Salakblog – Minden, ami tenisz

Minden, amit esetleg nem tudtunk elmondani, vagy nem mondhattunk el, vagy már nagyon sokszor elmondtunk a teniszről…

Juan Martin

2009/06/5 Tagek: del potro Kategória: Roland Garros
Szerző: bordin

jmdp2JMDP két és fél órán keresztül rettenetesen keményen tartotta magát. Az elején hárított két breaklabdát, ász értékű adogatásokkal, amin aztán annyira felbuzdult, hogy meg sem állt 2/1 szettig.
Roger bármit próbált, nem tudta elvenni a szerváit, akárhányszor került nehéz helyzetbe, mindig kimászott belőle.
Amire azért kevesen számítottak azt hiszem.
Mert az tényleg benne volt a meccsben előzetesen, hogy Del Potro baromi jó, Roger meg nem annyira, és nyer mondjuk háromban, esetleg négyben, de az, hogy ennyi de ennyi konfliktushelyzetet tud kezelni az első 150 percben, az semmiképpen.
Aztán 16 perc alatt majdnem elbukta az egészet.
Roger elvette a szerváját először, majd pikk-pakk besöpört még hat játékot. Ez még megint nem lett volna csoda, ilyenkor szokta egy sima ötödik szettel lezárni a derbit, de JMDP még innen is vissza tudott mászni.
Sokszor sokan elmondták már, hogy a legjobb négyhez tartozik, de azt hiszem ebben a döntő szettben bizonyította be, hogy tényleg. Annak ellenére, hogy végül, amikor másodszor bukta el az adogatását ötödik játszmában, akkor kettős hibát ütött.
Iszonyatos nyomás alatt teniszezett végig, és állta.
Nem is akárhogyan.
Az utolsó két játszmában Roger gyakorlatilag nem rontott. Fontos szituációban egyáltalán nem.
Delpo egy év alatt először bejött a legjobb ötbe a 68. helyről, majd nem egész két hónap alatt azt is bebizonyította, hogy korántsem egy lúzer, mint aminek sokan gondolták, hanem alighanem egy nagy formátumú bajnok.
Jelölt.
Aki könnyen lehet, hogy sokkal hamarább nyer Grand Slamet, mint mondjuk Andy Murray.

30 Comments »

30 komment:

  1. Sylar 2009/06/5, 21:22

    Tudtuk hogy jó, és azt is tudtuk hogy gyáva, és azt tudtuk hogy a gyávaságától fokozatosan szabadul meg.
    A meccs egyébként szerintem ott fordult meg, amikor Roger először tudott brékelni – a 4. szettben. Onnantól megfordult az, hogy kinek nagyobb az önbizalma, és akkor előjött a korábbi felállás. Mármint az, hogy 5-0 az egymás ellen mérlegük.
    Hogy hamarabb nyer-e GS-t mint Murray? Lehet… lehet hogy Wimbledonban már ők ketten fognak döntőzni, és akkor ott eldönthetik.

    VálaszVálasz

  2. adrii 2009/06/5, 21:22

    úgy legyen!! márminthogy sokkal előbb nyer, mint Murray.
    irtózatos jó meccsek voltak ma, remélem a döntő is legalább ennyire jó lesz. de Fed azért összekaphatná magát, baromi fárasztó ennyit idegeskedni érte:D

    VálaszVálasz

  3. ettumifilii 2009/06/5, 21:23

    az utolsóvaé egyetértek:D murray nem nyer GS-t szerintem…dehát ki tudja manapság….:D

    VálaszVálasz

  4. Dalmadar 2009/06/5, 21:23

    ÓÓÓÓÓ Yesssszzzzzzz!!!!!!!!!!

