Salakblog – Minden, ami tenisz

Minden, amit esetleg nem tudtunk elmondani, vagy nem mondhattunk el, vagy már nagyon sokszor elmondtunk a teniszről…

Jó tudom, meleg volt

2009/07/2 Tagek: djokovic Kategória: Wimbledon
Szerző: bordin

Tudom, hogy megint vérbe mártom a tollam, meg egyébkén is bérenc vagyok, meg hasonlók, de azért megkockáztatom:

Novak Djokovic másfél – két évvel ezelőtt szetthátrányban, három játszmalabdánál, a rövidítésben tuti beütötte volna az első szervát.

nole

29 Comments »

29 komment:

  1. eva 2009/07/2, 13:38

    Most nem volt olyan idegállapotban, mint anno. Akkor rendben mentek a dolgok körülötte, most talán nem. sajnos ilyeneken is múlnak a dolgok.

    VálaszVálasz

  2. Geysap 2009/07/2, 13:42

    Kedves Gabor!
    Csak akkor vagy berenc, pedofill, apagyilkos, elmebeteg, belfek, megmindenmasamiserto, es elvakultsaguk, rosszindulatuk stb. miatt “subhumanra” csokkent “intellektusok” irjak az ilyen tartalmu kommenteket – ha a postot “egy magas barna ferfirol irod, aki felemas cipoben jatszik” … Tenyleg felemas, mert a bal cipoje sarokreszere RF monogram van himezve, mig a jobbra egy arany serleg, benne egy himzett szam, ami nem mas, mint 5.
    Megjegyzem, amikor O jatszott, akkor is jo meleg volt …31 fok (celziusz).
    Lehet szidni – ugysem reagalok … ;)

    VálaszVálasz

  3. dd aka kertagar 2009/07/2, 14:17

    nem unjátok még pro és kontra? egykoron sokkal érdemesebb témák körül járkáltunk (és mennyivel peckesebben)

    VálaszVálasz

  4. Charro 2009/07/2, 14:25

    @Geysap: Én pár hónapja olvasom csak ezt a blogot, mert szenvedélyesen szeretem a teniszt és rendkívül élvezem Gábor és Petra (és Mariann) közvetítéseit is a tévében. Hozzászólni csak viszonylag ritkán szoktam, általában az egyik (hozzám hasonlóan ritkán megszólaló) olvasóval szoktuk kettesben kommentálni az írásokat.

    Egy ideje azonban szomorúan figyelem, hogy kezd szép lassan ez a blog is, a hozzászólások színvonalát illetően, egy átlagos magyar sportnapilap online kiadásának szintjére süllyedni. Köszönhetően nem csak annak, hogy Nadalosok fújnak Federeresekre és fordítva, mert ez akkor, amikor két ilyen kaliberű, korszakalkotó egyéniség egyszerre van jelen valahol, ez, bizonyos keretek között persze, szinte elkerülhetetlen. Hanem jórészt azért, mert néhányan, magukat másoknál okosabbnak tartó emberek, rendre tökéletesen felesleges provokációba kezdenek. Teszik mindezt úgy, hogy (szemben a cikk szerzőjével, akinek ez végtére is a szakmája) jól láthatóan fogalmuk sincs arról, hogyan is kell ezt ízlésesen, humorosan, furfangosan tenni. Úgy, hogy az senkit se bántson.

    Lassan ott tartunk, mint a spanyolok, akiknél madridosként már csak úgy tudod szidni a Madridot, hogy hozzáteszed, hogy “mondom mindezt Madrid-szurkolóként”, mert ha nem, akkor neked esnek a tieid, hogy te buzi barcás. Remélem, érthető a példa.

    Ez a hely sokáig egy oázis volt számomra a silány hazai sportújságírás sivatagában (ez tényleg borzalmas volt, elnézést), azonban az okoskodó, provokáló, a jóindulatot még hírből sem ismerő hozzászólóknak köszönhetően ez a forrás is kezd kiapadni. Kár lenne érte.

    VálaszVálasz

  5. piszy 2009/07/2, 14:32

    Szerintem Nole még mindig nem heverte ki a szülők majdnem-válását, és ki tudja, még mi mindennel kellett megbirkóznia.
    Ide számítom Rafát is, Dokicot is, meg az összes többi embert, aki nehéz időszakokon megy keresztül.
    A legjobbat kívánom nekik és még sok sikert a tenisz világában.

