Salakblog – Minden, ami tenisz

Minden, amit esetleg nem tudtunk elmondani, vagy nem mondhattunk el, vagy már nagyon sokszor elmondtunk a teniszről…

Ki nevet a végén?

2009/07/3 Kategória: Wimbledon
Szerző: szpetra

bdam1

168 Comments »

168 komment:

  1. discretio 2009/07/3, 16:00

    Federer :D

    VálaszVálasz

  2. Sztrego 2009/07/3, 16:26

    Most már csak azért kell szurkolni, hogy nehogy Féderer boszzsákja jusson a döntőbe, mert akkor nagyon sima döntő elé nézünk.

    VálaszVálasz

  3. Davegilmour 2009/07/3, 16:29

    Boszzsák? Az micsoda?

    VálaszVálasz

  4. NeoN 2009/07/3, 16:33

    @Sztrego: Ha legyőzi Murrayt akkor megérdemli. Ilyen egyszerű. Ma a jobbik fog győzni^^
    Bár én most inkább voksolok Murrayre.^^ De hajrá tenisz!^^

    VálaszVálasz

  5. Sztrego 2009/07/3, 16:44

    @NeoN: Tenisz csak akkor lesz a döntőben, ha Murray kerül oda. Rozsé Rodot ugyanúgy kivégezné, mint eddig.

    VálaszVálasz

  6. arcsike 2009/07/3, 17:09

    @Sztrego: te télleg csak egy dolgot tudsz hajtogatni folyamatosan! eddig nem akartam írni de télleg olyan vagy mint egy elromlott lemezjátszó! minden postba beírtad ezt az általad okosságnak vélt dolgot! minden meccs más! és h butters szavaival éljek: a csudimudiba :D :P

    VálaszVálasz

  7. celle 2009/07/3, 17:31

    @arcsike: Ezt teszi a Federer-centrikus világkép. ;-) Szerintem többet foglalkozik vele, mint a legelvakultabb rajongók.

    VálaszVálasz

  8. pbgi 2009/07/3, 17:32

    @arcsike: Ettől még igaza van. A 19-2-es h2h-t nem nagyon lehet megmagyarázni.

    Roddick totál esélytelen a döntőben egy egészséges Roger ellenében.

    VálaszVálasz

  9. pbgi 2009/07/3, 17:35

    Pontozással egyébként Decker győzne a különcsatában, de ez mondjuk most nem igazán számít.

    VálaszVálasz

  10. celle 2009/07/3, 17:49

    @pbgi: Csak azért a boksz-zsák kifejezés- úgy vélem, erre gondolt, – mégis kissé erős, tán sértő is. Persze az ő motivációival tökéletesn érthető.

    VálaszVálasz

  11. pbgi 2009/07/3, 17:56

    @celle: Ez tény. Nem boksz-zsák, de ellene Roddick-nak nem megy úgy, mint mások ellen. Ez egyrészről lehet mentális jellegű probléma is, másrészről viszont az is tény, hogy Roger-nek fekszik Rodd játéka.

    Roddick az idei Wimby-n már megajándékozott bennünket egy-két jó meccsel, és szerintem most is elég jól játszik. Nekem tetszik a meccs!

    VálaszVálasz

  12. celle 2009/07/3, 18:00

    @pbgi: Ez így van! :-)

    VálaszVálasz

  13. celle 2009/07/3, 18:01

    Egyebekben: mindkét hölgy roppant csinos. Csak hogy legyen valami olyan is, ami nem OFF. ;-)

    VálaszVálasz

  14. Sztrego 2009/07/3, 18:01

    @arcsike: te sosem akarsz írni, aztán mégiscsak írsz. :) Mindig okosat, legalábbis ezt gondolod:)

    VálaszVálasz

  15. discretio 2009/07/3, 18:03

    Szerintem azt is figyelembe kell venni, hogy hármójuk közül Rodicknak van a legkevesebb veszíteni valója. Murray hazai közönség előtt, Federer történelmi győzelem kapujában. Rodick pedig eddig is nagyon jó volt az idén , meg wimbiben is. Szóval nem olyan egyszerű lenne az a döntő vele, de szerintem Federer megin jedi.

    VálaszVálasz

  16. pbgi 2009/07/3, 18:47

    @discretio: Roddick már kétszer volt döntőben. Mind2szer Roger ellen. Egyszer sem sikerült neki.
    Nem lesz túl sok esélye már neki sem (Haas-hoz hasonlóan).

    VálaszVálasz

  17. Sztrego 2009/07/3, 18:58

    Roddicknak 0.0000 az esélye Féderer ellen. Ha Rod veri Murray-t, akkor Fed 15X GS győztes.

    VálaszVálasz

  18. FedererRafa 2009/07/3, 19:03

    SEMMI eselye roddicknak fed ellen, ez biztos. erre barki fogadhat, tuti nyer. lehetetlen, h megverje.

    VálaszVálasz

  19. Sztrego 2009/07/3, 19:26

    Így van, teljesen esélytelen. Aki mást mond, az hazudik.

    VálaszVálasz

  20. Kisbaba 2009/07/3, 19:35

    Jaj,gyerekek!
    Nem is tudom,h. miért mondjátok néhányan,h. Gábor elfogultan közvetíti Rog meccseit.
    Hát akkor Kaplár F. és FŐLEG Taróczy mit csinál?
    Mintha Roddick nem is lenne a pályán!
    Na,az én számomra ez az,ami túlzás!
    Pedig Roddick már nem egy olyat ütött,h. el se hittem,hogy Ő volt.
    Annyira szép volt. Ja,és Roddick az egyik legkevésbé kedvelt játékos a számomra.

    VálaszVálasz

  21. FedererRafa 2009/07/3, 19:44

    grat Federer! az eletben nem kapsz ki roddicktol ne aggodj

    VálaszVálasz

  22. FedererRafa 2009/07/3, 19:45

    elore oda adom NEKED a trofeat…

    VálaszVálasz

  23. Sztrego 2009/07/3, 19:49

    Na, Féderer 15X GS győztes.

    VálaszVálasz

  24. FedererRafa 2009/07/3, 19:54

    @Sztrego: egyetertek.

    VálaszVálasz

  25. celle 2009/07/3, 19:58

    @FedererRafa: Miért? Te osztod? :-)

    VálaszVálasz

  26. FedererRafa 2009/07/3, 19:59

    @celle: igen.

    VálaszVálasz

  27. magas barna 2009/07/3, 20:02

    Ne túlozzunk. Még a végén “arcra” estek.

    VálaszVálasz

  28. discretio 2009/07/3, 20:03

    @pbgi: Nem gondolok mást én sem , szerintem is Federer az esélyes, csak annyit mondtam, hogy szerintem nem lesz olyan nagyon sima, mint eddig. Majd meglátjuk. Én mindenesetre Rognak szurkolok.

    VálaszVálasz

  29. Geysap 2009/07/3, 20:07

    @celle: igen – nagyonis csinos ;)

    VálaszVálasz

  30. Sztrego 2009/07/3, 20:07

    Féderer nem esélyes, hanem győztes. Ezt már megnyerte, csak a nézők miatt elbohóckodik még Roddickkal.

