az elődöntőben.

    VálaszVálasz

  14. Sylar 2009/09/14, 14:35

    Szerintem akármi lehet. Ki gondolta volna a wimbledoni döntő előtt is, hogy Federer nagyon nagyon közel lesz ahhoz, hogy Roddick ellen elveszítse a döntőt. És természetesen ebben benne volt az is, hogy Federer elég pocsékul játszott. Szóval sok fog múlni Federeren is, hogy éppen “milyen lábbal kel fel”.
    Hogy Del Potro hogyan fogja kezelni a dolgot, az nagy kérdőjel. Élete első GS elődöntőjében jól játszott. Élete első Masters döntőjében Murray ellen szintén jól játszott (amíg ki nem pukkadt).

    VálaszVálasz

  15. nagybe 2009/09/14, 14:39

    vitatkoznek majdnem mindenkivel aki előttem szólt. A pillanatnyi mutatott játék alapján Del Potro jobb. Ráadásul mentálisan is megérett, fel tudta venni a versenyt Nadallal (az más kérdés hogy Nadal fizikailag kb 75 %-os volt, így látszólag esélye sem volt.). Tehát szerintem jóval kevésbé fog megremegni az a kéz, mint korábban. Tegyük hozzá hogy a Garroson csak azért nem tudott Del Potro nyerni mert a végén megremegett. Ezeken már mind túl van, érettebb lett, egyszerűen eljött az ideje. Ha mégsem akkor kérdéses hogy valaha nyer-e Slamet (lásd Murray), amíg a nagyok itt vannak?
    Federer játéka a legszebb a világon, de ha fejben rendben lesz Del Potro, akkor leüti a pályáról. Egy kivétel: ha Federer el kezd varázsolni (de ilyet már régén csinált), akkor nincs mit tenni…

    VálaszVálasz

  16. Conquistador 2009/09/14, 14:48

    amúgy nem értem miért ne nyerhetne DelPo, ha ma kikap. Djoko is behúzta Tsonga ellen. Tudom sok minden jött ott össze, de ez is benne van bármikor a pakliban. Murray-nél az volt a gond az elvesztett döntője után nyert egy rakat Mastert (párat) és így már nagyon várták-várják tőle a nagydobást.

    VálaszVálasz

  17. Federer(jobb,mint)Rafa 2009/09/14, 14:56

    @nagybe: Nem volt az olyan régen. Sóder elleni első 2 szett, vagy Cinci elődöntő-döntő. ahol leütötte a pályáról Marit és Djokot. Mari ki se tudta heverni azt a vereséget. Djokot annyira nem rázta meg, mert a döntő neki nagy eredmény volt a hosszú gyengélkedés után.
    És nem csak a legszebb Fed játéka, de a legszínesebb is. Nagy taktikus. Nem akart nagy meccset csinálni az elődöntőből. 10-15 perc jó játékkal, sokat tartalékolva hozta a meccset. Lavírozott a szettek alatt, és a végén egy kicsit rálépett a gázra.
    Delponak ez a látszólag nagyon sima győzelme sokkal többe került.

    VálaszVálasz

  18. Sylar 2009/09/14, 15:00

    Látom egyeseknek az motoszkál a fejükben, hogy ha Del Potro agyonverte Nadalt, akkor most aztán akárkit ronggyá tudna verni. Ez természetesen nem így van. Del Potro szeret és tud is Nadal ellen játszani, Federer ellen már kevésbbé… ez mind a játékstílusokból adódik.

    VálaszVálasz

  19. csokicsaj77--Anna 2009/09/14, 15:07

    Két nagy kedvencem :D
    Sztem DelPo-nak van esélye, csak nehogy nekem túltisztelje Rogert!! Tessék szépen játszani, aztán a végén meglátjuk ki játszott szebben. Nem nagy kérés.. :D

    VálaszVálasz

  20. Count Adyn 2009/09/14, 15:14

    Nekem egyre inkább úgy tűnik, itt van a kő-papír-olló: Federer-Nadal-Del Potro :D

    VálaszVálasz

  21. geod01 2009/09/14, 15:49

    @csokicsaj77–Anna: nekem is. :)
    @Count Adyn: ebben van igazság, sztem is… hogy mennyi az ma kiderül.
    De én sem tartom közel sem esélytelennek Delpötyit, 0-9 ide, 0-9 oda. Úgy érzem, meccsről meccsre kerül közelebb Fed-hez, láthatóan fejlődik. Meglátjuk.

    VálaszVálasz

  22. Bikkin 2009/09/14, 16:06

    @Count Adyn: Volt már nem egy ilyen trió, akikre én emlékszem, azok Boris Becker, Agassi és Jim Courier. :) Amúgy azt még korai volna kimondani, hogy El Cotrónak is Federer lesz a mumusa. Oly sok embernek az már régóta… Én hasonló döntőt várok, mint a tavalyi US Opené, vagy az ide Garrosé.

    VálaszVálasz

  23. darage 2009/09/14, 16:20

    Szerintem sima Fed győzelem lesz, mert ugyan tényleg jó Del Potro játékban is, meg mentálisan is, de azért az a tegnapi sima győzelem elég csalóka. Nadalnak 15 mm-es hasizom-szakadása volt, azzal játszott, és még ilyen sérülten is bréklabdái voltak Potro-val szemben. Nadal gyakorlatilag nem tudott szerválni és szvsz nem bírta mentálisan feldolgozni sem a sérülést, sem az előző három nap feszültségét, sem Potro játékát.
    Na, ez mind Federernél egészen másképp lesz. Ráadásul a GS döntő vadiúj szituáció JMdP-nek.

    VálaszVálasz

  24. Boris 2009/09/14, 16:23

    MR. FEDERER FAIR?
    hatalmas figyelmet kapott a Serena-story a blogon, joggal.
    számomra hasonlóan érdekes és tanulságos volt a Fed-Djoko elődöntő első szettjének 11. játékában történt eset is.
    ha jól emlékszem 30-30-nál Djoko ütött egy óriási ászt, Fed úszott a labda után de nem tudott beleérni. A főbíró felülbírálta a vonalbírót és out-ot mondott, Djoko kikérte a challenge-t és igaza volt, a visszajátszásban a labda nem csípte, hanem frankón eltalálta a vonalat. Utána a főbíró első adogatást mondott be!!! Micsoda??? Ezen még Bordin is megütközött, joggal. Az egyik legjobb bíró a világon, rosszul látta, ok, de utána egy ilyen hülyeséggel tetézte az elsőt? Példátlan.
    De volt valaki, akinek módjában állt volna a helyére tenni a dolgokat. Mr. Federer. Ő látta a szervát, de ha nem is érezte, hogy jó volt, akkor ott volt a challenge, ami mindenki számára egyértelművé tette, hogy ászt szervált Djoko. Ahelyett, hogy szépen átsétált volna a túloldalra 40-30-al szépen megvárta, amíg Djoko idegbajt kap a döntéstől és várta, hátha megremeg és ő brékelhet.
    A hab a tortán, hogy Djoko túltette magát az eseten, megnyerte a következő gigászi labdamenetet, aminek a végén Mr. Federer azért még kikért a saját ütésére egy challenge-t.
    Ha jól emlékszem az idén Mr. Federer kapta a fair play díjat. Hát ezzel nem szolgált rá.