    VálaszVálasz

  6. szabi 2009/07/2, 14:49

    Nagyon sajnáltam Nolét.Bár nem meglepő a vereség annyira,mert Haas igencsak a legjobb korszakát éli.Már mióta én nézem a teniszt.(2éve)
    Szóval én meg vagyok elégedve Nole teljesítményével,most ennyire futotta.Remélem lesz ez még jobb is.

    VálaszVálasz

  7. Geysap 2009/07/2, 17:46

    @Charro: Neked valaszolok… Kosz szepen, hogy hosszabban bar, de igen erthetoen kifejtetted azt, amit en a 2. kommentben leirtam… En is erre keseredes stilusomban…

    VálaszVálasz

  8. koma87 2009/07/2, 18:05

    Szerintem az az elképsztő lendület enyészett el, amivel betört a tenisz élvonalába és a hidegfejű győzni akarás sem volt meg. Talán majd legközelebb.

    VálaszVálasz

  9. kata979 2009/07/2, 18:33

    sajnos idén nem azt a Djokovicot látjuk akit tavaly látahattunk.javult a játéka de valami nem kerek nála.Ő azt mondta h az a RG vereség nagyon fájt neki nagyon nehezen tette túl magát rajta-ha túl tette-meg a salakon az a bizony vereség Nadaltól,sőt! nem is egy.
    a fű nem is a kedvence,én Wimbledon elött azt gondolotam ha eljut az első hét végéig az oké.
    eljutott a QF-ig ez annyira nem rossz eredmény Ő is ezt mondta de hozzá tette h tud Ő ennél jobb is lenni.
    valami nagyon hiányzik Noléból,bízom benne h megtalálja újra Önmagát kell Ő a tenisz világnak.sok minden összejött neki idén,nagyon rosszul indult az éve,láttuk szenvedni,meghalni,meghalva küzdeni,láttuk ahogy salakon nagyon jól játszott ,de valami nem az igazi.nagyon szeretném látni újra a tavalyi Djokovicot!!!!
    én kiállok Nole mellett ahogy eddig is tettem, egyet értek most Gáborral,azt ott be kell volna ütni,mert BE TUDJA ütni.
    ezzel a cikkel semmi baj nincs szerintem nem bántotta Gábor Nolét,csak leírta az igazságot,ez a Nole nem az a Nole,de vissza fog térni a régi Novak Djokovic!

    VálaszVálasz

  10. zoltán2345 2009/07/2, 18:42

    Kata véleményével egyetértek.
    meleg volt?!biztos meleg volt,de én úgy látom h Nole fizikai teherbírása mintha javult volna.a Nadal elleni 4órás meccset is bírta és bírta a 3órás meccseket is .
    olvastam a meccs utáni interjut annyit mondott h nagyon ideges volt a fontos pontoknál és Haas jobban játszott mint Ő.a kulcs a fogadáson volt,ami nem ment a legjobban,ezért is Haas megérdemelten nyert és nagyon jó füves játékos.és semmit sem mondott a melegről.
    én is várom vissza a tavalyi Nolét!

    VálaszVálasz

  11. tamás567 2009/07/2, 18:51

    Nole nem panaszkodott a melegre!vagy mégis?akkor betenné valaki a linket vagy a cikket ahol el lehet olvasni azt h a meleg miatt kapott ki?elolvasnám..
    mert én is olvastam a meccs utáni interjút ahol annyit mondott h Haas jobban játszott nála és nem fogott semmit a melegre,de lehet h rossz interjút olvastam.
    én is remélem h Nole megtalálja majd Önmagát még időben!

    VálaszVálasz

  12. celle 2009/07/2, 18:56

    @tamás567: Szerintem nem most mondott valamit a melgről, csak “köztudomású”, hogy nem bírja a melehet. Általában szokott rá panaszkodni.

    VálaszVálasz

  13. tamás567 2009/07/2, 19:13

    @celle:
    ÁLTALÁBAN!tehát akkor most is…jó érv,gratulálok!!
    általában Wimbledonban szokott esni az eső elég sűrűen…idén hányszor esett az eső?!
    ezek az általánosítások nekem nagyon nem tetszenek.amikor egy szót nem szól Nole arról h meghalt a melegtől akkor is rá kell fogni h a melegtől kapott ki..ugyan már!

