Salakblog – Minden, ami tenisz

Minden, amit esetleg nem tudtunk elmondani, vagy nem mondhattunk el, vagy már nagyon sokszor elmondtunk a teniszről…

Már járt

2009/06/6 Tagek: kuznetsova, szafina Kategória: Roland Garros
Szerző: bordin

TENNIS-FRA-OPEN-ROLAND-GARROSFel kellett volna hívni Maratot.
Mert hát ez így azért azt hiszem elég karcsú volt.
Dinara olyan szinten félt a vereségtől, hogy egyszerűen nem lehetett más sorsa.
Ennek így nem lehetett más a vége.
Hiába ő az egyik legnagyobb küzdő, ha csak egy mezei tornáról van szó, ma ebből semmi sem látszott. Félt a kudarctól.
Kuzinak  az égegyadta világon semmit nem kellett csinálnia. Elég volt viszonylag stabilan játszania.
Kábé mint néhány évvel ezelőtt Heninnek, ő ellene.
De hogy járt már neki, abban biztos vagyok. Meg abban is, hogy övé a színesebb tenisz kettőjük közül. Bár ez mondjuk nem sokat számít. Mindenesetre sok-sok elbukott döntő után tudott visszatérni oda, ahova való.
A győztesek közé.
Hogy Szafinával mi lesz, nem tudom. Az amit elért az elmúlt egy évben, az gyönyörű, de ha azt nézzük, ez volt a harmadik bukott GS döntője. Plusz az olimpia.
Ami soknak tűnik.
Úgyhogy nem csak Marattal kéne beszélgetnie azt hiszem, hanem lassan Szvetával is.

51 Comments »

51 komment:

  1. ettumifilii 2009/06/6, 17:02

    nem csak a 3 bukott GS döntő a baj……roddick is (aki megnyerte az első döntőjét) bukott 3-at federer ellen, de milyen játékkal és milyen küzdelemben…

    VálaszVálasz

  2. ettumifilii 2009/06/6, 17:04

    @ettumifilii: vagy egy másik példa, hogy jankovic is tudott felszabadultan, de koncentráltan játszani serena ellen a us openen az egy más kérdés h kikapott de vereség és vereség között is van különbség

    VálaszVálasz

  3. 'cos_am_free 2009/06/6, 17:04

    Teljesen igazad van, minden mondatoddal 1et értek.
    Kuzi olyan satbilan hozta a tudását az elm. 3-4 évben, hogy ez már szinte járt neki.
    Safinát valszeg ez a bukó komolyan hanyatt fogja vágni… kb úgy mint Jankovicsot az utsó 3-4 bukott tétmeccs.

    VálaszVálasz

  4. Comet 2009/06/6, 17:04

    Hát kár hogy veszített Dinara. De azért annak örülök hogy Sveta végre nyert egy újabb GS-t.:) Igaz nem láttam a mérkőzést mert még szenvedek a vizsgákkal sajna….

    VálaszVálasz

  5. 'cos_am_free 2009/06/6, 17:06

    @ettumifilii:
    Jankovicsot meg is érintette rendesen az a buksi. Azóte sem tudja magát összekapni.
    Hát hát :-) Egy dolgot beláthatunk! Henin 1 évvel ezelőtti, sokkoló bejelentése a mai napig hat a lányokra…

    VálaszVálasz

  6. ettumifilii 2009/06/6, 17:07

    @‘cos_am_free: azért utána még nyert néhány tornát , október novemberben élete formájában volt…..

    VálaszVálasz

  7. 'cos_am_free 2009/06/6, 17:12

    @ettumifilii:
    jaja…akkor csinálta azt a nagy sorozatot…. utána jött az AO és pukk…

    VálaszVálasz

  8. FedererRafa 2009/06/6, 17:16

    vki nem tudja, milyen statja van Safinának az elmúlt 1 év alatt?
    Győzelem-vereség

    VálaszVálasz

  9. Rita0920 2009/06/6, 17:19

    A k…a életbe, ezzel mindent elmondtam :( !