    VálaszVálasz

  31. csokicsaj77--Anna 2009/07/3, 20:08

    @FedererRafa: Akkor ide is passzolhatnál egyet :)

    VálaszVálasz

  32. celle 2009/07/3, 20:13

    @Sztrego: Te miért nézel sportot úgy egyébként? Pláne teniszt? :-)

    VálaszVálasz

  33. ettumifilii 2009/07/3, 20:18

    @Sztrego: látszik,hogy nem sportoltál soha versenyszerűen, vagy ha igen akkor sikertelenül…olyan, hogy lehetetlen, 0%, nincs esély, nem létezik a sportban, pláne nem teniszben és ilyen szinten…bármennyire is leírjátok roddickot, az eddigi GS döntőkben federer ellen nagyon küzdött és viszonylag izgalmas négyszettes meccseket játszottak

    VálaszVálasz

  34. Geysap 2009/07/3, 20:24

    @celle: Ahogy vegignezzuk Rod es roger eddigi jatekait – azok alapjan Roger nyer (en szeretnem, nem titok, hogy miert – hisz regota o a kedvencem)
    Ha vegignezzuk Roger eddigi meccseit – mindig hozta a statot – ezek szerint o nyer.

    Ha megnezzuk Rod feljavult jatekat, kuzdeni tudasat, meg akkor is Rogernek all a zaszlo…

    Es itt jon az unalmas mondatom, Roger eslye mellett is: van ket betu, mivel ezt a dontot ketten jatszak, ez az a bozonyos DE…
    De mi lesz, ha..

    Annak ellenere, hogy Federernek szurkolok – ezt a kis mondatot soha nem vesztem szem elol a meccs vegeig…

    VálaszVálasz

  35. dudu 2009/07/3, 20:27

    Ausztrália után a sors megsajnálta Rogert, mert azóta tálcán kínálja neki a grand slameket…. Szeretném nagy csatában “igazi” ellenfél ellen győzni látni:)

    VálaszVálasz

  36. Sztrego 2009/07/3, 20:40

    @ettumifilii: Jó, akkor legyen 1% esélye. Ha neked 2004 és 2005 izgalmas volt, akkor nem teszed magasra a lécet.

    VálaszVálasz

  37. Sztrego 2009/07/3, 20:41

    @dudu: Az igazi ellenfel most nincs itt. Ő megverné, mint eddig. Most a számára legjobb ellenfelet kapta.

    VálaszVálasz

  38. celle 2009/07/3, 20:43

    @Geysap: @Geysap: Amíg emberek játszanak, bármi lehetséges. :-) Ez persze nem azt jelenti, hogy ne lennének esélyek meg valószínűségek. Sokkal inkább áll a Federernek a zászló, tényleg, csak az az arrogancia nyűgöz le, ahogy ezt néhányan fogadják. ;-) És még csak nem is azért, mert érte szorítanának, sőt… De még csak nem is Roddickért.

    VálaszVálasz

  39. dudu 2009/07/3, 20:50

    @Sztrego:

    Nagyon hiányzik Nadal, nélküle nem kerek ez az egész:( Ő a világ legjobb teniszversenyzője, Roger meg a világ legjobb játékosa, ezen nem is lehet vitatkozni.
    Remélem Nadal megnyeri az amerikai bajnokságot, és akkor neki is meglesz minden ilyen fiatalon….

    VálaszVálasz

  40. ettumifilii 2009/07/3, 20:50

    @Sztrego: tudod mit, veled nem is érdemes foglalkozni…..a teniszben nincs százalék, ha jobb vagy az még nem jelenti azt, hogy Július 5. vasárnap is pont jobb leszel…..azt nem értem igazából, hogy miért nézed egyáltalán ezt a sportot,…..ez abszolút nem erről szól….

    VálaszVálasz

  41. giorgio_boy 2009/07/3, 20:53

    Na most én erre csak annyit mondanék, hogy Roger megcsinálta magának hogy az úgymond “igazi” ellenfelei csak Nadal, és esetleg Murray legyenek….

    Amúgy pedig hol vannak az “igazi” ellenfelei? és Roddick miért nem “igazi”? azért mert olyan a múltjuk amilyen? Oda is el kellett jutni, le kellett játszani 20 meccset egymás ellen….

    Az “igazi” ellenfelei nem képesek eljutni a döntőbe, elődöntőbe.. ez a nagy büdös helyzet… ő pedig ott van, és mindig vár rájuk. nem mondhatja senki hogy könnyű ága volt… mindenhol a kiemeltekkel játszott a 32 óta… különbőző típusu játékosokat vert végig….

    És még mindig tartom magam ahhoz hogy 21. elődöntő…. el kell jutni odáig, és nem igaz hogy ha már kiáll a pályára akkor tovább is ment. Wimby Kohlschreiber, RG Haas, Aussie Berdych.. mind kemény meccsek.

    Ha Nadal az “igazi” ellenfél akkor ott van Madrid…
    Ha Murray akkor US Open… (lehet kikapni tőle Mastersen, de tudjuk hogy Federer egészen máshogy áll a GSekhez… oda időzíti a csúcsformát)
    Ha Djokovic US Open 07,08…
    Ha Del Potro… hát AOpen, RG….

    Igen kapott ki tőlük (kiv. Potro) , főleg Nadaltól… de egyiküknek sincs abszolut fölénye ellene, főleg nem GSeken.

    hoppá itt vagyunk a vranglista 6. Roddicknál és ő már nem “igazi” ellenfél????? mégis hogy van ez…

    Meg az hogy Roddickot leírjuk… az is lehet hogy nyer… simán lehet, és akkor azért lesz mert jól játszik.
    Ha pedig Roger nyer, megérdemli… 7 meccs 14 nap alatt… tökmind1 kivel, tökmind1 hol… milyen időben, ha nyered tied a GS trófea.

    VálaszVálasz

  42. arcsike 2009/07/3, 20:58

    @Sztrego: tudod mért írok mindig? mert elviselhetetlen amilyen stílusban lenézel mindenkit aki nem rafa! nem írok mindig okosat! én mindig a véleményemet írom le!
    “ő megverné, mint eddig” a 3-ból egyszer? ! (rafa is harmadik nekifutásra verte csak rogert wimbiben)
    na de akkor ha már odaadjátok rognak a gs-et!-amire nem mondom h nincs nagy valószínűség de közel sem akkora mint azt te gondolod!-akkor ajánlj fel megint egy kalapevést mert már hiányzik! ;) vagy tudok jobbat! ajánld fel h ha rog mégsem nyer akkor többé semmilyen meccset nem tekintessz lefutottnak! bár ez tudom soha nem fog menni, mert nagyon korlátolt vagy! helló :D

    VálaszVálasz

  43. celle 2009/07/3, 20:59

    @giorgio_boy: Az a helyzet, hogy nekik tök mindegy. Ha Federer nyer, akkor ugye előre megmondták, hogy könnyű dolga lesz egy kis senkiházi ellen, mint Roddick, csak “bohóckodás” az egész. Ha veszít, akkor meg még egy ilyen bénabéla ellen sem képes… Fölöslegesek az észérvek, sajna. Egyébként meg szerintem Józsi nagybátyám a világ legjobb teniszezője, csak most épp nincsen Wimbledonban. Meg még egyébként sem látta senki játszani. ;-)

    VálaszVálasz

  44. csokicsaj77--Anna 2009/07/3, 21:03

    @giorgio_boy: Megmondtad a döfit.ennyi.

    VálaszVálasz

  45. dudu 2009/07/3, 21:06

    @giorgio_boy:

    Miért fáj neked, hogy szeretném Federert látni, amikor Nadalt veri megint a döntőben?:) (mert ő másik nagy)
    Nem volt gyanús, hogy az igazit így írtam: “igazi”.
    Mondtam bármi rosszat Roddickről???