    VálaszVálasz

  14. kata979 2009/07/2, 19:17

    már megint itt tarunk h meleg volt??!!ne már!tudjuk h nincs jó barátságban Nole a nagy meleggel,de itt most szerintem nem ez a legfontosabb dolog amiért kikapott.nem ment neki úgy füvön ahogy a salakon!ennyi!a salakon játszó Nole és a füvön játszó Nole szerintem még nagyon messze állnak egymástól.

    VálaszVálasz

  15. misi 2009/07/2, 19:22

    szerintem sem kellene a melegre fogni ezt a verseéget.
    a salakos szezonban is meleg volt..ott bírta ezek szerint,és Wimbledonban az első 3-4körben is meleg volt vagy nem?! nem láttam minden meccset W-ból.
    általában szokott panaszkodni..de most nem tette ezt!miért kell olyanért “bántani” ami nem is úgy van?

    VálaszVálasz

  16. tidel 2009/07/2, 19:42

    @piszy: Majdnem-válás? Ahogy láttam, anyuka meg apuka között minden meccsen volt egy szék. Meg anyuka mellett ült valami pasi, akit eddig még nem is láttam. És mellette ült a kisebbik kisöcsi, meg az edző. Mindig ez volt a “felállás”. Mmint így ültek mindig:) Az ilyesmi nekem mindig feltűnik. :S

    VálaszVálasz

  17. ettumifilii 2009/07/2, 19:54

    közben blake és hal nagyon jól elpárosozgatnak…..2-0juk van a nestor-zimonjic páros ellen….

    VálaszVálasz

  18. celle 2009/07/2, 19:54

    @tamás567: @kata979: Létezik olyan, hogy irónia. :-) Meg humor. Szerintem senki nem akarta egyértelműen a melegre fogni. Djokovich sem, a poszt sem. Bántás sem volt, mentegetés sem… Ne legyünk már ilyen merevek! :-)

    Arról van szó, hogy Nole miondig jól elmondja, mennyire utálja a meleget, ergo veheti magának az ember a bátorságot, hogy logikailag levezesse: most sem örült neki. Oké, de azért a meleg ellenére sem ezt vártáka rajongók… Kb. ennyi van – szerintem – ebben a posztban. Nem kell mindet rögtön mellre szívni. Szintén szerintem. Olyan érzékenyen regaáltok, hogy valami elképesztő…

    VálaszVálasz

  19. kata979 2009/07/2, 20:03

    aki Nolenak drukkol az tudja h füvön nem ment neki idén.Halléban nagyon szenvedett itt is nehezen indult neki a verseny,Ő is elmondta h nem érzi a játékot füvön.a célja h jobb eredményt érjen el mint a tavalyi gyászos 2.körös,ez sikerült neki.nem vártuk el tőle h döntőbe kerüljön,könnyű ága volt az tény de nem ment neki a játék igazán.
    lehet h mellre szívtam dolgokat mert nem szeretem ha olyannal “vádolnak” valakit ami nem igaz és nem szoktam viccelődni más kárán sem.és Gáborral is egyetérettem azt is leírtam,nem a meleggel kapcsolatban hanem amit leírt!

    VálaszVálasz

  20. tamás567 2009/07/2, 20:09

    Gábor írása nekem arról szól h Nole nem az a Nole aki másfél-két éve volt.elrontotta az adogatását amit be kellett volna ütnie.ezzel semmi probélma mert tényleg be kellett volna ütnie.Nekem az a “jó tudom meleg volt”cím nem tűnik igazán reálisnak.meleg volt az igaz de Nole erről egy szót sem szólt!akkor miért beszélünk erről?
    érzékenyen meg azért reagálunk meg kedveljük Nolét és nem biztos h jó néven vesszük h ha olyant írnak róla ami most nem éppen nem reális.

    VálaszVálasz

  21. celle 2009/07/2, 20:17

    @tamás567: Szíved joga érzékenyen reagálni, elismerem, csak azt mondom, hogy nincsenek olyan rút szándékok a háttérben, mint amiket sejtesz. Nem hiszem, hogy ez vádaskodás… Ha azt mondod, utálod a spenótót, majd azt látom, hogy kénytelen vagy spenótot enni, jogosan gondolok arra, hogy sz@rul érzed magad közben. És minél többször mondod, hogy tényleg milyen baromira utálod a spenótot, és hogy már-már fóboiás álmaid vannak a spenóttól, annál inkább jut eszembe, hogy milyen sz@rul lehetsz. Nem kell elmondanod újra, elég volt a korábbi tíz-húsz alkalom. Érted? :-) Magyarán ez csak egy logikus következtetés. Hogy van-e benne némi irónia? Lehet, hogy van. De gonoszság – szerintem – nincsen.