    VálaszVálasz

  10. 'cos_am_free 2009/06/6, 17:26

    @FedererRafa:
    2008:
    Győzelmek: Berlin, LA, Montreal, Tokyo,
    2009: Róma, Madrid
    Vesztett
    2008: RG, Holland füves torna, Olimpia,
    2009: Sydney, AO, Stuttgart, RG

    VálaszVálasz

  11. Sylar 2009/06/6, 17:27

    Engem az nem érdekel, hogy továbbra is GS győzelem nélkül áll a jelenlegi világelső… de azért az szánalmas, hogy Szafina sorozatban második (vagy 3. ?) GS döntőjében totálisan csődöt mondott.
    Kuznetsova megérdemelte, már évek óta kijárt neki újabb GS.

    VálaszVálasz

  12. 'cos_am_free 2009/06/6, 17:28

    11 nagy döntőből 6-ot nyert…az nem rossz… de sajna ott virul 3 bukott GS döntő és az Olimpia

    VálaszVálasz

  13. stanzi17 2009/06/6, 17:29

    hát azért remélem összekapja magát Dinara gyorsan, nyakunkon Wimbledon!! addíg meg csak beszél Marattal is:)

    VálaszVálasz

  14. Dzsu... 2009/06/6, 17:33

    nekem erről az idei AO döntő jutott eszembe… :(
    férfi döntőről: bár nekem nem nagyon tetszik ez a Federer özön itt az elmúlt egy hétben (minden második bejegyzés arról szól hogyan edz, beszélget, nyilatkozik, átöltözik FEderer és így meg úgy és jájj…) mégis neki fogok drukkolni holnap…és csak ezért: http://www.youtube.com/watch?v=wnp9VEb3Vbc (nem csak wimbis nadalkifigurázás)

    VálaszVálasz

  15. celle 2009/06/6, 17:44

    @Dzsu…: Valaki elen szurkolni szerintem nem túl egészséges dolog, de a te dolgod. :-)

    VálaszVálasz

  16. Armi 2009/06/6, 17:45

    Hát ez alapján a kisvideó alapján tényleg érdekes arcnak tűnik ez a Söderling, és sajnálom is, h megverte Nadalt, de inkább neki drukkolok, m Federert ki nem állhatom. Nem tom miért ez nálam már berögződés. Amióta teniszt nézek nem szeretem és ennyi! Úgyhogy remélem nem nyeri meg a RG-t, vagy ha mégis akkor sem futok a falnak, hiszen tudom, h Nadal jobb nála, és marad is világelső.

    VálaszVálasz

  17. Sztrego 2009/06/6, 17:48

    Én sem szeretném, hogy Federer nyerjen, mert sosem volt szimpatikus. A játékát elismerem, de ezt a tornát Söderling jobban megérdemli.

    VálaszVálasz

  18. ettumifilii 2009/06/6, 17:49

    @Armi: hát vicces gyerek ez a söderling….bekarikáz egy 2 méterrel arrébb lévő nyomot…..
    @Armi: én is roger elleni szoktam drukkolni de csak azért mert régebben mindig ő nyert és már untam…dehogy ki nem állhatod az furcsa :D

    VálaszVálasz

  19. Lindike1 2009/06/6, 17:50

    Akinek eddig szurkoltam kikapott…
    Már csak Rogerben bízok! :)

    Egyébként, nem tudom, segített-e volna Dinara-n, ha felhívja Marat-ot, hiszen Safin Úr is képes meglepő vereségeket elszenvedni.

    VálaszVálasz

  20. ettumifilii 2009/06/6, 17:50

    @ettumifilii: bocsánat az első dzsunak ment

    VálaszVálasz

  21. ettumifilii 2009/06/6, 17:51

    @Lindike1: de nem GS döntőben…..bár Tjohansson azért meglepő volt…

    VálaszVálasz

  22. Lindike1 2009/06/6, 17:53

    @ettumifilii: Jó ez igaz. ;)

    VálaszVálasz

  23. Lindike1 2009/06/6, 17:53

    Az az, szurkoljatok csak Federlingnek, akkor tutira Rog nyer! :) És nagyon meg is érdemelné!!!!

    VálaszVálasz

  24. szabi 2009/06/6, 18:11

    @Dzsu…: Hát ez a Robin.Nem egyszerű figura!Fogalmam sincs mi változott meg vele a garroson,hogy odaért a döntőbe.

    VálaszVálasz

  25. Sylar 2009/06/6, 18:14

    @Sztrego:
    Azt majd talán holnap ők eldöntik maguk közt, hogy ki érdemli meg jobban. Söderling óriásit teljesített, de Federer meg már 4. döntőjére készül itt, és eddig mindig a “verhetetlentől” kellet kikapnia.