    VálaszVálasz

  5. mesii 2009/06/5, 21:25

    “Az utolsó két játszmában Roger gyakorlatilag nem rontott. Fontos szituációban egyáltalán nem.”
    Azért, ez relatív – végülis elég fontos lett volna, hogy ne bukja az 5.-ben az adogatását, elvégre honnan tudhatta volna, hogy aztán egyből visszanyeri? ;-) ) Ott azért ütött egy-két hülyeséget.
    Amit Delpot illeti – én nagyon remélem, hogy a legnagyobbak egyike lesz, minden adottsága megvan hozzá. (Ld. kellő alázat, említett Andyből mintha ez kicsit hiányozna)
    Nem semmi meccs volt azért. Vasárnap meg….. Go Rog!!! :-)

    VálaszVálasz

  6. kovatti 2009/06/5, 21:25

    Le a kalappal előtte! És ez a tenisz nem csak salakra jó, hanem szerintem rögtön Wimbledonra is! Wilander fejtegette, hogy mélységi játékkal szokta Roger elverni, és most is be fog ez jönni, hát egyáltalán nem… A rövidebb labdákat ilyen százalékban büntető teniszt én nagyon régen láttam (talán Rogert 2 éve még)… Federer meg hihetetlen nagy bajnok, rendszeresen a saját hamvaiból támad fel, és ha nem megy neki, akkor is küzd a végsőkig, és mostanában sikeresen. Mindenesetre én megkérném Rafát, hogy a döntő előtt egy edzőmeccsen gyorsan csenjen tőle két szettet, idegesítse fel, és úgy küldje ki Söderling ellen, mert előbb kell ébredni, veszélyben lehet a Nagy Lehetőség.

    VálaszVálasz

  7. Geysap 2009/06/5, 21:28

    Szenzacios meccs volt – kiemelem Delpo hatalmas szivet, kuzdeniakarasat, en is biztos vagyok abban hogy hamarabb nyer GS – mnt Marika. De maradjunk a meccsnel. Delpo szenzacios volt, es eleinte Rog nem talalt ellenszert, de… Amikor rosszul allt olyat lathattunk tole, amit talan meg soha. (Haas elleni meccset nem szamitom, az meg sem kozeliti ezt)
    Elment WC-re ;) , es megrazta magat. Szo szerint. Amikor fontos volt nem tudott rontani.
    Felreertes ne essek – nem az “anno fiatalabb Rogra emlekeztetett” – ez egy teljesen uj Roger, aki jobb, mint amikor vilagelso volt. Zsenialitasat tukrozi ez a meccs is (amin sztem min 4 infarktust kaptam – ennek ellenere nem tudtam elkepzelni, hogy veszitsen)
    Ha a RG-t megnyeri, es mit is tenne mast, egy teljesen uj, erettebb, lelekben erosebb Federerrel kell szembe nezni a tobbieknek. (fura, de tobb regi jatekos is ezt nyilatkozta…)
    Szval az infarktusokat megbocsatom Neki.
    Sot, s dontoben is vallalok nehanyt ;)

    E mellett Delpot minden dicseret megillet, fohajtas elotte. O valami olyan “Istenadta tehetseggel rendelkezik” ami nehany ev mulva akar a “tabella elere is teheti” – sztem fogja is, mert mindent megtesz, ami tole tellheto, es az nem keves.

    En, mint megrogzott Fed fan annyit irhatok roviden e meccsrol: kosz fiuk!!! (es ez mindkettojukre vonatkozik)

    VálaszVálasz

  8. Sylar 2009/06/5, 21:31

    @kovatti:
    én ezt már április környékén emlegettem, hogy Del Potro nagy jó lehet füvön – bombaszerva, lapos és gyors ütések, jó hálójáték…. már csak az a kérdés, hogy a lábai hogyan működnek füvön
    egyébként érdekes, hogy Roger éppen a meccs első felében alig tudta vele felvenni a harcot, amikoris gyakorlatilag füvespályás tenisz zajlott – habár lehet hogy Federer akkor kicsit dekoncentrált volt, és ezért nem tudta tartani a lépést

    VálaszVálasz

  9. szabi 2009/06/5, 21:58

    Lehet Delpó már Wimbiben csodát tesz.Gyorsan fejlődő tipus.1 év alatt odaért.AO- még simán kapott ki Fedtől,ma a RG-n már 5 szettben bukott,az következik,hogy legközelebb nyer.Meglátjuk!Megérdemelné!