    VálaszVálasz

  46. giorgio_boy 2009/07/3, 21:06

    @celle: :D

    VálaszVálasz

  47. giorgio_boy 2009/07/3, 21:15

    @dudu: Nem fáj… fogja még verni.
    Az fájt hogy az igazit úgy írtad ahogy. Igaz hogy nem említetted Roddick nevét, de teljesen egyértelmű hogy az igazi alatt a top 5öt értetted.. vagy akár csak Nadalt és csak Murrayt…

    Fáj mert számomra egy US Open győztes kétszeres wimby döntős is igazi ellenfél játsszon bárki ellen, hívják azt Roger Federernek, Tomas Berdychnek, Lleyton Hewittnak vagy éppen a világranglista 200.nak… ne degradáljuk már le ennyire a top 5ön kívűlieket… nem csoda hogy a magyar tenisz itt tart ahol, már nem tudunk örülni egy 30. helynek, akkor hogy tudnánk egy 300.nak (férfi teniszezőink a környéken tanyáznak). Persze nem csak ez az oka.. rengeteg más… de ha egy magyar junior versenyző azt látja hogy az országban mindenki ócsárolja mert “csak” a 800. vagy nézd má’ a Sávolt se jutott Top30-ba, fúj de gagyi, hát istentelen nagy nyomás lesz rajta, akkor amikor még nem is kéne.

    VálaszVálasz

  48. Vilandra 2009/07/3, 21:23

    @celle: Annyira kedvesen kezeled ezt a sok ellenszenvet, nekem tetszik!
    @giorgio_boy: Igazad van, de akiknek szánod, azokat nem érdeklik az érveid, a többiek meg egyetértenek veled vagy tudják.

    VálaszVálasz

  49. ettumifilii 2009/07/3, 21:27

    http://www.youtube.com/watch?v=7ikx0Du735Y egy kis ízelítő a vasárnapi döntőhöz :D bár nem vagyok feddrukker, életem egyik legnagyobb teniszélménye

    VálaszVálasz

  50. celle 2009/07/3, 21:27

    @Vilandra: :-)

    VálaszVálasz

  51. dudu 2009/07/3, 21:29

    @giorgio_boy:

    Igazi alatt csak Nadalt értettem!!! A tenisz krémje kettőjük csatája….
    Ő az egyetlen aki kivívta ezt a rangot.

    Mindenkinek ott az esély….. most Roddicknak is….

    VálaszVálasz

  52. Vilandra 2009/07/3, 21:29

    És hogy ki nevet a végén? Remélem, hogy egy harmadik. De nem adnám oda senkinek a trófeát előre. Két szívemnek kedves ember jutott be a döntőbe, ezért nagyon örülök. Előre leírom, már most fáj, hogy nem lehet 2 győztes, mert mindkettő megérdemelné ezt a bajnoki címet azok alapján, amit eddig letett az asztalra. De könyörgöm, várjuk már meg a meccset is és győzzön a jobbik!

    VálaszVálasz

  53. Sztrego 2009/07/3, 21:31

    @giorgio_boy: “Igen kapott ki tőlük (kiv. Potro) , főleg Nadaltól… de egyiküknek sincs abszolut fölénye ellene, főleg nem GSeken”

    Te miről beszélsz? Nadal 6 GS győzelméből 5-ön Féderert verte!

    VálaszVálasz

  54. Sztrego 2009/07/3, 21:33

    @arcsike: Nem, mint 6-ból 5-ször. Rafa 20 évesen játszott először döntőt Wimbledonban, és 22 évesen nert.

    VálaszVálasz

  55. giorgio_boy 2009/07/3, 21:35

    @Sztrego: Roger meg 2szer Wimbyben őt… szóval hol az abszolut fölény???

    VálaszVálasz

  56. giorgio_boy 2009/07/3, 21:41

    @Sztrego: Rafa 22 évesen “rokkant”, Roger 28 évesen topon van….

    mélységesen sajnálom hogy le kellett süllyednem a te szintedre… de egyszerűen akkora egy arrogáns begyöpösödött elkeseredett f@sz vagy, hogy meg se próbálok neked ezentúl értelmesen válaszolni, mert láthatóan nem eredményes.

    VálaszVálasz

  57. csokicsaj77--Anna 2009/07/3, 21:42

    Nadal ha jól tudom, nagyon nem játszik idén Wimbiben döntőt. Szeretem, remélem felépül, de most nagyon nincs ott. Csak Andy meg Rog. Mindketten jó formában szerencsére.

    VálaszVálasz

  58. Sztrego 2009/07/3, 21:45

    @ettumifilii: kb ilyen alázda lesz Vasárnap.

    VálaszVálasz

  59. Sztrego 2009/07/3, 21:45

    @giorgio_boy: 5-2 neked nem abszolút fölény???

    VálaszVálasz

  60. Sztrego 2009/07/3, 21:46

    @giorgio_boy: 13-7 Nincs több kérdésem.

    VálaszVálasz

  61. giorgio_boy 2009/07/3, 21:47

    @Sztrego: tudod mi fölény? Federer – Soderling 11-0…. és még benne van abban is simán hogy Soderling meg fogja verni….

    VálaszVálasz

  62. dudu 2009/07/3, 21:48

    @Sztrego:

    Most mit vitatkoztok statisztikákon????:)

    VálaszVálasz

  63. Sztrego 2009/07/3, 21:49

    @giorgio_boy: Sóder, az ki? A világ volt legjobbja ellen 13 győzelem, az valami. 13-7-es mégrleg, az valami. 5 GS győzelem Fedet verve, az valami.

    VálaszVálasz

  64. giorgio_boy 2009/07/3, 21:49

    @dudu: már rég nem a statisztikán van a hangsúly… hanem hogy ez az ember(?) még soha életében nem látta be hogy téved/tévedett….

    VálaszVálasz

  65. dudu 2009/07/3, 21:50

    Inkább örüljünk, hogy van egy roger és van egy rafa, akik csodálatos meccseket játszottak, tenisztörténelem legnagyobb párharca….

    VálaszVálasz

  66. magas barna 2009/07/3, 21:51

    Hagyjuk már ki most ebből Nadalt. Mi a franc folyik itt?! Egymás torkának esünk a végén? Állítsátok már le magatokat! A tenisz nem erről szól!
    Várjuk már ki a vasárnapi döntőt, hogy mi lesz! Nem veszitek észre, hogy Andy R. nem esélytelen??? Lehet tippelgetni, jósolgatni stb… de az, hogy így leírunk egy A. Rod-ot egy wimbi döntőben, ez azért kicsit durva… Tény, hogy Federer óriási, amit művel G.S.-eken, nagyon jó formában van, mindenki szerint a legesélyesebb, DE Andyt nem kéne így leírni. Miért ne sikerülhetne harmadszori nekifutásra neki is, mint Rafának tavaly???

    VálaszVálasz

  67. dudu 2009/07/3, 21:51

    @giorgio_boy:

    Neked jobb lenne , ha belátná???
    Elég értelmes vagy, és még a teniszhez is értesz, tényleg ne foglalkozz vele:)

    VálaszVálasz

  68. giorgio_boy 2009/07/3, 21:53

    @magas barna: szia! hát pont ezért írtam feljebb, amit…

    VálaszVálasz

  69. ettumifilii 2009/07/3, 21:53

    @Sztrego: faszom, az állatot kihozod mindenkiből….hogy a francba nem lehet elismerni federert, mit kell it bizonygatni, nadal is hatalmas teniszező, federer is…..most federerről szól minden, az utóbbi egy évben nadalról szólt…..nadal is nyerhet 15 GS-t, de nem lesz egyszerű….federer nem azért fog valószínüleg több GS-t nyerni mint rafa mert jobb teniszező, hanem mert kisebb energiabedobással is tud meccseket, tornákat nyerni ami a tehetségéből fakad…..federer még akár 6-7 évig elteniszezhet és nem biztos h megáll 20 GS-ig, rafa viszont nehezen fogja kibírni sérülések nélkül……ettől még visszafog térni és lesz még amikor ő fog dominálni, de most nem…..