    VálaszVálasz

  26. gabeka 2009/06/6, 18:19

    Én meg Rogernek fogok szurkolni. Mert a valaha volt egyik legnagyobb és mert megérdemli ezt a GS-t (is).
    @Armi: A holnapi nap nem Nadalról fog szólni, meg arról,h most ő marad-e a világelső vagy sem… sztem ezt senki nem vonja kétségbe.
    @Dzsu…: Azért van Federer özön, mert ő még játékban van. Más játszaná a döntőt, biztás másról lenne ennyi minden.

    VálaszVálasz

  27. celle 2009/06/6, 18:36

    @Armi: Érdekes “berögződéseid” vannak, az tény, de most komolyan… annak drukkolsz, hogy valaki ne érhesse el élete nagy álmát, ráadásul úgy, hogy az ellenfele még csak nem is szimpatikus?

    VálaszVálasz

  28. celle 2009/06/6, 18:38

    @szabi: Felnőtt. :-) Későn érő típus vagy mi. Bár ahhoz képest, hogy mások meg sose… ;-)

    VálaszVálasz

  29. celle 2009/06/6, 18:50

    Egyébként értem én, hogy sokan Nadal miatt “haragszanak ” Federerre, és kívánják, hogy bukjon el, csak azt kellene megérteni, hogy Federer sikertelenségével nem nő Nadal nagysága és fordítva.

    VálaszVálasz

  30. ettumifilii 2009/06/6, 18:50

    @celle: hát igen…..holnap én is rogernek drukkolok, százszor jobban megérdemli mint robin, főleg a sportemberi nagysága miatt….

    VálaszVálasz

  31. gabeka 2009/06/6, 18:53

    @celle: Ez így van!!!!

    VálaszVálasz

  32. Dzsu... 2009/06/6, 19:10

    @celle: lehet hogy nem egészséges de Ő hozta ki belőlem:D Federernek eddig sosem tudtam drukkolni akárki ellen is játszott, de Söderling mindent megváltoztatott:)

    VálaszVálasz

  33. Sanna 2009/06/6, 19:19

    hát ez a mai női döntő sem minden idők legjobb női meccse, Dinara nagyon kevés még egy ilyen nagy győzelemhez, és valóban meglepődtem volna ha nyerni tud ma, remélem, hogy nem fogja ez visszavetni Safinát, mert így is vérszegény a női tenisz, sok olyan van akik csak reménységek maradtak, remélem, hogy ő nem ilyen! Kuzi megérdemli semmi kétség, ha már a Serena elleni meccset nézzük, akkor mindenképp. Remélem, hogy holnap a fiúk kárpótolnak majd egy jó és izgalmas döntővel.

    VálaszVálasz

  34. celle 2009/06/6, 20:13

    @Dzsu…: Oké, a te dolgod. :-)

    VálaszVálasz

  35. Geysap 2009/06/6, 21:31

    @celle:
    Igazsagod vagyon. Fed egy elo legenda – Nadal szimpi, jo jatekos (ezt senki nem vitathatja), de igazan csak akkor bizonyithat, ha 237 hetig viseli becsulettel a vilagelso cimet, jo megelegszem 150 hettel is…. ;) Tovabbra is maradektalanul Feednek szurkolok – nem most kezdve. Tobbet nem irok, mert megtettem egy postban, es fejemre ontottek elfogultsagomat ;) – talan azert, mert az vagyok…. :)

    VálaszVálasz

  36. Armi 2009/06/6, 21:36

    @celle:
    Nem Federer “nagy álmai ellen vagyok, de valahogy nem szimpatikus maga az ember sem, és az a játék sem amit játszik. Elismerem, hogy jó teniszező, de már lassan tényleg lejár az ideje, még ha most döntőbe is jutott. De hogyan? Megérdemli, mivel két meccsen is fordítani tudott. Egyszer 2-0-ról, Del Potro ellen meg 2-1-ről, de majd csak holnap fog kiderülni, hogy valóban csak Nadalon múlott volna az a “nagy álom” vagy pedig Söderling tönkre-teszi azt. Ha utóbbi lesz, akkor elképzelhetőnek tartom, hogy Federer összetörik lelkileg, ami persze nem azt jelenti, hogy visszavonulna.
    A legnagyobb kérdés az, h meg tud-e bírkózni Fed azzal a tudattal, h várják tőle a győzelmet, mert ha esetleg Söderling elmegy kettővel akk nem hinném h megismétlődne az, ami Haas ellen történt. Rengeteg dolgot le lehetne még itt írni, de most nem fogok. Lényeg h ha Federer nyer holnap, akk azt mondom, h megérdemli, mert sokat küzdött eddig, de nem fogok neki drukkolni.