    VálaszVálasz

  10. dagadtos 2009/06/5, 22:17

    Szerintem a jövő egyik nagy világelsője, Nadalnak tőle kell igazán félnie. Nagyon szimpatikus, amellett, hogy nem tetszik, hogy erre mozdul a tenisz. Valahol nevetséges volt ez a meccs, egyszerűen három szettig szinte képtelenség volt bármit tenni ellene, mert 210-220-al szervál 70-80%-on, és minden mást tiszta erőből üt meg, a jobb szög miatt pedig alig hibázik. Semmi ész, semmi taktika, semmi szépség, csak nyögés és erő, tényleg elszomorító volt. Főleg azt látni, hogy egy kivételes sok technikai bravúrt bemutató játékos szinte tehetetlen ellene, mert mit lehet ez ellen tenni? Arról fog szólni az ügy, hogy ki az erősebb? Itt három szettig minden erről szólt. Nem értek egyet azzal, hogy Federer rosszul játszott az elején, egyszerűen JMDP kezdett fáradni, és gyengültek-elmentek a szervái, különben veszít szerintem, pedig jól játszott. Mindenesetre kicsit kezdett bosszantani, hogy tényleg a világon mindent csak erőből képes megoldani – ahogy fogyott az erő, úgy ment el az esélye is.

    VálaszVálasz

  11. ettumifilii 2009/06/5, 22:32

    @dagadtos: inkább előnyként kell felfogni a laza, erőlködés nélküli technikát mert látszik h fed 7 órán keresztül tud jól szerválni, és szinte nem fárad ami del potroról vagy söderlingről nem mondható el…

    VálaszVálasz

  12. dagadtos 2009/06/5, 22:49

    @ettumifilii: Ez így van, de egy két nyert szettre menő meccsben már most kikapott volna tőle, egyszerűen nincs ellenszer, ilyen erőteniszt én még életemben nem láttam. Még az hibás szervákba is belevert egy jó nagyot JMDP, ez volt a taktika, üss teljes erőből, ha arra jön egy teniszbogyó.

    VálaszVálasz

  13. ettumifilii 2009/06/5, 23:10

    @dagadtos: érdekes mert delpo két éve még teljesen más teniszt játszott….rövid előkészítések, ötletes, technikás teniszt—eredménytelenül….davin átalakította az ütéseit, főleg a szerváját és a tenyeresét és lám….

    VálaszVálasz

  14. Sylar 2009/06/5, 23:28

    Az szerintem hülyeség, hogy ha ez egy 2 szettre menő lett volna, akkor Del Potro nyert volna. Lehet hogy nyert volna, de nem biztos. Ugyanis egy 2 nyertig menő meccsnek biztos hogy másképp állnak neki a játékosok, mint egy 3 nyertig menőnek.
    Az egyébként engem idegesített már, hogy ütötte azokat a böszmenagy szervákat, amiket már egyszerüen képtelenség volt visszaadni. Brutálisabb mint Karlovicsé. Ha meg Federer nagynehezen visszaütött egy 1. szervát, akkor az már Del Potronak olyan jól jött, hogy onnantól már csak be kellett fejezni.
    Del Potro majd Nadalnak és Murraynek, meg elvileg Djokovicnak lesz majd nagy ellenfele. Ebből a háromból az első kettő nagyon jó fogadók, szóval ők nem járnak majd úgy, mint ma Federer.
    Wimbledonban majd imádkozhatnak a nagyok, hogy elkerüljék Del Potrót. :D

    VálaszVálasz

  15. dagadtos 2009/06/6, 2:49

    Másképp veszik, de én nem hiszem, hogy Federer tudott volna bármit tenni. Persze lehet, h Del Potro akkor megremeg előbb.
    Jó fogadó Nadal, de én Del Potroban látom a lehetőségeket. A nagy szerva ellene kulcskérdés, elég belegondolni a 2007-es wimbledoni döntőbe, vagy abba, hogy ez az ausztrál is meglett volna Federernek, ha normálisan szervál. Egyszerűáen labdamenetben ő túl jó, kell sok ingyenpont ellene. Másrészt Del Potrot nem tudja lepörgetni, hiába pattannak fel a labdák, neki nem lesz túl magas. Persze Nadal hihetetlenül nagy teniszező, bármit meg tud oldani, de nem hiszem, hogy Del Potro lesz a kedvenc ellenfele, ha igazán beérik az argentin.