    VálaszVálasz

  25. Pancake 2009/09/14, 16:24

    @Count Adyn: Ja, olvastam, hogy voltak, akik dörzsölték a tenyerüket, hogy végre van Nadalnak is mumusa, nemcsak Rogernek. Azt viszont nem olvastam tőlük, hogy olyan “galambokat” is szeretnének Nadalnak, mint Federernek vannak (szinte az egész mezőny). :)

    VálaszVálasz

  26. csokicsaj77--Anna 2009/09/14, 16:28

    Sztem rossz vidit linkeltek Sport Gézánál… http://sportgeza.hu/tenisz/blog/2009/09/14/federer_ez_volt_eletem_legjobb_utese/

    VálaszVálasz

  27. Szabi 2009/09/14, 16:31

    Delpó okosan teniszezik.Csak legyintettem,mikor mondta egy intejúban,hogy meg akarja nyerni a tornát,és tessék.Nem azért hiszem,hogy megnyerheti,mert verta Nadalt,hanem mert a garoson is volt esélye verni Fedet,és teljesen elfáradt a meccs végére.Szerintem Delpó pontosan tudja,hogy nem szabad 5 szerttes meccset játszania Feddel,mert akkor a svájci a nyerő.Gyorsabban kellene megnyernie a meccset.Persze,attól,még hogy ezt tudja, Fed még nyerhet simán. :)
    Mekkora pofon volna ez szegény Andynek,hogy Delpó az első lehetőségét kihasználja,ő meg pontosan ilyen szituban nem tudta egy éve. :) (és azóta se)

    VálaszVálasz

  28. Sz-tike 2009/09/14, 16:31

    Hajrá Federer!!!

    VálaszVálasz

  29. roni 2009/09/14, 16:33

    @pet:
    Rafának hasizomszakadása van, úgyhogy az is csoda, hogy ennyire oda tudta tenni magát

    VálaszVálasz

  30. Szabi 2009/09/14, 16:34

    @Boris: Egyetértek,csak én nem mertem beírni. :D :D :D Nem volt szép Fedtől.Persze ez asztán nem befolyásolta a meccset. :)

    VálaszVálasz

  31. Boris 2009/09/14, 16:39

    @Szabi: a meccset nem, de Mr. Federer személyiségét árnyalja. kiábrándító reakció volt ez tőle.

    VálaszVálasz

  32. Szabi 2009/09/14, 16:42

    @Boris: Na igen! :)

    VálaszVálasz

  33. Nomak 2009/09/14, 16:53

    Helo

    Mikor lesz a Federer-DelPo döntö ???

    VálaszVálasz

  34. szpetra 2009/09/14, 16:55

    @Nomak: este 10-kor kezdődik

    VálaszVálasz

  35. Nomak 2009/09/14, 16:56

    És melyik adó közvetíti ??? :)

    VálaszVálasz

  36. szpetra 2009/09/14, 17:02

    @Nomak: Eurosport :D

    VálaszVálasz

  37. Nomak 2009/09/14, 17:04

    De pankrációt ir a tv ujság:P
    Ilyenko mivan?:)

    VálaszVálasz

  38. EFE 2009/09/14, 17:05

    @nagybe: Nadal játéka nem igazán a kemény pályára termett. Amit Potro megcsinált Nadal ellen, azzal semmi esélye sem lesz Federer ellen. A gond ott van, hogy Potro adogató játéka nem tud annyira stabil lenni, hogy azzal ne tudna mit kezdeni Federer. Federer ráadásul jóval biztosabb saját szervájánál, mint Nadal volt, és amíg Nadal ellen Potro nyugodtan vehette át rendre a kezdeményezést, addig Federer ellen erre semmi esélye sem lesz. Akkor lenne, ha képes lenne védekezésben bemutatni Nadal féle teljesítményt, de erre semmi esélye nincs, ugyanis Potro lábmunkája messze nem kiemelkedő. Nadal ellen nem volt rá szüksége, Federer ellen kéne, ezért pedig játszmát sem fog nyerni, csak akkor, ha a svájci megszánja eggyel :) Ha nem is teljesen sima, de biztos Fed győzelem lesz 3 szettben.

    VálaszVálasz

  39. celle 2009/09/14, 17:07

    @Szabi: Szerintem meg Mr. Federernek semmi köze ahhoz, ami a bíró és az ellenfele között zajlik. Még csak nem is vonalbíró. Nem azért van ott. Ráadásul igen ritkán érzi jól, mi van kint és mi van bent. Ha a sporttársai elismerik őt mint fair játékost, szerintem ne legyünk már mi keményebbek náluk. :-)

    VálaszVálasz

  40. celle 2009/09/14, 17:08

    @Nomak: Csúszott egy napot a program az eső miatt, az újság addigra már az újságosokon is túl volt. :-)

    VálaszVálasz

  41. Nomak 2009/09/14, 17:09

    Jahaaaa, értem:D:D

    VálaszVálasz

  42. szpetra 2009/09/14, 17:09

    @Nomak: Nem lesz 10-kor pankráció, ígérem :D

    VálaszVálasz

  43. Nomak 2009/09/14, 17:10

    oké, de aztán ugy legyen:P

    VálaszVálasz

  44. celle 2009/09/14, 17:14

    @szpetra: Illetve lesz, csak másképp. :-D ;-)

    VálaszVálasz

  45. arcsike 2009/09/14, 17:55

    @celle: én leszek a The Punisher :D :P
    @Boris: ez mondjuk nekem se tetszett, tőle h kussban maradt, bár az is igaz h messze ő a legrosszab a challenge-k felhasználásában szal lehet nem látta! másrészről viszont abba az adogatásba ha minimálisan is de beleért a kerettel (lehetett látni ahogy irányt változtatott a labda)mégmásabbrészt nem nagyon tehetett sztem mást miután a bíró 1. szervát ítélt! sokadrészt viszont tehetett volna: pl hogy nem üti meg a labdát vagy üt egy bődületes áutot! szal nekem is vannak fenntartásaim azzal a helyzettel, de mivel djoko végül hozta azt a gémet így abszolút lényegtelen :D :P

    VálaszVálasz

  46. nagybe 2009/09/14, 18:00

    @EFE
    @Federer(jobb,mint)Rafa:
    simán lehet hogy igazatok van, de szerintem del potro játékában már benne van az hogy megveri federert, mind mentálisan, mind fizikálisan.
    A Nadal meccs tanulsága, hogy fejben már jobb mint korábban, több nem. Meg persze tudtuk, hogy a magasan pörgetett labdák fekszenek neki. De szerintem összességében ennél többről van szó. Azt mondom hogy ebben a formában gyakorlatilag bárkit képes legépelni a pályáról. Kivéve ha aki szemben áll 1) zseniálisan játszik 2) egy tapasztalt GS döntőst és ő elizgulja 3) a (poteniális) mumusa. De egyáltalán nem biztos hogy az 1)-3) fennáll majd ma este, én csak ezt mondom.