    VálaszVálasz

  70. Vilandra 2009/07/3, 21:54

    @ettumifilii: Sajnos ezt a meccset nem láttam élőben, csak később, de pl. a 2005-ös wimbledoni döntő az nekem is megvan.
    És elfelejtettem gratulálni Rodnak a mai győzelemért, mea culpa! Szerintem nagyon nagy, hogy lenyomta a másik Andyt!

    VálaszVálasz

  71. mása 2009/07/3, 21:56

    @Sztrego: tudod én értem, hogy neked mi a véleményed a dolgokról, de igazából már rettentő unalmas… igen, tudom hogy a többiek neked “ugranak”, és te vagy a szenvedő alany. annyi az érdekesség benne, hogy látszik, direkt csinálod. biztos lenne ennél jobb elfoglaltságod, nézz egy filmet, olvass egy könyvet, beszélgess a szeretteiddel vagy írj a beszélgetős bejegyzésekhez valamit. ott miért nem jártál még soha?
    ez már teljesen felesleges időpazarlás, ami folyik itt, abszolút megjósolható, hogy mire fogod újra meg újra meg újra ugyanazokat a mondatokat beposztolni. én már többször írtam, hogy nem akarok veszekedni, káromkodni, stb. hiába hozunk fel érveket teellened, úgy tűnik, pont azért viselkedsz így, hogy felbőszítsd az embereket.
    egy másik cikkben írt hozzászólásodra reagálva pedig nem, én nem éreztem úgy, hogy provokálnék bárkit is, csak hozzád próbáltam kedvesebben szólni, de hasztalan volt, hiszen ugyanúgy belekötsz, mint bármi másba – az ábra szerint még akkor is, ha mondjuk nem ingerülten írnak neked, hanem jóindulatúan. én próbálok az lenni. és hangsúlyozom, egyáltalán nem a véleményeddel – miszerint nadal fed egyetlen igazi riválisa, aki már túl is haladta őt – van gond.
    ja, és miért írod Roger nevét é-vel?

    VálaszVálasz

  72. magas barna 2009/07/3, 21:57

    @ettumifilii: teljesen egyetértek Veled!!!!

    @giorgio_boy: szia! :) Veled is!!! Azon gondolkodtam el, amit fent írtál, gondoltam, adok neki még egy kis nyomatékot :)

    VálaszVálasz

  73. ettumifilii 2009/07/3, 21:59

    @Sztrego: ja mert 14 GS győzelem,karrier GS, 4 év világelsőség, 21 GS elődöntő zsinórban, 655 megnyert ATP meccs, 59 tornagyőzelem, 48 millió dollár össznyeremény az semmi…….

    VálaszVálasz

  74. arcsike 2009/07/3, 22:05

    @ettumifilii: @Sztrego: 3! :D :P
    @giorgio_boy: dehát nem értitek h rafa 5ször verte meg fedet gs döntőben ami rekord?! :D :P
    akkora vicc ez az ember! de télleg mindenkiből kihozza az állatot! :D

    VálaszVálasz

  75. ettumifilii 2009/07/3, 22:07

    @mása: az utolsó kérdésedre : mert egy tahó :D

    VálaszVálasz

  76. Vilandra 2009/07/3, 22:10

    @ettumifilii: Bocsika, de ezt nem 22 éves korára hozta össze! Ha elkezdünk számolni, hát nem tudom a jelenlegi top 10-ből kinek jöhetne össze ugyanez kb. 27 éves koráig, persze beleszámítva a sérüléses időszakokat is!

    VálaszVálasz

  77. ettumifilii 2009/07/3, 22:14

    @Vilandra: mondom, rafának még összejöhet….nem ezzel volt a probléma, nem mondtam, hogy roger emiatt lenne nagyobb játékos mint rafa…..

    VálaszVálasz

  78. Vilandra 2009/07/3, 22:28

    @ettumifilii: Tudom, csak unom már, hogy mindig a korral jönnek emberek. Amikor ez annyira eltérő minden sportban, ki mikor érik be és hogy milyen mellékes tényezők befolyásolnak egy adott pályafutást. A jóslatokban meg nem hiszek. Már én is többször leírtam, hogy kívánok ennyi szép eredményt Rafának és társainak is, hiszen a színvonal emelkedése az csak növeli a tenisz rajongóinak táborát. Én Roger érdemei között ezt is nagyra értékelem, ami nem kifejezhető számokban, de szerintem sok országban, több földrészen népszerűbbé tette ezt a sportot, és biztos vagyok benne, hogy sok kissrác miatta kezdett el teniszezni az utóbbi években.

    VálaszVálasz

  79. ettumifilii 2009/07/3, 22:31

    @Vilandra: dehát te jöttél a korral :D

    VálaszVálasz

  80. arcsike 2009/07/3, 22:36

    @Sztrego: tudod mit felejtesz el jóbarát??? h akkor nem azért volt alázda mert andy játszott! azon a napon rog mindenkit, mondom mindenkit szétaláázott volna! mikor valaki futtából a talpa alól üt-mit üt, blokkol-fonákkal keresztbe nyerőt az alapvonalról, akkor azt az emebert nem lehet megverni! ennyi

    VálaszVálasz

  81. Vilandra 2009/07/3, 22:38

    @ettumifilii: Igen, de én csak reagáltam az előzőekre. Mert már annyiszor olvastam ezt mást posztoknál is. De mindegy, nem érdekes.

    VálaszVálasz

  82. ettumifilii 2009/07/3, 22:39

    @arcsike: ezzel egyetértek de figyelembe kell venni a szemben álló ellenféllel való viszonyulást vagyis, hogy benne van a fejében h esetleg kikaphat vagy nem….csak azt mondom amit tegnap, roddicknak csak akkor lesz esélye ha jól kezd és nyeri az első szettet……

    VálaszVálasz

  83. pbgi 2009/07/3, 22:49

    Roger-t GS döntőben csak Rafa tudja megverni. Ahhoz, hogy valaki legyőzze ott Roger-t, Nadal-nak kell hívni az ellenfelét. (Minimum Murray-nek!)

    VálaszVálasz

  84. pbgi 2009/07/3, 22:50

    Fogadóirodák:

    Roger 1.14
    Andy 6.6

    No komment!

    VálaszVálasz

  85. arcsike 2009/07/3, 22:52

    @ettumifilii: :D úgy legyen :D belefér a tippembe!
    mást meg azért nem írok mert nem szeretnék semmit elkiabálni! :D
    ellenfélhez való viszonyulásról meg annyit, h álltalában egyetértenék ezzel h a pakliban ez benne van de azon az estén állhatott volna (csak azért h sztregónak legyen mire írni) rafa is a túlodalon őt is ugyanígy elpüfölte volna :D

    VálaszVálasz

  86. arcsike 2009/07/3, 22:55

    @pbgi: te is altersztregó vagy? írhatunk? No. 6 :D

    VálaszVálasz

  87. Sztrego 2009/07/3, 23:08

    @ettumifilii: Mit pattgosz, nem én hoztam fel a Nad vs Fedet, hanem a boy. Olvass vissza, aztán hőzöngj.

    VálaszVálasz

  88. Sztrego 2009/07/3, 23:11

    @mása: Nézd, nekem azért ugranak, mert ki merem mondani a frankót, a nagy és sérthetetlen Fédererről. Nem egy arc van itt, aki Nadallal teszi ugyanezt, csak, mivel a többség Fédereres, így csak azt veszik észre, ami nekik fáj. Képmutatás, ami itt folyik.