    VálaszVálasz

  16. csokicsaj77--Anna 2009/06/6, 10:36

    Delpo az egyik kedvencem, de csak Federer után, tehát ez a meccs pont úgy alakult, ahogy szerettem vna: JMDP nyert két szettet, nem is egymás után, Rog meg megdolgozott a győzelemért. Ezt már szeressük. :)

    VálaszVálasz

  17. Fuzzy Dunlop 2009/06/6, 11:30

    úgy tűnik élőben minden más.
    teljesen osztom dagadtos2009 véleményét.
    tavaly a US Openen láttam először élőben Potrot és azonnal azt mondtam: világelső lesz.
    azt, hogy lúzer lenne soha nem gondoltam. sztem senki. ez olyan magyar dolog…
    Fed eddig mindig simán legyorsította Potrot.
    Tegnap ennek ellenkezője történt. Hogy ez a salak miatt volt, vagy Potro csuklója ennyit gyorsult hamarosan kiderül.
    Minden esetre, ha még húsz percig bírja, Rognak csöngettek.
    Nem bírta, mert Fed a 4.-ik elején fantasztikusan védekezett. De hogy ne hibázott volna? és a sorozatban gyámoltalanul fogadott második adogatások?
    Potro lassult egy ütemet és Federer, aki minden idők legnagyobb Slam játékosa, azonnal reagált. Átvetette az irányítást és másfél szettet diktált. És EBBEN lett sokkal nagyobb, mint rég. Mint egy öreg szívós oroszlán. Addig megy míg a másik valahol elgyengül. Fejben-lábban teljesen mindegy. A végén ő is lelassult, mindketten lemaradtak a labdákról. Ilyenkor a kéz dönt és abban Fed a legnagyobb. Forevör.
    Az öreg oroszlán a masters versenyekre nem mozdul már. Így helyes! Mint Sampras a végén. Sokan azt írták Fed egyjátszmás teniszező lett. Francokat. Három.

    VálaszVálasz

  18. Fuzzy Dunlop 2009/06/6, 11:38

    és még valami: Del Potro fáradsága kihatott adogatásaira is. nem a kettőshibákra gondolok. első adogatásait az első játszmában 73%-al ütötte be, az ötödikben 43-al. minden szettben romlott ez a mutatója. ha egy kicsit kitart…

    VálaszVálasz

  19. Sylar 2009/06/6, 11:59

    Nem emlékszem, hogy korábban lúzernek neveztük volna, azt se értem hogy Bordin a cikkben miért használja ezt a szót… De az igaz, hogy a nagyfiúkkal még mindig nem tud elbánni. Nadalt egyszer verte, Murrayt is csak egyszer (az is Murray leggyengébb borításán volt), a másik kettőt meg még egyáltalán nem – de ez valószinű az év hátralevő részében változni fog.
    És már Murrayvel kötjük össze a nagy menetelésének a kezdetét, akkor azért azt jegyezzük meg, hogy Murray pont a nagyok levadászásával kezdte. Del Potro meg fokozatosan jött előre.