    VálaszVálasz

  47. gabeka 2009/09/14, 18:05

    Nem olvastam most végig a kommenteket, csak muszáj leírnom, h annyira örülök, h ilyen színvonalas volt mindkét elődöntő :) Hiába volt mindkettő csak 3 szett, vhogy mégis olyan jó volt.
    Én egyik pillanatban azt gondolom, h van esélye Delpo-nak Roger ellen, ha úgy játszik ahogy tegnap, de a másik pillanatban meg azt gondolom, hogy mégis csak az első GS döntője, és mégis csak Federer ellen fog játszani, és így nem sok esélye van. De bármi lehet.
    Remélem, h jó döntő lesz, de a végén Roger nyer ;) :) Go Roger Go!!! :)

    VálaszVálasz

  48. Conquistador 2009/09/14, 18:10

    @arcsike: ilyet senki nem csinál h nem üt bele, v out-ra üt. amúgy a meccsen ennél a szituációnál én is gondolkodtam h mi lenne a helyes. úgy gondolom ha Fed még érezte is h out, biztosan nem tudhatta először. ez nem salak h odamegy, megnézi és fair-en megadja. aztán jött a challenge és a bíró tényleg óriási hibával ítélt újra 1. szervát. Nem Fed követelte az új 1. szervát, a bíró hibázott. Az meg nonszensz h elkezdjen vitatkozni a bíróval h hé, nincs igazad, add meg a pontot ellenem. szerencsére nem volt meghatározó pont.

    VálaszVálasz

  49. Szabi 2009/09/14, 18:13

    @celle: Kedves Celle! Nem én bobtam fel a témát,én csak mertem egyetérteni Borissal. :) Mikor Fed megkapta a fairplay díjat,akkor is azt gondoltam,hogy nem neki járna,hanem Djokónak. A játékosok mind szeretik,tisztelik Federert, (én is),de ettől még az én véleményem ez. :)
    Arcsinak igaza van,kár rá szót fecsérelni,mert nem befolyásolt semmit.Vitázni meg pláne nem szeretnék,és pláne nem veled Celle. :) OK? :D
    Ja,még annyit,hogy Gábor nagyon édes volt,mikor Nole megnyerte a pontot,és azt mondta:” hú,de drukkoltam,hogy ez így történjen,nehogy már ezen a tévedésen múljon…” :D

    VálaszVálasz

  50. geod01 2009/09/14, 18:17

    @Szabi: de celle se vitázott. csak ő is merte elmondani a véleményét. ;) :)

    VálaszVálasz

  51. Szabi 2009/09/14, 18:22

    @geod01: Ok! Tudom,csak szerettem volna elébemenni a dolgoknak. :D :)

    VálaszVálasz

  52. cicc 2009/09/14, 18:25

    @geod01: Te most akkor celle vagy? Vagy ha valaki valamelyikőtökkel “vitázik”, akkor az azt jelenti, hogy mindannyiótokkal? :)

    VálaszVálasz

  53. arcsike 2009/09/14, 18:28

    @cicc: nókomment

    VálaszVálasz

  54. cicc 2009/09/14, 18:29

    @gabeka: Hát, ha színvonalasnak számít egy tök sima meccs, amin az egyik játékos húzza a belét és nem tud szerválni…
    Ha meg a :) miatt idézőjelesnek szántad, akkor a másik SF-re miért?

    VálaszVálasz

  55. cicc 2009/09/14, 18:31

    @arcsike: Bravó, akolmeleg. :)

    VálaszVálasz

  56. geod01 2009/09/14, 18:40

    @cicc: ööö…de éppen az lett megerősítve, h nincs vita, nem?… itt megszoktuk, h így reflektálunk egymásra.tudod, mint mikor sokan ülnek egy asztal körül és beszélgetnek. :)

    VálaszVálasz

  57. gabeka 2009/09/14, 18:48

    @cicc: Figyelmedbe ajánlom a “Nagyállatok” postot. Az elején eléggé döcögtek, de aztán azért elég jó volt. Bár lehet rosszul látom… Kinek mi tetszik. Attól,h nem volt 5 szett még lehet jó.

    VálaszVálasz

  58. geod01 2009/09/14, 18:50

    @gabeka: tippre sztem ő a nadalékra gondol. :) Ő lett jellemezve mint bélhúzó és szerválni nem tudó…

    VálaszVálasz

  59. gabeka 2009/09/14, 18:52

    @geod01: Leesett nyugi. De kérdezte azt is, h a másik miért volt az…

    VálaszVálasz

  60. celle 2009/09/14, 18:53

    @Szabi: Én sem vitázni akartam, csak megírtam a véleményemet, nincs itt semmi gáz. :-)

    VálaszVálasz

  61. celle 2009/09/14, 18:55

    @Szabi: Ááááá, nem olyan könnyű velem összeveszni. ;-) Pláne ha semmi okom nincs rá. De azért nagyon köszönöm, hogy ilyen tapintatos voltál. :-)

    VálaszVálasz

  62. arcsike 2009/09/14, 18:56

    @cicc: erre meg inkább semmit!

    VálaszVálasz

  63. geod01 2009/09/14, 18:58

    @gabeka: azt meg sztem úgy gondolja, h ha nem komolyan írtad, akkor a másikkal mi gondod volt mert az szte is jó volt. :) (de nem ám azt hiszed, h gonoszkodom mert tényleg nem!!)