    VálaszVálasz

  89. Sztrego 2009/07/3, 23:13

    @arcsike: Tévedsz, azon a napon csak az olyan, eleve feltartott kezekkel pályára lépő teniszezőket tépett volna szét, mint Roddcik. Velük tényleg azt csinál, amit csak akar. Nadalt miért nem tépte szét soha? talán még sosem volt csúcsformában ellene?:))

    VálaszVálasz

  90. giorgio_boy 2009/07/3, 23:16

    @Sztrego: Egyrészt mert sokkal kevésbé fekszik az a játékstílus neki, másrészt pedig nincs még egy olyan teniszező aki ennyi labdáért elmegy… viszont ezzel magát tépte szét.

    VálaszVálasz

  91. ettumifilii 2009/07/3, 23:16

    @Sztrego: jaja te teljesen ártatlan vagy, ne haragudj, nyilvánvalóan nem érdemled meg a sok aljas rágalmat amivel téged illetnek az emberek, te is áldozata vagy a mai társadalom agresszívitásának és provokatív viselkedésmódjának…szegény sztrego aki a sötétségben megpróbálja megmutatni a fényt, és mindig az igazságot keresi…..

    VálaszVálasz

  92. ettumifilii 2009/07/3, 23:18

    @Sztrego: ööö Sanghai 2007 Federer-Nadal 6-4 6-0 …. mondom én nem vagyok federer drukker de azért ne ferdítsünk…

    VálaszVálasz

  93. ettumifilii 2009/07/3, 23:23

    @Sztrego: hát te aztán nagymenő vagy, és tényleg kimered mondani a frankót erről a nagynulla fedről, aki velünk együtt szintén egy nagy képmutató, hogy képzeli, hogy ennyi GS-t nyer a rohadék, maradna nyugton…..én komolyan felnézek rád, szeretem az őszinte és egyenes embereket akik ráadásul a véleményüket képesek egy nap akár tíz-tizenöt alkalommal leírni oda ahol erre nem vevők….ezaz csak így tovább, szembe az árral, nehogy hassanak rád az irigykedő beszólások, te vagy az isten, a nagy frídomfájter….

    VálaszVálasz

  94. arcsike 2009/07/3, 23:23

    @Sztrego: ebből is látszik h neked annyi közöd van a teniszhez mint lepkefingnak a marianna-árokhoz! andy végigtámadta azt a meccset! óriási tenyereseket ütött, elképesztő szögekkel! csak fed mindenhol ott volt és mindenhonnan előhúzott egy extrát! nem véletlenül mondta a kommentátor sem h: “oh, stop it now” vagy “that’s ridiculous” !
    tapsolj sztrego tapsolj :D :P

    VálaszVálasz

  95. mása 2009/07/3, 23:24

    @Sztrego: tényleg megvan róla a határozott véleményed, ez igaz. nadalnak tényleg pozitív ellene a mérlege, ez igaz. az, hogy orbitálisan nagy teniszező és versenyző, ez is igaz. hogy egyszer majd eredményekben is roger fölé kerekedik, ez is lehetséges. de ezeket mindannyian tudjuk, nincs szükség arra, hogy ismételd magad. nemcsak ebben az ügyben – roddick kapcsán is látom, hogy többször írtad le ugyanazt. még mindig csak azt tudom mondani, hogy nem azzal van a gond, hogy kiállsz a saját nézőpontod mellett, hanem hogy másokét a lehető legkisebb mértékben sem veszed tekintetbe, csak a saját igazadat veszed alapul. ezért “támadnak”. egyébként ha tényleg úgy gondolod, hogy mindenki valóban csak fed pártját fogja, akkor az a te részedről is képmutatás, mert biztosan olvastad a hozzászólásokat. sokan írták már, hogy nem ő a kedvencük. a döntőben is többen szurkolnak roddicknak.

    VálaszVálasz

  96. Davegilmour 2009/07/3, 23:28

    Sztregoval kapcsolatban elég annyi, hogy az első kommentjében a “boszzsák” szót írta le, ami feltételezem, hogy a “boxzsák” vagy a “bokszzsák” (kinek hogy tetszik) szeretett volna lenni. Boszzsák…ÚRISTEN!!! Ember, te ennyire nem tudsz írni?

    VálaszVálasz

  97. celle 2009/07/3, 23:28

    @mása: Sajnos nem véleményeket fogalmaz meg, hanem megfellebbezhetetlen kinyilatkoztatásokat tesz. Mert egyébként ki bánja, ha más a véleménye…

    VálaszVálasz

  98. ettumifilii 2009/07/3, 23:29

    @arcsike: ja meg ” federer shows how ever-universal planet his on at the moment” meg “in this stage of a grand slam, this was probably the best set of tennis that you will ever have the privilige of watching”

    bár a kedvencem-elnézést ha már többször leírtam” amikor a blake elleni masters döntőn az 50-edik nyerő fonákja megütése után rázta az ütőjét erre a kommentátor: ” yes you are that perfect, without a doubt”

    sajna kapi nem ajándékoz meg minket ilyen dumákkal :D

    VálaszVálasz

  99. ettumifilii 2009/07/3, 23:29

    @Davegilmour: azt mondanám elütötte de már tegnap is így írta….

    VálaszVálasz

  100. giorgio_boy 2009/07/3, 23:30

    100.

    VálaszVálasz

  101. celle 2009/07/3, 23:31

    @Davegilmour: Jó, én is elütök sokszor sok mindent, pedig még igyekszem is gondos lenni. Ez a legkevesebb. Csak közben nem hiszem, hogy az én köldökömön megy át az egyenlítő. ;-)

    VálaszVálasz

  102. mása 2009/07/3, 23:31

    @celle: igazad van, csak finomítani akartam. csak tudod, ha egy öntörvényűbb valaki képvisel egy álláspontot, gyakran úgy gondolja, hogy más eshetőség nem is létezik. vele is ez a gond

    VálaszVálasz

  103. ettumifilii 2009/07/3, 23:32

    @arcsike: mondjuk Gábor közvetítése is emlékezetes : ” ó nem azt már nem, azt nem hiszem el” “tudom most sokan mondják, hogy én drukkolok roger federernek, higgyék el nem, de most mit lehet erre mondani” :D

    VálaszVálasz

  104. celle 2009/07/3, 23:32

    @ettumifilii: Kapi békés flegmatikus. :-D

    VálaszVálasz

  105. ettumifilii 2009/07/3, 23:32

    @giorgio_boy: hát ez hihetetlen….lassan ki kell, hogy hívjalak egy teniszmeccsre, hogy elégtételt vegyek :D

    VálaszVálasz

  106. Davegilmour 2009/07/3, 23:34

    @celle:

    Kaplár egy f@sz.

    VálaszVálasz

  107. Davegilmour 2009/07/3, 23:35

    Az “f” betű azt hiszem, a f@sz szó rövidítése, nem a Fehéré :)

    VálaszVálasz

  108. celle 2009/07/3, 23:37

    @mása: Meg az a gond, hogy valahányszor megfogadja az ember, hogy nem, ez alkalommal tényleg, bizoynisten “nem vakarja meg”, képes megint és újra olyan viszketegséget okozni, hogy aztán mégis. A saját gyöngeségemet is rühellem benne. :-)

    VálaszVálasz

  109. arcsike 2009/07/3, 23:38

    @giorgio_boy: elmész te a picsába :D :P
    @ettumifilii: a bonyolultabb mondatokat nem akartam kivenni, mert aki magyarul sem tud attól nem feltételezek nagyobb fokú angoltudást! tőle meg semmilyet :P

    VálaszVálasz

  110. mása 2009/07/3, 23:42

    @celle: igen, én is : ) nem akarok terézanyát játszani, vagy ilyesmi, de olyan rossz olvasni, hogy többen, akik amúgy teljesen rendben vannak és a “közösség” aktív tagjai, nem bírják türelemmel, és aláznak-káromkodnak. csak a stílus miatt, mert ők viszont alapvetően sokkal békésebb emberek, mint aki folyton kötözködik.