    VálaszVálasz

  20. discretio 2009/06/6, 11:59

    @csokicsaj77–Anna: szívemből beszélsz, a Garos eleje óta azon szurkoltam és attól féltem, hogy Rog és Delpi egymás ellen játszanak, és én is nagyon szerettem volna, hogy HMDP jól játszon, de Federer nyerjen . Köszönhetően a gondviselésnek is , így lett..
    Delpinek még rengeteg ideje van…

    VálaszVálasz

  21. Fuzzy Dunlop 2009/06/6, 12:11

    @Sylar: 20 éves…

    VálaszVálasz

  22. Sylar 2009/06/6, 12:19

    @Fuzzy Dunlop:
    Tudom hogy ő a legfiatalabb az első 5-ben. Ne érts félre, nem lebecsülni akarom. Ő Federer és Murray után a 3. számú kedvencem. A végső áttörés a nagy tornák megnyeréséhez még nem történt meg nála, de ez csak idő kérdése.

    VálaszVálasz

  23. Fuzzy Dunlop 2009/06/6, 12:25

    ráadásul egyre okosabban és szebben játszik. csak azért írtam ezt le, mert nem értem a lúzerség dolgot. Andyvel karöltve végignyerte a junior versenyeket, aztán tavaly berobbant a felnőttek közé is. Fed még gyors volt neki, Rafa meg Rafa. de.

    VálaszVálasz

  24. poppy 2009/06/6, 15:46

    Bocs, hogy ide írom, kicsit off, de nem találtam jobb helyet. Horváth Mariann a férfi elődöntős közvetítéssel alulmúlta még önmagát is, pedig azt hittem, hogy a másik sportcsatorna Fazekas Erzsébeténél már nincsen lejjebb . Delpo tehetséges, sokáig szépen játszott Roger ellen. Gonzalezt kedvelem, Söderling egy bunkó, de ezen az RG-n jó teniszt rak oda. De azt sulykolni a népbe, hogy ez aztán minden idők egyik legjobb Garrosa, és ugye hogy senki, de egyáltalán senki és semmi nem hiányzik nekünk, nem kis túlzás. Igenis hiányzik pl Nadal és Djoko az elődöntőből. Csak a legvéresszájúbb, legeszementebb Federer-rajongóktól hallottam eddig olyat, hogy bárcsak a világon se lenne Nadal, mert akkor Roger már többszörös RG-bajnok és 20x-os GS győztes lenne. Ez a mentalitás ahhoz közelít, amivel anno a Graf-rajongó leszúrta Szeles Mónikát: ha a kedvenc emberére akadt, iktassuk ki az ellenfelet. Federer rajongóival madarat lehet fogatni, amiért végre mások eltakarították az útból azokat, akik itt simán vernék őt, pedig Federer RG-trófeájának éppen az adott volna értéket, hogy azt Djokon, Nadalon átlépve szerzi meg. (Ahogyan Nadal az összes GS-címét Federer ellen szerezte. Még Wimbledont is!) De hogy ettől egy “pártatlan” kommentátor is így belelkesedjen… Jim Rohn gondolatát ajánlanám azok figyelmébe, akik örülnek Federer kikövezett útjának: “Don’t wish it was easier. Wish you were better.”

    VálaszVálasz

  25. Fuzzy Dunlop 2009/06/6, 16:14

    @poppy: részben egyetértek. de sztem a tegnapi elődöntők után nem maradt bent semmi. óriási meccsek voltak. sztem EZ a Potro a legjobb nyolcban lekaszabolta volna Djokert. persze sosem fog kiderülni…

    VálaszVálasz

  26. Sylar 2009/06/6, 21:52

    @poppy:
    Ugye nem azt akarod mondani, hogy ha Federer nyer, de annélkül hogy Djokovicot és Nadalt le kellett volna győznie, akkor az úgy már nem is annyira értékes? Federer játszott két 5 szettest, mind a kétszer szinte már az utolsó pillanatban tudta megfordítani a meccset, és még volt kettő 4 szettese is. Szóval bőven megdolgozott ezért a döntőbe jutásért, tök mindegy hogy kik voltak az ellenfelek – akik lehet hogy messze vannak Djokertől és Nadaltól, de én azért nem becsülném le se Mathieut, se Del Potrot, se a többieket. Ha Federer nyer holnap, és tegyük fel hogy nem simán, hanem 4 vagy 5 szettben, akkor az lenne pályfutása eddigi legnehezebb GS győzelme, ha mind a 7 meccset beleszámoljuk. És még annyit, hogy ez egy VERSENY, ahol Djokovic és Nadal még a legjobb 8 közé sem jutottak be – mondjuk lehet hogy Rafa jól kifogta Söderlinget, de Djokovic még Kolhshreibert se tudta megverni….