    VálaszVálasz

  37. Geysap 2009/06/6, 22:26

    @Armi:
    “Lényeg h ha Federer nyer holnap, akk azt mondom, h megérdemli, mert sokat küzdött eddig, de nem fogok neki drukkolni.”
    Ez egy oszinte mondat.
    En neki szurkolok mar evek ota. Az utolso honapokban foleg azert, hogy legyozze legnagyobb ellenfelet, aki nem mas, mint Roger Federer. A legutobbi jatekai azt mutatjak, hogy ezt (ha nem is teljesen), de igen jelentos mertekben megtette. Remelem, nem holnap vesziti el ismet “sajat meccset”.
    Az a nehany honap, amig vesztett tenmaga ellen – remelem, sok tanulsaggal szolgalt neki.
    A holnapi vegeredmeny nem mondhato meg elore, de nem is josolhato. Minden ott dol el az “arenaban”.
    Remelni lehet, remelem, hogy Roger gyoz,
    legyozi immar teljesen onmagat – jo uton halad – legyozi a nyomast – ami kisebb feladat, mert igen sokaig tette meg ezt, es Soederlinget.
    Rog az utobbi meccsein legalabb “annyi fele teniszt jatszott, ahany nyelven beszel anyanyelvi szinten” – remeljuk ennyi eleg lesz….

    VálaszVálasz

  38. celle 2009/06/6, 23:02

    @Armi: Hogy mikor jár le az ideje, meglátjuk. :-) Ez a többieken, a fiatalokon is múlik. Amíg nyerni tud, addig még ez az ő ideje is.

    Nyilván nem akarlak rábeszélni, hogy neki drukkolj, miért is tenném, miért is tennéd. A “ki nem állhatom” és a “remélem, nem nyeri meg a RG-t” mondataid voltak csak kicsit furcsák, de tiszteletben tartom az érzéseidet. Akkor is, ha azok ellenségesek. :-) Az pedig csak a nagylelkűségedet dicséri, hogy minden rossz érzésed ellenére elismered a játékosi kvalitásit. Nem mindenki képes erre.

    VálaszVálasz

  39. Poppy 2009/06/6, 23:39

    @Armi: Teljesen egyetértek. Sose volt szimpatikus, sose lesz. Én végérvényesen akkor írtam le, amikor 2004 végén, 4 GS trófeával a zsebében szerényen lenyilatkozta, hogy meg fogja dönteni Sampras GS rekordját. Azóta alázat dolgában csak romlott. Sokat. Nálam ezt nem tudja ellensúlyozni azzal, hogy jól teniszezik.

    VálaszVálasz

  40. Sztrego 2009/06/6, 23:45

    @Poppy: Nekem sosem volt szimpatikus Federer, emberileg sem. Ahogy odadobja a törölközőt az “asszisztensnek”, az is lekezelő. Mindig mézes-mázos, de, ha gondban van, akkor kimutatja a foga fehérjét. AusOpenen is láthattunk ebből egy kis ízelítőt.
    Sosem tudnék neki szurkolni.

    VálaszVálasz

  41. Poppy 2009/06/6, 23:52

    A lányokról is essen szó (végül is róluk szól a cikk): kiderült esetleg valamilyen nyilatkozatból, hogy Marat miért nem jelenik meg Szafina GS döntőin? (Legalábbis most sem láttam.) Úgy érzem, hogy ez Szafinának nagyon sokat jelentene, nekem az jött át, hogy rajong a bátyjáért és felnéz rá, ezért szerintem várja, hogy megnézze őt. De persze lehet, hogy csak még jobban izgulna.