    VálaszVálasz

  111. Sztrego 2009/07/3, 23:43

    @ettumifilii: Ez GS döntő volt? Ha jól tudom, az a Féderernek maximálisan kedvező gyors, szőnyeg borítás volt….

    VálaszVálasz

  112. celle 2009/07/3, 23:44

    @mása: :-)

    VálaszVálasz

  113. ettumifilii 2009/07/3, 23:44

    @mása: magamra ismertem és elnézést…ez csak habitus kérdése…nem a vita miatt káromkodik az ember hanem a stílus miatt amit képvisel….

    VálaszVálasz

  114. Sztrego 2009/07/3, 23:44

    @arcsike: Örülök, hogy neked az a meccs a best, én máshol szemezgetek. Roddick mindannyiszor támadott, mind a 18 alkalommal…..

    VálaszVálasz

  115. mása 2009/07/3, 23:45

    @Sztrego: ja, tehát akkor az nem is érvényes, mert fed handicappel indult?

    VálaszVálasz

  116. celle 2009/07/3, 23:46

    @Sztrego: Na de figyi! Akkor ne számítsuk a salakot se, sehogyse, mert az meg maximálisan Nadalnak kedvez, nem?

    VálaszVálasz

  117. mása 2009/07/3, 23:46

    @ettumifilii: tudom, tudom, semmi gond veled. szomorú, hogy idáig kell menni : (

    VálaszVálasz

  118. mása 2009/07/3, 23:46

    @celle: pontosan

    VálaszVálasz

  119. ettumifilii 2009/07/3, 23:46

    @Sztrego: az első két wimbledoni döntőjük sem volt GS döntő? nem mintha számítana, nem is tudom miért megyek bele, alapvetően én fedrafa párti vagyok és nem csak fed vagy csak rafa párti….

    VálaszVálasz

  120. Sztrego 2009/07/3, 23:47

    @celle: Egyáltalán nem, ott nincs akkora különbség kettejük közt, mint szőnyegen. Féderer RG bajnok, nem? Rossz salakosból nem lesz bajnok….

    VálaszVálasz

  121. ettumifilii 2009/07/3, 23:48

    @Sztrego: ez így nem igaz, rod az utolsó 4-5 meccsükön nem próbált támadni….

    VálaszVálasz

  122. Sztrego 2009/07/3, 23:49

    @ettumifilii: És az alázás volt? Nadal 20 évesen szettet rabolt első füves pályás döntőjében, az akkor egyeduralkodó Féderertől. 2007-ben már 2 szett, 2008-ban 3. Féderer az RG-n összesen 2005-2008-ig összesen 3 szettre volt képes …

    VálaszVálasz

  123. celle 2009/07/3, 23:49

    Sztrego! Az a “vicc”, hogy Nadal baromira nem szorul rá erre. Nem kell megvédeni. Kiáll ő magáért. Évek óta. Mindenki szeme láttára.

    VálaszVálasz

  124. Sztrego 2009/07/3, 23:50

    @ettumifilii: Azt akarod mondani, hogy a 18 vereség alatt, egyszer támadott?:))

    VálaszVálasz

  125. Sztrego 2009/07/3, 23:51

    @celle: Jó lenne, ha így lenne….

    VálaszVálasz

  126. ettumifilii 2009/07/3, 23:54

    @Sztrego: abban egyetértek, hogy nadal nagyobb küzdő és jobban ki tudja zárni az olyan körülményeket, hogy most salakon játszunk vagy füvön…..

    VálaszVálasz

  127. celle 2009/07/3, 23:55

    @Sztrego: Úgy tekered, csavarod, facsarod a dolgokat, ahogy épp az aktuális elképzeléseidet és vitacélodat alátámasztja. :-) Eddig nem kifejezetten arról voltál híres, hogy Federer salakos játékát ismerted volna el lépten-nyomon… De ha te mondod! Federer egész jó salakon. Oké. Egy Garros-győzelme van, nagy nehezen, ahogy azt többször kifejtetted. Ha ebből indulunk ki, minden más borításon egy csoda, mert ott meg sokkal több GS győzelme van…

    VálaszVálasz

  128. celle 2009/07/3, 23:56

    @Sztrego: Ezt aztán tényleg nem te döntöd el. :-)

    VálaszVálasz

  129. Sztrego 2009/07/3, 23:58

    @celle: Fed 4 éve, mindig döntőzött a Garroson… arra egy rossz salakos nem képes. Féderer amúgy is All Round player.

    VálaszVálasz

  130. arcsike 2009/07/3, 23:58

    @Sztrego: nem az a best te tuskó! tanulj már meg olvasni! és ne magyarázz bele dolgokat a kommentjeimbe!
    na és hol szemezgetsz megkérdezhetem? már úgyértem a tavalyi wimbi döntőn kívül, meg a rg döntőkön kívül amit rafa nyert? mert ezeket már írtad h a kedvenceid között vanank! mondj mé egyet kérlek, mondj még egyet!

    VálaszVálasz

  131. celle 2009/07/3, 23:59

    @ettumifilii: Szerintem Nadal egy nagyon egyszerű gyerek, a szó legjobb értelmében. Odaáll, aztán hajrá. Federer agyalós, ami nem rossz dolog, sokszor viszont baromi nagy hátrány. Nem mindig segít, ha az ember túl önreflektív. :-) De ez mind nem számít ahhoz képest, milyen nagy játékosok mindketten.

    VálaszVálasz

  132. Sztrego 2009/07/4, 0:00

    @arcsike: A best a tavaly wimbledon-i és az dei AuSOpen, a végén a Fédereri sírással.

    VálaszVálasz

  133. celle 2009/07/4, 0:02

    @Sztrego: Nem azt mondtam, hogy rossz salakos, hanem hogy kettejük közül Nadalnak kedvez a salak. Ha meg Fed All Round Player, Nadalnak meg nem megy a szőnyeg, akkor Fed a jobb. ;-) Érted, hogy ez egy végtelen vita és tök értelmetlen…? Mindig találunk olyan szempontot, amiben épp a másik a jobb.

    VálaszVálasz

  134. ettumifilii 2009/07/4, 0:03

    @Sztrego: az allround player nem azt jelenti h minden borításon jó hanem, hogy a játék minden elemében jó, a pályán minden pozíziót betud fogni, variálja a támadást és a védekezést

    VálaszVálasz

  135. ettumifilii 2009/07/4, 0:04

    namost megyek jóéjt

    VálaszVálasz

  136. celle 2009/07/4, 0:06

    @Sztrego: És miért?

    VálaszVálasz

  137. NeoN 2009/07/4, 0:12

    @Sztrego: És ugye h neked az volt a legjobb :D Sírjon Fed , le se szartad h nyer Nadal. Szadista. Bezzeg Nadal oda ment és vállon veregette.
    Szegény Nadalnak remélem soha nem jut tudomására, hogy vannak ilyen pártfogói. Akkor ő sírna minden egyes meccse végén, Te meg csak néznél oszt azt se értenéd mi van. Ennyit rólad. Egyszer osztod Fedet aztán magasztalod, össze vissza beszélsz, azt se tod mit zagyválsz, csak menjen a fröcsögés habzó szájjal. Fele kommentre nem válaszolsz, mert nincs kifogásod, cask mellébeszélsz. Elég szánalomka :) Megártott a sok kakastojás. Nadal soha nem lesz olyan tehetség mint Fed, ezért rokkan le hamarabb. Ettől függetlenül hatalmas játékost faragtak belőle. Tanulhatnál vmit Nadaltól az emberség terén, bár lehet, hogy nem is tudod mi ez a fogalom.