    VálaszVálasz

  64. celle 2009/09/14, 18:59

    @cicc: Kedves cicc! Ő tényleg nem celle, jól látod. :-) Geod csak kedves akart lenni, szerintem Szabi sem vette rossz néven. Mivel időnként eléggé elharapóznak errefelé az indulatok, lehet, hogy kicsit érzékenyebben reagálunk ezekre a dolgokra, sajnálom, ha ez téged zavar. De te sem vagy Sazbi, mégis reagáltál, úgyhogy egyezzünk ki döntetlenben! Mit szólsz? ;-)

    VálaszVálasz

  65. gabeka 2009/09/14, 19:09

    @geod01: Hűha. Egyezzünk meg abban h én mindkettőt élveztem. :) Nálam a :) jel pedig nem idézőjel, mert ha azt szeretnék tenni, akkor azt teszek.
    De így visszaolvasva tényleg igazad van.
    Én csak azt nem értem, h abból amit írtam, h vette ki azt, amit. Én tök őszintén írtam. Azért tettem :) -t mert örültem :)
    Egyébként lehet h vkinek Nadal hasfalhúzódása marad meg abból a meccsből… Nekem az, h Delpo …. jól játszott.

    VálaszVálasz

  66. geod01 2009/09/14, 19:13

    @gabeka: én értettelek is.. :) és ráadásul nekem is tetszett, sőt nagyon tetszett mindkettő.

    VálaszVálasz

  67. gabeka 2009/09/14, 19:16

    @geod01: Akkor jó ;) :)

    VálaszVálasz

  68. cicc 2009/09/14, 19:25

    @gabeka: Nem hasfalhúzódás, 1,5 cm-es hasfalszakadás, messze nem ugyanaz, persze ha valaki utálja szerencsétlent, akkor az ilyen apróságok nem számítanak. :(
    A másik esetnél, meg nyilván magamból indultam ki, mivel nekem nem az a színvonalas meccs, ahol a kedvencem habkönnyen győz, miközben az ellenfél sérült. Azt látom, hogy örömet okoz, de hogy színvonalas lenne?! (Na, ezért kételkedtem, hogy tényleg ezt akartad-e írni.)

    VálaszVálasz

  69. geod01 2009/09/14, 19:27

    @cicc: cicc, belőled süt a rosszindulat.

    VálaszVálasz

  70. Vilandra 2009/09/14, 19:34

    @gabeka: Szerintem nagyon is rendben volt mindkét SF. Az, hogy Rafa nemigazán volt jól, az egész tornán látszott. Azonban ez sem csökkenti Juan érdemeit. Ilyenkor sajnálom, hogy a végeredmény nem mutatja meg azt a hatalmas küzdelmet, ami a pályán folyt. A másik meg, ahogy Gábor is mondta, honnan indultak és hová jutottak! Roger és Nole egy döcögősen kezdődő meccsből a végére összehoztak egy látványokban bővelkedő játékot. Mindannyiuknak grat és köszönet érte!

    @cicc: Csöpög a jóindulattól minden szavad…

    VálaszVálasz

  71. gabeka 2009/09/14, 19:38

    @cicc: Ne légy ennyire ingerült. Én nem utálom Nadalt. Nem kedvencen Del Potro.
    A másik meg h mindenki magából indul ki.
    Az a baj, h én bekapcsoltam a gépet, az első az volt, h írjak ide, őszintén, amit gondolok, erre rosszindulatú vagyok … Úgysem tudlak meggyőzni arról, h nem vagyok az. Meg igazán nem is akarlak.

    VálaszVálasz

  72. gabeka 2009/09/14, 19:40

    @Vilandra: Igen, kb ugyanez a véleményem. :)

    VálaszVálasz

  73. FedererRafa 2009/09/14, 19:43

    @S.R.Fan: Jon Rafa visszajovore.

    VálaszVálasz

  74. Vilandra 2009/09/14, 19:45

    @gabeka: Lehet ugyanazt a két meccset néztük. :)

    VálaszVálasz

  75. gabeka 2009/09/14, 19:46

    @Vilandra: :D :D :D :D :D

    VálaszVálasz

  76. FedererRafa 2009/09/14, 19:46

    @Boris: En Rafanak adnam.

    VálaszVálasz

  77. Szabi 2009/09/14, 19:47

    @celle: Ok! Akkor ezt túltárgyaltuk! :D

    Már me, sokára kezdődik! :) Hajrá! :D

    VálaszVálasz

  78. cicc 2009/09/14, 19:51

    @gabeka: Mi volt itt a rosszindulat? Hogy azt feltételeztem, hogy ha ennyire tetszett neki ez a meccs, akkor biztos nem kedveli a vesztest?
    Akkor ezek szerint és teljesen komolyan: szerinted színvonalas volt a teljesen egyoldalú, sima Nadal-DP meccs?
    Oké, ezt – magamból kiindulva – tényleg csak úgy tudom elképzelni, hogy nagyon nem kedveled az egyiket és nagyon kedveled a másikat. Ha meg mégsem így van, akkor miért tetszik az eredmény, Ha egy meccsen egyiknek sem drukkolok, akkor azt szeretem, ha úgy 4-5 szettes, minél több TB-kel, nem pedig mondjuk három bagel.

    VálaszVálasz

  79. geod01 2009/09/14, 19:53

    @cicc: “Mi volt itt a rosszindulat? Hogy azt feltételeztem, hogy ha ennyire tetszett neki ez a meccs, akkor biztos nem kedveli a vesztest?…” így van-pontosan ez. Tudod te.

    VálaszVálasz

  80. gabeka 2009/09/14, 19:56

    @geod01: :D

    VálaszVálasz

  81. cicc 2009/09/14, 19:58

    @geod01: Miért talán kedveli? :D

    VálaszVálasz

  82. Boris 2009/09/14, 19:59

    @arcsike: nincs jelentősége? ezek szerint ha valaki át akar verni annak csak akkor van jelentősége, ha sikerül is neki. amíg nem sikerül, addig téged nem zavar, ha át akarnak verni? mert itt ez történt@Conquistador: nem kell vitatkozni a bíróval, ha átmegy a másik oldalra akkor nincs az a bíró, aki visszaparancsolja, pláne nem Mr. Federert. ezzel el lett volna intézve. a meccs szempontjából nem volt jelentősége, de ő mint jellem ebben a szituációban megbukott.

    VálaszVálasz

  83. Geysap 2009/09/14, 19:59

    @celle: Teljesen egyetertek… Nem a jatekosok dolga az, amit a vonalbirokra osztottak. Fed “ennel a bizonyos szervanal” sokat nem lathatott, foleg azt, hogy a labda hol pattan le, azt varta, hogy hova pattan fel. Ez kulonbseg. Alapvonali uteseket joval konnyebben “megadnak egymssal”, ha a vonalbiro hulye..