    VálaszVálasz

  27. Poppy 2009/06/7, 0:32

    @Sylar: De, pontosan azt akartam mondani. Az, hogy Federer nehezen jutott át Haason és Acasuson, nem csak az ellenfeleit minősíti. Azért kellett megdolgoznia ezekért a meccsekért, mert sok hibával, közepesen játszott, így megérdemelte, hogy küszködjön, azt is megérdemelte volna, hogy kikapjon. Pont ezért hiányzik Nadal és Djoko (és Nalbandian), vagyis azok, akik nemcsak 2 szettig lennének jók ellene, hanem végig. A kézfogásig. A Delpo elleni meccsén láttam először jól játszani, ott meg az ellenfél leütötte a pályáról, amíg az 1. elvesztett szervától össze nem omlott Delpo önbizalma. Természetesen igazad van abban, hogy ez verseny, mindenki úgy győz, ahogy tud. Federer csak úgy tud, hogy eltakarították az útjából Nadalt és Nolét. De mégiscsak siralmas, hogy akkor és azért neveznek egy tornát Federer “élete lehetőségének”, amikor a két legveszélyesebb ellenfele nincs versenyben, és a kommentátor ilyen körülmények között mondja elcsukló hangon a döntőbe jutás után, hogy “úton a halhatatlanság felé”…. vagy valami effélét.

    VálaszVálasz

  28. phenomen 2009/06/7, 9:15

    Ekkora baromságot! Kit érdekel, hogy kik ellen nyert, ha megvan a trófea? Szerinted Sampras csak Agassi ellen nyerte a 14-et? Vagy csak Ivanisevics ellen? Megsúgom, nyert Pioline ellen (2-szer), nyert Chang ellen, nyert Todd Martin ellen… Ha Fed-nek meglesz, pár év múlva senki nem emlékszik már arra, hogy miként. Nyert és kész. Az értéke pedig egy-az-egyben ugyanaz, mintha Djoko és Nadal ellen nyerte volna az elődöntőt és a döntőt. Ez már tényleg csak kukacoskodás. Mit tehet Roger arról, hogy Djokovicsék nem tudták megnyerni azokat a bizonyos meccseket. Még egy példa: szerinted a 2004-es RG-ről mire emlékeznek az emberek? Gaston Gaudio. Ha Coria nem sérül meg a döntőben, másfél óra alatt porrá zúzta volna Gastont. Ahogyan el is kezdte. Mégis Gaudio Grand Slam győztes, Coria meg nem. Nincs ha. Ha Fed nyer, az 14. Meg karrier GS. Így is, úgy is…

    VálaszVálasz

  29. Sylar 2009/06/7, 11:16

    @Poppy:
    Még mindig nem érted a lényeget? Djokovic még a 3. körben kikapott Kohlshreibertől, aki meg utána szinte simán kikapott Robredótól. Szóval ha Djokovic még addig se jutott el, ahol találkozhatott volna Federerrel, akkor nincs miről beszélnünk…
    Ezt se értem, hogy mi ez hogy hiányzik Nalbandian, meg a többi, akik biztos hogy megverték volna??? Djokovicot már túltárgyaltuk, Nadalt úgyszintén, Nalbandian pedig nincs itt, ami nem az ő hibája, de egyébként soha nem verte meg Federert salakon… Ennyiből mondhatnánk, hogy Nadalnak szerencséje volt, hogy a Garroson sohasem találkozott Nalbandiannal…
    Ja, és mi lett volna akkor, hogy ha tegyük fel Rafa nyerte volna a Garros, de se Federer, se Djokovic nem került volna az utjába, akkor őneki is értéktelen lenne az idei Garros győzelem??