    VálaszVálasz

  42. Poppy 2009/06/7, 0:08

    @Sztrego: Az üres vizesüvegeit már akkor is a háta mögé hajigálta, amikor ment neki a játék. De sokat rontott rajta a körülötte kialakult felhajtás; a wimbledoni kardigán, az aranykoronás fehér zakó, a boxába meginvitált hírességek, magánrepülőgép és a sznobizmus egyéb jelei. Az “úriember” viselkedésével Samprast majmolja, mindenki tudja, hogy alapból ő nem ilyen volt, ez a máz mostanában, amikor gondban van, időnként le is pattogzik. Még az adogatást megelőző labdapattogtatását is Samprasról másolta. Senki másnál nem látni azt a kifelé irányuló csuklómozdulatot.

    VálaszVálasz

  43. Sztrego 2009/06/7, 0:40

    @Poppy: Igen, én még emlékszem a “nyeretlen” ( 2003 előtti ) Federerre… akkor más volt. Úgy értem, nem ilyen fenséges… ez egy szerep, amit eljátszik… amit el kell játszania. Persze, amíg nyer, és minden rendben van, addig a pályán kívüli (szín)játék is sínen van. Amint rosszul megy valami, egy váratlan vereség.. mint a 2005-ös AusOpenes, és az unfair nyilatkozata Safinról. Nekem túl művi, túl PR a viselkedése… és túlontúl átlátszó. Emelett elismerem, hogy egy kivételes teniszező, de nem minden arany, ami….

    VálaszVálasz

  44. celle 2009/06/7, 1:31

    @Sztrego:
    @Poppy:
    Oké, látom, hogy nagy élvezettel undorkodtok, de akár helyette valami építő jellegűt is csinálhatnánk. :-) Inkább zengjetek dicshimnuszokat Nadalról (vagy bárki másról), légyszi…!

    VálaszVálasz

  45. celle 2009/06/7, 1:43

    @Poppy: Szafina annyit mondott, hogy a bátyja nem jár meccsekre. Az övéire biztos nem. Nem ismerjük a dolog hátterét, de annyira nem is biztos, hogy ez számít.

    VálaszVálasz

  46. Armi 2009/06/7, 7:54

    @Sztrego: @Poppy:
    Örülök, h azért egy-ketten egyetértenek!;-)

    VálaszVálasz

  47. 'cos_am_free 2009/06/7, 9:00

    @Armi:
    Lényeg a lényeg, hogy utálod Federert és Nadal fan vagy… ez nem ciki.
    Federer egy nagyszerű ember, amolyan példakép. Semmi olyan negatívumot nem lehet ellene felhozni, ami miatt az ember azt mondaná antipatikus. Egy valamit kivéve! Évekig arról szólt minden GS, hogy Federer döntőt nyert (sokszor Nadal ellen) Ha Nadal fan lennék, akkor lehet Én sem kedvelném.
    DE! Az ami itt készül az egy komoly dolog! Egy ember elérheti azt, amire nagyon kevesen voltak képesek (5?)
    Azon, hogy ki a Világon a legjobb, azon nem érdemes vitatkozni. Pontok alapján Nadal…eredmények alapján Federer
    Az én kedvenceim az első héten kizúgtak, így marad a tenisz iránti szeret, ami miatt nézem a Garrost ;)

    VálaszVálasz

  48. 'cos_am_free 2009/06/7, 9:11

    “Egy biztos: ő korának legjobb teniszezője, és a legcsodálatraméltóbb bajnokok egyike a Földön. Ez valami, amit érdemes hangsúlyozni. Ami a legszebb: Roger Federer nem fogja. ”
    – Rod Laver

    …..hogy vajon milyen ember is lehet Roger Federer…..

    “2007-ben a Time magazin a „Time 100”, a világ száz legnagyobb hatású embere közé sorolta”

    ennyiről ennyit… szólhatna ez a mai nap a teniszről?

    üdv: Safin, Léjton, Santoro FAN

    süti

    VálaszVálasz

  49. ettumifilii 2009/06/7, 9:25

    @Sztrego: jó és más volt még 2005-2006ban is, akkor sem hordott galléros pólókat….de nadal is álszent mert most váltott az ujjatlanról? meg ő is csak játszotta a fenegyereket amikor junior korában sima fehér galléros pólóban játszott? az h mindkettejüknek felépítettek egy imidzset az nem jelenti azt h álszentek lennének….Federerről és nadalról meg még annyit h szimpatikusabb emberek nem nagyon lehetnének a tenisz vezéregyéniségei….gyakorlatilag nincs semmi amit fel lehetne hozni ellenük…lehetne egy cristiano ronaldo is a világelső :D

    VálaszVálasz

  50. Sztrego 2009/06/7, 13:22

    @‘cos_am_free: Egy kis szépséghiba, hogy Nadal ellen kevés GS döntőt nyert, míg fordítva inkább igaz.