    VálaszVálasz

  84. geod01 2009/09/14, 19:59

    @cicc: és kövezz meg érte: sztem sem volt egyoldalú. sokkal kevésbé volt az mint ahogy az eredményből látszik. időben is sokkal tovább tartott,mint három 6-2 szokott. egy szatyor bréklabdája volt nadalnak, csak éppen most minden fontos pontot delpo nyert. ebbe nyílván belejátszott nadal újabb sérülése is. de nadal még így sem tudott alárendelt szerepet játszani, küzdött, harcolt,mint egy oroszlán, egy pillanatig nem adta fel és így ez egy férfias, nyílt küzdelem volt,ami így, h csak három szettig tartott is kiérdemelhette a teniszkedvelő közönség tetszését és elismerését.A meccs is, Delpo is és Rafa is.

    VálaszVálasz

  85. cicc 2009/09/14, 20:00

    @gabeka: Na, gabeka, itt a rém egyenes kérdés: kedveled Nadalt?

    VálaszVálasz

  86. gabeka 2009/09/14, 20:01

    @cicc: Na jó, nem akartam reagálni, de még vmi eszembe jutott. Ha láttad a meccset, már pedig gondolom láttad, akkor tudod, h mennyi lehetősége volt (break labda) Nadalnak és mennyi Del Potronak. Sztem az eredmény egyáltalán nem tükrözi, azt h mennyit küzdöttek. A fontos pontokat rendre Del Potro nyerte. Lehet olaj a tűzre, de mintha Gábor is ezt hangsúlyozta volna végig. Bár őt ne keverjük ide, de SZERINTEM igaza volt.

    VálaszVálasz

  87. NeoN 2009/09/14, 20:03

    @cicc: Te jó ég :D Megválaszoltad Te magad, ezek után ne értetlenkedj :)

    Szép estét Mindekinek! ^^

    VálaszVálasz

  88. geod01 2009/09/14, 20:04

    @cicc: cicc…sicc!

    VálaszVálasz

  89. NeoN 2009/09/14, 20:05

    @cicc: Sztem a teniszt nézte és nem azt h kinek milyen baja van. Nem godnolod? Meg nem azt h jajj ki a kedvenc.

    VálaszVálasz

  90. Geysap 2009/09/14, 20:05

    @geod01: ;)

    VálaszVálasz

  91. cicc 2009/09/14, 20:07

    @geod01: Én ugyan örülök, hogy van, aki így gondolja, de más helyeken már bőven azon örvendeznek, hogy micsoda nagy verést kapott Nadal, nagyobbat, mint Tsongától az AO-n.
    De ettől még azt is gondolom, hogy Nadalnak egy pillanatig nem volt esélye, mintha egy háromlábú antilopot kergetne az oroszlán :) , én pedig a kétesélyes meccseket nevezem színvonalasnak.

    VálaszVálasz

  92. arcsike 2009/09/14, 20:07

    @Boris: na látom te belém akarsz kötni! olvasdd már el mégegyszer h mit írtam! de gyorsan becézem:
    ez mondjuk nekem se tetszett, tőle h kussban maradt,[...]sokadrészt viszont tehetett volna: pl hogy nem üti meg a labdát vagy üt egy bődületes áutot! szal nekem is vannak fenntartásaim azzal a helyzettel, de mivel djoko végül hozta azt a gémet így abszolút lényegtelen —> a végkimenetel szempontjából, magyarul hálistennek nem múlott rajta semmi!
    mért hiszi mindneki rólam h szeretem fed-et? :P

    VálaszVálasz

  93. Geysap 2009/09/14, 20:09

    @gabeka: Teljesen egyetertek Veled. En is szeretem a jo meccseket, raadasul tisztelem Rafat, es Delot is. Az a bizonyos vegeremeny csupan hat szamjegybol all… Hat szamjegy pedig csak, es kizarolag a statisztikat szaporitja —- es sajnos nem tartalmazza azt a kuzdest, jatekot mindket fel reszerol, ami a meccsben volt.
    A sporban utolag sajnos csak a szamok maradnak meg, sok esetben a mogottuk allo kuzdelem nem…

    VálaszVálasz

  94. gabeka 2009/09/14, 20:10

    @NeoN: Pontosan …

    VálaszVálasz

  95. geod01 2009/09/14, 20:11

    @cicc: de mindenki szerencséjére nem csak ilyen gondolkodású emberek vannak, mint te. sokszínűek vagyunk. mások meg másként gondolják. és nem azért, mert kiütést kapnak nadaltól, vagy delpo képe függ az ágyuk felett hanem eccerűen csak ilyen lükék, h ilyen perverzióik vannak, h nekik ez tetszett. próbáld valahogy ezt feldolgozni. Más: azért meg ne ez a blog feleljen, h máshol mások hogyan viselkednek. Járj ide (de nem muszáj…) és nem fogsz olyat tapasztalni.

    VálaszVálasz

  96. cicc 2009/09/14, 20:11

    @gabeka: Ha már idekeverted Gábort. :D
    Ő Nadal sérülésének jelentőségét kisebbítette, na meg persze, megállás nélkül jinx-elt. :D

    VálaszVálasz

  97. cicc 2009/09/14, 20:15

    @geod01: Aha, mégsem válaszolt, hogy kedveli-e Nadalt. (Ja, nekem is épp az ellenkezője jött le a kommentjeiből.) :D
    Értettem. Bye-bye.

    VálaszVálasz

  98. geod01 2009/09/14, 20:16

    @cicc: bye-bye? ezt úgy érted, h itt hagyod ezt az alja társaságot? Hu, meg ne gondold magad…minden jót neked, vhol egészen máshol.

    VálaszVálasz

  99. arcsike 2009/09/14, 20:16

    @cicc: szeretettel várunk az akciós csetben :D :P

    VálaszVálasz

  100. arcsike 2009/09/14, 20:17

    100. :D

    VálaszVálasz

  101. gabeka 2009/09/14, 20:17

    @cicc:
    http://iwiw.hu/pages/image/imagedata.jsp?imageID=103353830&userID=8791039
    Ha utálnám talán ezt nem tettem volna. És olvasd el a képleírást. Remélem megnyugszol.

    VálaszVálasz

  102. gabeka 2009/09/14, 20:18

    @arcsike: Ó ne már :D

    VálaszVálasz

  103. geod01 2009/09/14, 20:20

    @arcsike: láma. ;) :D
    @gabeka: ezdejó! nna, erre vajon mit írna e drága ember… de félő, mivel elbájbájolt már nem tudjuk meg… :D

    VálaszVálasz

  104. arcsike 2009/09/14, 20:22

    @geod01: nem véletlenül írtam anapicsetet! az ilyenek oda úgyse jönnek! onnan leeht megtudni h vlaaki csak kötexik vagy nem! ennyi :D :P
    monnyuk én ezt az első kommentjéből levettem! azért írtam amiket :D

    VálaszVálasz

  105. gabeka 2009/09/14, 20:23

    @geod01: Akkor ennyivel is szegényebb marad :P

    VálaszVálasz

  106. celle 2009/09/14, 20:26

    @Boris: Na de tényleg a veszekedés szándéka nélkül, és igen, tudom, nem nekem szólt a válasz, csak komolyan érdekel… ilyen erővel minden egyes adogatásnál bemondhatná a fogadó, hogy kint volt vagy bent, nem? Egyáltalán nem biztos, hogy látta. (Nem is dolga látni.) De he látta is, kiderült, hogy a labda jó volt, ott volt a sólyomszem, ami erre van. Nyilván erre hagytakozik Gyoklvics is meg Federer is ilyen helyzetekben.