    Ettől teljesen független az, hogy Djokovich rajongói szeretnék, ha kedvencük jobban tündökölne, meg azért voltak olyan hangok, hogy hátha segít neki, hogy rá most senki nem tekint esélyesként… Mindenki a legjobbat kívánja neki, mindenki tudja, hogy ennél sokkal többet tud, én is, függtelenül a forró nyaraktól és a wimbledoni (sztereotíp) esőzésektől… Tényleg!

    VálaszVálasz

  22. celle 2009/07/2, 20:19

    @kata979: Oké, olvastam, nem is mondtam, hogy bármi gondom lenne azzal, amit írtál, hogy is lehetne…? :-) Értem is, egyet is értek. Csak ezt a meleggel kapcs. fölhorkanást éreztem kicsit túlzónak.

    VálaszVálasz

  23. kata979 2009/07/2, 20:28

    egyébként vajon miért kezdte így Gábor?
    “Tudom, hogy megint vérbe mártom a tollam, meg egyébkén is bérenc vagyok, meg hasonlók, de azért megkockáztatom”
    azt hiszem mindenki vagyis nagyon sokan emlékszünk Gábor AO-es Noléval kapcsolatos írásaira,nem kis vihart kavart akkor jó pár írása,napokat “vitatkoztunk”,de azt hiszem ez a mostani írás ici-picit sem közelíti meg azokat.:-)))
    aki szereti Nolét az szeretné ha minden rendben lenne vele.úgyhogy hajrá Nole!abban egyetérthetünk szerintem h Nolénak nem ment nagyon füvön,majd javít!!

    VálaszVálasz

  24. celle 2009/07/2, 20:59

    @kata979: Ja! :-D A lehető legnagyobb jóindulattal közelített a kérdéshez.

    VálaszVálasz

  25. kerzso 2009/07/2, 22:59

    Nem hiszem hogy ebbe a cikkbe nagyon bele lehet kötni. Djoko ilyen. A vereségre mindig keres vmi mentséget. itt fáj ott fáj, stb meg madárinfluenza meg a meleg.

    VálaszVálasz

  26. kata979 2009/07/3, 7:17

    @kerzso:
    DE ez itt most nem igaz!Wimbledonban NEM keresett semmiféle kifogást!!!!!!!
    a cikkbe nem is lehet belekötni mert minden szava igaz,de ezen a GS-en nem voltak kifogások, ezt nem lehet megérteni?!a RG-on sem volt kifogás pl.(a madárinfluenza meg nem kifogás volt hanem Roddick szólt be Nolénak de megnyerte Nole azt a meccset,tehát még véletlenül sem lehet kifogásnak mondani)
    a Wimbledoni kifogás az volt h Haas jobban játszott mint Ő.ennyi!!

    VálaszVálasz

  27. misi 2009/07/3, 7:53

    nem a meleggel van baj hanem Nole fejével.és ezt Ő is beismerte!

    He couldn’t explain why it happened.

    ‘I don’t know. I just somehow couldn’t relax in those moments, especially 5 All in the first two sets. You know, I was playing very, very defensively and making some unforced errors that I, you know, didn’t do throughout the match.’

    World number four wasn’t returning well like he did against Mardy Fish in the third round.
    ‘He was serving really well. I didn’t return well, and that’s the bottom line. I think I was returning really bad. You know, return is one of my I mean, I think I can say one of my strength strokes in the game. But today was a real disaster.

    ‘Tommy used his chances, he played better than me. He’s very aggressive player. I think he has a good serve, good volley. He has good chances even in the next match against Federer if he serves well. He just needs to keep his consistency . I think he’s a perfect player for the grass surface.

    ‘I practice hard and work to progress. I think the problem at the moment is in my head. I was playing too defensively on crucial points.’