    VálaszVálasz

  30. Sylar 2009/06/7, 11:18

    Bocs, Nalby egyszer megverte salakon Federert, 7 évvel ezelőtt…

    VálaszVálasz

Kattintás a válasz elvetéséhez

Ha nem szeretnéd minden kommentnél bepötyögni az adataid, regisztrálj itt!

  • Törzsasztal

    • Belépés
    • Regisztráció
    • Elfelejtett jelszó?

  • Rovatok:

    • A moderálási elvek (1)
    • A nap képe (44)
    • Ausztrál Open (196)
    • Davis Kupa (22)
    • Egy soha meg nem írt könyv (5)
    • Eredmények (29)
    • Ezen a napon (19)
    • Gézengúzok (9)
    • Hírek (499)
    • Hot! (46)
    • Ki, hol, kivel? (12)
    • Meccselemzés (19)
    • Nagyonállat (43)
    • Napi idézet (88)
    • Régi blog (383)
    • Roland Garros (268)
    • Us Open (129)
    • Videók (212)
    • Wimbledon (111)
  • Erről szóltunk:

    acasuso (1) agassi (16) allaster (1) almagro (1) alona bondarenko (2) ancic (1) andrejev (2) arias (1) arn (4) azarenka (6) babos (3) baghdatis (5) bammer (1) becker (2) berdych (6) blake (3) bolelli (2) borg (3) borotra (1) bryan (3) cahill (2) chakvetadze (1) chang (1) cibulkova (1) cilic (3) clijsters (15) connors (3) coria (2) courier (1) czink (23) date (1) davenport (1) davydenko (16) dechy (1) de heart (1) delic (1) del potro (24) dementieva (11) dent (5) devenport (1) djokovic (68) dokic (3) dulko (1) dushevina (1) edberg (3) federer (178) feliciano lopez (1) ferrer (1) ferrero (4) fish (4) fucsovics (1) gasquet (8) gaudio (5) gil (2) ginepri (1) gonzalez (14) graf (6) grosjean (1) gulbis (4) haas (8) hanescu (2) hantuchova (1) haynes (1) helfant (2) henin (13) henman (2) hewitt (17) hingis (2) hrbaty (1) isner (12) ivanisevic (6) ivanovic (15) jankovic (8) karlovic (11) keys (2) kiefer (1) kirilenko (1) kohlschreiber (3) kubot (1) kuerten (3) kurnyikova (3) kuznetsova (6) leconte (1) lendl (3) lever (1) li (2) lisicki (2) lisnard (1) ljubicic (6) lopez (2) lu (1) mahut (5) majoli (1) malisse (3) mantilla (1) marosi (2) mathieu (3) mattek (1) mauresmo (6) mcenroe (10) melzer (1) monfils (8) montcourt (1) moya (2) muller (1) murray (51) muster (1) nadal (123) nalbandian (5) nastase (1) navratilova (2) Odesnik (1) ouanna (1) oudin (1) parizs (4) paros (4) pasek (1) pavel (1) peer (1) penetta (1) petrova (1) querrey (1) robredo (2) roche (1) roddick (39) rybarikova (1) safin (2) sampras (7) sanchez vicario (2) santoro (10) schiavone (3) schnyder (2) schwank (1) scott (1) seppi (1) serena (43) sharapova (13) simon (2) soderling (25) stenpanek (1) stepanek (1) stosur (2) suarez navarro (1) sugiyama (1) szafin (28) szafina (33) szavay (46) szeles (1) taróczy (1) tipsarevic (1) tomic (4) troicki (1) tsonga (12) tursunov (1) venus (13) verdasco (22) vinciguerra (1) vliegen (1) volandri (1) washington (1) wawrinka (2) wickmayer (5) wilander (7) wozniacki (4) youzhny (1) zvonareva (4)
  • Képek:

  • © Salakblog 2009-2012 | minden jog fenntartva | impresszum