    A nagyobb baj az volt, hogy ezek után a székbíró első adogatást ítélt, amit Federer nem tudom, hogy tudna fölülbírálni. Tényleg csak azt tehette volna, amit fentebb arcsike írt, hogy kiüti a bánatba a labdát, és mint Igazságos Izom Tibor így szolgáltat igazságot. (Bár lehet, hogy akkor meg auz mondanák sokan, hogy nagykápűskögik, nem tudom.)

    VálaszVálasz

  107. celle 2009/09/14, 20:30

    @arcsike: Mert nem fér sokak világképébe, hogy ha nem Nadalt szereted, akkor valaki mást Federeren kívül, azért. :-D

    VálaszVálasz

  108. FedererRafa 2009/09/14, 20:32

    Kedves Cicc!
    Rafa meccse nem volt sima. Minden gem nagyon szoros, fontos volt. JuanMartin OK volt fejben, es nyerte a fontos pontokat.

    VálaszVálasz

  109. kerzso 2009/09/14, 20:41

    valaki írt vmi ilyesmit hogy roger 120 meccs óta veretlen a top5-ön kívüli játékos ellen. Ezt nem értem. Tavaly kikapott blaketől az olimpián, simitől év végén, karlótól nyáron stb. 1 év alatt meg nem lehet 120 meccset játszani.

    VálaszVálasz

  110. sanya21 2009/09/14, 20:41

    Rafa tény, hogy gyengélkedett, ok. kikapott. Federer nagyon jó, ahogy én láttam Djokó nem hitt a győzelemben – brékelőnynél, “0″-ra bukja adogatását??? Delp nem tudja megverni Federert, Ő mindig (Nadalt kivéve) azt játsza, amit kell, szinte bátmikor, bárhonnan nyerőket tud ütni. Engem az bosszant, hogy a vonalbírókat, főleg a székbírót a szabály nem kötelezi?! Djokó ütése ász volt, ezt alátámasztotta cselenzs” is – bírót le kellett volna cseréni, a látottak alapján egyértelmű. Az, hogy nem befolyásolta a mérkőzést nem igaz – egy ilyen súlyos hiba, befolyásolja az “igazságos teniszt”! Serena elleni döntés is abszurd volt! 30 éve nézem a teniszt, lábhibát akkor mondanak be, ha általában valakit nagyon “tolnak”, vagy többször megesik, de nyílvánvalóan, és nem 15:30, vagy 15:40-nél a szett végén, és ez volt a kisebb tévedés, a nagyobbat a Székbíró tette djokó ellen, melyre nincs magyarázat. a fociban inkább előfodulhat, ha kétes, de ha egyértelmű bírói hiba, a szurkolók megölik, ha ki nem mentik a biztonágiak!!! A teniszre nézve nagyon rossz, hogy a bírók ennyire befolyásolják a meccseket, idegileg természetesen kiborul a játékos s mindent elveszít, türelmét, fonalat, meccset… eről ennyit!

    VálaszVálasz

  111. FedererRafa 2009/09/14, 20:43

    @kerzso: Amugy lehet, de ez a GS-ekre vonatkozik.

    VálaszVálasz

  112. celle 2009/09/14, 20:44

    @kerzso: Nem a GS-ekre vonatkozott?

    VálaszVálasz

  113. FedererRafa 2009/09/14, 20:44

    Ha mar tippelni kell, Fed nyer 4 szettben, mondjuk 7:6 6:7 6:4 7:6-ra.

    VálaszVálasz

  114. Vilandra 2009/09/14, 20:48

    @celle: Nem tudom, te hogy vagy ezzel, de én rengeteg olyan meccset láttam, ahol az egyik játékos állandóan odament vitatkozni a bíróval, hogy ugyanmár adja meg a másik játékosnak ezt a pontot, mert ez az adogatás bent volt. Na ja, de ezek mind fair-play díjra hajtottak! Csak ők nem kapták meg. :)
    Ez agyrém. Valami van ma a levegőben.

    VálaszVálasz

  115. celle 2009/09/14, 20:49

    Egyébként azt honnan lehet tudni, hogy Nadalnak izomszakadása van a hasfalában? Tudom, kicsit rögeszmésnek látszom a forrás-mániámmal, de ezt ők mondták, vagy kiszivárgott, vagy hogy?

    VálaszVálasz

  116. celle 2009/09/14, 20:49

    @Vilandra: :-D ;-)

    VálaszVálasz

  117. arcsike 2009/09/14, 20:51

    @sanya21: csak h tiszta legyen! djokó szervája benn volt, DE nem volt ász mert fed hozzáért kerettel! visszaadni nem tudta volna de hozzáért!

    VálaszVálasz

  118. FedererRafa 2009/09/14, 20:54

    @arcsike: A szabaly szerint nem kell asz legyen. Ha fogadhatatlan, akkor Nole-e a pont

    VálaszVálasz

  119. celle 2009/09/14, 20:54

    @arcsike: Jó, hogy vagy nekünk. :-) Tényleg.

    Azut hiszem, most megy a pankrácó az ES-n, ha esetleg még érdekel a punishment. ;-)

    VálaszVálasz

  120. celle 2009/09/14, 20:55

    @FedererRafa: Nem is aszondta, hogy csak ásszal lehet pontot nyerni. :-)

    VálaszVálasz

  121. arcsike 2009/09/14, 20:57

    @FedererRafa: kötexel vazze? ;) :P
    amúgy én tudom a szabályt, a székbíróval ellentétben :D csak a tisztánlátás végett írtam!

    VálaszVálasz

  122. FedererRafa 2009/09/14, 20:58

    @celle: A szabaly szerint Djokovice a pont automatikusan.

    VálaszVálasz

  123. geod01 2009/09/14, 20:59

    @FedererRafa: tudjuk mi is. :)

    VálaszVálasz

  124. celle 2009/09/14, 20:59

    @FedererRafa: Oké, értettem.