    VálaszVálasz

  138. NeoN 2009/07/4, 0:17

    @Sztrego: :D :D:D:D Ez a kemény :D Ez azt hiszi hivatása van. Nem kell mert itt MINDENKI elismer és tiszteli és szereti és megbecsüli Nadalt. :D LOL Csak sajnáljuk, hogy ilyen emberek mint Te akik bemocskolják és leköpdösik a hírnevét ilyen romlott és retarált módon. Már azzal, hogy kiejted a nevét a szádon. :( Szegény Nadal.

    VálaszVálasz

  139. arcsike 2009/07/4, 0:24

    @Sztrego: látom megint értelmesen elolvastad a kérdést! :D
    szevasz te analfabéla (igen béla) :P

    VálaszVálasz

  140. mása 2009/07/4, 0:26

    @Sztrego: puszta érdeklődésből: kik még a kedvenc játékosaid / meccsek a kedvencek közt, amiket nem ők ketten vívtak?

    VálaszVálasz

  141. NeoN 2009/07/4, 0:28

    @mása: Ezt a kérdést nem tudja értelmezni :D

    VálaszVálasz

  142. NeoN 2009/07/4, 0:28

    @NeoN: Fatal Error^^

    VálaszVálasz

  143. mása 2009/07/4, 0:30

    @NeoN: meglátjuk : )

    VálaszVálasz

  144. koma87 2009/07/4, 9:12

    Hehe. Én nevettem a végén, Rod meg sírt :D

    VálaszVálasz

  145. Sztrego 2009/07/4, 11:03

    @celle: Butaság, hiszen Féderer még sosem verte meg Rafát keménypályás döntőben vagy salakon. Egyedül füvön, ami akkor még bőven az ő területe volt. Még nagyobb dolog, hogy aztán Rafa ott is megverte. 5 GS győzelem Féderer ellen. Nem kérdés, melyikük a jobb!

    VálaszVálasz

  146. Sztrego 2009/07/4, 11:05

    @NeoN: Már megint kiégett a neon… te magyarázol bele hülyeségeket, hiszen ehhez értesz. Elismerem Féderert, én sosem mondtam, hogy rossz. Arról van szó, hogy van nála egy jobb teniszező. Pont. Ha majd újra világítasz, megérted, felfogod.

    VálaszVálasz

  147. Sztrego 2009/07/4, 11:08

    @mása: Mai mezőnyből, Nadalon kívül még Hewitt és Murray, de régebben Coria is.
    Meccs meg jó sok van, nehéz lenne felsorolni.

    VálaszVálasz

  148. celle 2009/07/4, 11:15

    @Sztrego: @Sztrego: Kicsit se érted, ugye? :-D

    VálaszVálasz

  149. mása 2009/07/4, 11:16

    @celle: hagyd csak

    VálaszVálasz

  150. celle 2009/07/4, 11:19

    @mása: :-)

    VálaszVálasz

  151. celle 2009/07/4, 11:20

    @mása: csak tudod abban reménykedtem, valami emberhez méltó kommunikáció is kisülheta dologból. Naivság, belátom.

    VálaszVálasz

  152. NeoN 2009/07/4, 11:31

    @Sztrego: Szerintem nem lehet azt mondani konkrétan h jobb. Nincs olyan hogy jobb v rosszabb. Nadal és Federer van. Már hónapokkal ezelőtt elmondtuk, hogy kiemelsz a nagy komplex egészből részleteket, és az alapján nem lehet ítélkezni. A legfontosabb a korkülönbség. Amíg Nadal ilyen fiatal nem lehet azt mondani, hogy jobb mint Fed, mert Fed nagysága abban rejlik, hogy 6 éven keresztül a tenisz mint sport meghatározó személyisége volt, elegáns játékkal, és tehetségéből fakadóan ezt még mindig művelni tudja. És Nadal pedig betört a teniszube és egyenlőre nagyon jó eredméyneket produkál, de ha ezt a szintet nem tudja tartani még jó pár évig, akkor azért kérdéses a dolog, tehát várni kell az ilyen összehasonlításokkal. Számára Fed egy igen jó ellenfél, fekszik neki a svájci játéka, sokkal jobban megszenved néha másokkal. Szóval az egymás elleni mérleg a legszűkebb rávilágítás a dolgokra ergo értelme sem igen sok van, ilyen kérdéseknél.
    Meg szerintem nem csak arról van szó, hogy Nadalt jobbank tartod nála. Ugyanis ha így lenne akkor ennyit írnál: Szerintem Nadal jobb teniszező és remélem még sokáig űzi ezt a szintet, ugyanakkor Federer hatalmas játékos, minden tisztelet az övé.
    Ehelyett én úgy látom, hogy gyerünk essen ki Federer, meg jajj ki tudná megverni, istenem de jó sírni látni, meg ez meg az nem igazi győzelem–ezek nem igazán azt jelzik, hogy elismernéd, inkább utálatot fejeznek ki. Illetve fontos, hogy a véleményedet írd le.
    “Arról van szó, hogy van nála egy jobb teniszező. Pont.”–Ebben nem látom azt h Én úgy gondolom. Nézd meg hogyan kezdődik a kommentem. Ez a lényeg, ezért esnek Neked érted?Úgy írod le, mintha senki más nem gondolhatna mást, vagy aki igen az hülye. Ezért érzik úgy egy páran, hogy lehülyézed őket. Látod te nem érted, mert régóta ezt próbálom mondani, erre azzal jössz, hogy én nem értem a dolgot. :) Számtalanszor leírtuk, nagyon kérünk, hogy próbáld meg a véleményedet leírni.

    A nevemmel kapcsolatban meg annyit, hogy rosszul értelmezed, és amíg nem érted, hogy mit jelent addig kérlek ne jöjj ilyen gyerekes sértegetésekkel. Köszönöm!
    Kérlek ne agresszívan és lehülyézve válaszolj, hanem beszélgető partnerként.

    Szép napot mindenkinek!

    VálaszVálasz

  153. Sztrego 2009/07/4, 12:00

    @NeoN: A gond az, hogy a Fédereristák tapsoltak Nadal kieséséhez a Garroson, hogy így már félig Fed kezében a trófea. Nem kell a melléduma, ez ment itt is. Akkor nizony egy szót nem szóltál, hogy mi a fene … amikor meg visszakapjátok, jönnek azok a postok, amit pl most is írtál. Képmutatás ez felsőfokon sé az a szomorú, észre sem veszitek magatokat.
    Nadalt jobbnak tartom Féderernél. Lehet? El is mondom, hogy miért… egy sokkal erősebb mezőnyben lett világelső úgy, hogy az addigi legjobbat győzte le. 23 évesen több GS győzelme van, mint ami ilyen idősen Féderernek volt. 5 GS döntőben verte meg Féderert. Salakon, keménypályán és füvön. Féderer GS-es csak füvön tudta legyőzni Nadalt!

    VálaszVálasz

  154. mása 2009/07/4, 12:26

    @celle: te megpróbáltad. én is.

    VálaszVálasz

  155. mása 2009/07/4, 12:29

    @NeoN: ez most egy nyugodt hangvételű, átgondolt részletesebb hozzászólás volt, (amivel egyetértek) de kétlem, hogy bármit is javítana a dolgon. fejezzük be, majd talán egyszer ő is befejezi.

    VálaszVálasz

  156. celle 2009/07/4, 12:29

    @Sztrego: Szerintem igen kevesek tapsoltak Nadal kieséséhez. A “visszakapás”-os muri meg óvodisták körében menő, legfeljebb.