    VálaszVálasz

  51. Sztrego 2009/06/7, 13:24

    @ettumifilii: Én Nadalt még nem hallottam úgy nyiltakozni valakiről egy vesztes mérkőzés után, mint Federert Safinról. És ez csak egy példa…

    VálaszVálasz

Kattintás a válasz elvetéséhez

Ha nem szeretnéd minden kommentnél bepötyögni az adataid, regisztrálj itt!

  • Törzsasztal

    • Belépés
    • Regisztráció
    • Elfelejtett jelszó?

  • Rovatok:

    • A moderálási elvek (1)
    • A nap képe (44)
    • Ausztrál Open (196)
    • Davis Kupa (22)
    • Egy soha meg nem írt könyv (5)
    • Eredmények (29)
    • Ezen a napon (19)
    • Gézengúzok (9)
    • Hírek (490)
    • Hot! (46)
    • Ki, hol, kivel? (12)
    • Meccselemzés (19)
    • Nagyonállat (43)
    • Napi idézet (88)
    • Régi blog (383)
    • Roland Garros (268)
    • Us Open (129)
    • Videók (207)
    • Wimbledon (111)
  • Erről szóltunk:

    acasuso (1) agassi (16) allaster (1) almagro (1) alona bondarenko (2) ancic (1) andrejev (2) arias (1) arn (4) azarenka (6) babos (2) baghdatis (5) bammer (1) becker (2) berdych (6) blake (3) bolelli (2) borg (3) borotra (1) bryan (3) cahill (2) chakvetadze (1) chang (1) cibulkova (1) cilic (3) clijsters (15) connors (3) coria (2) courier (1) czink (23) date (1) davenport (1) davydenko (16) dechy (1) de heart (1) delic (1) del potro (24) dementieva (11) dent (5) devenport (1) djokovic (67) dokic (3) dulko (1) dushevina (1) edberg (3) federer (177) feliciano lopez (1) ferrer (1) ferrero (4) fish (4) fucsovics (1) gasquet (8) gaudio (5) gil (2) ginepri (1) gonzalez (13) graf (6) grosjean (1) gulbis (4) haas (8) hanescu (2) hantuchova (1) haynes (1) helfant (2) henin (13) henman (2) hewitt (17) hingis (2) hrbaty (1) isner (12) ivanisevic (6) ivanovic (15) jankovic (8) karlovic (11) keys (2) kiefer (1) kirilenko (1) kohlschreiber (3) kubot (1) kuerten (3) kurnyikova (3) kuznetsova (6) leconte (1) lendl (3) lever (1) li (2) lisicki (2) lisnard (1) ljubicic (6) lopez (2) lu (1) mahut (5) majoli (1) malisse (3) mantilla (1) marosi (2) mathieu (3) mattek (1) mauresmo (6) mcenroe (10) melzer (1) monfils (8) montcourt (1) moya (2) muller (1) murray (51) muster (1) nadal (123) nalbandian (5) nastase (1) navratilova (2) Odesnik (1) ouanna (1) oudin (1) parizs (4) paros (4) pasek (1) pavel (1) peer (1) penetta (1) petrova (1) querrey (1) robredo (2) roche (1) roddick (39) rybarikova (1) safin (2) sampras (7) sanchez vicario (2) santoro (10) schiavone (3) schnyder (2) schwank (1) scott (1) seppi (1) serena (43) sharapova (13) simon (2) soderling (25) stenpanek (1) stepanek (1) stosur (2) suarez navarro (1) sugiyama (1) szafin (28) szafina (33) szavay (46) szeles (1) taróczy (1) tipsarevic (1) tomic (4) troicki (1) tsonga (12) tursunov (1) venus (13) verdasco (22) vinciguerra (1) vliegen (1) volandri (1) washington (1) wawrinka (2) wickmayer (5) wilander (7) wozniacki (4) youzhny (1) zvonareva (4)
  • Képek:

  • © Salakblog 2009-2012 | minden jog fenntartva | impresszum