    VálaszVálasz

  125. FedererRafa 2009/09/14, 20:59

    @geod01: :)

    VálaszVálasz

  126. Vilandra 2009/09/14, 21:02

    @geod01: Úgy néz ki, mindenki tudja, csak a bírónak kerülte el a figyelmét ez az apróság. :D

    VálaszVálasz

  127. giorgio_boy 2009/09/14, 21:03

    127

    VálaszVálasz

  128. Vilandra 2009/09/14, 21:06

    @giorgio_boy: Lesben áll egy cápa… :) Mostmár mindig és mindenhol?

    VálaszVálasz

  129. celle 2009/09/14, 21:13

    @celle: “RAFAEL NADAL: I going to repeat: He played much better than me, and for that reason he beat me. Later, it sounds like an excuse, no?

    Second thing, well, this year not very lucky year for me. A lot of bad things happen. First injury on the knees, tough injury.

    And when I came back, I came back perfect the knees, but maybe because I was few time outside of this competition and I must started played two Masters Series at the top level maybe was a little bit too much to come back, no?

    Is much better if you can start a little bit slowly with a little bit small tournaments not with the Masters Series. But I don’t have any option, because the calendar says that, and I did.

    I am very happy how I came back, but, now I had the first problem of the abdominal in Montreal after the match of Petzschner second round. I must gonna explain because I say during the week I prefer to didn’t speak about the injury during the week because I am in tournament right now.

    I can say after Montreal I was doing a test. I did a test in Montreal, and the doctor didn’t see a lot, but the pain is still there. Cincinnati, the pain increase a little bit more. After the semifinals against Djokovic, I went to do an MRI, and I had some edema, strained muscle, and I think during these two weeks the strain is converted into a little bit of rupture, no? A little bit break.”

    VálaszVálasz

  130. Turin 2009/09/14, 21:15

    De most komolyan, Roger fogadja azt a baromi gyors labdát, közben valaki belesikkant egy outot, ő meg érzi, hogy hozzáért a labdához, de nem ütötte át. Aztán 1 perc múlva kb. a bíró meghozza a hülye döntését, amin Djoko veszekszik.

    Ekkor a nagy kritizálók szerint Roger totálisan biztos kellett, hogy legyen benne, hogy azokban a törtmásodpercekben hamarabb ért a labdához, mint hogy bekiabálták az outot. Mert ha nem hamarabb ért, akkor simán nem kell megadnia, hiszen a teste önkéntelenül is reagál az out bekiabálásra, akár azzal, hogy minimálisan megtorpan.
    Én 1 perc múlva tuti nem tudnám, pontosan hogyan volt, ergo át sem sétálnék a túloldalra. Nincs ebben semmi.

    Hozzáteszem, nagyon szeretem Djokot, és bizonyos szempontból rettentő sportszerűnek is tartom (bizonyos szempontból meg nem annyira). Nagyon sok labdát ad meg az ellenfeleinek. De ebből talán 1 olyat láttam, ami tényleg éles szituban történt, a többinél azért bőven vezetett.

    VálaszVálasz

  131. FedererRafa 2009/09/14, 21:21

    @celle: ENNYI.

    VálaszVálasz

  132. arcsike 2009/09/14, 21:35

    @Turin: itt most azért sztem a rogimádatotd beszél, nem? ;)

    VálaszVálasz

  133. Turin 2009/09/14, 21:44

    @arcsike: nem hiszem. Arra gondolok, h ha megadja, akkor elképesztő sportszerű, de ha nem, az még egyáltalán nem volt sportszerűtlen lépés. Könyörgöm, tényleg nem ő a bíró. Tegnap még azon ment a vita, h szabály az szabály.

    VálaszVálasz

  134. arcsike 2009/09/14, 21:48

    @Turin: csak azért írtam mert szerintem feleslegesen túlreagáltad! “Arra gondolok, h ha megadja, akkor elképesztő sportszerű, de ha nem, az még egyáltalán nem volt sportszerűtlen lépés”—>ezt kellett volna először is írnod, ez mindent elmond! sztem :P

    VálaszVálasz

  135. Szabi 2009/09/14, 21:59

    @Turin: Nem vitázni szeretnék,csak kérdezem:Ez nem úgy volt,hogy a vonalbíró nem szólt semmit,és a székbíró mondta be,hogy out?Erre Nole kérte a sólyomszemet,és látszott,hogy ellőtte a vanalt.Erre mondta a székbíró,hogy új első szerva. Gábor ilyenkor mondta,hogy ez két súlyos hiba a világ egyik legjobb székbírójától:1,ő mondta be az outot,2 nem adta meg a pontot. Tényleg nem vitatkozásképp kérdezem!!!!

    VálaszVálasz

  136. UFO 2009/09/14, 22:02

    Valami nem stimmel.
    Már megint nincs tenisz.
    A bunkókat mutatják.
    Elmarad megint?

    VálaszVálasz

  137. celle 2009/09/14, 22:02

    @Szabi: Így volt.

    VálaszVálasz

  138. celle 2009/09/14, 22:03

    @UFO: Most már van. :-D

    VálaszVálasz

  139. Turin 2009/09/14, 22:04

    @Szabi: Igazad van lehet, hogy így volt. Na mindegy, a lényeg, amit gondolok erről, az úgyis a legutolsó kommentemben van. De valóban rosszul emlékeztem, Norman volt kétszer normálatlan.

    VálaszVálasz

  140. arcsike 2009/09/14, 22:07

    @Turin: ilyenkor szeretünk :D
    ja és döntő van gyerekek :D :P
    meg itt b@szott nagy vihar és kép meg nem :(

    VálaszVálasz

  141. Turin 2009/09/14, 22:07

    @arcsike: Mellesleg abban igazad van, hogy tényleg unalmas már, hogy Roger így, Roger úgy, Roger már kiöregedett, már visszavonulhatna, Roger csak azért nyert, mert Nadal nem játszott, mert fújt a szél, mert sütött a nap, mert a vonalbírók vele voltak, mert mákja volt, de ha még nyer is, akkor is minimum szemét sportszerűtlen disznó. :D

    VálaszVálasz

  142. Turin 2009/09/14, 22:07

    @Turin: mármint unalmas már nekem, ezért talán jobban ugrok már ezekre.

    VálaszVálasz

  143. FedererRafa 2009/09/14, 22:11

    7:6 6:7 6:4 7:5 Fednek… sztem.

    VálaszVálasz

  144. Turin 2009/09/14, 22:15

    @FedererRafa: Ezt aláírnám! Remek döntő lehet ilyen eredménnyel! :)

    VálaszVálasz

  145. FedererRafa 2009/09/14, 22:16

    nem szeretem ezt a Federert, de geci jol tud teniszezni :)

    VálaszVálasz

  146. FedererRafa 2009/09/14, 22:17

    @Turin: Megerzes…
    Tudod wimbiben is kijelentettem, hogy Andy siman kikap.. Erre mi lett?!?!
    Nem merek meg 1x ilyet irni. Meglatjuk. Tipp?