    Számtalanszor elmondták és sokan, hogy nem a vélemnényeddel van a gond, hanem azzal, hogy rosszindulatú vagy. Bocs, de ezt kell mondjam. Vagy ha nem így van, akkor egész egyszerűen csak nagyon rosszul fejezed ki magad, és kommunikációs problémák vannak. Ezért van az, hogy nemcsak a “Fédereristák”-nál húzod ki a gyufát. Az föl sem tűnik neked, hogy majd a fél társulat holnap pl. Roddicknak drukkol?

    VálaszVálasz

  157. celle 2009/07/4, 12:30

    @mása: Igen, láttam. :-) De vagy nem válaszol, vagy közli, milyen ostobák vagyunk. Így elég nehéz.

    Asszem, én mára el… Szebbeket! ;-)

    VálaszVálasz

  158. NeoN 2009/07/4, 12:31

    @Sztrego:Szerintem itt nincsenek Federeristák. Lehet, hogy neked rosszul esett elhiszem, de az nem esik jól, hogy mindenki elismeri és szereti Nadalt? Ez hogy jobbnak tartod ez már ksimilliószor jobb írás volt mint az előző, csak így tovább. Rendben! Én nagyon szorítok, hogy Nadal felépeüljön és vívjanak még történelmi csatákat Feddel!

    VálaszVálasz

  159. mása 2009/07/4, 12:32

    @celle: de azért dicséretes, hogy te is próbálkozol még… rengeteg ilyen ember van sajnos

    VálaszVálasz

  160. NeoN 2009/07/4, 12:33

    @mása: A lepényhal^^

    VálaszVálasz

  161. FedererRafa 2009/07/4, 12:52

    Jo reggelt, sziasztok.
    Fed nyer 6:4 6:3 7:6-ra. Ennyi :)

    VálaszVálasz

  162. FedererRafa 2009/07/4, 12:57

    Sztregonak alapvetoen igaza van. Ezt be kell lassuk. De ettol fuggetlenul szerintem 3 sima jatszmaban nyer Fed!

    VálaszVálasz

  163. FedererRafa 2009/07/4, 13:37

    A tegnapi idiota stilusom miatt elnezest mindenkitol. Igen, nagyon szomoru voltam Andi kiesese miatt. Remelem nincs harag!!! :)

    VálaszVálasz

  164. FedererRafa 2009/07/4, 13:38

    @FedererRafa: A Rafa-Roger statisztikara gondoltam.

    VálaszVálasz

  165. d 2009/07/4, 15:29

    @NeoN:

    Fognak! Nadal csapata azon dolgozik, hogy egy olyan játékstílussal jöjjön vissza, ami kevésbé terheli a lábait, rövidebb labdamenetekre fog törekedni, jóval erősebb kar és váll, borzalmas alapvonal ütések…. (és a tarsolyban még mindig ott lesz, hogy nincs elérhetetlen labda….)

    VálaszVálasz

  166. NeoN 2009/07/4, 16:35

    @d: Remélem is^^

    VálaszVálasz

  167. Turin 2009/07/5, 0:23

    @d: Ugyan, ez illúzió.
    23 éves játékos egy beleégett mentalitással. Ha ezt a mentalitást feladja, mármint hogy minden labdáért elmegy, azonnal kisebb nyomás lesz mindenkin, több esély ellene.
    Erősebb alapvonalütéseket nem tudom, hogyan kivitelezne, amikor a pörgetés a legfőbb fegyvere, ebben már a tökéletességet súrolja. Federernek és sok agresszív teniszű játékosnak épp ezzel árt a legtöbbet.
    Jóval erősebb kar, és váll? Ennél a már most birkózó-kinézetűnél?
    Nehezen látom, hol vannak azok a rések Nadal játékában, ahol kíméletesebbé tudnák tenni a térdére nehezedő nyomást. Talán a szerva, de már két éve előadják folyamatosan, hogy javítanának rajta, és csak részeredmények vannak.

    VálaszVálasz

  168. d 2009/07/5, 13:43

    @Turin:

    Kedves Turin.

    Teljesen ésszerű , amit leírtál, én is kíváncsian várom, hogy ebből mit tudnak megvalósítani.

    Tudod elméletben a párhuzamos egyenesek a végtelenben keresztezik egymást….

    VálaszVálasz

Kattintás a válasz elvetéséhez

Ha nem szeretnéd minden kommentnél bepötyögni az adataid, regisztrálj itt!

  • Törzsasztal

    • Belépés
    • Regisztráció
    • Elfelejtett jelszó?

  • Rovatok:

    • A moderálási elvek (1)
    • A nap képe (44)
    • Ausztrál Open (196)
    • Davis Kupa (22)
    • Egy soha meg nem írt könyv (5)
    • Eredmények (29)
    • Ezen a napon (19)
    • Gézengúzok (9)
    • Hírek (490)
    • Hot! (46)
    • Ki, hol, kivel? (12)
    • Meccselemzés (19)
    • Nagyonállat (43)
    • Napi idézet (88)
    • Régi blog (383)
    • Roland Garros (268)
    • Us Open (129)
    • Videók (207)
    • Wimbledon (111)
  • Erről szóltunk:

    acasuso (1) agassi (16) allaster (1) almagro (1) alona bondarenko (2) ancic (1) andrejev (2) arias (1) arn (4) azarenka (6) babos (2) baghdatis (5) bammer (1) becker (2) berdych (6) blake (3) bolelli (2) borg (3) borotra (1) bryan (3) cahill (2) chakvetadze (1) chang (1) cibulkova (1) cilic (3) clijsters (15) connors (3) coria (2) courier (1) czink (23) date (1) davenport (1) davydenko (16) dechy (1) de heart (1) delic (1) del potro (24) dementieva (11) dent (5) devenport (1) djokovic (67) dokic (3) dulko (1) dushevina (1) edberg (3) federer (177) feliciano lopez (1) ferrer (1) ferrero (4) fish (4) fucsovics (1) gasquet (8) gaudio (5) gil (2) ginepri (1) gonzalez (13) graf (6) grosjean (1) gulbis (4) haas (8) hanescu (2) hantuchova (1) haynes (1) helfant (2) henin (13) henman (2) hewitt (17) hingis (2) hrbaty (1) isner (12) ivanisevic (6) ivanovic (15) jankovic (8) karlovic (11) keys (2) kiefer (1) kirilenko (1) kohlschreiber (3) kubot (1) kuerten (3) kurnyikova (3) kuznetsova (6) leconte (1) lendl (3) lever (1) li (2) lisicki (2) lisnard (1) ljubicic (6) lopez (2) lu (1) mahut (5) majoli (1) malisse (3) mantilla (1) marosi (2) mathieu (3) mattek (1) mauresmo (6) mcenroe (10) melzer (1) monfils (8) montcourt (1) moya (2) muller (1) murray (51) muster (1) nadal (123) nalbandian (5) nastase (1) navratilova (2) Odesnik (1) ouanna (1) oudin (1) parizs (4) paros (4) pasek (1) pavel (1) peer (1) penetta (1) petrova (1) querrey (1) robredo (2) roche (1) roddick (39) rybarikova (1) safin (2) sampras (7) sanchez vicario (2) santoro (10) schiavone (3) schnyder (2) schwank (1) scott (1) seppi (1) serena (43) sharapova (13) simon (2) soderling (25) stenpanek (1) stepanek (1) stosur (2) suarez navarro (1) sugiyama (1) szafin (28) szafina (33) szavay (46) szeles (1) taróczy (1) tipsarevic (1) tomic (4) troicki (1) tsonga (12) tursunov (1) venus (13) verdasco (22) vinciguerra (1) vliegen (1) volandri (1) washington (1) wawrinka (2) wickmayer (5) wilander (7) wozniacki (4) youzhny (1) zvonareva (4)
  • Képek:

  • © Salakblog 2009-2012 | minden jog fenntartva | impresszum