    VálaszVálasz

  28. kerzso 2009/07/3, 9:48

    @kata979:
    Szép is lenne ha a madárinfluenza Djoko kifogása lett volna:-)

    VálaszVálasz

  29. djokofun 2009/07/3, 22:38

    Na végre már hogy ennyien szeretik ezt a drága fiút.Már azt hittem hogy mert mostanában nem megy neki valami acélosan a tenisz már nem is szeretik.Pedig ha valamikor akkor most kell mellette igazán kiállnunk.Tök mindegy miért nem megy neki,akkor is támogatni kell.Ilyenkor mutatkozik meg ki az igaz szurkoló,és ki a divatszurkoló,aki csak akkor szurkol kedvencének amikor a scúcson van.Nole szerintem még nem volt a csúcson de remélem hogy kemény munkával odaér.

    VálaszVálasz

Kattintás a válasz elvetéséhez

Ha nem szeretnéd minden kommentnél bepötyögni az adataid, regisztrálj itt!

  • Törzsasztal

    • Belépés
    • Regisztráció
    • Elfelejtett jelszó?

  • Rovatok:

    • A moderálási elvek (1)
    • A nap képe (44)
    • Ausztrál Open (196)
    • Davis Kupa (22)
    • Egy soha meg nem írt könyv (5)
    • Eredmények (29)
    • Ezen a napon (19)
    • Gézengúzok (9)
    • Hírek (490)
    • Hot! (46)
    • Ki, hol, kivel? (12)
    • Meccselemzés (19)
    • Nagyonállat (43)
    • Napi idézet (88)
    • Régi blog (383)
    • Roland Garros (268)
    • Us Open (129)
    • Videók (207)
    • Wimbledon (111)
  • Erről szóltunk:

    acasuso (1) agassi (16) allaster (1) almagro (1) alona bondarenko (2) ancic (1) andrejev (2) arias (1) arn (4) azarenka (6) babos (2) baghdatis (5) bammer (1) becker (2) berdych (6) blake (3) bolelli (2) borg (3) borotra (1) bryan (3) cahill (2) chakvetadze (1) chang (1) cibulkova (1) cilic (3) clijsters (15) connors (3) coria (2) courier (1) czink (23) date (1) davenport (1) davydenko (16) dechy (1) de heart (1) delic (1) del potro (24) dementieva (11) dent (5) devenport (1) djokovic (67) dokic (3) dulko (1) dushevina (1) edberg (3) federer (177) feliciano lopez (1) ferrer (1) ferrero (4) fish (4) fucsovics (1) gasquet (8) gaudio (5) gil (2) ginepri (1) gonzalez (13) graf (6) grosjean (1) gulbis (4) haas (8) hanescu (2) hantuchova (1) haynes (1) helfant (2) henin (13) henman (2) hewitt (17) hingis (2) hrbaty (1) isner (12) ivanisevic (6) ivanovic (15) jankovic (8) karlovic (11) keys (2) kiefer (1) kirilenko (1) kohlschreiber (3) kubot (1) kuerten (3) kurnyikova (3) kuznetsova (6) leconte (1) lendl (3) lever (1) li (2) lisicki (2) lisnard (1) ljubicic (6) lopez (2) lu (1) mahut (5) majoli (1) malisse (3) mantilla (1) marosi (2) mathieu (3) mattek (1) mauresmo (6) mcenroe (10) melzer (1) monfils (8) montcourt (1) moya (2) muller (1) murray (51) muster (1) nadal (123) nalbandian (5) nastase (1) navratilova (2) Odesnik (1) ouanna (1) oudin (1) parizs (4) paros (4) pasek (1) pavel (1) peer (1) penetta (1) petrova (1) querrey (1) robredo (2) roche (1) roddick (39) rybarikova (1) safin (2) sampras (7) sanchez vicario (2) santoro (10) schiavone (3) schnyder (2) schwank (1) scott (1) seppi (1) serena (43) sharapova (13) simon (2) soderling (25) stenpanek (1) stepanek (1) stosur (2) suarez navarro (1) sugiyama (1) szafin (28) szafina (33) szavay (46) szeles (1) taróczy (1) tipsarevic (1) tomic (4) troicki (1) tsonga (12) tursunov (1) venus (13) verdasco (22) vinciguerra (1) vliegen (1) volandri (1) washington (1) wawrinka (2) wickmayer (5) wilander (7) wozniacki (4) youzhny (1) zvonareva (4)
  • Képek:

  • © Salakblog 2009-2012 | minden jog fenntartva | impresszum