    VálaszVálasz

  147. FedererRafa 2009/09/14, 22:19

    @FedererRafa: Javitom magam. Azt a Federert szeretem ,mely rendre kikapott Rafatol GS meccsen, am megis nagyot jatszott Vele.

    VálaszVálasz

  148. FedererRafa 2009/09/14, 22:22

    @Count Adyn: Bemondtaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :)

    VálaszVálasz

  149. FedererRafa 2009/09/14, 22:30

    Vmiert a tegnapi labdak most Fed ellen nem mukodnek..
    Ki gondolta volna? :)

    VálaszVálasz

  150. FedererRafa 2009/09/14, 22:30

    Szerintem 6:3 az elso szett Rogernek.

    VálaszVálasz

  151. Pancake 2009/09/14, 22:34

    DP arcán látszik, hogy áldozati bárány. :D

    VálaszVálasz

  152. FedererRafa 2009/09/14, 22:34

    @Pancake: Azert ilyet ne mondj.
    Sajnos nem jonnek meg az utesek. Varjunk vele. En jo meccset akarok latni, nem sima Federer-fele gyozelmet.

    VálaszVálasz

  153. celle 2009/09/14, 22:37

    @FedererRafa: :-D

    VálaszVálasz

  154. arcsike 2009/09/14, 22:40

    srácok, a meccs kommentálását sztem a napicsetben folytassátok :D :P

    VálaszVálasz

  155. discretio 2009/09/14, 23:01

    US Open 2009 = Parents Open ? Ezeknek az amcsiknak mindig sikerül valami extrát összehozniuk :)

    VálaszVálasz

  156. FedererRafa 2009/09/14, 23:01

    @FedererRafa: :S

    VálaszVálasz

  157. sampras 2009/09/14, 23:09

    csak azt nem értem,miért nem tudja kihozni a maximumot federer ellen, képtelen úgy ütni a labdákat, oda a magabiztosság,teljes a bizonytalanság

    VálaszVálasz

  158. sampras 2009/09/14, 23:19

    bírom federert,sőt federer szurkoló voltam, persze sosem fogok úgy szeretni egy játékost sem,mint PETE SAMPRAS-t, ő a királya ennek a sportnak, bárki, bármit mond, szóval mostmár nem neki szurkolok,mint ahogyan wimbledonban sem neki szurkoltam már,szegény roddick, mázlija volt fedrernek,jót tenne a tenisznek,ha most nem federer nyerne, sőt egy olyan játékos,aki még sosem nyert!! hajrá del potro! /bár őszintén szólva elég reménytelen a helyzet…/

    VálaszVálasz

  159. sampras 2009/09/15, 0:22

    hoppá!! mostmár van esély, ha ez a szett del potro-é lesz ,megnyeri! mindenki elaludt?

    VálaszVálasz

Kattintás a válasz elvetéséhez

Ha nem szeretnéd minden kommentnél bepötyögni az adataid, regisztrálj itt!

  • Törzsasztal

    • Belépés
    • Regisztráció
    • Elfelejtett jelszó?

  • Rovatok:

    • A moderálási elvek (1)
    • A nap képe (44)
    • Ausztrál Open (196)
    • Davis Kupa (22)
    • Egy soha meg nem írt könyv (5)
    • Eredmények (29)
    • Ezen a napon (19)
    • Gézengúzok (9)
    • Hírek (490)
    • Hot! (46)
    • Ki, hol, kivel? (12)
    • Meccselemzés (19)
    • Nagyonállat (43)
    • Napi idézet (88)
    • Régi blog (383)
    • Roland Garros (268)
    • Us Open (129)
    • Videók (207)
    • Wimbledon (111)
  • Erről szóltunk:

    acasuso (1) agassi (16) allaster (1) almagro (1) alona bondarenko (2) ancic (1) andrejev (2) arias (1) arn (4) azarenka (6) babos (2) baghdatis (5) bammer (1) becker (2) berdych (6) blake (3) bolelli (2) borg (3) borotra (1) bryan (3) cahill (2) chakvetadze (1) chang (1) cibulkova (1) cilic (3) clijsters (15) connors (3) coria (2) courier (1) czink (23) date (1) davenport (1) davydenko (16) dechy (1) de heart (1) delic (1) del potro (24) dementieva (11) dent (5) devenport (1) djokovic (67) dokic (3) dulko (1) dushevina (1) edberg (3) federer (177) feliciano lopez (1) ferrer (1) ferrero (4) fish (4) fucsovics (1) gasquet (8) gaudio (5) gil (2) ginepri (1) gonzalez (13) graf (6) grosjean (1) gulbis (4) haas (8) hanescu (2) hantuchova (1) haynes (1) helfant (2) henin (13) henman (2) hewitt (17) hingis (2) hrbaty (1) isner (12) ivanisevic (6) ivanovic (15) jankovic (8) karlovic (11) keys (2) kiefer (1) kirilenko (1) kohlschreiber (3) kubot (1) kuerten (3) kurnyikova (3) kuznetsova (6) leconte (1) lendl (3) lever (1) li (2) lisicki (2) lisnard (1) ljubicic (6) lopez (2) lu (1) mahut (5) majoli (1) malisse (3) mantilla (1) marosi (2) mathieu (3) mattek (1) mauresmo (6) mcenroe (10) melzer (1) monfils (8) montcourt (1) moya (2) muller (1) murray (51) muster (1) nadal (123) nalbandian (5) nastase (1) navratilova (2) Odesnik (1) ouanna (1) oudin (1) parizs (4) paros (4) pasek (1) pavel (1) peer (1) penetta (1) petrova (1) querrey (1) robredo (2) roche (1) roddick (39) rybarikova (1) safin (2) sampras (7) sanchez vicario (2) santoro (10) schiavone (3) schnyder (2) schwank (1) scott (1) seppi (1) serena (43) sharapova (13) simon (2) soderling (25) stenpanek (1) stepanek (1) stosur (2) suarez navarro (1) sugiyama (1) szafin (28) szafina (33) szavay (46) szeles (1) taróczy (1) tipsarevic (1) tomic (4) troicki (1) tsonga (12) tursunov (1) venus (13) verdasco (22) vinciguerra (1) vliegen (1) volandri (1) washington (1) wawrinka (2) wickmayer (5) wilander (7) wozniacki (4) youzhny (1) zvonareva (4)
  • Képek:

  • © Salakblog 2009-2012 | minden jog fenntartva | impresszum